"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
|_____vakje______|
Ik had er ook heen, heb er mee gevoedbalt!Op donderdag 30 maart 2000 20:39 schreef Mex het volgende:
Ik heb een 3210, dat ding is niet kapot te krijgen. Durf te wedden dat die van mij de meeste krassen heeft. Vorige week simlok eraf gesloopt met zelfbeunkabel.<BR>COME.TO\darkpower <P>Laterz
Serieus... Probeer dat maar eens na te doen !
Alleen de standby/beltijd is niet beter dan m'n twee-en-een half jaar oude 5110 (twee dagen....)
Verwijderd
/me heeft een 8210Op woensdag 29 maart 2000 00:29 schreef boppie het volgende:
ik zij dat de 8210 geen trilfunctie had maar dat is dus wel zo? ik kan het nergens vinden..ook niet op nokia homepage. oof gelukkig. nu wil ik die helemaal)

En kan zekerz trillen, check ff het profiel in je telefoon...
Fujitsu-Siemens @500mhz K6-II 128 mb 5 gig 12,1"TFT win XP | PII450 92 mb 98Se | P1 120 64 mb Smoothwall
Verwijderd
Verder heb ik wel eens 'gewerkt' met een Nokia 3210/3310 oudere types, een paar Motorola's enz, enz...
Telefoons teveel!:)
| i5-12600k @ 5ghz | RTX 3070TI FE | LG 55” OLED | Thrustmaster TS-PC | T-CLM pedals |
Verwijderd
ik wil da GoT logo ookOp donderdag 30 november 2000 10:30 schreef Royalpieter het volgende:
3210,vibra,GOT logo!!!:)
kan je die nie ff sturen?
Fujitsu-Siemens @500mhz K6-II 128 mb 5 gig 12,1"TFT win XP | PII450 92 mb 98Se | P1 120 64 mb Smoothwall
heel klein en fijn, kan alles wat er nodig is... hij mag alleen ietsjes lichter (a la T28)
eerst bij fucktone, toen overgestapt op libertel... betere ontvangst!
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Verwijderd
hmmz..Op donderdag 30 november 2000 12:02 schreef Royalpieter het volgende:
Saiyan, ik dacht dat het al eens op het forum was geweest. via die wap site, copy paste in je logomanager, kabeltje ertussen en gaan met die banaan!
die logo.wbmp? herkent hij die dan?
Gewoon even opslaan als gif of jpg, dan knippen plakken in logomanager edit schermpje en hop daar hep je hem!
Verwijderd

maar ik krijg misschien een 8850..... is alleen best duur
hiervoor had ik:
-Motorola D130...echt een koelkast
-Ericsson A1018s
-Nokia 8110i (ja die uit de Matrix ja)
Batterij zit met tape vast, alle kleur is erafgesleten en ben al met m'n vierde abbo bezig, maar Pano gaat lekker door. Enige nadeel Geen dualband (klote in buitenland!)
Le peintre de l'espace se jette dans le vide! (Y.Klein 1960)
beterz
Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...
Verwijderd
Canon EOS 400D + Sigma 17-70
gratis 3310 bij telfort.. 180 belminuten voor 49 piek in de maand.. eerste 3 maand gratis.. en sms maar 25 cent.. dat gaat mij ook wel veel schelen
Uiteraard met Vibrator-Functie
Hier stonden al heel lang linkjes naar sites die het allang niet meer deden ...
Verwijderd
Als je een WAP toestel wil is de Nokia 6210 gewoon the best. Het is ook de nokia met de meeste functies.
Oef die zijn gaaf. Hoe kom je aan die frontjes?Op donderdag 30 november 2000 22:30 schreef simon hacker het volgende:
<plaatje>
heb zelf ook een siemens c35i
Verwijderd
relxte phone vind ik ..
die 8210 z'n toetsen zijn te klein voor mijn lompe vingers

