[MC] Cryptocurrency Meme Coins topic [HOOG RISICO]

Pagina: 1 ... 59 ... 96 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patroo
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 18-09 09:20
Waah schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 15:39:
[...]

Ik snap wat rebase is. Ik snap niet hoe je er geld mee verdient :+
@Patroo waar staat GMR voor? GreenMoon?
Ik heb het idee dat die charts voor rebase-tokens er altijd zo uitzien.... en dat zorgt voor FOMO-buys. Mensen kopen gewoon blind (zoals ik :+ maar was benieuwd naar het concept. Genoeg mensen die gewoon apen) en voila, dikke tech.

De devs zullen zelf wel een flinke zak hebben, en als er een andere token mee te verdienen valt zullen ze daar hun centjes wel mee verdienen :+
GRM staat idd voor Greenmoon. Is momenteel de hoogste stijger op cmc, maar het is allemaal heel raar hoe deze munt in elkaar zit. Het stijgt als een malle en dat zal natuurlijk ook fijn zijn voor de mensen die neigen naar fomo, maar wat heb je eraan als de waarde en mc stijgt, maar je bag elk moment drastisch verminderd wordt?

De TG lijkt me ook een grote grap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• happymoon
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 01-12-2024
ik begreep van greenmoon ook niets... ging x 3 op coinmarketcap en ik dacht TOP. Waarde was met 1/3 gedaald via mijn trustwallet.. ook maar uitgesnapt..
Hoe kan je daar winst op maken? Iemand die dit kan verklaren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 18-09 22:46
murphylee schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 20:03:
[...]

[...]

Ik zou ten eerste kijken naar de MCap! Dit is leidend. Ook al lijkt het alsof de coin x30 is gegaan.
En gelijk de chart op 1 Day zetten. Krijg je een duidelijker beeld van de daadwerkelijke gang van zaken. Komt erop neer dat de chart hoe dan ook stijgt waardoor je het fomo effect krijgt. Bijna iedereen kijkt dan naar de 1 maand chart en denkt dat die binnen is terwijl dit niet het geval is. 🤣

Dus als ik jullie was zou ik of direct na launch er in springen of aan je neus voorbij laten gaan.
Omdat Rebase vrij nieuw is lijkt het me beter om dit advies van @murphylee te volgen...

Volgens mij zit het zo: Als mensen veel blijven kopen maak je als holder sowieso winst. Als de verkoop tegenvalt dan stijgt de chart alsnog en dat wordt gefinancieerd door de holders. Als die ''neppe'' groene kaarsen niet voor het gewenste FOMO effect zorgt gaat het mis. Dan wordt de investering in die ''neppe'' groene kaarsen niet terugverdiend.

[ Voor 26% gewijzigd door _Gast_ op 12-10-2021 12:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ymoona
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-09 23:13
Ik heb een trust wallet op mijn telefoon met daarin een paar muntjes (BNB, BabyDoge en Gagger(scammed I know))
Nu heb ik op mijn nieuwe telefoon weer Trust Waller geinstalleerd en de recovery phrase gebruikt, maar nu zie ik alleen maar mijn BNB en Gagger, al mijn mooie baby doge muntje toont ie niet. Waar zijn ze gebleven? De oude wallet is nog actief.

https://f1nerd.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13:39
ymoona schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 16:14:
Ik heb een trust wallet op mijn telefoon met daarin een paar muntjes (BNB, BabyDoge en Gagger(scammed I know))
Nu heb ik op mijn nieuwe telefoon weer Trust Waller geinstalleerd en de recovery phrase gebruikt, maar nu zie ik alleen maar mijn BNB en Gagger, al mijn mooie baby doge muntje toont ie niet. Waar zijn ze gebleven? De oude wallet is nog actief.
En je hebt die token wel toegevoegd in het overzicht neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Nu online
ymoona schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 16:14:
Waarschijnlijk moet je de tokens handmatig toevoegen, of aanzetten. Dit doe je met de knop rechtsboven (de 2 schuifjes).
Staan ze niet in Trustwallet, dan kan je het contactadres (via CMC of Coingecko) copy-pasten en worden ze weer zichtbaar.

Ik gebruik overigens liever Meta Mask, zeker i.c.m. de pc is dat fijn. In principe kan je daarin (Chrome extensie) gewoon je bestaande wallet importeren met je eigen recovery phrase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymoona
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-09 23:13
Dank je wel @Nopheros en @DaWayne het is gelukt.
Ik heb ze nu toegevoegd, had niet bedacht dat ik bij het zoekveld het contact adress kon plakken, ik zie mijn muntjes weer!

https://f1nerd.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:22
DaWayne schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 13:26:
Lol, alles gaat naar de maan nu :)

behalve trouwens Babylondon...
U zei? ;)

Dough is ook een leuke, met een Nederlands tintje.

[ Voor 12% gewijzigd door Nnoitra op 12-10-2021 17:43 ]

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KrankenWagen
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 18-05 16:57
Godzilla Token op 20k marked cap gekocht nu 120k, binnenkort op CoinGecko.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

KrankenWagen schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 20:19:
Die hele token en website scheeuwt "wij zijn in Juni blijven hangen paas mij je geld!"

Run forest run

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intelcore
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-09 21:29
Heb wat UMB gekocht, schijnt ook een goed project te zijn met veel upside. Weet niet of dit onder "meme coin" valt maar misschien een tip voor als iemand een lage marketcap (meer risico dus) coin zoekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:01
Intelcore schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 07:26:
Heb wat UMB gekocht, schijnt ook een goed project te zijn met veel upside. Weet niet of dit onder "meme coin" valt maar misschien een tip voor als iemand een lage marketcap (meer risico dus) coin zoekt.
Iets meer info zou wel fijn zijn ipv enkel namedrop :+
Verwijderd schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 00:45:
[...]

