Mijn ervaring is dat als ik dan de winkel uitloop na een redelijk voorstel gedaan te hebben, ze meestal toch wel instemmen. Ze maken ook een inschatting of ze er mee weg kunnen komen.N1ckk schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 08:14:
@ThinkPad Bij mij kwamen ze niet hoor met het voorstel de betaling te splitsen (Mandemakers Groep). Toen ik voorstelde het montagebedrag achteraf over te maken was dat ook geen optie. Of betalen, anders geen keuken was het. Dus hoewel ik het volledig met je eens ben lukt dat helaas niet altijd.
Overigens koop ik uberhaupt niets bij de Mandemakers Groep, dan weet je zeker dat je service met een trap na krijgt.
Maar dat is ook redelijk. Wat bij mij binnen staat moet ik betalen (en is daarna mijn eigendom). Maar geen 100% vooruit. Dan bij mij geen deal. Zeker niet in deze tijd waarbij betalen gebeurd binnen 10 seconden hoe groot bedrag ook is.Shunt schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 08:20:
Gedachte is leuk maar in de praktijk krijg je dan vaak gewoon nul terug.
Nu kon ik bij Aswa wel de montage kosten achteraf betalen maar ze hadden toch wel graag het bedrag voor de apparatuur en kastjes zodra ze die geleverd hadden.
[ Voor 29% gewijzigd door Cyberpope op 28-05-2021 08:25 ]
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......