Dat zou wel heel straf zijn. Dat is minstens x10 dan. Ik zou al blij zijn met een Mexc of nog iets beter een Gate. Gaan we al geen verlies doen alleszins!Dean Martin schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 21:10:
[...]
De verwachting in TG zijn tier 1. Maar zou bekend worden gemaakt voor launch.
Contributed inderdaad. Ging super smooth en was in 10 seconden klaar.Dean Martin schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 20:32:
[...]
Geclaimed? Of contributed?
Ik heb ze inmiddels ook allemaal zichtbaar. Maandag airdrop, claimen hoeft niet.
Ik vond het ook erg eenvoudig achteraf. Ook maar weer eens gedaan. Benieuwd naar de listing dan. Wat wordt jullie tactiek in deze? Helft/ inleg verkopen rest hodl en zien waar het schip strand? Of hebben mensen veel vertrouwen in dit project?
Ik wacht op minstens 10M MC en misschien is 100M ook nog wel haalbaar. Dogwifhat ging naar 2.5B. Dat is even x2500. Dus wie weet.poekiepoes12 schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 21:40:
Ik vond het ook erg eenvoudig achteraf. Ook maar weer eens gedaan. Benieuwd naar de listing dan. Wat wordt jullie tactiek in deze? Helft/ inleg verkopen rest hodl en zien waar het schip strand? Of hebben mensen veel vertrouwen in dit project?
Zal afhangen van welke CEX het wordt. Indien niet zo wauw, ga ik toch lopen met die Sollen op 10M. Of toch zeker 90% out. Dit is geen Pepe, Bonk of Wif.
Thinking about adding more $DEAI @zero1_labs on any pullback because clearly I did not enter with enough size.
— 𝐂𝐑𝐘𝐏𝐓𝐎 𝐁𝐀𝐑𝐁𝐄𝐑 ✂️ (@CryptoBarber_) 22 maart 2024
Gud Coin. Gud $TAO rival, Just stay in your lane and don't fight with @bittensor_ or I will cry. pic.twitter.com/Thv2Lf4TT4
Valt me tegen dat deze hier nog niet voorbij is gekomen. De memecoin aller memecoins.
https://mogcoin.xyz/
:fill(white):strip_exif()/f/image/tLwFSzbw2iSCkEnLb9JsdIwe.png?f=user_large)
https://mogcoin.xyz/
:fill(white):strip_exif()/f/image/tLwFSzbw2iSCkEnLb9JsdIwe.png?f=user_large)

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Want Pepe, Bonk en Wif zijn heel anders begonnen? Exact dezelfde troep en dezelfde opzet.Nubtrix schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 21:55:
Zal afhangen van welke CEX het wordt. Indien niet zo wauw, ga ik toch lopen met die Sollen op 10M. Of toch zeker 90% out. Dit is geen Pepe, Bonk of Wif.
Ansich is een MC van 100-200m voor een memecoin die goede marketing heeft niet heel gek.
De vraag is alleen of je die rit gaat uitzitten, met het risico op minder te eindigen. Verlies na de presale lijkt me een kleine kans.
De vraag is alleen of je die rit gaat uitzitten, met het risico op minder te eindigen. Verlies na de presale lijkt me een kleine kans.
The best is yet to come
Even over de mogelijke prijs van $JAKE. Dat zou dan $1000000/42069000 (total supply) = $0,02377047232 moeten zijn. Eens?
Toch wel. Allen al geen presale om te beginnen. Pepe was een meme die al sinds 2018 op crypto twitter meeging. Bonk had/heeft strong ties met Solana dev team. WIF was van het begin al een grote community van degens en top influencers, "the hat stays on". Dat zie ik toch allemaal niet met $Jake. Maar kijk, nu ben ik mijn eigen bags aan het fudden (of de verwachtingen voor mezelf erg laag aan het leggen).JW04 schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 09:04:
[...]
Want Pepe, Bonk en Wif zijn heel anders begonnen? Exact dezelfde troep en dezelfde opzet.
Dat het allemaal troep is, daarin volg ik je wel
Dat zou de laatste week hier wel goedmaken. We zullen het wel zien maandag!Tristan schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 13:46:
Even over de mogelijke prijs van $JAKE. Dat zou dan $1000000/42069000 (total supply) = $0,02377047232 moeten zijn. Eens?
[ Voor 19% gewijzigd door Nubtrix op 22-03-2024 13:51 ]
Dat zou al een dikke x7 zijn ofzo bij launch? Zal dan wel een dik dump festijn worden.Tristan schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 13:46:
Ja.. ik hou mijn hart vast en twijfel wat ik zelf moet doen.jasperz89 schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 14:39:
[...]
