Toon posts:

[MC] Cryptocurrency Meme Coins topic [HOOG RISICO]

Pagina: 1 2 3 ... 69 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bszz
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:58
Yeah hodl my beer!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PP_Sound
  • Registratie: Januari 2021
  • Niet online
Muziekje erbij en traden maar. 8)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Anoniem: 472287 schreef op maandag 3 mei 2021 @ 09:57:
[...]

Er is geen bewijs want hij heeft het niet gelocked. Hij heeft mij in een privebericht op Telegram al aangegeven dat het niet locked is maar in zijn "wallet for gaming development" zit. Maar hij zou geen kwade plannen hebben en maak je geen zorgen!

Uhu. Ben toen ook per direct uitgestapt en heb mijn bevindingen in de Arigato telegram gedeeld.
En toch...
Puur
Uit interesse ben ik het gaan volgen omdat ik het belachelijk vond dat ‘jullie’ geld in een token gingen leggen zonder WP, website of wat dan ook. Puur op de naam.
Maar vanuit interesse hoe zoiets ontstaat gevolgd.
Die kerel heeft wel een hele rustige AMA
Gehouden. Website en WP worden aangepast.
Er is nu ook een locked LP geloof ik?

Krijg wel het gevoel ie in zijn hoofd een plan had maar wat te hard van stapel is gelopen. Maar mss ben ik dan tegoed van vertrouwen.
Heb er paar tientjes tegen aan gegooid. Al was t maar voor de entertainment waarde.

Idee is leuk (niet uniek, maar wat is nog wel uniek?). Kleine community die er wel bij betrokken wordt.
We zien het wel.

En als je een token wil beginnen? Hoort t graag ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Skalders
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22-05 11:38
Happycoin lijkt een flinke boost te gaan krijgen deze week.

Dit werd net gepost:
I'm on hour 20 getting this marketing funnel finished. One thing a day challenges will be back as of tomorrow, alongside the how-to-buy guides / redirect, google ads, fb ads, SEO, etc. We'll also have various youtubers posting this week, and be on the top page of CMS all week. This push is to be timed with our various listings throughout the week.

I'm also super excited to announce to you guys that I'll be flying out with some of the $happy team to LA at the end of next week. We'll be out there for a full month and a half, and we'll be working with a ton of BIG influencers in person, with boots on the ground every day working to make the world a better place. The whole thing will be captured in Happy vlogs. That's all I can say for now
Whitebit, CG, CMC allemaal deze week.

Ik ga er nog wat van kopen, ze zitten net in een flinke dip.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hoosie
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 27-05 16:54
Skalders schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 07:39:
Happycoin lijkt een flinke boost te gaan krijgen deze week.

Dit werd net gepost:

[...]

Whitebit, CG, CMC allemaal deze week.

Ik ga er nog wat van kopen, ze zitten net in een flinke dip.
Mooi nieuws, ik heb er nog wat van van.

Zit ook in Hyperchain die gisteren flink gestegen is. Leuk project met een echte usecase, maar nog een hele lage MC.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:47
@readytoflow ik heb het idee dat de "dev" van Arigato er inderdaad met enkel een idee is ingestapt.... Er is een backend dev die er véél meer verstand van heeft blijkbaar. En zo komt die er gaandeweg blijkbaar achter dat "lp lock" toch wel belangrijk is.... Dan lukt het niet met zijn huidige provider, dan maar een andere (unicrypt).

Vraagt dan ook aan de community of dat een goede is. wat wel aangeeft dat die het wat onderschat heeft.

De community is verder best oké tot nu toe. Dus verwacht wel dat het nog een groei gaat doormaken. Of het project ook succesvol is? Dat vraag ik mij nog af. Dat hangt af van de API integratie.

Blijf het volgen... wacht nog ff op een grote dip en dan misschien wel weer instappen. Achteraf mijn 5 miljoen coins misschien niet moeten verkopen, maar geen spijt, want het risico werd me te groot mede door waarschuwingen van @Anoniem: 472287 . Maar in de AMA hoor en merk je gewoon dat die wel graag wil, maar nog niet precies weet hoe.

En dat is niet vreemd. Mensen verwachten nu opeens een vaste formule (LP lock! ownership renounced!) wat prima is voor een memecoin zonder enig nut. Maar als je een daadwerkelijk product wilt maken... is dat natuurlijk niet haalbaar. Bij Diamond Hold zie je dat er goed over nagedacht is. Tokens opzij gezet voor servers, wat elke maand beetje bij beetje vrij komt. Tokens opzij voor marketing etc.

Daarom heb ik wel hoge verwachtingen bij EasyBSC en Diamond Hold. De eerste lost een huidig probleem op (al verwacht ik dat tegen de tijd dat ze de oplossing gebouwd hebben, deze bull-run ten einde is... En hoe overleven ze dan?) en de tweede heeft een uniek concept met een goed uitgedacht plan, maar volgens mij verder geen waarde.

let wel, ik kan makkelijk instappen in Arigato. Heb al x26 eruit gehaald, dus als ik nu instap met €100 en hij gaat onderuit heb ik nog steeds dikke winst. DYOR

[Voor 4% gewijzigd door Waah op 04-05-2021 10:42]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Waah
Voor de mensen die vanuit hun Trust-wallet mee willen doen aan een DXsale (presale) en problemen hebben:

Ga in de trustwallet browser niet naar dxsale.app, maar naar http://dxsale.app
Dan wil het connecten wel

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 02:34
DiamondHold heeft inmiddels ook een initiële audit gehad. Stelt niet veel voor, gratis check op 4 security punten.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:19
Nog mensen in memepad gestapt? De launchpad voor alles wat betreft shitcoins?

