[MC] Cryptocurrency Meme Coins topic [HOOG RISICO]

Pagina: 1 ... 78 ... 96 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeyondThunder
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:56

BeyondThunder

Lost Lightning

Dat was duur leergeld voor de Bonkbot _O- _O-
Ach, ik weet nu wel hoe dat ding werkt, top inderdaad.
Beetje DCA kan geen kwaad denk op Trump Wif Drip.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Falastine
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 11-10 16:33

Falastine

Think about my signature...

BeyondThunder schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 20:16:
Nee, gewoon op verlies, @Falastine was dat de vorige keer ook zo?
Ja relaxt heren ik sta al op x3 maar had ook prelaunch en ik blijf er inzitten nog met een bag ze hebben een samenwerking met get-io

Experience is what you get when you don't get what you want.....

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BeyondThunder

BeyondThunder

Lost Lightning

Falastine schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 20:45:
[...]

Ja relaxt heren ik sta al op x3 maar had ook prelaunch en ik blijf er inzitten nog met een bag ze hebben een samenwerking met get-io
Had dat dan gelijk gezegd, nu begrijp ik ook waarom je hem shilled hier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PMach
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 11-10 09:39
geenbelasting schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 20:01:
Zoals anderen hier ben ik vandaag hard in mijn kont gepakt door VIRTU. Zo'n 80% verlies volgens mij. Ik heb helemaal geen vertrouwen meer in dit project, maar ik laat wat over is gebleven erop. Ik heb nog steeds hoop op een kleine pump na Nvidia GTC
Same here, maar verkocht. Andere opportunities genoeg. On to the next, rugpulls en scam projecten horen er helaas bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gretzkyus
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21:49
Dat Rosnet is nu helemaal naar de getver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:15

St@m

@ Your Service

Gretzkyus schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 21:35:
Nou, heb vanmiddag/vanavond even de soap gevolgd.. maar daar gaat geen leven meer inkomen. Best zonde want het kon echt wel wat worden. Gelukkig nog met een minimale winst uit kunnen stappen, maarja.m daar doe je het natuurlijk ook niet voor.

Toch wel wat virtuele gains ingeleverd vandaag, jammer.

Over 20 minuten trouwens een voicecall met de devs van Virtu. Ben benieuwd of dat wat wordt, ik ga lekker pitten. Morgen weer vroeg op, ik zie het wel.

[ Voor 14% gewijzigd door St@m op 12-03-2024 21:40 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperz89
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 21:54
Gretzkyus schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 21:35:
En nu ineens toch weer reactie van de admin/devs. Apart verhaal

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Falastine

Falastine

BeyondThunder schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 20:48:
[...]

Had dat dan gelijk gezegd, nu begrijp ik ook waarom je hem shilled hier...
Relaxt ik had een presale van 0,5 sol maar en daarna 1 sol bijgekocht. Tis niet dat ik er voor superveel inzat natuurlijk en ik mag hopen dat een ieder voor zichzelf onderzoek doet natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masstje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 12-10 10:58
St@m schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 21:37:
[...]

Nou, heb vanmiddag/vanavond even de soap gevolgd.. maar daar gaat geen leven meer inkomen. Best zonde want het kon echt wel wat worden. Gelukkig nog met een minimale winst uit kunnen stappen, maarja.m daar doe je het natuurlijk ook niet voor.

Over 20 minuten trouwens een voicecall met de devs van Virtu. Ben benieuwd of dat wat wordt, ik ga lekker pitten. Morgen weer vroeg op, ik zie het wel.
Virtu -50%, kon slechter ( kan alsnog).
Ik hou hem nog even, misschien trappen er nog greater fools in :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PMach
St@m schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 21:37:
[...]

Sta inmiddels alweer +50% op ROSNET. Had VIRTU beter ook iets langer aangehouden ipv mee te gaan in de FUD. Ach ja, kan niet elke dag feest zijn natuurlijk :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• KroeT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:12

KroeT

[...]

Falastine schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 22:41:
[...]

Relaxt ik had een presale van 0,5 sol maar en daarna 1 sol bijgekocht. Tis niet dat ik er voor superveel inzat natuurlijk en ik mag hopen dat een ieder voor zichzelf onderzoek doet natuurlijk.
Een pre-sale voordat de extreem geheime pre-sale van start ging waarvan zelfs de devs het adres nog niet hadden dus? Klinkt echt heel zuiver. Ik weet dat dat is hoe het spel gespeeld wordt, maar op dit forum had ik iets meer openheid verwacht.

En idd. Eigen schuld dat ik hier in tuin. Ik pak m'n verliesje en ga door. Maar het voelt niet prettig.

Peace is not simply the absence of war.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:18
Op sol zitten alleen maar Indiers, je word echt keihard gerugged overal.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• alki
BootjeVaren schreef op maandag 11 maart 2024 @ 14:21:
[...]

Moesten er nog mensen wallet adressen hebben dan kunnen we er een TG alert botje voor maken :)
https://github.com/can-kat/crypto-wallet-tracker

[ Voor 10% gewijzigd door alki op 13-03-2024 08:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 22:03
DeWolf zou vandaag weer een nieuwe coin in zijn TG posten, wellicht dat ik de gok waag met 1 ETH..

