[MC] Cryptocurrency Meme Coins topic [HOOG RISICO]

Pagina: 1 ... 79 ... 94 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poekiepoes12
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22-06 15:54
ElMathijs schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 12:16:
[...]

Wolf of altcoins koopt eerst, shilled het daarna na een paar dagen en verkoopt daarna op iedereen die koopt. Betekent niet dat er niets fatsoenlijks tussenzit, maar hij zelf is erg dubieus.
Ik snap zijn positie, maar ik had verwacht dat er wel iets meer beweging zou zijn. Neer boven of naar beneden. Hij roept wel dat er van alles aankomt en we dat zullen zien... Hij heeft volgens mij wel een goede reputatie met zijn calls dus ik ben benieuwd of dit gewoon lukraak roepen is zodat mensen volgen of er echt wel aan zit te komen binnen dat project.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 19-06 19:26
Don Guacamole schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 09:05:
$solama is ook aardig weggezakt, pak ik misschien toch wat van op als ie richting de $0,05 gaat.
Ik heb alvast wat gezet op $0.06. Ben benieuwd. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElMathijs
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 26-05 15:21
poekiepoes12 schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 13:59:
[...]

Ik snap zijn positie, maar ik had verwacht dat er wel iets meer beweging zou zijn. Neer boven of naar beneden. Hij roept wel dat er van alles aankomt en we dat zullen zien... Hij heeft volgens mij wel een goede reputatie met zijn calls dus ik ben benieuwd of dit gewoon lukraak roepen is zodat mensen volgen of er echt wel aan zit te komen binnen dat project.
Hij roept niet lukraak, hij koopt eerst zelf in, shilled dan naar een klein groepje mensen, die kopen dan ook in. Dan naar de grote groep volgers en dan verkoopt hij zelf. Daar zullen projecten tussen zitten die de moeite waard zijn, ook projecten die helemaal niks zijn. Welke kant het daarna ook opgaat maakt voor hem niet uit, hij verkoopt toch gelijk op het moment aan de grote groep die het koopt op het moment dat hij het shillt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poekiepoes12
ElMathijs schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 14:53:
[...]

Hij roept niet lukraak, hij koopt eerst zelf in, shilled dan naar een klein groepje mensen, die kopen dan ook in. Dan naar de grote groep volgers en dan verkoopt hij zelf. Daar zullen projecten tussen zitten die de moeite waard zijn, ook projecten die helemaal niks zijn. Welke kant het daarna ook opgaat maakt voor hem niet uit, hij verkoopt toch gelijk op het moment aan de grote groep die het koopt op het moment dat hij het shillt.
Ik snap dat hij de grote winnaar is ;)
Dus chillen is altijd in zijn voordeel. Maar dan nog vraag ik me dus af of er in dit geval daadwerkelijk wat gaat komen, ongeacht zijn lokroep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElMathijs
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 26-05 15:21
poekiepoes12 schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 15:09:
[...]

Ik snap dat hij de grote winnaar is ;)
Dus chillen is altijd in zijn voordeel. Maar dan nog vraag ik me dus af of er in dit geval daadwerkelijk wat gaat komen, ongeacht zijn lokroep.
Dat kan zeker dat er daarna nog wat komt, soms zijn het prima projecten, soms is het volkomen bagger. Maar als je blind op zo'n call afgaat, dan zou ik dat of gelijk doen, voordat veel mensen het doen (en dan je winst op tijd pakken), of echt naar het project gaan kijken en zelf ervan overtuigd raken dat het wat is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• michel12593
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 15-03-2024
Dean Martin schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 10:24:
[...]

Heb je niet gewoon het oude tokenaddress? Die zijn automatisch geswapt naar een nieuwe. Althans in 2022 al.
Ben er wat dieper ingedoken en dit klinkt logisch, is mijn positie toch 50% minder waard dan ik dacht....

Thanks voor het meedenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-03 18:03
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fpLddlmrtBMGI-WgIxRfnp-Kt5c=/x800/filters:strip_exif()/f/image/Z5ui4QgENjMEQswuDwfaq2f5.png?f=fotoalbum_large

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:30
Nog niet verkeerd blijkbaar.

DBZ in 48 uur x0.75
Flokita in 48 uur bijna x3

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Marcon
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 10-05-2024
Popcat op het sol netwerk gaat als een speer. Die blijft maar over de kop gaan. Alleen om die reden popdog op het sol netwerk ook maar ingekocht.

De kat wil Dogecoin aanvallen en de popdog wil de pop kat verslaan haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

M'n zakje $GMR maar wat verder gevuld...
Binnenkort een listing op MEXC.

https://gmr.center/
https://twitter.com/GMRCenter

#shitcoin

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Gast_
Marcon schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 17:31:
Popcat op het sol netwerk gaat als een speer. Die blijft maar over de kop gaan. Alleen om die reden popdog op het sol netwerk ook maar ingekocht.