Die hele token en website scheeuwt "wij zijn in Juni blijven hangen paas mij je geld!"

Run forest run
Dus omdat de site niet van het type "wat-hip-is-deze-maand" is het meteen onbetrouwbaar? 8)7
Je bent weer lekker aan het FUD'den op basis van 0 info :D
Sta je leuk in de plus _/-\o_ Ik wacht wel ff tot die stabiel sideways gaat

EDIT: BTC doet niets... BNB is gestopt. Dus ach, gokje gewaagd. :+
Nog geen CMC of CG. Daar wacht ik op, en dan een paar dagen later verkopen.

Had ik met Rainbow ook moeten doen. :X Daar van het plan afgeweken door te verkopen (zonder verlies) om vervolgens een X10 mis te lopen met een leuk bedrag :X

[ Voor 12% gewijzigd door Waah op 13-10-2021 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn.s
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:33
Waah schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 08:31:
[...]
EDIT: BTC doet niets... BNB is gestopt. Dus ach, gokje gewaagd. :+
Nog geen CMC of CG. Daar wacht ik op, en dan een paar dagen later verkopen.
Bnb gaat nu nog wel lekker en er moet ook nog een bnb burn komen deze maand als ik het goed heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphylee
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-09-2023

murphylee

MurphyLee#2626

Waah schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 08:31:
[...]
Had ik met Rainbow ook moeten doen. :X Daar van het plan afgeweken door te verkopen (zonder verlies) om vervolgens een X10 mis te lopen met een leuk bedrag :X
Ik zit nog niet zo lang in deze wereld maar wij allemaal hebben dat punt wel al vaak bereikt. Had ik maar dit of dat gedaan. Vooral bij deze shitcoins.

Maar mijn ervaring zegt dat je het gewoon niet kan weten. Ook al is een team achter de coin zo gemotiveerd om er iets van te maken. Het heeft nog altijd de hype nodig om te moonen.

Ik kijk nu liever wat meer op icodrops voor het serieuzere werk. En de tientjes gooi ik dan wel in tokens zoals Godzilla of andere meuk.

I bad beat my meat by busting my nuts!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Waah
martijn.s schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 10:34:
[...]

Bnb gaat nu nog wel lekker en er moet ook nog een bnb burn komen deze maand als ik het goed heb.
Aangezien BNB gelinkt is aan deze coins, maakt het dus eigenlijk niet zoveel uit :+ Als BNB stijgt, stijgt je waarde in euro's dus sowieso of het nu in BNB zit of een shitcoin.
murphylee schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 11:19:
[...]

Ik zit nog niet zo lang in deze wereld maar wij allemaal hebben dat punt wel al vaak bereikt. Had ik maar dit of dat gedaan. Vooral bij deze shitcoins.

Maar mijn ervaring zegt dat je het gewoon niet kan weten. Ook al is een team achter de coin zo gemotiveerd om er iets van te maken. Het heeft nog altijd de hype nodig om te moonen.

Ik kijk nu liever wat meer op icodrops voor het serieuzere werk. En de tientjes gooi ik dan wel in tokens zoals Godzilla of andere meuk.
Absoluut. En dat is ook niet erg. Je kunt niet alles weten.
Wat je wel kan doen is een plan maken. Probleem bij mij was: Ik had een plan, maar toch vanaf geweken. Tja das gewoon niet handig... Want dat plan was rationeel bedacht. Het veranderen was op basis van emotie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patroo
Lol, zonder alle rare rebase gedoe zou mijn inleg van 0,5 bnb bij Greenmoon nu volgens de chart $110k waard zijn...

Terwijl ze nu een mc hebben van 600k.

[ Voor 15% gewijzigd door Patroo op 13-10-2021 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 18:10
Rainbow

Gaat die 0 er nou eindelijk af ? Wilde eigenlijk al eerder dumpen (inzet is er al uit) maar alles even losgelaten op vakantie, verassend genoeg een pumpje vandaag. 🐳

Nog mensen die erin zitten ?

[ Voor 27% gewijzigd door Palindrome op 13-10-2021 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphylee

murphylee

MurphyLee#2626

Palindrome schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 20:20:
Rainbow
Nope. Ben x11 gegaan en that's fine by me. Iets met paper hands. Want ik had een mooie entry. Maar hoop voor je dat die nu gaat moonen *O*

$Vice vandaag een flinke dump gehad en half uur geleden iemand er met 100k in gegaan. Coin wordt gedragen door enkele 🐋.
Ben benieuwd wanneer het platform live gaat.

Vandaag nog in
$SIMP gefomod 8)7
En wil nog een goede entree punt zoeken voor $Orion money maar nog altijd niet gevonden. :( Of komt die er niet meer...

Edit: DOT vliegt 🤤

[ Voor 5% gewijzigd door murphylee op 13-10-2021 20:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
Zelf nu in die godzilla-token gestapt. Hold ik lange termijn tot cmc/CG.

En je hoort er niet bij zonder een floki-coin dus:
https://redfloki.com/

DYOR enzo :+ want ik heb het niet voor je gedaan :D

Beide onder de 1M market cap (gekocht onder de 150k market cap). Dat zijn toch de tokens waar ik van houd.