Tot heden zijn al zijn calls nog in leven (geen Rugpull) en hebben ze minstens een x3 gedaan vanaf het moment van posten..

Die beloofde x1000 geloof ik niet, maar als ik mij ETH weet te verdubbelen, hoor je mij niet klagen..

:9B

[ Voor 52% gewijzigd door BTFD op 13-03-2024 08:31 ]

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technofreakz
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 21:30
BTFD schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 08:27:
DeWolf zou vandaag weer een nieuwe coin in zijn TG posten, wellicht dat ik de gok waag met 1 ETH..

Tot heden zijn al zijn calls nog in leven (geen Rugpull) en hebben ze minstens een x3 gedaan vanaf het moment van posten..

Die beloofde x1000 geloof ik niet, maar als ik mij ETH weet te verdubbelen, hoor je mij niet klagen..

Ik zat ook te denken om dat bedrag in te leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zentyth1
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 12-10 07:54
Falastine schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 22:41:
[...]

idd niet echt netjes wat je doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootjeVaren
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 10-10 15:38
https://boto.io/ heb ik gebruikt. Maar zal er dit weekend eens dieper in duiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steinhemmer
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 11-08 07:53
Probeer via Uniswap een muntje met winst van de hand te doen, maar loop tegen prijsimpact van circa 50% aan, oftewel weg winst. Is daar iets aan te doen? Wachten op een beter moment? Of gewoon pech:) Dan loont het toch niet echt op deze manier..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falastine

Falastine

KroeT schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 07:02:
[...]

Een pre-sale voordat de extreem geheime pre-sale van start ging waarvan zelfs de devs het adres nog niet hadden dus? Klinkt echt heel zuiver. Ik weet dat dat is hoe het spel gespeeld wordt, maar op dit forum had ik iets meer openheid verwacht.

En idd. Eigen schuld dat ik hier in tuin. Ik pak m'n verliesje en ga door. Maar het voelt niet prettig.
Chef er stond heel duidelijk dat mensen door te staken de dag ervoor voor een halve sol al konden meedoen. en waarbij trouwens 93% afgewezen was omdat het een lotterij was. Je hebt letterlijk de website van me gehad waar alles vermeld stond inclusief hoe het systeem werkt. Ik mag toch hopen dat voordat je ook maar ergens een stuiver investeert jij jezelf inleest.

https://app.solex.finance/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poekiepoes12
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:55
Technofreakz schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 08:43:
[...]

Ik zat ook te denken om dat bedrag in te leggen.
Ik zag het ook maar zit niet in zijn TG. Is die betaald? Is het heel sneu te vragen welke coin hij straks chillt? :X

Blij dat mijn transactie naar Virtu niet binnen het uur lukte op low fee..

Rosnet is balen. Stond x4. Ik weet niet wat nu handig is. Sta weer op m'n inleg.

Zit te denken aan Moros net of Veritas VGPU. Zowel m'n vriendin als ik beide nog 1x weth klaarstaan.

Xtech was een gok. 2 dagen niks nieuws gepost, maar kan nog komen.

Duko gaat godzijdank weer lekker want m'n winsten liepen wel heel erg terug en dat benauwde toch wel wat.

[ Voor 13% gewijzigd door poekiepoes12 op 13-03-2024 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falastine

Falastine

Steinhemmer schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 09:37:
Probeer via Uniswap een muntje met winst van de hand te doen, maar loop tegen prijsimpact van circa 50% aan, oftewel weg winst. Is daar iets aan te doen? Wachten op een beter moment? Of gewoon pech:) Dan loont het toch niet echt op deze manier..
Daarom zit niemand op eth coins. door die fees en prijsimpact houdt je bijna niks over wellicht in de vroege ochtend proberen en vaak zegt te grote priceimpact dat iedereen aan het verkopen is en er te weinig liquiditeit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steinhemmer
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 11-08 07:53
Falastine schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 09:39:
[...]

Daarom zit niemand op eth coins. door die fees en prijsimpact houdt je bijna niks over wellicht in de vroege ochtend proberen en vaak zegt te grote priceimpact dat iedereen aan het verkopen is en er te weinig liquiditeit is.
Tx voor je reactie. T gaat overigens via arbitrum. Probeer mn Roseon (RosX) van de hand te doen. Dacht dat Arbitrum wat vriendelijker geprijsd was met fees/prijsimpact, maar dit valt wel tegen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 22:28
Memecoins gaan ook weer lekker: dikke ninja!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PFgXpvJTaBnuaiQX0gsZXfkDA3M=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/G70gPAbeDcdFak1X5937Ere7.jpg?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KroeT

KroeT

[...]

Falastine schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 09:37:
[...]

