Dat doet gravenberch sowieso niet.D-e-n schreef op maandag 21 juni 2021 @ 18:32:
[...]
Ze verdedigen vandaag niet zo scherp mee lijkt het.
In zijn huidige vorm kan Denzel alles!
Ik ben geen PSV-er (verre van), maar ik zou het hilarisch vinden als deze non-voetballer topscorer wordt. Hup Denzel!
Eindelijk een scheids die niet in theater traptNew Yorker schreef op maandag 21 juni 2021 @ 18:31:
Scheids staat achter Nederland
Omdat de goal leeg was? Had iedere spits gedaan.Exocet schreef op maandag 21 juni 2021 @ 18:30:
En waarom schiet Memphis vanaf daar in de rebound?
NL speelt trouwens echt in oefenwedstrijd-wandeltempo.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Memphis moet gewoon buitenspel gaan staan, en laat heel oranje die bal naar voren schieten via een verdediger van N-Macedonie
13:37
Ondanks de voorsprong, is het niveau echt bedroevend. Dit land moet je helemaal zoek kunnen spelen toch!
Zeker! En Stekelenburg zat er ook 2 keer slecht bij, breng Krul maarDaniëlWW2 schreef op maandag 21 juni 2021 @ 18:31:
Ik hoor dat Gravenberch ook is afgeschreven. Tijd voor Klaassen dus?
Denk maar eens aan het verschil van Frenkie in de eerste twee wedstrijden en nu.remco112 schreef op maandag 21 juni 2021 @ 18:34:
Ondanks de voorsprong, is het niveau echt bedroevend. Dit land moet je helemaal zoek kunnen spelen toch!
...
Dit lijkt me eigenlijk gewoon het niveau van Nederland. De Jong kan beter, maar voor de rest is dit het wel zo'n beetje.remco112 schreef op maandag 21 juni 2021 @ 18:34:
Zeker, maar ja, dan komen we weer terug op dit systeem. Alles is op toeval berust....remco112 schreef op maandag 21 juni 2021 @ 18:34:
Alleen werd die goal pas "veel" later gescoord?Vos schreef op maandag 21 juni 2021 @ 18:27:
[...]
Nou... Hij deed het voornamelijk om te goal geannuleerd te krijgen. Dit was puur op de bal.
Bijlow!!!!Qu3st schreef op maandag 21 juni 2021 @ 18:35:
[...]
Zeker! En Stekelenburg zat er ook 2 keer slecht bij, breng Krul maar
Tja, t is en blijft een veredelde voetbalwedstrijd waarin je vooral heel wilt blijven en geen kaarten wil pakken
Erg nonchalant in de passing vandaag zeg.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
de Roon is dus de missing link..
De goal leek mij toch verre van toeval. We vinden countervoetbal vies, maar daar hebben we wel de spelers voor.Qu3st schreef op maandag 21 juni 2021 @ 18:36:
[...]
Zeker, maar ja, dan komen we weer terug op dit systeem. Alles is op toeval berust....
Zullen ze een wedstrijdje doen 'zoek de moeilijkste oplossing om te scoren'
Schiet tussen de palen en je scoort!
Pff klote ziggo next box. Lekker uit het niets updaten en voila mis ik de 0-1
Echt hoor vorige keer tijdens dodenherdenking nu dit,
Wie verzint zo een stom systeem gewoon midden in een uitzending random updaten. Niks uitstellen oid
Wie verzint zo een stom systeem gewoon midden in een uitzending random updaten. Niks uitstellen oid
In Ajax speelt ie wel wat beter, hij is nu wel erg ongelukkig. Al is hij niet de enige.PWM schreef op maandag 21 juni 2021 @ 18:36:
Ik volg die Gravenberch niet zo. Maar tot nu toe, heb ik niet het idee iets gemist te hebben
Gravenberg heeft totaal geen meerwaarde zoals hij hier (wan)presteert, dan heb je meer aan De Roon, die geeft ook geen goede passes maar die verdedigd tenminste nog. Doe maar Klasssen dan.
Instellingen even checken? Bij mij doet ie niks.Dracula schreef op maandag 21 juni 2021 @ 18:37:
Pff klote ziggo next box. Lekker uit het niets updaten en voila mis ik de 0-1
Stekelenburg had misschien niet veel te doen maar volgens mij heeft die een off-day. Vorige wedstrijden kwam die goed over. Hij zat er vandaag toch 2 keer best wel naast…
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Wat een miscommunicatie in de verdediging af en toe. Wie pakt de leiding?
De Jong er uit
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Dat is dit systeem op bedacht ja. Maar zodra je zelf iets moet creëren komt er maar vrij weinig. Ik vraag misschien iets te veel. De Rafael van der Vaart van dit topicautje schreef op maandag 21 juni 2021 @ 18:36:
[...]
