Wat een bijzonder leuke wedstrijd om te zien! Noord Macedonië valt me echt alleszins mee.
Had ze dat doelpunt wel gegund ook. Al is gelijkspel beter voor mijn poule.remco112 schreef op zondag 13 juni 2021 @ 19:22:
Wat een bijzonder leuke wedstrijd om te zien! Noord Macedonië valt me echt alleszins mee.
Ik liep eerder vandaag, rond het middaguur, over het Damrak. Hoewel er al in 21 jaar geen EK-wedstrijd meer is gespeeld in Amsterdam, moest ik vaststellen dat het met de oranjekoorts nog wel meeviel. Ik denk dat nog geen 5% uitgedost was in de bekende parafernalia.
Het geloof in een wonder op de groene mat is nog nooit zo laag geweest. Nu ja. Dat geloof was er 2010 ook niet. We gaan het zien. Ik geloof er voorlopig helemaal niks van - 1-1 lijkt me een uitstekende eindscore voor de Oostenrijkers en de Fyroms....
Het geloof in een wonder op de groene mat is nog nooit zo laag geweest. Nu ja. Dat geloof was er 2010 ook niet. We gaan het zien. Ik geloof er voorlopig helemaal niks van - 1-1 lijkt me een uitstekende eindscore voor de Oostenrijkers en de Fyroms....
License to use this text for use in LLM-related products and services can be purchased for €1.000
Die nummer 9 van Oostenrijk is een nare gast, iedere keer commentaar.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Oostenrijk valt zwaar tegen en Macedonië heeft door dat ze voor een stunt kunnen gaan
alles kan off-topic
Inderdaad, had van sommige spelers veel meer verwacht.Ankona schreef op zondag 13 juni 2021 @ 19:25:
Oostenrijk valt zwaar tegen en Macedonië heeft door dat ze voor een stunt kunnen gaan
Ze hebben echt moeite met de snelle opbouw van Macedonie, en bij de eigen opbouw hebben ze moeite een aanspeelpunt te vinden omdat te veel mensen voor de bal zitten en ook vanwege de druk van Macedonie.
Nog een leuk filmpje over 2014, toen ook iedereen zo viel over het defensieve systeem. Gelukkig bleek het een super tof tournooi te worden.. Mens mag dromen 
https://eenvandaag.avrotr...ijna-wereldkampioen-werd/
13:37
Het verschil is tussen beide trainers is te groot. Tevens had je met Sneijder, Robben, Kuyt en van Persie echt veel meer kwaliteit en ervaring dan dat je nu hebt.Nibbz schreef op zondag 13 juni 2021 @ 19:27:
Nog een leuk filmpje over 2014, toen ook iedereen zo viel over het defensieve systeem. Gelukkig bleek het een super tof tournooi te worden.. Mens mag dromen
Hihi, zit hier echt te genieten van NMD. Zou echt een stunt van heb ik jou daar zijn, meteen een punt bij hun debuut.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Opstelling Nederland: Stekelenburg; Dumfries, Timber, De Vrij, Blind, Van Aanholt; De Roon, Wijnaldum, F. De Jong; Weghorst, Depay
Geen Wijndal
Geen Wijndal
Ik weet het niet hoor, ik denk dat we overal nu een beter elftal hebben. Toen hadden we 3 goede individuen en een goede coach.remco112 schreef op zondag 13 juni 2021 @ 19:32:
[...]
Het verschil is tussen beide trainers is te groot. Tevens had je met Sneijder, Robben, Kuyt en van Persie echt veel meer kwaliteit en ervaring dan dat je nu hebt.
Ik laat me heel graag verrassen!
Dangit.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Baal'n!
Oostenrijk toch wel de betere.
