[MC] Cryptocurrency Meme Coins topic [HOOG RISICO]

Pagina: 1 ... 77 ... 94 Laatste
Acties:

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BootjeVaren
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 16-06 15:34
Volgende project die gelaunched wordt op $TPAD:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/g5R60IDLpGarVZ_EXjc5dhoJzdM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/7n7inwoA4u2C1FbqXfXANK01.png?f=user_large

Zou op een TAO subnet draaien @Alpina en @zwembroek .

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Jx4fSQV1ky0sgMifR6arERaO4GA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/m5QZGMs5f3bAtlIXyhIqrrzv.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 08:32
BootjeVaren schreef op maandag 11 maart 2024 @ 10:14:
Volgende project die gelaunched wordt op $TPAD:

[Afbeelding]

Zou op een TAO subnet draaien @Alpina en @zwembroek .

[Afbeelding]
Nice. Krijg jij er dan gratis dmv airdrop?

Ik ga niet elk project meer kopen maar blijf bullish op TAO!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oLEy98Ezxka7u9jwjGIn1rCMLBs=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Hh0Tgno73erVu1cHgrMMBAZd.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-06 17:00
BTFD schreef op maandag 11 maart 2024 @ 09:40:
[...]

Is er maar één die ik volg:

***members only***
Als ik naar zijn history kijk lijkt dit wel een yolo all-in transactie. Tricky!

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

[ Voor 15% gewijzigd door Tristan op 11-03-2024 10:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BootjeVaren
Alpina schreef op maandag 11 maart 2024 @ 10:15:
[...]

Nice. Krijg jij er dan gratis dmv airdrop?

Ik ga niet elk project meer kopen maar blijf bullish op TAO!

[Afbeelding]
Jep, ik zal er sowieso geairdropped krijgen naast de presale. Hoeveel per TPAD is nog niet gecommuniceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 08:16
Alles hier in dit topic is tricky en vandaar ook de melding in de titel..
Ga er altijd vanuit dat je het kwijt bent, kan de schade alleen maar meevallen! :)

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTFD
Doe deze even tussen [mo] zetten, dank u! :)

[ Voor 19% gewijzigd door BTFD op 12-03-2024 12:25 ]

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Falastine
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 16-06 18:00

Falastine

Think about my signature...

dehardstyler schreef op maandag 11 maart 2024 @ 09:52:
[...]

Ik quote even mezelf van de Slowchat:

"Zijn er hier mensen met ervaring met tools zoals Bonkbot of Unibot voor Solana? Klopt het dat het de hele tijd als een scam aanvoelt? :+
Ik moet er nog wat zlotys heen sturen, maar was even benieuwd of we hier wat ervaringsdeskundige hebben?

Waar komt bijvoorbeeld dat wallet adres vandaan en klopt het dat ik echt de enige ben die toegang heeft tot de private key? Zodra je dit namelijk opent in Telegram staat er gewoon een wallet klaar met bijbehorende private key.

En ja als het aanvoelt als een scam dan is het dat waarschijnlijk ook, maar dit lijken heel veel mensen dus gewoon naar volle tevredenheid te gebruiken."

Weet jij wat meer over de code achter deze tools? :)
Ik weet dat het werkt en dat ik gewoon altijd mijn winsten overboek naar mijn solflare zonder probleem. Zodra ik een goede winst gemaakt heb stuur ik het door nooit problemen gekend.

Experience is what you get when you don't get what you want.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 08:01
Falastine schreef op maandag 11 maart 2024 @ 11:12:
[...]

Ik weet dat het werkt en dat ik gewoon altijd mijn winsten overboek naar mijn solflare zonder probleem. Zodra ik een goede winst gemaakt heb stuur ik het door nooit problemen gekend.
Nee precies, ik geloof ook echt dat het geen scam is. Alleen als je dan ziet hoe het werkt, ik snap niet dat mensen hier 10k+ doorheen trekken zeg maar. :+

Maar vaak ben je te bang zoals wel vaker in de Meme coin wereld. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Falastine

Falastine

dehardstyler schreef op maandag 11 maart 2024 @ 11:16:
[...]

Nee precies, ik geloof ook echt dat het geen scam is. Alleen als je dan ziet hoe het werkt, ik snap niet dat mensen hier 10k+ doorheen trekken zeg maar. :+

Maar vaak ben je te bang zoals wel vaker in de Meme coin wereld. :P
Bang zijn kost geld in deze wereld haha. Ik jaar er soms bij bonkbot gewoon 20 sol door als ik een lekkere winst te pakken heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dehardstyler
Falastine schreef op maandag 11 maart 2024 @ 11:18:
[...]

