419 holders nog maar, vroeg is bijna een understatementChaes schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 14:52:
[...]
No problem
OBT is overigens geen quick P&D token of wat dan ook. Ze hebben echt een werkend product en zullen qua gebruikers nog veel gaan groeien in de komende maanden. Ik zit er dan ook voor de middellange termijn in (waarschijnlijk tot einde van de crypto bull-run, eventueel eerder indien er een hele grote pump is geweest). Marketing moet ook nog beginnen eigenlijk, dus we zijn vroeg.
Ook maar een plukje OBT gekocht. Let's see..
don't mistake lack of talent for genius.
Idem! Tijdje geleden alweer dat ik met in het crypto-geweld heb gemengd, ben benieuwd!AcoLyte! schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 19:35:
Ook maar een plukje OBT gekocht. Let's see..
Ik ben van plan een crypto launchpad te bouwen. (Dapp voor cross-chain ICO's en op termijn alles eromheen)
Wat vinden jullie van de huidige launchpads, zijn er zaken die je mist of juist heel goed vind op huidige sites?
Wat vinden jullie van de huidige launchpads, zijn er zaken die je mist of juist heel goed vind op huidige sites?
Pff tof dat je het gaat proberen, vooral omdat er al zoveel launchpads zijn. Good luck. Ik zou die van safermoon (niet safemoon maar safermoon) in de gaten houden. Die heeft de backing van veel BSC OG'srickkert94 schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 10:24:
Ik ben van plan een crypto launchpad te bouwen. (Dapp voor cross-chain ICO's en op termijn alles eromheen)
[ Voor 15% gewijzigd door keepitfrosty op 20-10-2021 10:33 ]
ik ben deze lijst al even aan het lezen, en kan hier ook Monsta (https://www.cake.monster/) aanbevelen om zeker eens te onderzoeken!
Mooie APY die gebacked is door CAKE (echter moet je wel even de witepaper doorlezen, om het volledig mechanisme te snappen), belangrijk is wel dat je het mechanisme snapt vooraleer in te stappen aangezien
Mooie APY die gebacked is door CAKE (echter moet je wel even de witepaper doorlezen, om het volledig mechanisme te snappen), belangrijk is wel dat je het mechanisme snapt vooraleer in te stappen aangezien
FixedPalindrome schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 12:04:
Rainbow tikt er zomaar weer een die teruggekeerde 0 er af
Sarcasm is my superpower! What's yours?
Er zijn ook al een aantal nieuwe live of in ontwikkeling; Dough(pad), Rainbow, Londex en dan zijn er vast nog wel een paar.rickkert94 schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 10:24:
Je hebt ook Memepad.io. Zelf laatst gebruikt. En dan heb je nog vele andere.
Bloody hell. Zit er al vanaf het begin in met diamond hands... maar ze beginnen nu toch wel wat papierachtig aan te voelenPalindrome schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 12:04:
Rainbow tikt er zomaar weer een 0 af
Respect hoor voor Rainbow 
Zit er zelf niet meer in en geen winst gemaakt door stop-loss
maar erg leuk voor de holders en Devs. Gun ik het wel.
Zit er zelf niet meer in en geen winst gemaakt door stop-loss
[ Voor 64% gewijzigd door Waah op 20-10-2021 13:53 ]
Rainbow ziet er goed uit. Gelukkig had ik het teruggekocht op de dip.
Beetje false advertising
Deze 0 was er al een keer af en was er ook terug gekomen. Dit is de 2e 0 die weg is en hopelijk weg blijft.
Nee dat is het niet, je interpretatie is verkeerd.Nnoitra schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 14:41:
[...]
Beetje false advertising![]()
Deze 0 was er al een keer af en was er ook terug gekomen. Dit is de 2e 0 die weg is en hopelijk weg blijft.
[ Voor 5% gewijzigd door Palindrome op 20-10-2021 14:49 ]
Haha vet, thanks! Erg vergelijkbaar met het concept wat wij voor ogen hebben, alleen willen wij het wat 'professioneler' afwerken en (op termijn) nog met wat meer ondersteunende tools voor token managers.keepitfrosty schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 10:31:
[...]
Pff tof dat je het gaat proberen, vooral omdat er al zoveel launchpads zijn. Good luck. Ik zou die van safermoon (niet safemoon maar safermoon) in de gaten houden. Die heeft de backing van veel BSC OG's
We zullen ook lanceren zonder eigen token, zie hier (buiten geld binnenharken) initieel nog niet veel nut voor
Maar dat is toch het hele punt haha geld binnenharken. Gooi bepaalde opties achter een paywall. Lanceer eigen token voor de paywall premium unlock. Hark hark voordat je niet relevant meer bent en iedereen al weer naar het volgende gouden ei is gestaptrickkert94 schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 15:26:
[...]
