[MC] Cryptocurrency Meme Coins topic [HOOG RISICO]

Pagina: 1 2 ... 94 Laatste
Acties:

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 24-04 15:48
Dit topic is een afsplitsing van de Slowchat topic en is bedoeld om Meme coins en overige (nieuwe) ''shitcoins'' te bespreken.

Welkom in de Meme coins topic!

Lijst met voorbeelden van Meme coins
https://coinmarketcap.com/nl/view/memes/

Exchanges:
https://pancakeswap.finance
https://uniswap.org/

Hoe koop je BEP20 tokens via Pancakeswap?
https://academy.binance.c...h-binance-smart-chain-bsc

Hoe koop je ERC20 tokens via Uniswap?
https://academy.binance.c...swap-and-how-does-it-work

Sites waar je live charts kunt bekijken:
https://poocoin.app
https://www.dextools.io
Waarschuwing
Bij Meme Coins draait het vrijwel altijd om winst maken. De koers stijgt en daalt meestal sneller dan bij Bitcoin. Er is een risico om een groot deel van je inleg te verliezen. Voor beginners is het sterk afgeraden om in deze coins te investeren.

Belangrijk:

- Investeer alleen een bedrag dat je kunt missen.
- Het investeren in deze coins is op eigen risico.
- Doe je eigen onderzoek.

Let op:
  1. Een aanzienlijk gedeelte van de mensen maakt verlies met cryptocurrency. Dit heeft verschillende oorzaken zoals het op de piek van een marktcyclus instappen, het aankopen van de verkeerde cryptocurrency (scams, "shitcoins"), het niet goed beveiligen van de aangekochte cryptocurrency (phishing, hacks, ingaan op Twitter "verstuur 0,1 ETH en ontvang 1 ETH verzoeken") en nog vele andere redenen. Doe dus eerst onderzoek naar de fase waarin de markt zich bevindt en welke cryptocurrency zich al langer bewezen heeft, voordat je instapt en een aankoop doet.
  2. We kunnen het niet vaak genoeg zeggen: Investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen! We hebben helaas de afgelopen jaren veel traders veel geld zien verliezen, soms wel 10.000'en Euro's, dus pas erg goed op met wat je doet.
  3. Hoe verleidelijk het ook is: Post nooit de waarde van je portefeuille, hoeveel winst je op een dag hebt, wat voor aantal je van een bepaalde cryptocurrency hebt, etc. Je weet nooit wie er met welke intenties meeleest. Er zijn meerdere gevallen bekend waarbij mensen met cryptocurrency thuis zijn opgezocht en overvallen. Denk dus niet dat het jou niet zal overkomen. Wil je toch laten zien wat voor mooie trade je gemaakt hebt? Benoem dan het percentage.

Pas op, scams!
Op Twitter, YouTube en andere locaties probeert men regelmatig mensen op te lichten. Denk hierbij voornamelijk aan de "Stuur 0,5 ETH op en krijg 5 ETH terug!" achtige oproepen. Als iets te mooi is om waar te zijn, dan is dat vaak ook zo. Trap hier niet in, niemand gaat jou gratis meer cryptocurrency of geld geven in ruil voor je kleine inleg, je zult de coins die je opstuurt 100% zeker kwijtraken, hoe mooi het aanbod ook klinkt. Helaas zijn hier wereldwijd al vele duizenden mensen ingetrapt.
Rug pull
Pas op voor de rug pull, een van de voorkomende scams.
Er blijven veel nieuwe coins uitkomen en daar zitten ook scam coins tussen. De rug pull is oplichting die begint bij het maken van een nieuwe token en hype creëren rondom deze token. Hierna zal de token gelist worden op Pancakeswap of Uniswap en zal er liquiditeit ingepompt worden.
Als dit allemaal is gebeurd zullen de kwaadwillende liquiditeitsverschaffers wachten tot mensen hun BNB of ETH omzetten naar deze nieuwe coin, waarna de makers van het token de liquiditeitspool snel leegtrekken, waardoor er voor de houders niets anders overblijft dan een waardeloze munt.

Manieren op de kans op een rugpull te verkleinen:
- Doe je eigen onderzoek
- Kijk naar de beoordelingen van anderen over de coin.
- Koop eerst een hele kleine hoeveelheid van de token en kijk daarna of je het kunt verkopen.

Verstrek nooit je private key, seed, 12/24 woorden of andere toegang tot je wallet aan iemand anders
Niemand heeft je private key, seed, 12/24 woorden of login nodig om je te kunnen helpen. Adressen met transactie ID's (TXID) zijn voldoende voor supportmedewerkers om je te kunnen helpen. Geef je private key, seed of 12/24 woorden ook niet aan een supportmedewerker die je benadert als je om support vraagt via bijv. Telegram. Of aan een willekeurig iemand die je wil helpen om weer toegang tot je funds te krijgen. Je bent niet de eerste die de volledige inhoud van zijn wallet verliest door iemand onterecht te vertrouwen. Helaas zijn er al vele voorbeelden langsgekomen van users die hierdoor hun cryptocurrency zijn verloren. Pas dus op en vertrouw niemand!

Cryptocurrency is erg volatiel, enkele voorbeelden
Op 30-5-2019 steeg Bitcoin binnen 15 minuten van 8.725 USDT naar 9.074 USDT, om daarna in 10 minuten naar 8.625 USDT te dalen. Enkele minuten later werd zelfs nog 8.513 USDT aangetikt. Juich dus niet te vroeg en blijf altijd alert!
[Afbeelding]

Bitcoin Cash SV (BSV) steeg tussen 21-5-2019 en 30-5-2019 van ongeveer 63 USD naar 242 USD, om in de loop van 30-5 ineens binnen 1 minuut naar 45 USD te dalen (O.a. door opeenstapelende long liquidaties) en daarna weer snel te stijgen naar 220 USD. Stop losses kunnen fijn zijn, maar soms kan je ze maar beter achterwege laten :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/fcMMlNbfDKrGDLxzleHjOg8X/full.jpg

De Bitcoin roller coaster guy bestaat niet voor niets:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/N8Wyr45.gif

Overige algemene informatie: [SC] Cryptocurrency Slowchat topic #16

[ Voor 51% gewijzigd door _Gast_ op 10-10-2021 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
edit 19 mei 2021: Fairmoon blijkt een onbetrouwbaar te zijn (rugpull)

[ Voor 85% gewijzigd door _Gast_ op 19-05-2021 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07:44

WhySoSerious

Be the change.

