[img]http://members1.chello.nl/~t.m.hoogerwerf/panasonic.gif>
need[/img]Volgende week krijg ik hem binnen.
Ben gelukkige eigenaar van blauwe Panasonic GD-90
Heb hem toch al 4 maanden of zow...
Was moeilijk te krijgen. Speciaal naar R'dam Zuid gegaan ervoor.
Gewoon gekocht trouwens door formaat/prijs/trilfuntie.
Heb hem toch al 4 maanden of zow...
Was moeilijk te krijgen. Speciaal naar R'dam Zuid gegaan ervoor.
Gewoon gekocht trouwens door formaat/prijs/trilfuntie.
"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."
Verwijderd
ik zij dat de 8210 geen trilfunctie had maar dat is dus wel zo? ik kan het nergens vinden..ook niet op nokia homepage. oof gelukkig. nu wil ik die helemaal
)
In Eindhoven hadden ze trouwens een gave aanbieding bij zo'n goedkoop zaakje!
Grati$ C-25 bij een Ben(c) regelmatig abo.
Hmmmmmm....vriend van me heeft dat gedaan.
Was alleen in Eindhoven.
Grati$ C-25 bij een Ben(c) regelmatig abo.
Hmmmmmm....vriend van me heeft dat gedaan.
Was alleen in Eindhoven.
Verwijderd
Philips Savvy
Maakt op zich niet uit welke telefoon je hebt, als je maar bereikbaar bent en als het maar van LIBERTEL is
Maakt op zich niet uit welke telefoon je hebt, als je maar bereikbaar bent en als het maar van LIBERTEL is
Verwijderd
Sinds december een 5510 (zilver frontje)
'k had daarvoor een Panasonice EBG-520, die was opzich ook best wel vet, maarja als ie gejat wordt heppie er niet zoveel aan he?
'k had daarvoor een Panasonice EBG-520, die was opzich ook best wel vet, maarja als ie gejat wordt heppie er niet zoveel aan he?
Ik moet mijn Siemens s25 kwijt ik wil er een met WAP.
Verwijderd
None whatsoever! En blij toe. Ik erger me groen en geel aan die dingen.
Voor alle tweakers die wel graag met zo'n ding rondlopen : zet 'm if possible op trilstand, of anders een stuk zachter. Dank u.
Dat moest er FF uit.
Voor alle tweakers die wel graag met zo'n ding rondlopen : zet 'm if possible op trilstand, of anders een stuk zachter. Dank u.
Dat moest er FF uit.
Ik kan me voorstellen daat sommige mensen het irritant vinden...
Ik heb nu de Panasonic EBG600 en die beviel me altijd erg goed, maar dat gaat binnen een paar weken een NOKIA 6150 waarom ?
Omdat die gewoon RULED !
Omdat die gewoon RULED !
Ik heb een Sony CMD-C1, maar niet zoals een aantal medetweakers hierboven problemen met m'n accu. Mij telefoontje kan toch echt wel 5/6 dagen op standby blijven staan hoor...
Ik heb een 3210, dat ding is niet kapot te krijgen. Durf te wedden dat die van mij de meeste krassen heeft. Vorige week simlok eraf gesloopt met zelfbeunkabel.
COME.TO\darkpower
Laterz
COME.TO\darkpower
Laterz
Die 3210 niet stuk te krijgen? Geef maar hier!
begon met een 5110
nu een t28s
de universiteit gaat mij voor het luttele bedrag van 200 piek een r320 geven.
waarschijnlijk gaat die snel verkocht worden want die t28 is toch wel iets vetter.
de enige die nog iets strakker is is de 8850.
maar binnenkort komt de t36 uit (bluetooth
)
nu een t28s
de universiteit gaat mij voor het luttele bedrag van 200 piek een r320 geven.
waarschijnlijk gaat die snel verkocht worden want die t28 is toch wel iets vetter.
de enige die nog iets strakker is is de 8850.
maar binnenkort komt de t36 uit (bluetooth
Ik heb nu een 3210, maar in het begin van het topic (maart) zeg ik nog dat ik een c25 wil kopen
Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...
ik heb een 8210, en hoezo geen trillen???
dat zit er gewoon op hoor. kijk eens in de handleiding....
dat zit er gewoon op hoor. kijk eens in de handleiding....
Beauty is everywhere | Hold on, it's manual focus,... www.cornedeweert.nl
Begonnen met een Pocketline Samba van KPN.
Nu heb ik een Nokia 5110, en zo te zien ben ik niet de enige
.
Nu heb ik een Nokia 5110, en zo te zien ben ik niet de enige
* PeNGuiN heeft een Nokia Communicator 9110
Lekker SMSen, faxen, mailen, internetten, telnetten etc. En natuurlijk Tetris spelen.