Dat zou al een dikke x7 zijn ofzo bij launch? Zal dan wel een dik dump festijn worden.
Kans acht ik klein dat je het met verlies moet verkopen, dus zoveel spanning is er niet. Dat is het voordeel als je er gelijk vanaf het begin inzit. Of het veel winst gaat opleveren, geen idee.Tristan schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 15:22:
[...]
Ja.. ik hou mijn hart vast en twijfel wat ik zelf moet doen.
Als je kijkt naar hun vorige launch, Solar Swap (https://www.dextools.io/a...qC34UZFTH?t=1711118171407) is hij pas na een week flink gestegen. Dat kan je nooit voorspellen..
Dat kan je nooit voorspellen, maar de eerste dagen stond die tussen een *4 en een *8, daarna zakte die weg om daarna enorm te stijgen. Maar sowieso een compleet ander project, want dat is gewoon een dex en dit is een memecoin. Teams hebben ook niks met elkaar te maken, alleen hetzelfde platform dat de IDO had.Tristan schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 15:37:
Als je kijkt naar hun vorige launch, Solar Swap (https://www.dextools.io/a...qC34UZFTH?t=1711118171407) is hij pas na een week flink gestegen. Dat kan je nooit voorspellen..
Hoezo is dat al een x7?jasperz89 schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 14:39:
[...]
Dat zou al een dikke x7 zijn ofzo bij launch? Zal dan wel een dik dump festijn worden.
Het is toch de huidige MC/tokenaantal?
Edit: My bad, I see....maar je berekening klopt niet want de totale supply is niet in omloop.
Prijs zal rond de 0.0024 zijn.
[ Voor 18% gewijzigd door Dean Martin op 22-03-2024 16:44 ]
The best is yet to come
Je hoeft ook niet alles te verkopen.ElMathijs schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 15:53:
[...]
Dat kan je nooit voorspellen, maar de eerste dagen stond die tussen een *4 en een *8, daarna zakte die weg om daarna enorm te stijgen. Maar sowieso een compleet ander project, want dat is gewoon een dex en dit is een memecoin. Teams hebben ook niks met elkaar te maken, alleen hetzelfde platform dat de IDO had.
The best is yet to come
Ah dat zijn inderdaad wel wat verschillen, hoofdzakelijk niet een presale. Ik verwacht wederom niets van deze presale maar een x2 zou goed mogelijk moeten zijn,Nubtrix schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 13:47:
[...]
Toch wel. Allen al geen presale om te beginnen. Pepe was een meme die al sinds 2018 op crypto twitter meeging. Bonk had/heeft strong ties met Solana dev team. WIF was van het begin al een grote community van degens en top influencers, "the hat stays on". Dat zie ik toch allemaal niet met $Jake. Maar kijk, nu ben ik mijn eigen bags aan het fudden (of de verwachtingen voor mezelf erg laag aan het leggen).
Dat het allemaal troep is, daarin volg ik je wel
[...]
Dat zou de laatste week hier wel goedmaken. We zullen het wel zien maandag!
Ik heb het idee dat het wel eens groot kan worden.JW04 schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 16:26:
[...]
Ah dat zijn inderdaad wel wat verschillen, hoofdzakelijk niet een presale. Ik verwacht wederom niets van deze presale maar een x2 zou goed mogelijk moeten zijn,
Lijkt een ervaren team, 3 CEX listing voor launch, een behoorlijk marketing budget. Behoorlijk actieve community......
Let's see.
Edit: nu in de TG ; 2 big CEX listings paid and confirmed.
[ Voor 6% gewijzigd door Dean Martin op 22-03-2024 16:39 ]
The best is yet to come
Ik ben er ook blind ingestapt, maar ik moet het allemaal nog maar zien. "If it starts to sound to good to be true ..."Dean Martin schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 16:31:
[...]
Ik heb het idee dat het wel eens groot kan worden.
Lijkt een ervaren team, 3 CEX listing voor launch, een behoorlijk marketing budget. Behoorlijk actieve community......
Let's see.
Heel benieuwd welke dat worden. Waarschijnlijk een type Bitget, Lbank of BitMart? 1 tier hoger en je komt bij Mexc of Gate. In dat laatste geval kan dat wel eens 10M gaan.Dean Martin schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 16:31:
[...]
Ik heb het idee dat het wel eens groot kan worden.
Let's see.
Precies, ik blijf ook sceptisch. Maar soms moet je eens een gok nemen. Daar draait deze thread toch ook omTristan schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 17:30:
[...]
