The best is yet to come
Die kreeg ik airdropped doordat ik brett had wat extra gekocht en daarna bij een x3 weggedaan. Memecoins hou ik niet langer dan noodzakelijkDean Martin schreef op maandag 25 maart 2024 @ 14:14:
[...]
Ook Based Shibu is niet verkeerd gegaan (en misschien nog gaande).
Experience is what you get when you don't get what you want.....
Dat lijkt me ook heel verstandig.Falastine schreef op maandag 25 maart 2024 @ 14:16:
[...]
Die kreeg ik airdropped doordat ik brett had wat extra gekocht en daarna bij een x3 weggedaan. Memecoins hou ik niet langer dan noodzakelijk
The best is yet to come
๐ Upcoming Listing
โ LBank.com (@LBank_Exchange) 25 maart 2024
๐ $JAKE (Jake The Dog)will be listed soon on LBank๏ผ@JaketheSOLdog
๐ Details: https://t.co/zrDWmI15QP pic.twitter.com/3kHtSnwlh1
Toch 1.3B volume op 24 uur.
The best is yet to come
Nevermind.
[ Voor 9% gewijzigd door Tristan op 25-03-2024 14:50 ]
Zie ze nogTristan schreef op maandag 25 maart 2024 @ 14:46:
Ze hebben die /slashtags functie uitgezet zo te zien @Dean Martin. Eindelijk fatsoenlijke chat.
Nevermind.
Ik hoop dat ze wat achter de hand houden voor wanneer 'ie echt te traden is.
Waaronder Shiba Inu die aangeeft dat het de nieuwe Shiba Inu gaat worden op SOL.
En Shiba die Jake omarmt
Tuurlijk, allemaal meme shit, maar ze hebben het wel prima voor elkaar verder.
[ Voor 19% gewijzigd door Dean Martin op 25-03-2024 15:23 ]
The best is yet to come
Die was van gisteren toch al? Link eens.Dean Martin schreef op maandag 25 maart 2024 @ 15:09:
[...]
Zie ze nogKomen nu wel een paar grote X accounts aan met posts.
Ik hoop dat ze wat achter de hand houden voor wanneer 'ie echt te traden is.
Waaronder Shiba Inu die aangeeft dat het de nieuwe Shiba Inu gaat worden op SOL.
En Shiba die Jake omarmt![]()
Tuurlijk, allemaal meme shit, maar ze hebben het wel prima voor elkaar verder.
https://twitter.com/ShibalnuNews/status/1772262161055625445
Gisteren ook al een Shib account met een reactie onder een post idd
XT start sowieso pas later met traden, lbank geen idee. Denk dat enige mogelijkheid is wallet en dan swappen via raydium als je er gelijk vanaf wilt.solidslayer schreef op maandag 25 maart 2024 @ 16:00:
waar zet iedereen zijn coins klaar voor (eventueel) verkoop van Jake? Ik heb zelf geen account bij Lbank en XT, 3e exchange is nog niet bekend voor zo ver ik weet.
Niet perse, maar wil wel een optie hebben mocht het echt een mooie x-zoveel zijn, ik ga radyum eens bekijken.jasperz89 schreef op maandag 25 maart 2024 @ 16:04:
[...]
XT start sowieso pas later met traden, lbank geen idee. Denk dat enige mogelijkheid is wallet en dan swappen via radyum als je er gelijk vanaf wilt.
Ik heb hetzelfde probleem, in meerdere browsers.EdwinJ85 schreef op maandag 25 maart 2024 @ 18:05:
Pool not found op Radium
Je moet ze manueel toevoegen.EdwinJ85 schreef op maandag 25 maart 2024 @ 18:05:
Pool not found op Radium
The best is yet to come
Nouja, hij swingt van 5 naar 1 mil de eerste 5 minuten ;-)jasperz89 schreef op maandag 25 maart 2024 @ 18:08:
Tokens binnen en verkoopbaar op Raydium, maar de moeite niet op het moment... eens kijken wat de komende dagen gaan doen. Opzich wel fijn dat het niet een extreem jeetfeest is geworden
The best is yet to come
Wat een rollercoaster ride!Dean Martin schreef op maandag 25 maart 2024 @ 18:39:
[...]
Nouja, hij swingt van 5 naar 1 mil de eerste 5 minuten ;-)
Dusja.. We wachten maar af.
Het is een airdrop.poekiepoes12 schreef op maandag 25 maart 2024 @ 19:02:
Zichtbaar in Solflare maar zonder bedrag en heb ze nog niet officieel kunnen claimen.
Dusja.. We wachten maar af.
Peace is not simply the absence of war.