Oostenrijk toch wel de betere.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Van Aanholt dus voor WijndalDe opstelling is bekend! Oranje neemt het met de volgende elf namen op tegen Oekraïne: Stekelenburg; Dumfries, Timber, De Vrij, Blind, Van Aanholt; De Roon, Wijnaldum, F. de Jong; Weghorst, Memphis. #EURO2020 #NEDOEK
[ Voor 6% gewijzigd door Exocet op 13-06-2021 19:38 ]
Heh? Van Aanholt?
⏩ PVOutput☀️
De Roon, Weghorst…

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Zal wel in de 3 mans verdediging staan en dan Blind als vleugelQuad schreef op zondag 13 juni 2021 @ 19:39:
Heh? Van Aanholt?
Van Aanholt in het centrum? Echt niet, dat is meer een aanvallende middenvelder.Deadsy schreef op zondag 13 juni 2021 @ 19:39:
Zal wel in de 3 mans verdediging staan en dan Blind als vleugel
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Maar Blind loopt geen 30km op en neer.Deadsy schreef op zondag 13 juni 2021 @ 19:39:
[...]
Lijkt mij stug.
⏩ PVOutput☀️
Nee, staat linksbackDeadsy schreef op zondag 13 juni 2021 @ 19:39:
[...]
Van Aanholt wordt in verband gebracht met Ajax, vandaar de keuze van de Boer voor hem 
* Han kopt hem alvast in voor alle complotdenkers
* Han kopt hem alvast in voor alle complotdenkers
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Ik heb zo'n gevoel dat Weghorst de grote man van oranje gaat worden

Vooral onbegrijpelijk dat hij de Roon blijft opstellen inderdaad. Prima als we tegen Frankrijk, Duitsland of Italië moeten. Maar nu zou ik altijd voor Gravenberch kiezen!
https://www.nu.nl/ek-voet...ek-duel-met-oekraine.htmlNaast Timber staan tegen Oekraïne Stefan de Vrij en Daley Blind centraal achterin, Denzel Dumfries en Van Aanholt zijn de backs, Marten de Roon, Frenkie de Jong en Georginio Wijnaldum bezetten het middenveld en Wout Weghorst en Memphis Depay fungeren als aanvallers.
Dan moet de rest wel zwaar door de ondergrens heenNibbz schreef op zondag 13 juni 2021 @ 19:42:
Ik heb zo'n gevoel dat Weghorst de grote man van oranje gaat worden. Geen idee waarom
Weghorst geef ik het voordeel van de twijfel. Maar die de Roon is echt schandalig. Heeft nog nooit een goede wedstrijd in Oranje gespeeld

Eenmansmiddenveld qua voetbal. Wijnaldum kan ook alleen maar draven.
XXXVI
Geen 3-5-3. Dan gaat de UEFA klagen over illegaal spel. Maar verder snap ik het verhaal, en kan er een eind in meegaan.D-e-n schreef op zondag 13 juni 2021 @ 18:22:
Ik ben ook niet positief voor vanavond. Ten eerste onderschatten we Oekraïne met zijn allen. Maar dat is gewoon een sterk team. Niet de klasbakken van de Sovjetunie uit 1988 maar wel hetzelfde spel.
Ten tweede zijn we aanvallend gewoon niet zo goed. We hebben Depay maar we hebben verder geen enkele aanvallende speler die bij de Europese top speelt of daar überhaupt nu voor in aanmerking komt.
Dan kun je niet dominant spelen en dan is tegen sterke tegenstanders (zoals een Italië of Frankrijk/Duitsland/Portugal in een mogelijk volgende ronde begrijp ik?) 352 best te pruimen. Maar niet zoals De Boer het speelt. Die maakt dezelfde fout als alle andere Nederlandse coaches. Hij ziet de backs vooral als backs. Maar de wing backs in een 353 zijn zoveel meer dan dat. Ze zijn ook de vierde middenvelder. Wijndal lijkt dat niet aan te voelen. Daar had je beter v Aanholt of zelfs Vilhena kunnen hebben. En op rechts mis ik dan Karsdorp die dit gewend is of nu zelfs liever Promes.