[ Voor 21% gewijzigd door Waah op 13-10-2021 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:22
Palindrome schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 20:20:
Rainbow

Gaat die 0 er nou eindelijk af ? Wilde eigenlijk al eerder dumpen (inzet is er al uit) maar alles even losgelaten op vakantie, verassend genoeg een pumpje vandaag. 🐳

Zit ik op 18x ten opzicht van wat ik in de presale bijgekocht heb en dan heb ik er al 2,5 BNB uitgehaald.
Wat weer naar Londex en Dough is gegaan.
Als ik de DHOLD investering meeneem in de berekening, sta ik op zo'n 5x

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
QBIT en JOJO saga continues 👀
JOJO nu x5 gains en QBIT x3 👍

CRDN (Cardence) wel in een kleine plus maar blijft stabiel (al weken)

[ Voor 35% gewijzigd door Kol Nedra op 14-10-2021 10:11 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaWayne
  • Nu online
hmm, mooie winsten hebben jullie.
Zijn er nog nieuwe pareltjes? Ik ga vanavond wel wat in OB-traders stoppen, via Lithium, maar verwacht hier niet een x10 zoals bij Vice (wel een x2 of meer). Is een platform met AI-bots om te handelen.
Vice heb ik deels gecashed, maar nog wel aardig wat in zitten. Gisteren in de dip ook bijgekocht en later (op x2) weer verkocht.

[ Voor 24% gewijzigd door DaWayne op 14-10-2021 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10:52

Chaes

#HODL

Ik zit ook nog steeds in Rainbow, vanaf het begin al (DHOLD restje toen omgezet naar Rainbow).
Staat nu ook wel lekker op een x10 ofzo. Helaas is het niet heel veel €€.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bmic
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-09 23:39
Chaes schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 10:36:
Ik zit ook nog steeds in Rainbow, vanaf het begin al (DHOLD restje toen omgezet naar Rainbow).
Staat nu ook wel lekker op een x10 ofzo. Helaas is het niet heel veel €€.
Idem hier. Procentueel mooie winsten, maar was enkel met wat zakgeld ingestapt :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
DaWayne schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 10:19:
hmm, mooie winsten hebben jullie.
Zijn er nog nieuwe pareltjes? Ik ga vanavond wel wat in OB-traders stoppen, via Lithium, maar verwacht hier niet een x10 zoals bij Vice (wel een x2 of meer). Is een platform met AI-bots om te handelen.
Vice heb ik deels gecashed, maar nog wel aardig wat in zitten. Gisteren in de dip ook bijgekocht en later (op x2) weer verkocht.
Ik ga mijn volledige allocatie inzetten op OB, ben zeer enthousiast :)

Qua pareltjes: check Opacity ($OPCT) eens. Geen micro-micro cap (~10mio) maar wel een bizarre onderwaarding als je het mij vraagt. Werkend cloud-storage product, binnenkort grotendeels gedecentraliseerd via het SiaCoin netwerk, een zeer user friendly applicatie en binnenkort mobile app.

Een soort Apple Cloud maar dan veilig :P

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Iemand gisteren na mijn tip nog in RedFloki gestapt? :+

Gaat wel redelijk aardig volgens mij. Nog geen 10x, maar in een nachtje x4 (netto, na fees) is niet zo gek.

Ben alleen gebanned. Had na aankoop issues met verkopen, dus daar vroeg ik wat over. Na een paar keer vragen was het ban. Maar met een net nieuwe release is dat ook niet héél vreemd als iemand roept dat je niet kan sellen.

5 minuten later werkte alles weer. Pancake-dingetje denk ik :+

Huidige MC is 800K, dus genoeg ruimte voor groei met CG en CMC listings komende _/-\o_

[ Voor 54% gewijzigd door Waah op 14-10-2021 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
Waah schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 13:10:
Iemand gisteren na mijn tip nog in RedFloki gestapt? :+

Gaat wel redelijk aardig volgens mij. Nog geen 10x, maar in een nachtje x4 (netto, na fees) is niet zo gek.

Ben alleen gebanned. Had na aankoop issues met verkopen, dus daar vroeg ik wat over. Na een paar keer vragen was het ban. Maar met een net nieuwe release is dat ook niet héél vreemd als iemand roept dat je niet kan sellen.

5 minuten later werkte alles weer. Pancake-dingetje denk ik :+

Huidige MC is 800K, dus genoeg ruimte voor groei met CG en CMC listings komende _/-\o_
Doe mij even taggen volgende keer als je zo'n 150k project tegenkomt :P

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Jedi_Pimp schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 13:39:
[...]

Doe mij even taggen volgende keer als je zo'n 150k project tegenkomt :P
Die Godzilla Token zit nog steeds op 150-200k. Maar daar verwacht ik niet héél veel van. Team is nogal van "Jullie moeten shillen". Tja zo werkt het niet helemaal O-)

Misschien dat er nog wat gebeurd, maar ik wacht op CG en dan inleg eruit... dan kijken wat de koers doet en als die niets doet stap ik uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes

Chaes

#HODL

Heb ook nog wat BNB in de aanbieding, mocht iemand nog een leuk, klein project kennen met potentie (of eentje die binnenkort live gaat), laat maar weten :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaWayne
  • Nu online
Jedi_Pimp schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 12:04:
[...]

Ik waarschijnlijk ook :) .
Tot nog toe hebben ze niet teleurgesteld met IDO's. En op de OBT telegram wordt het behoorlijk druk, dat is een goed teken. Het product zelf is natuurlijk al af, dat scheelt t.o.v. Buffer.
Ik ga wel even kijken hoe snel het volloopt de eerste 45 minuten, aangezien je het eerste uur sowieso gegarandeerd je allocatie krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes

Chaes

#HODL

DaWayne schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 17:59:
[...]

Ik waarschijnlijk ook :) .
Tot nog toe hebben ze niet teleurgesteld met IDO's. En op de OBT telegram wordt het behoorlijk druk, dat is een goed teken. Het product zelf is natuurlijk al af, dat scheelt t.o.v. Buffer.
Ik ga wel even kijken hoe snel het volloopt de eerste 45 minuten, aangezien je het eerste uur sowieso gegarandeerd je allocatie krijgt.
Heb je een linkje? Wanneer is de sale?