De eerste twee exchanges moeten nog starten, en wie weet wat er daarna gebeurd? Als Binance of Coinbase hem list gaat het los.ElMathijs schreef op maandag 25 maart 2024 @ 19:17:
Geen ervaring met meme coins, maar ik zie genoeg hype en grote accounts, ik laat JAKE een paar dagen staan, gok niet dat dit erg omlaag gaat
Haha dat is wel heel hoopvol zo vlot een van die twee. Ik hoop het!Tristan schreef op maandag 25 maart 2024 @ 19:18:
[...]
De eerste twee exchanges moeten nog starten, en wie weet wat er daarna gebeurd? Als Binance of Coinbase hem list gaat het los.
Dat zeg ik niet. De eerste twee CEX (XT and LBANK) gaan overmorgen pas trading toestaan.poekiepoes12 schreef op maandag 25 maart 2024 @ 19:21:
[...]
Haha dat is wel heel hoopvol zo vlot een van die twee. Ik hoop het!
I know maar stel dat het echt gaat draaien en Binance of Coinbase komen om de hoek kijken.... Dan hebben wij alles al sold denk ikTristan schreef op maandag 25 maart 2024 @ 19:29:
[...]
Dat zeg ik niet. De eerste twee CEX (XT and LBANK) gaan overmorgen pas trading toestaan.
Dan heb je wel ongelukkig gesniped.KroeT schreef op maandag 25 maart 2024 @ 19:09:
Ik ben ook maar even in Jake gedoken bij de launch, en sta een gezonde 63% in de min ๐. Ik blijf nog maar even hangen dus.
The best is yet to come
My middle name ๐
Ikke niet hoor! Ik wil wel eens zien of ze de nummer 1 MEME coin kunnen worden.poekiepoes12 schreef op maandag 25 maart 2024 @ 19:30:
[...]
I know maar stel dat het echt gaat draaien en Binance of Coinbase komen om de hoek kijken.... Dan hebben wij alles al sold denk ikWaarschijnlijk ook met een leuke winst.
Onder Duko danTristan schreef op maandag 25 maart 2024 @ 19:41:
[...]
Ikke niet hoor! Ik wil wel eens zien of ze de nummer 1 MEME coin kunnen worden.
Ongetwijfeld. Het borgt me in elk geval voorlopig als hodler. Ik heb echt exact bovenop de enorme rode kaars gekocht. Dus maar even de komende dagen of weken afwachten. Nu bijkopen durf ik ook weer niet ๐ค
Het is een solide start. Niet spectaculair wat in deze prima is.KroeT schreef op maandag 25 maart 2024 @ 21:48:
[...]
Ongetwijfeld. Het borgt me in elk geval voorlopig als hodler. Ik heb echt exact bovenop de enorme rode kaars gekocht. Dus maar even de komende dagen of weken afwachten. Nu bijkopen durf ik ook weer niet ๐ค
The best is yet to come
Nou. Ik weet vooral en met terugwerkende kracht wat niet het moment van kopen was
Op welke prijs heb je gekocht?KroeT schreef op maandag 25 maart 2024 @ 22:17:
[...]
Nou. Ik weet vooral en met terugwerkende kracht wat niet het moment van kopen was
0,0084 USD. Of 17,8k Jake per Sol. Het had marginaal slechter gekund.
Ohhh, daar zitten we zo op. Gelukkig is het geen 0.013 bij de 5M MC.KroeT schreef op maandag 25 maart 2024 @ 22:48:
[...]
0,0084 USD. Of 17,8k Jake per Sol. Het had marginaal slechter gekund.
Heb jij je nog verdiept in het hele verhaal? Er wat iets met de wallets van de dev's die hun tokens verkochte ofzo. Misschien toch weer eens instappen voor de gok.poekiepoes12 schreef op maandag 25 maart 2024 @ 21:28:
Rosnet ging nog wel een paar keer wat heen en weer maar zakt toch steeds verder weg. Op X nog wel actief maar weinig posts. Hoop dat het vertrouwen nog herstelt.
Ik heb hier meegelezen en kreeg wel mee dat ze te laat hebben gereageerd op geruchten waardoor vertrouwen weg is. Op X hun beargumentatie gelezen en daarna lijken ze gewoon door te gaan waar ze gebleven worden met hun product. Hopelijk dat er gewoon nieuwe instappers komen.BeyondThunder schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 07:34:
[...]
Heb jij je nog verdiept in het hele verhaal? Er wat iets met de wallets van de dev's die hun tokens verkochte ofzo. Misschien toch weer eens instappen voor de gok.
Gambit best kut tot zover...
De pijlen zijn mijn base memecoins die stijgen altijd elke dag ook met 25% minimaal.
:strip_exif()/f/image/zjtkiiZlTpHM80REnPdb7clh.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 60% gewijzigd door Falastine op 26-03-2024 09:18 ]
Ik zie $deai ik druk like.Falastine schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 09:12:
Nog steeds niks geleerd van memecoins geleerd max 1 sol en max 10min vasthouden die x2000 gebeurt vaak bij munten die totaal geen aandacht kregen en daardoor extreem goedkoop te halen waren. En daarnaast sol netwerk is wel klaar nu tijd om je geluk op base te proberen.