[Voor 11% gewijzigd door keepitfrosty op 04-05-2021 11:50]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Lili90
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 07-05-2021
Hoi, ik ben nieuw hier en heb een vraag. Ik heb wat POLS(bep20) aangeschaft via pancakeswap en staat nu in mijn wallet in Trust Wallet. Aangezien de bep20 versie niet standaard in t.w. zit heb ik de munt moeten aanmaken. Probleem is nu dat ik t niet zie in pancakeswap en dus ook niet de munt kan wisselen of verkopen. Wie kan me hierbij helpen?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Waah
keepitfrosty schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 11:50:
Nog mensen in memepad gestapt? De launchpad voor alles wat betreft shitcoins?
Niet ingestapt, doet ook weinig?

Heb meer vertrouwen in EasyBSC. Eerste dip nu net gehad en lijkt te consolideren.
Nu wachten op de spike 2.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• keepitfrosty
Waah schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 11:55:
[...]

Niet ingestapt, doet ook weinig?

Heb meer vertrouwen in EasyBSC. Eerste dip nu net gehad en lijkt te consolideren.
Nu wachten op de spike 2.
memepad moet nog starten he met de eerste IDO

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Waah
keepitfrosty schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 11:59:
[...]

memepad moet nog starten he met de eerste IDO
Ah dat had ik nog niet gezien :+ keek alleen naar de Graph.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Wijnand1980
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 28-05 14:08
Die Early BSC was behoorlijk ingekakt, maar begint nu wel mooie groene candles te krijgen. Heb toch weer een beetje hoop gekregen dat het op lange termijn gaat renderen :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Anoniem: 472287
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
Lili90 schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 11:50:
Hoi, ik ben nieuw hier en heb een vraag. Ik heb wat POLS(bep20) aangeschaft via pancakeswap en staat nu in mijn wallet in Trust Wallet. Aangezien de bep20 versie niet standaard in t.w. zit heb ik de munt moeten aanmaken. Probleem is nu dat ik t niet zie in pancakeswap en dus ook niet de munt kan wisselen of verkopen. Wie kan me hierbij helpen?
In het coin selectie vak op Pancakeswap kan je elke BEP20 contract address intikken. Dan komt je coin tevoorschijn.

Er zit dan ook een blauwe "add" knop bij zodat je dat in de toekomst niet meer hoeft te doen en hem gewoon uit de dropdown kan selecteren

Acties:
  • 0Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:29
Toch benieuwd of Happy en Bonfire nog wat voeten aan wal krijgen. Blijft ofc buy the rumor, maar het is dan ook nog wel een vroeg stadium. Klein flufje in beide coins, hodl tot minimaal nivo van safemoon ;), of niet.

[Voor 5% gewijzigd door keanu_ op 04-05-2021 15:05]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Lili90
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 07-05-2021
Anoniem: 472287 schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 13:37:
[...]

In het coin selectie vak op Pancakeswap kan je elke BEP20 contract address intikken. Dan komt je coin tevoorschijn.

Er zit dan ook een blauwe "add" knop bij zodat je dat in de toekomst niet meer hoeft te doen en hem gewoon uit de dropdown kan selecteren
Thanks! Werkt dus hetzelfde als de coin kopen op pancakeswap..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Waah
Wijnand1980 schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 13:34:
Die Early BSC was behoorlijk ingekakt, maar begint nu wel mooie groene candles te krijgen. Heb toch weer een beetje hoop gekregen dat het op lange termijn gaat renderen :)
Ben op 0.0018 ingestapt, dus vind wel prima zo :+
Steady as she goes.

Tegenwoordig maar een Excel-file waar ik bijhoud voor welke prijs ik muntjes koop, hoeveel euro dat waard was, wat de slippage was etc.

Via je wallet blijft het lastig om dat bij te houden. En nog geen handige app voor gevonden ook. Of ze ondersteunen deze wazige coins niet.... Of de prijs is incorrect.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• freshprince
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 30-04 20:53
freshprince schreef op maandag 3 mei 2021 @ 16:42:
[...]

Goede tip! Als de devs effectief transparant zijn (gekend) wil ik er wel een gokje in wagen :)

Dit is wel niet echt ok:

🚨 Token Dump Warning 🚨
Too many tokens are held outside this sale. Make sure these tokens are burned, locked or the owner has a valid reason to hold them. Tokens held by teams can be sold to pull out liquidity and should be carefully examined.
Die warning lijkt weg nu.
Heeft er iemand nog verder onderzoek naar gedaan. Of in Telegram/discord even rondgekeken
Is er bij deze presale wel een fixed price per token? Of kan die ook omhoog schieten?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sebas1977
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 03-03-2022
Zij er meer mensen die problemen hebben met verkopen op pancakeswap op mobiel ?

Gebruik metmask mobile, en de interne browser. Kopen werkt prima maar als ik wil terug swappen krijg ik na confirm 0 BNB (die ik dan reject natuurlijk )

Heb alles al opnieuw ingesteld etc, op de laptop werkt het prima.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Hoosie
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 27-05 16:54
freshprince schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 15:14:
[...]

Heeft er iemand nog verder onderzoek naar gedaan. Of in Telegram/discord even rondgekeken
Is er bij deze presale wel een fixed price per token? Of kan die ook omhoog schieten?
Ik zit in de TG, vrij actief ondanks maar 250 members. Ze hebben een voorlopige audit gehad en die was goed dus dat is positief. Ik ga vanavond nog even verder zoeken. Morgenavond presale!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mohaa51
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 02-05 11:17
Waah schreef op maandag 3 mei 2021 @ 22:15:
Eerste AMA van de arigato dev. Klinkt toch best oke....