Edit: heb het gevonden denk ik. 6 entries required om deel te kunnen nemen incl. het maken van een bot op hun platform? _O- 7(8)7

Koop wel wat wanneer contract address bekend is...

[ Voor 14% gewijzigd door Chaes op 14-10-2021 19:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaWayne
  • Nu online
Chaes schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 19:13:
[...]

Heb je een linkje? Wanneer is de sale?
Lithium.ventures

Is een Launchpad, waarvoor je EBSC (hun munt) nodig hebt. Deze stake je op hun Launchpad, om dan met BNB te kunnen kopen in de IDO.
IDO voor OBT is om 20 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes

Chaes

#HODL

DaWayne schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 19:17:
[...]

Lithium.ventures

Is een Launchpad, waarvoor je EBSC (hun munt) nodig hebt. Deze stake je op hun Launchpad, om dan met BNB te kunnen kopen in de IDO.
IDO voor OBT is om 20 uur.
Dit is dezelfde neem ik aan? https://gleam.io/CJa7j/ob-trader-whitelist

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaWayne
  • Nu online
Ja. Maar die whitelist geeft je alleen een maand gratis een abonnement op een BOT (hun utility). De tokens koop je via Lithium.

Is hun 3e launch, eerste 2 zijn Vicewrld en buffer.

[ Voor 7% gewijzigd door DaWayne op 14-10-2021 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes

Chaes

#HODL

DaWayne schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 19:21:
[...]

Ja. Maar die whitelist geeft je alleen een maand gratis een abonnement op een BOT (hun utility). De tokens koop je via Lithium.
Thanks. Ik koop wel gewoon op Pancakeswap zometeen, denk ik. Even afwachten hoe de prijs/mcap is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaWayne
  • Nu online
Chaes schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 19:22:
[...]

Thanks. Ik koop wel gewoon op Pancakeswap zometeen, denk ik. Even afwachten hoe de prijs/mcap is.
Ob Kan je morgen rond 17 uur lopen vanaf 0,115. IDO is 0,10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes

Chaes

#HODL

DaWayne schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 19:23:
[...]

Ob Kan je morgen rond 17 uur lopen vanaf 0,115. IDO is 0,10
Ah, maar in die TG groep staat dat 't contract address meteen beschikbaar komt na launch over 35 minuten. Maar dan is die nog niet op PCS ofzo?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaWayne
  • Nu online
Chaes schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 19:25:
[...]

Ah, maar in die TG groep staat dat 't contract address meteen beschikbaar komt na launch over 35 minuten. Maar dan is die nog niet op PCS ofzo?
Zit je dan wel in de goede? Want in de officiële wordt duidelijk aangegeven dat het contract morgen 15 uur UTC wordt vrijgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes

Chaes

#HODL

DaWayne schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 19:33:
[...]

Zit je dan wel in de goede? Want in de officiële wordt duidelijk aangegeven dat het contract morgen 15 uur UTC wordt vrijgegeven.
Yes je hebt gelijk, verkeerd gelezen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
Chaes schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 19:22:
[...]

Ook een prima optie, ik ga waarschijnlijk ook bijkopen morgen omdat ik maar voor 1000$ kan deelnemen in de IDO en ik veel vertrouwen heb in deze launch. *5 moet zeker kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes

Chaes

#HODL

Jedi_Pimp schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 19:52:
[...]

Ook een prima optie, ik ga waarschijnlijk ook bijkopen morgen omdat ik maar voor 1000$ kan deelnemen in de IDO en ik veel vertrouwen heb in deze launch. *5 moet zeker kunnen.
Lekker. Ik zal me even inlezen vanavond want als het daadwerkelijk zoveel potentie heeft als dat je impliceert, dan misschien maar wat meer fiat tegenaan gooien :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaWayne
  • Nu online
Chaes schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 19:54:
[...]

Lekker. Ik zal me even inlezen vanavond want als het daadwerkelijk zoveel potentie heeft als dat je impliceert, dan misschien maar wat meer fiat tegenaan gooien :)
200k IDO gevuld in 15 minuten. Valt me niks tegen oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nietmachine48
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 26-08 22:23
Jedi_Pimp schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 12:04:
[...]

Qua pareltjes: check Opacity ($OPCT) eens. Geen micro-micro cap (~10mio) maar wel een bizarre onderwaarding als je het mij vraagt. Werkend cloud-storage product, binnenkort grotendeels gedecentraliseerd via het SiaCoin netwerk, een zeer user friendly applicatie en binnenkort mobile app.

Een soort Apple Cloud maar dan veilig :P
De fork v Oyster Pearl, waarvan 1 vd oprichters de tokens had verkocht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Ennnn gerugged :X
Verwijderd schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 00:45:
[...]

Run forest run
Had je toch gelijk O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waah schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 00:12:
[...]

Ennnn gerugged :X

[...]

Had je toch gelijk O-)
Ik doelde meer op de totaal usecase-loze token, dat is toch uit de mode jongens :+

Nu hebben ze minimaal een fake use case nodig.

Rugged, tja, dat is van alle tijden :'( Hoop dat jullie niet te veel verloren hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWayne
  • Nu online
Oef, tsja dat ruggen hoort er helaas bij.
Dat is wel de reden dat ik grotendeels gestopt ben. Je moet echt op zoek naar betrouwbare launchpads wat dat betreft. En die zijn dun gezaaid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
nietmachine48 schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 21:34:
[...]