Memecoins? Dat is hetzelfde als een opgepoetste hondendrol :P

Nee j/k, veel gains toegewenst allen. Ik kijk vanaf de zijlijn en ben in overleg beschikbaar voor emotionele support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1032405

Ik zal de openingspost even voor je oppoetsen, dat had ik tenslotte beloofd. Net 2 nachtdiensten achter de rug, maar pak het even op.

Stuur je maandag ofzo wel even een PB.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Gast_
WhySoSerious schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 19:28:
Memecoins? Dat is hetzelfde als een opgepoetste hondendrol :P

Nee j/k, veel gains toegewenst allen. Ik kijk vanaf de zijlijn en ben in overleg beschikbaar voor emotionele support.
Hahaha ja heb er goed over nagedacht O-)

een topictitel met ''shitcoin'' zou je op de lange termijn zat worden :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Gast_
Anoniem: 1032405 schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 19:39:
Ik zal de openingspost even voor je oppoetsen, dat had ik tenslotte beloofd. Net 2 nachtdiensten achter de rug, maar pak het even op.

Stuur je maandag ofzo wel even een PB.
Top! Neem je tijd. Het heeft geen haast d:)b

https://poocoin.app/token...68d383f8fc4a9fc6ae1d2def0

Deze heb ik helaas gemist. Maar hier doe ik het dus voor. Je hoeft er maar 1 keer op tijd bij te zijn >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
Wie bepaalt wat een shitcoin is?

Krijgen we ook de shitcoinpolitie die berichten actief uit de slowchat verplaatst naar dit shitcointopic?

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
jack zomer schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 21:16:
Wie bepaalt wat een shitcoin is?

Krijgen we ook de shitcoinpolitie die berichten actief uit de slowchat verplaatst naar dit shitcointopic?
Geen idee waar de grens ligt. Maar als het over de Safemoons en Shiba's gaat, lijkt het me beter om het hier te plaatsen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
Ik denk dat het kansloos is,. En heel persoonlijk.

Een muntje die mij 500k oplevert is voor mij geen shittycoin
Als dat zelfde muntje iemand anders 10k kost kan die persoon dat een shittycoin vinden..

Maar goed, meer ben ik tegen de versnippering van topics.. het is een slowchat met een rede...dat het af en toe even extreem wordt is volgens mij gewoon een fase... Als straks alles rekt gaat is het weer opgelost..

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
jack zomer schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 21:38:

Als dat zelfde muntje iemand anders 10k kost kan die persoon dat een shittycoin vinden..

Maar goed, meer ben ik tegen de versnippering van topics.. het is een slowchat met een rede...dat het af en toe even extreem wordt is volgens mij gewoon een fase... Als straks alles rekt gaat is het weer opgelost..
Die tweedeling was voor beide partijen lastig. De discussie bleef zich herhalen. Daarom leek het beter om een nieuwe topic te openen. Nu nog hopen dat ''de rest'' meeverhuisd...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaïr.exe
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-04 15:37
Goeie topic! Algemene slowchat werd al een shill van de week, bromo's for fomo's etc etc.

Nu kan ik dit topic negeren en er geen last van hebben, doei!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13:59
Eindelijk een topic om over Bitcoin Cash te praten! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspervc
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:14
The Redman schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 22:00:
Eindelijk een topic om over Bitcoin Cash te praten! :D
En over Safemoon :+

MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
Safemoon was net even onder de 30 gezakt. Toch maar weer ingestapt. :p

Als het niet meer gaat moonen denk ik dat ik mijn inleg in ieder geval wel kan redden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoosie
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 26-03 13:21
Ben een paar dagen geleden weer in wat dingen ingestapt, allemaal met 0.1 BNB. Vorige 4 of 5 keer in een scam ingekocht, maar gelukkig alleen maar met kleine bedragen.

Heb nu o.a. HyperChain. Grotendeels nederlandse dev's en ze zijn een e-sport Gaming tournament project aan het opzetten. Dev's zijn veel aanwezig op Telegram en regelmatig in voice chat's te horen. Binnenkort ook de eerste AMA.

https://coinmarketcap.com/currencies/hyperchain/markets/

Oh en ook in MooCow gestapt. Zijn al gelist op Cointiger en hebben een aantal deals met Crypto Youtubers gesloten voor marketing. Eerste video komt zo op youtube dus je kan nu nog goedkoop instappen. Ze worden nu ook beoordeeld door CMC, dus daar zullen ze ook snel op staan.

[ Voor 23% gewijzigd door Hoosie op 01-05-2021 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
Hoosie schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 23:11:
Ben een paar dagen geleden weer in wat dingen ingestapt, allemaal met 0.1 BNB. Vorige 4 of 5 keer in een scam ingekocht, maar gelukkig alleen maar met kleine bedragen.

Heb nu o.a. HyperChain. Grotendeels nederlandse dev's en ze zijn een e-sport Gaming tournament project aan het opzetten. Dev's zijn veel aanwezig op Telegram en regelmatig in voice chat's te horen. Binnenkort ook de eerste AMA.

https://coinmarketcap.com/currencies/hyperchain/markets/

Oh en ook in MooCow gestapt. Zijn al gelist op Cointiger en hebben een aantal deals met Crypto Youtubers gesloten voor marketing. Eerste video komt zo op youtube dus je kan nu nog goedkoop instappen. Ze worden nu ook beoordeeld door CMC, dus daar zullen ze ook snel op staan.
Thanks voor de tip. MooCow tot de bodem gezakt dus wel een gokje waard :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Hoosie
_Gast_ schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 23:34:
[...]

Thanks voor de tip. MooCow tot de bodem gezakt dus wel een gokje waard :)
Jup, Youtube video door Torin Hoffman is net online gekomen. Dus snel kopen, want met 32K volgers zullen er vast een aantal instappen

Iemand anders trouwens ook ingestapt op Arigato? Ben ingestapt met alle BNB die ik nog had staan in Metamask, namelijk 0,05 en die staat nu op 0.135 :)

[ Voor 19% gewijzigd door Hoosie op 01-05-2021 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
Hoosie schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 23:37:
[...]

Iemand anders trouwens ook ingestapt op Arigato? Ben ingestapt met alle BNB die ik nog had staan in Metamask, namelijk 0,05 en die staat nu op 0.135 :)
Heb het even gegoogeld. Ik zie alleen een link naar poocoin. Meestal sla ik coins met weinig info over...

