Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?GPU of CPU
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn. ligt eraan hoeveel nee bereik. 1000 max
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
Nee maakt niet uit
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.heb momenteel deze specs:
Gigabyte Geforce RTX 2070 Windforce 2X 8G (rev 3.0)
AMD Ryzen 5 3600 processor
G.Skill DDR4 Aegis 2x8GB 3000Mhz
GeIL Super Luce RGB RAM 1x 8GB DDR4 3000Mhz
Cooler Master MWE Plus 650 white V2 PSU / PC voeding
asus TUF B450-PLUS GAMING moederbord
Ik wil een beetje in de buurt van een Xbox series X komen. Dus weet niet hoe beter fps haal etc.
Ik zoek een?
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?GPU of CPU
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn. ligt eraan hoeveel nee bereik. 1000 max
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
Nee maakt niet uit
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.heb momenteel deze specs:
Gigabyte Geforce RTX 2070 Windforce 2X 8G (rev 3.0)
AMD Ryzen 5 3600 processor
G.Skill DDR4 Aegis 2x8GB 3000Mhz
GeIL Super Luce RGB RAM 1x 8GB DDR4 3000Mhz
Cooler Master MWE Plus 650 white V2 PSU / PC voeding
asus TUF B450-PLUS GAMING moederbord
Ik wil een beetje in de buurt van een Xbox series X komen. Dus weet niet hoe beter fps haal etc.