De fork v Oyster Pearl, waarvan 1 vd oprichters de tokens had verkocht..
En die vervolgens netjes is vervolgd en zijn straf uitzit. Het huidige team heeft daar niets mee te maken en ze hebben een goed werkend product opgebouwd d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanNL
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-09-2023
Gisteren was er een hoop Shiboshi gekte, iemand mee gedaan hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
Om 17:00 is de Pancake launch van Autocrypto International. Het team is gespecialiseerd in AI en bots. Ze willen een leidende rol gaan spelen op dit gebied. Voor meer info: https://autocrypto.ai/ en check de Telegram. Deze ga ik holden voor de lange termijn.

Contract: https://bscscan.com/token...044d3ee190f14dfe58bdf4eae

AMA: YouTube: AutoCrypto.ai English AMA 02.10.2021

DYOR!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes

Chaes

#HODL

The transaction cannot succeed due to error: cannot estimate gas; transaction may fail or may require manual gas limit.

Heb telkens deze error weer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
Chaes schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 16:49:
The transaction cannot succeed due to error: cannot estimate gas; transaction may fail or may require manual gas limit.

Heb telkens deze error weer..
Bij Autocrypto? Je moet sws de Telegram joinen. Launch is uitgesteld tot 18.30 door een probleem met het contract.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes

Chaes

#HODL

_Gast_ schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 17:43:
[...]

Bij Autocrypto? Je moet sws de Telegram joinen. Launch is uitgesteld tot 18.30 door een probleem met het contract.
Nee bedoel in z'n algemeen. Soms werkt 't wel, soms niet.

Zag idd dat ie uitgesteld is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Gast_
Chaes schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 17:45:
[...]

Nee bedoel in z'n algemeen. Soms werkt 't wel, soms niet.

Zag idd dat ie uitgesteld is.
Ah ok. Je kunt de volgende dingen proberen:

Verkopen in de Poocoin Exchange
De tokens afronden naar mooie getallen.
De tokens achter de komma weghalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes

Chaes

#HODL

Net One Button Traders gekocht (launch was om 18:00 op PCS). Nu maar afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Ach, die rug overleef ik wel.... Want Red Floki Inu is weer moon!

Das al coin nummer 4 of 5 die ik vind en een x20 doet 😂 3M market cap in 2 dagen

[ Voor 8% gewijzigd door Waah op 15-10-2021 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gretzkyus
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16:45
Chaes schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 18:04:
Net One Button Traders gekocht (launch was om 18:00 op PCS). Nu maar afwachten.
Ik ook via Lithium launchpad.
One Button teamleden zijn Nederlanders zo te zien. Tweakers toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Waah schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 20:14:
Ach, die rug overleef ik wel.... Want Red Floki Inu is weer moon!

Das al coin nummer 4 of 5 die ik vind en een x20 doet 😂 3M market cap in 2 dagen
Motherf*cker.
Zou een stop loss zetten op -35%... Werkte niet. Nog een keer... Zet Bogtools de stop loss pp de huidige prijs.

Meteen gefilled. Fuckers....

Zit nog zoveel potentie in... Maar ga niet weer all in en het vergokken. Maar baal wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphylee

murphylee

MurphyLee#2626

Gretzkyus schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 21:43:
[...]
Ik ook via Lithium launchpad.
One Button teamleden zijn Nederlanders zo te zien. Tweakers toevallig?
Iemand wat meer info over OB? Zie dat jullie hier gehyped zijn over deze coin.

Zitten jullie toevallig nog in Nederlandse telegram groepen? Waar coins gecalled worden.

In een andere groep werd Nexus flink gehyped. Cmc gefasttracked en binnen een dag er op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Iemand nog tips om busd om te zetten naar keiharde euro's? Vanuit metamask?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waah schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 08:32:
Iemand nog tips om busd om te zetten naar keiharde euro's? Vanuit metamask?
Binance, en dan via de Binance creditcard (gratis) uitgeven OF naar een Revolut rekening/creditcard overmaken (ook gratis) en dan kan je het gewoon naar je bankrekening overmaken via SEPA.

Klinkt een beetje omslachtig maar als je het eenmaal 1x gedaan hebt is het een peuleschil, laat maar weten als je meer details wilt (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Verwijderd schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 09:10:
[...]

Binance, en dan via de Binance creditcard (gratis) uitgeven OF naar een Revolut rekening/creditcard overmaken (ook gratis) en dan kan je het gewoon naar je bankrekening overmaken via SEPA.

Klinkt een beetje omslachtig maar als je het eenmaal 1x gedaan hebt is het een peuleschil, laat maar weten als je meer details wilt (y)
creditcard is toch niet meer gratis? Zie 1% staat in de app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waah schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 09:21:
[...]

creditcard is toch niet meer gratis? Zie 1% staat in de app.
Van creditcard NAAR binance is niet gratis, maar vanaf Binance via hun eigen Creditcard wegsluizen is wel gratis. Afhankelijk van waar je het aan uitgeeft kan je nog cashback krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Verwijderd schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 09:27:
[...]

Van creditcard NAAR binance is niet gratis, maar vanaf Binance via hun eigen Creditcard wegsluizen is wel gratis. Afhankelijk van waar je het aan uitgeeft kan je nog cashback krijgen.
Ah hun eigen creditcard. Die heb ik niet.... :+

Maar geen zin om dit bedrag op een creditcard te laten staan. Zal ff kijken of de route via Bitvavo wat te doen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waah schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 09:57:
[...]