Tijd om te slapen. Ben benieuwd hoe het er morgen voor staat. :p

[ Voor 8% gewijzigd door _Gast_ op 02-05-2021 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:54
[...]

Jup, Youtube video door Torin Hoffman is net online gekomen. Dus snel kopen, want met 32K volgers zullen er vast een aantal instappen

Die gast is snel gegroeid zeg. Toen in de tijd van Safemoon had hij maar 1-2k volgers. Nu een 1maandje later heeft hij 32k volgers haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 472287

[...]

Ik zat er op dag1 in maar ben juist na een dag weer uitgestapt omdat de DEV full of shit is.

Eerst had hij de Liquidity Pool geburned maar er was een "fout bij BSC" waardoor het niet zichtbaar was (uhuh), daarna had hij liquidity toegevoegd en kwam het verhaal dat het zijn "gaming wallet" is en dus NIET geburned.

Let dus op, de dev kan op elk moment alle liquiditeit ontrekken en dan sta je met lege handen.

Daarnaast is het natuurlijk de ultieme shitcoin.

Had alsnog wel 0.3bnb ingelegd en er bijna 2bnb uitgehaald, maar goed, het kan zo weg zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 472287 op 02-05-2021 08:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skalders
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 02:40
Best een slecht weekend voor memecoins. Enkel de OG doge is aan het groeien dankzij de dogefather. Maar dat is wel weer goed nieuws voor de andere memecoins :P

Doge zorgde voor safemoon, en safemoon voor coins zoals elongate. Laten we hopen dat die FOMO golf opnieuw komt.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-04 12:16
Eindelijk een topic om schaamteloos Banano te shillen! Wat me alleen opvalt is dat ban niet tussen de memecoins op CMC staat.. dus misschien ben ik wel in overtreding.

Om met het mooiste te beginnen: banano's verdien je met Folding at Home. Voor wie het niet kent: dat is het beschikbaar stellen van de rekenkracht van de computer t.b.v. de medische wetenschap. En als je dat voor team banano doet krijg je er gratis banano's voor! Ten tijde van dit schrijven staat team banano bovenaan de F@H rankings en da's toch best mooi werk voor een "nutteloze" memecoin! Ook banano's folden? Kijk dan hier: https://bananominer.com/ Op dit moment fold je ongeveer 50 ban per dag op een gtx1070. Da's ongeveer $1. Best leuk voor iets wat je er eigenlijk als bonuspunten bij krijgt..

Voor de duidelijkheid, het gaat dus niet om echt minen, het heeft helemaal niks te maken met het in stand houden van het netwerk, het is puur een manier om de coins te verdelen.

Maar waarom zit ik dit eigenlijk te typen.. Kijk gewoon het filmpje:

//edit:FoH uitbetalingen aangepast..

//edit 2: FoH uitbetalingen zijn achterhaald

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patroo
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 24-04 19:14
Niet zo'n goede week voor mijn shitcointjes. Safemoon, Safemars, Bonfire, HungryBear, Elongate en Happycoin allemaal in een gestage dip.
Met Spore en NFT Art Finance nog wel 6x behaald (winst verkocht, inleg gehouden) voordat het weer als een pudding inzakte. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elbandito
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 27-03 05:58
Kan iemand me in 1 zin uitleggen hoe bv. pancakeswap werkt? je koopt ze op een exchange en dan?
Wat betekent op deze site: https://pancakeswap.finance/ farms en pools, etc.

Ik heb een aantal verschillende crypto's, maar deze soort (defi) snap ik nog niet :?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14:12
elbandito schreef op zondag 2 mei 2021 @ 10:57:
Kan iemand me in 1 zin uitleggen hoe bv. pancakeswap werkt? je koopt ze op een exchange en dan?

Ik heb een aantal verschillende crypto's, maar deze soort (defi) snap ik nog niet :?
Nee, dat kan niet in 1 zin.

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023

Eerst Metamask aanmaken en daar BNB op storten via de Binance Chain en vervolgens kun je op Pancakeswap inloggen met jouw Metamask en bijvoorbeeld BNB swappen voor Cake en die dan weer staken om meer Cake te krijgen dit is slechts een voorbeeld.

Sorry voor het ontbreken van punten en komma's enzo, maar anders kwam ik niet aan 1 zin.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elbandito
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 27-03 05:58
Sydney08 schreef op zondag 2 mei 2021 @ 11:26:
[...]

Eerst Metamask aanmaken en daar BNB op storten via de Binance Chain en vervolgens kun je op Pancakeswap inloggen met jouw Metamask en bijvoorbeeld BNB swappen voor Cake en die dan weer staken om meer Cake te krijgen dit is slechts een voorbeeld.

Sorry voor het ontbreken van punten en komma's enzo, maar anders kwam ik niet aan 1 zin.
Ok, stel ik heb 1000 euro en de rate voor cake is 40 dan krijg ik er 25. met die 25 cakes ga ik dan staken en handelen op het cakeswap platform?

(ik heb al een aardige tijd gegoogled, maar kon er echt niet wijs uit worden, vandaar mijn vraag hier)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Laatst online: 23-09-2024
Eigenlijk hoort deze post niet in dit topic thuis, omdat dit geen memecoin is, maar juist een project om rug pulls (scams) van potentierijke coins te kunnen onderscheiden. Ik heb het over EarlyBSC (EBSC), vanwege de lage market cap en het feit dat het pas een paar dagen oud is wellicht interessant voor de lezers in dit topic. Ik zit er zelf vanaf het eerste moment in, ook omdat ik de Telegram al een tijd volg en een (erg) goed gevoel bij de founders heb.

EBSC heeft in één zin de ambitie om het leidende platform te worden om investeerders in early stage BSC projecten te faciliteren door 1) vetten van projecten, 2) actief & passief investeerders te laten inkopen in deze projecten en 3) een launchpad te ontwikkelen voor nieuwe projecten om kapitaal op te halen, zogenaamde IDO's. Dit laatste punt doet bijvoorbeeld een Polkastarter (POLS) op het Polkadot netwerk.

Ik denk dat een market cap van 100mio+ binnen nu en enkele weken zeker haalbaar is. EBSC heeft alles wat POLS niet heeft (ik zit zelf ook in POLS): sterke community, founding team dat actief is op TG, duidelijke marketing. Bovenal is er nog geen dergelijk platform op BSC. Verwacht geen *10 binnen nu en een week, daarvoor is het te "serieus".

