Iemand nog Kucoin parels? Zat zelf te kijken naar EXRD
Compleet onbekend.Patroo schreef op zondag 19 september 2021 @ 15:50:
[...]
Geen idee, maar de MC is wel gedaald onder de 1mln. Snap ook niet zo goed waarom het zo lang duurt met de CMC listing. Al duurde dat ook eeuwen met DHold.
Het momentum pakken lijkt onbekend voor ze.
Ze lijken er ook echt totaal geen moeite voor te willen doen terwijl de potentie om mensen aan het praten te krijgen er echt wel is.
Met deze huidige instelling hadden ze net zo goed op discord kunnen blijven.
Op TG moet je met enige regelmaat de mensen wat lopen hypen en dingen in het vooruitzicht stellen, anders lopen ze gewoon weg en verkopen ze.
Heb wel wat initiatieven gezien, maar weinig follow-up.
Als dat zo de komende week blijft ben ik na de CMC pump weg, en eigenlijk vind ik dat best jammer.
Het lijkt er op dat de ideeën aangekomen zijn en het kwartje gevallen is
Ondertussen gaat #BabyLondon wel lekker.
En daar weten ze de community wél bezig en engaged te houden.
[ Voor 13% gewijzigd door Nnoitra op 20-09-2021 12:01 ]
Sarcasm is my superpower! What's yours?
Wow, even geluk gehad, want ik was behoorlijk aan het twijfelen.Verwijderd schreef op zondag 19 september 2021 @ 18:53:
Zeuseum honeypot btw.
Ben er flink in getrapt
Verwijderd
Verkopen is onmogelijk.
Sells zijn devs dus.
Tg muted en allemaal goude bergen, binance, bitmart en whitebit en zogenaamd mailtje van cmc
Ook al is het een honeypot ze houden de hype gaande.
Koers sprint tussendoor ook flink omhoog.
Sells zijn devs dus.
Tg muted en allemaal goude bergen, binance, bitmart en whitebit en zogenaamd mailtje van cmc
StaySafu Scanner bot in telegram pikt honeypots er zo uit, Voor in de toekomst. Contract pasten en dan wordt het gescanned.Verwijderd schreef op maandag 20 september 2021 @ 00:34:
Verkopen is onmogelijk.
Sells zijn devs dus.
Ik ook met volle tier ja. 350kmc is natuurlijk niets met zo'n product. Testnet werkte prima en mainnet over 2 weken live.DaWayne schreef op zondag 19 september 2021 @ 20:16:
[...]
Same here.
Is met 150% wat overschreven, dus zou mooi zijn als ik er toch zo'n 1,5 BNB van binnen krijg.
Is wat mij betreft ook wel echt een interessante case die ze hebben bij Buffer.
Valt mij niet tegen hoe de waarde zich ontwikkeld. Heb gisteren wel mijn 30% gelijk uitgecashed rond de 10 cent (had ik het nou maar niet gedaan). Hopelijk dat de komende 70% nog lekker door mag stijgen.Gretzkyus schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 07:17:
[...]
Ik ook met volle tier ja. 350kmc is natuurlijk niets met zo'n product. Testnet werkte prima en mainnet over 2 weken live.
Verwijderd
Zeuseum update:
Door een staking bug konden sommige accounts niet verkopen
Vandaag komt er een airdrop naar alle geldige holders.
Ze geven aan slachtoffer te zijn geweest van snipers.
Frapant is ook dat er aardig wat aankopen een half uur voor de fairlaunch gedaan zijn.
Ik ben sceptisch na alle central exchange bullshit en vage communicatie en muten van telegram.
Maar als ik er toch nog m'n inleg en wellicht een beetje profit uithaal dan vergeef ik ze
Door een staking bug konden sommige accounts niet verkopen
Frapant is ook dat er aardig wat aankopen een half uur voor de fairlaunch gedaan zijn.
Ik ben sceptisch na alle central exchange bullshit en vage communicatie en muten van telegram.
Maar als ik er toch nog m'n inleg en wellicht een beetje profit uithaal dan vergeef ik ze
Ik weet het niet. Ok, je geeft je Telegram id en wallet ID. Dat lijkt geen kwaad te kunnen toch?Verwijderd schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 10:28:
Zeuseum update:
Door een staking bug konden sommige accounts niet verkopen![]()
Vervolgens een airdrop, en dan zul je zien dat je daarna nog iets met die tokens moet doen en het dus een dust attack is.
Begrijp mij niet verkeerd. Zit er met een (gelukkig) niet al te groot bedragje in wat ik ook graag terug zou willen. Dus gewoon dat formuliertje invullen en kijken wat er gebeurt? Ik geloof er niks meer van met hun overduidelijke fake listings en hun fotosoep plaatje dat ze in gesprek zijn met iemand van binance... uhu

[ Voor 5% gewijzigd door wht_nl op 21-09-2021 10:48 ]
Verwijderd
Ik weet niet of we ook een contract kunnen scannen op dust attack?
Het team staat qua betrouwbaarheid niet hoog inderdaad.
Het team staat qua betrouwbaarheid niet hoog inderdaad.
Ik heb juist een beetje bijgekocht rond 10 cent. Zo'n lage mc nog. Easy moneyDaWayne schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 09:30:
[...]
Valt mij niet tegen hoe de waarde zich ontwikkeld. Heb gisteren wel mijn 30% gelijk uitgecashed rond de 10 cent (had ik het nou maar niet gedaan). Hopelijk dat de komende 70% nog lekker door mag stijgen.
Cardence heeft een flinke update gehad (website) en over ~9 dagen kun je zelfs je Cardence staken!