YouTube: Arigato Q&A 1

Maar geen screenshot. Maar morgen zou de LP gelocked worden bij Unicrypt. Als dat gebeurt misschien toch maar weer instappen
Arigato is echt een 'goed' project, de dev's en community proberen ook bewust 'moonboiz' buiten te houden.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Niet online
mohaa51 schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 15:21:
[...]

Arigato is echt een 'goed' project, de dev's en community proberen ook bewust 'moonboiz' buiten te houden.
Hou toch op, hij is gewoon begonnen zonder te weten wat hij moest doen, er was geen website, die heeft hij gemaakt op mijn aandringen, en de smoesjes over de niet gelockede Liquidity blijven aanhouden.

Goed project om random geld uit de lucht te trekken & winst te maken, ja.

Maar om het nou zo'n hart onder de riem te steken die het op technisch vlak absoluut niet verdiend, laten we dat hier op Tweakers maar niet doen.

De DEV kan NOG STEEDS op elk moment de liquidity pool wegtrekken en dan heb je mooi niks. Of hij dat doet is een 2e, maar dat hij liegt is zeker. Met welke intentie daar moeten we nog achter komen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Waah
freshprince schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 15:14:
[...]

Zit in de TG. Lijkt legit. Vaste prijs per token in de presale, en na vragen van de community is de maximale aankoopbare aantal BNB aangepast van 4BNB naar 1BNB max

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Waah
Anoniem: 472287 schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 15:29:
[...]

Hou toch op, hij is gewoon begonnen zonder te weten wat hij moest doen, er was geen website, die heeft hij gemaakt op mijn aandringen, en de smoesjes over de niet gelockede Liquidity blijven aanhouden.

Maar om het nou zo'n hart onder de riem te steken die het op technisch vlak absoluut niet verdiend, laten we dat hier op Tweakers maar niet doen.

De DEV kan NOG STEEDS op elk moment de liquidity pool wegtrekken en dan heb je mooi niks. Of hij dat doet is een 2e, maar dat hij liegt is zeker. Met welke intentie daar moeten we nog achter komen.
Liquidity is ondertussen locked bij UniCrypt.
https://unicrypt.network/...9c164a05D00050843b34D75d6

Helaas is de Pancakeswap api down, maar is dus gelocked.

[Voor 8% gewijzigd door Waah op 04-05-2021 15:35]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Niet online
Waah schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 15:30:
[...]

Liquidity is ondertussen locked bij UniCrypt.
Nog uitleg gekregen waarom er eerst gelogen werd over dat de LP geburned was? Of zn "ticket" bij BSC?

Locked en burned is overigens niet hetzelfde. Gelocked bij Unicrypt voor hoelang?

[Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 472287 op 04-05-2021 15:36]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• freshprince
[...]

Zit in de TG. Lijkt legit. Vaste prijs per token in de presale, en na vragen van de community is de maximale aankoopbare aantal BNB aangepast van 4BNB naar 1BNB max
Ah, dit vind ik echt goed! Ik ga er wat op inzetten denk ik

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Waah
Anoniem: 472287 schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 15:36:
[...]

Nog uitleg gekregen waarom er eerst gelogen werd over dat de LP geburned was? Of zn "ticket" bij BSC?
Hij had problemen met de vorige provider die de LP zou locken. Daarom stond het bij BSC niet goed. (nou ja, stond wel goed dus)

En als iemand mij een bericht zou sturen met "Kan ik geld lenen, want ik moet de huur betalen" zou ik ook liegen tegen je als ik de dev was 8) . Ik snap dat je wilde kijken of die dan geld uit de LP zou trekken voor je. Maar ik begrijp ook dat die dan nee zegt. Als je vervolgens dan zegt dat je hem gaat exposen.....

Niet zo vreemd dat die je banned :+

Snap de redenering voor bewijs tegen hem te verkrijgen. Maar snap ook dat hij dan zo reageert. Verder is er nog niemand gebanned, en is het gewoon chill.

Ben nog altijd blij met je tip hoor. Leek inderdaad shady, dus ook maar verkocht. Toch dikke winst uit gehaald. En heb liever nu minder winst, dan alles kwijt _/-\o_ Al doet naar mijn PF kijken en "slechts" 500.000 coins hebben toch pijn als je 5.000.000 had.

Maar Dev doet er wel alles aan om te verbeteren IMHO. Voice AMA, community vragen hoe en wat. LP provider gevraagd of dat oke was etc. Kan altijd een rugpull zijn. Maar dan doet die niet echt zijn best om het te shillen O-)

[Voor 10% gewijzigd door Waah op 04-05-2021 15:45]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Waah
Anoniem: 472287 schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 15:36:
[...]

Locked en burned is overigens niet hetzelfde. Gelocked bij Unicrypt voor hoelang?
Locked voor 6 maanden. En als ze iets willen ontwikkelen zullen ze toch ook iets moeten doen. Het klopt dat die het niet handig aanpakken kwa opdelen van budget. Dat doet een EasyBSC en Diamond Hold veel beter. Daarin merk je wel dat het niet iemand is die al jaren "in de blockchain" zit.

Uiteindelijk boeit me dat weinig. Gaat erom of het een groeipotentieel heeft. En dat heeft het. Als dit straks van de grond komt ga je al snel van 200 holders naar het 10 tot 100 voudige aantal holders. High risk.... high reward.

En dat is natuurlijk de dikke disclaimer voor dit topic ook. Ja, High risk.... dus niet meer erin stoppen dat je lief is. ik had er 0.2 BNB ingestopt. Das 2x zoveel als ik normaal zou doen maarja als je nummer 31 bent :D

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Willem Egel
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 15-05 11:27
M'n CUMMIES gaan echt als een malle _O- . Nog meer mensen die hier inzitten?

[Voor 37% gewijzigd door Willem Egel op 04-05-2021 16:37]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Niet online
Waah schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 15:43:
[...]