Lekker SMSen, faxen, mailen, internetten, telnetten etc. En natuurlijk Tetris spelen.
Dr. Phil himself!
Verwijderd
Euh Siemens S6, Siemens S6D Power, Siemens C25 vorige week gejat
, Ericsson T10S, Bosch 909 Dual S en een Nokia 3310 besteld....
Neej ik ben niet GSM geil
Neej ik ben niet GSM geil
Ericsson T18s, echt relaxed dingetje maar wel korte stand-by tijd (100 uur?, dacht het niet!
) Telfort-abo.
't s alweer mijn 2e, 1e was een Motorola mobiele baksteen.(250 gram
) Met KPN Prepay, dat zoog echt.
't s alweer mijn 2e, 1e was een Motorola mobiele baksteen.(250 gram
Be careful what you wish for.. you just might get it.
Kep een Motorola cd-930 bij Telfort
Ik ken me idd voorstellen dat mensen die telefoons irri vinden. Heb hem nooit mee naar school, maar voor bijv. op de beurs kan ie erg handig zijn. Als je een tril alarm heb, maak er dan ook gebruik van !!!! Bij openbare gelegenheden heb ik het geluid ALTIJD uit staan en ik vind ook dat dat hoort. Heb je geen trilalarm, jammer dan, had je er 1tje met moeten kopen, maar zet hem wel uit in de bios/restaurant/trein enz.
Ik ken me idd voorstellen dat mensen die telefoons irri vinden. Heb hem nooit mee naar school, maar voor bijv. op de beurs kan ie erg handig zijn. Als je een tril alarm heb, maak er dan ook gebruik van !!!! Bij openbare gelegenheden heb ik het geluid ALTIJD uit staan en ik vind ook dat dat hoort. Heb je geen trilalarm, jammer dan, had je er 1tje met moeten kopen, maar zet hem wel uit in de bios/restaurant/trein enz.
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Heb nu 3210 , maar ik zit aan een 8210 of een 8850 te denken
, dat zijn mooie telefoontjes!!!!
(o ja hiervoor had ik een t18s , geswitcht met een 3210)
(o ja hiervoor had ik een t18s , geswitcht met een 3210)
Siemens c35 met Ben er op, Dat duurt niet lang meer
SolarEdge 7k met 8070wp (oost/west) - SolarEdge / Atlantic 270l / LG HU071.U43 + HN1616.nk3 warmtepomp / HikVision leverancier
Sinds vandaag een Nokia 7110 icm een Dutchtone Allin180 abo. Jullie kunnen zeggen wat je wilt, maar hij ruled dus echt wel he !...:)
Verwijderd
/me is al ruim een half jaar een tevreden gebruiker van de Nokia 3210 (met trilfunctie
).
Heerlijk foontje
Heerlijk foontje
Ik moet het doen met een Nokia 8850...
When people talk behind my back, they are in a good position to kiss my ass...
ikke hebbe eene Nokia 3210 mette trilfunctie
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Gelukkig, het leek erop alsof ik de enige met een T28s zou zijn. Trouwens voor de anti-GSM-ers, je hoeft de telefoon niet op te nemen als je in een openbaargebouw bent en sommige GSMs hebben een tril functie zodat je ze ook niet hoort.
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
|_____vakje______|
Ik had er ook heen, heb er mee gevoedbalt!Op donderdag 30 maart 2000 20:39 schreef Mex het volgende:
Ik heb een 3210, dat ding is niet kapot te krijgen. Durf te wedden dat die van mij de meeste krassen heeft. Vorige week simlok eraf gesloopt met zelfbeunkabel.<BR>COME.TO\darkpower <P>Laterz
Serieus... Probeer dat maar eens na te doen !
Heb sinds kort de 8210....was wel bang dat ie te klein zou zijn en niet lekker 'handsfree' zou bellen (tussen oor en schouder), maar hij bevalt perfect!!!
Alleen de standby/beltijd is niet beter dan m'n twee-en-een half jaar oude 5110 (twee dagen....)
Alleen de standby/beltijd is niet beter dan m'n twee-en-een half jaar oude 5110 (twee dagen....)
Verwijderd
/me heeft een 8210Op woensdag 29 maart 2000 00:29 schreef boppie het volgende:
ik zij dat de 8210 geen trilfunctie had maar dat is dus wel zo? ik kan het nergens vinden..ook niet op nokia homepage. oof gelukkig. nu wil ik die helemaal)

En kan zekerz trillen, check ff het profiel in je telefoon...