Ik ben er ook blind ingestapt, maar ik moet het allemaal nog maar zien. "If it starts to sound to good to be true ..."
[ Voor 24% gewijzigd door Nubtrix op 22-03-2024 17:36 ]
Dacht ik eens geen ruggpull bij deze coin. bijna 1.8 mil marketcap. boem deleted.
https://dexscreener.com/s...cjye9xu7vaw7fy9gcxkaan99e
gelukkig zat ik er maar in met 0.1 solana.. wel 350%.. damn
euhh?
https://dexscreener.com/s...cjye9xu7vaw7fy9gcxkaan99e
gelukkig zat ik er maar in met 0.1 solana.. wel 350%.. damn
:fill(white):strip_exif()/f/image/9rHxZwSF3edlk88dw8tIARYU.png?f=user_large)
[ Voor 34% gewijzigd door Zaratrass op 22-03-2024 18:16 ]
@zwembroek zit je nog in $GPU ? Wat zijn je gedachtes ? Houdt je het aan
Zeker. Solide project met lage marketcap. Een verademing tussen alle scams. GPU, OPSEC en ZKML zijn mijn zekerheidjes tussen de Uniswap tax farm gokjes.Zentyth1 schreef op zaterdag 23 maart 2024 @ 09:46:
@zwembroek zit je nog in $GPU ? Wat zijn je gedachtes ? Houdt je het aan
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
$facebuk
Heb er wat $ in gedaan, nog lekker vroeg, alles of nix.
https://www.dextools.io/a...8WAmwZmxF?t=1711187973558
Heb er wat $ in gedaan, nog lekker vroeg, alles of nix.
https://www.dextools.io/a...8WAmwZmxF?t=1711187973558
Ik heb eens wat wallets zitten tracen, X accounts in de gaten gehouden en ik heb zo'n idee dat een deel van het team van $Jake ook achter Andy On sol zit/zat. Die hebben een 60m MC gehaald.
Ik kan het overigens niet 100% hard maken.
The best is yet to come
$DEAI | @zero1_labs
— Pacrypto (@Pacrypto55) 22 maart 2024
A cheaper and more efficient alternative to $TAO!
🧵👇(1/18) pic.twitter.com/mge2IH1n0R
Next TAO? Hmmm
Als het een 60m MC haalt, zou dat erg fijn zijn. Zal dat dan niet meemaken, want dan weet ik zeker dat ik er al uit ben 🙂Dean Martin schreef op zaterdag 23 maart 2024 @ 16:49:
Ik heb eens wat wallets zitten tracen, X accounts in de gaten gehouden en ik heb zo'n idee dat een deel van het team van $Jake ook achter Andy On sol zit/zat. Die hebben een 60m MC gehaald.
Ben je al bij de dokter geweest?Dean Martin schreef op zaterdag 23 maart 2024 @ 16:49:
Deel je informatie eens, dan kijk ik eens mee.Dean Martin schreef op zaterdag 23 maart 2024 @ 16:49:
En weet dat je alerts kan zetten op Wallet Changes. Alerts naar email, TG, etc.Dean Martin schreef op zaterdag 23 maart 2024 @ 16:49:
https://ethplorer.io/
Ik heb de adressen niet opgeslagen. Maar zag bij vroege contributors wat adressen die ook behoorlijk in Andy zitten of zaten.Tristan schreef op zaterdag 23 maart 2024 @ 17:59:
[...]
Deel je informatie eens, dan kijk ik eens mee.
Daarnaast ook wat X profielen die mod/team zijn in de Jake TG die Andy gechilled hebben.
The best is yet to come
Just woke up on a lovely Sunny morning here and I see my $OCW bags have gone to dust.
— Sykodelic 🔪 (@Sykodelic_) 22 maart 2024
The $OCW team rugged don't buy the dip.
It hurts.
It is true that everyone should always DYOR and be responsible for their own investment decisions... but you guys trust me, and I really… pic.twitter.com/akDcnzmhqt
Ik mis een nulletje, helaas.Tristan schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 13:46:
$1.000.000/420.690.000 = $0,002377047232 en dan klopt het precies met de inleg.
Toch weer paar blikken schultenbrau erbij —> book of pepe 😃
Op sol zit ik in Koko en Moshi
Edit; forget Moshi rugpull.
Edit; forget Moshi rugpull.
[ Voor 34% gewijzigd door Spekkie99 op 24-03-2024 11:19 ]
XT.com is de 1eNubtrix schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 17:35:
[...]
Heel benieuwd welke dat worden. Waarschijnlijk een type Bitget, Lbank of BitMart? 1 tier hoger en je komt bij Mexc of Gate. In dat laatste geval kan dat wel eens 10M gaan.