Hij had problemen met de vorige provider die de LP zou locken. Daarom stond het bij BSC niet goed. (nou ja, stond wel goed dus)

En als iemand mij een bericht zou sturen met "Kan ik geld lenen, want ik moet de huur betalen" zou ik ook liegen tegen je als ik de dev was 8) . Ik snap dat je wilde kijken of die dan geld uit de LP zou trekken voor je. Maar ik begrijp ook dat die dan nee zegt. Als je vervolgens dan zegt dat je hem gaat exposen.....

Niet zo vreemd dat die je banned :+

Snap de redenering voor bewijs tegen hem te verkrijgen. Maar snap ook dat hij dan zo reageert. Verder is er nog niemand gebanned, en is het gewoon chill.

Ben nog altijd blij met je tip hoor. Leek inderdaad shady, dus ook maar verkocht. Toch dikke winst uit gehaald. En heb liever nu minder winst, dan alles kwijt _/-\o_ Al doet naar mijn PF kijken en "slechts" 500.000 coins hebben toch pijn als je 5.000.000 had.

Maar Dev doet er wel alles aan om te verbeteren IMHO. Voice AMA, community vragen hoe en wat. LP provider gevraagd of dat oke was etc. Kan altijd een rugpull zijn. Maar dan doet die niet echt zijn best om het te shillen O-)
Heh? Geld lenen om de huur te betalen? Waar heb je het in hemelsnaam over?

Ik vroeg hem hoe het zat met de liquiditeits-burn. Daar kreeg ik als antwoord op dat het niet geburned was, maar dat het in zijn wallet voor "gaming development" stond.

Thats it.

Waar jou verhaal verder op slaat, echt geen idee. Als dat is wat de DEV over mij gezegd heeft dan zou ik alvast beginnen met wegrennen uit dat project als ik jou was....

Acties:
  • +1Henk 'm!

• mohaa51
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 02-05 11:17
Willem Egel schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 16:37:
Ja maar met te weinig en te laat spijtig genoeg :(
Al een mooie 5x, maar had meer kunnen zijn helaas.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• readytoflow
  • Niet online
Anoniem: 472287 schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 15:29:
[...]

Eens en oneens. Geld pakken wil denk >95% vd ontwikkelaars.
Of t een pure scam is moet gaan blijken.
Die paar tientjes zijn er al uit nu.
Nogmaals vind t wel leuk om te zien.
Denk dat het vooral onwetenheid en complete onderschatting is.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 24-05 13:58
yes die gaat lekker! ik zit ook in dragonmusk. goede telegram community en pas 1 dag oud. gaat best hard. kan je op reddit vinden

Acties:
  • 0Henk 'm!

• readytoflow
  • Niet online
Ooops verkeerd. Nou ja...laat t nu maar staan...
readytoflow schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 18:16:
[...]

Eens en oneens. Geld pakken wil denk >95% vd ontwikkelaars.
Of t een pure scam is moet gaan blijken.
Die paar tientjes zijn er al uit nu.
Nogmaals vind t wel leuk om te zien.
Denk dat het vooral onwetenheid en complete onderschatting is.
Anoniem: 472287 schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 17:05:
[...]

Heh? Geld lenen om de huur te betalen? Waar heb je het in hemelsnaam over?

Ik vroeg hem hoe het zat met de liquiditeits-burn. Daar kreeg ik als antwoord op dat het niet geburned was, maar dat het in zijn wallet voor "gaming development" stond.

Thats it.

Waar jou verhaal verder op slaat, echt geen idee. Als dat is wat de DEV over mij gezegd heeft dan zou ik alvast beginnen met wegrennen uit dat project als ik jou was....
Ik heb daar nog naar gevraagd. Jij zat er niet in als mod of admin toch?
Enkel als speculant?

Want dat had betrekking op een admin vd TG groep nl. Die wilde schijnbaar geld hebben. Ging posts van anderen verwijderen. Vroeg om
Geld voor de huur.

Klinkt een beetje als de ouderenpartij. Geen slechte intenties maar beetje domme mensen :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Niet online
readytoflow schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 18:45:
Ooops verkeerd. Nou ja...laat t nu maar staan...

[...]

[...]

Ik heb daar nog naar gevraagd. Jij zat er niet in als mod of admin toch?
Enkel als speculant?

Want dat had betrekking op een admin vd TG groep nl. Die wilde schijnbaar geld hebben. Ging posts van anderen verwijderen. Vroeg om
Geld voor de huur.

Klinkt een beetje als de ouderenpartij. Geen slechte intenties maar beetje domme mensen :+
Ik was wel mod van de TG groep maar daar waren er een paar van.

Ik heb hem enkel dat gevraagd in een privebericht, toen die informatie in de groep gezet die hij mij had toegestuurd, en direct volledig uitgestapt en de TG groep verlaten.

Misschien dat een van de andere mods daarna raar is gaan doen.

Klinkt mij meer in de oren als een lulsmoes van een "dev" met zn rug tegen de muur.

Blij dat ik toen uitgestapt ben.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Milo44
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-05 17:49
Hoeveel vertrouwen hebben jullie nog in Happy?

Op het begin piekte die nog wel eens, tijdens de eerste AMA en de donatie.
Vorige week bij de AMA en de donatie gebeurde er helemaal niets bijzonders, zou persoonlijk ook niet weten waarom deze dat later nog wel zou moeten doen...?