Chef er stond heel duidelijk dat mensen door te staken de dag ervoor voor een halve sol al konden meedoen. en waarbij trouwens 93% afgewezen was omdat het een lotterij was. Je hebt letterlijk de website van me gehad waar alles vermeld stond inclusief hoe het systeem werkt. Ik mag toch hopen dat voordat je ook maar ergens een stuiver investeert jij jezelf inleest.

https://app.solex.finance/
Verdomd. I stand corrected. Ik las dat als 'als je voldoende hebt gestaked in Solex dan mag je in de pre-sale een bepaald aantal Sol inleggen'. Met jouw uitleg in deze post zie ik dat ik dat verkeerd heb begrepen. Excuses.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:14

Post dat channel eens hier als je wilt.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTFD

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaratrass
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-10 20:30

het viel me wel op dat je bij zijn calls er rap bij moet zijn.
zijn subscribers gaan ook hard omhoog, daarmee ook de FOMO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spekkie99
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:21
Karebare schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 18:45:
[...]

Ik gebruikte het voorbeeld omdat ik zelf schoonfamilie heb in Zuid-Amerika. Je moet echt niet naar de extreme landen gaan om problemen te ondervinden om geld over te maken. Revolut, PayPal... allemaal nog niet geweldig ingeburgerd of de overheid stelt absurde limieten in (max 300 usd per dag). Dan kan je discussiëren of het al dan niet OK is om 600 usd via crypto over te maken als de overheid een limiet van 300 instelt... En ik denk dat het daar om draait. Meer zelf in handen hebben of afhankelijk zijn van banken, forwarders, overheden...

Klopt dat crypto nog altijd een oplossing is die op zoek is naar een probleem. Maar als ik er geld mee kan verdienen, tja...
Je gebruikt het toch zelf om een probleem op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTFD
Zaratrass schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 10:56:
[...]
het viel me wel op dat je bij zijn calls er rap bij moet zijn.
zijn subscribers gaan ook hard omhoog, daarmee ook de FOMO
Klopt, zodra deze bekend is gemaakt, zie je de chart stijgen..
Tot heden op all zijn calls winst gemaakt, maar een reminder dat je beter in zijn geheel kunt uitstappen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MaWR7HAw7frhKKWuyVCxCqEkh_k=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/GNG9f5mN8yvD13fb6Nqgfzxc.jpg?f=user_large

Al staat dit verlies in schril contrast met wat ik eruit gehaald heb. Dit is dan ook een leftover voor de x1000, als die er ooit komt.. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poekiepoes12
Is het gebruik van TG ansich veilig? Dus los van het feit dat je niet moet klikken op toegestuurde links e.d.? Gewoon lezen (en meteen reageren op een call?)
Fijn als mensen hier willen posten maar dan ben je natuurlijk alsnog een paar uur later.

[ Voor 22% gewijzigd door poekiepoes12 op 13-03-2024 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• norua
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 12-10 11:20
https://peapods.finance/app

Vind het niet echt op zijn plek in het meme topic maar vooruit.

Heb hier een goed gevoel bij, binnenkort ook op arbitrum wat erg gunstig is voor de activiteit.

Alle tokens zijn al in omloop, dus alle rewards worden van de markt gekocht.

Terwijl ik dit typ merk ik dat erg slecht ben in iets verkopen, zoek het ook maar lekker zelf uit :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroeT

KroeT

[...]

BTFD schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 11:12:
[...]

Tot heden op all zijn calls winst gemaakt, maar een reminder dat je beter in zijn geheel kunt uitstappen:

[Afbeelding]

Al staat dit verlies in schril contrast met wat ik eruit gehaald heb. Dit is dan ook een leftover voor de x1000, als die er ooit komt.. :X
Ik ga ook weer mee. Vorige keer met Nexus ingestapt. Die ging x2 tot dusverre, in anderhalve week of zo. Prima, maar lijkt me een lange(re) termijn muntje. Hoe is jouw ervaring met eerdere calls? Geduldig zijn of na de korte klap eruit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zentyth1
zwembroek schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 10:19:
[...]

Post dat channel eens hier als je wilt.
Wolf of altcoin? echt een scam die gozer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTFD
Zentyth1 schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 13:16:
[...]
Zal best, maar als je niet te greedy bent en op tijd eruit stapt, zijn er best leuke profits mee te behalen..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BootjeVaren
Zentyth1 schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 13:16:
[...]

Welcome to crypto

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BTFD
Scam of niet die Wolf, maar binnen 5min mijn inleg van 1ETH verdubbeld. Deze staat alweer in mijn wallet, dus verlies is niet meer mogelijk.. :)

$GAMBIT vanaf zijn call:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Jms5HkarESLWxk9Xx1EG9GNRomw=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/pcrjkSVVABZLTOP2Q8a2OmUy.jpg?f=user_large

[ Voor 46% gewijzigd door BTFD op 13-03-2024 13:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ColeJ
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 12-10 06:35
Nou GAMBIT - ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technofreakz
  • Laatst online: 21:30
BTFD schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 13:53:
Scam of niet die Wolf, maar binnen 5min mijn inleg van 1ETH verdubbeld. Deze staat alweer in mijn wallet, dus verlies is niet meer mogelijk.. :)

$GAMBIT vanaf zijn call:

[Afbeelding]
Hoe dan? Ik kreeg de hele tijd failed to swap.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTFD
Technofreakz schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 13:57:
[...]
Ik gebruik hier Dextools voor: https://info.dextools.io/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PMach
Technofreakz schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 13:57:
[...]

