The best is yet to come
Experience is what you get when you don't get what you want.....
Netjes. Ik op 8 cent. Heb jij nog een doel?Falastine schreef op woensdag 27 maart 2024 @ 07:22:
Op 7 cent gekocht uiteindelijk gisterennacht en nu 12 cent😬 wachten loont wel en een listing op een ex change deze week.
Ik heb geen idee wat de presalers hebben betaald.
Peace is not simply the absence of war.
Ja zodra me inleg+50% eruit gehaald is de rest laten staan en kijken wat het brengt als ik memecoins op Solana zie met een marketcap van 800 miljoen dan kunnen we hier of een x8 verwachtenKroeT schreef op woensdag 27 maart 2024 @ 07:55:
[...]
Netjes. Ik op 8 cent. Heb jij nog een doel?
Ik heb geen idee wat de presalers hebben betaald.
Ik gebruik Delta als tracker maar de memecoins verschijnen daar vaak pas na dagen of weken op. Soms helemaal niet. Dus ik worstel er ook een beetje mee. Twee exchanges, Telegram, Metamask, Uniswap en Base. Het wordt onoverzichtelijk.Waah schreef op woensdag 27 maart 2024 @ 08:13:
Ga het nogmaals vragen: waar tracken jullie dit soort coins? Hebben jullie een portfolio tracker die werkt met dit soort memecoins?
Twitter vaak. Heb een nieuwe Twitter aangemaakt en wat mensen gaan volgen die dit soort dingen vroeg delen.Waah schreef op woensdag 27 maart 2024 @ 08:13:
Ga het nogmaals vragen: waar tracken jullie dit soort coins? Hebben jullie een portfolio tracker die werkt met dit soort memecoins?
Hij doelt op portfolio trackenFalastine schreef op woensdag 27 maart 2024 @ 09:12:
[...]
Twitter vaak. Heb een nieuwe Twitter aangemaakt en wat mensen gaan volgen die dit soort dingen vroeg delen.
Je wallet doet het vaak ook.
The best is yet to come
Zelfde wallet koopt/verkoopt steedsjasperz89 schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 21:10:
[...]
https://www.dextools.io/a...0ecd4cdba?t=1711483550189
Als dat de juiste is althans
/f/image/hYzhtDyvTX4yUx0ASlYd4f8n.png?f=fotoalbum_large)
Dat is een scam. Je moet deze hebben als je de echte Roost zoekt: https://www.dextools.io/a...b9857cd3d?t=1711531681340Zaratrass schreef op woensdag 27 maart 2024 @ 10:39:
[...]
Zelfde wallet koopt/verkoopt steeds[Afbeelding]
Dat is wat ik zei, iemand pompt z'n eigen muntje rondZaratrass schreef op woensdag 27 maart 2024 @ 10:39:
[...]
Zelfde wallet koopt/verkoopt steeds[Afbeelding]
The best is yet to come
De wet van Murphy: Alles wat fout kan gaan zal fout gaan.
[ Voor 95% gewijzigd door poekiepoes12 op 27-03-2024 19:08 ]
Pak een aparte wallet voor dat soort dingen inderdaad, zijn er genoeg....poekiepoes12 schreef op woensdag 27 maart 2024 @ 18:58:
Gambit airdrop, iemand die dit gedaan heeft?
Iemand die de link heeft naar een site om te checken op betrouwbaarheid?
Ga m'n metamask niet zomaar connecten.
Jezus, goed dat ik nog een keer goed kijk.Spekkie99 schreef op woensdag 27 maart 2024 @ 19:03:
[...]
Pak een aparte wallet voor dat soort dingen inderdaad, zijn er genoeg....
Twee GAMBIT accounts. Waarvan de ene scam de posts van de échte repost.
Officiële account zegt een paar weken geleden al dat er geen airdrops zijn.
Grimmig wereldje.
Ja, pas ook met $dione zelfde probleem, nep airdrops. Veel mensen zijn gescammed daardoor.poekiepoes12 schreef op woensdag 27 maart 2024 @ 19:09:
[...]
Jezus, goed dat ik nog een keer goed kijk.
Twee GAMBIT accounts. Waarvan de ene scam de posts van de échte repost.
Officiële account zegt een paar weken geleden al dat er geen airdrops zijn.
Grimmig wereldje.
In het kort, het is een soort ChatGPT applicatie met een subscriptie model waarvan 50% van de inkomsten terug gaat naar de tokenhouders. Je kan het gratis uitproberen, werkt prima. Nu nog op 4M marketcap, ik denk zelf dat dit heel erg snel veel hoger wordt.