Ook maar een gokje gewaagd :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dean Martin
  • Registratie: Augustus 2021
  • Niet online
Marcon schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 17:31:

Welke is dat precies? Diegene die ik vind staat in de min.

Edit; gevonden. Te hoge MC voor een gokje.

[ Voor 5% gewijzigd door Dean Martin op 15-03-2024 18:41 ]

The best is yet to come

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt.Iglo
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21-06 22:33
Ik heb een klein gokje genomen met Silly Dragon (Silly) op de Solana blockchain, ingestapt op $0,046. Heeft met 49M geen enorm lage marketcap, maar ik heb het gevoel dat deze wel eens uit zou kunnen breken op korte termijn. Zijn hier meer die deze coin hebben (gehad)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcon
Dean Martin schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 18:38:
[...]

Welke is dat precies? Diegene die ik vind staat in de min.

Edit; gevonden. Te hoge MC voor een gokje.
Popdog daarentegen heeft nog nauwelijks MC, als die op dezelfde MC uitkomt als Popcat ben ik een gelukkig man :-). Alleen aan te kopen op Phantom en staat nog niet op coinmarketcap

[ Voor 8% gewijzigd door Marcon op 15-03-2024 22:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spekkie99
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:50
Kraai op Cronos chain

Er zijn hints op een listing door crypto.com

https://twitter.com/crono...e77bLg_3MwVfTjgLXd2Q&s=19

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dean Martin
  • Niet online
Marcon schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 22:11:
[...]

Popdog daarentegen heeft nog nauwelijks MC, als die op dezelfde MC uitkomt als Popcat ben ik een gelukkig man :-). Alleen aan te kopen op Phantom en staat nog niet op coinmarketcap
Ik ben voor de #1 trending (op dat moment), beluga cat, gegaan op 5mMC.

The best is yet to come

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thierry1982
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 05-05 16:55
Kijk ook eens naar aegis.ai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dean Martin
  • Niet online
Iemand nog een gokje op Based netwerk? Zit in Based Brett maar die zit inmiddels al op 500mMC.

The best is yet to come

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikie18
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 16:56
Geen correcte link

PUHZ-SW75YAA + ERSD-VM2D, Atlantic Explorer V4 270L, WH-MDC09J + PAW-TD30C1E5-HI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poekiepoes12
Had verwacht dat Byte wel wat aanwas zou krijgen nu ze ook op arb en bnb chain zitten.

Valt tot dusverre nog een beetje tegen.

Duko officieel listed op Mexc en 0kx zoals ik eerder aangaf wordt genoemd als geruchten. Gaan hard. Ik hodl!

Verder Liza aangeschaft voor m'n vriendin. Gelukkig lukte de aanschaf van Virtu cloud laatst niet vanwege te hoge fees. Ze moet x5 gaan wil ze er nu überhaupt winst uit halen met de fees die ze al kwijt is en nog kwijt gaat zijn.

[ Voor 32% gewijzigd door poekiepoes12 op 16-03-2024 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karebare
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-05 15:00
Alles valt tegen sinds eergisteren. Vertrouwen is wat weg: is dit een dip of het einde van de bullrun? Als BTC opnieuw omhoog gaat, zal de rest (en BYTE) wel volgen.

Het feit dat BYTE nu ook op andere chains te krijgen is, is m.i. goed nieuws voor wanneer alles opnieuw aantrekt.

En totaal geen advies om in te leggen maar check FAQ op eth eens: de grappigste meme die ik in een tijdje heb gezien in crypto en voor één keer geen copy/paste.

[ Voor 4% gewijzigd door Karebare op 16-03-2024 10:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spekkie99
Karebare schreef op zaterdag 16 maart 2024 @ 10:16:
Alles valt tegen sinds eergisteren. Vertrouwen is wat weg: is dit een dip of het einde van de bullrun? Als BTC opnieuw omhoog gaat, zal de rest (en BYTE) wel volgen.

Het feit dat BYTE nu ook op andere chains te krijgen is, is m.i. goed nieuws voor wanneer alles opnieuw aantrekt.

En totaal geen advies om in te leggen maar check FAQ op eth eens: de grappigste meme die ik in een tijdje heb gezien in crypto en voor één keer geen copy/paste.
Gewoon een hele gezonde correctie, kijk eerdere bull runs maar terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poekiepoes12
Wat betreft Byte, opzich best logische stap om naar Arb te switchen zodat je wat gemakkelijker heen en weer kan schuiven toch? Tenzij je echt long term bent en paar maanden wil hodlen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikie18
Karebare schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 07:21:
[...]