3210,vibra,GOT logo!!!:)
Fujitsu-Siemens @500mhz K6-II 128 mb 5 gig 12,1"TFT win XP | PII450 92 mb 98Se | P1 120 64 mb Smoothwall
Verwijderd
Heb een Motorola StarTAC gehad, nu momenteel een NOKIA 6210, straks een Ericsson T28s
Verder heb ik wel eens 'gewerkt' met een Nokia 3210/3310 oudere types, een paar Motorola's enz, enz...
Telefoons teveel!:)
Verder heb ik wel eens 'gewerkt' met een Nokia 3210/3310 oudere types, een paar Motorola's enz, enz...
Telefoons teveel!:)
S25, met Intel Inside

| i5-12600k @ 5ghz | RTX 3070TI FE | LG 55” OLED | Thrustmaster TS-PC | T-CLM pedals |
Verwijderd
ik wil da GoT logo ookOp donderdag 30 november 2000 10:30 schreef Royalpieter het volgende:
3210,vibra,GOT logo!!!:)
kan je die nie ff sturen?
Saiyan, ik dacht dat het al eens op het forum was geweest. via die wap site, copy paste in je logomanager, kabeltje ertussen en gaan met die banaan!
Fujitsu-Siemens @500mhz K6-II 128 mb 5 gig 12,1"TFT win XP | PII450 92 mb 98Se | P1 120 64 mb Smoothwall
ik heb lekker een Ericsson T18s
heel klein en fijn, kan alles wat er nodig is... hij mag alleen ietsjes lichter (a la T28)
eerst bij fucktone, toen overgestapt op libertel... betere ontvangst!
heel klein en fijn, kan alles wat er nodig is... hij mag alleen ietsjes lichter (a la T28)
eerst bij fucktone, toen overgestapt op libertel... betere ontvangst!
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Verwijderd
hmmz..Op donderdag 30 november 2000 12:02 schreef Royalpieter het volgende:
Saiyan, ik dacht dat het al eens op het forum was geweest. via die wap site, copy paste in je logomanager, kabeltje ertussen en gaan met die banaan!
die logo.wbmp? herkent hij die dan?
Neeeeeee,
Gewoon even opslaan als gif of jpg, dan knippen plakken in logomanager edit schermpje en hop daar hep je hem!
Gewoon even opslaan als gif of jpg, dan knippen plakken in logomanager edit schermpje en hop daar hep je hem!
Verwijderd
ik heb nu een 8810

maar ik krijg misschien een 8850..... is alleen best duur
hiervoor had ik:
-Motorola D130...echt een koelkast
-Ericsson A1018s
-Nokia 8110i (ja die uit de Matrix ja)

maar ik krijg misschien een 8850..... is alleen best duur
hiervoor had ik:
-Motorola D130...echt een koelkast
-Ericsson A1018s
-Nokia 8110i (ja die uit de Matrix ja)
Gebruik nu al bijna 4 jaar een Panasonic EB-G600 en ben nog steeds heel tevree!
Batterij zit met tape vast, alle kleur is erafgesleten en ben al met m'n vierde abbo bezig, maar Pano gaat lekker door. Enige nadeel Geen dualband (klote in buitenland!)
Batterij zit met tape vast, alle kleur is erafgesleten en ben al met m'n vierde abbo bezig, maar Pano gaat lekker door. Enige nadeel Geen dualband (klote in buitenland!)
Le peintre de l'espace se jette dans le vide! (Y.Klein 1960)
hmm, ik heb nu ook trilfunctie in m'n 3210...
beterz
beterz
Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...
Verwijderd
ikke heb een 3210 en natuurlijk tril en simlock vrij, maar wil een 3310!!!!! Iemand interrese??????
jaja, domme vraag, maar waarom sim lock erafslopen??? veel te link, stel dater iets kapot gaat!!!
Canon EOS 400D + Sigma 17-70
ik volgende week ook 3310
.. wel leuke aanbiedingen trouwens op gsm.nl
gratis 3310 bij telfort.. 180 belminuten voor 49 piek in de maand.. eerste 3 maand gratis.. en sms maar 25 cent.. dat gaat mij ook wel veel schelen
gratis 3310 bij telfort.. 180 belminuten voor 49 piek in de maand.. eerste 3 maand gratis.. en sms maar 25 cent.. dat gaat mij ook wel veel schelen
Ik heb een Panasonic EB-GD30 
Uiteraard met Vibrator-Functie
Uiteraard met Vibrator-Functie
Hier stonden al heel lang linkjes naar sites die het allang niet meer deden ...
Verwijderd
Waarom moet iedereen zo'n lompe nokia 3310 hebben. Als je toch een nieuuwe telefoon ga kopen kan je beter een Nokia 8210 kopen, die is veel lichter en heeft meer functies.