- Chart
- BSC scan
- Uitleg YouTube video

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
elbandito schreef op zondag 2 mei 2021 @ 11:48:
[...]

Ok, stel ik heb 1000 euro en de rate voor cake is 40 dan krijg ik er 25. met die 25 cakes ga ik dan staken en handelen op het cakeswap platform?

(ik heb al een aardige tijd gegoogled, maar kon er echt niet wijs uit worden, vandaar mijn vraag hier)
De meeste staken gewoon en gebruiken BNB om mee te handelen. Dit aangezien het de Binance Chain betreft. Cake staken levert op dit moment behoorlijk wat op. Een 1000 euro zo'n 4 dollar per dag.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Gast_
Jedi_Pimp schreef op zondag 2 mei 2021 @ 12:23:
Eigenlijk hoort deze post niet in dit topic thuis, omdat dit geen memecoin is,
Pkunk schreef op zondag 2 mei 2021 @ 09:20:
Eindelijk een topic om schaamteloos Banano te shillen! Wat me alleen opvalt is dat ban niet tussen de memecoins op CMC staat.. dus misschien ben ik wel in overtreding.
Hahaha nee joh.

Het is alleen maar goed dat er nieuwe projecten voorbij komen. Bedankt voor het delen d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mugenmarco
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12:52
jack zomer schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 21:38:

Een shitcoin heeft in mijn ogen niks met geld te maken maar met het doel/nut van de coin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
De meme coins draaien voorlopig idd wat minder. Daarom zit ik nu naar de Top 800 coins te kijken met potentie. Ik kwam uit bij Alpaca Finance.
Het is geen casino coin. Maar een coin die ook echt services aanbied. Daardoor is het in mijn ogen wat minder riskant.

Het is al behoorlijk gestegen, maar ik gok dat het nog verder gaat stijgen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23-04 13:16
Battle pets bijna naar de 2 dollies! Als die ooit nog op binance komt dan gaat de prijs denk ik door het plafond.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Gast_
keepitfrosty schreef op zondag 2 mei 2021 @ 20:56:
Battle pets bijna naar de 2 dollies! Als die ooit nog op binance komt dan gaat de prijs denk ik door het plafond.
Pff flink gestegen. Ik durf niet gelijk in te zetten. Pas na een grotere dip. Thanks voor de tip!

edit: Inmmiddels ingezet. Tot nu toe gaat het best aardig...

[ Voor 11% gewijzigd door _Gast_ op 02-05-2021 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
_Gast_ schreef op zondag 2 mei 2021 @ 21:02:
[...]

Pff flink gestegen. Ik durf niet gelijk in te zetten. Pas na een grotere dip. Thanks voor de tip!
Een van de eerste nft projecten op bsc.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Gast_
keepitfrosty schreef op zondag 2 mei 2021 @ 21:04:
[...]

Een van de eerste nft projecten op bsc.
Ah ok vandaar. Jammer dat ik het nog niet kende. Er zijn dan ook gewoon teveel tokens om bij te houden 8)7

Voor de geinteresseerden: Safemars is bijna tot de bodem gezakt.

[ Voor 11% gewijzigd door _Gast_ op 02-05-2021 21:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WoodyWindoW
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 07-04 12:54

WoodyWindoW

3.245 WP op ZW 31°

Eigenlijk hoort deze post niet in dit topic thuis, omdat dit geen memecoin is, maar juist een project om rug pulls (scams) van potentierijke coins te kunnen onderscheiden. Ik heb het over EarlyBSC (EBSC), vanwege de lage market cap en het feit dat het pas een paar dagen oud is wellicht interessant voor de lezers in dit topic. Ik zit er zelf vanaf het eerste moment in, ook omdat ik de Telegram al een tijd volg en een (erg) goed gevoel bij de founders heb.

EBSC heeft in één zin de ambitie om het leidende platform te worden om investeerders in early stage BSC projecten te faciliteren door 1) vetten van projecten, 2) actief & passief investeerders te laten inkopen in deze projecten en 3) een launchpad te ontwikkelen voor nieuwe projecten om kapitaal op te halen, zogenaamde IDO's. Dit laatste punt doet bijvoorbeeld een Polkastarter (POLS) op het Polkadot netwerk.

Ik denk dat een market cap van 100mio+ binnen nu en enkele weken zeker haalbaar is. EBSC heeft alles wat POLS niet heeft (ik zit zelf ook in POLS): sterke community, founding team dat actief is op TG, duidelijke marketing. Bovenal is er nog geen dergelijk platform op BSC. Verwacht geen *10 binnen nu en een week, daarvoor is het te "serieus".

- Chart
- BSC scan
- Uitleg YouTube video
Top, project ziet er goed uit ja. Heb een klein zakje gekocht in de dip (als dat m was :p).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13:42

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Start met Bitvavo. Leer dan om te gaan met Binance. Daarna ben je welkom op Pancakeswap. ;)

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Laatst online: 13:10
Vandaag komt de Arigato dev met een pre-recorded AMA.
Koers is onderuit, want LP niet gelocked. Volgens Dev een issue met BCSscan, want het zou wel gelocked zijn. Maar bewijs? nope.

Leuke soap dus. inleg is x26 gegaan voor mij en ben er al uitgestapt. Mocht de dev heel overtuigend zijn stap ik misschien wel weer in. Maar de kans daarop? 5% en dan ben ik nog genereus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah

- Chart
- BSC scan
- Uitleg YouTube video
Blijft een high-risk investment natuurlijk. Dus wat mij betreft prima plek ervoor _/-\o_

Had er liever wat eerder over gehoord though :+

Wel ongelovelijk dat er mensen meteen met 50K tot 150K instappen op dag 1 :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Waah schreef op maandag 3 mei 2021 @ 09:52:
Vandaag komt de Arigato dev met een pre-recorded AMA.
Koers is onderuit, want LP niet gelocked. Volgens Dev een issue met BCSscan, want het zou wel gelocked zijn. Maar bewijs? nope.

Leuke soap dus. inleg is x26 gegaan voor mij en ben er al uitgestapt. Mocht de dev heel overtuigend zijn stap ik misschien wel weer in. Maar de kans daarop? 5% en dan ben ik nog genereus.
Er is geen bewijs want hij heeft het niet gelocked. Hij heeft mij in een privebericht op Telegram al aangegeven dat het niet locked is maar in zijn "wallet for gaming development" zit. Maar hij zou geen kwade plannen hebben en maak je geen zorgen!