Ja, die. Doggensnout Skeptic ($DOGS).
Op hoeveel ben je ingestapt?

PUHZ-SW75YAA + ERSD-VM2D, Atlantic Explorer V4 270L, WH-MDC09J + PAW-TD30C1E5-HI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:20

St@m

@ Your Service

Karebare schreef op zaterdag 16 maart 2024 @ 10:16:

Joh dat gevoel heb ik ook wel eerder gehad (vorige run) en toen ging ik switchen en eindigde ik met verlies.. de halving moet nog komen, altseason moet nog komen.. je hebt imo zeker nog een jaar om af te wachten. Ik doe helemaal niets, ja ik maak ook een paar k's 'verlies', maar nu verkopen lost echt niets op.

Is er een garantie dat Byte x10/x100 gaat? Zeker niet, maar die garantie is er ook niet bij andere muntjes.

[ Voor 5% gewijzigd door St@m op 16-03-2024 13:55 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Karebare
Maikie18 schreef op zaterdag 16 maart 2024 @ 13:37:
[...]

Op hoeveel ben je ingestapt?
Op de top, rond 3.5M MC haha... Ik hodl, zit wel wat potentieel in die meme vind ik.

Heb voor de rest ook nog niets verkocht, enkel wat bijgekocht maar dagen met +200% zijn toch leuker dan dagen met -20% ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikie18
Karebare schreef op zaterdag 16 maart 2024 @ 14:23:
[...]

Op de top, rond 3.5M MC haha... Ik hodl, zit wel wat potentieel in die meme vind ik.

Heb voor de rest ook nog niets verkocht, enkel wat bijgekocht maar dagen met +200% zijn toch leuker dan dagen met -20% ;)
Twijfel zelf nog steeds om een gokje te nemen maar het is echt allemaal zo over de top, al die plaatjes en filmpjes echt belachelijk, haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 16:45
$Solama staat nu onder de $0,05..
Heb het idee dat we nog wel wat meer rek zit naar beneden.. laat m nog even liggen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18:16

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Zijn er hier mensen met ervaring met Bitcoin Minetrix? Her en der lijkt het er toch wel goed uit te zien en mooie munt om passief inkomen te genereren. Of misschien toch een ponzi hype? Als iets te goed om waar te zijn lijkt...

[ Voor 10% gewijzigd door DeNachtwacht op 16-03-2024 22:19 ]

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikie18
Maikie18 schreef op zaterdag 16 maart 2024 @ 14:51:
[...]

Twijfel zelf nog steeds om een gokje te nemen maar het is echt allemaal zo over de top, al die plaatjes en filmpjes echt belachelijk, haha
@Karebare gisteren ingestapt op 1.2m mc is nu nog maar 800k :'(

Data lake ook bijna gehalveerd

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Spekkie99
Take a $nap boys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poekiepoes12
Duko op Bitget binnenkort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Guacamole
$Solama heeft de $0,035 ff aangetikt. Kwam van $0,15.. dat is een flinke dip. Niet opgepikt want had nog geen funds, ben benieuwd of ie hard terug bounced..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poekiepoes12
Don Guacamole schreef op zondag 17 maart 2024 @ 11:34:
$Solama heeft de $0,035 ff aangetikt. Kwam van $0,15.. dat is een flinke dip. Niet opgepikt want had nog geen funds, ben benieuwd of ie hard terug bounced..
Vaart omhoog zit er nu wel in. Als blijkt die de afgelopen dagen extreem volatiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt.Iglo
Don Guacamole schreef op zondag 17 maart 2024 @ 11:34:
Vooralsnog herstelt hij goed, alweer 100% ten opzichte van de low. Gisteravond laat tikte hij zelfs nog $0,083 aan. Ben benieuwd. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
Alpina schreef op zondag 10 maart 2024 @ 22:20:
[...]

Gaat nog steeds

Goed maar weer een nieuwe.

$DEAI

Nfa dyor enzo
@BootjeVaren Ik had de verkeerde gekocht _O-

Deze moest ik hebben van zerolabs:

https://twitter.com/zero1_labs

Vandaag in sale gegaan heb jij al met dat fjord gebeuren gewerkt toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JW04
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 17:16
poekiepoes12 schreef op zaterdag 16 maart 2024 @ 11:21:
Wat betreft Byte, opzich best logische stap om naar Arb te switchen zodat je wat gemakkelijker heen en weer kan schuiven toch? Tenzij je echt long term bent en paar maanden wil hodlen?
Het is geen switch. ETH blijft mail. Er is een ARB en een BNB liq pool nu zodat mensen voor goedkope fees daar ook kunnen kopen dmv een bridge..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spekkie99
$ninja aantal keer hier gepost, nog anderen aan het printen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rG3Ycf_9gVmQRinrIho4R2WUeok=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OhgJazUQ2sYrd9PNu4DtRW4i.jpg?f=fotoalbum_large

Zakje opgepikt. Hopelijk geen nieuwe AI scam :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dean Martin
  • Niet online
Bloo foster coin op Base. Gebacked door Jesse himself.