Als je een WAP toestel wil is de Nokia 6210 gewoon the best. Het is ook de nokia met de meeste functies.
Als je een WAP toestel wil is de Nokia 6210 gewoon the best. Het is ook de nokia met de meeste functies.
Oef die zijn gaaf. Hoe kom je aan die frontjes?Op donderdag 30 november 2000 22:30 schreef simon hacker het volgende:
<plaatje>
heb zelf ook een siemens c35i
Verwijderd
het klinkt misschien stom ,maar die 8210 is gewoon TE KLEIN .. ik heb nu de 3310..
relxte phone vind ik ..
die 8210 z'n toetsen zijn te klein voor mijn lompe vingers
relxte phone vind ik ..
die 8210 z'n toetsen zijn te klein voor mijn lompe vingers
Trium Aria

- 85g
- Long-life lithium battery
- Graphic display
- Data and fax facility
- E-GSM 900/1800 dual band
- Sim tool kit
- Audible or vibrating alerts..tril..tril

- 85g
- Long-life lithium battery
- Graphic display
- Data and fax facility
- E-GSM 900/1800 dual band
- Sim tool kit
- Audible or vibrating alerts..tril..tril
Siemens C35i ; prima telefoontje met met alles wat je hebben moet. Hiervoor had ik de Siemens S25, die was kwalitatief iets beter maar ging helaas kapot
8210 is gelukkig ook niet veel duurder....Op donderdag 30 november 2000 21:11 schreef Serious Devil het volgende:
Waarom moet iedereen zo'n lompe nokia 3310 hebben. Als je toch een nieuuwe telefoon ga kopen kan je beter een Nokia 8210 kopen, die is veel lichter en heeft meer functies.
"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
Siemens C25
standaard telefoontje, maar werkt prima en was lekker goedkoop
standaard telefoontje, maar werkt prima en was lekker goedkoop
Women, you can't live with 'em..... and you can't live with 'em!
Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.
Sja, ik heb er ook (nog) geen, maar zit te denken om een Nokia 8210 of 3310 te kopen. De 8210 is namelijk wel extreem duur. Maar is hij het kopen echt waard en waarom dan wel/niet?
Ik heb een C35i met W@P.....klein en lekker makkelijk! 
Enne..die frontjes zijn wel bruut! (Simon Hacker) Heb je die zelf gemaakt of gekocht!
Zo ja, waar?
Enne..die frontjes zijn wel bruut! (Simon Hacker) Heb je die zelf gemaakt of gekocht!
Zo ja, waar?
Verwijderd
Ik heb een zwarte Swing 200, en die zuigt, t'is een saai dingetje, er zitten 15 melodietjes op, waar ik onderhand gek van word omdat ik ze zo vaak heb aangehoord! En je kan er maar 7 SMSjes op bewaren, dat is ook weinig man.. Kunnen ze niet wat verzinnen om dat ding te veranderen???
Nu nog een nokia 3210
simlock vrij en trilalarm 
en hopelijk binnenkort een 6210
en hopelijk binnenkort een 6210
Verwijderd
/me heeft lekker old-skewl Nokia 5110 + trilbatterij(hmmm). 
Alleen jammer dat ik er geen andere ringtones in kan pleuren, nu zit ik met bijna 30 klassieke zuig muziek
Alleen jammer dat ik er geen andere ringtones in kan pleuren, nu zit ik met bijna 30 klassieke zuig muziek
Verwijderd
Die frontjes voor de Siemens C35i heb ik zien hangen op de HCC, het waren denk niet die Zilveren maar er zaten wel grappige bij.
weet alleen niet meer welke stand
weet alleen niet meer welke stand
Ik heb een Nokia 8210 en die is echt zo relaxt
easy sms en al dat soort rommel tril alarm en nog veel meer.... De frontjes zijn ook niet zo duur.. twee stuks voor 49,- ballen ok als je al geen geld hebt is het duur... maar voor de rest een goeie telefoon
He lachuh, Helpdesk heeft mijn postje weer naar bovengehaald 
Mijnes is nu trouwens stuk (Ja, nog steeds de "koelkast" Ericsson.
Dan moet je er ook maar niet mee gaan gooienOp woensdag 06 december 2000 11:29 schreef TB het volgende:
He lachuh, Helpdesk heeft mijn postje weer naar bovengehaald
Women, you can't live with 'em..... and you can't live with 'em!
Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.
Verwijderd
Maarja, Ben® weer niet, toch, TB?Op woensdag 06 december 2000 17:08 schreef TB het volgende:
Die roeleert!
Dit topic is gesloten.
![]()