Slippage wat hoger zetten kan helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spekkie99
Iemand nog meegereden op Ninja op SOL?
Dacht dat ik hem hier ook gepost had maar geen zin om terug te zoeken.

Iemand nog een volgende leuke SOL coin?

[ Voor 16% gewijzigd door Spekkie99 op 13-03-2024 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maco12
  • Laatst online: 15-09 20:57

$GAMBIT vanaf zijn call:

[Afbeelding]
Ik ben ook meegegaan in deze, maar wel met een stuk kleiner bedrag.
Voor welke termijn houd je dergelijke coins normaal gesproken?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BTFD
Maco12 schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 14:20:
[...]
Stap 1 is de inleg eruit zien te krijgen, daarna YOLO.
Dus niet echt een plan, maar als het goed voelt om winst te pakken, swap ik er weer een deel uit..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BeyondThunder

BeyondThunder

Lost Lightning

Maco12 schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 14:20:
[...]

Ik ben ook meegegaan in deze, maar wel met een stuk kleiner bedrag.
Gezien die mega gasfee loont het voor mij niet om een positie in te nemen <$500.
De gok is simpelweg te groot.
Als je meerdere ETH's hebt om mee te spelen, dan is het te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTFD
BeyondThunder schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 14:43:
[...]
Gezien die mega gasfee loont het voor mij niet om een positie in te nemen <$500.
Same! :) Na die knaller met ARCADE, durf ik het wel aan om wat groter in te zetten..

Houdt er rekening mee dat je gemiddeld $100 kwijt bent om een token aan te schaffen en weer te verkopen, zelfde met $ROOT nu, sta 100 dollar in de plus, maar eigenlijk zijn daar tot nu de fees mee gedekt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maco12
  • Laatst online: 15-09 20:57
BTFD schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 14:47:
[...]

Same! :) Na die knaller met ARCADE, durf ik het wel aan om wat groter in te zetten..

Houdt er rekening mee dat je gemiddeld $100 kwijt bent om een token aan te schaffen en weer te verkopen, zelfde met $ROOT nu, sta 100 dollar in de plus, maar eigenlijk zijn daar tot nu de fees mee gedekt..
Volledig mee eens, had inderdaad voor 500 USD gekocht. Eigenlijk nog een te klein bedrag gezien de fees maargoed, eerst maar eens proberen wat op te bouwen in de memecoins :) Nexus gaat in elk geval de goede kant uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTFD
Maco12 schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 14:54:
[...]
Nexus gaat in elk geval de goede kant uit.
De enige call die ik heb laten lopen!
Heb nog het lijntje staan waar ik hem eigenlijk op gekocht zou hebben en vanaf daar is die inmiddels al x5 gegaan. Je kunt niet altijd 6 gooien zullen we dan maar zeggen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poekiepoes12
Bag gekocht. Ik was NET te laat tijdens zijn call omdat ik naar de kapper moest. Helaas uurtje later. De x2 gemist.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BootjeVaren
Niemand zin om de wallet van wolf er uit te vissen? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:14

$GAMBIT vanaf zijn call:

[Afbeelding]
Congrats! Ik was een half uur te laat. Het is echt call swap anders ben je de sjaak. Snel verdient man!

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeyondThunder

BeyondThunder

Lost Lightning

BootjeVaren schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 15:13:
Ik heb nog gekeken naar alle Tx-en van 5 Eth of meer (dat waren er niet zo veel), in die wallets gekeken of ik veel andere gems van Wolf zag. Helaas. niets concreets gevonden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zentyth1
BootjeVaren schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 15:13:
Dat is het de enige reden dat 90 procent van zijn meuk omhoog gaat is omdat hij het zelf pushed :D. en vaak krijgen deze gasten (of zelfs organisatie erachter) natuurlijk gratuit coins in de projecten die ze pushen) tja als iets een lage marketcap heeft en je gaat met 10.000 mensen kopen natuurlijk ga jij dan x4 , maar uiteindelijk is het gewoon een scam als je het mij vraagt behalve dan de projecten die echt potentie hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 22:33
Zentyth1 schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 16:20:
[...]

Dat is het de enige reden dat 90 procent van zijn meuk omhoog gaat is omdat hij het zelf pushed :D. en vaak krijgen deze gasten (of zelfs organisatie erachter) natuurlijk gratuit coins in de projecten die ze pushen) tja als iets een lage marketcap heeft en je gaat met 10.000 mensen kopen natuurlijk ga jij dan x4 , maar uiteindelijk is het gewoon een scam als je het mij vraagt behalve dan de projecten die echt potentie hebben.
Ja toch gewoon de pump en dump (al komt de dump misschien iets later) channels van vorige runs? Best wel wat mee verloren toen _O- 1x en nooit meer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zentyth1
yep gewoon een casino met dit soort kanalen en je pakt een paar keer maar hebberigheid komt altijd en dan uiteidenlijk ... the house always wins..

