[Multi] Farming Simulator 22 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 21 22 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Superkiwi schreef op zaterdag 27 april 2024 @ 12:20:
[...]

Snowrunner (ondertussen 4 jaar oud) is de enige die bij me binnen schiet. Dit soort developers moet je koesteren :)
Telt Open TTD?
download: OpenTTD 14.0
😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!
chimera2 schreef op zaterdag 27 april 2024 @ 12:17:
zou ook wel een leuke toevoeging zijn als je is andere trekkers op het land ziet rijden.
Of dat je ook een contract zelf kan maken. bv alles van land 1 af en afleveren bij blabla
Dit zou zeker wel een leuke toevoeging zijn. Zou sowieso op een server wat extra's toevoegen. Ipv bv via discord om hulp vragen, zet je nu gewoon ingame de opdracht uit.

Maar ben me de afgelopen week aan het afvragen wat voor feature een release waardig zou zijn. FS22 had zowel seizoenen als producties. Wat zou het voor de volgende versie (laten we het voor het gemak dan idd maar FS25 noemen) zijn?
Niet "wat zou je een leuke toevoeging vinden?" maar echt wat een grote feature zou zijn als ze die zouden toevoegen.

Twee dingen die bij mij naar boven komen zijn:
- een combinatie van CoursePlay en Guidance Steering of Vehicle Control Addon.
- deformable terrein. Met REA kan je nu al enigzins realistisch gedrag van de banden en implementen simuleren. En de modder mod kan je op bepaalde plekken een goede modderpoel maken. Dus de mogelijkheden zijn aanwezig.
(Ik verwacht wel dat er dan een aan/uit knop hiervoor gaat zijn)

Grotere kaarten op consoles (en dus ook beter werkend op pc) kan ook, maar ik denk bv niet icm bovenstaande features. Maar is wel goed voor de marketing, denk ik. "FS25! Nu met 4 keer zo grote kaarten!"

Maar aangezien mijn kijk maar beperkt is, de vraag aan jullie. Wat zou in jullie ogen een Launch Feature zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Player1S schreef op vrijdag 26 april 2024 @ 14:43:
[...]

hoeveel games van ~2,5 jaar oud krijgen uberhaubt nog patches? :X
ETS2 is uit 2012 en wordt nog steeds verkocht en geupdate en ATS is ook alweer uit 2016. The Witcher 3 kreeg jarenlang updates en Cyberpunk 2077 kreeg na 3 jaar aan updates en patches nog een flinke uitbreiding. En dat zijn enkel wat voorbeelden van spellen uit mijn library.

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:59
Player1S schreef op vrijdag 26 april 2024 @ 14:43:
[...]

hoeveel games van ~2,5 jaar oud krijgen uberhaubt nog patches? :X
ETS2: 12 jaar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohem
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08:26
Voorbeelden genoeg van games die na jaren nog patches krijgen :X

De voornaamste reden dat ik teleurgesteld ben in de patch is de inhoud in relatie tot de kwaliteit van de game op dit moment. Het is imho zeker de beste farming sim op dit moment. Maar Ik erger me kapot aan de soundbug in multiplayer bijv. Als het een beetje druk is op een plek en dan met name met voertuigen valt mij op, dan valt het geluid gewoon weg :F . Of hekjes die gaan lijken te gaan zweven als de grond niet perfect vlak is.

Wat vinden mensen hier van de Production DLC die morgen uit komt dan? Na het zien van wat video's op YouTube staat het huilen me nader dan het lachen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hammie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:06
Rohem schreef op maandag 29 april 2024 @ 09:05:

Wat vinden mensen hier van de Production DLC die morgen uit komt dan? Na het zien van wat video's op YouTube staat het huilen me nader dan het lachen..
Ik heb hem wel even meegepakt, voor 8 euro durf ik wel het risico te nemen ;)

Geen idee of het wat is maar het ondersteunen van die Nederlandsche modgroep vindt ik wel mooi.

We zijn natuurlijk behoorlijk verwend dat alles maar gratis is qua mods dus ik gun die gasten wel een paar euro voor alle uren die erin zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rohem
Hammie schreef op maandag 29 april 2024 @ 09:48:
[...]

Geen idee of het wat is maar het ondersteunen van die Nederlandsche modgroep vindt ik wel mooi.

We zijn natuurlijk behoorlijk verwend dat alles maar gratis is qua mods dus ik gun die gasten wel een paar euro voor alle uren die erin zitten.
Precies dat, zitten wel flink wat fouten in helaas. Maar hoop dat dat opgelost gaat worden. Hij ziet er wel heel vet uit, vooral die nieuwe schuren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hammie schreef op maandag 29 april 2024 @ 09:48:
[...]

Ik had hem ook alleen vanwege dit willen kopen. Maar na het zien van video's er over, ga ik het absoluut niet kopen. Sorry, maar zo is het nu eenmaal. Mods met wat kleine foutjes kan ik mee leven. Maar een dlc? Nee, daar mogen de fouten die ik gezien heb gewoon niet in zitten.

Dit is echt slecht voor de moddingcommunity.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hammie
DaKluit schreef op maandag 29 april 2024 @ 11:47:
[...]

Ik had hem ook alleen vanwege dit willen kopen. Maar na het zien van video's er over, ga ik het absoluut niet kopen. Sorry, maar zo is het nu eenmaal. Mods met wat kleine foutjes kan ik mee leven. Maar een dlc? Nee, daar mogen de fouten die ik gezien heb gewoon niet in zitten.

Dit is echt slecht voor de moddingcommunity.
Dat is idd ook het grote verschil tussen freeware en payware. Payware moet voldoen aan bepaalde kwaliteitseisen en mogen wij wat van vinden.
Heb er eerlijk gezegd nog niks van gezien dus ben benieuwd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baftrol
  • Registratie: Oktober 2023
  • Laatst online: 13:58
Hallo,

Wie kan me helpen met het maken van een helling? Op de ps4? Dit vindt ik heel lastig.

Om een pad gelijdelijk aan schuin te laten lopen.

Heb al vanalles geprobeerd.

Thanks alvast

Acties:
  • +2 Henk 'm!
De helling tool gebruiken. Zie rond 11:10 bij deze tutorial van Farmer Klein:
YouTube: Landscaping Basics in Farming Simulator 22

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Ik heb een soortgelijke vraag. Ik heb op HautB een veld verkloot. Er zit een glooiing in veld 36. Ik heb langs de rand van het veld wat gebouwen gehad die nu weer weg zijn en ik probeer nu dus het veld weer een beetje in originele staat terug te brengen...

Is er iemand handig met landscaping/terraforming? Of kan ik in een of andere config file de grondhoogtes terug zetten naar default?

Voor de PC uiteraard.

[ Voor 3% gewijzigd door FastFred op 08-05-2024 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je zou kunnen proberen om in de installatie folder van FS naar data te gaan, en dan mapsFR. Daar (of in een folder daarin) zit geloof ik de dem.png.
Als je die naar je savegames folder verplaatst, het bestand terrain.heightmap.png verwijderd, en dan die dem.png die naam geeft.

Geen garantie dat het werk, aangezien ik niet precies weet hoe Giants de savegame opslaat. Heb daar nog niet zoveel mee gespeeld.

Vergeet niet even een backup te maken vooraf ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Had je dit nog weten op te lossen? Ik zie in de savegame nl een aantal PF bestanden staan. Misschien dat als je 1 van die vervangt met die van een nieuwe save, dat het probleem verholpen is.
spacy schreef op zaterdag 16 maart 2024 @ 21:30:
[...]

Haut-B, veld 38
Mogelijke oorzaak is een vreemde volgorde bij verlopen van data, zoals je elders ook ziet met outdated. Maar misschien ook dat ik hiervoor meerdere jaren gras heb gehad voordat ik er weer een ander gewas op heb gezaaid.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Baftrol
DaKluit schreef op maandag 6 mei 2024 @ 18:26:
De helling tool gebruiken. Zie rond 11:10 bij deze tutorial van Farmer Klein:
YouTube: Landscaping Basics in Farming Simulator 22
Thankssss
Dat heeft me geholpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baftrol
Nog een vraagje voor de ps4 spelers onder ons,

Heeft er iemand ook last dat t beeld het soms niet kan bij houden? Dus dat t beeld soms hapert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dipsausje
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Baftrol schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 20:56:
Nog een vraagje voor de ps4 spelers onder ons,

Heeft er iemand ook last dat t beeld het soms niet kan bij houden? Dus dat t beeld soms hapert?
Ja herkenbaar

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cracking cloud
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 04-05 07:34
Farming Simulator 22 is nu gratis te krijgen bij Epic: https://store.epicgames.com/en-US/p/farming-simulator-22

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hammie
Dit suggereert toch echt dat het volgende deel in aantocht is _/-\o_

YouTube: Recap: Farming Simulator 22 in a Nutshell

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Een week na de recap van FS19 kwam de eerste teaser voor FS22 uit. Dus misschien weten we over een paar dagen meer...

Daarnaast, begin juli is FarmCon24. Waar willen ze het daar over gaan hebben, als er geen nieuwe Farming Simulator komt? Een Premium en een Platinum edition zijn er al geweest, willen ze anders dan nog met een Gold Edition komen ofzo? Ik zie dat niet gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjallo
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 31-03 10:37
DaKluit schreef op zondag 26 mei 2024 @ 08:53:
[...]
Daarnaast, begin juli is FarmCon24. Waar willen ze het daar over gaan hebben, als er geen nieuwe Farming Simulator komt? Een Premium en een Platinum edition zijn er al geweest, willen ze anders dan nog met een Gold Edition komen ofzo? Ik zie dat niet gebeuren.
FarmCom lijkt me inderdaad de ideale tijd voor Giants om een nieuwe release aan te kondigen. Past ook mooi in het huidige patroon van Giants, na 3 jaar een nieuwe game releasen, mag ook wel, hoop inderdaad niet dat ze nog een keer met zoiets als het Farm Production Pack gaan komen.

Ben wel benieuwd wat er voor nieuwe opties er allemaal gaan komen in FS25. Ik hoop dat het niet een consilodatie wordt van alle huidige DLC's (en wat Community Mod Favorites) met een grafische update. Maar ik zou ook niet weten wat ik wel meer zou willen zien :9 (op misschien een uitgebreider productie systeem na, en een bierbrouwerij :P).

Ze zijn in ieder geval wel op zoek naar een bult personeel: https://www.giants-software.com/career.php#open-positions

Bierbrouwerij zal er helaas denk ik native niet inkomen, moet toch een 3+ gerate spel blijven

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou, van mij mogen de dlc's van FS21 prima in FS25 komen. Daarnaast een grafische update erbij, is ook prima. Ook sommige mods native in de game graag (gps/VCA, Courseplay, Manure System, MaizePlus/TerraLife, etc). Kan je echt al een flinke upgrade mee maken tov de huidige game. Hopelijk wel die mods dan op een goede manier implementeren, en niet zoals ze Seasons hebben omgezet naar seasonal cycles. Misschien, aangezien FS25 voortgebouwd wordt op FS19, wordt de Seasons implementatie nu wel een fijne...

Daarnaast zullen grotere en/of gedetailleerdere maps mogelijk gaan zijn, aangezien ze de oudere generatie consoles niet meer gaan ondersteunen. Maar een 4x kaart op een PS5 of Xbox series x zal nog steeds niet heel veel detail kunnen hebben. En slotlimits zullen blijven bestaan op de consoles.

Er kan zoveel met FS, als je kijkt naar pc mods (zowel op de modhub als daarbuiten). Ben benieuwd wat ze gaan toevoegen. We zullen over een maand hopelijk al veel meer weten.🤞

Edit: mbt TerraLife weet ik dat de makers voor ogen hebben om die vlak voor FarmCon te lanceren. Als er iets is waar FS22 mooi mee afgesloten kan worden, zou het dat wel kunnen zijn denk ik. (en dan maar hopen dat het redelijk snel over is gezet naar FS25)

[ Voor 11% gewijzigd door DaKluit op 04-06-2024 17:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lord_fh
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20:36
Laten we is beginnen met fatsoenlijke stuur en pook bediening ingame op de consoles....

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• FastFred
Whoops, eerst in flight simulator geplaatst :X

Ik heb eindelijk de Gone but not for cotton achievement gehaald :D 40 katoenbalen in 1 speelsessie verkopen

Dat had ik januari 2024 al eens geprobeerd met ronde balen, want ik wilde niet cheaten met half afgemaakte balen, en ronde balen hebben minder katoen inhoud dan vierkante. Maar dat was geen doen eigenlijk, het verkooppunt verwerkt maar zoveel katoen iedere maand. Dus toen heb ik een aantal spinnerijen gebouwd en daar afgeleverd want dat scheen ook te tellen als 'verkocht', nou dat doet het dus niet. Het moet echt het default verkooppunt op de map zijn....

Dus dit keer met vierkante balen gedaan, en toch maar bij 10-15% gewoon een half afgemaakte baal gelost op het veld, de achievement is naar mijn mening anders op geen enkele normale manier te halen zonder de game een maand open te hebben ofzo. Dus ik had toen 50 vierkante balen met ieders 10-25% katoen. Zondagmiddag gestart, de eerste 14 balen kon ik er zo neerzetten en waren direct weg. Toen zat de spinnerij vol en moest ik telkens wachten tot ik weer extra balen kon afleveren. Het aantal dagen per maand heb ik op 4 gezet, en de tijd op x360, maar toen gingen de maanden nog steeds best wel snel voorbij. Dus toen 28 dagen per maand ingesteld, en toen erachter gekomen dat het verkooppunt een max heeft van wat ie verwerken kan per maand. Dus met 28 dagen per maand duurt het gewoon langer op x360 om van die balen af te komen dan met 4 dagen per maand op x360, dus maar weer terug gegaan naar 4 dagen per maand en de hele boerderij en de dieren maar even gelaten voor wat het is. Gewoon zo snel mogelijk deze klote achievement halen en dan alle normale werkzaamheden maar weer oppakken.

Als ik ging slapen of niet thuis was zorgde ik dat er voldoende balen in het aflever vak stonden en zette ik de tijd op x60, was ik thuis dan ging het naar x360, en dan alleen maar met een vrachtwagen heen en weer rijden om balen af te leveren.

Vanmiddag om half 4 was het dan eindelijk over na dik 2 dagen nonstop FS22 open te hebben gehad.....

Ik behoor nu tot de 1.3% van spelers die deze gehaald heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaN
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

NaN

SjoebieDoowah.

FastFred schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 17:13:
Vanmiddag om half 4 was het dan eindelijk over na dik 2 dagen nonstop FS22 open te hebben gehad.....

Sow! Gefeliciteerd! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord_fh
Whoops, eerst in flight simulator geplaatst :X

Ik heb eindelijk de Gone but not for cotton achievement gehaald :D 40 katoenbalen in 1 speelsessie verkopen

Dat had ik januari 2024 al eens geprobeerd met ronde balen, want ik wilde niet cheaten met half afgemaakte balen, en ronde balen hebben minder katoen inhoud dan vierkante. Maar dat was geen doen eigenlijk, het verkooppunt verwerkt maar zoveel katoen iedere maand. Dus toen heb ik een aantal spinnerijen gebouwd en daar afgeleverd want dat scheen ook te tellen als 'verkocht', nou dat doet het dus niet. Het moet echt het default verkooppunt op de map zijn....

Dus dit keer met vierkante balen gedaan, en toch maar bij 10-15% gewoon een half afgemaakte baal gelost op het veld, de achievement is naar mijn mening anders op geen enkele normale manier te halen zonder de game een maand open te hebben ofzo. Dus ik had toen 50 vierkante balen met ieders 10-25% katoen. Zondagmiddag gestart, de eerste 14 balen kon ik er zo neerzetten en waren direct weg. Toen zat de spinnerij vol en moest ik telkens wachten tot ik weer extra balen kon afleveren. Het aantal dagen per maand heb ik op 4 gezet, en de tijd op x360, maar toen gingen de maanden nog steeds best wel snel voorbij. Dus toen 28 dagen per maand ingesteld, en toen erachter gekomen dat het verkooppunt een max heeft van wat ie verwerken kan per maand. Dus met 28 dagen per maand duurt het gewoon langer op x360 om van die balen af te komen dan met 4 dagen per maand op x360, dus maar weer terug gegaan naar 4 dagen per maand en de hele boerderij en de dieren maar even gelaten voor wat het is. Gewoon zo snel mogelijk deze klote achievement halen en dan alle normale werkzaamheden maar weer oppakken.

Als ik ging slapen of niet thuis was zorgde ik dat er voldoende balen in het aflever vak stonden en zette ik de tijd op x60, was ik thuis dan ging het naar x360, en dan alleen maar met een vrachtwagen heen en weer rijden om balen af te leveren.

wow wat een bizarre taak eigenlijk haha >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hammie
Dus toen heb ik een aantal spinnerijen gebouwd en daar afgeleverd want dat scheen ook te tellen als 'verkocht', nou dat doet het dus niet. Het moet echt het default verkooppunt op de map zijn....
Je kunt iets niet verkopen aan je eigen bedrijf ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FastFred
@Hammie dat leek mij ook al niet, maar iemand op the interwebz vertelde dit. En om eerlijk te zijn zitten er wel meer van dit soort wazige cheats/bugs/exploits in FS22

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lord_fh
Giants is aan het teaseren voor de nieuwe FS denk ik ;)

https://forum.giants-soft...4bd1a0c74b7d3681#p1613046

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tjallo
Vanuit de comments op YT shorts:
Those are the hexadecimal numbers corresponding to those 2 colors. The first color is the blue used for the logo of FS22. So the green color is for the next FS. It is an introduction to FS25.
Lijkt me best aannemelijk

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hammie
YouTube: The Future of Farming Simulator

Nog 3 dagen en we weten hopelijk meer :Y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19:34
Ben heel erg benieuwd wat ze gaan aankondigen. Benieuwd wat allemaal nieuw is straks.

Player1s Twitch Elite Dangerous megatrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Nieuwe Farming Simulator?

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
het is 99,9% zeker een nieuwe farming simulator

maar wat gaan ze aankondigen als nieuwe features etc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tjallo
Even vanaf mijn telefoon, maar zag dit net ook voorbij komen: Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Vx47d-IqK5TzkHAHSykVaA-3kF0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/GkkJmsY1MwzHmnuUmDRGLOB9.png?f=fotoalbum_large

Link in foto: YouTube: The Future of Farming Simulator

[ Voor 13% gewijzigd door tjallo op 21-06-2024 18:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
tjallo schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 18:43:
Even vanaf mijn telefoon, maar zag dit net ook voorbij komen: [Afbeelding]

Link in foto: YouTube: The Future of Farming Simulator
Ook op je telefoon kan je 3 posts omhoog lezen ;)
Maar toch bedankt voor het delen hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Player1S schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 16:30:
Ben heel erg benieuwd wat ze gaan aankondigen. Benieuwd wat allemaal nieuw is straks.
Ik verwacht eigenlijk alleen een teaser, en dan op FarmCon meer over wat FS25 gaat inhouden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tjallo
DaKluit schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 18:46:
[...]

Ook op je telefoon kan je 3 posts omhoog lezen ;)
Maar toch bedankt voor het delen hoor :)
Oh oeps, was voor mij ook een vrijdagmiddag :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dappzor
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 14:51
Teaser van Farming simulator 25 is helaas al geleaked, Ook game info en screenshots.

Let op! Spoiler!
spoiler:
Farming Simulator 25

Speelt zich af in Noord Azië, nieuwe crops zijn rijst en spinazie.

4K Screenshot : Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/farming-simulator-25-screenshot-in-4k-v0-383kl6wxo68d1.jpg?width=2560&format=pjpg&auto=webp&s=dc88f13ab606d84d319489a5acfc3af2dda46c5e

Link naar de gelekte cinematic trailer:
YouTube: Trailer Officiel FARMING SIMULATOR 25!

Game description:

GIANTS Software is paving the way for a new set of gameplay features, visual enhancements, maps, machines and even fresh water for growing rice, bringing even more agricultural diversity to Farming Simulator 25. Expanded gameplay, crops, animals and more. Virtual farmers will be able to manage their farming empire in the new lush landscape of East Asia filled with rice paddies, in a North American environment with lots of open space or in central Europe with green fields in between, ponds and rivers. We will be able to build our business alone or in a multiplayer game and grow two types of rice, spinach and other new crops with over 20 varieties to choose from. Buffalo and other animals are now kept in stables, and new production lines and structures open up more business opportunities. Additional features and details will be revealed soon. Technology update for machines, fields and visuals: machine enthusiasts can enjoy more than 400 original vehicles, tools and items from over 150 leading brands, including Case IH, CLAAS, Fendt, John Deere, Kubota, Massey Ferguson, New Holland, Valtra and many more. With the advent of Asian agriculture, new types of specialized machinery are also emerging. All farmers will feel a deeper connection with the fields and nature thanks to a technological update that provides improved graphics and physics based on the new GIANTS Engine 10 with support for mods: remote fog, improved shadows, dynamic weather effects, field deformation. land and much more to offer a better representation of romantic rural life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hammie
spoiler:
Vooral " field deformation" is mijn nummer 1 vraag, alle andere zaken uiteraard leuk maar of we eindelijk van het biljartlaken verlost worden?

Trailer is ook alweer offline gehaald door YT, copyrightdingetje.

[ Voor 17% gewijzigd door Hammie op 23-06-2024 13:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dappzor
Hammie schreef op zondag 23 juni 2024 @ 12:58:
spoiler:
Vooral " field deformation" is mijn nummer 1 vraag, alle andere zaken uiteraard leuk maar of we eindelijk van het biljartlaken verlost worden?

Die wordt om de zoveel minuten geüpload door een random iemand, gewoon even zoeken en gij zult vinden:-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dappzor
Hammie schreef op zondag 23 juni 2024 @ 12:58:
spoiler:

spoiler:
Zouden we het veld kunnen uitgraven O-) , om vervolgens met een pomp het veld vol te pompen met water, om rijst te kunnen verbouwen? :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Bedankt dat jullie het aangemerkt hebben als spoiler :)
Ik blijf graag nog even in spanning

[ Voor 25% gewijzigd door DaKluit op 24-06-2024 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slappyjoez
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 04-05 06:40
Begint weer te kriebelen om te spelen als ik de trailer zie. Denk dat ik al ruim een jaar het spel niet meer heb aangeraakt.

15x Astronergy 325Wp Full Black || SMA Sunny Boy 4.0 1-fase || Zuid 40°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
Happy FS25 annoucement day iedereen. *O*

Ben zeer benieuwd wat we vandaag te horen krijgen. Zit alleen tot 5 uur op kantoor dus kan niet gelijk alles kijken :/

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Player1S schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 08:43:
Happy FS25 annoucement day iedereen. *O*

Ben zeer benieuwd wat we vandaag te horen krijgen. Zit alleen tot 5 uur op kantoor dus kan niet gelijk alles kijken :/
Gewoon aangeven dat je "een meeting" hebt ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hammie
12 november kan in de agenda genoteerd worden, FS25 ;)

Infopost van Giants;

https://www.farming-simul...en&country=nl&news_id=544

Tijd voor een nieuw draadje 8)

[ Voor 56% gewijzigd door Hammie op 25-06-2024 14:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tjallo
Wel interessant/opvallend om te zien dat ze meteen met een year 1 DLC release plan komen. Zal die 3e voortborduren op de huidge Iron DLC met goud?

Pre-order linkjes werken bij mij nog niet, maar ik ben benieuwd of de base-game nog steeds 30 euro zal zijn.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iTqv5uk6Mu-oFZU4s4boEiOgSOs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/aiQu7apILRQB61aFPWAmYYb7.png?f=fotoalbum_large

Link: https://www.farming-simul...wsArticle.php?news_id=544

Edit:

Toch wel een forse prijsverhoging dit jaar:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rtLL0nAw_IMGJ1dj3fF4hdZsdVA=/x800/filters:strip_exif()/f/image/H3CKrigk3mIIQlKlEaRzn2bd.png?f=fotoalbum_large

Link: https://www.farming-simul...ow.php?platform=pcdigital

[ Voor 32% gewijzigd door tjallo op 25-06-2024 14:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hammie
tjallo schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 14:08:
Wel interessant/opvallend om te zien dat ze meteen met een year 1 DLC release plan komen. Zal die 3e voortborduren op de huidge Iron DLC met goud?

Pre-order linkjes werken bij mij nog niet, maar ik ben benieuwd of de base-game nog steeds 30 euro zal zijn.

[Afbeelding]

Link: https://www.farming-simul...wsArticle.php?news_id=544

Edit:

Toch wel een forse prijsverhoging dit jaar:

[Afbeelding]

Link: https://www.farming-simul...ow.php?platform=pcdigital
Zie hem net op steam verschijnen maar nog zonder prijzen erbij.
Aangezien ik pc en ps5 bij elkaar meer dan 1000 uur heb maakt mij de prijs niet zoveel uit. Prijs per uur is en blijft een koopje :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Player1S
ground deformation
daar wachten heel veel mensen op. Benieuwd hoe het eruit gaat zien. Verwacht niet niveautje Mud/Snowrunners

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hammie
Player1S schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 14:21:
[...]

daar wachten heel veel mensen op. Benieuwd hoe het eruit gaat zien. Verwacht niet niveautje Mud/Snowrunners
Wat cattle and crops deed was spot on, blijft jammer dat deze dev ermee gekapt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord_fh
Betere physics, check, beter graphics check,

Ben vooral benieuwd of het niet fs22 in een nieuw jasje is, wellicht wacht ik tot er meer mods zijn straks.

En ik hoop of eindelijk stuurwiel ondersteuning met instellen op de playstation..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind de startpost hier van @MadMarky wel erg fijn. Misschien wilt hij ook die van FS25 maken?

Acties:
  • +5 Henk 'm!
DaKluit schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 20:22:
[...]

Ik vind de startpost hier van @MadMarky wel erg fijn. Misschien wilt hij ook die van FS25 maken?
Ben er as we speak al mee bezig :)

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lord_fh schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 15:05:
Betere physics, check, beter graphics check,

Ben vooral benieuwd of het niet fs22 in een nieuw jasje is, wellicht wacht ik tot er meer mods zijn straks.

En ik hoop of eindelijk stuurwiel ondersteuning met instellen op de playstation..
Het gaat sowieso FS22 in een nieuw jasje zijn. Maar in de basis is dat niet erg. Afhankelijk van hoeveel nieuws ze toevoegen natuurlijk. Maar zo te zien is het meer dan genoeg vernieuwing om FS25 te rechtvaardigen. In mijn ogen dan ;)

Voor jou hoop ik ook dat de stuurwiel ondersteuning goed geregeld wordt voor op Playstation :)
(ik hoef vast niet te zeggen dat die op pc prima is :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord_fh
Aangezien ik met m'n zoontje wel is wilde samen farmen (7 jaar) en ik nu een redelijke pc heb om fs22 te draaien, heb ik hem in dr steam sales voor een 10tje gekocht.

Ik moet zeggen, met alle scripts die je op de pc kan draaien en fatsoenlijke stuurwielbediening is het wel een heel ander spel, al moet ik zeggen dat een ps controller wel heel makkelijk werkt met alles bedienen op de pc heb je toch veel handelingen merk ik (knoppen etc.)

Ik zoek alleen nog een goede simdash dashboard , lastig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharkey79
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 04-05 16:54
lord_fh schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 08:07:

Ik zoek alleen nog een goede simdash dashboard , lastig
Dat is inderdaad lastig vanwege persoonlijke voorkeuren en de verschillende soorten voertuigen. Voor een tractor (al dan niet met informatie over de aanhanger) heb je andere info die je wilt hebben/zien als voor een oogstmachine. Laat staan als je ook nog knoppen op het dashboard wil hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord_fh
Sharkey79 schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 08:47:
[...]

Dat is inderdaad lastig vanwege persoonlijke voorkeuren en de verschillende soorten v :+ oertuigen. Voor een tractor (al dan niet met informatie over de aanhanger) heb je andere info die je wilt hebben/zien als voor een oogstmachine. Laat staan als je ook nog knoppen op het dashboard wil hebben
Klopt ! Ze zijn er wel maar missen toch te veel of hebben dingen die niet relevant (voor mij) zijn. Maar keer zelf klooien denk ik al vind ik dat alrijd een tijdrovende klus :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharkey79
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 04-05 16:54
lord_fh schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 09:37:
[...]

Klopt ! Ze zijn er wel maar missen toch te veel of hebben dingen die niet relevant (voor mij) zijn. Maar keer zelf klooien denk ik al vind ik dat alrijd een tijdrovende klus :z
Precies dat dus!
Mocht ik, net als bij je Simdash voor ETS, iets voor je kunnen betekenen geef je maar een gil ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Hammie
Ivm Farmcon een leuke Fendt toevoeging
https://www.farming-simul...od_id=295100&title=fs2022

Vooral die sprayer setup lijkt mij handig :7

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kloever
  • Laatst online: 19:37
Voor spelers met een Nvidia kaart. Ik heb zojuist een rollback op versie 560.70 gedaan. Spel kwam tijdens laden niet verder dan 22%. Nu de eerdere versie, 556.12 en spel doet het weer goed.

Ryzen 5 5600X | G.Skill Trident Z Neo F4-3600 | MSI B550 Tomahawk | MSI RTX 3080 Suprim X | GT1 Evo | Fanatec DD1 | Clubsport V3 | F1 2020 Limited |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohem
Kloever schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 21:49:
Voor spelers met een Nvidia kaart. Ik heb zojuist een rollback op versie 560.70 gedaan. Spel kwam tijdens laden niet verder dan 22%. Nu de eerdere versie, 556.12 en spel doet het weer goed.
Dit is een bekend probleem inderdaad. Op Discord ook al gezien. Giants schijnt er al vanaf te weten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Kloever schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 21:49:
Bedankt voor de headsup (y)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bluefall
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12:26
In de laatste update (06-08) is het geheel weer opgelost.

https://tweakers.net/downloads/69492/geforce-game-ready-driver-56081-whql.html

Veilig updaten kan weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretpik
  • Registratie: Juli 2005
DaKluit schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 18:10:
[...]

Bedankt voor de headsup (y)
Ik dacht na een half jaar ga weer eens spelen en maar denken dat het aan m'n savegame lag 8)7

PSN: pretpikkie Xbox Live: Pretpik Steam: Pretpik [NL]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• [Mad Max]
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16:00
Laat me maar 1x pakken.

[ Voor 103% gewijzigd door [Mad Max] op 02-09-2024 15:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
TerraLife Plus is eindelijk gereleased in de Modhub. Dit maakt van FS22 een compleet andere game, veel meer een echte simulatie. Dat gaat weer flink wat uurtjes kosten om dit te leren😅
https://www.farming-simul...s2022&searchMod=Terralife

En dan te bedenken dat wat gereleased is, pas 15% van de volledige TerraLife zoals de makers het voor ogen hebben...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DpFXABMVsg3k3xrlE1_HYaw8fso=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AsajJQK4FuetWWJTesYMkXFq.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kloever
  • Laatst online: 19:37
DaKluit schreef op maandag 2 september 2024 @ 15:12:
TerraLife Plus is eindelijk gereleased in de Modhub. Dit maakt van FS22 een compleet andere game, veel meer een echte simulatie. Dat gaat weer flink wat uurtjes kosten om dit te leren😅
https://www.farming-simul...s2022&searchMod=Terralife

En dan te bedenken dat wat gereleased is, pas 15% van de volledige TerraLife zoals de makers het voor ogen hebben...
Interessant! Benieuwd hoe dit in FS25 gaat uitpakken. Denk dat ik het eens ga proberen in FS22.

Ryzen 5 5600X | G.Skill Trident Z Neo F4-3600 | MSI B550 Tomahawk | MSI RTX 3080 Suprim X | GT1 Evo | Fanatec DD1 | Clubsport V3 | F1 2020 Limited |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• [Mad Max]
Kloever schreef op woensdag 4 september 2024 @ 08:52:
[...]

Interessant! Benieuwd hoe dit in FS25 gaat uitpakken. Denk dat ik het eens ga proberen in FS22.
Advies. Dat proberen, trek daar een paar uur voor uit. Het is groot, omvangrijk en niet in een uurtje uitgezocht / ervaren. Dan heb je meer kans op een teleurstelling dan een extra plezier erin.

MaizePlus zit hier dus bij in. Samen met Animal Grazing mod en nog een aantal. Dus let goed op welke mods je allemaal in de moddir hebt staan. Lang niet alles kan. Advies van FarmingAgency is alleen de mods die nodig zijn voor de kaart die je wil gaan spelen.

Keuze daarin bestaat uit Pallegney, The Eifel, Holz am Tegernsee en Irgendwo in Thüringen.
Bij The Eifel en IIT ben ik het tegengekomen dat je niet voorbij de 20% kan komen en dat FS22 helemaal nergens meer op reageert.

Makkelijkste fix(soort van). In de game.xml de DX12 veranderen in DX11. Performance, ja daar boet je op in.
Wat ook kan helpen is de textures te verlagen in de game settings (ingame, voordat je een spel start).
Mocht je daar dus tegenaan lopen, dan heb je een richting waar je het kan gaan oplossen.

Ik hoop vanavond weer een beetje extra te kunnen gaan verdiepen in dit moois op Holz am Tegernsee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hammie
Ben hier ook mee bezig! Super mod! Heb alle mods eruit gegooid en enkel de bijbehorende mods aan staan. Gooi je allerlei andere gameplaymods erbij in is dat vragen om problemen.
Check hun discord voor meer info en de bekende bugs https://discord.gg/nKGy3xQJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zat een yt video van Disturbed Simulations te kijken, en hij gebruikt de ProSeed mod erbij. Om mooie tramlijn en te maken.
Hij had het namelijk over dat je bij TerraLife Plus ook bij de vroege groeifases de gewassen kan beschadigen (als in dan worden ze 1 a 2 groeifases teruggezet).

Als je dan toch voor realisme wilt gaan, is dat een mooie mod om er iig bij te hebben.

• Hammie
DaKluit schreef op woensdag 4 september 2024 @ 13:41:
Ik zat een yt video van Disturbed Simulations te kijken, en hij gebruikt de ProSeed mod erbij. Om mooie tramlijn en te maken.
Hij had het namelijk over dat je bij TerraLife Plus ook bij de vroege groeifases de gewassen kan beschadigen (als in dan worden ze 1 a 2 groeifases teruggezet).

Als je dan toch voor realisme wilt gaan, is dat een mooie mod om er iig bij te hebben.
Ik tuf met narrow tires overal dwars overheen met bemesten dus ik hoop dat dit nog wel kan
:9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• [Mad Max]
Hammie schreef op donderdag 5 september 2024 @ 15:01:
[...]

Ik tuf met narrow tires overal dwars overheen met bemesten dus ik hoop dat dit nog wel kan
:9
Het is zeker mogelijk om met smalle banden / narrow tires je gewas intact te laten. Maar heb nog lang niet alles geprobeerd.
Wel opletten. Grasvelden moet je ook met smalle banden opgaan. Anders, weg gras.

• Hammie
[Mad Max] schreef op donderdag 5 september 2024 @ 16:00:
[...]

Het is zeker mogelijk om met smalle banden / narrow tires je gewas intact te laten. Maar heb nog lang niet alles geprobeerd.
Wel opletten. Grasvelden moet je ook met smalle banden opgaan. Anders, weg gras.
Vooral de conditioner functie is mooi, niet van nat naar hooi maar enkele tussenfasen _/-\o_

En meerdere keren gif spuiten in het geval van precision spraying. Komen er gewoon weer nieuwe plantjes op. Dagtaakje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PVG555
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-05 21:22
Indien niet toegestaan moderators, alvast mijn excuses en verwijder het onmiddelijk.

inderdaad niet toegestaan ;)

[ Voor 60% gewijzigd door BM op 12-09-2024 18:23 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Edwinlzv
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 04-05 17:27
Tussen al het racen wat ik normaal doe zocht ik iets wat lekker relaxt is om te doen. Heb vandaag deze game aangeschaft ondanks dat ik 0,0 verstand heb van het boerenleven. Ik zal dus echt alles in het spel moeten leren maar dat is ook weer het leuke ervan.

Is wel grappig om in een racerig te zitten en een tractor te besturen _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tjallo
Edwinlzv schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 14:26:
Ik doe exact hetzelfde haha, ik vind het heerlijk om tussen iRacing en AC door ETS2 en FS te spelen. Mijn vrienden moeten er ook altijd om lachen, zoveel geld aan een rig besteden om er vervolgens dat soort spellen mee te spelen. Ik ben alleen juist vanuit de FS (speel het al sinds FS 2009) en ETS kant de sim racing wereld ingerold :p

Sidenote: ik heb een tweede scherm + mount (om hem boven mijn main scherm te kunnen hangen) voor mijn rig gekocht zodat ik tijdens ETS en FS youtube kan kijken :+

[ Voor 13% gewijzigd door tjallo op 27-09-2024 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FnordySquare47
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 18:31

FnordySquare47

Cool-Inc.net

Edwinlzv schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 14:26:
Tussen al het racen wat ik normaal doe zocht ik iets wat lekker relaxt is om te doen. Heb vandaag deze game aangeschaft ondanks dat ik 0,0 verstand heb van het boerenleven. Ik zal dus echt alles in het spel moeten leren maar dat is ook weer het leuke ervan.

afhankelijk van welk type sim je heb kan je voor 200-300€ er makkelijk een FS (of bij uitbreiding Flightsim) van maken :+

Short cuts make long delays

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwinlzv
FnordySquare47 schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 15:01:
[...]

afhankelijk van welk type sim je heb kan je voor 200-300€ er makkelijk een FS (of bij uitbreiding Flightsim) van maken :+
\

Ik heb een treq one met losse monitor standaard, toetsenbord plateau en muis plateau. Gisteren is mijn farmstick van Thrustmaster binnen gekomen en heb ik net even mee zitten spelen. Is echt een geweldig ding met heel veel functies.

Vliegen zullen we maar niet doen, daar heb ik echt geen geduld voor om dat te leren maar is wel erg gaaf om naar te kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pykow
  • Laatst online: 17:18

Pykow

Angelo OTR

Edwinlzv schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 21:31:
[...]
\

Ik heb een treq one met losse monitor standaard, toetsenbord plateau en muis plateau. Gisteren is mijn farmstick van Thrustmaster binnen gekomen en heb ik net even mee zitten spelen. Is echt een geweldig ding met heel veel functies.

Vliegen zullen we maar niet doen, daar heb ik echt geen geduld voor om dat te leren maar is wel erg gaaf om naar te kijken.
Farmstick is echt een fijn apparaat en kan ik zeker aanraden.
Hoewel ik het jammer vindt dat ik de snelheid van een verreiker en forklift niet afzonderlijk kan bedienen.
Ik heb er soms nog wel wat moeite mee, maar heb nog niet zoveel uurtjes met de farmstick gespeeld.
De knoppen die erop zitten zijn super handig als een extra buttonbox.
tjallo schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 15:00:
[...]

Ik doe exact hetzelfde haha, ik vind het heerlijk om tussen iRacing en AC door ETS2 en FS te spelen. Mijn vrienden moeten er ook altijd om lachen, zoveel geld aan een rig besteden om er vervolgens dat soort spellen mee te spelen. Ik ben alleen juist vanuit de FS (speel het al sinds FS 2009) en ETS kant de sim racing wereld ingerold :p

Sidenote: ik heb een tweede scherm + mount (om hem boven mijn main scherm te kunnen hangen) voor mijn rig gekocht zodat ik tijdens ETS en FS youtube kan kijken :+
Geloof het of niet, maar ik kan FS22 alleen maar spelen met Muis + toetsenbord (+ Farmstick recent)
Het sturen met de Logitech stuur is bloed irritant. Force feedback dat slecht reageerd en het werkt allemaal niet zo lekker voor mij persoonlijk.

Als je het daarna over een racerig hebt, moet ik mij ook schuldig verklaren.
Ik speel vanaf 2012 met heel veel regelmaat ETS2 en uiteraard sinds 2016 ook ATS.
Altijd via tafelklem aan mijn bureau en pedalen die wel eens verschoven op de grond.
Later ben ik pas bezig gegaan met racen en doe dat heel af en toe.

Sinds Augustus van dit jaar heb ik een Racerig aangeschaft van Omega.
Met daarbij een bijhorende tafelblad + monitor stand.
Later nog eens een draadloos toetsenbord erbij en voor mij is de set compleet voor een lange tijd.
Als ik lekker ga rijden met de truck of ga racen dan zit ik in de racerig.
Speel ik FS22, dan zit ik lekker aan het bureau.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjallo
Pykow schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 10:09:
Geloof het of niet, maar ik kan FS22 alleen maar spelen met Muis + toetsenbord (+ Farmstick recent)
Het sturen met de Logitech stuur is bloed irritant. Force feedback dat slecht reageerd en het werkt allemaal niet zo lekker voor mij persoonlijk.
Dat herken ik wel, maar sinds ik een toetsenbord + muis + streamdeck makkelijk aan de rig heb zitten, en moeiteloos tussen sturen, muis en toetsenbord kan switchen niet meer (c.q. deze links aan de rig, en deze rechts aan de rig).

FFB heb ik sowieso uit staan in FS22, gewoon alles relatief laag in het Fanatec dashboard, en self-centering op een normaal niveau om de FFB te simuleren en gaan. Kan je uit ervaring vertellen dat je op en moderne trekker ook bijna geen feedback krijgt door je stuur, op je self centering na, die kun je gewoon besturen met een vinger (combines tegenwoordig zelfs met een Joystick links, en volgensmij komt dit ook naar trekkers).

Op de streamdeck heb ik alle shortcuts ingesteld met pictogrammen d'r bij, dit voelt dus juist weer echter aan. Farmstick hoor ik goeie verhalen over, ik heb zelf een goedkope joystick tweedehands gekocht om Flight Sim uit te proberen, en Joystick controls voor FS in te stellen, maar dat ding ligt op het moment vooral stof te happen, dus geen idee of de farmstick dan wel bevalt, voor de shortcuts/buttons heb ik immers al een streamdeck.

[ Voor 3% gewijzigd door tjallo op 02-10-2024 11:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

tjallo schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 11:54:
[...]

Dat herken ik wel, maar sinds ik een toetsenbord + muis + streamdeck makkelijk aan de rig heb zitten, en moeiteloos tussen sturen, muis en toetsenbord kan switchen niet meer (c.q. deze links aan de rig, en deze rechts aan de rig).

FFB heb ik sowieso uit staan in FS22, gewoon alles relatief laag in het Fanatec dashboard, en self-centering op een normaal niveau om de FFB te simuleren en gaan. Kan je uit ervaring vertellen dat je op en moderne trekker ook bijna geen feedback krijgt door je stuur, op je self centering na, die kun je gewoon besturen met een vinger (combines tegenwoordig zelfs met een Joystick links, en volgensmij komt dit ook naar trekkers).

Op de streamdeck heb ik alle shortcuts ingesteld met pictogrammen d'r bij, dit voelt dus juist weer echter aan. Farmstick hoor ik goeie verhalen over, ik heb zelf een goedkope joystick tweedehands gekocht om Flight Sim uit te proberen, en Joystick controls voor FS in te stellen, maar dat ding ligt op het moment vooral stof te happen, dus geen idee of de farmstick dan wel bevalt, voor de shortcuts/buttons heb ik immers al een streamdeck.
Je maar bij de logitech en Farming krijg ik het centering niet aan en dat vindt ik erg vervelend.
Ik heb zelf dus de tabletop op mijn rig zitten.https://gtomega.eu/products/art-simulator-aluminium-tabletop
Aan de ene kant ligt mijn draadloze muis en aan de andere kant mijn draadloos toetsenbord en streamdeck.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Haha, zo heeft ieder zijn eigen voorkeuren. Sturen via het toetsenbord vind ik juist super verschrikkelijk. Bijvoorbeeld stuur je vaak te veel.

Ik heb een G290 en vind dat een erg fijn stuurtje. En ik heb geen problemen met de selfcentering. Enige waar ik op moet letten is de deadzone goed in stellen in FS22. Ik heb die op 3% staan, op 0% gaat het stuur stotteren.
Enige vervelende is dat FS22 soms die instelling verliest, en terug gaat naar de default waardes van 14%. Maar kleine moeite om dat dan weer terug te zetten.
Ffb heb ik minimaal staan.

Stuur gebruik ik wanneer ik op de pc speel. Speel ik op mijn laptop, dan gebruik ik een ps4 controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

DaKluit schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 16:13:
Haha, zo heeft ieder zijn eigen voorkeuren. Sturen via het toetsenbord vind ik juist super verschrikkelijk. Bijvoorbeeld stuur je vaak te veel.

Ik heb een G290 en vind dat een erg fijn stuurtje. En ik heb geen problemen met de selfcentering. Enige waar ik op moet letten is de deadzone goed in stellen in FS22. Ik heb die op 3% staan, op 0% gaat het stuur stotteren.
Enige vervelende is dat FS22 soms die instelling verliest, en terug gaat naar de default waardes van 14%. Maar kleine moeite om dat dan weer terug te zetten.
Ffb heb ik minimaal staan.

Stuur gebruik ik wanneer ik op de pc speel. Speel ik op mijn laptop, dan gebruik ik een ps4 controller.
Met een controller spelen is ook zeker te doen en pak ik er wel eens bij.
Ik speel zelfs FS23 op de switch en de besturing is erg prima (Frames en grafisch daarin tegen niet haha)

Bij ETS2 en ATS heb ik exact dezelfde mening met het sturen.
echt verschrikkelijk om met toetsenbord te rijden.
Maar in FS22 mis ik het centreren, moet je inderdaad vaak de deadzone opnieuw instellen en ik ben zo gewend met alle toetsen en sneltoetsen te spelen.
Velden zaaien, oogsten, cultiveren, onkruid, kalken, besproeien etc. doe ik toch allemaal met GPS :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik heb hier inderdaad een good-old Logitech G25 stuur en een Logitech Extreme 3D Pro joystick, die ik al eens helemaal had ingesteld voor het werken met Farming Simulator. Werkt best grappig voor een paar uurtjes maar de keyboard sneltoetsen zijn zo ingesleten dat ik die hele setup niet iedere keer weer ga aansluiten als ik even wil spelen.