De pijlen zijn mijn base memecoins die stijgen altijd elke dag ook met 25% minimaal.
[Afbeelding]
Had je ook met de pre sale meegedaan?
Wait are you telling me that $BLENDR is at 110m mc $Dsync is at 160m mc $OPSEC is at 250m mc
โ Nikyous (@CryptoNikyous) 26 maart 2024
And you are selling your $DEAI at 60m mc???
[ Voor 4% gewijzigd door Alpina op 26-03-2024 09:54 ]
Xeros schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 09:56:
Vanavond om 21u launch van ROOST op Base. Veel hype, 12,5 mil presale binnen 8 uur uitverkocht. 22,5k luisteraars op hun twitter space gisteravond.
Tweakers die hierin hebben geรฏnvesteerd?
Yes had dit gisteren ook hier gedeeld. !Falastine schreef op maandag 25 maart 2024 @ 13:36:
$ROOST
Roost.wtf 12,500.000 opgehaald in de presale.
3 maanden bezig met lancering op het basenetwerk.
Iedereen is superbulish officiele twitteraccount uit de lucht gehaald door een honeypot account vele mensen al gescammed door de neppe twitter.
oftewel dit kan weleens wat worden.
Yes ik had in de presale gehaald maar denk zelfs nu nog mega vroeg om in te kopen en lekker komende jaar te zien stijgen.Alpina schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 09:33:
[...]
Ik zie $deai ik druk like.
Had je ook met de pre sale meegedaan?
[Embed]
Ik ben inmiddels uitgestapt.... ben er niet heel erg ingedoken maar zag in TG een bericht van รฉรฉn van het team dat die er geen aandacht meer aan gaat geven tot hij top 200 staat ofzo... vond het een vaag gebeurenPoppy84 schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 12:57:
Hoi! Verwachten jullie nog iets van Solama?
https://twitter.com/hundm...&t=QTQ2erUV5b2obow0BQ2-3A
https://coinmarketcap.com/currencies/hund-meme-coin/
Schijnt een vrij bekende developer achter te zitten en core member en founder van Floki zit er achter.
Volgende week 2e CEX listing

Rapapa...
Die is inmiddels al 1000x gegaanLosGieros schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 14:48:
Kent iemand #HUND al?
Schijnt een vrij bekende developer achter te zitten en core member en founder van Floki zit er achter.
Is volgens mij van de influencer Muro.LosGieros schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 14:48:
Kent iemand #HUND al?
Lijkt me wel wat met 4 beloofde listings maar heb geen zin in een nieuwe Matic wallet.
Kent iemand de devs?
Flokita is ook een tax free meme. Stond op x3, maar denk blijf zitten. uiteindelijk uitgestapt bij x1.5Spekkie99 schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 14:17:
Ff tussen alle Jake spam door $chonk , gaat lekker, zat er van hoger in maar op de dip bijgekocht, nog steeds maar 1m mcap en de enige tax free meme op BnB
Die + DBZ speel ik precies kiet

net gelukt om naar het BASE netwerk over te stappen vanaf het Binance netwerk. Wel een gedoe met dat bridgen steedsFalastine schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 12:04:
Wie vanavond $roost wil halen doet er goed aan te wachten tot de eerste rode kandelaar tevoorschijn komt. Hij zal namelijk direct omhoog vliegen en dan koop je op de top en dan hang je. ik verwacht direct een x10 zodra die omlaag schiet ga ik pas inkopen in het eerste kwartier zullen mensen uit de presale namelijk allemaal verkopen als ze hun geld x20 zien gaan.
Hoe houden jullie je shitcoins bij? zowel de winst als grafieken e.d.?
Via simpleswap.io is het echt heel simpel.Waah schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 20:30:
[...]
net gelukt om naar het BASE netwerk over te stappen vanaf het Binance netwerk. Wel een gedoe met dat bridgen steeds![]()
Hoe houden jullie je shitcoins bij? zowel de winst als grafieken e.d.?
waar vind je uberhaupt een grafiek?jasperz89 schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 21:08:
Wat gebeurt daar bij roost? Ik zie al minutenlang alleen maar buys. Met een paar 70k sells van tevorenโฆ ziet er vreemd uit
Ik gok dat ze nu alle tokens airdroppen en dat dat misschien er uit ziet als buys?jasperz89 schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 21:10:
[...]
https://www.dextools.io/a...0ecd4cdba?t=1711483550189
Als dat de juiste is althans
100% sell tax staat er op DEX.Tristan schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 21:12:
Of iemand die zโn eigen token pompt?