Uhu. Ben toen ook per direct uitgestapt en heb mijn bevindingen in de Arigato telegram gedeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Anoniem: 472287 schreef op maandag 3 mei 2021 @ 09:57:
[...]

Er is geen bewijs want hij heeft het niet gelocked. Hij heeft mij in een privebericht op Telegram al aangegeven dat het niet locked is maar in zijn "wallet for gaming development" zit. Maar hij zou geen kwade plannen hebben en maak je geen zorgen!

Uhu. Ben toen ook per direct uitgestapt en heb mijn bevindingen in de Arigato telegram gedeeld.
Geeft wel weer aan hoe risicovol het is. Vind de soap wel interessant 8) En ook leerzaam. Maar de kans dat ik er nog geld in stop? Nihil 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
Waah schreef op maandag 3 mei 2021 @ 09:52:

Wow x26 gemiste kans voor mij! Maar het risico is idd wel aanwezig als ik het zo lees.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
_Gast_ schreef op maandag 3 mei 2021 @ 10:34:
[...]

Wow x26 gemiste kans voor mij! Maar het risico is idd wel aanwezig als ik het zo lees.
Jep, maar had natuurlijk ook alles kwijt kunnen zijn. Ik was nummer 31 die kocht. iemand die een uur later kocht (nummer 60) zat op x10 op het hoogtepunt. Maar die heeft nu nog steeds, en zit op "slechts" x2 nu.

Het lijkt altijd mooi. En als je op het hoogtepunt verkoopt, helemaal waar.

Maar dat komt gewoon héél weinig voor. Zowel vroeg erbij zijn/de dip kopen, massive gains en toevallig op het juiste moment verkopen.

Hier hád ik X35 kunnen hebben. Maarja, niet op het juiste moment verkocht.
Safemoon had ik iets eerder kunnen kopen. Dan had ik niet x5 maar x25. Maar toen begon ik nét. En dan had ik minder ingelegd. Iets later nu gekocht, wél veel meer ingelegd want het leek toch geen scam (meer, was denk ik ooit wel het plan) en daardoor toch meer harde euro's eruit kunnen halen.

Daar echt óp de piek verkocht. Tja.... Dat doe je misschien 1 of 2x :+

Mijn tussenstand:
1x rugpull voor 0.1 bnb,
1x rugpull voor 0.5 bnb
2x kiet of minimaal verlies omdat de koers nergens heen ging (Happy en Bonfire, 2 dagen later natuurlijk MOON!)
Safemoon x6 (maar eigen inleg tel ik nooit mee, want dat win je niet. dus 500% winst), maar leuke winst want groter bedrag
Arigato 26x, maar kleine inleg met redelijk bedrag winst.

[ Voor 14% gewijzigd door Waah op 03-05-2021 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
Waah schreef op maandag 3 mei 2021 @ 10:48:
[...]

Jep, maar had natuurlijk ook alles kwijt kunnen zijn. Ik was nummer 31 die kocht. iemand die een uur later kocht (nummer 60) zat op x10 op het hoogtepunt. Maar die heeft nu nog steeds, en zit op "slechts" x2 nu.

Het lijkt altijd mooi. En als je op het hoogtepunt verkoopt, helemaal waar.

Maar dat komt gewoon héél weinig voor. Zowel vroeg erbij zijn/de dip kopen, massive gains en toevallig op het juiste moment verkopen.

Hier hád ik X35 kunnen hebben. Maarja, niet op het juiste moment verkocht.
Safemoon had ik iets eerder kunnen kopen. Dan had ik niet x5 maar x25. Maar toen begon ik nét. En dan had ik minder ingelegd. Iets later nu gekocht, wél veel meer ingelegd want het leek toch geen scam (meer, was denk ik ooit wel het plan) en daardoor toch meer harde euro's eruit kunnen halen.

Daar echt óp de piek verkocht. Tja.... Dat doe je misschien 1 of 2x :+
Klopt. Zolang je niet een van de eersten bent die inlegt, blijft er altijd een onzeker gevoel. Het moment van verkopen is idd altijd een uitdaging. Na een flink dip kan het verder dippen of gewoon opeens naar een nieuwe ATH. Moeilijk te voorspellen.

Gaat het om deze Arigato? https://poocoin.app/token...89942e5e3264b233d8e69aefc

Safemoon was wel een succes voor mij. Had het op tijd verkocht toen het begon te dippen. En ik maak er nog steeds winst mee. Want elke keer dat het terugzakt tot de 30 koop ik het weer in. Maar dit kan een keer misgaan. :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 09:37
WoodyWindoW schreef op zondag 2 mei 2021 @ 23:27:
[...]

Top, project ziet er goed uit ja. Heb een klein zakje gekocht in de dip (als dat m was :p).
Ik heb me na wat inlezen ook hier op gestort met een paar cake-jes.
Lijkt mij voor de middellange termijn wel wat goeds uit te kunnen komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:23
Toch een paar keer winst gemaakt zodra launch was kunnen kopen 3x 4x is genoeg voor mij bij al die shit coins.
Sommige projecten zijn op zich wel leuk via DXsale kun je meedoen in de presale van veel tokens

[ Voor 31% gewijzigd door alki op 03-05-2021 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
Voor mij is het misschien ook een optie. Er is een kansje dat het nog verder zakt. Dan zet ik een klein bedragje en dan kijken wat het op de lange termijn doet.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/4NuKUh1.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Patroo
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 24-04 19:14
Waar halen jullie eigenlijk de info vandaan mbt nieuwe shitcoins die nog niet breed zijn opgepikt? Ik check zelf af en toe bij CMC en de Cryptomoonshot subreddit, maar ben benieuwd of er nog andere wegen zijn. En wanneer besluit je of het de moeite waard is om de gok te nemen? Website/whitepaper etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
Patroo schreef op maandag 3 mei 2021 @ 11:19:
Waar halen jullie eigenlijk de info vandaan mbt nieuwe shitcoins die nog niet breed zijn opgepikt? Ik check zelf af en toe bij CMC en de Cryptomoonshot subreddit, maar ben benieuwd of er nog andere wegen zijn. En wanneer besluit je of het de moeite waard is om de gok te nemen? Website/whitepaper etc?
Zelfde vraag hier eigenlijk. Als het bij CMC getoond wordt is het meestal al te laat.

Reddit is een optie en verder Telegram en Discord groepen. Maar ook daar moet je maar net de juiste groepen vinden/kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

_Gast_ schreef op maandag 3 mei 2021 @ 11:28:
[...]