Verkocht.Technofreakz schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 12:05:
@zwembroek gpu toevallig ook in staking staan?
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Verkocht. Ik blijf overigens bij mijn $3 tot $5 verwachting. Maar voor mij was het genoeg. Winst is naar een sterk top 100 project gegaan en naar PAAL.Technofreakz schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 12:05:
@zwembroek gpu toevallig ook in staking staan?
Welk top 100 project als ik vragen magzwembroek schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 13:08:
[...]
Verkocht. Ik blijf overigens bij mijn $3 tot $5 verwachting. Maar voor mij was het genoeg. Winst is naar een sterk top 100 project gegaan en naar PAAL.
Arweave
Nog een positie in kunnen nemen voor de pump van 10 februari?
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
"Marketing team with a track record of pushing memecoins with 9 figure MC's."Spekkie99 schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 15:24:
Dinosol presale vanavond om 20uur
https://x.com/dinosoltoken?t=9xYLOdXqyc03uTMNv-r80A&s=09
Waar heb ik dat eerder gehoord?
Ik heb alleen gebruik gemaakt van ETH tot ik Jake wilde proberen op Sol. Wat een centen gedoe zeg daar. Er wordt getrade op enkele centen of een paar dollar. Ook enorm veel mensen die buy high sell low toepassen lijkt het. Is dat altijd zo op Sol of ligt het aan Jake? Op ETH voorkomen de fees dit soort kruimel trades iig.Tristan schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 08:38:
Gisteren XT.com listing en vandaag LBank listing voor $jake. Hele kleine stapjes..
[Afbeelding]
Ja, ik sta er ook een beetje van te kijken. Die lage fees van SOL helpen hierin inderdaad niet mee.JW04 schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 17:42:
[...]
Ik heb alleen gebruik gemaakt van ETH tot ik Jake wilde proberen op Sol. Wat een centen gedoe zeg daar. Er wordt getrade op enkele centen of een paar dollar. Ook enorm veel mensen die buy high sell low toepassen lijkt het. Is dat altijd zo op Sol of ligt het aan Jake? Op ETH voorkomen de fees dit soort kruimel trades iig.
Wat ik al helemaal niet snap is dat mensen gewoon serieus geld aan het weggooien zijn. Buy high, sell low. Dat lijken wel verkeerd ingestelde botjes.
Ik ben hierdoor inmiddels nr9 van alle holders. Ik hou het wel lekker aan maar wat een ergernis op de momenten dat zelf kijk.Tristan schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 17:45:
[...]
Ja, ik sta er ook een beetje van te kijken. Die lage fees van SOL helpen hierin inderdaad niet mee.
Wat ik al helemaal niet snap is dat mensen gewoon serieus geld aan het weggooien zijn. Buy high, sell low. Dat lijken wel verkeerd ingestelde botjes.
Nummer 9?! Dan heb toch aardig wat geld erin zitten toch? Netjes netjes!! Ik hoop dat ze hun grote woorden klaar kunnen spelen en minstens de 10M MC halen.JW04 schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 17:55:
[...]
Ik ben hierdoor inmiddels nr9 van alle holders. Ik hou het wel lekker aan maar wat een ergernis op de momenten dat zelf kijk.
[ Voor 6% gewijzigd door Tristan op 29-03-2024 19:00 ]
Nee helaas niet. Maar er zit nog genoeg in de tank. Mooie tech, lage max supply, en de 0.618 fib pas op 57 dollar. Zie deze de 100 dollar wel aantikken. Qua marketcap positie 50 is meer dan prima. Voor mijn gevoel meer upside potentie dan Ethereum. (Ik ben er ook wel flink ingestapt dus zocht een beetje een goede risk / reward verhouding.)BTFD schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 16:32:
[...]
Nog een positie in kunnen nemen voor de pump van 10 februari?
[ Voor 9% gewijzigd door zwembroek op 29-03-2024 19:44 ]
Ik zit er nu ook nog steeds in… momenteel alle gpu in staking staan 74.97% apy. Ik verwacht dat de koers nog heel veel hoger gaat komen.Zentyth1 schreef op zaterdag 30 maart 2024 @ 17:36:
$GPU trapt nog lekker door nu naar 1.80 en lijkt echt wel wat support te hebben , benieuwd al flink op verdiend maar vraag me af of ik niet te hebberig wordt
/f/image/6PKRrDWCKJVth20muPEFWdQn.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 39% gewijzigd door Technofreakz op 30-03-2024 20:46 ]
Even serieus, heb jij Blender?Alpina schreef op zaterdag 30 maart 2024 @ 21:41:
Heb Scalia wel even terug opgepikt @zwembroek.