Bang zijn kost geld in deze wereld haha. Ik jaar er soms bij bonkbot gewoon 20 sol door als ik een lekkere winst te pakken heb.
Ik neem aan dat je bonkbot vooral gebruikt om te snipen, koop je dan vroeg in een coin en zet je die gelijk naar een andere Solana wallet zoals Phantom, of laat je het echt gewoon in bonkbot staan totdat je verkoopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gretzkyus
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:45
Ik gok graag op shitcoins her en der, maar Virtu heeft wel wat scam eigenschappen hoor. Het is bijna een kopie van 1 waar ik zelf gescamd ben een tijdje terug, qua product wat ze beloven. Uitstel van het product met een dagje, de shitcoin tactics in de TG groep etc.

High risk high reward uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
Gretzkyus schreef op maandag 11 maart 2024 @ 13:31:
Ik gok graag op shitcoins her en der, maar Virtu heeft wel wat scam eigenschappen hoor. Het is bijna een kopie van 1 waar ik zelf gescamd ben een tijdje terug, qua product wat ze beloven. Uitstel van het product met een dagje, de shitcoin tactics in de TG groep etc.

High risk high reward uiteraard.
Welke was dat? Het begint allemaal wel erg veel op elkaar te lijken nu die Ai gokjes.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BootjeVaren
BTFD schreef op maandag 11 maart 2024 @ 09:40:
[...]

Is er maar één die ik volg:

***members only***
Moesten er nog mensen wallet adressen hebben dan kunnen we er een TG alert botje voor maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zentyth1
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 16-06 12:54
boe flinke drop in $GPU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
BTFD schreef op maandag 11 maart 2024 @ 09:27:
En weer een succesvolle copy-trade, deze keer op $GNUS.

Zag onderstaande voorbij komen in de wallet die ik 'volg'..
[Afbeelding]

Wederom de gok gewaagd, deze keer met 1 ETH en inmiddels een x4 te pakken..
Al vraag ik mij wel af hoe deze mensen aan de informatie komen voor deze muntjes!
omdat ze die zelf creeren haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technofreakz
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 07:28
En nu weer €1.36

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technofreakz
Dat Virtu gebeuren loopt ook lekker zeg 🥸

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06:30

St@m

@ Your Service

Technofreakz schreef op maandag 11 maart 2024 @ 17:05:
Dat Virtu gebeuren loopt ook lekker zeg 🥸
Als je er gisteren in bent gefomod, dan sta je nu onder water ja. Maar goed, je kan niet iedere dag 6 gooien en maar hopen dat je dikke gains haalt. Morgen of overmorgen of volgende week is ook prima.

[ Voor 22% gewijzigd door St@m op 11-03-2024 18:02 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Masstje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 16-06 15:00
St@m schreef op maandag 11 maart 2024 @ 18:01:
[...]

Als je er gisteren in bent gefomod, dan sta je nu onder water ja. Maar goed, je kan niet iedere dag 6 gooien en maar hopen dat je dikke gains haalt. Morgen of overmorgen of volgende week is ook prima.
Tijd, elke shitcoin pumpt wel eens.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 20:52
St@m schreef op maandag 11 maart 2024 @ 18:01:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LhQr1byLTWU7aCxS8J7CS6Lhv_I=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/uMD9pR3oeEc3iDjFQwyesTtM.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeyondThunder
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-06 10:18

BeyondThunder

Lost Lightning

Ik ben net voor de dip voor 75% uit $ROSNET gestapt. Die 25% laat ik staan tot een 10x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karebare
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-05 15:00
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-KTA1MCNa_HcnVg1G8uEAsGuZAM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/xVN54y4DOjhUhO1d5zdbjOSr.jpg?f=user_large

De usdc is mijn initiële inleg in alle crypto hier opgelijst dus dat is veilig gesteld. Ik hoop op 2 moonshots of anders wordt het niks deze bullrun. Op papier m.i. nog altijd heel sterke projecten.

De "others" zijn wat gokjes die ofwel naar nul gaan ofwel x100.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

BeyondThunder schreef op maandag 11 maart 2024 @ 20:28:
Ik ben net voor de dip voor 75% uit $ROSNET gestapt. Die 25% laat ik staan tot een 10x
Ah, jij was die 20k seller dus.. maar waarom ben je eruit gestapt? Geen vertrouwen?

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Nu online
St@m schreef op maandag 11 maart 2024 @ 21:14:
[...]