De Jong speelt ook als een krant de laatste wedstrijden in Oranje.ephymerous schreef op zondag 13 juni 2021 @ 19:45:
[...]
Weghorst geef ik het voordeel van de twijfel. Maar die de Roon is echt schandalig. Heeft nog nooit een goede wedstrijd in Oranje gespeeld![]()
Eenmansmiddenveld qua voetbal. Wijnaldum kan ook alleen maar draven.
3-1.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ziet er wel iemand op toe dat Arnautovic op tijd zijn medicatie inneemt?
Tjonge. ...
Tjonge. ...
Wat een idioot is die Arnautovic toch ook hè
Gigantisch ego.Exocet schreef op zondag 13 juni 2021 @ 19:48:
Wat was er met Arnautovic?
De speelt net zo als zijn pa kon leren ook ruk.remco112 schreef op zondag 13 juni 2021 @ 19:46:
[...]
De Jong speelt ook als een krant de laatste wedstrijden in Oranje.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Arnautovic gooide ff de hele bijbel eruit... man-man die heeft dit echt voorbereid in de zin van "nou als ik scoor dan moet ik het daar over hebben en hier over hebben en dit nog en dat nog en die moet ik ook wat toewensen en die niet vergeten en die en die en die *hijg*"
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Nee, volgens Frenkie gaat er iets heel groots gebeuren. Hopelijk blijft z'n vriendin nog even op afstand...Pierre schreef op zondag 13 juni 2021 @ 19:49:
[...]
De speelt net zo als zijn pa kon leren ook ruk.
Als ik dit Oostenrijk zie, verheug ik me al op die wedstrijd.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Alaba pakt die Arnautovic wel goed aan zeg! Hahah
Zo iemand missen wijremco112 schreef op zondag 13 juni 2021 @ 19:55:
Alaba pakt die Arnautovic wel goed aan zeg! Hahah
Wij hebben de Roon
Deze om er even lekker in te komen? (beste wk deuntje ever)
[ Voor 21% gewijzigd door Nibbz op 13-06-2021 20:02 . Reden: minder mono ]
Timber in de basis, als ik Ake was ging ik naar huis.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Je vergelijkt een LCV met een RCV. Vind het eerder apart dat Blind speelt als je ook Aké hebt. Blind lekker op linksback!Bossie schreef op zondag 13 juni 2021 @ 20:07:
Hij mag blij zijn dat hij erbij is, maakt nou niet de beste indruk.remco112 schreef op zondag 13 juni 2021 @ 20:09:
[...]
Je vergelijkt een LCV met een RCV. Vind het eerder apart dat Blind speelt als je ook Aké hebt. Blind lekker op linksback!
Voor beide valt iets te zeggen, Timber komt net kijken en bij Ake is het niet alsof hij basis stond bij CityBossie schreef op zondag 13 juni 2021 @ 20:07:
Vind niks mis met Timber en Blind. Ik denk dat er anderen zijn die het beter moeten doen. Zoals Dumfries en de Roon.
...
Aké bedoel je? Die vond ik vorige week echt een hele goede tweede helft spelen. Was ook de enige keer dat hij een indruk kon maken.Exocet schreef op zondag 13 juni 2021 @ 20:09:
[...]
Hij mag blij zijn dat hij erbij is, maakt nou niet de beste indruk.
Wijndal dus niet 100% fit... Dat is ook voor het eerst dit jaar, lullig voor die knul
Blind als wingbackremco112 schreef op zondag 13 juni 2021 @ 20:09:
[...]
Je vergelijkt een LCV met een RCV. Vind het eerder apart dat Blind speelt als je ook Aké hebt. Blind lekker op linksback!
van Aanholt vind ik wel logisch want Wijndal vulde het niet goed in als linksback de laatste 2 wedstrijden, veel te onwennig in het 5-3-2 systeem en totaal geen rendement.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Blind als centrale verdediger in Oranje is ook niet bijzonder. Met zijn goede trap en het ontbreken van pure snelheid heb je meer aan hem als wingback ja!gws24 schreef op zondag 13 juni 2021 @ 20:12:
[...]