Haha vet, thanks! Erg vergelijkbaar met het concept wat wij voor ogen hebben, alleen willen wij het wat 'professioneler' afwerken en (op termijn) nog met wat meer ondersteunende tools voor token managers.
We zullen ook lanceren zonder eigen token, zie hier (buiten geld binnenharken) initieel nog niet veel nut voor
Enerzijds blij dat ik destijds m'n DHOLD heb laten omzetten naar Rainbow, anderzijds jammer dat ik niet heb bijgekocht. Ach ja, toch leuke x15 nu._Gast_ schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 14:32:
Rainbow ziet er goed uit. Gelukkig had ik het teruggekocht op de dip.
Ik heb gelukkig wel bijgekocht. Ondertussen 2x 10% van m'n bag laten uitcashen. Allebei de keren precies op de ATH van dat moment. Nu laat ik de rest staan tot bifrost er is, daarna kijk ik nog even wat ik doe. Heb ondertussen al een X10 te pakken met het geld dat ik heb uitgecashed dus ik wacht het lekker af!Chaes schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 17:16:
[...]
Enerzijds blij dat ik destijds m'n DHOLD heb laten omzetten naar Rainbow, anderzijds jammer dat ik niet heb bijgekocht. Ach ja, toch leuke x15 nu.
Ontzet naar BNB of usdt? Of helemaal uitgecashed?Hoosie schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 17:27:
[...]
Heb ondertussen al een X10 te pakken met het geld dat ik heb uitgecashed dus ik wacht het lekker af!
Wat doen jullie in het algemeen? (Ligt er natuurlijk ook aan hoeveel winst je pakt)
Boven de 10K uit cashen? Of proberen met die 10k de 100 te maken?
I bad beat my meat by busting my nuts!
Een deel is uitgecashed om wat leuks van te kopen. Het andere deel in BNB gelaten om weer in nieuwe dingen te stoppen.murphylee schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 17:56:
[...]
Ontzet naar BNB of usdt? Of helemaal uitgecashed?
Wat doen jullie in het algemeen? (Ligt er natuurlijk ook aan hoeveel winst je pakt)
Hmm, volgens TW heb ik nog wat Dhold (2 types). Zal wel uit mei stammen. Kan ik deze nog omzetten of is dat schip al vertrokken?Chaes schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 17:16:
[...]
Enerzijds blij dat ik destijds m'n DHOLD heb laten omzetten naar Rainbow, anderzijds jammer dat ik niet heb bijgekocht. Ach ja, toch leuke x15 nu.
Volgens mij kon dat maar een paar dagen, helemaal aan het begin bij de launch van Rainbow.DaWayne schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 20:12:
[...]
Hmm, volgens TW heb ik nog wat Dhold (2 types). Zal wel uit mei stammen. Kan ik deze nog omzetten of is dat schip al vertrokken?
Zelf kijk ik vooral naar het project....murphylee schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 17:56:
[...]
Ontzet naar BNB of usdt? Of helemaal uitgecashed?
Als ik nog stijging verwacht laat ik het staan. Zo niet, verkoop ik.
Maar vor 100K moet je er héél vroeg bij zijn, of héél veel inleggen.
[ Voor 48% gewijzigd door Waah op 20-10-2021 21:47 ]
@Waah Ik was net aan het typen dat die suggestie er nogal shady uitziet, maar ik zie dat je hem net hebt weggehaald
Jup, zoals ik zei: hoog risico. En inderdaad rug ;-)Tranze schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 21:51:
@Waah Ik was net aan het typen dat die suggestie er nogal shady uitziet, maar ik zie dat je hem net hebt weggehaald
aangezien geen reacties hem maar meteen weggehaald.
dag kratje bier!
Wat ik dan weer niet snap: token ging omhoog, bleef stijgen, waarom dan meteen rugpull
Achja, zal het nooit begrijpen
[ Voor 24% gewijzigd door Waah op 20-10-2021 22:40 ]
Om eerlijk te zijn kijk ik bijna niet naar white papers e.d. tegenwoordig zijn er zoveel projecten met of zonder usecase die het of wel of niet halen.Waah schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 21:18:
[...]
Zelf kijk ik vooral naar het project....
Maar voor 100K moet je er héél vroeg bij zijn, of héél veel inleggen.
Kijk maar naar Safemoon of Shiba. Beide flink gehyped en doorgebroken.
Je moet gewoon net wat geluk hebben dat die de lucht in schiet.
Jammer trouwens dat Rainbow weer flink gedumpt word. Zit er zelf niet meer in maar mocht die nog wat dippen dan overweeg ik het weer. Solid team
100k kan je ook binnenhalen door een solide plan te hanteren. Rustig opbouwen en je inleg op ongeveer 5% houden van je volledige stack. Bij een X5 of X10 winst pakken en door.
Initiële inleg er uit halen na een x2 vind ik zonde.