Zit er in sinds 5m MC.

The best is yet to come

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cpt.Iglo
Solama heeft plannen voor een listing op HTX en in een later stadium KuCoin. Ze moeten eerst nog even geld inzamelen. :)

https://x.com/SolamaSPL/status/1769371492834222357?s=20

[ Voor 13% gewijzigd door Cpt.Iglo op 17-03-2024 17:15 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Technofreakz
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 13:16

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-03 18:03
Lekker hypen die bende! Maar uiteindelijk lijkt het zowaar een legitiem project te zijn. Toch wel een verademing tussen alle rugs.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Technofreakz
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 13:16
zwembroek schreef op zondag 17 maart 2024 @ 18:48:
[...]

Lekker hypen die bende! Maar uiteindelijk lijkt het zowaar een legitiem project te zijn. Toch wel een verademing tussen alle rugs.
Nu nog dezelfde prijs krijgen als RNDR dan ben ik helemaal tevreden 🚀🚀

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Karebare
Maikie18 schreef op zondag 17 maart 2024 @ 07:51:
[...]

@Karebare gisteren ingestapt op 1.2m mc is nu nog maar 800k :'(

Data lake ook bijna gehalveerd
Ik heb wat bijgekocht. Dip is omdat Matt Furie zijn coins heeft verkocht (8% van totaal) en de grootste whale ook 70% van zijn coins van de hand heeft gedaan. Matr Furie is spijtig maar ja. De whale gelooft nog wel in het project maar speelt het voorzichtig owv drop BTC. Zijn mening: het is een nieuw project en een nieuwe community dus als BTC rood blijft dan spat die groep uit elkaar en is het dood.

Ik blijf het een unieke narrative vinden met wel wat potentieel. En er zitten wat mensen in die van die goeie filmpjes kunnen maken en daar kom je met wat geluk ook al ver mee.

Blijft een meme en een gok.

Ter info: de memes die ik koop zijn niet met de hoop op een snelle x10. Ik hoop op een x100 tijdens de bull die we hopelijk nog gaan zien. Dat het dus even -20% of -40% doet dat is pijnlijk maar de hoop is uiteraard dat dat maar een kleine hobbel is op de lange weg die nog af te leggen is.

Als je twijfelt aan een project, join dan zeker hun Telegram om te kijken hoe de sfeer is. Geen community = geen toekomst. Bij DOGS zit het m.i. nog wel dik goed.

Heb ook wat Helga Inu gekocht. Die coin is terug tot leven gekomen en ze gaan kijken of ze iets met Floki gedaan krijgen (huwelijk ofzo). Als dat lukt dan ontploft dat x100. Als dat niet lukt dan... ja... bloedt het dood?

[ Voor 7% gewijzigd door Karebare op 17-03-2024 19:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Gast_
Er zit weer leven in Popdog (het blijft allemaal een wilde gok)

https://www.coingecko.com/en/coins/popdog

[ Voor 21% gewijzigd door _Gast_ op 17-03-2024 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcon
_Gast_ schreef op zondag 17 maart 2024 @ 20:07:
Er zit weer leven in Popdog (het blijft allemaal een wilde gok)

https://www.coingecko.com/en/coins/popdog
Klopt, vanavond hebben 3 investeerders de prijs doen verdubbelen. Die stijging zegt dus nog niet zoveel. Aan de andere kant stap je echt nog op het beginpunt in als je nu investeert. Ik zit op hun telegram en naast dat ik me dood erger aan alle blije gifjes die voorbij komen zijn ze wel bezig om op billboards langs de kant van de weg te komen in Amerika, bezig met listing CoinMarketCap en proberen ze influencers te regelen die hun coin gaan promoten. Ze zijn er in elk geval 24/7 mee bezig.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BeyondThunder
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:43

BeyondThunder

Lost Lightning

Marcon schreef op zondag 17 maart 2024 @ 20:56:
[...]