DYOR:
website:
https://cardence.io/
Cardence is zeer stabiel zelfs na de grote crash gisteren:
https://www.coingecko.com/en/coins/cardence
ook heeft Cardence geen gekke fees die je extra moet betalen via pcs, dus lage fees...
dus ook geen estimate wat je ontvangt, dus stel je koopt er voor 100, dan krijg je ook 100
DYOR!
voor mij: Rekteroni served
DYOR:
website:
https://cardence.io/
Cardence is zeer stabiel zelfs na de grote crash gisteren:
https://www.coingecko.com/en/coins/cardence
ook heeft Cardence geen gekke fees die je extra moet betalen via pcs, dus lage fees...
dus ook geen estimate wat je ontvangt, dus stel je koopt er voor 100, dan krijg je ook 100
DYOR!
voor mij: Rekteroni served
[ Voor 34% gewijzigd door Kol Nedra op 21-09-2021 20:53 ]
nothing stops this train
Iemand die weet hoe dat die GRV Token werkt? Als ik daar iets probeer van te kopen, lukt niet op Pancakeswap. Als ik het contract plak, vindt deze de token niet. Ik kan de token wel toevoegen in metamask.
edit: blijkbaar kan ik wel een swap binnenin metamask doen maar niet op de exchange van pancakeswap. Ik begrijp het niet.
edit: blijkbaar kan ik wel een swap binnenin metamask doen maar niet op de exchange van pancakeswap. Ik begrijp het niet.
[ Voor 23% gewijzigd door cooLopke op 25-09-2021 02:08 ]
@DaWayne
VICE weer een mooie pump naar 0.020$. Zojuist wat eruit gehaald: 50% winst over mijn initial en de rest laat ik zitten
Buffer blijft vooralsnog een beetje achter. Ik hoop dat we voor de launch van het mainnet 15 cent gaan zodat ik mijn initial (30% van total vested) eruit kan halen en de rest (70%) kan laten komen zonder stress.
VICE weer een mooie pump naar 0.020$. Zojuist wat eruit gehaald: 50% winst over mijn initial en de rest laat ik zitten
Buffer blijft vooralsnog een beetje achter. Ik hoop dat we voor de launch van het mainnet 15 cent gaan zodat ik mijn initial (30% van total vested) eruit kan halen en de rest (70%) kan laten komen zonder stress.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Vice heb ik nog een beetje in zitten (inleg x3 er vrij vroeg uitgehaald), die laat ik voorlopig staan. Heeft ergens nog wel een kans op x5 (+) mochten ze hun platform waarmaken denk ik.Jedi_Pimp schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 13:18:
@DaWayne
VICE weer een mooie pump naar 0.020$. Zojuist wat eruit gehaald: 50% winst over mijn initial en de rest laat ik zitten![]()
Buffer op 0,10 ongeveer de eerste 30% verkocht, heb nu even niets. Ondanks belabberde timing qua launch gaat het helemaal niet onaardig. Dus kan met launch mainnet en vrijkomen extra tokens wel interessant worden.
OBT ga ik waarschijnlijk wel weer wat inzetten. Ben er nog niet helemaal uit hoeveel, maar dat ga ik tijdens de launch wel zien. Is ook afhankelijk van de interesse die er dan is.
Tot nog toe wel tevreden met de launches via Lithium. Ben benieuwd wat de toekomst gaat brengen. Nog 4x een launch zoals afgelopen 2, en ik heb mijn EBSC aanschaf eruit. (Die staat wel onder water nog)
Buffer wilde ik op 15 cent verkopen bij wijze van initial veiligstellen maar die heb ik net gemist. Nu wacht ik er rustig op, komt vanzelf wel.DaWayne schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 18:44:
[...]
Vice heb ik nog een beetje in zitten (inleg x3 er vrij vroeg uitgehaald), die laat ik voorlopig staan. Heeft ergens nog wel een kans op x5 (+) mochten ze hun platform waarmaken denk ik.
Buffer op 0,10 ongeveer de eerste 30% verkocht, heb nu even niets. Ondanks belabberde timing qua launch gaat het helemaal niet onaardig. Dus kan met launch mainnet en vrijkomen extra tokens wel interessant worden.
OBT ga ik waarschijnlijk wel weer wat inzetten. Ben er nog niet helemaal uit hoeveel, maar dat ga ik tijdens de launch wel zien. Is ook afhankelijk van de interesse die er dan is.
Tot nog toe wel tevreden met de launches via Lithium. Ben benieuwd wat de toekomst gaat brengen. Nog 4x een launch zoals afgelopen 2, en ik heb mijn EBSC aanschaf eruit. (Die staat wel onder water nog)
Yes, hier ook tevreden, ze doen het echt heel goed. Jammer dat de token nu minder waard is, maar daar zou ik me geen zorgen over maken: ze wachten bewust met alle marketing totdat het nieuwe contract en de ticker er zijn. Als het eenmaal gaat lopen..
OB ben ik zeker weer bij.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Rainbow is gelist op CMC ! 🌈
[ Voor 3% gewijzigd door Palindrome op 28-09-2021 00:35 ]
Mooi! Al ben ik bang dat het niet veel zal helpen. Who knows.Palindrome schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 00:35:
Btw. Ben weer een aantal parels mis gelopen de laatste tijd. O.a medabots 😅
Stond ook gewoon op mijn list als must have
I bad beat my meat by busting my nuts!
77 miljoen MC...Pijnlijk!murphylee schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 01:10:
[...]
Btw. Ben weer een aantal parels mis gelopen de laatste tijd. O.a medabots 😅
Stond ook gewoon op mijn list als must have
Het was 1 van de vele projecten die ik op het oog had. En uiteindelijk heb ik het (helaas) laten schieten. Ik weet niet meer wat de precieze reden was...

Gelukkig hold ik Rainbow nog....ben benieuwd!