Ah hun eigen creditcard. Die heb ik niet.... :+

Maar geen zin om dit bedrag op een creditcard te laten staan. Zal ff kijken of de route via Bitvavo wat te doen is.
Hoeft dus ook niet. Je kan het vanaf de binance kaart naar Revolut sturen (gratis) en van Revolut naar je IBAN, ook gratis. En snel. Afhankelijk van je bank heb je je geld binnen 2minuten en 1 dag. Het kost je minder dan 5 minuten om te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Verwijderd schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 10:03:
[...]

Hoeft dus ook niet. Je kan het vanaf de binance kaart naar Revolut sturen (gratis) en van Revolut naar je IBAN, ook gratis. En snel. Afhankelijk van je bank heb je je geld binnen 2minuten en 1 dag. Het kost je minder dan 5 minuten om te doen.
Toch maar de Binance card aanvragen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waah schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 10:16:
[...]

Je krijgt direct bij aanvraag een virtuele kaart, daarmee kan je 870€ per dag uitgeven/weghalen. Met de fysieke 8700/dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes

Chaes

#HODL

Iemand zometeen Gotem IDO?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
Waah schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 09:57:
[...]

Waah schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 10:16:
[...]

Ben zojuist bij de Aldi geweest, meteen ff 100 euro bij gepind 8)

En blijkbaar zit je op een x20 streak? Laat de volgende hier dan ook ff vallen dan kunnen wij er ook naar kijken :+

[ Voor 53% gewijzigd door Nopheros op 16-10-2021 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Nopheros schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 12:34:
[...]

[...]

En blijkbaar zit je op een x20 streak? Laat de volgende hier dan ook ff vallen dan kunnen wij er ook naar kijken :+
Heb ik meteen gedaan toen ik kocht op 120k market cap. 2 of 3 dagen geleden.

Maar was hoog risico. Contract niet renounced. Maar gokje in dit geval waard. Ik deel eigenlijk altijd als ik een sub 500k coin vind. Ook in Godzilla gestapt naar aanleiding van een post hier maar die is gerugged helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
Waah schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 14:44:
[...]

Heb ik meteen gedaan toen ik kocht op 120k market cap. 2 of 3 dagen geleden.

Maar was hoog risico. Contract niet renounced. Maar gokje in dit geval waard. Ik deel eigenlijk altijd als ik een sub 500k coin vind. Ook in Godzilla gestapt naar aanleiding van een post hier maar die is gerugged helaas.
Ah okay moet inderdaad zeggen dat ik de laatste paar dagen dit draadje niet echt gevolgd heb.

Anyway, feli met je winsten. Als BTC eindelijk eens door de 64k breekt dan gaat dit feest nog wel even door denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcoLyte!
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13:33

AcoLyte!

*evil grin*

.

[ Voor 98% gewijzigd door AcoLyte! op 16-10-2021 16:29 ]

don't mistake lack of talent for genius.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
De launch van https://autocrypto.ai is mislukt door een fout in het contract. Maar doordat ze alles goed hebben afgehandeld zijn ze populairder dan voorheen.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/emeF6Iz.png

De presale plaatsen zullen wel schaars zijn door veel whitelisted ppl, maar je kunt het altijd proberen.

NEW PRESALE:
Tomorrow Sunday October 17th at 13:00 UTC to 17:55 UTC. During the first hour only those who invested in our previous public presale will be whitelisted with a limit of previous amount. At 14:00 UTC Presale will be opened for all with 2 BNB límit per wallet
NEW LAUNCH:
At the end of the presale, we will launch the Token, and you can claim your tokens on website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patroo
Door wat foutief kopieer en plakwerk heb ik blijkbaar nog wat GRM (Greenmoon) tokens die ik niet kan sellen.
Het is een ander contract adres (0xe4825a6538952cc8894d8b02b8fe53c00bdbe8f1), die ik dus niet via PCS of PC van de hand kan doen. De optie om te approven is er wel, maar het loopt vast als ik hem probeer te verkopen. Iemand hier een idee hoe ik dit voor elkaar kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harkemaister
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 18-09 19:50
Wat zijn jullie ervaringen met het kopen bij een listing? Doen jullie dat gelijk of wachten jullie eerst op een mogelijke dump?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimlem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:16
Patroo schreef op zondag 17 oktober 2021 @ 16:58:
Door wat foutief kopieer en plakwerk heb ik blijkbaar nog wat GRM (Greenmoon) tokens die ik niet kan sellen.
Het is een ander contract adres (0xe4825a6538952cc8894d8b02b8fe53c00bdbe8f1), die ik dus niet via PCS of PC van de hand kan doen. De optie om te approven is er wel, maar het loopt vast als ik hem probeer te verkopen. Iemand hier een idee hoe ik dit voor elkaar kan krijgen?
Honeypot. Check https://rugdoc.io/honeypot/ op dat contract.

SolarEdge 7k met 8070wp (oost/west) - SolarEdge / Atlantic 270l / LG HU071.U43 + HN1616.nk3 warmtepomp / HikVision leverancier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes

Chaes

#HODL

-nvm-

[ Voor 174% gewijzigd door Chaes op 17-10-2021 19:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• murphylee

murphylee

MurphyLee#2626

_Gast_ schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 19:37:
De launch van https://autocrypto.ai is mislukt door een fout in het contract
Flink wat pajeets in de VC! 🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tremio
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 11:56
Nopheros schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 12:34:
[...]

[...]

Waar kan je allemaal binnen Nederland met Binance Card betalen?

Zitten er trouwens mensen in $SGPro? Squid Game Protocol… een spel met een prijzenpot. Speelt natuurlijk in op de hype… al x10 gedaan. 10M market cap. DYOR NFA

[ Voor 19% gewijzigd door Tremio op 18-10-2021 02:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 17:51
Tremio schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 02:52:
[...]