Met Blendr zat ik toch goed blijkbaar
Scalia gekocht ? Nog mooi moment om in te stappen?Alpina schreef op zaterdag 30 maart 2024 @ 21:41:
Heb Scalia wel even terug opgepikt @zwembroek.
Met Blendr zat ik toch goed blijkbaar
Zentyth1 schreef op zaterdag 30 maart 2024 @ 23:00:
[...]
Scalia gekocht ? Nog mooi moment om in te stappen?
:strip_exif()/f/image/ZoxqztHo24flfFqCKZvL1uOj.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik zie deze chart.
Ik koop.
Wel nog ergens een token unlock in April maar wil vaak ook niet alles zeggen.
Edit: nee dat was van $NGL haalde er even 2 door elkaar. Lijkt me ook een mooi project maar kijk ik nog even aan.
[ Voor 7% gewijzigd door Alpina op 30-03-2024 23:04 ]
Ik haal jouw berichten nu door elkaar . Je bedoelt ook dat je potentie ziet in scala en het een mooi moment is om te kopen toch?Alpina schreef op zaterdag 30 maart 2024 @ 23:02:
[...]
[Afbeelding]
Ik zie deze chart.
Ik koop.
Wel nog ergens een token unlock in April maar wil vaak ook niet alles zeggen.
Edit: nee dat was van $NGL haalde er even 2 door elkaar. Lijkt me ook een mooi project maar kijk ik nog even aan.
Ja klopt, Scale heb ik vandaag gekocht. Die NGL hou ik nog even op de radar.Zentyth1 schreef op zaterdag 30 maart 2024 @ 23:07:
[...]
Ik haal jouw berichten nu door elkaar . Je bedoelt ook dat je potentie ziet in scala en het een mooi moment is om te kopen toch?
Ik op dit moment niet. Heb $Deai wel nog lopen die tikte vannacht even de 0,9 aan.Zentyth1 schreef op maandag 1 april 2024 @ 10:53:
Thanks gents @zwembroek @Alpina net niet gekocht 😄! Nog andere parels op het oog op de maandag?
Ik heb alleen nog ZKML. De enige reden waarom ik deze vasthoudt is omdat ze onlangs een samenwerking met Ator zijn aangegaan. Ik zag dat de wallet van Alex Becker ook flink ZKML aan het accumuleren is. Gister in de laatste video van Becker gaf hij dat ineens ook aan dat hij veel vertrouwen heeft in ZKML omdat ze achter de schermen iets met Ator gaan doen. Hij bezit ook heel veel Ator. Ik verwacht daarom dat ZKML een GPU-tje gaat doen. Ook behoort ZKML tot de tax farm bende en je evengoed alles kwijt kan raken. Alleen als zon Becker zich er mee gaat bemoeien is de kans op een snelle rug wat minder. Edit: Ik heb zonet nog voor een halve Ether bijgekocht. Heb er nu iets meer dan 10.000.Alpina schreef op zondag 31 maart 2024 @ 18:23:
$scale lijkt vertrokken?
Edit: leuke winst maar inmiddels verkocht want taxfarm. Blendr is dat ook mocht iemand daar nog in willen stappen.
Tnx voor de FBI skills @zwembroek
[ Voor 4% gewijzigd door zwembroek op 01-04-2024 12:03 ]

Zo’n listing gaat echt niets doen, zakt helemaal weg.Tristan schreef op maandag 1 april 2024 @ 12:44:
Over iets meer dan een uur gaat de listing van $Jake op LBank live. Tweede CEX dus, met de derde cooking.
[Afbeelding]
TG zit ook vol met kleine baby’s, mag geen vraag gesteld worden.
Geen AMA zoals beloofd in de eerste en de 3e Exchange is ook nog een verrassing…. Heb er een hard hoofd in.
Ja eens. Het ziet er momenteel allemaal niet heel rooskleurig uit.jasperz89 schreef op maandag 1 april 2024 @ 15:29:
[...]
Zo’n listing gaat echt niets doen, zakt helemaal weg.
TG zit ook vol met kleine baby’s, mag geen vraag gesteld worden.
Geen AMA zoals beloofd in de eerste en de 3e Exchange is ook nog een verrassing…. Heb er een hard hoofd in.
This is a HUGE drop from $SCALE 🔥
— Kazi (@TheCryptoKazi) 1 april 2024
RWA + DePIN is a super bullish narrative over the next few months.
Another one of our gems that is PRINTING 🤝 https://t.co/8ReJWdopT4
We kunnen een gokje wagen tot 200M / 300M MC.