- 85g
- Long-life lithium battery
- Graphic display
- Data and fax facility
- E-GSM 900/1800 dual band
- Sim tool kit
- Audible or vibrating alerts..tril..tril
8210 is gelukkig ook niet veel duurder....Op donderdag 30 november 2000 21:11 schreef Serious Devil het volgende:
Waarom moet iedereen zo'n lompe nokia 3310 hebben. Als je toch een nieuuwe telefoon ga kopen kan je beter een Nokia 8210 kopen, die is veel lichter en heeft meer functies.
Als je een WAP toestel wil is de Nokia 6210 gewoon the best. Het is ook de nokia met de meeste functies.
"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
standaard telefoontje, maar werkt prima en was lekker goedkoop
Women, you can't live with 'em..... and you can't live with 'em!
Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.
Enne..die frontjes zijn wel bruut! (Simon Hacker) Heb je die zelf gemaakt of gekocht!
Zo ja, waar?
Verwijderd
en hopelijk binnenkort een 6210
Verwijderd
Alleen jammer dat ik er geen andere ringtones in kan pleuren, nu zit ik met bijna 30 klassieke zuig muziek
Verwijderd
weet alleen niet meer welke stand
Mijnes is nu trouwens stuk (Ja, nog steeds de "koelkast" Ericsson.
Dan moet je er ook maar niet mee gaan gooienOp woensdag 06 december 2000 11:29 schreef TB het volgende:
He lachuh, Helpdesk heeft mijn postje weer naar bovengehaald
Mijnes is nu trouwens stuk (Ja, nog steeds de "koelkast" Ericsson.
Women, you can't live with 'em..... and you can't live with 'em!
Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.
Verwijderd
Maarja, Ben® weer niet, toch, TB?Op woensdag 06 december 2000 17:08 schreef TB het volgende:
Die roeleert!
Die kosten na die 60 min zijn echter wel aan de prijzige kant...
Ok, ik kan best inzien dat sommige mensen zich ergeren aan de mobiele eenheden vandaag de dag. Als ik in de trein zit, hoor je van heel de andere kant van de wagon het ding van een ander overgaan zow ongeveer 30 sec (zonder dat die gast het zelf zogenaamd hoort). Ze zetten het volume van de ringtoon veels te hard. En als ze dan opnemen liggen ze inderdaad zoals de meeste mensen hier al duidelijk gemaakt hebben, gewoonweg te schreeuwen in die dingen. Kijk, ik wordt ook wel eens gebeld in de trein of bel zelf ook wel eens, maar dan wel op zo'n niveau dat de persoon 1 a 2 rijen verder der geen flikker van hoort/verstaat. Niet dat ik fluister, maar gewoon zoals ik tegen iemand praat die naast me zit. Zo is het tenminste aanvaardbaar en niet hinderlijk
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - MacBook Air M4 13" - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
alleen geen snakerace
Verwijderd
Okay, nu nog een leuker salaris...Op donderdag 07 december 2000 00:45 schreef Austin_Powers het volgende:
Ik raad de 8890 aan. Super kwaliteit. Geen ruis! http://www.nokia.nl/8890/img/index_p1.jpg
I don't have a solution; but I do admire the problem.
Als je veel in Afrika komt is de 8890 wel makkelijk ja, deze is nml. voor het 900/1900 netwerk. In Europa is alles bijna 1800 (ik geloof dat alleen KPN en Libertel nog 900 hebben.Op donderdag 07 december 2000 00:45 schreef Austin_Powers het volgende:
Ik raad de 8890 aan. Super kwaliteit. Geen ruis!
Maar je zal wel de 8850 bedoelen (die heb ik bdw)
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Verwijderd
Dat waren mn bestedingen
/edit sjezus, flinke kick
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Daarvoor een Nokia 3210 + Tril ding
Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi
Mopreme - lvl 80 Warrior @ Hellscream (Symbiosis)
Nokia 6210 met Debitel (KPN&Vodafone)
een van de weinige als ik het topic door lees (ben er nog maar 1 tegengekomen)
Prima ding, kan ik tenminste laten stuiteren
Verwijderd
En me 8310 gaat naar me vriendin
Verwijderd
werdt er gek van :-) je hele privecie weg
geef mij maar een draadje van KPN
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Tja dat kan ook....Verwijderd schreef op 09 augustus 2002 @ 12:05:
* ManiacScum heb geen Mobiele Telefoon MEER!![]()
werdt er gek van :-) je hele privecie weg![]()
geef mij maar een draadje van KPNdie kan je niet meenemen
En als ze je nodig zijn en je bent er niet, dan bellen ze vanzelf wel terug!
edit
lekker kromme zin
En als het goed is komt vandaag me ericsson t65 binnen
I'm proudly present you: www.bertverbeek.nl
Wie dit leest is ......
specs.
En keeper van s.v. de Glind 2
Verwijderd
DaaromRekkie schreef op 09 augustus 2002 @ 13:45:
[...]
Tja dat kan ook....
En als ze je nodig zijn en je bent er niet, dan bellen ze vanzelf wel terug!
Verwijderd
abonnement van KPN...
Erg makkelijk, laatst viel die in eens zomaar uit, terwijl de batterij nog vol was..
Ben er mee heengegaan en kreeg direct een nieuwe, terwijl deze nog geen jaar oud was...
Voel jij die trilfunctie dan wel? Mijn broertje heeft ook zo'n gsm, maar als ik hem bel en hij heeft hem om trillen staan neemt hij nooit op, omdat hij em gewoon niet voelt._ferry_ schreef op 09 augustus 2002 @ 15:13:
hufterproof: m35i met rooie leds er ingezet, en een verzopen beltoonspeakertje dus nu aleeen trillen
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Dit topic is gesloten.
![]()