De goal leek mij toch verre van toeval. We vinden countervoetbal vies, maar daar hebben we wel de spelers voor.
De Roon heeft ook een gele kaart, dus logisch dat je die passeert. Volgende ronde zal hij er gewoon weer in staan.Grindtegel schreef op maandag 21 juni 2021 @ 18:37:
Gravenberg heeft totaal geen meerwaarde zoals hij hier (wan)presteert, dan heb je meer aan De Roon, die geeft ook geen goede passes maar die verdedigd tenminste nog. Doe maar Klasssen dan.
Overigens deelt Gravenberch gewoon in de malaise, dat kun je zo'n jongen moeilijk aanrekenen.
Dumfries gaat ons redden.Dracula schreef op maandag 21 juni 2021 @ 18:40:
Nou volgende ronden eruit als ze zo lamlendig spelen man maan man man
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Dat zou knap zijn, in meerdere ronden eruit vliegenDracula schreef op maandag 21 juni 2021 @ 18:40:
Nou volgende ronden eruit als ze zo lamlendig spelen man maan man man
Het is ook niet dat ik zit te genieten, hè?Qu3st schreef op maandag 21 juni 2021 @ 18:39:
[...]
Dat is dit systeem op bedacht ja. Maar zodra je zelf iets moet creëren komt er maar vrij weinig. Ik vraag misschien iets te veel. De Rafael van der Vaart van dit topic"ik wil gewoon mooi voetbal zien" hahaha
Verderop in het toernooi (nou ja, veel verder zullen we niet komen) kom je tegen ploegen die meer vooruit staan, dus dan komt dit beter tot zijn recht. Maar een goed uitgevoerde counter is ook goed voetbal. Voor mooi combinatiespel missen we te veel kwaliteit. Het is Ajax niet...
mja, het is idd niet veel bij het hele team, maar je zou toch op zijn minst wat vuur bij hem verwachten in een wedstrijd waar het toch niks uitmaakt en je je kans krijgt om je te laten zien.autje schreef op maandag 21 juni 2021 @ 18:39:
[...]
De Roon heeft ook een gele kaart, dus logisch dat je die passeert. Volgende ronde zal hij er gewoon weer in staan.
Overigens deelt Gravenberch gewoon in de malaise, dat kun je zo'n jongen moeilijk aanrekenen.
Die lijkt er weinig zin in te hebben ja.Hackus schreef op maandag 21 juni 2021 @ 18:39:
De Jong er uit
Dat laconieke heeft hij altijd over zich, althans zo oogt het. Komt een beetje door zijn lengte en motoriek.Grindtegel schreef op maandag 21 juni 2021 @ 18:41:
[...]
mja, het is idd niet veel bij het hele team, maar je zou toch op zijn minst wat vuur bij hem verwachten in een wedstrijd waar het toch niks uitmaakt en je je kans krijgt om je te laten zien.
Lol, dikke vingers ofzo 😂Exocet schreef op maandag 21 juni 2021 @ 18:41:
[...]
Dat zou knap zijn, in meerdere ronden eruit vliegen
Zou zo'n spek en bonen wedstrijd dan zoveel motivatie wegnemen?
Nee hoor FC Memphis
Elect a clown, expect a circus.
Je hoort wel eens dat de mannen in de Balkan zo mannelijk zijn, ik zie het nog niet. Ze liggen allemaal zo snel op de grond
Vreemd dat hij zo matig presteert had wel meer verwacht van zo'n top speler dit EK.
Vraag me af tegen wie NL moet laten we hopen geen F
Theater training 😉Pompi schreef op maandag 21 juni 2021 @ 18:43:
Je hoort wel eens dat de mannen in de Balkan zo mannelijk zijn, ik zie het nog niet. Ze liggen allemaal zo snel op de grond
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
‘T is weer niet veel.
Beetje zoals Ajax tegen de mindere ploegen in de eredivisie, zie je ook vaak dit lamlendige gedoe.Nibbz schreef op maandag 21 juni 2021 @ 18:43:
Het is gewoon een standaard iets waar NL altijd intuindPompi schreef op maandag 21 juni 2021 @ 18:43:
Beter 4-3-3 of 3-4-3 tweede helft joh. Berghuis erin
Depay die anderen aan gaat spreken op egoïstisch spel!