Dat gezegd hebbende loopt $GPU nog wel mooi zit daar al op x8 ofzo, lijkt een van de weinig projecten waar het team erachter uitgekiend hun plan uitvoert, wat zijn jullie ideeen hierbij? en wat voor stijgingen verwachtingen jullie nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt.Iglo
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:18
https://twitter.com/MEXC_Official/status/1767833028754289083

Morgen om 11:00 UTC Solama op Mexc. Ik had tot een paar dagen geleden nog nooit van deze exchange gehoord. Ben benieuwd hoe volatiel het gaat worden. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaratrass
BTFD schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 11:12:
[...]

[Afbeelding]

Heb je wat gepakt met zijn laatste call Gambit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
Cpt.Iglo schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 16:31:
https://twitter.com/MEXC_Official/status/1767833028754289083

Morgen om 11:00 UTC Solama op Mexc. Ik had tot een paar dagen geleden nog nooit van deze exchange gehoord. Ben benieuwd hoe volatiel het gaat worden. :D
Werk daar heel veel mee sinds 2022 (eerste die Dione en vervolgens TAO hadden gelist) Prima interface. Ik laat er nu niks meer staan maar verder tevreden van.

[ Voor 5% gewijzigd door Alpina op 13-03-2024 16:38 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Karebare
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-05 15:00
Voor degenen die in BYTE zitten: check ook DOGS (Doggensnout Skeptic) even.

Zelfde team als BYTE zit hier in. De narrative is simpel: een beest dat Pepe gaat opeten. Zou getekend zijn door Matt Furie en dus ook echt de pepekiller zijn in de tekeningen. Is voor mij wat te gory qua stijl maar als ik er geld mee kan verdienen dan hoor je me niet klagen.

De narrative is niet enkel "pepe achterna" maar ook "justice for Matt Furie". Wie niet mee is in het Pepe verhaal: Pepe is een figuur bedacht door Matt Furie. De mensen die de Pepe coin lanceerden zijn er millionair mee geworden maar zouden niets van hun opbrengsten gedeeld hebben met Matt Furie. Velen vinden dat dik OK, anderen vinden de makers van de coin dikke idioten. DOGS maakt daar handig gebruik van. Ze hebben een deel van de coins aan Matt Furie gegeven dus als DOGS explodeert dan heeft Matt Furie ook geld in het laatje.

Dus niet enkel is het "pepe" vs "dogs" maar ook "egoïstische crypto minters" vs "creatieve creator". Heeft dus ook een social justice aspect.

Opnieuw een coin met 0 reële waarde maar ik heb het gokje wel gewaagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michel12593
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 15-03-2024
alki schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 14:35:
[...]

gewoon op pancakeswap swappen
Dank voor je reactie - voor de 'normale' FLOKI coin lijkt dit inderdaad te werken. Mijn positie is echter 50/50 gesplitst in FLOKI en FLOKI INU (geen idee hoe dit is gekomen), waarmee de helft van mijn positie dus nog 'vast' zit - heb je hier een idee over?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alpina
poekiepoes12 schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 20:42:
Heb er geen maar Tatsu lijkt me wel een interessant project. Eerste CEX listing aangekondigd maar wel al flinke sprong gemaakt.
Was mexc dus. Na wat inlezen ben ik hier (vrij fors) ingestapt vandaag. Lijkt me 1 van de serieuzere TAO projecten voor nu…

We gaan het zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
Mooie Ator gains voor jou @Don Guacamole d:)b

Fudders in disbelief ik zelf ook _O- was geen mini dip toen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Don Guacamole
Alpina schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 21:06:
[...]

Was mexc dus. Na wat inlezen ben ik hier (vrij fors) ingestapt vandaag. Lijkt me 1 van de serieuzere TAO projecten voor nu…

We gaan het zien.

[Embed]
Die heb ik ook al vaak voorbij zien komen, die Wizz shillt m echt heel vaak.
Misschien ook maar eens wat van aanschaffen. Maar eerst pils, zien we morgen wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Guacamole
Alpina schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 21:18:
Mooie Ator gains voor jou @Don Guacamole d:)b

Fudders in disbelief ik zelf ook _O- was geen mini dip toen.
Haha ja m’n ator stack is intussen groter dan mn tao bag.. wen next leg up voor tao??

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
Don Guacamole schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 21:38:
[...]

Haha ja m’n ator stack is intussen groter dan mn tao bag.. wen next leg up voor tao??
Soon :9B

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:26
BeyondThunder schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 15:47:
[...]

Ik heb nog gekeken naar alle Tx-en van 5 Eth of meer (dat waren er niet zo veel), in die wallets gekeken of ik veel andere gems van Wolf zag. Helaas. niets concreets gevonden...
zou ook wel dom zijn natuurlijk als die elke keer hetzelfde adres zou gebruiken.
wallet is zo gemaakt, en versturen van de ene wallet naar een ander is zo gedaan.

Je kan het er misschien wel uitvissen maar is een aardig klusje denk ik.

Ik mag eindelijk aankopen en versturen naar andere wallets :+ miss waah vraagt continu wat ik heb gekocht, en dat Ethereum ook wel iets is :+

Moet nog ff op zoek naar wat parels. Vroegah zat alles op Reddit maar dat lijkt nu verplaatst naar Twitter? Zeker vorige keer met wat prelaunches leuk gecashed. De vorige bullrun vooral veel nipte winst, nipt verlies en scams. Maar 3 parels en die hebben toen leuk wat opgeleverd.