Ah, jij was die 20k seller dus.. maar waarom ben je eruit gestapt? Geen vertrouwen?
Ik snap het ook niet helemaal. Zeker aangezien hij de rest laat staan tot 10x.
Ik zou dan alles laten staan tot 10x, maar kan aan mij liggen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• geenbelasting
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 19-07-2024
Ik heb ongefundeerd vertrouwen in dit project. Na de Nvidia GTC gaat $VIRTU x10 ik zeg het je! :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

geenbelasting schreef op maandag 11 maart 2024 @ 21:57:
[...]

Ik heb ongefundeerd vertrouwen in dit project. Na de Nvidia GTC gaat $VIRTU x10 ik zeg het je! :P
Mwah.. servers down als de bot gereleased gaat worden.. wel weer heel toevallig. Ik hou het scherp in de gaten in ieder geval. En nu ook al drie uur down.. mwah..
Ik ga even douchen en eens bedenken of ik dit geloof.

Edit: Ik vertrouw het niet. Als die bot komt is er wel weer tijd om in te stappen, met een beetje verlies eruit. Zal later wel zien of het een goede call was of niet.

[ Voor 32% gewijzigd door St@m op 12-03-2024 06:39 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BeyondThunder

BeyondThunder

Lost Lightning

St@m schreef op maandag 11 maart 2024 @ 21:14:
[...]

Winst = winst. Ik heb een paar mooie bankjes gepakt. Dus inleg + beetje winst haal ik eruit.
Ik ben in het verleden te vaak nat gegaan op shitcoins. Ik heb nu nog een leuke tas rosnet. Verliezen kan ik niet meer.
Ja, weak hands, I know. Maar dit geeft me wel wat vrij te besteden geld om in iets anders te stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperz89
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 07:19
Virtu lijkt over te zijn. Die releasen zojuist hun bot wat een exacte kopie is van coreAI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falastine

Falastine

dehardstyler schreef op maandag 11 maart 2024 @ 11:49:
[...]

Ik neem aan dat je bonkbot vooral gebruikt om te snipen, koop je dan vroeg in een coin en zet je die gelijk naar een andere Solana wallet zoals Phantom, of laat je het echt gewoon in bonkbot staan totdat je verkoopt?
Snipen uurtje of 2 laten staan tot hij een x10 heeft en winst pakken en opsturen naar solflare ik geloof niet meer in die x1000 projecten pakken wat je pakken kunt is mijn idee nu haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dehardstyler
Falastine schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 09:39:
[...]

Snipen uurtje of 2 laten staan tot hij een x10 heeft en winst pakken en opsturen naar solflare ik geloof niet meer in die x1000 projecten pakken wat je pakken kunt is mijn idee nu haha
Ontzettend bedankt voor je reacties. Ja helemaal eens, dat heb ik wel afgeleerd zonder bot al hahaha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

jasperz89 schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 09:16:
Virtu lijkt over te zijn. Die releasen zojuist hun bot wat een exacte kopie is van coreAI
Ja, waarde ook al met ~90% gedaald. Goede call vanmorgen om er uit te stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dehardstyler
St@m schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 09:42:
[...]

Ja, waarde ook al met ~90% gedaald. Goede call vanmorgen om er uit te stappen.
-70% op de 1h, goede call indd. :)

edit: er stond net toch echt 50% in je comment of word ik gek? :D

[ Voor 13% gewijzigd door dehardstyler op 12-03-2024 09:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

dehardstyler schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 09:48:
[...]

-70% op de 1h, goede call indd. :)

edit: er stond net toch echt 50% in je comment of word ik gek? :D
Ik was live aan het updaten terwijl ik de waardes van de aankopen in de telegram aan het bijhouden was, haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FranB70
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 27-04 22:01
Meme- en AI coins door het putje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

FranB70 schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 09:54:
Meme- en AI coins door het putje.
Oh ja? Bij mij niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperz89
Gelukkig was ik met de winst uit rosnet in virtu gestapt en is het gelukt om nog zelfs iets van die winst over te houden. Zoveel goedgelovige mensen in die TG zorgen er gelukkig voor dat hij niet direct naar 0 ging. Ik heb letterlijk zelf coreAI zien staan in de bot die ze linkte, maar dat zouden fake screens zijn volgens velen 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

jasperz89 schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 09:56:
Gelukkig was ik met de winst uit rosnet in virtu gestapt en is het gelukt om nog zelfs iets van die winst over te houden. Zoveel goedgelovige mensen in die TG zorgen er gelukkig voor dat hij niet direct naar 0 ging. Ik heb letterlijk zelf coreAI zien staan in de bot die ze linkte, maar dat zouden fake screens zijn volgens velen 😂
Ik heb geen gelinkte bot gezien, alleen het bericht dat de bot nog niet live kon omdat de servers down zijn. Heb geprobeerd iets terug te zoeken, maar dat is de enige 'officiële' communicatie.