Rutte heeft ook goede gesprekkenExocet schreef op maandag 21 juni 2021 @ 18:43:
Denk dat je beter kan gaan opnoemen wie niet dramatisch is. Malen en Blind wellicht
Ach, het gaat voor NL toch nergens meer over en dan tegen een zeer matige tegenstander. Zulke potten zeggen niets joh.Dracula schreef op maandag 21 juni 2021 @ 18:40:
Nou volgende ronde eruit als ze zo lamlendig spelen man maan man man
Ja. Voetbal is grotendeels ook mentaal spelletje.Nibbz schreef op maandag 21 juni 2021 @ 18:43:
Blind is de enige die in de passing goed speelt.Exocet schreef op maandag 21 juni 2021 @ 18:43:
Denk dat je beter kan gaan opnoemen wie niet dramatisch is. Malen en Blind wellicht
Hij had zowaar net wel een goede actie hoorremco112 schreef op maandag 21 juni 2021 @ 18:44:
Depay die anderen aan gaat spreken op egoïstisch spel!
XXXVI
Ik zou deze formatie aanhouden, maar de bal gewoon maar inleveren, en counteren oefenen.. voor laterAgent47 schreef op maandag 21 juni 2021 @ 18:44:
Beter 4-3-3 of 3-4-3 tweede helft joh. Berghuis erin
Achterin te onzeker.
Middenin te slap.
Voorin niet scherp.
Middenin te slap.
Voorin niet scherp.
Dat lijkt me een penalty?
Ik vind Depay stukken beter spelen vandaag! Je ziet dat hij wat heeft gedaan met de kritiek die hij heeft gekregen. Positief blijven!ephymerous schreef op maandag 21 juni 2021 @ 18:44:
[...]
Hij had zowaar net wel een goede actie hoor
Tja, niveauverschil is te groot en 2 ploegen die al klaar zijn in de poulefase, heel verrassend is dit niet; helemaal voor een 1e helft waar de mindere ploeg t vaak nog wel dicht weet te houden
Plaspauze, kom op
Ik weet zeker dat Wout Weghorst al 3 x gescoord zou hebben in de 1e helft

Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9
Vind Gravenberch en Wijnaldum samen niet echt denderend. Liever 1 van beiden.
...
Hahaha Memphis Trieste voetballer. Kan nog geen corner voorgeven.
Nja. De wedstrijd is niks anders dan een beetje het ritme erin houden. Je bent lang niet zo geconcentreerd als dat je bent bij andere wedstrijden.
Dat komt alles niet ten goede, maar kan ook weinig kwaad.
Dat komt alles niet ten goede, maar kan ook weinig kwaad.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Als dit zijn off-day is dan zitten we de rest van het toernooi geramdAgent47 schreef op maandag 21 juni 2021 @ 18:38:
Stekelenburg had misschien niet veel te doen maar volgens mij heeft die een off-day. Vorige wedstrijden kwam die goed over. Hij zat er vandaag toch 2 keer best wel naast…
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Malen is veel beweeglijker dan Weghorst, die heel statisch is. Daardoor krijgt Depay ook meer ruimte om te zwerven.remco112 schreef op maandag 21 juni 2021 @ 18:45:
[...]
Ik vind Depay stukken beter spelen vandaag! Je ziet dat hij wat heeft gedaan met de kritiek die hij heeft gekregen. Positief blijven!
Memvis????? (pfff.. krijg die reclame niet uit mijn hoofd)Agent47 schreef op maandag 21 juni 2021 @ 18:46:
Hahaha Memphis Trieste voetballer. Kan nog geen corner voorgeven.

Geeft dan zojuist wel een blinde breedtebalautje schreef op maandag 21 juni 2021 @ 18:47:
[...]
Malen is veel beweeglijker dan Weghorst, die heel statisch is. Daardoor krijgt Depay ook meer ruimte om te zwerven.
Depay moet nog 7 doelpunten voordat die Sneijder voorbij is, zal z’n ego wel goed doen. Hopelijk realiseert hij wel dat Sneijder een linie achter hem speelde.
Ik ga de tweede helft niet eens kijken. Als ik dit niveau wil zien ga ik wel naar Ajax vs Vitesse kijken.
Niks te vinden in instellingentoolkist schreef op maandag 21 juni 2021 @ 18:38:
[...]
Instellingen even checken? Bij mij doet ie niks.
Hopelijk tweede helft 4-3-3
Gravenberch, De Ligt en Frenkie vallen me tegen vandaag. Had ik niet verwacht eigenlijk. Ook Steek niet zo sterk ogend.
Malen, Gini en Blind onttrekken zich aan de malaise en bevallen goed vandaag. Memphis toch weer 2x positief gezien maar t houdt nog niet over bij m.
Malen, Gini en Blind onttrekken zich aan de malaise en bevallen goed vandaag. Memphis toch weer 2x positief gezien maar t houdt nog niet over bij m.
Wij!remco112 schreef op maandag 21 juni 2021 @ 18:49:
Wij (ik dan) willen Berghuis!!!