I, a stranger and afraid in a world I never made...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ladonna
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 16-03 21:03
Ik had op mijn trust wallet wat bnb staan. Dat wou ik staken voor cake.
Dus via trust wallet ging ik naar pancakeswap.
Daar heb ik dus iets gedaan..ik dacht gestaket of in cake gewisseld.
Maar nu is mn bnb weg en ik kan nergens vinden wat ik ervoor terug heb gekregen of waar het staat.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02:24
Ladonna schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 22:04:
Maar nu is mn bnb weg en ik kan nergens vinden wat ik ervoor terug heb gekregen of waar het staat.
Ik heb bovenstaande nooit gedaan dus geen idee. Wat ik wel weet over trustwallet is dat je in het begin overzicht een coin moet toevoegen voordat je ze daadwerkelijk ziet. Misschien ben je dit vergeten?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Palindrome
Groei van TG members in de DH groep ging hard vandaag. Dat wordt morgen klaar zitten

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Patroo
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 30-04 09:20
Ik ging heel even moon. Mijn inleg bij Greentrust token werd zojuist 5000x meer waard. Maar lijkt me een gevalletje bug bij CMC te zijn. Maar door deze exposure (staat nu op 1 bij top gainers CMC) gaat het hard met het aantal holders die er nu bijkomen.

[Voor 30% gewijzigd door Patroo op 04-05-2021 22:28]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jasperz89
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 20:55
Milo44 schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 21:22:

Vorige week bij de AMA en de donatie gebeurde er helemaal niets bijzonders, zou persoonlijk ook niet weten waarom deze dat later nog wel zou moeten doen...?
Morgen whitebit listing dus wacht even wat er daar gebeurt. 1400 nl tijd geloof ik.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 01:26
Patroo schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 22:26:
Ik ging heel even moon. Mijn inleg bij Greentrust token werd zojuist 5000x meer waard. Maar lijkt me een gevalletje bug bij CMC te zijn. Maar door deze exposure (staat nu op 1 bij top gainers CMC) gaat het hard met het aantal holders die er nu bijkomen.
Ik had gister ingezet op Greentrust. Sindsdien was het gezakt. Ben blij dat er weer leven in zit.

x5000 zou wat zijn geweest :D

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Zhou
  • Registratie: Mei 2017
  • Niet online
Iemand al bezig met PancakeTools (TCAKE)?

Kwam ik toevallig tegen bij het intikken. https://www.coingecko.com/en/coins/pancaketools

GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Palindrome
https://dfinity.org

Lanceert ook binnenkort. De internet computer dus apps runnen in de decentrale cloud ofzo.

Klinkt wat vaag maar kietelt wel de fantasie.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• _Gast_
Palindrome schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 23:24:

Lanceert ook binnenkort. De internet computer dus apps runnen in de decentrale cloud ofzo.

Klinkt wat vaag maar kietelt wel de fantasie.
Ik snap al die termen ook niet echt :D, maar lijkt wel potentie te hebben idd (y)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• _Gast_
Zhou schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 22:46:

Kwam ik toevallig tegen bij het intikken. https://www.coingecko.com/en/coins/pancaketools
Nee maar ik ga de chart in de gaten houden. Nu in een dip. Thanks voor het delen. (y)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 25-05 23:11

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Geen, maar wel in Musk.

Gulfstream G650

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-03-2022

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Zhou schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 22:46:

Een shitcoinaankondiger met ratingmechanisme? Ziet er goed uit.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03 16:23
_Gast_ schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 23:40:
[...]

Ik snap al die termen ook niet echt :D, maar lijkt wel potentie te hebben idd (y)
Lijkt potentie te hebben? Haha, een flinke understatement!
  • Direct richting Coinbase Pro
  • Heeft 175 miljoen dollar funding opgehaald
  • Zelfde investeerders als Facebook, Twitter, Airbnb etc.
  • Mainnet vanaf komende vrijdag, dus werkend product!
Ik hoop voor je dat je de kans krijgt dit voor een mooie prijs te kopen. Dfinity zal direct de top 20 binnenstormen gok ik. En anders over een paar weken wel.

Edit: Ze zijn trouwens gevestigd op Silicon Valley. Google dat maar eens. ;)

[Voor 11% gewijzigd door Sydney08 op 05-05-2021 07:03]

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• thomassie12
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 26-05 18:24
Ladonna schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 22:04:
Als je het gestaked hebt moet je even sorteren op staked only. Als je het misschien hebt ingewisseld in CAKE moet je even CAKE toevoegen aan je wallet. Gewoon even googlen how to add token to Trustwallet.
Bij metamask is het het token adres toevoegen, zal wel hetzelfde zijn.

Maar als het CAKE is kan je ook naar pancakeswap even naar de swap gaan en kijken of je balans hebt.

En als dat allemaal niet zo is dan moet je even naar je transacties en die transactie op BSCscan opzoeken!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Skalders

Ik wacht nog, en verwacht dat het nog gaat stijgen. Morgen whitebit, en in de loop van deze week ook CMC + CG. Daarnaast het nieuws dat ze anderhalve maand naar LA gaan met het team om collabs met youtubers en influencers.

Maar het grootste nieuws is denk ik DOGE, die zorgde vorige keer ook voor Safemoon en dergelijke. Ik denk dus dat een paar meer 'gevestigde' shitcoins wel eens kunnen gaan moonen.

Bonfire is bijvoorbeeld vandaag ineens weer flink aan het pumpen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05 10:50
Palindrome schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 22:13:
Groei van TG members in de DH groep ging hard vandaag. Dat wordt morgen klaar zitten
150 Softcap met maar 500 leden gaat moeilijk worden

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Waah
Palindrome schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 22:13:
Ik ga wel eerst even kijken of alles nog klopt nadat ze de presale link aanpassen. :+
Als ze die pas vlak voor het verkopen delen zie ik daar wel wat risico's in.... Want wie zegt dat ze niet een ander contract eraan hangen?