Zit te denken of ik zin heb in een roulette gokje :D Maar dat heeft niets met crypto te maken, gewoon puur gokken.

[ Voor 8% gewijzigd door St@m op 12-03-2024 10:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jasperz89
St@m schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 10:01:
[...]

Ik heb geen gelinkte bot gezien, alleen het bericht dat de bot nog niet live kon omdat de servers down zijn. Heb geprobeerd iets terug te zoeken, maar dat is de enige 'officiële' communicatie.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nl2GILaq0a_74xTvtlEgDdJAznY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8FiLOjtgANuThCAGAIFF5hIU.jpg?f=fotoalbum_large

Dit is letterlijk de screenshot die ik gemaakt heb toen de bot een minuut ofzo up was. Link gevolgd vanuit het gepinde bericht dus geen neplink ofzo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Soapie hoor, ik heb tijdens de FUD wat gekocht, sta alweer dik in de plus. Eens zien waar deze gok me brengt. Kan zo ook naar 0 natuurlijk...

Er komt zometeen een update van de main developer, ik verwacht dat dat nog weer een dikke pump geeft. En dan gewoon weer verkopen denk ik.

[ Voor 33% gewijzigd door St@m op 12-03-2024 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperz89
St@m schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 10:32:
Soapie hoor, ik heb tijdens de FUD wat gekocht, sta alweer dik in de plus. Eens zien waar deze gok me brengt. Kan zo ook naar 0 natuurlijk...

Er komt zometeen een update van de main developer, ik verwacht dat dat nog weer een dikke pump geeft. En dan gewoon weer verkopen denk ik.
Denk dat er veel mensen aan het wachten zijn tot ze zonder al teveel verlies kunnen uitstappen. Lijkt me niet dat er nog echt vertrouwen is

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

jasperz89 schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 10:37:
[...]

Denk dat er veel mensen aan het wachten zijn tot ze zonder al teveel verlies kunnen uitstappen. Lijkt me niet dat er nog echt vertrouwen is
We gaan het zien. Ik verwacht zo een dikke pump. Er wordt nu al flink ingekocht.. net weer een buy van een dikke 16k.

Edit: De pump blijft uit, de sell off ook.

Het was in ieder geval even spannend. Rust lijkt nu wel teruggekeerd. Het was spannender dan kantoorwerk in ieder geval, bijna tijd voor lunch :P

[ Voor 28% gewijzigd door St@m op 12-03-2024 11:22 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BTFD
BTFD schreef op maandag 11 maart 2024 @ 09:27:
En weer een succesvolle copy-trade, deze keer op $GNUS.
Dankzij die mystery wallet, van 1 ETH naar 6 ETH gegaan op $GNUS.. :7

Lijkt nog steeds een stijgende lijn in te zitten, maar dit zijn bedragen waar ik niet meer mee wil gokken en de winst veilig gesteld heb door er 5 ETH uit te halen. Op naar de volgende...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaratrass
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16-06 11:15
BTFD schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 12:02:
[...]

Dankzij die mystery wallet, van 1 ETH naar 6 ETH gegaan op $GNUS.. :7

Lijkt nog steeds een stijgende lijn in te zitten, maar dit zijn bedragen waar ik niet meer mee wil gokken en de winst veilig gesteld heb door er 5 ETH uit te halen. Op naar de volgende...
Deel je die mystery wallet ? :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-03 18:03
Wat een kutsmoes van dat Virtu Cloud team. $1000 verlies boys. Gedeelde smart is halve smart. Ik hoop dat de schade bij jullie meevalt. :)

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Zaratrass schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 12:17:
[...]

Deel je die mystery wallet ? :)
Is al gedaan, lees maar terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c-nan
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 07:57
zwembroek schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 12:27:
Wat een kutsmoes van dat Virtu Cloud team. $1000 verlies boys. Gedeelde smart is halve smart. Ik hoop dat de schade bij jullie meevalt. :)
Kan vanavond pas weer bij mijn wallet :+

EU DNS: 86.54.11.100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Pff.. tis wel FUD-dag.. ook al bij ROSNET..

Gelukkig doet de poes van Vitalik en de hond van de AI Bot van Elon Musk het gewoon prima.