Haha net verkocht natuurlijk. Ik zie ze nu wel aan een tafeltje zitten: hoe kunnen we de token nog meer pumpen we hebben al GPU, DePin en Ai?zwembroek schreef op maandag 1 april 2024 @ 18:19:
@Alpina
[Twitter]
We kunnen een gokje wagen tot 200M / 300M MC.
Let’s do RWA
Volgens mij is rwa helemaal een wassen neus bij veel projecten want daar komt best wat bij kijken met certificeringen etc. De enige coin die ik dan kan bedenken is Quant (QNT) maar die lijkt al een tijd stil te staan.
Klopt ze gaan die hele lijst af. De influencers schreeuwen 1B MC makkelijk en dan stappen ze rond 300M uit. ZKML en SCALE gaan dat ook gewoon doen waarschijnlijk. Of Bitcoin besluit dat de run erop zit en dan is het snel gedaan met de pret. Die RWA's zijn een wassen neus idd. Gooi er maar een nieuw buzz word bij. Ik swap er wat in. Heb nog wat Ethereum in mijn Metamask staan. Dead or the gladiolos.Alpina schreef op maandag 1 april 2024 @ 18:47:
[...]
Haha net verkocht natuurlijk. Ik zie ze nu wel aan een tafeltje zitten: hoe kunnen we de token nog meer pumpen we hebben al GPU, DePin en Ai?
Let’s do RWA
Alpina schreef op maandag 1 april 2024 @ 18:51:
Trouwens wel terug gekocht nu ik shills van ene JW zie voorbij komen![]()
:strip_exif()/f/image/yjbrVi9yl1DHFPxgLYyIeU47.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik ben inmiddels verbannen. Ik vergroot mijn positie niet meer maar zal ook niet verkopen behalve het deel wat mijn bot doet. Gezien de houding en hey niveau van de community verwacht ik dat de chart ergens de komende tijd wel onder de 500kmcap komt. Mocht die nog lager gaan dan zal ik eens kijken of ik hem kan pompen met een lumpsum. Ik verkoop echter ook meteen er na weer dus dan instappen zou ik niet aanbevelen.Tristan schreef op maandag 1 april 2024 @ 12:44:
Over iets meer dan een uur gaat de listing van $Jake op LBank live. Tweede CEX dus, met de derde cooking.
[Afbeelding]
En nog 11000 PAAL in staking. Qua gokjes alleen Scalia en ZKML. PAAL beschouw ik meer als een safe bet. Verder als nieuwe toevoeging aan de hodl Naka en Arweave. Vooral die laatste zwaar ingeslagen tijdens de dip. Die Becker is zo voorspelbaar . Eerst ZKML accumuleren en er niet over praten. Paar dagen terug ineens genoemd in een video en nu volle bak shillen.Alpina schreef op maandag 1 april 2024 @ 19:19:
[...]
En nog een mooie portie PAAL zie ik nog (net)
Netjes netjes
Ik heb van alts nu
TAO
DEAI
SCALE
Lopen
Man some of the tech in AI crypto is mind boggling.
— Alex Becker 🍊🏆🥇 (@ZssBecker) 1 april 2024
I don’t go into hyper detail in my vids, but go look into some of my mentions like @atorprotocol , @DestraNetwork , @ZKMLsystems.
They are earth shaking in terms of AI/mining/privacy management. Could all easily hit market…
https://www.pinksale.fina...frQdoU5Q8a16f9ma32h8Cx1mU
Zelf 2 sol er in gestopt.
Oh ja, pink Sale is crap, kopen kan meerdere keer nodig zijn voordat hij doorkomt.
[ Voor 15% gewijzigd door Spekkie99 op 01-04-2024 21:04 ]
Ben jij N op TG?JW04 schreef op maandag 1 april 2024 @ 20:12:
[...]
Ik ben inmiddels verbannen. Ik vergroot mijn positie niet meer maar zal ook niet verkopen behalve het deel wat mijn bot doet. Gezien de houding en hey niveau van de community verwacht ik dat de chart ergens de komende tijd wel onder de 500kmcap komt. Mocht die nog lager gaan dan zal ik eens kijken of ik hem kan pompen met een lumpsum. Ik verkoop echter ook meteen er na weer dus dan instappen zou ik niet aanbevelen.
We gaan het zien. Ik heb mijn investering inmiddels al afgeschreven en als verlies genoteerd. Het kan vanaf hier alleen maar meevallen.