[ Voor 6% gewijzigd door _Gast_ op 28-09-2021 10:32 ]
Cardence gaat uitbreken? 👀
nothing stops this train
Meteen een giga pump and dump..Palindrome schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 00:35:
Ach hij staat nog hoger als die stond. Zit er zelf al een hele tijd niet meer in (verkocht voordat ik op verlies stond in euro's). Maar als dit de "pump" is en het hier bij blijft tja... blij dat ik op tijd verkocht heb. en balen dat ik niet éérder verkocht heb
Nr1 holder is uitgestapt dus dat is alleen maar goed natuurlijk. Dat kan ie maar 1x doen
Edit:. De dip is al opgekocht
[ Voor 6% gewijzigd door Palindrome op 28-09-2021 23:26 ]
Ongelooflijk hè! En in het begin veel fud geweest ivm rechtszaak e.d. zo zie je maar weer. Stick to the plan.
$Vice ook gelist op cmc.
Iemand nog een project waarin geapped kan worden?
Steam exchange (SteamX) en HKUN heb ik nog als optie. 🙂
Soms is het jammer om een token te laten schieten.murphylee schreef op woensdag 29 september 2021 @ 00:48:
[...]
Ongelooflijk hè! En in het begin veel fud geweest ivm rechtszaak e.d. zo zie je maar weer. Stick to the plan.
Als ze bijv. zeggen dat de audit pas komt na de pancake launch, dan sla ik het al over, terwijl het misschien gewoon een legit project is.
Maar gezien de vele scams moeten we wel kritisch blijven.
Rainbow inmiddels op de 11e plaats op CMC trending. https://coinmarketcap.com/gainers-losers/
Zijn er hier ook mensen die toevallig in pcs farms zitten?
Momenteel zit in de bmon-busd farm voor ongeveer 270%.
Zoiets kan eigenlijk toch niet goed gaan lijkt me maar tot nu toe komen alle betalingen prima binnen.
Zoiets kan eigenlijk toch niet goed gaan lijkt me maar tot nu toe komen alle betalingen prima binnen.
Congrats Rainbow holders. Een nieuwe ATH (2,75 miljoen). Een whale heeft net voor 40 BNB gekocht.
Ik blijf het gewoon holden...
Ik blijf het gewoon holden...

[ Voor 31% gewijzigd door _Gast_ op 29-09-2021 21:41 ]
Twijfel om Rainbow te hodlen of nu al voor een deel uitcashen. Met Dhold zagen we dat die op een gegeven moment ook doodbloedde, wil niet dezelfde fout maken.
Ben wel benieuwd hoever ze komen met IRIS en Bitfrost.
Lees je even in ivm yield farming en impermanent loss. Er vroeg bij zijn en niet te lang in blijven zitten is de boodschap.Vibravis schreef op woensdag 29 september 2021 @ 19:24:
Zijn er hier ook mensen die toevallig in pcs farms zitten?
Bullish dagje zo.
Lithium partnert met Polygon
$VICE nieuwe ATH en bijna +100% vergeleken met gisteren
$OPCT +50%
Nog anderen met mooie rendementen?
$OPCT +50%
Begrijpelijk. Je weet het gewoon nooit...Patroo schreef op donderdag 30 september 2021 @ 10:12:
Twijfel om Rainbow te hodlen of nu al voor een deel uitcashen. Met Dhold zagen we dat die op een gegeven moment ook doodbloedde, wil niet dezelfde fout maken.
Zelf heb ik het gekozen als mijn lange termijn gok. Als Bifrost er echt komt, dan kan het behoorlijk gaan moonen. Als er geen jackpot inzit denk ik dat ik alsnog kan uitstappen met een redelijke winst.
RAINBOW nu bijna 500% sinds de cmc listing twee dagen terug.Jedi_Pimp schreef op donderdag 30 september 2021 @ 20:39:
Bullish dagje zo.
$OPCT +50%
Nice! Jammer dat ik destijds niet meedeed met Vice.Jedi_Pimp schreef op donderdag 30 september 2021 @ 20:39:
Bullish dagje zo.
$OPCT +50%
Vice gaat idd wel lekker.
Blij dat ik heb volgehouden met 🌈.
[ Voor 4% gewijzigd door Tranze op 30-09-2021 21:23 ]
Vice is natuurlijk al x7 ofzo gegaan maar ik vind het nog steeds wel interessant eerlijk gezegd. Ik twijfel nog of ik er een flufje tegenaan ga gooien.Tranze schreef op donderdag 30 september 2021 @ 21:22:
Vice gaat idd wel lekker.
Vice blijft gaan, wat ik nog heb hou ik zeker vast tot het platform zelf gaat draaien. Die gaat nog wel hoger.
Buffer valt nog een beetje tegen, maar die gaat hopelijk bij de launch van hun mainnet wel omhoog.
Heb nog steeds wat Caash ($Cash), die blijft ook gestaag stijgen, eigenlijk nu nog zonder utility. Ze zijn wel erg actief in hun TG en komende weken zouden de eerste DAPP's moeten worden uitgebracht.
Verder nog wel op zoek naar een leuk projectje, dus als iemand tips heeft dan doe ik graag mee.
Buffer valt nog een beetje tegen, maar die gaat hopelijk bij de launch van hun mainnet wel omhoog.
Heb nog steeds wat Caash ($Cash), die blijft ook gestaag stijgen, eigenlijk nu nog zonder utility. Ze zijn wel erg actief in hun TG en komende weken zouden de eerste DAPP's moeten worden uitgebracht.
Verder nog wel op zoek naar een leuk projectje, dus als iemand tips heeft dan doe ik graag mee.
