Die kosten na die 60 min zijn echter wel aan de prijzige kant...
Ok, ik kan best inzien dat sommige mensen zich ergeren aan de mobiele eenheden vandaag de dag. Als ik in de trein zit, hoor je van heel de andere kant van de wagon het ding van een ander overgaan zow ongeveer 30 sec (zonder dat die gast het zelf zogenaamd hoort). Ze zetten het volume van de ringtoon veels te hard. En als ze dan opnemen liggen ze inderdaad zoals de meeste mensen hier al duidelijk gemaakt hebben, gewoonweg te schreeuwen in die dingen. Kijk, ik wordt ook wel eens gebeld in de trein of bel zelf ook wel eens, maar dan wel op zo'n niveau dat de persoon 1 a 2 rijen verder der geen flikker van hoort/verstaat. Niet dat ik fluister, maar gewoon zoals ik tegen iemand praat die naast me zit. Zo is het tenminste aanvaardbaar en niet hinderlijk
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - MacBook Air M4 13" - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
alleen geen snakerace
Verwijderd
Okay, nu nog een leuker salaris...Op donderdag 07 december 2000 00:45 schreef Austin_Powers het volgende:
Ik raad de 8890 aan. Super kwaliteit. Geen ruis! http://www.nokia.nl/8890/img/index_p1.jpg
I don't have a solution; but I do admire the problem.
Als je veel in Afrika komt is de 8890 wel makkelijk ja, deze is nml. voor het 900/1900 netwerk. In Europa is alles bijna 1800 (ik geloof dat alleen KPN en Libertel nog 900 hebben.Op donderdag 07 december 2000 00:45 schreef Austin_Powers het volgende:
Ik raad de 8890 aan. Super kwaliteit. Geen ruis!
Maar je zal wel de 8850 bedoelen (die heb ik bdw)
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Verwijderd
Dat waren mn bestedingen
/edit sjezus, flinke kick
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Daarvoor een Nokia 3210 + Tril ding
Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi
Mopreme - lvl 80 Warrior @ Hellscream (Symbiosis)
Nokia 6210 met Debitel (KPN&Vodafone)
een van de weinige als ik het topic door lees (ben er nog maar 1 tegengekomen)
Prima ding, kan ik tenminste laten stuiteren
Verwijderd
En me 8310 gaat naar me vriendin
Verwijderd
werdt er gek van :-) je hele privecie weg
geef mij maar een draadje van KPN
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Tja dat kan ook....Verwijderd schreef op 09 augustus 2002 @ 12:05:
* ManiacScum heb geen Mobiele Telefoon MEER!![]()
werdt er gek van :-) je hele privecie weg![]()
geef mij maar een draadje van KPNdie kan je niet meenemen
En als ze je nodig zijn en je bent er niet, dan bellen ze vanzelf wel terug!
edit
lekker kromme zin
En als het goed is komt vandaag me ericsson t65 binnen
I'm proudly present you: www.bertverbeek.nl
Wie dit leest is ......
specs.
En keeper van s.v. de Glind 2
Verwijderd
DaaromRekkie schreef op 09 augustus 2002 @ 13:45:
[...]
Tja dat kan ook....
En als ze je nodig zijn en je bent er niet, dan bellen ze vanzelf wel terug!
Verwijderd
abonnement van KPN...
Erg makkelijk, laatst viel die in eens zomaar uit, terwijl de batterij nog vol was..
Ben er mee heengegaan en kreeg direct een nieuwe, terwijl deze nog geen jaar oud was...
Voel jij die trilfunctie dan wel? Mijn broertje heeft ook zo'n gsm, maar als ik hem bel en hij heeft hem om trillen staan neemt hij nooit op, omdat hij em gewoon niet voelt._ferry_ schreef op 09 augustus 2002 @ 15:13:
hufterproof: m35i met rooie leds er ingezet, en een verzopen beltoonspeakertje dus nu aleeen trillen
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Dit topic is gesloten.
![]()