Nope, mijn is JW. Ik heb hem voor nu ook als verlies te boek staan. Mijn gehele sol meme pot zit er in. Back to ETH tot ik een nieuw sol drama vind.Tristan schreef op maandag 1 april 2024 @ 21:17:
[...]
Ben jij N op TG?
We gaan het zien. Ik heb mijn investering inmiddels al afgeschreven en als verlies genoteerd. Het kan vanaf hier alleen maar meevallen.
Yess, vannacht x5 gegaan. Ik kreeg er een hard hoofd in, bleef een paar dagen stabiel en dan weer 1/5e daling en ik word vanochtend wakker ik refresh de chart en zag ineens de Himalaya, ik dacht huh, volgens mij staat hij niet meer goed ingesteld want alles ervoor was gewoon een flat line maar dat kwam dus doordat die ineens geëxploreerd is.
Ik heb die van mij verkocht op gemiddeld x3,5
PUHZ-SW75YAA + ERSD-VM2D, Atlantic Explorer V4 270L, WH-MDC09J + PAW-TD30C1E5-HI
Interessant hoe dit werkt. Hoe dan ook ineens?Maikie18 schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 07:24:
[...]
Yess, vannacht x5 gegaan. Ik kreeg er een hard hoofd in, bleef een paar dagen stabiel en dan weer 1/5e daling en ik word vanochtend wakker ik refresh de chart en zag ineens de Himalaya, ik dacht huh, volgens mij staat hij niet meer goed ingesteld want alles ervoor was gewoon een flat line maar dat kwam dus doordat die ineens geëxploreerd is.
Ik heb die van mij verkocht op gemiddeld x3,5
Dat is lekker wakker worden met een x3. Heb de inleg er uit gehaald en hou de rest lekker vast. Thanks voor de tip!Spekkie99 schreef op maandag 1 april 2024 @ 21:02:
Nog 3 uurtjes pre sale voor $dino op Solana, team zegt ervaren te zijn en al afspraken voor 2 tier 2 cex in de eerste week, launch direct na de presale en ook als de soft cap van 2k sol niet wordt gehaald gewoon de launch.
Oh ja, pink Sale is crap, kopen kan meerdere keer nodig zijn voordat hij doorkomt.
Ja het blijft gewoon een grote gok, er zit niks achter, ik zag op telegram alleen maar berichten met reclame voor andere twitter accounts dus wilde er eigenlijk zonder verlies uit proberen te stappen maar hij bleef maar zakken. Ik zie wel dat er een X account erover tweette maar die had maar 8 volgersTristan schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 07:50:
[...]
Interessant hoe dit werkt. Hoe dan ook ineens?
PUHZ-SW75YAA + ERSD-VM2D, Atlantic Explorer V4 270L, WH-MDC09J + PAW-TD30C1E5-HI
Vorige week Phantom en Raydium geïnstalleerd om met wat spielerei-geld ook eens op een DEX wat te proberen. Voor 1 SOL aangekocht toen het nog op 500k stond (als reactie op een crypto-gast die ik al een tijd op X volg en vaak goed lijkt te zitten), bij 4x mijn inleg eruit gehaald, bij 20x nog een flink stuk (want wat is nou de kans dat-ie nog hoger gaat??). Inmiddels bijna 400M aangetikt een paar dagen terug, en na de BTC correctie van de afgelopen dagen nu rond 200M. Gekkigheid!

Nu wordt er gesproken over een mogelijke CEX notering, en 'men' vergelijkt zichzelf graag met $WIF. Of dat realistisch is, dat weet ik niet, maar het is duidelijk geen pump en dump. Nog maar even blijven zitten waar ik zit...
Edit: Nog een newbie vraag: Ik volg de coins waar ik instap ook op Telegram. De meeste kanalen worden doodgespamd door buybots en mensen die een leuke uitspraak bedenken en dan 100x posten met een "/" ervoor (/DIAMOND_HANDS of zo). Is dat nog op een bepaalde manier uit te filteren? Nu kijk je 3 minuten niet en heb je 300 berichten gemist, waarvan er 5 inhoud hadden (en die ik best had willen lezen).
[ Voor 21% gewijzigd door coelho op 02-04-2024 10:11 ]
Paal mooie daling deze week , mooi moment om wat te kopen? Wat denken jullie qua upside potential ? Zie je scale nog steeds als taxfarm en uitstappen bij 250 milo?Alpina schreef op maandag 1 april 2024 @ 19:19:
[...]
En nog een mooie portie PAAL zie ik nog (net)
Netjes netjes
Ik heb van alts nu
TAO
DEAI
SCALE
Lopen
Nee dat moet de channel eigenaar doen een flood bot instellen, of dat gifjes niet mogencoelho schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 10:06:
Nog mensen hier in Sharkcat ($SC)?