Zeg niet dat ze dat gaan doen, maar elke nieuwe coin vertrouw ik zover ik ze kan gooien :+
En ik ben zelf nog altijd niet digitaal, dus heel ver is dat niet.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• freshprince
[...]

Maximum Contribution 4 BNB

Dit staat helaas nog altijd op 4BNB ipv. 1BNB

En de alert staat er terug. Hmmm...

Token Dump Warning 🚨
Too many tokens are held outside this sale. Make sure these tokens are burned, locked or the owner has a valid reason to hold them. Tokens held by teams can be sold to pull out liquidity and should be carefully examined.

[Voor 28% gewijzigd door freshprince op 05-05-2021 09:07]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Waah
freshprince schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 09:06:
[...]

Maximum Contribution 4 BNB

Dit staat helaas nog altijd op 4BNB ipv. 1BNB

En de alert staat er terug. Hmmm...

Token Dump Warning 🚨
Ze hebben aangekondigd dit te gaan wijzigen. Echter, ze willen de link naar de nieuwe presale niet te vroeg delen ivm sniper bots. (dat is hun uitleg). Je kunt een presale event niet wijzigen, en dat is maar goed ook :+

Afhankelijk van hoe vroeg ze deze delen durf ik het wel aan. Maar als ze pas héél laat die link delen, en je kunt niet goed checken of het wel naar het juiste contract en LP verwijst.... Dan sla ik ff over :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Vibravis
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:53

Ik vind dit een lastige. Ondanks dat de prijs aan het dalen is blijft de telegram groep groot. Dit geeft mij wel vertrouwen voor de langere termijn. Ik heb er $100 ingestoken en dan zien we het wel.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• freshprince
Waah schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 09:09:
[...]

Ze hebben aangekondigd dit te gaan wijzigen. Echter, ze willen de link naar de nieuwe presale niet te vroeg delen ivm sniper bots. (dat is hun uitleg). Je kunt een presale event niet wijzigen, en dat is maar goed ook :+

Afhankelijk van hoe vroeg ze deze delen durf ik het wel aan. Maar als ze pas héél laat die link delen, en je kunt niet goed checken of het wel naar het juiste contract en LP verwijst.... Dan sla ik ff over :+
Is er een reden waarom het contract van de presale precompiled is? Die van het token zelf ziet er ok uit

Acties:
  • +2Henk 'm!

• keepitfrosty
Shitcoin creator haha. Mocht je een eigen shitcoin willen beginnen :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Waah
freshprince schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 09:12:
[...]

Is er een reden waarom het contract van de presale precompiled is? Die van het token zelf ziet er ok uit
Ik snap niet helemaal wat je daar mee bedoeld :$

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Skalders
De memecoins zijn serieus aan het pumpen dankzij Doge. Zie bv. BonFire en Happy. Whitebit komt vandaag voor Happy (14u).

Hier de announcement van gisteren:
I'm on hour 20 getting this marketing funnel finished. One thing a day challenges will be back as of tomorrow, alongside the how-to-buy guides / redirect, google ads, fb ads, SEO, etc. We'll also have various youtubers posting this week, and be on the top page of CMS all week. This push is to be timed with our various listings throughout the week.

I'm also super excited to announce to you guys that I'll be flying out with some of the $happy team to LA at the end of next week. We'll be out there for a full month and a half, and we'll be working with a ton of BIG influencers in person, with boots on the ground every day working to make the world a better place. The whole thing will be captured in Happy vlogs. That's all I can say for now
Als ik naar de grote winnaars kijk van vorige keer (Safemoon etc) dan is het patroon ETH pump -> Doge Pump -> gevestigde meme/shitcoin pump.

Ik verwacht dus wel wat moois :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Niet online
Skalders schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 11:06:
De memecoins zijn serieus aan het pumpen dankzij Doge. Zie bv. BonFire en Happy. Whitebit komt vandaag voor Happy (14u).

Hier de announcement van gisteren:

[...]

Als ik naar de grote winnaars kijk van vorige keer (Safemoon etc) dan is het patroon ETH pump -> Doge Pump -> gevestigde meme/shitcoin pump.

Ik verwacht dus wel wat moois :)
Happy aan het pumpen? Hij staat lager dan 2 dagen geleden en op ongeveer de helft van vorige week. Blij maken met een dooie mus ;w

Acties:
  • 0Henk 'm!

• cooLopke
  • Registratie: Juli 2013
Sydney08 schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 06:59:
[...]

Ik hoop voor je dat je de kans krijgt dit voor een mooie prijs te kopen. Dfinity zal direct de top 20 binnenstormen gok ik. En anders over een paar weken wel.

Is dat enkel via coinbase pro of ook coinbase?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:29
Zojuist nog maar een klein beetje Bonfire ingeslagen, wachtend op een verdere mooie pump ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• _Gast_
Sydney08 schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 06:59:
[...]

Thanks voor de info, ik ben overtuigd :D

I'm in! (En ja, hopen dat het tegen een redelijke prijs kan)

[Voor 3% gewijzigd door _Gast_ op 05-05-2021 12:25]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Skalders
Anoniem: 472287 schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 11:24:
[...]

Happy aan het pumpen? Hij staat lager dan 2 dagen geleden en op ongeveer de helft van vorige week. Blij maken met een dooie mus ;w
Klopt, maar in die tijd dat hij gezakt is, was zowel heel de meme coin markt gezakt. Nu is hij aardig aan het stijgen. Ik verwacht ook geen monster winsten binnen de 2 dagen, dat gaat alleen bij coins die pas beginnen. Maar als je naar safemoon kijkt, die hadden ook aardige dips en amper beweging voordat ze echt gingen moonen. Daarom verwacht ik van happy nog wel wat, gezien hun marketing en natuurlijk de explosie in de memecoin markt door doge.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Milo44
_Gast_ schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 12:14:
[...]