Klopt, vanavond hebben 3 investeerders de prijs doen verdubbelen. Die stijging zegt dus nog niet zoveel. Aan de andere kant stap je echt nog op het beginpunt in als je nu investeert. Ik zit op hun telegram en naast dat ik me dood erger aan alle blije gifjes die voorbij komen zijn ze wel bezig om op billboards langs de kant van de weg te komen in Amerika, bezig met listing CoinMarketCap en proberen ze influencers te regelen die hun coin gaan promoten. Ze zijn er in elk geval 24/7 mee bezig.
Er zijn honderdmiljoen van deze shitcoins, en sommige laten een vergelijkbaar prijs verloop en niveau zien. Waarom denk je dat deze "The next big thing" gaat worden? 99.9% van deze drek gaat keihard rekt. Ik ben al te veel verloren met die meme shit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcon
BeyondThunder schreef op zondag 17 maart 2024 @ 21:22:
[...]

Er zijn honderdmiljoen van deze shitcoins, en sommige laten een vergelijkbaar prijs verloop en niveau zien. Waarom denk je dat deze "The next big thing" gaat worden? 99.9% van deze drek gaat keihard rekt. Ik ben al te veel verloren met die meme shit.
O nee helemaal met je eens hoor. Het is een loterij tussen al die shitcoins. Je moet enorm veel geluk hebben als je de juiste uitkiest. Ik vind het idee hier achter wel grappig. Popcat doet het enorm goed de afgelopen weken en hun zetten de aanval in om de kat te verslaan. Mocht die dezelfde MC weten te bereiken als popcat ben ik een gelukkig man, maar de kans dat ik mijn geld kwijt ben is zoals bij elke memecoin groter.

Voor een serieuze investering zit ik al jaren in Vechain, naar die stelt al zolang teleur dat ik het leuk vind om dit te proberen.

[ Voor 8% gewijzigd door Marcon op 17-03-2024 22:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18:06
Biden:
https://birdeye.so/token/...ZakVWfybUsDM?chain=solana

Trump:
https://birdeye.so/token/...QmiHbg787Ut1?chain=solana

misschien beide fluffje kopen en hodl naar de verkiezingen 2024? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18:06
2 coins die ik hodl tot +100% van eigen inleg gehaald en haal ik eigen inleg eruit, ik gebruik Solflare-wallet:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZcWYBPulP9rTPiW9WfIDEiFNOuM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/31cNosG1B6mvUHFvRbUA1nP3.png?f=user_large

eigen inleg van Solchat is bijna gehaald, Solama heb ik net mijn 1ste order ingeschoten :+

[ Voor 13% gewijzigd door Kol Nedra op 17-03-2024 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zentyth1
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 20-06 13:27
https://twitter.com/veritas_gpu i

iemand deze parel al opgemerkt, any thoughts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootjeVaren
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 12:05
Alpina schreef op zondag 17 maart 2024 @ 16:08:
[...]

@BootjeVaren Ik had de verkeerde gekocht _O-

Deze moest ik hebben van zerolabs:

https://twitter.com/zero1_labs

Vandaag in sale gegaan heb jij al met dat fjord gebeuren gewerkt toevallig?
Nee, niet meteen. Als ik het zo zie betaal je 0.14$ per muntje? En staat de koers momenteel op 0.07$?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poekiepoes12
Ja opgemerkt en bijna in geïnvesteerd. Durfde het echter niet aan en koos voor Liza.

Solamander even een dikke pump na CMC listing.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zaratrass
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23-06 14:11
Kol Nedra schreef op zondag 17 maart 2024 @ 23:18:
2 coins die ik hodl tot +100% van eigen inleg gehaald en haal ik eigen inleg eruit, ik gebruik Solflare-wallet:
[Afbeelding]

eigen inleg van Solchat is bijna gehaald, Solama heb ik net mijn 1ste order ingeschoten :+
Ik heb ook vanochtend Solama bijgekocht. Ze zijn druk listings en ook fundings ophalen voor andere platformen zie ik in de community chats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zentyth1
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 20-06 13:27
poekiepoes12 schreef op maandag 18 maart 2024 @ 09:51:
[...]

Ja opgemerkt en bijna in geïnvesteerd. Durfde het echter niet aan en koos voor Liza.

Solamander even een dikke pump na CMC listing.
snap ik heb er 100 dollartjes in gekocht, verontrust de audit scan je of dat niet ? https://www.dextools.io/s...4db67925e?t=1710757181513

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
BootjeVaren schreef op maandag 18 maart 2024 @ 09:39:
[...]

Nee, niet meteen. Als ik het zo zie betaal je 0.14$ per muntje? En staat de koers momenteel op 0.07$?
Zie ik zo niet terug, gisteren was het lager.
Muntjes komen dan woensdag vrij (als het goed is)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BootjeVaren
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 12:05
Alpina schreef op maandag 18 maart 2024 @ 12:00:
[...]

Zie ik zo niet terug, gisteren was het lager.
Muntjes komen dan woensdag vrij (als het goed is)
Ik twijfel. Heb nog 2 presales in Maart op TPAD.