Vorige week Phantom en Raydium geïnstalleerd om met wat spielerei-geld ook eens op een DEX wat te proberen. Voor 1 SOL aangekocht toen het nog op 500k stond (als reactie op een crypto-gast die ik al een tijd op X volg en vaak goed lijkt te zitten), bij 4x mijn inleg eruit gehaald, bij 20x nog een flink stuk (want wat is nou de kans dat-ie nog hoger gaat??). Inmiddels bijna 400M aangetikt een paar dagen terug, en na de BTC correctie van de afgelopen dagen nu rond 200M. Gekkigheid!![]()
Nu wordt er gesproken over een mogelijke CEX notering, en 'men' vergelijkt zichzelf graag met $WIF. Of dat realistisch is, dat weet ik niet, maar het is duidelijk geen pump en dump. Nog maar even blijven zitten waar ik zit...
Edit: Nog een newbie vraag: Ik volg de coins waar ik instap ook op Telegram. De meeste kanalen worden doodgespamd door buybots en mensen die een leuke uitspraak bedenken en dan 100x posten met een "/" ervoor (/DIAMOND_HANDS of zo). Is dat nog op een bepaalde manier uit te filteren? Nu kijk je 3 minuten niet en heb je 300 berichten gemist, waarvan er 5 inhoud hadden (en die ik best had willen lezen).
Paal heb ik niet, gisteren bedacht ik me dat de scale waarde toch niet echt zoden aan de dijk ging zetten dus wat extra TAO gekochtZentyth1 schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 10:16:
[...]
Paal mooie daling deze week , mooi moment om wat te kopen? Wat denken jullie qua upside potential ? Zie je scale nog steeds als taxfarm en uitstappen bij 250 milo?
We Found the STRONGEST A.I. Coin On The Market - Breaking down Bittensor ($TAO) w/ @joevezz https://t.co/WMjbThTiSb
— The Wolf Of All Streets (@scottmelker) 2 april 2024
Deai blijft ook best sterk dus die 2 altjes hou ik sowieso aan, toevallig allebei decentralized AI.
Of er moet nog een nieuw pareltje komen dat is altijd mogelijk natuurlijk.
Nouja 8 whales en hij vliegt..Maikie18 schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 09:40:
[...]
Ja het blijft gewoon een grote gok, er zit niks achter, ik zag op telegram alleen maar berichten met reclame voor andere twitter accounts dus wilde er eigenlijk zonder verlies uit proberen te stappen maar hij bleef maar zakken. Ik zie wel dat er een X account erover tweette maar die had maar 8 volgers

Ik heb mij daar ook ontzettend aan gestoord. Het voegt niets toe. Beter zou zijn dat men dat op X of op andere socials doet om meer tractie te genereren. Maar ook in de $jake groep vinden ze het prima en likken ze graag elkaars kont.coelho schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 10:06:
Nog een newbie vraag: Ik volg de coins waar ik instap ook op Telegram. De meeste kanalen worden doodgespamd door buybots en mensen die een leuke uitspraak bedenken en dan 100x posten met een "/" ervoor (/DIAMOND_HANDS of zo). Is dat nog op een bepaalde manier uit te filteren? Nu kijk je 3 minuten niet en heb je 300 berichten gemist, waarvan er 5 inhoud hadden (en die ik best had willen lezen).
[ Voor 6% gewijzigd door Tristan op 02-04-2024 11:27 ]
Graag gedaan en verstandig, ik blijf nog even zitten.Rhndy schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 08:37:
[...]
Dat is lekker wakker worden met een x3. Heb de inleg er uit gehaald en hou de rest lekker vast. Thanks voor de tip!
Heb wel vertrouwen in het team en als het goed is een paar listings.
Tussen alle cats and dogs verwacht ik hier wat meer van
Jake
Duko
Hunter Bidon
Byte
Enige die echt goed overeind blijft is GPU en Deepsouth en Paal die nog wat heen en weer slingeren.
Vandaag maar even niet meer kijken.
Weet niet wat de presale prijs was, maar heb net een mandje aangeschaft. Narrative is goed, als het inderdaad 1B wordt dan stuur ik je een SOL voor de moeiteSpekkie99 schreef op maandag 1 april 2024 @ 21:02:
Nog 3 uurtjes pre sale voor $dino op Solana, team zegt ervaren te zijn en al afspraken voor 2 tier 2 cex in de eerste week, launch direct na de presale en ook als de soft cap van 2k sol niet wordt gehaald gewoon de launch.