Met kijken naar het project bedoel ik ook niet de usecase of whatever. Mijn laatste avontuur had 0 usecase. 100% hype.murphylee schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 08:42:
[...]
Om eerlijk te zijn kijk ik bijna niet naar white papers e.d. tegenwoordig zijn er zoveel projecten met of zonder usecase die het of wel of niet halen.
Kijk maar naar Safemoon of Shiba. Beide flink gehyped en doorgebroken.
Je moet gewoon net wat geluk hebben dat die de lucht in schiet.
Jammer trouwens dat Rainbow weer flink gedumpt word. Zit er zelf niet meer in maar mocht die nog wat dippen dan overweeg ik het weer. Solid team
100k kan je ook binnenhalen door een solide plan te hanteren. Rustig opbouwen en je inleg op ongeveer 5% houden van je volledige stack. Bij een X5 of X10 winst pakken en door.
Initiële inleg er uit halen na een x2 vind ik zonde.
Maar meer hoe de chart zich ontwikkelt, hoe het sentiment is in de telegram-groep Wat er belooft wordt (dat was 90% bullshit in dit geval, maar het zorgde voor hype) etc.
En inderdaad: Initiele inleg eruit betekend vaak een afname van winst van 30 to 100%. Als je bij x2 je inleg eruit haalt en het is succesvol, dan kun je voor die extra winst véél vaker opnieuw instappen dan wanneer je telkens je inleg eruit haalt. Want dat gaat je toch niet altijd lukken. Weet ik uit ervaring
Als het product effectief werkt zie ik deze nog wel een 10x maken. We'll seeChaes schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 11:05:
One Button Trade token (OBT) is inmiddels gelist op zowel CMC als CG vannacht. Redelijk lekker pumpje als gevolg. HODL.
x10? Pessimistmohaa51 schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 11:36:
[...]
Als het product effectief werkt zie ik deze nog wel een 10x maken. We'll see
Product werkt al een tijdje (ze zijn er in 2020 mee begonnen). Ze hebben al redelijk wat betalende klanten en de bots outperformen doorgaans de markt. Maar, alles staat nog in de kinderschoenen
de 100 en 1000 x-jes zijn helaas de wereld wel een beetje uit.
Ik kijk met heimwee terug naar eerder dit jaar
x100 en x1000 was ook vooral bij tokens zonder liquidity. Dus dan kon je max 0.1 BNB inleggen in het begin.mohaa51 schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 11:50:
de 100 en 1000 x-jes zijn helaas de wereld wel een beetje uit.
een x100 van 0.1 bnb is 10 bnb...
met de grotere liquidity nu kun je vaak meer inzetten, en zo uiteindelijk meer totale winst pakken.
Als je bij begin 2 BNB in Rainbow had gestopt had je nu een mooi bedrag. Meer dan de x100/x1000 van toen.
En daarbij: enkel de eerste koper heeft x1000. En vaak zit daar een enorme slippage op want iedereen wil kopen. 1 buy later en die x1000 is nog maar x500, buy later x200 etc.
kijken naar de laagste prijs ooit vs hoogste prijs is geen realistische graadmeter
Bij Red Shiba Inu had je trouwens, als je er vroeg bij was, een X200 kunnen hebben. Zat zelf op x18, maar als ik niet per ongeluk verkocht had was dat eerder x35 geweest.
[ Voor 7% gewijzigd door Waah op 21-10-2021 12:01 ]
Ik heb 1 keertje een mooie 1000x gemaakt maar dat was inderdaad maar voor een kleine initiële inleg. GelukstrefferWaah schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 12:00:
[...]
x100 en x1000 was ook vooral bij tokens zonder liquidity. Dus dan kon je max 0.1 BNB inleggen in het begin.
met de grotere liquidity nu kun je vaak meer inzetten, en zo uiteindelijk meer totale winst pakken.
Als je bij begin 2 BNB in Rainbow had gestopt had je nu een mooi bedrag. Meer dan de x100/x1000 van toen.
En daarbij: enkel de eerste koper heeft x1000. En vaak zit daar een enorme slippage op want iedereen wil kopen. 1 buy later en die x1000 is nog maar x500, buy later x200 etc.
kijken naar de laagste prijs ooit vs hoogste prijs is geen realistische graadmeterPrijs 1 a 2 minuten na launch vs gemiddelde hoogste top is vaak realisitscher voor de meeste mensen. Want niemand koopt de absolute dip en verkoopt op de absolute top.
Bij Red Shiba Inu had je trouwens, als je er vroeg bij was, een X200 kunnen hebben. Zat zelf op x18, maar als ik niet per ongeluk verkocht had was dat eerder x35 geweest.
Vandaar dat ik nu via het Lithium launchpad meedoe aan IDO's en zelfs nog een beetje bijkoop op het moment van launchen zelf. Je weet zeker dat je niet in een rug pull investeert én tot nu toe hebben alle drie de IDO projecten een *3 moment gehad, en één zelfs (gedurende langere tijd) een *12.Waah schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 12:00:
[...]
x100 en x1000 was ook vooral bij tokens zonder liquidity. Dus dan kon je max 0.1 BNB inleggen in het begin.
kijken naar de laagste prijs ooit vs hoogste prijs is geen realistische graadmeterPrijs 1 a 2 minuten na launch vs gemiddelde hoogste top is vaak realisitscher voor de meeste mensen. Want niemand koopt de absolute dip en verkoopt op de absolute top.
De presale prijs is iets lager dan de IDO prijs in veel gevallen, maar bijkopen bij de launch en dan een dag of twee wachten om met *3 te verkopen lijkt een vrij risicoloze exercitie als je het mij vraagt.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Ben je van plan om OBT dan ook bij een x3+ te verkopen (praktisch nu dus) of houd je die vast?Jedi_Pimp schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 12:40:
[...]
Vandaar dat ik nu via het Lithium launchpad meedoe aan IDO's en zelfs nog een beetje bijkoop op het moment van launchen zelf. Je weet zeker dat je niet in een rug pull investeert én tot nu toe hebben alle drie de IDO projecten een *3 moment gehad, en één zelfs (gedurende langere tijd) een *12.
De presale prijs is iets lager dan de IDO prijs in veel gevallen, maar bijkopen bij de launch en dan een dag of twee wachten om met *3 te verkopen lijkt een vrij risicoloze exercitie als je het mij vraagt.
Ik ga OBT nog zeker vasthouden, heb Vicewrld te vroeg teveel van gecashed.Chaes schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 13:08:
[...]
Ben je van plan om OBT dan ook bij een x3+ te verkopen (praktisch nu dus) of houd je die vast?
Bij OBT zijn nu iets meer dan 800 Holders, ruim het dubbele van gisteren. Ik verwacht eigenlijk dat deze nog wel zeker naar de 50 cent gaat komende weken en wellicht nog vele malen verder.
Eerste plukje hoop ik er dan (pas) uit te halen.
Behalve als Lithium eerder met een nieuwe IDO komt, dan ga ik een deel uitcashen en herinvesteren.
Ik neem m'n initial er uit onderweg naar boven (heb de helft er uitgehaald op 0.265) en de rest laat ik zittenChaes schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 13:08:
[...]
Ben je van plan om OBT dan ook bij een x3+ te verkopen (praktisch nu dus) of houd je die vast?
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Nieuwe rebase-token
https://t.me/FlokiGravity
binnen een minuut 1000bnb uitverkocht. Veel hype. Staat op het punt op PCS te komen maar wat vertraging ivm bot snipers die ze willen afweren
binnen een minuut 1000bnb uitverkocht. Veel hype. Staat op het punt op PCS te komen maar wat vertraging ivm bot snipers die ze willen afweren
Thnx voor het posten. Ik lees in telegram dat de presale door technische problemen mislukt is en morgen opnieuw gehouden wordt?Waah schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 16:36:
Nieuwe rebase-token
Las ik ook ja.Nopheros schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 17:19:
[...]
Thnx voor het posten. Ik lees in telegram dat de presale door technische problemen mislukt is en morgen opnieuw gehouden wordt?
Klopt. Zit je klaar...
Ze kregen de presale niet overgezet naar het contract. Dus vandaar een nieuwe launch.
Ben benieuwd!
Ze kregen de presale niet overgezet naar het contract. Dus vandaar een nieuwe launch.
Ben benieuwd!
Balen, presale is alleen voor whitelisted.. Dan maar met een kleiner bedrag meedoen met de pcs launch.
Heb je toevallig wat meer info voor mij?Jedi_Pimp schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 12:40:
[...]
Vandaar dat ik nu via het Lithium launchpad meedoe aan IDO's en zelfs nog een beetje bijkoop op het moment van launchen zelf.
Ben er wel benieuwd naar 😁
https://lithium.ventures/murphylee schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 23:20:
[...]
Heb je toevallig wat meer info voor mij?
Ben er wel benieuwd naar 😁
Je moet een bepaald aantal $EBSC tokens hebben. Die moet je staken om mee te kunnen doen aan de IDO's. Hier leggen ze het helemaal uit: https://medium.com/future...a-lithium-ido-3b6034691e8
De eerstvolgende IDO is van Akoya Legends:
Thks!
Lijkt mij zeer winstgevend mocht je er tussen komen. Wel slim dat je voor gebruik ook eerst hun eigen token moet staken.
In het weekend maar even wat tijd in stoppen om alles uit te vogelen.
Trouwens nog wat anders. SSB oftewel satochi street bets (de officiële) hebben nu ook hun eigen coin uitgebracht. DYOR uiteraard maar is gisteren gelaunched en al flink wat grote wales ingestapt.
Wel nadeel is een hoge MCap. Team heeft uiteraard extreem goede marketing budget en een hele grote community
(Start MCap schijnt rond de 10mil MCap te zijn)
https://www.coingecko.com/en/coins/satoshistreetbets
[ Voor 3% gewijzigd door murphylee op 22-10-2021 07:53 ]
Ik ga er ook maar is aan meedoen. Heb m'n tokens nu in de BSC wallet staan. Is de makkelijkste weg dan BSC toevoegen aan Metamask en daar m'n muntjes naartoe verplaatsen? Op de website van Lithium kun je enkel connecten via Walletconnect/Metamask, of zit ik niet goed te kijken?Tranze schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 07:30:
[...]
https://lithium.ventures/
Je moet een bepaald aantal $EBSC tokens hebben. Die moet je staken om mee te kunnen doen aan de IDO's. Hier leggen ze het helemaal uit: https://medium.com/future...a-lithium-ido-3b6034691e8
De eerstvolgende IDO is van Akoya Legends:
[Afbeelding]
OBT gaat lekker jongens. Stabiele groei
Erg leuk om vroeg bij zo'n coin te zijn, wat is een beetje en reëele market cap voor zo'n coin?
Lastig te zeggen. In tegenstelling tot veel andere tokens heeft OBT een werkend product en een groeiende customer base. Als je ziet dat meme coins >$50m market cap kunnen krijgen, dan zie ik niet in waarom OBT dat niet kan overtreffen. x10 lijkt mij sowieso haalbaar, maar niet binnen een hele korte termijn. Kwestie van een lange adem hebben denk ik, en hangt ook af van wat BTC doet.Wo Ve schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 11:04:
[...]
Erg leuk om vroeg bij zo'n coin te zijn, wat is een beetje en reëele market cap voor zo'n coin?
Beetje dromen is leuk, zit een beetje te spelen op de coin perspective.Chaes schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 11:08:
[...]
Lastig te zeggen. In tegenstelling tot veel andere tokens heeft OBT een werkend product en een groeiende customer base. Als je ziet dat meme coins >$50m market cap kunnen krijgen, dan zie ik niet in waarom OBT dat niet kan overtreffen. x10 lijkt mij sowieso haalbaar, maar niet binnen een hele korte termijn. Kwestie van een lange adem hebben denk ik, en hangt ook af van wat BTC doet.
Yes, dit volgen: https://academy.binance.c...sk-to-binance-smart-chainWillem Egel schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 10:31:
[...]
Ik ga er ook maar is aan meedoen. Heb m'n tokens nu in de BSC wallet staan. Is de makkelijkste weg dan BSC toevoegen aan Metamask en daar m'n muntjes naartoe verplaatsen? Op de website van Lithium kun je enkel connecten via Walletconnect/Metamask, of zit ik niet goed te kijken?
Vervolgens kan je op de Lithium Launchpad connecten via Metamask om je coins te staken.
Ik ga voor de Strategist tier
Let wel op dat je je wallet importeert in Metamask, en niet een nieuwe opmaakt, waar je je munten hen verplaatst. (dat heb ik iig met mijn trustwallet gedaan)Willem Egel schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 10:31:
[...]
Ik ga er ook maar is aan meedoen. Heb m'n tokens nu in de BSC wallet staan. Is de makkelijkste weg dan BSC toevoegen aan Metamask en daar m'n muntjes naartoe verplaatsen? Op de website van Lithium kun je enkel connecten via Walletconnect/Metamask, of zit ik niet goed te kijken?
In dat laatste geval betaal je namelijk transaction fees a 8%.
[ Voor 3% gewijzigd door DaWayne op 22-10-2021 14:28 ]
ffs, wil ik wat kleingeld van Binance halen voor een token launch vandaag:
:fill(white):strip_exif()/f/image/TYxrppPj2ToObndD8ZvlrJgd.png?f=user_large)
[EDIT]
En 3 min later staan m'n funds op trustwallet.. nvm i guess.
[EDIT2]
Doet er nog iemand mee aan de flokigravity launch in 25 min?
https://flokigravity.com
:fill(white):strip_exif()/f/image/TYxrppPj2ToObndD8ZvlrJgd.png?f=user_large)
[EDIT]
En 3 min later staan m'n funds op trustwallet.. nvm i guess.
[EDIT2]
Doet er nog iemand mee aan de flokigravity launch in 25 min?
https://flokigravity.com
[ Voor 26% gewijzigd door Nopheros op 22-10-2021 16:34 ]
Inleg maar even uit OBT gehaald, redelijke pump net en veel nieuwe holders... wellicht later terugkopen en anders maar in ETH/BTC stoppen.
[ Voor 9% gewijzigd door Chaes op 23-10-2021 18:35 ]
Ik heb een gruwelijke hekel aan rebase tokens. My 2 cents: stay away from those.
don't mistake lack of talent for genius.
OBT gaat wel lekker ja. Ben benieuwd tot hoe ver dit gaat. Nog steeds maar iets meer dan 1000 holders.
Ik Hodl lekker 75% van mijn OBT door. Heb sinds een maandje een BOT via ze lopen, en met deze marketswings zie ik dat die BOT goed werk levert.Gretzkyus schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 19:23:
OBT gaat wel lekker ja. Ben benieuwd tot hoe ver dit gaat. Nog steeds maar iets meer dan 1000 holders.
Heb afgelopen week nog wat Vicewrld bijgekocht ook. Van plan om beiden toch nog een tijd te laten staan om te kijken hoe ver ze gaan komen.
Juist wat OBT bijgekocht vandaag.
De marketing moet nog starten en inderdaad weinig holders.
De marketing moet nog starten en inderdaad weinig holders.
Wat een schitterende organische groei
Neem aan dat er wel een klein retrace komt, misschien naar de ~0.43, maar zo niet, dan even goed.
[ Voor 11% gewijzigd door Chaes op 23-10-2021 20:12 ]
.
[ Voor 100% gewijzigd door marteltor op 24-10-2021 00:54 ]
Voorlopig loopt OBT verder omhoog. En ook EBSC zelf eindelijk. Die heb ik voor gemiddeld 0,0014 gekocht, voelt ook wel fijn.
Ben benieuwd hoeveel ido's er dit jaar nog uit gaan persen.
Ben benieuwd hoeveel ido's er dit jaar nog uit gaan persen.
Goed gevonden weerWaah schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 16:36:
Nieuwe rebase-token
Was net te laat om deze mee te pakken. Zijn er vandaag nog dergelijke launches?
Goed gevonden is relatief, als je bedoeld dikke winst dan valt dat toch even flink tegenJedi_Pimp schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 11:33:
[...]
Goed gevonden weer![]()
Was net te laat om deze mee te pakken. Zijn er vandaag nog dergelijke launches?
Is toch een prima chart, of mis ik iets?Nopheros schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 11:37:
[...]
Goed gevonden is relatief, als je bedoeld dikke winst dan valt dat toch even flink tegen
Ja, helaas mis je iets. Dit is een rebase token, vraag me niet naar de details maar de token prijs is irrelevant. Met rebase tokens dien je naar de marketcap te kijken, MC omhoog dan maak je winst. Voor deze token is dat helaas nog niet het geval... sta zelf op 30% verlies oid.
Voor de duidelijkheid, dit is de eerste en meteen de laatste keer dat ik een rebase token koop lol.
[ Voor 13% gewijzigd door Nopheros op 24-10-2021 11:43 ]
Ah, thanks. Ik las inderdaad net al dit:Nopheros schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 11:41:
[...]
Ja, helaas mis je iets. Dit is een rebase token, vraag me niet naar de details maar de token prijs is irrelevant. Met rebase tokens dien je naar de marketcap te kijken, MC omhoog dan maak je winst. Voor deze token is dat helaas nog niet het geval... sta zelf op 30% verlies oid.
Floki Gravity is the first born FLOKI from the newly introduced elastic supply token META. This means that $FLOKIG supply (total number of tokens) is always decreasing, leading each token to a mathematically guaranteed price of $1,337,000 USD. Supply and price changes happen every 4 hours if they weren’t already manually triggered by the FlokiHammer and they are called “Rebases”. Rebases will push the price to a rising price peg by burning supply, making it a gravity-free upcoin.
Ik doe zelf vanavond mee aan pumpking. Om 20:00 stealth launch, telegram zit nu op 19 leden. 9/10x verlies je meestal je inzet maar soms pak je die 100x bij zo’n projectje.
Heb je een link naar telegram/website?KrankenWagen schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 11:44:
Ik doe zelf vanavond mee aan pumpking. Om 20:00 stealth launch, telegram zit nu op 19 leden. 9/10x verlies je meestal je inzet maar soms pak je die 100x bij zo’n projectje.
https://t.me/PumpkingToken
Ik zou er niet meer dan €10 in zetten, ik koop het puur om de naam die wel wat meme potentie heeft.
Goeie naam inderdaad wel.KrankenWagen schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 11:48:
[...]
Ik zou er niet meer dan €10 in zetten, ik koop het puur om de naam die wel wat meme potentie heeft.
Verder lijkt het mij typisch zo'n gevalletje, wanneer trekken ze het kleedje er onderuit. Maar tientjeswerk kan wel leuk uitpakken.
Ook maar even gecheckt, misschien gooi ik er wat wisselgeld in
Poe! Deze coin was echt weer een Fomo momentjeJedi_Pimp schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 19:32:
Doe maar een chartje.