Kijken of dat een fluke was O-)

[ Voor 30% gewijzigd door Waah op 13-03-2024 23:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
Om weer ff te wennen maar een BSC memecoin gekocht: flokita. Klinkt leuk, lijkt geen scam. Verder geen enkele utility.

Shitcoin season is back baby! _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikie18
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 21:18
Karebare schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 20:44:
Voor degenen die in BYTE zitten: check ook DOGS (Doggensnout Skeptic) even.

Zelfde team als BYTE zit hier in. De narrative is simpel: een beest dat Pepe gaat opeten. Zou getekend zijn door Matt Furie en dus ook echt de pepekiller zijn in de tekeningen. Is voor mij wat te gory qua stijl maar als ik er geld mee kan verdienen dan hoor je me niet klagen.

De narrative is niet enkel "pepe achterna" maar ook "justice for Matt Furie". Wie niet mee is in het Pepe verhaal: Pepe is een figuur bedacht door Matt Furie. De mensen die de Pepe coin lanceerden zijn er millionair mee geworden maar zouden niets van hun opbrengsten gedeeld hebben met Matt Furie. Velen vinden dat dik OK, anderen vinden de makers van de coin dikke idioten. DOGS maakt daar handig gebruik van. Ze hebben een deel van de coins aan Matt Furie gegeven dus als DOGS explodeert dan heeft Matt Furie ook geld in het laatje.

Dus niet enkel is het "pepe" vs "dogs" maar ook "egoïstische crypto minters" vs "creatieve creator". Heeft dus ook een social justice aspect.

Opnieuw een coin met 0 reële waarde maar ik heb het gokje wel gewaagd.
Deze? Afgelopen 24u -40%? https://coinmarketcap.com/nl/currencies/doggensnout-skeptic/

$CATGIRL gaat ook ineens hard

PUHZ-SW75YAA + ERSD-VM2D, Atlantic Explorer V4 270L, WH-MDC09J + PAW-TD30C1E5-HI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karebare
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-05 15:00
Ja, die. Doggensnout Skeptic ($DOGS).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Don Guacamole
Alpina schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 21:06:
[...]

We gaan het zien.

[Embed]
Ben ook aan boord. Niet fors, bescheiden tasje.
Mijn grote bags zijn al lang bepaald - die switch ik niet meer, maar een gokje is nooit verkeerd.
Gaat het x10 wordt het interessant, maar gezien de enorme hoeveelheid nieuwe troep die gelanceerd wordt en de risico's die we hier vrij recent nog hebben gezien (diverse ruggpulls), stap ik alleen in betrouwbare projecten, en is de rest beetje voor de lol.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Waah
Betrouwbare projecten in het shitcointopic :+ dat is nieuw! _O-

Maar snap je punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
michel12593 schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 20:55:
[...]

Dank voor je reactie - voor de 'normale' FLOKI coin lijkt dit inderdaad te werken. Mijn positie is echter 50/50 gesplitst in FLOKI en FLOKI INU (geen idee hoe dit is gekomen), waarmee de helft van mijn positie dus nog 'vast' zit - heb je hier een idee over?
op welke chain heb je die gekocht? bnb of een andere ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dean Martin
  • Registratie: Augustus 2021
  • Niet online
michel12593 schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 20:55:
[...]

Heb je niet gewoon het oude tokenaddress? Die zijn automatisch geswapt naar een nieuwe. Althans in 2022 al.

The best is yet to come

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Don Guacamole
Vergeet Dog with Hat, of Cat without Hat.
We hebben nu: Crow with knife.
Gebaseerd op het waargebeurde verhaal:
https://www.cbc.ca/news/c...ional-attention-1.3604632

Check de koers:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hll55U_CeJfkaoGt_51KaZr7SAc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/on06RBsPXHjS4RVQMnejBDDw.png?f=user_large

En check het logo:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/G2HhBpNvpT2veUR-t2SNtWj0Jr4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Vpnd1Ojp2UaKwgA0fvMJ9FKl.jpg?f=fotoalbum_large

Dit kan alleen maar een succes worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
Beetje viking gekocht op base, still early
https://www.dextools.io/a...08f4c7C32D4f71b54bdA02913

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spekkie99
Don Guacamole schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 11:29:
Vergeet Dog with Hat, of Cat without Hat.
We hebben nu: Crow with knife.
Gebaseerd op het waargebeurde verhaal:
https://www.cbc.ca/news/c...ional-attention-1.3604632

Check de koers:
[Afbeelding]

En check het logo:
[Afbeelding]

Dit kan alleen maar een succes worden!
Hilarisch, heb er wat cro ingegooid.
Bedankt voor de tip.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTFD
Gaat nog best lekker, inmiddels op 50%. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Guacamole
BTFD schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 15:28:
[...]