[...]
Precies, ik blijf ook sceptisch. Maar soms moet je eens een gok nemen. Daar draait deze thread toch ook om
The best is yet to come
Niet de meest spectaculaire Exchange idd, maar verbaas me wel over de hype die er is rondom deze coin. 4000 sol is ook niet niks… ben benieuwd morgen.
De hype waar? In de app groep zelf? Want dat slaat natuurlijk helemaal nergens op hoe mensen elkaar zo kunnen op hypen.jasperz89 schreef op zondag 24 maart 2024 @ 17:53:
Niet de meest spectaculaire Exchange idd, maar verbaas me wel over de hype die er is rondom deze coin. 4000 sol is ook niet niks… ben benieuwd morgen.
Best veel activiteit in de TG idd maar dat lijken wel kleine kinderen die alleen zinnetjes spammen. Maar daarnaast ook best veel grote Twitter accounts die reageren/posten en 4000 sol binnen 8 minuten is natuurlijk best flink.Tristan schreef op zondag 24 maart 2024 @ 17:57:
[...]
De hype waar? In de app groep zelf? Want dat slaat natuurlijk helemaal nergens op hoe mensen elkaar zo kunnen op hypen.
Iemand trouwens een tijdspad voor Jake? En moeten we het zelf nog claimen of wordt het geairdropped?
Morgen 17:00 utc launch, vlak daarvoor worden coins geairdropped.Space12345 schreef op zondag 24 maart 2024 @ 18:13:
Iemand trouwens een tijdspad voor Jake? En moeten we het zelf nog claimen of wordt het geairdropped?
Zag inderdaad een account posten met 1.4 miljoen volgers.jasperz89 schreef op zondag 24 maart 2024 @ 18:10:
[...]
Best veel activiteit in de TG idd maar dat lijken wel kleine kinderen die alleen zinnetjes spammen. Maar daarnaast ook best veel grote Twitter accounts die reageren/posten en 4000 sol binnen 8 minuten is natuurlijk best flink.
The best is yet to come
Dat is dan de eerste, welke?Dean Martin schreef op zondag 24 maart 2024 @ 18:52:
[...]
Zag inderdaad een account posten met 1.4 miljoen volgers.
Duko 70m mc en nieuw ath na aankondiging Gate.io listing.
Riccardo Bossio
https://twitter.com/riccardogems/status/1770845716174291235
[ Voor 15% gewijzigd door Dean Martin op 24-03-2024 19:52 ]
The best is yet to come
Kun je ze dan ook gelijk verzenden naar Bonkbot op Telegram? Dat maakt gedoseerd en snel verkopen een stuk gemakkelijker.jasperz89 schreef op zondag 24 maart 2024 @ 18:24:
[...]
Morgen 17:00 utc launch, vlak daarvoor worden coins geairdropped.
Jaarene schreef op zondag 24 maart 2024 @ 19:57:
[...]
Kun je ze dan ook gelijk verzenden naar Bonkbot op Telegram? Dat maakt gedoseerd en snel verkopen een stuk gemakkelijker.
The best is yet to come
Snel verkopen? HODL tot de 100M Marketcap natuurlijk!arene schreef op zondag 24 maart 2024 @ 19:57:
[...]
Kun je ze dan ook gelijk verzenden naar Bonkbot op Telegram? Dat maakt gedoseerd en snel verkopen een stuk gemakkelijker.
Zit er maar met 2 SOL in dus dat is denk ik wel wat ik ga doen.Tristan schreef op zondag 24 maart 2024 @ 20:52:
[...]
Snel verkopen? HODL tot de 100M Marketcap natuurlijk!
Misschien als het echt heel snel piekt x20 dat ik er dan 10 SOL uittrek.
The best is yet to come
Hoe swap ik SOL naar $JAKE op Raydium? Zijn meerdere JAKE coins op Radium...
Dat kan pas morgen vanaf 6 uur, ca is GPjNUrcXpUMv22kWiZwieMDzP2eNz8NgmDfb48LpDM3KEdwinJ85 schreef op zondag 24 maart 2024 @ 21:41:
Trade NOOIT op naam maar altijd op CA.EdwinJ85 schreef op zondag 24 maart 2024 @ 21:41:
The best is yet to come
Op de website staat dit.ElMathijs schreef op zondag 24 maart 2024 @ 21:46:
[...]
Dat kan pas morgen vanaf 6 uur, ca is GPjNUrcXpUMv22kWiZwieMDzP2eNz8NgmDfb48LpDM3K
CONTRACT ADDRESS
BhTDGGBv62xDtSFrZxrFRgAQSrHujhJgdh2gSpGxzdmu
Klopt dit?