Thanks voor de info, ik ben overtuigd :D

I'm in! (En ja, hopen dat het tegen een redelijke prijs kan)
Waar of hoe koop je van deze lui muntjes dan? Op de site wordt ik niet veel wijzer...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• _Gast_
Milo44 schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 12:34:
[...]

Waar of hoe koop je van deze lui muntjes dan? Op de site wordt ik niet veel wijzer...

Rechtsboven staat er ''Reserve your seat''.

Waarschijnlijk krijg je dan info per mail...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Milo44
_Gast_ schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 12:39:
[...]

Rechtsboven staat er ''Reserve your seat''.

Waarschijnlijk krijg je dan info per mail...
Ik had daar wel op geklikt, maar nam de term "Reserve your seat" een beetje te letterlijk en dus niet verder gekeken 8)7 :+
Inmiddels aangemeld, thnx!

[Voor 4% gewijzigd door Milo44 op 05-05-2021 12:47]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03 16:23
cooLopke schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 11:35:
[...]

Is dat enkel via coinbase pro of ook coinbase?
Op dit moment alleen via Coinbase Pro. Er wordt gezegd dat grote andere exchanges zullen volgen, wat ik wel geloof. Dit is namelijk een gigantisch project en zal veel volume opleveren voor ze.
Milo44 schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 12:34:
[...]

Vrijdag is het mainnet event. Dus 'Reserve your seat' is om dat te mogen bijwonen. Hun tokens komen snel beschikbaar op Coinbase Pro en andere exchanges volgen.

[Voor 34% gewijzigd door Sydney08 op 05-05-2021 14:21]

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• vistu
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 27-05 16:00
Bonfire gaat toch wel lekker, gaan toch echt mensen met 50, 75, 100+ BNB in op het moment (https://poocoin.app/token...78aa351f4e6fed08a64ab5590).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• m-vw
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 21:41

m-vw

GEZOCHT: De Kluts

Sydney08 schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 14:19:
[...]

Op dit moment alleen via Coinbase Pro. Er wordt gezegd dat grote andere exchanges zullen volgen, wat ik wel geloof. Dit is namelijk een gigantisch project en zal veel volume opleveren voor ze.

[...]

Vrijdag is het mainnet event. Dus 'Reserve your seat' is om dat te mogen bijwonen. Hun tokens komen snel beschikbaar op Coinbase Pro en andere exchanges volgen.
Dat 'Reserve your Seat' is letterlijk dat.

Volgens mij kan je enkel via Coinbase Pro traden, want het address is nergens te vinden.

Garmin FR245M + HRM-RUN

Acties:
  • +1Henk 'm!

• forzaracing
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-05 13:28
Weer een goed dagje! Gisteren pas kunnen instappen helaas maar beter laat dan nooit ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• _Gast_
forzaracing schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 17:28:
[...]

Weer een goed dagje! Gisteren pas kunnen instappen helaas maar beter laat dan nooit ;)
Gaat idd lekker. Ik heb inmiddels ook bijgekocht. Het zou me niks verbazen als het naar de 1 dollar gaat :D (nu $0.25)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Zhou
  • Registratie: Mei 2017
  • Niet online
_Gast_ schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 23:42:
[...]

Nee maar ik ga de chart in de gaten houden. Nu in een dip. Thanks voor het delen. (y)
Ik heb vanmorgen 1 BNB ingelegd.

1 BNB: $650
1 BNB aan TCAKE: $750

Het gaat dus goed. :)

GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse

Acties:
  • +1Henk 'm!

• _Gast_
Zhou schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 17:43:
[...]

Ik heb vanmorgen 1 BNB ingelegd.

1 BNB: $650
1 BNB aan TCAKE: $750

Het gaat dus goed. :)
Netjes! Ik zie het idd. Ik heb net al wat extras gezet op Cummies. Dus mss zet ik nog een klein bedragje op TCAKE :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Willem Egel
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 15-05 11:27
forzaracing schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 17:28:
[...]

Ja bizar joh. CUMMIES for life 8)7

Acties:
  • +1Henk 'm!

• _Gast_
Het mooie aan Cummies is dat er tot nu toe alleen 'normale' dips waren. Dus niet om nerveus van te worden. Volgens mij wekt dat het vertrouwen.

Acties:
  • +4Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 23:38
Voor degene die straks Diamond Hold willen kopen.
De DxSale met ID 447 is de juiste, en hun website heeft inmiddels ook de juiste link.

En zoals eerder al was geroepen, in de presale kan je voor max 1 BNB kopen

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nopheros
DutchCrownNL schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 19:33:
De DxSale met ID 447 is de juiste, en hun website heeft inmiddels ook de juiste link.

[Afbeelding]
Ik heb trustwallet maar ben verder niet bekend met presales via externe links.

Als je die tokens koopt in presale via die link komen ze dan wel in je trustwallet te staan?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DutchCrownNL
Nopheros schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 19:47:
[...]

Ik heb trustwallet maar ben verder niet bekend met presales via externe links.

Als je die tokens koopt in presale via die link komen ze dan wel in je trustwallet te staan?
Van wat ik weet wel ja, aangezien je daadwerkelijk je wallet moet linken om uberhaupt iets te doen.
Dus zelfde principe als PCS, waar hij overigens een uur later beschikbaar komt.

(uur later dan de presale tijd, ofwel 22:00 onze tijd)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• freshprince
En heeft iemand een idee of je dan moet refreshen wanneer die timer op 0 komt?
Of komt er dan live een knop in de plaats waar je op moet klikken? Wil een beetje voorbereid zijn.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• EK89
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 21-01 10:20
Arigato gaat ook nog steeds erg lekker!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Palindrome
freshprince schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 19:55:
En heeft iemand een idee of je dan moet refreshen wanneer die timer op 0 komt?
Of komt er dan live een knop in de plaats waar je op moet klikken? Wil een beetje voorbereid zijn.
f5 spam

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nopheros
DutchCrownNL schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 19:52:
[...]