[ Voor 55% gewijzigd door St@m op 12-03-2024 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
c-nan schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 12:51:
[...]

Kan vanavond pas weer bij mijn wallet :+
Soms is dat beter. Vaak hersteld het wel weer en verkoop je te snel. Maar ik zou vanavond wel wegwezen. Genoeg andere projecten om geld mee te verliezen. Eh ik bedoel om winst mee te maken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
St@m schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 12:53:
Pff.. tis wel FUD-dag.. ook al bij ROSNET..

Gelukkig doet de poes van Vitalik en de hond van de AI Bot van Elon Musk het gewoon prima.
Wat is de FUD daar? Heb ik dus het ene scam project voor het ander omgeruild. Gelukkig kan ik de winst weer tegen het verlies afstrepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
TAOx lijkt ook een rugpull te worden! Een dikke rode candle!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spekkie99
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-06 16:34
De toegenomen activiteit hier is wel heel positief voor de gehele markt, laat de retail maar komen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zentyth1
zwembroek schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 13:08:
TAOx lijkt ook een rugpull te worden! Een dikke rode candle!
nog wel vertrouwen in GPU :D?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Zentyth1 schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 13:13:
[...]

nog wel vertrouwen in GPU :D?
Ik heb alleen nog PAAL, OPSEC en GPU als AI projecten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gretzkyus
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:45
Qua ai heb ik Comai, CTI, THT en GLQ.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

zwembroek schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 13:01:
[...]

Wat is de FUD daar? Heb ik dus het ene scam project voor het ander omgeruild. Gelukkig kan ik de winst weer tegen het verlies afstrepen.
Liquiditeit die naar de exchange wordt verstuur ofzo, volg het niet helemaal.. meetings op het werk verhinderen me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
St@m schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 13:59:
[...]

Liquiditeit die naar de exchange wordt verstuur ofzo, volg het niet helemaal.. meetings op het werk verhinderen me.
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GIeNoB-WwAAJ1Ru?format=jpg&name=large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zentyth1
bijltjesdag :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poekiepoes12
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 08-06 23:22
FML daar gaat Rosnet. Mijn virtuele winsten gaan even door het putje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

poekiepoes12 schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 14:17:
FML daar gaat Rosnet. Mijn virtuele winsten gaan even door het putje.
Same here.. komt wel weer goed, of niet..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dehardstyler
Kwalitatief Uitermate Teleurstellend. :+

En eruit op 2,58. Toch nog winst, jeeej! :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWayne
  • Nu online
St@m schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 14:21:
[...]

Same here.. komt wel weer goed, of niet..
Stom he, ik hing gisteren nog met mijn vinger boven de sell-knop voor Rosnet, maar was toch weer te greedy, de x4 was niet voldoende....

Ik ben daar ook een beetje bang voor met Argocoin. Die heb ik vanaf 20 cent nu naar ongeveer $1.70 gehodlt.
Verkopen betekent doorstijgen, aanhouden betekent alles kwijt..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zentyth1
het blijft toch gewoon een high tech casino? elkaar ophypen en pompen? ik doe er vrolijk aan mee hoor daar niet van, maar deze projecten lossen allemaal geen real-world issues op, behalve dat het gewoon prijsopdrijven is en kijken wie het eerst durft uit te stappen, of je bestolen wordt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technofreakz
Begin nu ook wel huiverig te worden voor m’n Nex.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zentyth1
je moet eens een simpele WHOIS doen van 90 procent van de shitcoin projecten zijn de domeinnamen een week geleden geregistreerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zentyth1
Technofreakz schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 14:30:
Begin nu ook wel huiverig te worden voor m’n Nex.
dit is toch gewoon een werkend product?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michel12593
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 15-03-2024
Hi allemaal, ik heb van lang geleden nog een redelijke portie Floki staan op BNB (BEP20) chain.
Gezien de recente stijgingen wil ik graag een gedeelte van mijn positie afbouwen, deze positie staat bij mij momenteel in Trust Wallet.

Heeft iemand tips voor welke exchange Floki in BEP20 ondersteunt? Of welke bridge ik kan gebruiken en hoe dat proces werkt?

Ik gebruikte eerst Binance, maar kan nu geen geschikte exchanges/converters vinden die deze coin/structuur ondersteunen in NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Nu online
PCHAN/SOL lijkt nog wel potentie te hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Nu online
michel12593 schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 14:34:
Hi allemaal, ik heb van lang geleden nog een redelijke portie Floki staan op BNB (BEP20) chain.
Gezien de recente stijgingen wil ik graag een gedeelte van mijn positie afbouwen, deze positie staat bij mij momenteel in Trust Wallet.