Zelfde vraag hier eigenlijk. Als het bij CMC getoond wordt is het meestal al te laat.

Reddit is een optie en verder Telegram en Discord groepen. Maar ook daar moet je maar net de juiste groepen vinden/kiezen.
En daar dan weer de scams en bagger tussenuit zien te vissen. De hoeveelheid pump&dump coins is echt crazy - na enkele minuten al rugpulled etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
Patroo schreef op maandag 3 mei 2021 @ 11:19:
op cmc staan die nog lang niet gelist, moeten aan veel voorwaarden voldaan worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brontosaurus99
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 25-04 18:20
Anoniem: 472287 schreef op maandag 3 mei 2021 @ 11:56:
[...]

En daar dan weer de scams en bagger tussenuit zien te vissen. De hoeveelheid pump&dump coins is echt crazy - na enkele minuten al rugpulled etc.
Sowieso 90% wat op reddit staat gaat nergens heen. Het is wachten totdat een van de early buyers cashed, dkke rode kaars, en de rest springt er ook uit.
Als je af en toe in een van die telegrams zit zijn er gewoon standaard subreddits (en wellicht ook websites) waar ze hun coin copypaste shillen.

Leuk om een keer mee te maken om x400 te gaan, maar 9 van de 10 keer de moeite niet waard.
Soms sterft het na een dag, kun je wat winst pakken als je geluk hebt, en soms letterlijk binnen 4 uur.

Er zijn best wat legitieme shitcoins buiten bsc met minder risico, zoals de dexes op opera die nu populairder worden (spirit/spooky/hyperspawn).

Overigens, voor degene die in happy zitten, moonbud gaat al een tijdje goed qua charitycoins.
Zou gisteren een donatie plaatsvinden, uiteindelijk verplaatst naar woensdag vanwege een blokkade van de bank.
Nog niemand die sinds het slechte nieuws van gisteren is uitgestapt.

Ze doneren de hele charity wallet (250k nu) aan een goed doel gekozen door de community, eerste is dogstrust uk.
Nog altijd zien, dan pas echt geloven wel.

[ Voor 27% gewijzigd door Brontosaurus99 op 03-05-2021 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
Anoniem: 472287 schreef op maandag 3 mei 2021 @ 11:56:
[...]

Klopt. Dat is een hele uitdaging. :P

Voorlopig heb ik dan ook geen trek meer in die groepen. Maar als iemand echt een goeie vindt, is een pb'tje welkom. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

_Gast_ schreef op maandag 3 mei 2021 @ 12:15:
[...]

Klopt. Dat is een hele uitdaging. :P

Voorlopig heb ik dan ook geen trek meer in die groepen. Maar als iemand echt een goeie vindt, is een pb'tje welkom. O-)
Ik heb zelf nog wel een mooi ideetje voor een coin, die zal ik tzt dan ook posten zodra ik het uitgewerkt heb.

Bijkomend voordeel: Tweakers account van eigenaar bekend dus een rugpull erg onwaarschijnlijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Wie schrijft een bot die bij elke nieuwe pcs token een check doet of je kunt opnemen.... Vervolgens direct instapt en bij x5 uitstapt?

Free money :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
Anoniem: 472287 schreef op maandag 3 mei 2021 @ 12:25:
[...]

Ik heb zelf nog wel een mooi ideetje voor een coin, die zal ik tzt dan ook posten zodra ik het uitgewerkt heb.

Bijkomend voordeel: Tweakers account van eigenaar bekend dus een rugpull erg onwaarschijnlijk :+
Nice! Ik ben benieuwd :) Daar zit ik soms ook aan te denken. Tot nu toe nog niks aan gedaan, maar als er leuke namen in me opkomen dan schrijf ik het op.

Bijkomend voordeel is dat wij vroeg in kunnen stappen. O-)

Hahaha een eventuele rug pull zou idd wel onverwachts zijn 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
Waah schreef op maandag 3 mei 2021 @ 12:37:
Wie schrijft een bot die bij elke nieuwe pcs token een check doet of je kunt opnemen.... Vervolgens direct instapt en bij x5 uitstapt?

Zou mooi zijn :P

Alleen ben ik zelf totaal niet vaardig op dat gebied 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
Zo is safemoon ook begonnen, dat gaat ook doodbloeden. Maar moet toegeven ze hebben een mega marketing team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
Waah schreef op maandag 3 mei 2021 @ 12:37:

Er is een sniperbot die zodra de eerste trade op t contract meeinstapt zodat je zelf in het eerste block zit en meteen 25x je inleg hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
alki schreef op maandag 3 mei 2021 @ 12:53:
[...]

Er is een sniperbot die zodra de eerste trade op t contract meeinstapt zodat je zelf in het eerste block zit en meteen 25x je inleg hebt
Klinkt goed :p Gebruik je het zelf ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
_Gast_ schreef op maandag 3 mei 2021 @ 12:55:
[...]

Klinkt goed :p Gebruik je het zelf ook?
Ben er mee bezig 1tje wilde 2 bnb hebben ervoor. was me iets te veel voor hetzelfde geld word ik opgelicht hahaha.

Zitten nog paar scammers tussen ook nog

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Waah
alki schreef op maandag 3 mei 2021 @ 12:57:
[...]

Ben er mee bezig 1tje wilde 2 bnb hebben ervoor. was me iets te veel voor hetzelfde geld word ik opgelicht hahaha.

Als het echt zou werken, zouden ze hem niet delen :+ maar zelf lekker op de Bahama's zitten

If it sounds too good to be true :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
alki schreef op maandag 3 mei 2021 @ 12:57:
[...]

Ja precies voor dat geld is het wel wat riskant. Of vraag of je eerst een klein bedrag kunt betalen en de rest achteraf. Je kunt het altijd proberen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
Waah schreef op maandag 3 mei 2021 @ 12:59:
[...]

Als het echt zou werken, zouden ze hem niet delen :+ maar zelf lekker op de Bahama's zitten

er was zelfs een ethische programmeur haha die verkocht er maar 10 anders zou iedereen hem gebruiken. Even mee gepraat en toen ik m wilde kopen, ging ie al stoppen hij had meer dan 70 aanvragen gehad uur later had ie alles offline gehaald die trok het echt niet meer haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
[...]