Van wat ik weet wel ja, aangezien je daadwerkelijk je wallet moet linken om uberhaupt iets te doen.
Dus zelfde principe als PCS, waar hij overigens een uur later beschikbaar komt.

(uur later dan de presale tijd, ofwel 22:00 onze tijd)
Als ik in truswallet naar DApps ga en de link paste kom ik inderdaad op een site terecht, echter krijg ik de melding "No connected web3 wallet detected".. Wat mis ik?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DutchCrownNL
Nopheros schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 20:09:
[...]

Als ik in truswallet naar DApps ga en de link paste kom ik inderdaad op een site terecht, echter krijg ik de melding "No connected web3 wallet detected".. Wat mis ik?
Vermoedelijk moet je nog inloggen op je wallet, had ik ook namelijk.
Bij mij had ik het inlogscherm (unlock) van Metamask _achter_ me huidige internet venster :X

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nopheros
DutchCrownNL schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 20:11:
[...]

Vermoedelijk moet je nog inloggen op je wallet, had ik ook namelijk.
Bij mij had ik het inlogscherm (unlock) van Metamask _achter_ me huidige internet venster :X
Blijkt dat links met HTTPS niet werken in trustwallet.. heb er HTTP van gemaakt en connect nu automatisch...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DutchCrownNL
Nopheros schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 20:13:
[...]

Blijkt dat links met HTTPS niet werken in trustwallet.. heb er HTTP van gemaakt nu connect nu automatisch...
_O-

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20:59

Chaes

#HODL

Waarom had ik Cummies nou verkocht een paar dagen geleden, klere zooi.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Nopheros
Chaes schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 20:34:
Waarom had ik Cummies nou verkocht een paar dagen geleden, klere zooi.
Diamond Hold in 20 min.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Chaes

Chaes

#HODL

DutchCrownNL schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 19:33:

[Afbeelding]
Als ik op die presale link klik en met m'n telefoon die QR code scan, dan opent m'n telefoon de Trustwallet app en dan zie ik een schermpje met DxSale.app en verder niks. Hoe koop je die tokens dan precies?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Nopheros
Chaes schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 20:44:
[...]

Als ik op die presale link klik en met m'n telefoon die QR code scan, dan opent m'n telefoon de Trustwallet app en dan zie ik een schermpje met DxSale.app en verder niks. Hoe koop je die tokens dan precies?
Trustwallet openen, via DApps de presale url openen en link aanpassen van https naar http. Dan moet het werken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Chaes

Chaes

#HODL

Nopheros schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 20:46:
[...]

Trustwallet openen, via DApps de presale url openen en link aanpassen van https naar http. Dan moet het werken.
Dat lukt (naar http veranderen hoefte niet blijkbaar). Ik zie dan een presale address en een token address staan. Naar welke v/d 2 moet je dan je BNB sturen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nopheros
Chaes schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 20:50:
[...]

Dat lukt (naar http veranderen hoefte niet blijkbaar). Ik zie dan een presale address en een token address staan. Naar welke v/d 2 moet je dan je BNB sturen?
Het gaat om de presale, launch is iets later.

Maar ik ging ervan uit dat er iets van een koop knop zou komen eerlijk gezegd.. Je denkt dat je dat handmatig moet sturen vanuit je wallet?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Palindrome
Nopheros schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 20:52:
[...]

Maar ik ging ervan uit dat er iets van een koop knop zou komen eerlijk gezegd.. Je denkt dat je dat handmatig moet sturen vanuit je wallet?
dat komt er wel zodra de timer over is

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DutchCrownNL
Er komt een koopknop (of een slotje) en dan kan je aangeven hoeveel je er wilt kopen.
Vermoedelijk heb je je F5 knop nodig :P

En anders is hij vanaf 22:00 op PCS mocht je te laat zijn

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Chaes

Chaes

#HODL

Nopheros schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 20:52:
[...]

Oh ja, je zou best eens gelijk kunnen hebben wat betreft zo'n koop knop. Heb nog niet eerder meegedaan aan zo'n pre sale dus ik zou het niet weten eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Chaes

Chaes

#HODL

DutchCrownNL schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 20:54:
Er komt een koopknop (of een slotje) en dan kan je aangeven hoeveel je er wilt kopen.
Vermoedelijk heb je je F5 knop nodig :P

En anders is hij vanaf 22:00 op PCS mocht je te laat zijn
Dit is geen rug pull verder? :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• freshprince
Chaes schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 20:54:
[...]

Dat is altijd het risico

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DutchCrownNL
Chaes schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 20:54:
[...]

Ik lees al poosje mee in hun TG kanaal en krijg niet dat idee, maar er is altijd een kans :+

Pagina: 1 2 3 ... 69 Laatste

Let op:
  • Het risico voor het investeren in nieuwe coins is enorm. Wees je ervan bewust dat je je volledige inzet op zeer korte termijn volledig kunt verliezen. Investeer dus ook nooit meer dan je bereid bent om te verliezen.
  • Blijf on-topic.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Het afkraken van Meme coins in het algemeen is niet de bedoeling. Het topic kan daardoor ondergesneeuwd raken. Uit je mening op een normale manier en ga een gezonde discussie aan.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Mocht er hier een coin besproken zijn, dat een scam coin blijkt te zijn, wees dan zo vriendelijk om die informatie direct met anderen te delen, dat wordt gewaardeerd,
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee