[Multi] Farming Simulator 22 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 21 22 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loeck
  • Registratie: Juli 2023
  • Laatst online: 09-03 18:55
Hoi allemaal met de map Gnadenthal kon ik eerder probleemloos spelen. Maar sinds dit weekend kan ik het spel niet laden. Met 20% houd ie op en als ik dan in de log kijk zegt ie: run out of memory. Eerder nooit gehad iemand een idee dit te verhelpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
https://www.reddit.com/r/farmingsimulator/s/mnzLOzERsI
Wat hier staat, is dit vergelijkbaar?

Mocht dit het niet zijn, deel je log even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwinlzv
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 19:09
Sinds een paar weken ben ik ook aan de gang met dit spel en ik heb er veel plezier in. Mede dankzij wat you tube filmpjes lukt het aardig en sinds eergisteren ben ik begonnen op een stuk land met eigenlijk helemaal niets (ik werd aangestoken door besa vids die samen met een ander deze uitdaging aan ging)

YouTube: WE GAAN BEGINNEN - De Competitie #1 - Farming Simulator 22 #fs22 #f...

Lijkt mij erg leuk.

Maarrrrrr nu komt binnenkort 25 uit en mijn vraag is of het de moeite waard is om deze gelijk aan te schaffen. Ik ben (nog) niet zo van de mods dus de basis game zou gewoon volstaan in mijn geval. Ik ben vooral gecharmeerd van de toevoegingen zoals modder op de banden en de bandafdrukken op de grond en (eventuele) verbeteringen waar jullie meer kaas van hebben gegeten dan ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je puur voor basegame gaat, dan door naar fs25. In het begin zal er wel eea niet lekker werken, maar inderdaad qua features etc, weer een hele stap vooruit.

Ikzelf heb hem al wel georderd, maar gok dat ik pas echt ga spelen als de mods los komen, fs22 is nu qua mods top, dat ga ik teveel missen.

Besa vids kijkt goed weg idd, maar vergis je niet, ook daar veel mods. Ikzelf speel op ps5 dus script mods enzo heb je daar niet, maar er zijn mega veel hoge kwaliteit trailers, tractors, trucks etc die ook nog eens heel realistisch zijn qua look and feel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwinlzv
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 19:09
Met mods zoals die tent en het waterkarretje vind ik het ook wel gaaf en die zou ik dan ook wel downloaden. Maar ik bedoel eigenlijk de mods waarmee je het spel kan beinvloeden zoals hogere prijzen voor je produkten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Als je de economie op easy zet, heb je toch niet nog hogere prijzen nodig?
Pagina: 1 ... 21 22 Laatste