Als je een goed project promoot op reddit en presale doet heb je altijd profit. als je m lis top dexsale met 100 bnb hardcap en 80% liquidity. is al 20 bnb voor jezelf

Zit zelf nog in $ass en $safejesus haha

Speltip 1
Als de TG accounts regelmatig voice chats doen is t niet snel een rugpull

[ Voor 11% gewijzigd door alki op 03-05-2021 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootjeVaren
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 25-04 08:02
Ik wou eigenlijk eens een gokje wagen met Arigato aangezien ik er vroeg bij kon zijn.
BNB op metamask gekregen maar wanneer ik dan probeerde te swappen kreeg ik 'insufficient funds' te zien terwijl mijn BNB wel degelijk op mijn wallet stonden. Ik heb de token ook manueel in mijn metamask toegevoegd om van daaruit te swappen maar dat lukte ook niet.
Ik heb wel wat info gevonden omtrent de trust wallet maar minder met de metamask en heb weinig zin om te switchen tussen deze 2 :+
Iemand raad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hager1
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 06-02 18:32

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
BootjeVaren schreef op maandag 3 mei 2021 @ 13:59:
Ik wou eigenlijk eens een gokje wagen met Arigato aangezien ik er vroeg bij kon zijn.
BNB op metamask gekregen maar wanneer ik dan probeerde te swappen kreeg ik 'insufficient funds' te zien terwijl mijn BNB wel degelijk op mijn wallet stonden. Ik heb de token ook manueel in mijn metamask toegevoegd om van daaruit te swappen maar dat lukte ook niet.
Ik heb wel wat info gevonden omtrent de trust wallet maar minder met de metamask en heb weinig zin om te switchen tussen deze 2 :+
Iemand raad?
Heb je wel genoeg over voor transactiekosten?

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brontosaurus99
BootjeVaren schreef op maandag 3 mei 2021 @ 13:59:
Iemand raad?
Wellicht perongeluk BEP2 ipb BEP20 transfer gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootjeVaren
Sydney08 schreef op maandag 3 mei 2021 @ 14:15:
[...]

Heb je wel genoeg over voor transactiekosten?
Ja dat verschil heb ik van het bedrag getrokken. Ik weet wel dat er toen issues met de LP waren, of dat meen ik toch ergens gelezen te hebben. Dat kan natuurlijk ook de oorzaak zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootjeVaren
Brontosaurus99 schreef op maandag 3 mei 2021 @ 14:16:
[...]

Wellicht perongeluk BEP2 ipb BEP20 transfer gedaan?
Nope van Binance naar Metamask via BEP20

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brontosaurus99
[...]

Early buyer die even verkoopt en de prijs naar beneden trekt is bijna net zo erg voor de coin als een rugpull.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Brontosaurus99 schreef op maandag 3 mei 2021 @ 14:19:
[...]

Early buyer die even verkoopt en de prijs naar beneden trekt is bijna net zo erg voor de coin als een rugpull.
Daarom beginnen coins vaak met een kleine Liquidity. Dan valt er niet heel veel uit te cashen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-04 21:33
Memecoins zijn toch gewoon alle coins buiten bitcoin?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Bartske schreef op maandag 3 mei 2021 @ 14:28:
Memecoins zijn toch gewoon alle coins buiten bitcoin?
Nee dat zijn shitcoins. De memecoins zijn weer een subdivisie die het best als ultra-mega-bagger-shitcoins te bestempelen valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
Waah schreef op maandag 3 mei 2021 @ 12:59:
[...]

bogged finance gaat het aanbieden. Die had er succes mee met de Fine launch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

keepitfrosty schreef op maandag 3 mei 2021 @ 14:42:
[...]

bogged finance gaat het aanbieden. Die had er succes mee met de Fine launch.
aah dus zij waren de aanstichters van dat Refinable launch drama _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
Anoniem: 472287 schreef op maandag 3 mei 2021 @ 14:45:
[...]

aah dus zij waren de aanstichters van dat Refinable launch drama _/-\o_
Haha nou niet perse bogged finance maar iemand maakte wel gebruik van hun service wat ik er zo vluchtig van had gelezen. Ik had een tijdje terug al wat bogged tokens ingeslagen vanwege het limit order systeem voor pcs. Benieuwd of ze nog verder gaan klimmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Anoniem: 472287 schreef op maandag 3 mei 2021 @ 14:25:
[...]

Daarom beginnen coins vaak met een kleine Liquidity. Dan valt er niet heel veel uit te cashen
Dan cashen ze in 5 keer uit. verdienen ze minder dan wachten, maar de prijs gaat dan gewoon naar praktisch 0... en einde project. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Zelf geen ervaring met dit soort pre-sale events:
https://dxsale.app/app/pa...sale?saleID=157&chain=BSC

Maar weer iets "nieuws" kwa tokenomics
https://www.reddit.com/r/...et_cap0_days_old_presale/

DYOR, moet ik zelf ook nog doen namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freshprince
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 09-04 22:05
Waah schreef op maandag 3 mei 2021 @ 16:26:

Goede tip! Als de devs effectief transparant zijn (gekend) wil ik er wel een gokje in wagen :)

Dit is wel niet echt ok:

🚨 Token Dump Warning 🚨
Too many tokens are held outside this sale. Make sure these tokens are burned, locked or the owner has a valid reason to hold them. Tokens held by teams can be sold to pull out liquidity and should be carefully examined.

[ Voor 21% gewijzigd door freshprince op 03-05-2021 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_

Dit ziet er idd wel vernieuwend uit. Hoe langer je hold, des te minder tax je betaalt. Thanks voor het delen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
freshprince schreef op maandag 3 mei 2021 @ 16:42:
[...]

🚨 Token Dump Warning 🚨
Too many tokens are held outside this sale. Make sure these tokens are burned, locked or the owner has a valid reason to hold them. Tokens held by teams can be sold to pull out liquidity and should be carefully examined.
Is een risico die er altijd zal blijven helaas. Brengt je idd wel aan het twijfelen om in te zetten...

[ Voor 5% gewijzigd door _Gast_ op 03-05-2021 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 25-04 01:59

alleen op naam al kan deze wel eens hard gaan.

Ik stop er 200 $ in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Waah schreef op maandag 3 mei 2021 @ 15:48:
[...]

Dan cashen ze in 5 keer uit. verdienen ze minder dan wachten, maar de prijs gaat dan gewoon naar praktisch 0... en einde project. :+
Ja maar het punt van "prijs gaat naar nul" is dus dat het niet zo intressant is om te cashen als 20% van je holding de prijs al met 50% crasht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 09:59

Even lopen neuzen op hun website en telegram.
Nette website en ook hun whitepaper ziet er mijn inziens goed (lees uniek uit), Telegram is ook vrij actief en ogen eerlijk.