Heb de launch zelf niet mee gekregen en wilde er op 0,14 in gaan met 100$ (voor mij toch aardig wat geld!) En wat denk je... Iets tussen gekomen waardoor ik er niet in ben gegaan. Kijk nog eens.. Denk rond de 0,26. Hm lijkt me redelijk duur. Toch nog even wachten. 0,38 ik koop wel op de dip rond de 0,30. Maar die dip is er nooit gekomen! 2 dagen later in gefomod op 0,48
Waarom.. zie een organische groei met toch wel voldoende 💎 hands investeerders. Fijne is ook dat het geen pump en dump is zoals vele coins ($Nexus)
Ik geloof dat CG + CMC nog moet komen.. mocht dat niet zo zijn dan hoor ik het graag.
Heerlijk dit!
Zo zie je maar weer. Luister naar de mede Tweaker
Tnx! Klopt het dat die groep maar 46 members heeft? Ik dacht dat ik vanmiddag meer members zag, maar weet het niet meer zeker.KrankenWagen schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 11:48:
[...]
[ Voor 10% gewijzigd door martijn.s op 24-10-2021 17:59 ]
Ja dit was helaas geen winnaar. Genoeg animo, maar ik denk teveel presale die meteen verkochten. En vervolgens geen marketing.Nopheros schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 11:41:
[...]
Voor de duidelijkheid, dit is de eerste en meteen de laatste keer dat ik een rebase token koop lol.
En hier ook geen rebase. Was top toen het net kwam, want iedereen keek naar de chart.
Eigenlijk is het gewoon manipulatie van de chart. Top als iedereen er in fomo'd. Maar teveel mensen weten het nu.... Beetje jammer
Iemand ook het contract gecheckt off.....Chaes schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 12:53:
Ook maar even gecheckt, misschien gooi ik er wat wisselgeld in
Kijk eens waar de, in het contract, genoemde website https://www.PUMPKING.net naar toe leidt.
Wie zit er in polker? Klinkt wel als een leuk muntje.
Gaat er nog iemand in die PumpKing zometeen?
Twitteraccount is inmiddels verwijderd. Telegramkanaal eveneensChaes schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 19:42:
Gaat er nog iemand in die PumpKing zometeen?
Gelukkig lukte het niet om te kopen. Rug voor 4k. Gaat nergens over.Kraakmand schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 21:37:
[...]
Twitteraccount is inmiddels verwijderd. Telegramkanaal eveneens
Ja opgelicht door een Nederlander, hoop voor hem dat hij die 5 euro meer nodig heeft dan ik.
Hier iemand die met succes met buy/sell orders werkt via pancakeswap? Zie wel wat mogelijkheden maar ben benieuwd of iemand er ervaring mee heeft.
Iemand nog in GMR/Gamer? Inmiddels een oude token. Had nog een klein plukje en zie ineens een 250% vandaag.
Gelijk maar verkocht.
Chart:
https://poocoin.app/token...4aa92117d13c6985a3bef27d7
Heeft nog een market cap van $70m lol
Gelijk maar verkocht.
Chart:
https://poocoin.app/token...4aa92117d13c6985a3bef27d7
Heeft nog een market cap van $70m lol
[ Voor 41% gewijzigd door Chaes op 25-10-2021 11:39 ]
JOJO nieuwe ATH weer gemaakt, top!
verkopen of niet? twijfel twijfel.....
edit:
knoop doorgehakt heb 70% verkocht!
deze winst ga ik een deel verder in Cardence stoppen en ander deel blijft bnb.
Cardence is er eentje om in de gaten te houden (vind ik)
DYOR
https://cardence.io/
verkopen of niet? twijfel twijfel.....
edit:
knoop doorgehakt heb 70% verkocht!
deze winst ga ik een deel verder in Cardence stoppen en ander deel blijft bnb.
Cardence is er eentje om in de gaten te houden (vind ik)
DYOR
https://cardence.io/
[ Voor 59% gewijzigd door Kol Nedra op 25-10-2021 13:09 ]
nothing stops this train
Ook maar klein flufje ingezetChaes schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 19:29:
OBT wat bijgekocht.. mooie dip.
De CEO van OBT / OBToken is net begonnen als general manager bij Soldex AI volgens zn linked in.
Soldex AI doet nu een private sale, 0.08$ per token. 20% van tokens direct uitgekeerd, de rest in loop van 9 maanden.
whitepaper: https://soldex.ai/wp-cont.../Soldex.ai-whitepaper.pdf
Volgens mij is het een dex op solana met wat AI trading support. Any thoughts?
Soldex AI doet nu een private sale, 0.08$ per token. 20% van tokens direct uitgekeerd, de rest in loop van 9 maanden.
[ Voor 12% gewijzigd door marteltor op 26-10-2021 01:10 ]
Hm, enigszins eigenaardig. Zou OBT dan wat hem betreft op de achtergrond komen?marteltor schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 01:09:
De CEO van OBT / OBToken is net begonnen als general manager bij Soldex AI volgens zn linked in.