BabyLondon.DaWayne schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 10:46:
Vice blijft gaan, wat ik nog heb hou ik zeker vast tot het platform zelf gaat draaien. Die gaat nog wel hoger.
Lol, alles gaat naar de maan nu 
behalve trouwens Babylondon...
[ Voor 33% gewijzigd door DaWayne op 01-10-2021 13:31 ]
Bullish AF! 😁DaWayne schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 13:26:
Lol, alles gaat naar de maan nu
Hoop dat BTC doorbreekt en gestaag naar de 69K gaat. Ow shit dit is de shit coin topic.
Hebben jullie tg van babylondon. Vraag het maar hier voor ik weer de verkeerde heb.
https://t.me/babylondonbscmurphylee schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 18:22:
[...]
Bullish AF! 😁
Hoop dat BTC doorbreekt en gestaag naar de 69K gaat. Ow shit dit is de shit coin topic.
Hebben jullie tg van babylondon. Vraag het maar hier voor ik weer de verkeerde heb.
nieuwe ATH vandaag met JOJO 🙌
nu op ondekkingsreis naar de nieuwe prijs 👀
Cardence nog steeds stabiel, dyor natuurlijk maar het project gaat echt de goede kant op....
nu op ondekkingsreis naar de nieuwe prijs 👀
Cardence nog steeds stabiel, dyor natuurlijk maar het project gaat echt de goede kant op....
[ Voor 37% gewijzigd door Kol Nedra op 01-10-2021 23:23 ]
nothing stops this train
Ik heb een probleem met traden op pancakswap.
Vanmorgen wilde ik mijn initiele inleg van Rainbow verkopen, maar de swap bleef hangen op "Waiting for confirmation".
Na 2u heb ik het opgegeven want ik moest weg de ganse dag. Net nogmaals geprobeerd maar nog steeds hetzelfde probleem. Wie kan mij helpen?
Opzet
Edge browser
Binance chain wallet
Wat heb ik al geprobeerd:
- Slippage verhoogt tot 20%
- Browser cache geleegd, herstart, pc gereboot
- Via incognito proberen te swappen
- Metamask geïnstalleerd en een deel van de tokens overgezet (en best veel tokens verloren aan fee - 7%!!)
- Chrome geïnstalleerd (ik gebruik Edge normaal)
Ik ben ten einde raad. Geeft niet veel vertrouwen zo
Ondertussen staat Rainbow ongeveer 50% lager, best klote dus.
Edit: Overigens ging BNB swappen naar Cake zonder enig probleem
Vanmorgen wilde ik mijn initiele inleg van Rainbow verkopen, maar de swap bleef hangen op "Waiting for confirmation".
Na 2u heb ik het opgegeven want ik moest weg de ganse dag. Net nogmaals geprobeerd maar nog steeds hetzelfde probleem. Wie kan mij helpen?
Opzet
Edge browser
Binance chain wallet
- Metamask geïnstalleerd en een deel van de tokens overgezet (en best veel tokens verloren aan fee - 7%!!)
[ Voor 4% gewijzigd door Bmic op 02-10-2021 23:02 ]
Dikke pump en dump van rainbow en klaar, next !
[ Voor 14% gewijzigd door Palindrome op 03-10-2021 12:37 ]
Verwijderd
Dat betekend dat de slippage niet hoog genoeg staat. Rainbow heeft toch een gigantische buy/sell tax?Bmic schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 22:44:
Ik heb een probleem met traden op pancakswap.
Opzet
Edge browser
Binance chain wallet
Zelfs op 40% slippage blijft het stuck...Verwijderd schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 10:35:
[...]
Dat betekend dat de slippage niet hoog genoeg staat. Rainbow heeft toch een gigantische buy/sell tax?
Slippage != tax.
Ik kan je verder niet helpen, maar nog een tip. Je hebt nu je token van binance wallet naar je metamask wallet gestuurd. Dat kost je geld door de tax en gas fees. Je kunt de seed phrase van je binance wallet importeren in metamask. Dan staat je binance wallet ook in metamask en kun je alles wat je met de binance wallet doet ook doen vanuit metamask.
Je hebt neem ik aan de transactie wel bevestigd in je wallet?
Mirror je (trust) wallet in het vervolg inderdaad, scheelt een hoop tax.phlinx schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 11:28:
[...]
Slippage != tax.
Ik kan je verder niet helpen, maar nog een tip. Je hebt nu je token van binance wallet naar je metamask wallet gestuurd. Dat kost je geld door de tax en gas fees. Je kunt de seed phrase van je binance wallet importeren in metamask. Dan staat je binance wallet ook in metamask en kun je alles wat je met de binance wallet doet ook doen vanuit metamask.
Verder kan je proberen om niet af te ronden. Laatste getal van je aantal te swappen tokens een 1 van maken ipv een 0 wil ook wel eens helpen.
Na zo'n onverwachte pump heb ik ook gewoon winst gepakt op Rainbow.
Ben er tevreden mee. Het geduld heeft toch wel wat opgeleverd...
Hoe kregen jullie Rainbow verkocht via PCS? Welke slippage hebben jullie gebruikt? Probeer 1 bnb ervan te verkopen maar mislukt telkens.
Ik heb het eergisteren 2 helften verkocht. Het eerste deel lukte me zelfs met een tax van 16%. Het 2e deel koste wel wat moeite. Het kwam er pas een half uur later door met een tax van 28%.Patroo schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 14:27:
Hoe kregen jullie Rainbow verkocht via PCS? Welke slippage hebben jullie gebruikt? Probeer 1 bnb ervan te verkopen maar mislukt telkens.
Probeer de tokens af te ronden en sws geen getallen achter de komma...
Wel denk ik nog steeds dat als Bifrost er echt komt, Rainbow weer gaat herstellen.
