Vandaag heb ik mijn IONIQ 5 opgehaaldTrivola schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 14:53:
Vandaag een afleverdatum gehoord, half september. Dat zou iets meer dan een jaar na bestelling zijn.
Ik blijf sceptisch, maar dit is een goed teken. Vanuit de dealer eigenlijk nooit enige vorm van communicatie ontvangen tot vandaag. Na bellen af en toe een leverweek gekregen, deze veranderde echter iedere keer en ook de laatste zat er een maand naast nog. Volgens mij hebben ze geen flauw idee. Ik ga er maar vanuit dat de rijervaring van een Hyundai beter is dan de communicatie en service. Over een maand of wat ga ik het als het goed is meemaken.
Het heeft precies een jaar geduurd, maar het is een plaatje. De kleur ‘Digital Teal’ is prachtig en het vermogen van de AWD motor indrukwekkend.
Witte bekleding en panoramadak maken het een heel lichte gigantisch ruime auto. En met alle opties en het Lounge pakket ga ik nog dagen bezig zijn met alles begrijpen en instellen. Ik had de voeten- en kofferbakverlichting laten toevoegen bij de dealer, die optie zat niet in het pakket
De levertijd en communicatie was beschamend, maar de auto maakt wat goed.
Ik moet nog wel even vechten met dat stuurcorrectie mechanisme, ook zonder adaptive cruise control wil de auto slingeren binnen de rijbaan en maakt het het nemen van een bocht behoorlijk uitdagend