Blind als wingback.
van Aanholt vind ik wel logisch want Wijndal vulde het niet goed in als linksback de laatste 2 wedstrijden, veel te onwennig in het 5-3-2 systeem en totaal geen rendement.
Ik zou hem op het middenveld zetten in plaats van de Roon, zeker tegen defensieve ploegen omdat we daar de laatste wedstrijden totaal geen voetbal hebben laten zien. Oh en dan Aké als LCVremco112 schreef op zondag 13 juni 2021 @ 20:14:
[...]
Blind als centrale verdediger in Oranje is ook niet bijzonder. Met zijn goede trap en het ontbreken van pure snelheid heb je meer aan hem als wingback ja!
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Nog beter inderdaad!gws24 schreef op zondag 13 juni 2021 @ 20:16:
[...]
Ik zou hem op het middenveld zetten in plaats van de Roon, zeker tegen defensieve ploegen omdat we daar de laatste wedstrijden totaal geen voetbal hebben laten zien. Oh en dan Aké als LCV
Aan wie moet hij in godsnaam de bal geven? Aan Depay die alleen gaat? Aan Wijnaldum die m alleen in de loop wil? Aan de Roon die amper beweegt en vervolgens de bal van z’n voet laat springen? Of toch aan een van die twee top backsremco112 schreef op zondag 13 juni 2021 @ 19:46:
[...]
De Jong speelt ook als een krant de laatste wedstrijden in Oranje.
XXXVI
Bedankt voor de bemoedigende woorden....ephymerous schreef op zondag 13 juni 2021 @ 20:17:
[...]
Aan wie moet hij in godsnaam de bal geven? Aan Depay die alleen gaat? Aan Wijnaldum die m alleen in de loop wil? Aan de Roon die amper beweegt en vervolgens de bal van z’n voet laat springen? Of toch aan een van die twee top backs
Daar gaat m'n vertrouwen
Ik wil absoluut geen discussie starten of wat dan ook hoorephymerous schreef op zondag 13 juni 2021 @ 20:17:
[...]
Aan wie moet hij in godsnaam de bal geven? Aan Depay die alleen gaat? Aan Wijnaldum die m alleen in de loop wil? Aan de Roon die amper beweegt en vervolgens de bal van z’n voet laat springen? Of toch aan een van die twee top backs
Maar je vindt toch ook dat de Jong veel actiever en bepalender mag zijn als middenvelder? Vind hem echt een grijze muis in Oranje de laatste paar wedstrijden.
Wijndal dus gepasseerd op basis van z'n prestaties en niet vanwege een blessure oid.
⏩ PVOutput☀️
We zullen wel zien. Hij kan goede combinaties aangaan, indien de ander voetballend vermogen heeft om het een vervolg te geven.. en hij kan met een dribbel goed de ruimte vinden.. Bij Barcelona heeft hij vaker weten te scoren als aanvallende middenvelder, maar ook als CV ging het prima.remco112 schreef op zondag 13 juni 2021 @ 20:22:
[...]
Ik wil absoluut geen discussie starten of wat dan ook hoor
Maar je vindt toch ook dat de Jong veel actiever en bepalender mag zijn als middenvelder? Vind hem echt een grijze muis in Oranje de laatste paar wedstrijden.
Persoonlijk vind ik Wijnaldum meer een grijze muis die meer mag laten zien.
...
Oh zeker, maar ik wil maar aangeven dat het materiaal echt matig is. Je zult zien dat met Blind achter m het al beter gaat. Nu Gravenberch ipv de Roon en hopen dat Depay zijn dag heeft.remco112 schreef op zondag 13 juni 2021 @ 20:22:
[...]