Ziet er behoorlijk fishy uit.
Edit: ander CA
[ Voor 4% gewijzigd door Dean Martin op 26-03-2024 21:15 ]
The best is yet to come
The best is yet to come
Er zijn geen sells. Op een paar na aan het begin van 70k met voorafgaand buys van dezelfde grootte, waarschijnlijk om het te laten lijken dat er wel verkocht kan worden ofzoโฆ iets klopt er niet iigKroeT schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 21:17:
120m market cap, dat is toch niet misselijk. Ik had een piek met direct erna diep dal verwacht. Dit is anders.
The best is yet to come
Iig niet geairdropt naar presellers volgens x.
[ Voor 57% gewijzigd door Dean Martin op 26-03-2024 21:24 ]
The best is yet to come
Maar iemand pomp z'n eigen scam dus even rond naar 160M MCFalastine schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 21:27:
CA is not niet vrijgegeven op de website en het twitteraccount alles wat je nu ziet zijn scams. Maar dit zegt wel een beetje wat ons zo te wachten staat ๐
The best is yet to come
Denk dat er iemand zn eigen muntje zit rond te pompen.KroeT schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 21:28:
Zit de halve wereld nu te pompen in het verkeerde contract?
The best is yet to come
Ben wel benieuwd hoe dat werkt met 160 miljoen. Dan heeft iemand er flink wat werk in gestoken.Dean Martin schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 21:29:
[...]
Denk dat er iemand zn eigen muntje zit rond te pompen.
Scriptje wat tig-triljoen adresseren genereert ofzo?KroeT schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 21:30:
[...]
Ben wel benieuwd hoe dat werkt met 160 miljoen. Dan heeft iemand er flink wat werk in gestoken.
Twitterbots die de hele dag verkeerde ca als reactie plakken onder posts van het echte account soms met een letter verschil in twitternaamTristan schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 21:39:
[...]
Scriptje wat tig-triljoen adresseren genereert ofzo?
Is dat echt beter? Kan me voorstellen dat dit wel wat mensen wegjaagt.Falastine schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 21:39:
Haha wel beter voor ons mensen hebben hun geld in de verkeerde munt gestopt๐คฃ
Je snapt toch wel zodra die ca zo word vrijgegeven dat de prijs omhoog vliegt dat is risico zodra jij gekocht en bevestigd hebt dan heb je echt op de top gekocht en dat is een groot risico. Is me vaak ge oet gebeurt je bent nooit sneller dan snipers en bots daarom wacht ik met kopen zo.KroeT schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 21:47:
[...]
Is dat echt beter? Kan me voorstellen dat dit wel wat mensen wegjaagt.
Helemaal mee eens, ik ga eens rustig kijken zo.Falastine schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 21:51:
[...]
Je snapt toch wel zodra die ca zo word vrijgegeven dat de prijs omhoog vliegt dat is risico zodra jij gekocht en bevestigd hebt dan heb je echt op de top gekocht en dat is een groot risico. Is me vaak ge oet gebeurt je bent nooit sneller dan snipers en bots daarom wacht ik met kopen zo.
The best is yet to come
https://x.com/RoostCoin?t=yWU7TXbY-onCaB6zwwwx_Q&s=09Dean Martin schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 22:02:
Wat is het juiste CA ? Wil dex wel eens volgen.
Weet nog niemand in de volgende tweet pas.
Zag je hoe snel dat ging naar 18 cent binnen 5 sec en nu weer naar 9 centKroeT schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 21:53:
[...]
Helemaal mee eens, ik ga eens rustig kijken zo.
Absoluut. Goede tip. Ga jij zo nog instappen?Falastine schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 22:28:
[...]
Zag je hoe snel dat ging naar 18 cent binnen 5 sec en nu weer naar 9 cent
Ja later pas zodra die transactiekosten weer normaal zijn gooi ik er 100 euro in elke memecoin die ik heb op base stijgt dagelijks wel er zijn er nog niet heel veel nog. Ik stap na middernacht denk ik pas in weiger 50 euro te betalen aan fees waar ik normaal 3 cent betaal
- Het risico voor het investeren in nieuwe coins is enorm. Wees je ervan bewust dat je je volledige inzet op zeer korte termijn volledig kunt verliezen. Investeer dus ook nooit meer dan je bereid bent om te verliezen.
- Blijf on-topic.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Het afkraken van Meme coins in het algemeen is niet de bedoeling. Het topic kan daardoor ondergesneeuwd raken. Uit je mening op een normale manier en ga een gezonde discussie aan.
- Het aankondigen of initiรซren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Mocht er hier een coin besproken zijn, dat een scam coin blijkt te zijn, wees dan zo vriendelijk om die informatie direct met anderen te delen, dat wordt gewaardeerd,
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!