Gaat nog best lekker, inmiddels op 50%. :)
You’re welcome! 🚀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeyondThunder

BeyondThunder

Lost Lightning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flashforward
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 12-10 12:14
Ik wil ook wat in CAW investeren. En heb nu wat CRO op mijn wallet maar hoe kan ik dat swappen via meta naar CAW?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zaratrass
weer een nieuwe

DogWifTowel

net aangemaakt :P

https://dexscreener.com/s...mCmDtpNGcfbuUe9QYnc9WEpJz

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• poekiepoes12
Duko geruchten, lees geruchten, dat die listed zou kunnen worden op OKB.
Dan heb ik wellicht toch echt goud in handen. Die vangt de klappen op van de rest. Ik werd toch iets te overmoedig na de stijgingen van afgelopen 2 weken.

Verder gaat Rosnet gewoon door met hun uitrol zo lijkt het. Morgen AMA sessie. Ik hoop dat ze het vetrouwen terugwinnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spekkie99
Flashforward schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 16:56:
Ik wil ook wat in CAW investeren. En heb nu wat CRO op mijn wallet maar hoe kan ik dat swappen via meta naar CAW?
https://mm.finance/swap?o...dc426f8b5628af94737df0e60

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Waah
Gisteren weer begonnen met het shitcoin casino. Eerst maar oud en vertrouwd op BSC. Met $DBZ en $Flokita.

DBZ vanwege overlijden schrijver/tekenaar, en flokita want leuke tegenhanger Floki. DBZ is wel heel lage MC (50k) dus verwacht er weinig van. Maar vorige run met zo'n coin leuk verdient (arigato). Flokita (6M MC) verwacht ik meer van.

Tot nu toe klopt dat ook aardig. DBZ is 75% (dus -25%) en flokita is 183% in 24h.

Kleine bedragen om de markt wat te peilen. Dus zien nu wel waar het schip strand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeyondThunder

BeyondThunder

Lost Lightning

Waah schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 18:25:
Gisteren weer begonnen met het shitcoin casino. Eerst maar oud en vertrouwd op BSC. Met $DBZ en $Flokita.

DBZ vanwege overlijden schrijver/tekenaar, en flokita want leuke tegenhanger Floki. DBZ is wel heel lage MC (50k) dus verwacht er weinig van. Maar vorige run met zo'n coin leuk verdient (arigato). Flokita (6M MC) verwacht ik meer van.

Tot nu toe klopt dat ook aardig. DBZ is 75% (dus -25%) en flokita is 183% in 24h.

Kleine bedragen om de markt wat te peilen. Dus zien nu wel waar het schip strand.
De meeste troep en dunne drek is momteeel te halen op Solana. Bonkbot + Telegram is the way to go tegenwoordig.

Niet doen, zoals je al wist. Linkje zonder refferal is prima.

edit; gems snipen op https://birdeye.so/
Tokens altijd kopen op Contract Address

[ Voor 11% gewijzigd door janvanduschoten op 15-03-2024 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeyondThunder

BeyondThunder

Lost Lightning

98.3% van die nieuwe drek gaat na een initiële pump gelijk rekt.
Sommige houden het iets langer vol voorbeeld:
https://birdeye.so/token/...GahPVqw9ZBpp?chain=solana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeyondThunder

BeyondThunder

Lost Lightning

En 0.01% doet een 1000x met voldoende liquiditeit om ook uit te kunnen stappen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
Ja vrij lage liquitiy bij veel van dat soort coins. Vorige bullrun ook een the gehad met lage liquidity. Moest 5x verkopen en de prijs daalde met 60% XD

Maar was toen ook een van de grootste holders. Dan gaat dat snel.

Had bonkbot al, maar nog niets naartoe gestuurd. Maar eens even in verdiepen en kijken wat een goed tactiek is deze run.

Ik zal vast niet dezelfde mazzel hebben als vorige keer :+ toen mijn eerste coin waar ik met wat geld in ging Safemoon was _O- initiële inleg er uit en nooit meer geld hoeven bijstorten om mee te spelen.

Al hoop ik daar wel op want dan durf ik meer risico te nemen omdat het toch niet echt mijn geld is :+

@BeyondThunder en wat is "vlak na launch". Minuten, uren, dagen of weken :+

[ Voor 56% gewijzigd door Waah op 14-03-2024 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poekiepoes12
Beautiful dip on $GAMBIT i’m buying more right here before we hit 30M+ and then 40M+

You will understand why soon.

Be patient 🔮

Aldus Wolfofaltcoins.

Wat is zijn succes rate wbt calls?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spekkie99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeyondThunder

BeyondThunder

Lost Lightning

@Waah minuten tot uren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dean Martin
  • Registratie: Augustus 2021
  • Niet online
Basedbrett en Andy on sol gaan nog steeds lekker.

The best is yet to come

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poekiepoes12
BYTE on Arb chain?
Episch.

Je gehele wrapped eth dus bridgen naar Arb en we kunnen lekker spelen, toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Don Guacamole
$solama is ook aardig weggezakt, pak ik misschien toch wat van op als ie richting de $0,05 gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pLabel
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 06-10 21:41
poekiepoes12 schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 07:49:
BYTE on Arb chain?
Episch.

Je gehele wrapped eth dus bridgen naar Arb en we kunnen lekker spelen, toch?
Ja mooi, ik las het.

