Xlights Wled en smart pixels

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r_255
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08-09 13:46
@domoti
Ja, bericht zenden met wat je wil .. en nog even onderhandelen over de prijs/verzend kosten. Ze wilde me over om over het totaal bedrag nog btw gaan rekenen . Hoezo btw....? Die krijg ik hier bij invoer al. Nou dat kon wel maar dan moest ik via paypall betalen en dan krijg je een rekening van Rita lightning... ( is volgens mij een producent ) en ik heb toch echt bij RayWu besteld. Snappen jullie het nog.... ?

Dus gewoon vragen en scherp blijven.

Ik snap computers, het is alleen jammer dat ze mij niet helemaal begrijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• domoti
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 21:11
Dat is niet verkeerd. Je hebt dus echt honderden euros er van af gekregen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• r_255
Dat moeten we nog even afwachten want ze zijn nog niet binnen. Ik heb er ook aardig wat xconnect kabeltjes bij gedaan, power injection T stukjes en natuurlijk ook weer 4 aders ipv 3. Moet alleen nog 2 behoorlijk voedingen van 12v hebben.

Ieder jaar loop ik achter de feiten aan en ik dacht laat ik dit jaar eens voor de muziek uit gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• domoti
Ja dat is sowieso een goed plan om vroeg te beginnen. Dit jaar voor het eerst echt begonnen en liep uit op een fiasco doordat ik te laat begon en last had storingen :)

Maar welke power injection kabel heb je precies?

Ik ga vandaag denk ik bestellen bij BALS. Had nog gevraagd bij propixeler of zij ook die 12v redundant gaan verkopen maar op korte termijn nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r_255

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• domoti
Ik heb die ook bij hun besteld. Ik had de 3-3-3 MMF xconnect.

En ik moet zeggen ik vond ze echt troep. Hun eigen pixel seeds met xconnect pigtails gingen er niet echt goed op kwa schroefdraad. Ook niet met vaseline. Het leuke was dat de verlengkabels van propixeler er wel perfect op gingen.

Maar ja om dat ook terug te sturen heb ik maar niet gedaan. Vond de pixel seeds tvw bijna 250,- belangrijker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r_255
Dan hoop ik maar dat de 4-2-4 een nieuwere batch is, want mijn 3 pins pro pixeler verleng kabels gaan op zeker niet passen. Maar eigenlijk maak ik op uit jouw verhaal dat de t-stukjes wel okay zijn maar de xconnect stekker op je seeds niet. Meester_J had daar ook al last van op zijn 12v pixels ( als ik het me goed herinner )

We gaan het zien of het dopje bij de 4 pins de zelfde is als bij de 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• domoti
Ik was net bezig om de bestelling te plaatsen bij BALS. Maar het order proces stopte omdat het niet geautomatiseerd is om de verzendkosten te bepalen. Dat gebeurt nu handmatig.

Ben erg benieuwd wat het kost vanuit de UK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• domoti
Iemand nog interesse in overname van deze topper?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/twBOxjD9dPiLJ6Il1ZYGy_jd1Is=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6AYcZP5gGEF7AQGxSd0dxqQV.jpg?f=fotoalbum_large

https://buildalightshow.c...free-tree-topper-raw.html

@r_255 heeft voor mij een custom made topper gemaakt dus heb deze zelf niet meer nodig. De r-clips en verstevigingsplaatjes zitten er ook bij.
Pagina: 1 2 3 Laatste