[ Voor 11% gewijzigd door _Gast_ op 03-10-2021 14:36 ]
Ik weet dat slippage niet gelijk is aan tax. Mijn antwoord sloeg dan ook op Intelligo die schreef dat mijn slippage misschien niet hoog genoeg stond.phlinx schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 11:28:
[...]
Slippage != tax.
Ik probeerde overigens een rond getal te swappen (5.000.000.000), Bij de volgende pump (als die er ooit nog komt) zal ik 1 token toevoegen op hoop van zegen :-).
Voordat ik kon traden, heb ik eerst de bevestiging gegeven om Rainbow te kunnen swappen. Bij de eigenlijke swap blijft PS hangen op "Waiting For Confirmation" maar ik kan helemaal niets bevestigen in mijn wallet.
Bij een swap van bnb naar cake popt mijn wallet binnen de seconde naar voor en kan ik bevestigen.
Goeie tip overigens betreffende het importeren van de seed phrase!
En heb jij dit met Pancakeswap gedaan? Welke instellingen? Ging dit vanzelf of heb je lang moeten wachten voordat je de transactie kon bevestigen?_Gast_ schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 13:55:
Na zo'n onverwachte pump heb ik ook gewoon winst gepakt op Rainbow.Ben er tevreden mee. Het geduld heeft toch wel wat opgeleverd...
Bleef je scherm dan ook hangen op "Waiting For Confirmation"? Of kon je wel direct bevestigen maar duurde het een tijdje voordat de transactie zelf uitgevoerd werd?_Gast_ schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 14:34:
[...]
Het kwam er pas een half uur later door met een tax van 28%.
Ik heb overigens net nog eens geprobeerd en zelfs 500 Rainbow met 49% slippage doet helemaal niets.
:strip_exif()/f/image/u4eE3wYI6SkxVHQvEPyEOwub.png?f=user_large)
Nee dat niet. Toen ik het 2e deel wou verkopen weigerde hij dat een half uur lang. Maar toen ik het eenmaal kon bevestigen ging het verder gewoon goed.Bmic schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 15:58:
[...]
Bleef je scherm dan ook hangen op "Waiting For Confirmation"? Of kon je wel direct bevestigen maar duurde het een tijdje voordat de transactie zelf uitgevoerd werd?
Ik heb overigens net nog eens geprobeerd en zelfs 500 Rainbow met 49% slippage doet helemaal niets.
[Afbeelding]
Ik heb de cijfers achter de komma weggehaald en daarna gewoon vanaf 16% tax geprobeerd te verkopen totdat het lukte. En volgens mij gewoon normal gas fees.
Ik heb geen idee waar het aan zou kunnen liggen. Gebruik je Metamask?
Iemand heeft net Rainbow gekocht voor $32,741.29 (75 BNB)
Waanzin! https://poocoin.app/token...7c5c660a9f0d3dd24d1643d36
Waanzin! https://poocoin.app/token...7c5c660a9f0d3dd24d1643d36
Ik gebruik alleen Poocoin.Bmic schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 15:58:
[...]
Bleef je scherm dan ook hangen op "Waiting For Confirmation"? Of kon je wel direct bevestigen maar duurde het een tijdje voordat de transactie zelf uitgevoerd werd?
[Afbeelding]
Tot op heden altijd kunnen kopen met 1% slippage en verkopen met 18% slippage.
Op de grote groene "SWAP" knop meppen in Poocoin, de transactie goedkeuren in MetaMask browser extensie en klaar is Nnoitra
Is echt seconden werk.
Eindelijk!!Nnoitra schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 23:19:
[...]
Ik gebruik alleen Poocoin.
Tot op heden altijd kunnen kopen met 1% slippage en verkopen met 18% slippage.
Op de grote groene "SWAP" knop meppen in Poocoin, de transactie goedkeuren in MetaMask browser extensie en klaar is Nnoitra
Is echt seconden werk.
Werkt inderdaad perfect in Poocoin! Bedankt voor je advies
Wow het lijkt niet op het einde van Rainbow
Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik niet sterk genoeg was om te holden na die pump van een paar dagen terug...
Maarja life goes on en ik kijk naar nieuwe projecten..
Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik niet sterk genoeg was om te holden na die pump van een paar dagen terug...

Maarja life goes on en ik kijk naar nieuwe projecten..
[ Voor 23% gewijzigd door _Gast_ op 05-10-2021 14:57 ]
Ik heb paar dagen terug 3x mijn inleg eruitgehaald, zit er nu (gelukkig) nog in met nog 7x inleg. Heel benieuwd waar dit gaat eindigen._Gast_ schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 13:12:
Wow het lijkt niet op het einde van Rainbow![]()
Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik niet sterk genoeg was om te holden na die pump van een paar dagen terug...![]()
Maarja live goes on en ik kijk naar nieuwe projecten..
Zo, het is weer een tijdje stil met KRW - vind het nog steeds interessant om de Telegram te volgen. Niet alleen de nieuwtjes maar ook hoe de "investors" communiceren
Kingdefi heeft nu koppelingen met 7 verschillende blockchains en voor het eerst is er een tipje van de sluier gelicht hoe ze meer waarde willen creeëren voor de token; Kingdefi gaat net als PCS, Beefy etc. tokenpools ondersteunen denk aan allerlei Liquidity Pools. Nu gebeurt dit natuurlijk al overal dus hoe willen ze zich onderscheiden? Doordat hun autocompounding bij elke contractinteractie plaatsvindt, zou je in principe veel meer rendement moeten halen op elke pool dan dat je bij andere farms vindt: Hoe vaker je compound, hoe meer rendement door het rente-op-rente effect.