Lees me wel eff in vanavond.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• poekiepoes12
Zentyth1 schreef op maandag 18 maart 2024 @ 11:20:
[...]

snap ik heb er 100 dollartjes in gekocht, verontrust de audit scan je of dat niet ? https://www.dextools.io/s...4db67925e?t=1710757181513
Nee ik vond het project nog te klein en ik heb mezelf al in de vingers gesneden door een klein project wat een scam was. Al was dat nog veel kleiner en een domme fout.
Nu jij er weer over begint zet ik misschien nog wel wat in ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dean Martin
  • Niet online
Al m'n memes door het putje nu.

[ Voor 10% gewijzigd door Dean Martin op 18-03-2024 13:37 ]

The best is yet to come

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spekkie99
$Caw $caw 😉

Mijn nap ook hoor al blijf ik lekker zitten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
BootjeVaren schreef op maandag 18 maart 2024 @ 13:12:
[...]

Ik twijfel. Heb nog 2 presales in Maart op TPAD.

Lees me wel eff in vanavond.
Nog een draadje:

Verder geen shill oid want die LBP is ook nieuw voor mij, al is het principe wel interessant.

Zie:

https://allesovercrypto.n...pool-lbp-uitleg-beginners

Mijn prijs was 0,1 dus niet meteen van het begin een uur of 5 later zag ik het pas.

Ook zou de prijs net voor sluiting weer wat zakken maar we gaan het zien.

Ben al blij als ze gestort worden _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt.Iglo
Zaratrass schreef op maandag 18 maart 2024 @ 10:09:
[...]

Ik heb ook vanochtend Solama bijgekocht. Ze zijn druk listings en ook fundings ophalen voor andere platformen zie ik in de community chats
HTX zou de volgende listing moeten zijn:

https://twitter.com/SolamaSPL/status/1769704265642041439

Kucoin next?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Eerste shiller gespot :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poekiepoes12
Morgen misschien toch maar naar Safetrade kijken voor Qubic en SMH..
Zou wel wéér een nieuwe exchange zijn waar ik niet zoveel zin in heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BeyondThunder

BeyondThunder

Lost Lightning

poekiepoes12 schreef op maandag 18 maart 2024 @ 19:31:
Morgen misschien toch maar naar Safetrade kijken voor Qubic en SMH..
Zou wel wéér een nieuwe exchange zijn waar ik niet zoveel zin in heb.
Is niet spannend, ik heb TradeOgre gepakt. Account aanmaken is 2 minuten werk. Geen KYC.
Maak voor Qubic dan wel gelijk een webwallet aan en stuur die drek daar heen. Ik vertrouw die exchanges voor geen SOL.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
mijn $flokita blijft steken op x2 ongeveer. blijft nu daar wat kabbelen. Komen blijkbaar nog CEX listings, een bridge naar de Solana chain hebben ze het over en een ETH bridge.

ALs het maar hype op levert vind ik het allemaal best.

$DBZ was het niet, met 40% verlies maar verkocht. maar de 100% winst van Flokita maakt dat weer goed gelukkig.

binnenkort maar weer eens in duiken maar mis nog de echte hype van 10X in een dag en 100x in een week. Mis de Diamond holds, Rainbows, Safemoons etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
Waah schreef op maandag 18 maart 2024 @ 19:39:
mijn $flokita blijft steken op x2 ongeveer. blijft nu daar wat kabbelen. Komen blijkbaar nog CEX listings, een bridge naar de Solana chain hebben ze het over en een ETH bridge.

ALs het maar hype op levert vind ik het allemaal best.

$DBZ was het niet, met 40% verlies maar verkocht. maar de 100% winst van Flokita maakt dat weer goed gelukkig.

binnenkort maar weer eens in duiken maar mis nog de echte hype van 10X in een dag en 100x in een week. Mis de Diamond holds, Rainbows, Safemoons etc.
Ik heb ook mooie herinneringen aan de Rainbows en Safemoons in 2021.

Maar nu zit het geld vooral bij coins op het Solana netwerk. Misschien een idee om over te stappen? Ik loop overigens ook een beetje achter de feiten aan. Die drive van eerst is er niet meer. Maar uiteindelijk toch wel hier en daar wat gokjes gewaagd... :p

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ThijsM
  • Laatst online: 17:45
Een Tweakers meme coin met elkaar ontwikkelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poekiepoes12
ThijsM schreef op maandag 18 maart 2024 @ 20:21:
Hee naamgenoot, wat zitten wij altijd boordevol goede ideeën. Super idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeyondThunder

BeyondThunder

Lost Lightning

Okay, ik ben all-in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poekiepoes12
BeyondThunder schreef op maandag 18 maart 2024 @ 19:36:
[...]