Ik wil absoluut geen discussie starten of wat dan ook hoor
Overigens vind ik het echt vreemd om 5-3-2 te spelen als je deze backs tot je beschikking hebt.
[ Voor 8% gewijzigd door ephymerous op 13-06-2021 20:27 ]
XXXVI
Zoveel als de speler in kwestie goeddunkt.PWM schreef op zondag 13 juni 2021 @ 20:16:
Hoeveel liters inkt kan je toch kwijt in je armen en benen...
Wat heeft Tom Egbers een slechte avond zeg, al dat gehakkel is gewoon ongemakkelijk aan het worden..
Zoals elke avond met Tom hèExorcist schreef op zondag 13 juni 2021 @ 20:32:
Wat heeft Tom Egbers een slechte avond zeg, al dat gehakkel is gewoon ongemakkelijk aan het worden..
Vind het nu toch nog iets erger dan "normaal". Maar goed, hij houdt straks z'n snufferd
Die moet gewoon tegen zichzelf in bescherming worden genomen. Als hij Andere Tijden Sport presenteert, vind ik hem echt heel goed, maar zo aan tafel is het heel slecht ja.Exorcist schreef op zondag 13 juni 2021 @ 20:32:
Was wel lekker subtiel over Arnautović.Exorcist schreef op zondag 13 juni 2021 @ 20:32:
⏩ PVOutput☀️
Studio voetbal doet hij gelukkig niet meer, al kwam dat door een ongelukkige samenloop van omstandigheden voor Tom zelf. Hij hartproblemen en Sjoerd van Ramhorst die het wel zoveel beter deed dat ze niet anders konden.
Hij doet volgens mij al traditiegetrouw jaren de wedstrijden van het Nederlands elftal dat zullen ze hem niet af willen nemen, maar het kan eigenlijk niet meer.
Hij doet volgens mij al traditiegetrouw jaren de wedstrijden van het Nederlands elftal dat zullen ze hem niet af willen nemen, maar het kan eigenlijk niet meer.
Hij kan dit gewoon niet, hij kan presenteren maar gespreksleider zijn is toch iets anders.remco112 schreef op zondag 13 juni 2021 @ 20:34:
[...]
Die moet gewoon tegen zichzelf in bescherming worden genomen. Als hij Andere Tijden Sport presenteert, vind ik hem echt heel goed, maar zo aan tafel is het heel slecht ja.
Anoniem: 192266
Je ziet van der Vaart hem ook aankijken met zo’n blik van “beetje uit vorm gap?”Deadsy schreef op zondag 13 juni 2021 @ 20:39:
[...]
Hij kan dit gewoon niet, hij kan presenteren maar gespreksleider zijn is toch iets anders.
De autocue tijdens Studio Sport is ook al niet zijn ding..maar kunnen improviseren staat sowieso niet op zijn C.V. .Deadsy schreef op zondag 13 juni 2021 @ 20:39:
[...]
Hij kan dit gewoon niet, hij kan presenteren maar gespreksleider zijn is toch iets anders.
Ben benieuwd hoe het gaat straks, geen flauw idee eigenlijk.
Hoop wel dat we wakker beginnen en niet meteen een goal tegen krijgen
Hoop wel dat we wakker beginnen en niet meteen een goal tegen krijgen
Egberts heeft een paar maanden geleden het huis gekocht wat ik wilde kopen. Zijn bod was letterlijk 5000 euro hoger. Ik hoop dat hij door zijn stoel zakt
Ik blijf steeds naar sbs6 switchen, die nemen het/zichzelf tenminste ook allemaal niet zo serieus.Deadsy schreef op zondag 13 juni 2021 @ 20:39:
[...]
vdv kijk idd alsof er geen zin in heeft als Tom het aan elkaar aan het breien is.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Je had hem ergens voor het aankoopproces een kritische vraag moeten stellen, had hij nu nog bezig geweest met goed uit z'n woorden komenPWM schreef op zondag 13 juni 2021 @ 20:43:
Egberts heeft een paar maanden geleden het huis gekocht wat ik wilde kopen. Zijn bod was letterlijk 5000 euro hoger. Ik hoop dat hij door zijn stoel zakt
Hoe is het tegenwoordig met de grasmat in de Arena?