Denk dat je op een fake site zit.EdwinJ85 schreef op zondag 24 maart 2024 @ 22:03:
[...]
Op de website staat dit.
CONTRACT ADDRESS
BhTDGGBv62xDtSFrZxrFRgAQSrHujhJgdh2gSpGxzdmu
Klopt dit?
Dat eerste adres klopt.
https://www.jakethesoldog.com/
Kwam op deze terecht..jasperz89 schreef op zondag 24 maart 2024 @ 22:26:
[...]
Denk dat je op een fake site zit.
Dat eerste adres klopt.
https://www.jakethesoldog.com/
https://jakeonsol.com/
FakeEdwinJ85 schreef op zondag 24 maart 2024 @ 22:29:
[...]
Kwam op deze terecht..
https://jakeonsol.com/
Jakethesoldog.com is 't.
[ Voor 7% gewijzigd door Dean Martin op 25-03-2024 06:24 ]
The best is yet to come
Gisteren tussen de pintjes door inleg + winst eruit gehaald. Al een tweede mooie tip waarvoor dank
Investor Bull Mode
@Dean Martin Weet jij of minting nog nodig is om de airdrop te faciliteren? https://rugcheck.xyz/toke...ieMDzP2eNz8NgmDfb48LpDM3K
Ik vindt dat wel.lastig hoor. Je moet altijd een plan hebben, maar een plan is wel afhankelijk van wat er gebeurt.Tristan schreef op zondag 24 maart 2024 @ 20:52:
[...]
Snel verkopen? HODL tot de 100M Marketcap natuurlijk!
Er zijn vanavond op hoofdlijnen 3 mogelijkheden :
1 hij stijgt exponentieel.
2 hij stijgt naar x2 of zo en blijft daar wat hangen
3 hij doet niks en daalt
(4 scam of rugpull)
Drie mogelijke reacties
- alles verkopen op een vooraf gesteld doel
- deel verkopen en een deel houden
- alles houden en hodl
Wat doen jullie? Ik merk dat ik erg twijfel, ook al omdat ik ze niet ken en hier geen ervaring in heb.
Ja. Gebeurd vaak pas paar minuten vantevoren.Tristan schreef op maandag 25 maart 2024 @ 10:44:
@Dean Martin Weet jij of minting nog nodig is om de airdrop te faciliteren? https://rugcheck.xyz/toke...ieMDzP2eNz8NgmDfb48LpDM3K
Een rugpull is het niet, het team heeft zich bijvoorbeeld ook moeten DOXen aan launchplatform.
[ Voor 13% gewijzigd door Dean Martin op 25-03-2024 11:32 ]
The best is yet to come
Ligt ook aan je bag.arene schreef op maandag 25 maart 2024 @ 11:31:
[...]
Ik vindt dat wel.lastig hoor. Je moet altijd een plan hebben, maar een plan is wel afhankelijk van wat erbgebeurt.
3 hij doet niks en daalt
(4 scam of rugpull)
Drie mogelijke reacties
- alles houden en hodl
Wat doen jullie? Ik merk dat ik erg twijfel, ook al omdat ik ze niet kennen hier geen ervaring in heb.
Ik denk overigens dat de kans groter is dat 'ie de eerste paar dagen naar een 2-3-4M MC gaat en pas zou gaan stijgen daarna. Vandaag gaat toch een moment zijn van profit nemen van velen.
Scam ga ik niet vanuit overigens.
The best is yet to come
Ik heb wel een bepaald pricetarget in m'n hoofd. Bij een x2/3 hou ik ze lekker vast en zie ik wel wat het doet.arene schreef op maandag 25 maart 2024 @ 11:31:
[...]
Ik vindt dat wel.lastig hoor. Je moet altijd een plan hebben, maar een plan is wel afhankelijk van wat erbgebeurt.
3 hij doet niks en daalt
(4 scam of rugpull)
Drie mogelijke reacties
- alles houden en hodl
Wat doen jullie? Ik merk dat ik erg twijfel, ook al omdat ik ze niet kennen hier geen ervaring in heb.
Scam/pull verwacht ik met dit team niet in ieder geval.
Laten we er even vanuit gaan dat dit geen scam/rugpull is (al is die kans natuurlijk gewoon 99,9%).arene schreef op maandag 25 maart 2024 @ 11:31:
[...]