Nu willen ze een deel van die "extra winst" uitbetalen in de LP zelf, door een hoger rendement. En een deel van de opbrengst willen ze gebruiken om hun eigen token in te kopen, waarmee KRW meer aankoopdruk gaat zien.
Klinkt goed, ben benieuwd. Eerste project waar ik een beetje "vroeg" bij zit. In it for the tech he
Kingdefi heeft nu koppelingen met 7 verschillende blockchains en voor het eerst is er een tipje van de sluier gelicht hoe ze meer waarde willen creeëren voor de token; Kingdefi gaat net als PCS, Beefy etc. tokenpools ondersteunen denk aan allerlei Liquidity Pools. Nu gebeurt dit natuurlijk al overal dus hoe willen ze zich onderscheiden? Doordat hun autocompounding bij elke contractinteractie plaatsvindt, zou je in principe veel meer rendement moeten halen op elke pool dan dat je bij andere farms vindt: Hoe vaker je compound, hoe meer rendement door het rente-op-rente effect.
Nu willen ze een deel van die "extra winst" uitbetalen in de LP zelf, door een hoger rendement. En een deel van de opbrengst willen ze gebruiken om hun eigen token in te kopen, waarmee KRW meer aankoopdruk gaat zien.
Klinkt goed, ben benieuwd. Eerste project waar ik een beetje "vroeg" bij zit. In it for the tech he
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
Nice! Ik had ook een deel er in moeten laten. Is ook wel een leermoment: Als je de jackpot wilt moet je risico's nemen door te holden.Patroo schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 13:44:
[...]
Ik heb paar dagen terug 3x mijn inleg eruitgehaald, zit er nu (gelukkig) nog in met nog 7x inleg. Heel benieuwd waar dit gaat eindigen.
Ik heb ook mijn originele inleg verdubbeld, de rest van de tokens laat ik staan._Gast_ schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 14:55:
[...]
Nice! Ik had ook een deel er in moeten laten. Is ook wel een leermoment: Als je de jackpot wilt moet je risico's nemen door te holden.
We zien wel waar we uitkomen :-)
Kol Nedra schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 23:21:

Kol Nedra schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 23:21:
maar het project gaat echt de goede kant op

[ Voor 4% gewijzigd door kevinr1 op 05-10-2021 17:02 ]
Life is meant to be experienced
All die Inu's gaan weer omhoog...
Ik ben benieuwd hoe lang het gaat duren. Ben er nog niet ingestapt.
Met Shiba had ik destijds wel een aardige winst gemaakt en daarna uitgestapt.
Ik ben benieuwd hoe lang het gaat duren. Ben er nog niet ingestapt.
Met Shiba had ik destijds wel een aardige winst gemaakt en daarna uitgestapt.
[ Voor 90% gewijzigd door _Gast_ op 05-10-2021 23:43 ]
Ik neem aan dat die long term bedoeld? 🙂
@Kol Nedra kan je mij er wat meer over vertellen?
Ik zal uiteraard wel wat info vergaren maar ik ben ook op zoek naar zeer degelijke projecten die niet al aan de 500+m MC zitten.
Die projecten gaan misschien nog 2 a 3x over de kop en dan houdt dat ook op. Imo... Maar wie ben ik.
Ik heb zelf nog $Casper en $Mina maar Mina pas laat ingestapt. Casper zit nu Rock Bottom.
Immutable X https://www.immutable.com/ staat ook nog op mijn lijst. En https://icodrops.com/acala-network/
kan er niet veel over vertellen, maar omdat het stabiel is en het project wel toegevoegde waarde heeft is de kans alleen groter dat het stijgt (dyor, doe absoluut dyor)murphylee schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 11:03:
[...]
Ik neem aan dat die long term bedoeld? 🙂
@Kol Nedra kan je mij er wat meer over vertellen?
Ik zal uiteraard wel wat info vergaren maar ik ben ook op zoek naar zeer degelijke projecten die niet al aan de 500+m MC zitten.
Die projecten gaan misschien nog 2 a 3x over de kop en dan houdt dat ook op. Imo... Maar wie ben ik.
Ik heb zelf nog $Casper en $Mina maar Mina pas laat ingestapt. Casper zit nu Rock Bottom.
Immutable X https://www.immutable.com/ staat ook nog op mijn lijst. En https://icodrops.com/acala-network/
cointjes zoals JOJO en QBIT hebben het wel goed uitgepakt vooralsnog, dus die vangen de klap makkelijk op voor mij mocht Cardence Rekt gaan
zeer high risk, anders moet je maar in BTC en ETH blijven
[ Voor 3% gewijzigd door Kol Nedra op 06-10-2021 11:09 ]
nothing stops this train
No way dat ik daar nog wat in ga gooien. Heb een kleine 💰 in beide coins maar daar blijft het ook bij. Tot eind van het jaar en waarschijnlijk 2022 blijf ik in de high risk/high reward coins. Bag uitbreiden mocht het mogelijk zijn en dan kijken we wel verder.Kol Nedra schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 11:08:
[...]
zeer high risk, anders moet je maar in BTC en ETH blijven
Bedoel we doen het allemaal met geld wat we kunnen missen neem ik aan 😜
Dan maar rekt gaan ipv 1,5x je inleg terug krijgen.
Misschien in de toekomst nog leverage onder de knie krijgen. Maar dan zal ik wel in dat andere shit coin topic te vinden zijn.
Rainbow te vroeg verkocht helaas.
Ging richting verlies dus maar verkocht.
Had nu x10 gedaan van de inleg.
Jammer maar helaas. Weer van geleerd. Hoe dom CMC ook is ;-) it does work.
Klopt het is een leermoment. Na een lange droge periode kwam er plotseling een CMC pump. Ik heb me toen door iemand laten overhalen om te verkopen. Maar uiteindelijk heb ik het zelf gedaanWaah schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 12:53:
Rainbow te vroeg verkocht helaas.