Waar is eigenlijk in DexScreener te zien hoeveel coins er in omloop zijn? Er staat bij FDV dat het Total Supply - Burned Supply is, maar geen idee waar beide getallen vandaan te halen zijn.
[ Voor 12% gewijzigd door coelho op 02-04-2024 12:24 . Reden: vraag toegevoegd ]
Een van de weinige projecten die niet meteen gerugged is door Indiers hahaSpekkie99 schreef op maandag 1 april 2024 @ 21:02:
https://www.dextools.io/a...FvYw2T1rg?t=1712058180351
gaat lekker
FF uitbottemen en dan moonenalki schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 13:45:
[...]
Een van de weinige projecten die niet meteen gerugged is door Indiers haha
https://www.dextools.io/a...FvYw2T1rg?t=1712058180351
gaat lekker
Ja net zelfs nog een keer verdubbeld… ach heb toch ruim 1200 euro gepakt dus moet je maar blij mee zijn
Bid more $TAO see you above 4 digits soon 🤝 pic.twitter.com/ACkhUQ5wgZ
— WIZZ🥷 ( beware scammers ) (@CryptoWizardd) 3 april 2024
Gevraagd.JW04 schreef op woensdag 3 april 2024 @ 10:36:
Zou iemand in de JAKE TG willen vragen om Jw Wess te unbannen?
@Dean Martin en ik zijn redelijk closely involved met de Jake owners. Ze hebben, op zijn zachts gezegd, enorm veel moeite om het momentum te houden. En we zijn inmiddels beide wel van mening dat ze niet zo ervaren zijn als dat ze in het begin leken voor te doen. Ook de recente Twitter ban doet ze bijvoorbeeld behoorlijk veel pijn.jasperz89 schreef op woensdag 3 april 2024 @ 06:57:
Er lijkt bij Jake na de bottom nu wat te gebeuren…. Flinke toename volume en trending op cmc.
Ik zit er veel en veel te diep in om het nu de rug toe te keren, maar alles in mij zegt dat ik volledig rekt ga.
Vandaag toch inderdaad een leuke pump. Misschien een zetje wat er nodig was. Is er iets bekend over eventuele verdere listings?Tristan schreef op woensdag 3 april 2024 @ 10:58:
[...]
@Dean Martin en ik zijn redelijk closely involved met de Jake owners. Ze hebben, op zijn zachts gezegd, enorm veel moeite om het momentum te houden. En we zijn inmiddels beide wel van mening dat ze niet zo ervaren zijn als dat ze in het begin leken voor te doen. Ook de recente Twitter ban doet ze bijvoorbeeld behoorlijk veel pijn.
Ik zit er veel en veel te diep in om het nu de rug toe te keren, maar alles in mij zegt dat ik volledig rekt ga.
Niet in detail. Wij (@Tristan ) hebben een idee, maar niet officieel bevestigd. Zou wel veel groter zijn dan de huidige 2. Pump is in gang gezet door team wallets en CMC trending te kopen.poekiepoes12 schreef op woensdag 3 april 2024 @ 11:16:
[...]
Vandaag toch inderdaad een leuke pump. Misschien een zetje wat er nodig was. Is er iets bekend over eventuele verdere listings?
Niet organisch als je het mij vraagt. Maar het begin is er.
My 2 cents (maar misschien geef ik onszelf te veel credit hier) is dat nadat wij gisteren ook prive behoorlijk kritisch zijn geweest, ze wel wat druk beginnen te voelen om wat te gaan doen.
Ik was na de AMA nogal kritisch op de performance, idem voor @Tristan en opeens kwamen er wat dingen naar voren. Ik zie dat niet direct als positief, want dan bleek er geen concreet plan te liggen.
Anders dan @Tristan heb ik het idee dat hij niet rekt gaat
Feit is dat ze een behoorlijk marketing budget hebben en dat nu ook aan het inzetten zijn. Ik zie nog steeds een x20 mogelijk.
[ Voor 38% gewijzigd door Dean Martin op 03-04-2024 11:26 ]
The best is yet to come
Ik zelf ben na alles wat er is gebeurd en gezegd nog steeds niet 100% overtuigd dat er daadwerkelijk een groot marketing budget is. Ik heb het gewoon nog niet gezien.
Ook vraag ik mij af of ze daadwerkelijk de power (of het geld) hebben om TG en TC KOLs in te zetten.
Uiteindelijk een harde les dat het vanaf buiten super gelikt eruit kan zien en ogen dat ze alles op orde hebben, maar in werkelijkheid valt het keihard tegen.