3 hij doet niks en daalt
(4 scam of rugpull)
Drie mogelijke reacties
- alles houden en hodl
Dan verwacht ik dat eerst alle botjes zullen snipen waardoor je in de eerste minuut een hele grote groene candle ziet. Die vervolgens in minuut 2-4 weer allemaal gedumped zullen worden. Met als gevolg dat je direct een grote rode candle gaat zien.
En vanaf hier is het de vraag wat er gaat gebeuren. Als het project echt legit is verwacht ik een gestage klim omhoog. En met een beetje geluk pakken de degens dit ook op, en dan kan je hele grote gains verwachten. Maar ik denk niet eerder dan over een week.
XT.com zal overigens pas overmorgen trading toelaten (https://twitter.com/XTexchange/status/1772193336755151003) dus kopen kan alleen via Raydium of JUP.
Hoe ik het doe;
Inleg eruit halen en de rest lekker laten staan, dan kan de schade achteraf alleen maar meevallen..
Edit;
Tenzij ik er maar met een klein bedrag inzit, dan is het dood of de gladiolen..
Inleg eruit halen en de rest lekker laten staan, dan kan de schade achteraf alleen maar meevallen..
Edit;
Tenzij ik er maar met een klein bedrag inzit, dan is het dood of de gladiolen..
[ Voor 28% gewijzigd door BTFD op 25-03-2024 11:43 ]
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Kun je nog niet verkopen via XT dan vandaag? Hoe gaan jullie de munten (eventueel) verkopen? Ik wil ze wel klaar zetten om bij een mooie aantal x eventueel te verkopen, maar ik weet niet welke 2 andere exchanges er nog gaan komen.Tristan schreef op maandag 25 maart 2024 @ 11:38:
[...]
Laten we er even vanuit gaan dat dit geen scam/rugpull is (al is die kans natuurlijk gewoon 99,9%).
Dan verwacht ik dat eerst alle botjes zullen snipen waardoor je in de eerste minuut een hele grote groene candle ziet. Die vervolgens in minuut 2-4 weer allemaal gedumped zullen worden. Met als gevolg dat je direct een grote rode candle gaat zien.
En vanaf hier is het de vraag wat er gaat gebeuren. Als het project echt legit is verwacht ik een gestage klim omhoog. En met een beetje geluk pakken de degens dit ook op, en dan kan je hele grote gains verwachten. Maar ik denk niet eerder dan over een week.
XT.com zal overigens pas overmorgen trading toelaten (https://twitter.com/XTexchange/status/1772193336755151003) dus kopen kan alleen via Raydium of JUP.
via radium en JUP kun je ze dus gewoon al swappen/sellen vanuit je phantom wallet?
Hoe geloofwaardig is https://launch.contractdevai.com als er maar 1 token eerder op gelaunched is? Ze hebben nog niet een hele grote naam in de scene zeg maar.Dean Martin schreef op maandag 25 maart 2024 @ 11:31:
[...]
Ja. Gebeurd vaak pas paar minuten vantevoren.
Een rugpull is het niet, het team heeft zich bijvoorbeeld ook moeten DOXen aan launchplatform.
Klopt en in De-Fi blijft het altijd een beetje gokken met wie je van doen hebt, maar ik zie geen reden waarom zij zouden meewerken aan scam.Tristan schreef op maandag 25 maart 2024 @ 11:43:
[...]
Hoe geloofwaardig is https://launch.contractdevai.com als er maar 1 token eerder op gelaunched is? Ze hebben nog niet een hele grote naam in de scene zeg maar.
Ben het er dan ook niet mee eens dat de kans dat het een rugpull 99% is.
The best is yet to come
Ik ben gisteren al 24 uur gemute omdat ik vroeg om transparantie en nu ben ik gebanned omdat ik kritiek heb op hun spam beleid. Hahaha wat een grap dit.Dean Martin schreef op maandag 25 maart 2024 @ 11:49:
[...]
Klopt en in De-Fi blijft het altijd een beetje gokken met wie je van doen hebt, maar ik zie geen reden waarom zij zouden meewerken aan scam.
Ben het er dan ook niet mee eens dat de kans dat het een rugpull 99% is.
Ja, maar dat is iets wat altijd in die TG groepen gebeurd. Daar zijn 150.000 berichten per seconde en zodra het een kritischere vraag is report iemand het als FUD en ben je weg.Tristan schreef op maandag 25 maart 2024 @ 11:58:
[...]
Ik ben gisteren al 24 uur gemute omdat ik vroeg om transparantie en nu ben ik gebanned omdat ik kritiek heb op hun spam beleid. Hahaha wat een grap dit.
Dat gebeurd ook bij een SHIB of Brett of Pepe. Die TG kanalen moet je niet serieus nemen.