Heeft iemand tips voor welke exchange Floki in BEP20 ondersteunt? Of welke bridge ik kan gebruiken en hoe dat proces werkt?

Ik gebruikte eerst Binance, maar kan nu geen geschikte exchanges/converters vinden die deze coin/structuur ondersteunen in NL
gewoon op pancakeswap swappen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
dehardstyler schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 14:23:
[...]

Kwalitatief Uitermate Teleurstellend. :+

En eruit op 2,58. Toch nog winst, jeeej! :F
Mazzel!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaWayne
  • Nu online
hij staat alweer hoger. Diamond hands hier :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
DaWayne schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 14:24:
[...]

Stom he, ik hing gisteren nog met mijn vinger boven de sell-knop voor Rosnet, maar was toch weer te greedy, de x4 was niet voldoende....

Ik ben daar ook een beetje bang voor met Argocoin. Die heb ik vanaf 20 cent nu naar ongeveer $1.70 gehodlt.
Verkopen betekent doorstijgen, aanhouden betekent alles kwijt..?
Verkopen betekent winst pakken! Het zijn microcaps. 2 van de 1000 zullen ooit naar een Tier 1 exchange gaan en legitieme projecten zijn. Het is allemaal fake. Je moet gewoon het geluk hebben dat de ponzi zo lang mogelijk in leven blijft. Ik hou mijn hart vast bij OPSEC en GPU. Het enige wat mij nu tegenhoudt is greed en niet dat ik in beide projecten geloof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zentyth1
zijn de legitieme projecten ook niet gewoon ponzi's behalve eth en btc waarbij er echt waarde in de coin zit doordat er veel geloof in ze zijn als stabiele waardeinvestering. noem mij nou eens een blockchain technology die echt verandering teweeg heeft gebracht.

Ik werk bij 1 vd grootste consultantcy bedrijven ter wereld (mss wel de grootste ;)) blockchain hebben we bij al onze klanten geprobeerd te pushen. neem ripple even buiten de stablecoins en btc en eth, what the f&*( is het nou eigenlijk ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaWayne
  • Nu online
zwembroek schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 14:41:
[...]

Verkopen betekent winst pakken! Het zijn microcaps. 2 van de 1000 zullen ooit naar een Tier 1 exchange gaan en legitieme projecten zijn. Het is allemaal fake. Je moet gewoon het geluk hebben dat de ponzi zo lang mogelijk in leven blijft. Ik hou mijn hart vast bij OPSEC en GPU. Het enige wat mij nu tegenhoudt is greed en niet dat ik in beide projecten geloof.
Klopt ook, ik was ook te greedy, en ben niet goed genoeg in shitcoin-city. Net als vorige bull echt wel wat pareltjes, maar ook een hoop drek.

Heb zojuist dan ook 50% van mijn Argocoin verkocht, gaat richting Bybit als funding voor de Debit Card.
Rest blijft staan, net als Byte, Qubic en Rosnet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Zentyth1 schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 14:49:
zijn de legitieme projecten ook niet gewoon ponzi's behalve eth en btc waarbij er echt waarde in de coin zit doordat er veel geloof in ze zijn als stabiele waardeinvestering. noem mij nou eens een blockchain technology die echt verandering teweeg heeft gebracht.

Ik werk bij 1 vd grootste consultantcy bedrijven ter wereld (mss wel de grootste ;)) blockchain hebben we bij al onze klanten geprobeerd te pushen. neem ripple even buiten de stablecoins en btc en eth, what the f&*( is het nou eigenlijk ?
Uiteindelijk hebben al die tokens na BTC en ETH geen waarde. Maar er zit wel een verschil in een scam en een legitiem project. Die scams zijn vooropgezette rug pulls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karebare
De hele hype rond blockchain is inderdaad overroepen.

Maar probeer eens geld over te schrijven van jouw bankrekening maar de bankrekening van jouw vriend die in Guatemala woont.

En stuur eens 5 SOL van jouw wallet naar eender welke Solana wallet ter wereld.

Heel veel ervan is hype en zever in pakjes maar het idee van één ledger zonder tussenpersonen (banken), daar zit wel iets in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Falastine

Falastine

zometeen om 17:00 op SOLex ai launchpas weer een stealth memcoin launch niemand heeft nog informatie over hoe en wat wat ik wel weet is dat vorige week mijn 1 sol in een uur 12 sol werd.

gebruik bonkbot op telegram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zentyth1
Karebare schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 15:39:
De hele hype rond blockchain is inderdaad overroepen.