En hoe werkt die private sale? Als ik op die knop klik opent mijn emailprogramma.
[ Voor 6% gewijzigd door Chaes op 26-10-2021 10:27 ]
Klinkt best wel okay, en ziet er ook niet slecht uit. Maar ik zit er eigenlijk niet op te wachten om via de mail tokens te kopen...marteltor schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 01:09:
En Solana kan voor zover ik kan zien niet via Metamask, zou weer een extra wallet en extra programma betekenen toch?
Blijkbaar is de minimale inleg $10k. Ik denk toch dat dat een beetje te gek is voor de meesten van onsmarteltor schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 01:09:
Yes, Phantom Wallet bijvoorbeeld. Werkt prima.DaWayne schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 10:27:
[...]
Klinkt best wel okay, en ziet er ook niet slecht uit. Maar ik zit er eigenlijk niet op te wachten om via de mail tokens te kopen...
En Solana kan voor zover ik kan zien niet via Metamask, zou weer een extra wallet en extra programma betekenen toch?
@marteltor Nice find! Whitepaper ziet er een beetje matig uit, zowel qua inhoud als qua visuals/editing. En vesting 9 maanden is voor mij geen optie.
Lithium begint ook weer naar de oude ATH toe te bewegen. Net weer wat enorme buys, blijkbaar willen sommige mensen nog even de nieuwe Evangelist Pro tier meepakken. Market cap zit nu op 8.3 mio USD.
tsja, ik vind mijn strategist tier wel voldoende.Jedi_Pimp schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 12:12:
[...]
Yes, Phantom Wallet bijvoorbeeld. Werkt prima.
@marteltor Nice find! Whitepaper ziet er een beetje matig uit, zowel qua inhoud als qua visuals/editing. En vesting 9 maanden is voor mij geen optie.
Lithium begint ook weer naar de oude ATH toe te bewegen. Net weer wat enorme buys, blijkbaar willen sommige mensen nog even de nieuwe Evangelist Pro tier meepakken. Market cap zit nu op 8.3 mio USD.
Als we daadwerkelijk nog 9 launches krijgen in 2021, dan ga ik nog zo'n 20BNB daarmee kunnen verdienen als ze lijken op degenen tot dusver
ja die 10k inleg had ik even niet gezienKraakmand schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 10:34:
[...]
Blijkbaar is de minimale inleg $10k. Ik denk toch dat dat een beetje te gek is voor de meesten van ons
Begin december ook een public sale voor 0,10 $ per token. Dus 20% duurder maar dan heb je denk ik niet zo een hoog minimum bedrag of lange vesting (denk ik).
Wat is jullie strategie hierin eigenlijk? In 10 muntjes elk 0.1% van je cryptokapitaaltje gooien (in totaal dus een procent) en dan hopen op moon? Of hanteren jullie andere verhoudingen? Ik vraag bewust naar de percentages omdat niemand het over euro bedragen wil hebben, gok ik.
[ Voor 24% gewijzigd door marteltor op 26-10-2021 13:30 ]
Ik doe niet aan percentages, gewoon een klein bedrag wat ik als casinospeelgeld zie. Afhankelijk dus van hoeveel je per persoon inzet en kunt verliezenmarteltor schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 13:28:
[...]
ja die 10k inleg had ik even niet gezien
Begin december ook een public sale voor 0,10 $ per token. Dus 20% duurder maar dan heb je denk ik niet zo een hoog minimum bedrag of lange vesting (denk ik).
Wat is jullie strategie hierin eigenlijk? In 10 muntjes elk 0.1% van je cryptokapitaaltje gooien (in totaal dus een procent) en dan hopen op moon? Of hanteren jullie andere verhoudingen? Ik vraag bewust naar de percentages omdat niemand het over euro bedragen wil hebben, gok ik.
In dit topic kun je prima bedragen noemen aangezien het meestal om 10 euro tot 1 BNB gaat. Zelfs als dat x10 gaat is het nog niet bepaald schokkend te noemen.marteltor schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 13:28:
[...]
ja die 10k inleg had ik even niet gezien
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het risico voor het investeren in nieuwe coins is enorm. Wees je ervan bewust dat je je volledige inzet op zeer korte termijn volledig kunt verliezen. Investeer dus ook nooit meer dan je bereid bent om te verliezen.
- Blijf on-topic.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Het afkraken van Meme coins in het algemeen is niet de bedoeling. Het topic kan daardoor ondergesneeuwd raken. Uit je mening op een normale manier en ga een gezonde discussie aan.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Mocht er hier een coin besproken zijn, dat een scam coin blijkt te zijn, wees dan zo vriendelijk om die informatie direct met anderen te delen, dat wordt gewaardeerd,
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/Q18EqbMMewcn5Tpz8pMuQTzT.png?f=fotoalbum_large)