[ Voor 16% gewijzigd door Tristan op 03-04-2024 11:52 ]
Ik heb mijn Ledger Nano S plus heel simpel gekoppeld met mijn Phantom wallet op desktop (mobiel kan alleen via Bluetooth). Werkt echt super simpel.coelho schreef op woensdag 3 april 2024 @ 11:47:
Ik heb een Phantom wallet voor mijn SOL based memes. Nu er een paar runners tussen zitten, wordt security een stuk interessanter. Ik heb ook een Ledger Nano. Begrijp ik nou goed dat ik wel een soort van veiligheidsconnectie tussen Phantom en Ledger kan maken, maar dat het anders is dan bij bijvoorbeeld BTC naar de Ledger sturen?
Leggo
Had jij Gradient nog op Fjord meegepakt?
:strip_exif()/f/image/ek59lBghnryStwTwsT9g6wh5.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik had deze niet meegedaan maar zie vandaag wel meteen een Mexc listing…
Ik kijk even wat de prijs doet en dan stap ik misschien in een volgende LBP.
Dat is in dit geval Rivus. Wel TAO gerelateerd maar ben nog niet helemaal overtuigd.
https://app.v2.fjordfoundry.com/pools
(Lopende LBP’s)
Als je terug gaat kijken springt de $deai pre sale er ook wel flink boven uit.
Nu de kunst om er nog zo eentje te zoeken…
[ Voor 3% gewijzigd door Alpina op 03-04-2024 18:56 ]
Ik heb helaas geen andere keus dan te wachten en hopen dat ze ooit weer eens de 2M MC halen.
Triest inderdaad, overduidelijk niet zo ervaren als ze leken. Zakt weer helemaal weg waarna ze wel wat levels proberen te houden maar er wordt niet echt tegenaan gewerkt. Momentum wordt niet benutTristan schreef op woensdag 3 april 2024 @ 20:43:
De marketcap van $jake pleurt weer helemaal in elkaar. Zijn ze trending op CMC pakken ze niet door want het duurt veel te lang voordat er een tweet uit gaat. Ze moeten helaas nog teveel leren om een goeie meme te lanceren vrees ik.
Ik heb helaas geen andere keus dan te wachten en hopen dat ze ooit weer eens de 2M MC halen.
Jullie nog contact over wat het plan voor vandaag morgen is? Zou graag een moment krijgen om uit te stappen
[ Voor 8% gewijzigd door jasperz89 op 03-04-2024 21:05 ]
Paar dagen de enige groene in mijn portfolio.
Ik ben die pools ook goed in de gaten aan het houden maar niet in GDT gestapt. Eventjes een x5 gedaan in 3 dagen met Flovi Inu deze week. Zaterdag presale TaoTrade op TPAD.Alpina schreef op woensdag 3 april 2024 @ 18:56:
@BootjeVaren
Had jij Gradient nog op Fjord meegepakt?
[Afbeelding]
Ik had deze niet meegedaan maar zie vandaag wel meteen een Mexc listing…
Ik kijk even wat de prijs doet en dan stap ik misschien in een volgende LBP.
Dat is in dit geval Rivus. Wel TAO gerelateerd maar ben nog niet helemaal overtuigd.
https://app.v2.fjordfoundry.com/pools
(Lopende LBP’s)
Als je terug gaat kijken springt de $deai pre sale er ook wel flink boven uit.
Nu de kunst om er nog zo eentje te zoeken…
En ja kunnen niet allemaal $DEAI zijn uiteraard. Heb mijn potje ETH wel al mooi kunnen uitbreiden zo de laatste weken. Heb wel nog pareltjes gevonden maar vind het wat moeilijk om ultra shitcoins aan iemand te shillen zonder dat het lijkt alsof ik exit liquidity zoek
EDIT: Deze pik ik zaterdag ook mee denk ik: https://onxybit.finance/
[ Voor 3% gewijzigd door BootjeVaren op 04-04-2024 09:31 ]
- Het risico voor het investeren in nieuwe coins is enorm. Wees je ervan bewust dat je je volledige inzet op zeer korte termijn volledig kunt verliezen. Investeer dus ook nooit meer dan je bereid bent om te verliezen.
- Blijf on-topic.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Het afkraken van Meme coins in het algemeen is niet de bedoeling. Het topic kan daardoor ondergesneeuwd raken. Uit je mening op een normale manier en ga een gezonde discussie aan.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Mocht er hier een coin besproken zijn, dat een scam coin blijkt te zijn, wees dan zo vriendelijk om die informatie direct met anderen te delen, dat wordt gewaardeerd,
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!