Edit: Iemand wilt je ook weer unbannen zie ik
[ Voor 4% gewijzigd door Dean Martin op 25-03-2024 12:01 ]
The best is yet to come
Devai is erg betrouwbaar, bestaan sinds eind november, zelf zit ik daar ruim 2 maanden. Volkomen transparant, doen aan revenue sharing (zeer interessant), en hebben tot nu toe hebben ze alles gedaan wat ze zeiden dat ze gingen doen. Hebben een goede reputatie en willen vooral die houden, zijn daarom ook zeer kieskeurig met het uitkiezen van projecten voor een IDO. Vandaar dat ik ook 100% van overtuigd ben dat JAKE geen rugpull wordt. Of het verder interessant wordt, geen idee, ik ben normaal gesproken niet van de meme coins, maar ik zie dit zomaar een 10-20M marketcap halen als ik kijk naar andere gelijksoortige baggerTristan schreef op maandag 25 maart 2024 @ 11:43:
[...]
Hoe geloofwaardig is https://launch.contractdevai.com als er maar 1 token eerder op gelaunched is? Ze hebben nog niet een hele grote naam in de scene zeg maar.
En dat het op niks gebaseerde bagger is, ben ik het volledig mee eens.ElMathijs schreef op maandag 25 maart 2024 @ 12:02:
[...]
Devai is erg betrouwbaar, bestaan sinds eind november, zelf zit ik daar ruim 2 maanden. Volkomen transparant, doen aan revenue sharing (zeer interessant), en hebben tot nu toe hebben ze alles gedaan wat ze zeiden dat ze gingen doen. Hebben een goede reputatie en willen vooral die houden, zijn daarom ook zeer kieskeurig met het uitkiezen van projecten voor een IDO. Vandaar dat ik ook 100% van overtuigd ben dat JAKE geen rugpull wordt. Of het verder interessant wordt, geen idee, ik ben normaal gesproken niet van de meme coins, maar ik zie dit zomaar een 10-20M marketcap halen als ik kijk naar andere gelijksoortige bagger
Maar dat zijn sommige coins met 2B+ ook.
The best is yet to come
Wat een kleutergedrag zeg.Dean Martin schreef op maandag 25 maart 2024 @ 12:00:
[...]
Ja, maar dat is iets wat altijd in die TG groepen gebeurd. Daar zijn 150.000 berichten per seconde en zodra het een kritischere vraag is report iemand het als FUD en ben je weg.
Dat gebeurd ook bij een SHIB of Brett of Pepe. Die TG kanalen moet je niet serieus nemen.
Edit: Iemand wilt je ook weer unbannen zie ik
Ik zeg ook niet dat het ergens op slaat. Ga een willekeurige grote meme TG groep in en hetzelfde gebeurd.
Je kunt beter een MOD een DM sturen als je een vraag hebt.
The best is yet to come
Had ik gedaan over dat minting nog enabled staat, maar alle admins zijn offline. En de mods die reageren kunnen/weten niets.Dean Martin schreef op maandag 25 maart 2024 @ 12:05:
[...]
Ik zeg ook niet dat het ergens op slaat. Ga een willekeurige grote meme TG groep in en hetzelfde gebeurd.
Je kunt beter een MOD een DM sturen als je een vraag hebt.
Ik kan me ergens nog wel voorstellen dat het door een simpele ziel als FUD wordt gerapporteerd.Tristan schreef op maandag 25 maart 2024 @ 12:06:
[...]
Had ik gedaan over dat minting nog enabled staat, maar alle admins zijn offline. En de mods die reageren kunnen/weten niets.
Nogmaals; neem die TG kanalen niet serieus.
En minting duurt een paar minuten, dat komt wel goed.
Volgens mij wordt dan ook het CA live, en dat wil je niet nu al.
[ Voor 12% gewijzigd door Dean Martin op 25-03-2024 12:10 ]
The best is yet to come
Aan de andere kant, je ziet als 'ie live is dat ie gerevoked is (al zit er soms wat vertraging in) en kunt beslissen dan pas te kopen.Tristan schreef op maandag 25 maart 2024 @ 12:17:
Admin replied. Ik verwacht geen antwoord overigens.
[Afbeelding]
The best is yet to come
Ga de launch niet live kunnen volgen en dat is misschien niet eens zo slecht.
Als je er te dicht op zit, maak je toch snel domme impulsieve beslissingen.
Ik verwacht ook niet meteen zotte gains vanaf de start. Eerder een jeetfest
Vraag me trouwens ook af waar die 2 andere exchanges blijven.