Wat gaat BYTE doen dit jaar denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spekkie99
Spekkie99 schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 14:18:
Iemand nog meegereden op Ninja op SOL?
Dacht dat ik hem hier ook gepost had maar geen zin om terug te zoeken.

Iemand nog een volgende leuke SOL coin?
Trekt zich weinig aan van de btc daling ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootjeVaren
BeyondThunder schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 18:27:
[...]

De meeste troep en dunne drek is momteeel te halen op Solana. Bonkbot + Telegram is the way to go tegenwoordig.

Onbeschaamde ref. link

edit; gems snipen op https://birdeye.so/
Tokens altijd kopen op Contract Address
Die BonkBOT doet weinig bij mij. De alerts komen goed binnen maar wanneer ik wat wil kopen of de settings aanpassen van de bot dan doet ie weinig.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tony-stark
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 19:56
Ik zat laatst zelf ook te zoeken naar een bot voor Solana en na verschillende te hebben geprobeerd lijkt deze mijn favoriet (mede omdat een paar populaire mensen op twitter deze gebruiken). Ik dacht eerst dat het idee van een bot constant scannen, kopen en verkopen was, maar dat klopt niet. Het is een tool om zelf makkelijk inzichtelijk te hebben wat er te koop is en met 1 knop over gaan tot koop of verkoop (ipv trage raydium oid). Je krijgt ook gewoon je private key die je bijvoorbeeld in Phantom wallet kan inladen. Er zitten een paar auto features in:

Mint Auth Disabled
LP Burned
Top 10 Holders
With at least 1 social

Het is dus geen telegram bot, maar een website die je eenmalig aan je wallet moet verbinden. Maar een bot is de zeker een aanrader om de meute voor de zijn. Begin met kleine bedragen, zet de features aan, kijk naar de chart en kijk dat de liquidity positief is en dan kun je mooie pareltjes vinden.

Hierbij de links:

https://photon-sol.tinyastro.io/
Knip, dat is niet toegestaan

[ Voor 4% gewijzigd door Taro op 15-03-2024 14:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElMathijs
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 12-10 12:38
poekiepoes12 schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 20:43:
Beautiful dip on $GAMBIT i’m buying more right here before we hit 30M+ and then 40M+

You will understand why soon.

Be patient 🔮

Aldus Wolfofaltcoins.

Wat is zijn succes rate wbt calls?
Wolf of altcoins koopt eerst, shilled het daarna na een paar dagen en verkoopt daarna op iedereen die koopt. Betekent niet dat er niets fatsoenlijks tussenzit, maar hij zelf is erg dubieus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeyondThunder

BeyondThunder

Lost Lightning

BootjeVaren schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 11:18:
[...]

Die BonkBOT doet weinig bij mij. De alerts komen goed binnen maar wanneer ik wat wil kopen of de settings aanpassen van de bot dan doet ie weinig.
Ja, moet je even in hun telegram kijken. Dan is er onderhoud of moet je even een andere bot pakken. Ik had het gisteren ook een periode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootjeVaren
tony-stark schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 11:56:
Ik zat laatst zelf ook te zoeken naar een bot voor Solana en na verschillende te hebben geprobeerd lijkt deze mijn favoriet (mede omdat een paar populaire mensen op twitter deze gebruiken). Ik dacht eerst dat het idee van een bot constant scannen, kopen en verkopen was, maar dat klopt niet. Het is een tool om zelf makkelijk inzichtelijk te hebben wat er te koop is en met 1 knop over gaan tot koop of verkoop (ipv trage raydium oid). Je krijgt ook gewoon je private key die je bijvoorbeeld in Phantom wallet kan inladen. Er zitten een paar auto features in:

Mint Auth Disabled
LP Burned
Top 10 Holders
With at least 1 social

Het is dus geen telegram bot, maar een website die je eenmalig aan je wallet moet verbinden. Maar een bot is de zeker een aanrader om de meute voor de zijn. Begin met kleine bedragen, zet de features aan, kijk naar de chart en kijk dat de liquidity positief is en dan kun je mooie pareltjes vinden.

Hierbij de links:

https://photon-sol.tinyastro.io/
Knip
Bedankt voor de tip maar check toch even de regels mbt referrals.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TNt8n2Vj1qT_fNAgJ32qRi4Zdn4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/PEnuNUbrX97Clbacp42r6XvO.png?f=user_large

Volgende keer rapporteren ipv reageren aub

[ Voor 4% gewijzigd door Taro op 15-03-2024 14:23 ]

Pagina: 1 ... 78 ... 96 Laatste

Let op:
  • Het risico voor het investeren in nieuwe coins is enorm. Wees je ervan bewust dat je je volledige inzet op zeer korte termijn volledig kunt verliezen. Investeer dus ook nooit meer dan je bereid bent om te verliezen.
  • Blijf on-topic.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Het afkraken van Meme coins in het algemeen is niet de bedoeling. Het topic kan daardoor ondergesneeuwd raken. Uit je mening op een normale manier en ga een gezonde discussie aan.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Mocht er hier een coin besproken zijn, dat een scam coin blijkt te zijn, wees dan zo vriendelijk om die informatie direct met anderen te delen, dat wordt gewaardeerd,
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!