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Op rechtsback graag.remco112 schreef op maandag 21 juni 2021 @ 18:49:
Wij (ik dan) willen Berghuis!!!
Dumfries begint teveel in zichzelf te geloven en gaat te vaak zelf met de bal de 16 in
Dat niveau ligt een stuk hoger.xzaz schreef op maandag 21 juni 2021 @ 18:48:
Ik ga de tweede helft niet eens kijken. Als ik dit niveau wil zien ga ik wel naar Ajax vs Vitesse kijken.
We moeten niet verwachten dat het een goed voetballende ingespeeld team als Ajax is waar we naar kijken.
Het is bij elkaar gezet elftal in een formatie die de meesten niet ligt
Malen voor Weghorst moeten we zo houden, De Roon weer op het middenveld.
Ik heb nog een lijk waar ik vanaf moet. Mag ik m in dit topic neerleggen? Dan vindt binnen 5 minuten niemand t meer terug.
Man man man...
Man man man...
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Eens. Hoop ook dat Gakpo en Berghuis nog wat speeltijd krijgen.hoevenpe schreef op maandag 21 juni 2021 @ 18:50:
Malen voor Weghorst moeten we zo houden, De Roon weer op het middenveld.
Vind Wijnaldum niet echt geweldig, vorige wedstrijd ook beter dan vandaag. Gravenberch en Frenkie laten niet veel zien inderdaad. Gravenberch haalt bij Ajax een (veel) hoger niveau dan hij tot nu toe laat zien bij Nederland..Tomba schreef op maandag 21 juni 2021 @ 18:49:
Gravenberch, De Ligt en Frenkie vallen me tegen vandaag. Had ik niet verwacht eigenlijk. Ook Steek niet zo sterk ogend.
PS. de Roon is denk ik de enige echte 'sloper' en ook 1 van Atalanta. Niks mis mee.
[ Voor 6% gewijzigd door Luxicon op 21-06-2021 18:52 ]
...
Zullen we met z’n allen hier, althans zie genoeg bekenden hier, afspreken extra lievv voor elkaar te zijn aankomend seizoen met de eredivisie clubs. Ik voel een band opkomen met mensen van andere clubs 
Kan iemand dit marken:$
Kan iemand dit marken:$
[ Voor 6% gewijzigd door Agent47 op 21-06-2021 18:54 ]
Misschien valt ie me op omdat de beide andere middenvelders echt tegenvallen? Gini jaagt en staat regelmatig op de goede plek.Luxicon schreef op maandag 21 juni 2021 @ 18:51:
[...]
Vind Wijnaldum niet echt geweldig, vorige wedstrijd ook beter dan vandaag. Gravenberch en Frenkie laten niet veel zien inderdaad. Gravenberch haalt bij Ajax een (veel) hoger niveau dan hij tot nu toe laat zien bij Nederland..
zowel Frenkie als Gravenberch kunnen zoveel beter maar vandaag hebben ze t (nog) niet
Ik ga het sowieso proberen, maakt de sfeer er stukken beter op!Agent47 schreef op maandag 21 juni 2021 @ 18:52:
Zullen we met z’n allen hier, althans zie genoeg bekenden hier, afspreken extra lievv voor elkaar te zijn aankomend seizoen met de eredivisie clubs. Ik voel een band opkomen met mensen van andere clubs
Pinch me I’m dreamingAgent47 schreef op maandag 21 juni 2021 @ 18:52:
Malen en Gini ook niet hele tijd goed, Blind, tsjah die wel. Beste man op het veld so far zou ik zeggen. Maarja, duidelijk dat het allemaal niet super lekker loopt door onwennigheid. Kan je vooral Gravenberch en Malen niet zozeer aanrekenen imo. Vooral dat we in de omschakeling zo kwetsbaar zijn is echter niet echt lekker. Wel jammer Weghorst relatief veel speeltijd heeft gehad, want voor volgende wedstrijd ga je dat er natuurlijk niet meer heel lekker inslijpen.Tomba schreef op maandag 21 juni 2021 @ 18:49:
Pierre wordt met het jaar zuurder zeg. Vroeger was het mijn lievelings speler, maar kots hem half uit.
NEIN NEIN NEIN NEIN NEIN.remco112 schreef op maandag 21 juni 2021 @ 18:53:
[...]
Ik ga het sowieso proberen, maakt de sfeer er stukken beter op!
Nou vooruit dan

Ook Toolkist
Moet je em es horen over NAC... Of net welke club waar z'n zoontje nu gaat spelen.Agent47 schreef op maandag 21 juni 2021 @ 18:55:
Pierre wordt met het jaar zuurder zeg. Vroeger was het mijn lievelings speler, maar kots hem half uit.
Dit topic is gesloten.