Is niet spannend, ik heb TradeOgre gepakt. Account aanmaken is 2 minuten werk. Geen KYC.
Maak voor Qubic dan wel gelijk een webwallet aan en stuur die drek daar heen. Ik vertrouw die exchanges voor geen SOL.
Thanks.
Wat is de fee om Qubic van zo'n platform heen en weer te slingeren naar hun eigen wallet?
Heeft het zin om daar pakweg 100 euro in te steken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
BeyondThunder schreef op maandag 18 maart 2024 @ 19:36:
[...]

Ja geinige wallet.
En voor Spacemesh werkt foxwallet ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramtwo
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 21-06 15:16
Anoniem: 472287 schreef op zaterdag 25 december 2021 @ 23:31:
[...]

We gaan eerdaags BitBomb launchen, een token die kwa tokenomics veel weg gaat hebben van Rainbow. De huidige NYT holders zullen daarin nauw betrokken worden :)
Iemand hier nog wel eens iets over gehoord? Die knakker heeft ondertussen zijn account verwijderd maar hij had altijd wel z'n mond vol over onrealistische projecten, rug pulls etc maar heeft met Charlot en New Years Token min of meer hetzelfde gedaan.
Of heb ik soms iets gemist?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Is al een keer gedaan aantal jaren geleden.
En helaas geëindigd met een rugpull dacht ik :')

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Don Guacamole
Spekkie99 schreef op maandag 18 maart 2024 @ 15:10:
[...]

$Caw $caw 😉

Mijn nap ook hoor al blijf ik lekker zitten....
Had m als eerste hier genoemd!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ObNsbYpS1TBnRJsLF5WXrwPN79g=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rI4cfpwC7wCtD17t0UDXTX47.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/icofAMDC1xSiQKcO_GMfm11ec1Q=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/oWMNI0QWwrVLsDcu5hj8HxSZ.jpg?f=user_large

Volg me voor meer financieel advies/verlies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poekiepoes12
Zentyth1 schreef op maandag 18 maart 2024 @ 11:20:
[...]

Dead? X account doet het niet en volgens mij -90% ofzo?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dean Martin
  • Niet online
Don Guacamole schreef op maandag 18 maart 2024 @ 21:32:
[...]

Had m als eerste hier genoemd!
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Volg me voor meer financieel advies/verlies
Ik ben per ongeluk uitgestapt terwijl ik op -50% stond op Bloo :') doei 1 ETH.....

Ps; ik wilde op uniswap even snel trade kijken hoeveel het was. Toen werkte faceid opeens. Fail.

The best is yet to come

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Don Guacamole
Zit er iemand in catboy?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TX_crr-Ow7qBOoFpQZgxLu1WmGI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/GtHRZYpBqdIlnVLhoQPqcCdx.jpg?f=user_large

Is deze maand al x100.. de tering zeg.
Kennelijk een bsc memecoin. Als sol een stapje terug doet zal het binance circus het misschien wel overnemen.
Vind de r:r wel matig na zo’n stijging maar wie weet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13:00

Chaes

#HODL

Alpina schreef op maandag 18 maart 2024 @ 21:29:
[...]

We wachten inmiddels al een paar jaar op een re-launch (project heet nu BitBomb in TG groep).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Guacamole
Catboy.. interessant..
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CqjC8GpMT4MrU-rIE1OQ5CtPpIo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/yC0jz9viCkhrDCnyuJGdqcJF.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeyondThunder

BeyondThunder

Lost Lightning

poekiepoes12 schreef op maandag 18 maart 2024 @ 21:00:
[...]

Thanks.
Wat is de fee om Qubic van zo'n platform heen en weer te slingeren naar hun eigen wallet?
Heeft het zin om daar pakweg 100 euro in te steken?
Weinig tot geen fee als ik me goed herinner.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13:20
Toevallig net een flufje $CATBOY aangeschaft van wat BNB die nog in mijn Metamask stond te niksen,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Ramtwo schreef op maandag 18 maart 2024 @ 21:25:
[...]

Iemand hier nog wel eens iets over gehoord? Die knakker heeft ondertussen zijn account verwijderd maar hij had altijd wel z'n mond vol over onrealistische projecten, rug pulls etc maar heeft met Charlot en New Years Token min of meer hetzelfde gedaan.
Of heb ik soms iets gemist?
Klopt. Wel geld mee verdient want snel verkocht maar inderdaad 2 op zijn minst mislukte projecten. Daarvoor is er ook al een Tweakers munt geweest en dat was zeker een rugpull.