Poeh, Casper en Mina heb ik nog 2 (halve) nachten aan gespendeerd. Bij Casper wakker gebleven op plek 28.000 en niet aan de beurt gekomen.[b]murphylee in "[MC] Cryptocurrency Meme Coins topic [HOOG RISICO]"murphylee schreef op woensdag 6 oktober 2021
Bij Mina met 5 devices ook buiten de boot gevallen.
Zat wel een lange Vesting periode op meen ik toch? Zijn die tokens al vrijgekomen?
Nog mensen die wat in babydogecoin hebben zitten?
zowaar een gestage uptrend te zien (net als alle meme dog tokens).
Mensen die toevallig ook nog Velorex (VEX) volgen?
Lijkt me nog steeds een hele mooie coin die het ver kan gaan schoppen.
Check Velorex.net
Lijkt me nog steeds een hele mooie coin die het ver kan gaan schoppen.
Check Velorex.net
Pff wat een groei..KrankenWagen schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 14:59:
https://www.flokinomics.com/
Gaat dit de volgende grote dog thema coin worden?
Maarja ik ben te pussy om nu nog in te stappen
Rebase / Price-Elastic tokens zijn nu een hype. Als ik het goed begrijp, blijft de chart wel stijgen, maar je winst/verlies is wel minder dan het op de chart lijkt. Kan iemand me corrigeren als ik het fout heb?
https://coinmarketcap.com/alexandria/glossary/rebase
[ Voor 32% gewijzigd door _Gast_ op 07-10-2021 14:03 ]
Ik wil er best wat instoppen maar ik vind dat gedoe met die (pancake) swaps en slippage al zo demotiverend.....
Klopt, daarom heb ik een voorkeur voor presales. Dan betaal je alleen de sell tax.Anakin_ schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 14:51:
Ik wil er best wat instoppen maar ik vind dat gedoe met die (pancake) swaps en slippage al zo demotiverend.....
Blijft toch wel een bizarre wereld. Ik speel voor mijn doen met best forse bedragen inmiddels, mede vanwege alle gains. Maar dan komt er vanmiddag dus iemand die voor 350BNB aan Viceworld koopt. Die stapt dan met 150+k$ in een project met een MC van 4.5M.
Dan moet je wel echt veel knaken en vertrouwen in een project hebben zeg...
Dan moet je wel echt veel knaken en vertrouwen in een project hebben zeg...
Dat dus. Inmiddels al zo veel slippage/gas/fees betaald..Anakin_ schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 14:51:
En errors, heel veel errors

En hoe verdien je dan geld? Zoals ik het lees blijft de waarde in dollar dus gelijk......._Gast_ schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 11:47:
[...]
Pff wat een groei..
Maarja ik ben te pussy om nu nog in te stappen
Rebase / Price-Elastic tokens zijn nu een hype. Als ik het goed begrijp, blijft de chart wel stijgen, maar je winst/verlies is wel minder dan het op de chart lijkt. Kan iemand me corrigeren als ik het fout heb?
https://coinmarketcap.com/alexandria/glossary/rebase
Ik snap het ook niet helemaal. Je maakt dus wel winst en verlies, maar dan wel minder dan normaal denk ik.Waah schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 22:55:
[...]
En hoe verdien je dan geld? Zoals ik het lees blijft de waarde in dollar dus gelijk.......
Maar ik weet het pas zeker als ik in zo'n soort token stap. Even wachten op een goeie kans....
Wen & simpy heeft goed potentieel.
https://www.dextools.io/a...5a3de710840d4df2ed06da1e8
Nft's zijn er ook al een aantal op opensea.
Ze gaan nog een samenwerking aan met Skeletonkey
https://www.dextools.io/a...5a3de710840d4df2ed06da1e8
Nft's zijn er ook al een aantal op opensea.
Ze gaan nog een samenwerking aan met Skeletonkey
Iemand enig idee hoe je grv kan kopen? (Gravitoken)
Via Pancake. https://coinmarketcap.com/currencies/gravitoken/happymoon schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 12:45:
Geprobeerd mr ofwel krijg ik price impact too high ofwel probs with gas fees.... slippage staat al op 25
Nochtans klein bedragje...
Hoe kan ik dit toch oplossen?
Dat weet ik niet precies!DaWayne schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 15:00:
[...].
Zat wel een lange Vesting periode op meen ik toch? Zijn die tokens al vrijgekomen?
Maar wel flink balen dat je er niet tussen bent gekomen. Ik zag de waiting list en hield het toen al voor gezien. Minimale kans dat je dan er tussen komt. Maar wel 2 projecten met veel potentie!
Acala en moonbeam zijn potentiële gems op de polkadot netwerk. Ook wel om in de gaten te houden.
Waah schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 22:55:
[...]
En hoe verdien je dan geld? Zoals ik het lees blijft de waarde in dollar dus gelijk.......
Ik zou ten eerste kijken naar de MCap! Dit is leidend. Ook al lijkt het alsof de coin x30 is gegaan.happymoon schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 12:45:
En gelijk de chart op 1 Day zetten. Krijg je een duidelijker beeld van de daadwerkelijke gang van zaken. Komt erop neer dat de chart hoe dan ook stijgt waardoor je het fomo effect krijgt. Bijna iedereen kijkt dan naar de 1 maand chart en denkt dat die binnen is terwijl dit niet het geval is. 🤣
Dus als ik jullie was zou ik of direct na launch er in springen of aan je neus voorbij laten gaan.
Probeer het te kopen met Poocoin ipv Pancakehappymoon schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 19:44:
[...]