@Tristan misschien kan je dat ook eens vragen aan Matt
Nee dat verwacht ik ook niet. Pump en dump zal eerste uurtje wel zijn.Nubtrix schreef op maandag 25 maart 2024 @ 12:32:
Ga de launch niet live kunnen volgen en dat is misschien niet eens zo slecht.
Volgens mij is @Tristan wel weer terug in de TG groep
De 2 andere CEX announcements (nu dus nog 2 bevestigd, gisteren waren het er 2 in totaal), ligt bij de CEX. Zij moeten eerst communiceren.
[ Voor 10% gewijzigd door Dean Martin op 25-03-2024 12:35 ]
The best is yet to come
Ik hou het alleen in de gaten qua pin's, X berichten en ledenaantal.Tristan schreef op maandag 25 maart 2024 @ 12:47:
Ik vraag helemaal niets meer, wordt ik weer gebanned hahaha
The best is yet to come
Check. Doe ik nu ook. Ledenaantal gaat niet heel hard, maar wel gestaag omhoog.Dean Martin schreef op maandag 25 maart 2024 @ 12:48:
[...]
Ik hou het alleen in de gaten qua pin's, X berichten en ledenaantal.
Ja langzaam maar stijgend. En nogmaals, meer dan sommige 100+MC coins die al tijd live zijn.Tristan schreef op maandag 25 maart 2024 @ 12:51:
[...]
Check. Doe ik nu ook. Ledenaantal gaat niet heel hard, maar wel gestaag omhoog.
En voor de duidelijkheid; Ik zeg niet dat JAKE fantastisch is, maar ik heb wel het idee dat het een leuke stijging gaat doormaken in de komende paar dagen/week.
The best is yet to come
Lees even terug andersKol Nedra schreef op maandag 25 maart 2024 @ 13:00:
@Dean Martin @Tristan who the ?? zijn jullie?
2 spambots/shillers
The best is yet to come
$ROOST
Roost.wtf 12,500.000 opgehaald in de presale.
3 maanden bezig met lancering op het basenetwerk.
Iedereen is superbulish officiele twitteraccount uit de lucht gehaald door een honeypot account vele mensen al gescammed door de neppe twitter.
oftewel dit kan weleens wat worden.
Roost.wtf 12,500.000 opgehaald in de presale.
3 maanden bezig met lancering op het basenetwerk.
Iedereen is superbulish officiele twitteraccount uit de lucht gehaald door een honeypot account vele mensen al gescammed door de neppe twitter.
oftewel dit kan weleens wat worden.
Experience is what you get when you don't get what you want.....
is er een telegram groepDean Martin schreef op maandag 25 maart 2024 @ 12:34:
[...]
Nee dat verwacht ik ook niet. Pump en dump zal eerste uurtje wel zijn.
Volgens mij is @Tristan wel weer terug in de TG groep
De 2 andere CEX announcements (nu dus nog 2 bevestigd, gisteren waren het er 2 in totaal), ligt bij de CEX. Zij moeten eerst communiceren.
ahhh ik ben een beetje klaar met solana denk dat we het hoogtepunt wel gehad hebben qua memecoins daar ik zit tegenwoordig op base.
Check daar $BLOO.Falastine schreef op maandag 25 maart 2024 @ 13:43:
[...]
ahhh ik ben een beetje klaar met solana denk dat we het hoogtepunt wel gehad hebben qua memecoins daar ik zit tegenwoordig op base.
The best is yet to come
Poncho op Base doet het ook wel lekker tot nuFalastine schreef op maandag 25 maart 2024 @ 13:43:
[...]
Ik heb op base:
BRETT
PONCHO
MOCHI
TOSHI
NORMIE
BASE BABOON
allemaal in de +
BRETT
PONCHO
MOCHI
TOSHI
NORMIE
BASE BABOON
allemaal in de +
Biep boop bliep. U riep?Kol Nedra schreef op maandag 25 maart 2024 @ 13:00:
@Dean Martin @Tristan who the ?? zijn jullie?
2 spambots/shillers
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het risico voor het investeren in nieuwe coins is enorm. Wees je ervan bewust dat je je volledige inzet op zeer korte termijn volledig kunt verliezen. Investeer dus ook nooit meer dan je bereid bent om te verliezen.
- Blijf on-topic.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Het afkraken van Meme coins in het algemeen is niet de bedoeling. Het topic kan daardoor ondergesneeuwd raken. Uit je mening op een normale manier en ga een gezonde discussie aan.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Mocht er hier een coin besproken zijn, dat een scam coin blijkt te zijn, wees dan zo vriendelijk om die informatie direct met anderen te delen, dat wordt gewaardeerd,
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!