Maar probeer eens geld over te schrijven van jouw bankrekening maar de bankrekening van jouw vriend die in Guatemala woont.

En stuur eens 5 SOL van jouw wallet naar eender welke Solana wallet ter wereld.

Heel veel ervan is hype en zever in pakjes maar het idee van één ledger zonder tussenpersonen (banken), daar zit wel iets in.
Dat heeft fintech al opgelost toch? Iets van transactiekosten maar weinig risico op een sol collapse (e.g revolut). Ik denk eerder dat dit speelt als je geld naar noord korea wil sturen of iran , daarom kunnen autoritaire regimes zich goed vinden in crypto voor bijv. Sancties proberen te ontwijken. Idd zijn de top caps geen rugpulls , dat is gewoon een criminele zaak, maar er zit ook geen enkele reeele waarde onder die de omzet van die bedrijven op wat voor manier dan ook staaft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zentyth1
Falastine schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 15:55:
zometeen om 17:00 op SOLex ai launchpas weer een stealth memcoin launch niemand heeft nog informatie over hoe en wat wat ik wel weet is dat vorige week mijn 1 sol in een uur 12 sol werd.

Hoe stel je het in ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Falastine

Falastine

telegram gewoon naar bonkbot je krijgt dan een sol adres daar maak je sol naar toe over
dan op de buy knop drukken tokenadres invullen en kopen thats it 3 seconde werk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zentyth1
Okay maar kan toch ook gewoon het adress swappen op dan op radyium ? En hoe weet je wat het adres wordt in bonkbot ? Help us out 😄

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falastine

Falastine

Zentyth1 schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 16:01:
Okay maar kan toch ook gewoon het adress swappen op dan op radyium ? En hoe weet je wat het adres wordt in bonkbot ? Help us out 😄
Raydium,io is de traagste website ter wereld hoe kunnen mensen deze gebruiken joh. Het adres van de token word over een uur bekend gemaakt op telegram het kanaal heet
https://t.me/Mystery_Launch_SOL

[ Voor 3% gewijzigd door Falastine op 12-03-2024 16:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Technofreakz
En daar gaat Nex.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zentyth1
Falastine schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 16:04:
[...]

Raydium,io is de traagste website ter wereld hoe kunnen mensen deze gebruiken joh. Het adres van de token word over een uur bekend gemaakt op telegram het kanaal heet
Interessant zal er eens een sol ingooien , hoesnel en waar track je gains komt dit gelijk op dex bijvoorbeeld ? En hoesnel had je na de vorige launch verkocht?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaWayne
  • Nu online
Rosnet verkocht op 4$. Na fee nog 20% winst over. Portfolio weer een potentieel diamantje armer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falastine

Falastine

Zentyth1 schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 16:12:
[...]

Interessant zal er eens een sol ingooien , hoesnel en waar track je gains komt dit gelijk op dex bijvoorbeeld ? En hoesnel had je na de vorige launch verkocht?
Je ziet in een scherm realtime de waarde en kunt direct verkopen binnen seconde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsM
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:51
Zit je dan ook met verhoogde hartslag klaar?:+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
zwembroek schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 14:41:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8p1G3isD5wTilP-vfiJaonOqE3k=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UCYNLSFo5NFrHpmEGXFvSZwU.jpg?f=fotoalbum_large

Ja precies. TAO stond ook ooit plaats 4000 nogwat kan ik me herinneren. Het verschil metp de huidige meuk is dat ze een subnet op Bittensor (prijs loopt al in de miljoenen?) claimen of er heel tof een NVIDIA, Intel of Google cloud logo bijzetten. Hoop rotzooi dus.

[ Voor 20% gewijzigd door Alpina op 12-03-2024 17:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jantje2000
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 22:53
Ik ben ook slecht in winst pakken helaas. Ik zat in QUANTUM (pure gok), op een gegeven moment was dat keer 3,5 en ik dacht al dat het wel eens kon dalen, maar helaas te greedy in de hoop een x4 te pakken, inmiddels is het een / 5 geworden, lol

De wet van Murphy: Alles wat fout kan gaan zal fout gaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BeyondThunder

BeyondThunder

Lost Lightning

Falastine schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 16:04:
[...]

Is dat deze BonkBot?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/crp083_2XC4q87n7B6JQVasM3zE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/sihil9N3tV2cEM726eLmpvyM.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karebare
Zentyth1 schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 15:56:
[...]