Waar kan je allemaal binnen Nederland met Binance Card betalen?
Overal waar ze VISA accepteren. Supermarkten weet ik Aldi en Jumbo wel, AH niet. De rest: gewoon proberen.
Zie ook https://gathering.tweaker...ist_messages/2046542/last

[ Voor 17% gewijzigd door Wiley99 op 18-10-2021 11:53 ]

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Gast_
murphylee schreef op zondag 17 oktober 2021 @ 19:54:
[...]

Flink wat pajeets in de VC! 🤣
Hahaha ja ze zijn overal. :D

De launch van Autocrypto is goed gegaan en ze staan al op CG en CMC:

https://www.coingecko.com/nl/coins/autocrypto
https://coinmarketcap.com/currencies/autocrypto/

Nu hopen op een organische groei. Ik zit als presaler ongeveer op x3.5

[ Voor 9% gewijzigd door _Gast_ op 18-10-2021 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes

Chaes

#HODL

_Gast_ schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 13:07:
[...]

Hahaha ja ze zijn overal. :D

De launch van Autocrypto is goed gegaan en ze staan al op CG en CMC:

https://www.coingecko.com/nl/coins/autocrypto
https://coinmarketcap.com/currencies/autocrypto/

Nu hopen op een organische groei. Ik zit als presaler ongeveer op x3.5
Netjes. Ook wat gekocht, gisteren bij launch.
Heb jij nog projecten op het oog die binnenkort gaan lanceren of waar je je kan aanmelden voor een presale?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Gast_
Chaes schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 15:39:
[...]

Netjes. Ook wat gekocht, gisteren bij launch.
Heb jij nog projecten op het oog die binnenkort gaan lanceren of waar je je kan aanmelden voor een presale?
Nice!

Ze komen af en toe op mijn pad. Soms vind ik ze zelf en soms word ik getipt. Als ik wat tegenkom dan laat ik het weten!

[ Voor 62% gewijzigd door _Gast_ op 19-10-2021 12:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaes

Chaes

#HODL

_Gast_ schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 21:15:
[...]

Nice!

Ze komen af en toe op mijn pad. Soms vind ik ze zelf en soms word ik getipt. Als ik wat tegenkom dan laat ik het weten!

edit:
https://moongame.io/
https://moongame.io/Launchpad
Op het eerste gezicht ziet het er oke uit. Maar DYOR. Presale is nog 6 dagen open. Ik ga er nog een paar dagen tegenaankijken en dan een beslissing nemen.
De reden waarom ik twijfel: Devs niet doxxed en max. buy is 20 BNB !?
Maar als het een legit project is dan denk ik wel dat er winst te maken valt...
Thanks kerel :)

Zal deze ook even bekijken. Ben nu wel een stuk voorzichtiger in ieder geval :+
Ziet er in ieder geval wel uit dat ze veel moeite gedaan hebben.

Maar ze mogen wel even wat aan hun taalkunsten doen..
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6cTNAhZqUjzTt8wrL6GOqhRhXOE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/MHJoQvx7VRe2KKKLi9q4fmNS.png?f=user_large

Overigens eigenaardig. Ik heb BNB in m'n wallet maar die website geeft aan van niet.

[ Voor 21% gewijzigd door Chaes op 18-10-2021 21:55 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• _Gast_
Chaes schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 21:48:
[...]

Zal deze ook even bekijken. Ben nu wel een stuk voorzichtiger in ieder geval :+
Ziet er in ieder geval wel uit dat ze veel moeite gedaan hebben.

Maar ze mogen wel even wat aan hun taalkunsten doen..
[Afbeelding]

Overigens eigenaardig. Ik heb BNB in m'n wallet maar die website geeft aan van niet.
Hahaha jammer van die taalfouten. :D
Maar verder zie je idd wel dat ze er veel tijd in hebben gestoken.
Klopt, we moeten wel voorzichtig blijven! Drop je vragen in hun Telegram als je ze hebt. De VC is soms ook open.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• murphylee

murphylee

MurphyLee#2626

Chaes schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 21:48:
[...]

1 tip wat ik je kan mee geven is:
Probeer zo min mogelijk je wallet aan zo'n fishy site te verbinden! Of anders maak je een 2e wallet aan in meta en stuur je enkel en alleen het bedrag wat je wilt spenderen. En gelijk na het overmaken disconnecten.

Het kan namelijk voor komen dat er back doors worden ingebouwd in scam sites waarna zij je hele wallet leeg trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranze
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-09 20:11
OBT gaat de goede kant UP!

[ Voor 7% gewijzigd door Tranze op 19-10-2021 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWayne
  • Nu online
Precies, het momentum is wel goed nu. En dan moeten CMC en CG nog komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Gast_
murphylee schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 09:47:
[...]

1 tip wat ik je kan mee geven is:
Probeer zo min mogelijk je wallet aan zo'n fishy site te verbinden! Of anders maak je een 2e wallet aan in meta en stuur je enkel en alleen het bedrag wat je wilt spenderen. En gelijk na het overmaken disconnecten.

Het kan namelijk voor komen dat er back doors worden ingebouwd in scam sites waarna zij je hele wallet leeg trekken.
Klopt. We moeten voorzichtig blijven. (y)

edit: Ik heb de link naar MoonGame verwijderd. DYOR iedereen. Veel dingen zien er goed uit, maar sommige dingen ook niet.