Nee Tweaker coins zijn een slecht idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DPu5fIJUgTmpSoi3NlDveAo3zTU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xX2ZFn5ppEK0Wc3TvMOTnXU8.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Bitcoin werkt niet mee -O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zaratrass
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23-06 14:11
Yes. die listing van HTX kosten 150k en 50% zou een whale investeren. Ze zijn er volgens mij wel bijna.
Kucoin is 250k volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:37
Alpina schreef op maandag 18 maart 2024 @ 21:29:
[...]

haha dat was me toch een vaag verhaal, die gast dacht dat de belgische lotto authoriteit achter m aan ging zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13:20
alki schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 11:56:
[...]

haha dat was me toch een vaag verhaal, die gast dacht dat de belgische lotto authoriteit achter m aan ging zitten
Volgens mij zat hij in Scandinavie toch? Heb daar ook nog wat aan verloren. Kom alleen ff niet meer op de naam van die coin...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jantje2000
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 09:00
MPEPE gaat nu wel lekker hoor. Stapte op een MC van 5k in en zit nu op x20

De wet van Murphy: Alles wat fout kan gaan zal fout gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 23-06 07:28
Jantje2000 schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 13:36:
MPEPE gaat nu wel lekker hoor. Stapte op een MC van 5k in en zit nu op x20
En wat hebben wij hier nog aan? Je eerste post in dit topic met een coin die niet eerder benoemd is. Of wilde je alleen even komen vertellen dat je een x20 te pakken hebt?

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jantje2000
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 09:00
BTFD schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 13:51:
[...]

En wat hebben wij hier nog aan? Je eerste post in dit topic met een coin die niet eerder benoemd is. Of wilde je alleen even komen vertellen dat je een x20 te pakken hebt?
Klopt, dat laatste inderdaad. Sorry als dat niet gewaardeerd wordt.

De wet van Murphy: Alles wat fout kan gaan zal fout gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
When x50 x100 tijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falastine
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22-06 14:53

Falastine

Think about my signature...

Ik heb even wat coins verkocht en weer andere ingekocht. GHX zit ik nu best vol in. Die ging zo lekker voorgaande maand

Experience is what you get when you don't get what you want.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falastine
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22-06 14:53

Falastine

Think about my signature...

Vandaag ook wat $stamp gekocht dag oud was gisteren 30 cent vandaag 7 dus meteen inslaan.

Experience is what you get when you don't get what you want.....

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Don Guacamole
Deze heb ik gisteren gedeeld. Ben zelf helaas vanmorgen ingestapt dus mis net ff 20%, maar hij doet t prima!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/B8ERJsPLlK4zj5ouzL_Ulas9-WM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/CVBjDabaG3RcEybiWsuZqDc8.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BeyondThunder

BeyondThunder

Lost Lightning

Don Guacamole schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 17:41:
Deze heb ik gisteren gedeeld. Ben zelf helaas vanmorgen ingestapt dus mis net ff 20%, maar hij doet t prima!
[Afbeelding]
Ik vind het knap dat je ze vindt Ik heb denk 10x gegokt in het casino en 10x verloren.
Weg SOL.
Die ene keer dat je een 100x haalt is bij mij nog niet voorgekomen helaas.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cIlG6-sMLqd9S20aOxZPdGMEQBE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/O03ceX2lregcreyzFcgxf3Ov.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 14% gewijzigd door BeyondThunder op 19-03-2024 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dean Martin
  • Niet online
BeyondThunder schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 17:49:
[...]

Ik vind het knap dat je ze vindt Ik heb denk 10x gegokt in het casino en 10x verloren.
Weg SOL.
Die ene keer dat je een 100x haalt is bij mij nog niet voorgekomen helaas.

[Afbeelding]
Ik geloof opzich wel in Bloo Foster.
Heb door stom foutje met traden slechte positie.

The best is yet to come

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
Een MC van 5.000? Da's 15 holders ofzo? 😅

20x weinig blijft weinig 😜

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-06 22:02
Die gains hier slaan toch helemaal nergens op, hoe pak je hierop mee?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TpblIRuhGTjN3UFJNa4IIy4KOQ8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Gfbe5vi1SG0vnLziLD1QNzQa.jpg?f=fotoalbum_large
Pagina: 1 ... 79 ... 94 Laatste

Let op:
  • Het risico voor het investeren in nieuwe coins is enorm. Wees je ervan bewust dat je je volledige inzet op zeer korte termijn volledig kunt verliezen. Investeer dus ook nooit meer dan je bereid bent om te verliezen.
  • Blijf on-topic.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Het afkraken van Meme coins in het algemeen is niet de bedoeling. Het topic kan daardoor ondergesneeuwd raken. Uit je mening op een normale manier en ga een gezonde discussie aan.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Mocht er hier een coin besproken zijn, dat een scam coin blijkt te zijn, wees dan zo vriendelijk om die informatie direct met anderen te delen, dat wordt gewaardeerd,
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!