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Zou VdV wel eens graag bij hun willen zien.Bossie schreef op zondag 13 juni 2021 @ 20:44:
[...]
Ik blijf steeds naar sbs6 switchen, die nemen het/zichzelf tenminste ook allemaal niet zo serieus.
vdv kijk idd alsof er geen zin in heeft als Tom het aan elkaar aan het breien is.
Straks even met iedereen het Wilhelmus mee schreeuwen en dan knallen, veel plezier iedereen met ons Oranje.
Anoniem: 192266
Biljartlaken. Zelfs dat winnen we tegenwoordig.ST10©DE schreef op zondag 13 juni 2021 @ 20:47:
Hoe is het tegenwoordig met de grasmat in de Arena?
Je bent op de Hoogte dat hij Nederlands heeft gestudeerd?Exorcist schreef op zondag 13 juni 2021 @ 20:45:
[...]
Je had hem ergens voor het aankoopproces een kritische vraag moeten stellen, had hij nu nog bezig geweest met goed uit z'n woorden komen
Belgische 'Een' is ook niet gek (met Vormer)Bossie schreef op zondag 13 juni 2021 @ 20:44:
[...]
Ik blijf steeds naar sbs6 switchen, die nemen het/zichzelf tenminste ook allemaal niet zo serieus.
@Bossie , geen idee, Ziggo hier
[ Voor 5% gewijzigd door Nibbz op 13-06-2021 20:53 ]
Waar zit die op KPN
Heb wel vaak potjes van de Belgen op Canvas gekeken.
Dat je weet hoe een taal werkt maakt niet dat je makkelijk uit je woorden komt. (Toegegeven, het zit in de lijn der verwachting.)Sjah schreef op zondag 13 juni 2021 @ 20:50:
[...]
Je bent op de Hoogte dat hij Nederlands heeft gestudeerd?
Van Thom Egberts naar Frank Snoeks. Weet even niet wat beter is.
⏩ PVOutput☀️
Neeeeee! Waarom weer Snoeks?
alles kan off-topic
Nou jongens, veel plezier!
Hup Holland Hup!
Hup Holland Hup!
Nog een traditie waar beter een einde aan kan komenQuad schreef op zondag 13 juni 2021 @ 20:54:
Van Thom Egberts naar Frank Snoeks. Weet even niet wat beter is.
Ben benieuwd of ze beter zingen dan Turken en Italianen.
Weg
Maar fijne match. Laten we hopen dat we niet ingemaakt worden en de schade met 0-2 beperkt blijft.
⏩ PVOutput☀️
Ben blij het enthousiasme al te zien bij het volkslied...
Die sfeer.... Dat doet je toch je uiterste best doen!
Ja passie! Lekker!
⏩ PVOutput☀️
Prachtig man, die oude baas Maarten Stekelenburg in Oranje. Begon het seizoen als 2e keeper bij Ajax en door een plastabletje nog een eindronde spelen
XXXVI
Muziek en zang was niet helemaal in sync.New Yorker schreef op zondag 13 juni 2021 @ 20:55:
Ben benieuwd of ze beter zingen dan Turken en Italianen.
Complimenten voor het meezingen! Hebben we wel eens anders gezien
Nou, het gaat beginnen. Zo'n zin in!
We worden Europees kampioen!

Nou, het gaat beginnen. Zo'n zin in!
We worden Europees kampioen!

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Wou die kousen zouden mijn vrouw ook goed staan!
Dit topic is gesloten.