Ik heb net gechat met een persoon uit het shilling team (let niet op mijn engels O-) ):

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/C40hs5V.png

[ Voor 24% gewijzigd door _Gast_ op 19-10-2021 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes

Chaes

#HODL

OBT is inderdaad goed aan het gaan, en dat terwijl ze nu nog 0 marketing doen en nog niet op CMC/CG listed zijn. Gaat echt hard straks, denk/hoop ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Chaes schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 13:09:
OBT is inderdaad goed aan het gaan, en dat terwijl ze nu nog 0 marketing doen en nog niet op CMC/CG listed zijn. Gaat echt hard straks, denk/hoop ik :)
OBT.... Kan via de zoekfunctie weinig info vinden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes

Chaes

#HODL

Waah schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 13:11:
[...]

OBT.... Kan via de zoekfunctie weinig info vinden :+
https://t.me/onebuttontrade

:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hoosie
  • Laatst online: 20-08 18:42
Thanks!

Ik ben de laatste paar maanden vrij inactief geweest, maar ben van plan om weer actiever te zoeken naar nieuwe tokens en leuke winsten te maken. Onlangs 10% van mn rainbow stash laten uitkeren, perfect getimed op de ATH :)

Nu dus weer een leuk investeringspotje voor nieuwe tokens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wo Ve
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-02 13:47
Ai, Moongame zit ik ook in |:(

Weet 1 van jullie hoe je kan zien welke coins je allemaal hebt? Ik kom er nu stom toevallig achter via mijn trustwallet dat ik gratis wat HashPanda & WSG heb gekregen zonder er iets voor te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaes

Chaes

#HODL

Hoosie schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 14:23:
[...]

Thanks!

Ik ben de laatste paar maanden vrij inactief geweest, maar ben van plan om weer actiever te zoeken naar nieuwe tokens en leuke winsten te maken. Onlangs 10% van mn rainbow stash laten uitkeren, perfect getimed op de ATH :)

Nu dus weer een leuk investeringspotje voor nieuwe tokens!
No problem :)

OBT is overigens geen quick P&D token of wat dan ook. Ze hebben echt een werkend product en zullen qua gebruikers nog veel gaan groeien in de komende maanden. Ik zit er dan ook voor de middellange termijn in (waarschijnlijk tot einde van de crypto bull-run, eventueel eerder indien er een hele grote pump is geweest). Marketing moet ook nog beginnen eigenlijk, dus we zijn vroeg.

[ Voor 3% gewijzigd door Chaes op 19-10-2021 14:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hoosie
  • Laatst online: 20-08 18:42
Chaes schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 14:52:
[...]

No problem :)

OBT is overigens geen quick P&D token of wat dan ook. Ze hebben echt een werkend product en zullen qua gebruikers nog veel gaan groeien in de komende maanden. Ik zit er dan ook voor de middellange termijn in (waarschijnlijk tot einde van de crypto bull-run, eventueel eerder indien er een hele grote pump is geweest). Marketing moet ook nog beginnen eigenlijk, dus we zijn vroeg.
Ik heb er net een beetje ingestopt na eea gelezen te hebben. Klinkt allemaal interessant en goed! Ik heb overigens veelal longterm coins en heb een klein potje voor snelle winsten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaWayne
  • Nu online
Wo Ve schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 14:40:
Ai, Moongame zit ik ook in |:(

Weet 1 van jullie hoe je kan zien welke coins je allemaal hebt? Ik kom er nu stom toevallig achter via mijn trustwallet dat ik gratis wat HashPanda & WSG heb gekregen zonder er iets voor te doen.
Ik kijk daarvoor meestal op bogged (voor BSC dan). Daar kan je je wallet koppelen.

Let wel op, waarschijnlijk heb je veel "gratis" scamcoins. Deze moet je vanaf blijven en gelijk hiden. (ook al waren ze in mijn wallet laatst 150k waard leek het op ;w )

[ Voor 5% gewijzigd door DaWayne op 19-10-2021 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Poocoin kan ook. Die gebruik ik zelf op mijn wallet te bekijken. En inderdaad: Alles wat je niet kent, hiden en nooit meer naar kijken. Scam-city.

Vind ook handig dat je je buy-moment kan zien op poocoin. En zonder CMC de waarde van je wallet.
Enige wat ik mis, is conversie naar euro's ipv dollars. En dat je een percentage kan instellen om van je bedrag af te halen (ivm sale tax). Bij kleine bedragen maakt het weinig uit. Bij grote bedragen zie je opeens vele euro's in rook opgaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wo Ve
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-02 13:47
Thanks guys!
Leuk om een goed beeld te krijgen.

dus TU7 .org en Safemoon. is zijn allebei scammers bijvoorbeeld?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
Wo Ve schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 16:20:
Thanks guys!
Leuk om een goed beeld te krijgen.

dus TU7 .org en Safemoon. is zijn allebei scammers bijvoorbeeld?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AYaxhBAwM3iZKRCNV9Q0TUUDLv0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/TLKdLTpPz6aOMkcLpCQHCgcc.png?f=user_large
Als dit geen scams waren, had ik al lang gecashed, paper hand die ik er me ben. :+ :D

Behalve BNB dan :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
en hij gaat vertrekken 🚀
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AS1wKyvvLHyYqH03HV-7l0TS20U=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eiAp2WwIit8pTXNtbt8XtQ8k.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Pagina: 1 ... 59 ... 96 Laatste

Let op:
  • Het risico voor het investeren in nieuwe coins is enorm. Wees je ervan bewust dat je je volledige inzet op zeer korte termijn volledig kunt verliezen. Investeer dus ook nooit meer dan je bereid bent om te verliezen.
  • Blijf on-topic.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Het afkraken van Meme coins in het algemeen is niet de bedoeling. Het topic kan daardoor ondergesneeuwd raken. Uit je mening op een normale manier en ga een gezonde discussie aan.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Mocht er hier een coin besproken zijn, dat een scam coin blijkt te zijn, wees dan zo vriendelijk om die informatie direct met anderen te delen, dat wordt gewaardeerd,
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!