Dat heeft fintech al opgelost toch? Iets van transactiekosten maar weinig risico op een sol collapse (e.g revolut). Ik denk eerder dat dit speelt als je geld naar noord korea wil sturen of iran , daarom kunnen autoritaire regimes zich goed vinden in crypto voor bijv. Sancties proberen te ontwijken. Idd zijn de top caps geen rugpulls , dat is gewoon een criminele zaak, maar er zit ook geen enkele reeele waarde onder die de omzet van die bedrijven op wat voor manier dan ook staaft.
Ik gebruikte het voorbeeld omdat ik zelf schoonfamilie heb in Zuid-Amerika. Je moet echt niet naar de extreme landen gaan om problemen te ondervinden om geld over te maken. Revolut, PayPal... allemaal nog niet geweldig ingeburgerd of de overheid stelt absurde limieten in (max 300 usd per dag). Dan kan je discussiëren of het al dan niet OK is om 600 usd via crypto over te maken als de overheid een limiet van 300 instelt... En ik denk dat het daar om draait. Meer zelf in handen hebben of afhankelijk zijn van banken, forwarders, overheden...

Klopt dat crypto nog altijd een oplossing is die op zoek is naar een probleem. Maar als ik er geld mee kan verdienen, tja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeyondThunder

BeyondThunder

Lost Lightning

Duurt lang....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroeT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:48

KroeT

[...]

Hoe verliep de koers na die x12? En heb je gekozen voor de snelle winst of heb je nog een positie aangehouden?

Peace is not simply the absence of war.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c-nan
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 07:57
zwembroek schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 12:58:
[...]

Soms is dat beter. Vaak hersteld het wel weer en verkoop je te snel. Maar ik zou vanavond wel wegwezen. Genoeg andere projecten om geld mee te verliezen. Eh ik bedoel om winst mee te maken. :P
Inmiddels kost het verkopen meer dan dat het oplevert :D

EU DNS: 86.54.11.100

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Falastine

Falastine

KroeT schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 18:56:
[...]

Hoe verliep de koers na die x12? En heb je gekozen voor de snelle winst of heb je nog een positie aangehouden?
Ik pak winst en ben weg ik verdien liever zeker 3000 dan onzeker hopen op een x1000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroeT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:48

KroeT

[...]

Falastine schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 19:19:
[...]

Ik pak winst en ben weg ik verdien liever zeker 3000 dan onzeker hopen op een x1000
Snap ik ja. Goede zet.

Ik zie trouwens nu dat je $SOLEX moet staken om platinum tier te worden om een hele Sol te mogen inzetten in die launch. Het plebs (dat ben ik :P) mag 0,1 Sol inzetten. Ik ga t wel proberen, maar dat zet geen zoden aan de dijk denk ik.

Bron: https://x.com/solexlaunch...&t=xAoTJEM63G3LrjDDBQXKMQ

[ Voor 10% gewijzigd door KroeT op 12-03-2024 19:48 ]

Peace is not simply the absence of war.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geenbelasting
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 19-07-2024
Zoals anderen hier ben ik vandaag hard in mijn kont gepakt door VIRTU. Zo'n 80% verlies volgens mij. Ik heb helemaal geen vertrouwen meer in dit project, maar ik laat wat over is gebleven erop. Ik heb nog steeds hoop op een kleine pump na Nvidia GTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeyondThunder

BeyondThunder

Lost Lightning

TrmPysthDikW9ebkw1bf3qxhAnuLXAVtdVZgXvY2VKG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsM
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:51
Met Bonkbot ingestapt.
De eerste paar transacties waren mislukt. Daarna toch gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zentyth1
BeyondThunder schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 20:05:
[...]

TrmPysthDikW9ebkw1bf3qxhAnuLXAVtdVZgXvY2VKG
Loopt nog niet top

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeyondThunder

BeyondThunder

Lost Lightning

Nee, gewoon op verlies, @Falastine was dat de vorige keer ook zo?
Pagina: 1 ... 77 ... 94 Laatste

Let op:
  • Het risico voor het investeren in nieuwe coins is enorm. Wees je ervan bewust dat je je volledige inzet op zeer korte termijn volledig kunt verliezen. Investeer dus ook nooit meer dan je bereid bent om te verliezen.
  • Blijf on-topic.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Het afkraken van Meme coins in het algemeen is niet de bedoeling. Het topic kan daardoor ondergesneeuwd raken. Uit je mening op een normale manier en ga een gezonde discussie aan.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Mocht er hier een coin besproken zijn, dat een scam coin blijkt te zijn, wees dan zo vriendelijk om die informatie direct met anderen te delen, dat wordt gewaardeerd,
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!