Misschien een gokje waard, al moet ik eerst uitvogelen hoe dxsale werkt _O-

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hoosie
DutchCrownNL schreef op maandag 3 mei 2021 @ 19:45:
[...]

Even lopen neuzen op hun website en telegram.
Nette website en ook hun whitepaper ziet er mijn inziens goed (lees uniek uit), Telegram is ook vrij actief en ogen eerlijk.

Misschien een gokje waard, al moet ik eerst uitvogelen hoe dxsale werkt _O-
Dxsale is easy. Gewoon je metamask koppelen en zorgen dat je er BNB op hebt staan. Ik denk dat ik ook wel instap met 0.25 BNB. Meer doe ik niet meer na 5x op rij een rugpull. Gelukkig steeds op tijd eruit met minimaal verlies, maar het zorgt er wel voor dat ik geen grote bedragen meer doen.

Heb nu alleen nog Hyper, MooCow en een beetje Happy.

Goede winsten gemaakt met Safemoon, Bonfire, Elongate en Happy, van 1 BNB naar in totaal 5 BNB gegaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
Hoosie schreef op maandag 3 mei 2021 @ 19:47:
[...]

Dxsale is easy. Gewoon je metamask koppelen en zorgen dat je er BNB op hebt staan. Ik denk dat ik ook wel instap met 0.25 BNB. Meer doe ik niet meer na 5x op rij een rugpull. Gelukkig steeds op tijd eruit met minimaal verlies, maar het zorgt er wel voor dat ik geen grote bedragen meer doen.

Heb nu alleen nog Hyper, MooCow en een beetje Happy.

Goede winsten gemaakt met Safemoon, Bonfire, Elongate en Happy, van 1 BNB naar in totaal 5 BNB gegaan. :)
Aah ja hij gaf de hele tijd aan dat hij geen wallet kon detecteren...
Het helpt wel als je ook inlogt bij Metamask :+

En ja ik zal er ook geen groot bedrag in stoppen denk, SF heeft me een leuke winst gegeven maar ook al een paar keer in een shit projectje gestapt. Ach High Risk - High Reward immers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bukkum
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-04 22:53
Ik heb ook tijdje terug wat geprobeerd en firstclassmoon en moonrabbit gekocht voor een klein bedrag. Kan het ook niet meer verkopen, liquiditeit warning steeds. Dan moet je zo weinig verkopen dat je dat 1000x moet doen en dat kost aan fee meer dan wat t opbrengt. Maw koop niet lukraak zulke net geliste munten op poocoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
bukkum schreef op maandag 3 mei 2021 @ 20:34:
Ik heb ook tijdje terug wat geprobeerd en firstclassmoon en moonrabbit gekocht voor een klein bedrag. Kan het ook niet meer verkopen, liquiditeit warning steeds. Dan moet je zo weinig verkopen dat je dat 1000x moet doen en dat kost aan fee meer dan wat t opbrengt. Maw koop niet lukraak zulke net geliste munten op poocoin.
Das toch een rugpull? Dat ze alle liquiditeit eruit trekken?

Werkt Dxsale ook met trustwallet? Anders moet ik wéér heen en weer sluizen

Safemoon begint ook alweer te stijgen

[ Voor 3% gewijzigd door Waah op 03-05-2021 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
ik zit zelf in dragonmusk. maar met weinig. sinds vanmorgen online en lijkt legit in telegram en de grafiek. hopelijk komende dayen omhoog maar je weet het nooit met die nieuwe coins

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo44
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-04 08:42

Als ik hier nu met een beetje BNB op in wil stappen hoe werkt dat dan?
DxSale ken ik niet, moet ik dit gewoon via PCS aanschaffen? Zoja, moet ik dan de PreSale of de normale token toevoegen en aanschaffen?

I, a stranger and afraid in a world I never made...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
Zover ik kan zien heeft DH maar een uurtje een pre-sale, wanneer hij dan op PSC komt weet ik niet, maar denk erna.
Wat ik tot op heden heb kunnen ontdekken is dat DxSale prima werkt met Metamask en verwacht Trustwallet ook wel, het is net als bij PSC je wallet koppelen (inloggen) en ready to go.

Even een random presale opgezocht (ken het project niet), maar je ziet dus dit scherm zodra hij live is;Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/v64A8G05gpJrFwgSrudKW1vXNao=/800x/filters:strip_exif()/f/image/7WmTivALyFm3571OPKUBw9KM.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
Waah schreef op maandag 3 mei 2021 @ 21:11:
[...]

Das toch een rugpull? Dat ze alle liquiditeit eruit trekken?

Werkt Dxsale ook met trustwallet? Anders moet ik wéér heen en weer sluizen

Safemoon begint ook alweer te stijgen
Certik audit van safemoon is afgerond. Vandaar de pomp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bukkum schreef op maandag 3 mei 2021 @ 20:34:
Dat is nou precies een rugpull

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bukkum
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-04 22:53
Ik weet t maar was een bewust gokje, dacht snel verkopen na een stijging maar dat was al te laat. Dezelfde dag kon ik t gewoon nog verkopen met winst maar dag later helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Eerste AMA van de arigato dev. Klinkt toch best oke....

YouTube: Arigato Q&A 1

Maar geen screenshot. Maar morgen zou de LP gelocked worden bij Unicrypt. Als dat gebeurt misschien toch maar weer instappen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bszz
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:33
-

[ Voor 100% gewijzigd door bszz op 03-05-2021 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PP_Sound
  • Niet online
Goed tipoc.
Pagina: 1 2 ... 94 Laatste

Let op:
  • Het risico voor het investeren in nieuwe coins is enorm. Wees je ervan bewust dat je je volledige inzet op zeer korte termijn volledig kunt verliezen. Investeer dus ook nooit meer dan je bereid bent om te verliezen.
  • Blijf on-topic.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Het afkraken van Meme coins in het algemeen is niet de bedoeling. Het topic kan daardoor ondergesneeuwd raken. Uit je mening op een normale manier en ga een gezonde discussie aan.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Mocht er hier een coin besproken zijn, dat een scam coin blijkt te zijn, wees dan zo vriendelijk om die informatie direct met anderen te delen, dat wordt gewaardeerd,
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!