Geprobeerd mr ofwel krijg ik price impact too high ofwel probs with gas fees.... slippage staat al op 25
Nochtans klein bedragje...
Hoe kan ik dit toch oplossen?
Zijn er binnenkort nog interessante launches? Wil graag mijn rainbow winst verder investeren gokken
Klopt. Meer info over Rebase tokens: https://coinmarketcap.com/alexandria/glossary/rebaseKrankenWagen schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 10:19:
Na Flokinomics heb je nu ook Dogenomics en Shibanomics is dit de nieuwe trend voor memecoins?
Ik heb meegedaan met de presale van: https://autocrypto.aimartijn.s schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 10:27:
Zijn er binnenkort nog interessante launches? Wil graag mijn rainbow winst verder investeren gokken
Pancake Launch 15 okt om 17:00 uur
Een team dat gespecialiseerd is in AI en bots. Ze beloven om holders mee te laten profiteren van hun tools. Ik heb er verder geen verstand van, maar vond het wel een gokje waard. Het contract is nog niet uit. DYOR als het zover is!
Bedankt voor de info maar denk dat ik deze oversla, heb de voorkeur aan presales. Zal zelf ook weer eens rondkijken of ik wat kan vinden._Gast_ schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 12:51:
[...]
Ik heb meegedaan met de presale van: https://autocrypto.ai
Pancake Launch 15 okt om 17:00 uur
Een team dat gespecialiseerd is in AI en bots. Ze beloven om holders mee te laten profiteren van hun tools. Ik heb er verder geen verstand van, maar vond het wel een gokje waard. Het contract is nog niet uit. DYOR als het zover is!
edit: Het zag er goed uit, maar zijn toch wel wat twijfels over de betrouwbaarheid van https://numus.app/ .
Presale is inmiddels mislukt:
Presale is inmiddels mislukt:
Dear investors,
unfortunately, there was a lot of fud from the community - talking that we are a scam team, tokens not locked, contract a clone.... all fud. Also, more than 10 fake groups which got money from our investors.
We had a great idea and a great intention (which you can research later), but we didn't reach the soft cap. Now we will terminate the presale, and everybody will get the funds back automatically.
Thank you for everything!
[ Voor 255% gewijzigd door _Gast_ op 10-10-2021 17:03 ]
Gravitoken is me niet gelukt met de fees... dan nu maar een gok op greenmoon...
mooie chart! https://coinmarketcap.com/currencies/greenmoon/happymoon schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 10:59:
Gravitoken is me niet gelukt met de fees... dan nu maar een gok op greenmoon...
Heel vreemd, in mijn wallet is er net ineens de helft van mijn GRM pf verdwenen. Geen log van verkopen of wat dan ook. Gok dat het die rebase is wat ze hebben genoemd, maar toch schrikken als je pf voor de helft ziet dalen.
Dus....hoe maak je uberhaupt winst? Als MC stijgt gaan ze je tokens verlagen. Snel eruit.
Dus....hoe maak je uberhaupt winst? Als MC stijgt gaan ze je tokens verlagen. Snel eruit.
[ Voor 47% gewijzigd door Patroo op 11-10-2021 14:38 ]
Snap er ook niets van. Flokenomics gekocht na de grote pump, na een dag opeens van 12 miljoen naar 8 miljoen, en op verlies. Laten staan en nu op 300 euro winst.Patroo schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 14:06:
Heel vreemd, in mijn wallet is er net ineens de helft van mijn GRM pf verdwenen. Geen log van verkopen of wat dan ook. Gok dat het die rebase is wat ze hebben genoemd, maar toch schrikken als je pf voor de helft ziet dalen.
Ik snap het niet, maar vind het voor nu wel prima. Verkocht en op jacht naar het volgende low marketcap pareltje maar.
En leuke bonus: Ik heb nu gewoon 60 Dogecoins
Het zijn rebase tokens. Prijs/mcap gaat altijd omhoog, maar je hoeveelheid tokens wordt gerebased.Waah schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 15:34:
[...]
Snap er ook niets van. Flokenomics gekocht na de grote pump, na een dag opeens van 12 miljoen naar 8 miljoen, en op verlies. Laten staan en nu op 300 euro winst.
Ik snap het niet, maar vind het voor nu wel prima. Verkocht en op jacht naar het volgende low marketcap pareltje maar.
En leuke bonus: Ik heb nu gewoon 60 Dogecoinsnu hoor ik er écht bij
Ik snap wat rebase is. Ik snap niet hoe je er geld mee verdientdingoo schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 15:37:
[...]
Het zijn rebase tokens. Prijs/mcap gaat altijd omhoog, maar je hoeveelheid tokens wordt gerebased.
@Patroo waar staat GMR voor? GreenMoon?
Ik heb het idee dat die charts voor rebase-tokens er altijd zo uitzien.... en dat zorgt voor FOMO-buys. Mensen kopen gewoon blind (zoals ik
De devs zullen zelf wel een flinke zak hebben, en als er een andere token mee te verdienen valt zullen ze daar hun centjes wel mee verdienen
[ Voor 42% gewijzigd door Waah op 11-10-2021 15:45 ]
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het risico voor het investeren in nieuwe coins is enorm. Wees je ervan bewust dat je je volledige inzet op zeer korte termijn volledig kunt verliezen. Investeer dus ook nooit meer dan je bereid bent om te verliezen.
- Blijf on-topic.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Het afkraken van Meme coins in het algemeen is niet de bedoeling. Het topic kan daardoor ondergesneeuwd raken. Uit je mening op een normale manier en ga een gezonde discussie aan.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Mocht er hier een coin besproken zijn, dat een scam coin blijkt te zijn, wees dan zo vriendelijk om die informatie direct met anderen te delen, dat wordt gewaardeerd,
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!