🖥️ | 🚗

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lord_fh
Omdat fs22 zijn einde nadert, en de nieuwe of updates aan mods ook, ben ik een laatste run op fs22 begonnen. De map Rehbach heeft z'n laatste update gehad en is perfect imo. Totdat fs25 een beetje debugged is en er een aantal hoogwaardige (console) mods te downloaden zijn, vermaak ik mij hier wel.

Alles opt dooie gemakje.

De eerste bemesting is erop met de sleepslangen (breedspoort fendt 700 SCR, met aan de pomp de 920 favorit vario)

Met de kleine oude pruttelaar oppad om nieuw voer voor de koeien te gaan maken !

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nLo2rJKhXn2uhZZJaVDILi5xINQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/catp7nlBSsASo7pzIJSCLGbG.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mjwMY83OkdtmUpp68GUjt2s-Qp8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xAq4hnW6EnAa6tKxdw6NqIej.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord_fh
Iemand dit al eens mee gemaakt: als ik een seeder hopper combi aansluit , wordt de slang ineens een ring slang.....

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kGFHbtJwmsF6wS2iC75MIB1eCpw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PlHw5WeRkiLMDziCR56Gkuai.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord_fh
Ennnn klaar mee, na 2 dagen op rehbach, start ineens de map niet meer door na 85%, ik heb niks veranderd qua mods, geen idee , nog nooit gehad.

Maar weer opnieuw beginnen zie ik niet zitten. Dan toch maar wachten op fs25

[ Voor 21% gewijzigd door lord_fh op 17-10-2024 21:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
lord_fh schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 21:34:
Ennnn klaar mee, na 2 dagen op rehbach, start ineens de map niet meer door na 85%, ik heb niks veranderd qua mods, geen idee , nog nooit gehad.

Maar weer opnieuw beginnen zie ik niet zitten. Dan toch maar wachten op fs25
Gezien je post van gisteren, met die rare slang, zat er al iets niet goed in je game. Je kan even in je log duiken om te zien wat er mis gaat.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• lord_fh
Eens!

toevallig googlede ik gister op dit probleem op PS5, en stom toevallig kwam ik bij een youtube filmpje uit, waar iemand een Drawbar mod liet zien, waarbij wanneer je de drawbar aan bijv. een aanhanger laat zitten, maar niet aan de tractor zelf, en dan saved , dan laat hij niet verder dan 85%.

Schiet mij plots te binnen, dat ik dat had gedaan omdat ik even snel wat anders met die tractor moest doen, en de drawbar aan de mengvoerwagen liet zitten. (zie foto hierboven van de zetor)

Dus, goede hoop, ik ga vanmiddag die mod uitschakelen, en dan weer proberen te starten. O-) O-) O-) O-)

//edit: en ja hoor hij werkt weer :+

[ Voor 5% gewijzigd door lord_fh op 18-10-2024 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loeck
  • Registratie: Juli 2023
  • Laatst online: 09-03 18:55
lord_fh schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 13:54:
Omdat fs22 zijn einde nadert, en de nieuwe of updates aan mods ook, ben ik een laatste run op fs22 begonnen. De map Rehbach heeft z'n laatste update gehad en is perfect imo. Totdat fs25 een beetje debugged is en er een aantal hoogwaardige (console) mods te downloaden zijn, vermaak ik mij hier wel.

Alles opt dooie gemakje.

De eerste bemesting is erop met de sleepslangen (breedspoort fendt 700 SCR, met aan de pomp de 920 favorit vario)

Met de kleine oude pruttelaar oppad om nieuw voer voor de koeien te gaan maken !

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Komt schouten ook meteen met hun mest en bga spul in fs25

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lord_fh
Loeck schreef op zaterdag 19 oktober 2024 @ 13:47:
[...]

Komt schouten ook meteen met hun mest en bga spul in fs25
Ik hoop het maar het is een 3rd party dlc. Geen idee of ze die gratis beschikbaar maken voor 25 of iets. Voor mij is het in ieder geval een hele hoogwaardige en goed uitgewerkte dlc die echt wat toevoegd

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• lord_fh
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/quIQPBwQaJbWtZDeRyVtRRNiV_k=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hQCzUiQfvnBWHIpgpyzCb7MU.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Wyp6bZbmXSWPMta0Qt_2xmI9H6A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6ckbmdo1v6tEx6NHy8nFZc3z.jpg?f=fotoalbum_large

Zo hakselploeg voor dit jaar ook weer klaar ! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loeck
  • Registratie: Juli 2023
  • Laatst online: 09-03 18:55
Hoi allemaal met de map Gnadenthal kon ik eerder probleemloos spelen. Maar sinds dit weekend kan ik het spel niet laden. Met 20% houd ie op en als ik dan in de log kijk zegt ie: run out of memory. Eerder nooit gehad iemand een idee dit te verhelpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
https://www.reddit.com/r/farmingsimulator/s/mnzLOzERsI
Wat hier staat, is dit vergelijkbaar?

Mocht dit het niet zijn, deel je log even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwinlzv
Sinds een paar weken ben ik ook aan de gang met dit spel en ik heb er veel plezier in. Mede dankzij wat you tube filmpjes lukt het aardig en sinds eergisteren ben ik begonnen op een stuk land met eigenlijk helemaal niets (ik werd aangestoken door besa vids die samen met een ander deze uitdaging aan ging)

YouTube: WE GAAN BEGINNEN - De Competitie #1 - Farming Simulator 22 #fs22 #f...

Lijkt mij erg leuk.

Maarrrrrr nu komt binnenkort 25 uit en mijn vraag is of het de moeite waard is om deze gelijk aan te schaffen. Ik ben (nog) niet zo van de mods dus de basis game zou gewoon volstaan in mijn geval. Ik ben vooral gecharmeerd van de toevoegingen zoals modder op de banden en de bandafdrukken op de grond en (eventuele) verbeteringen waar jullie meer kaas van hebben gegeten dan ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord_fh
Als je puur voor basegame gaat, dan door naar fs25. In het begin zal er wel eea niet lekker werken, maar inderdaad qua features etc, weer een hele stap vooruit.

Ikzelf heb hem al wel georderd, maar gok dat ik pas echt ga spelen als de mods los komen, fs22 is nu qua mods top, dat ga ik teveel missen.

Besa vids kijkt goed weg idd, maar vergis je niet, ook daar veel mods. Ikzelf speel op ps5 dus script mods enzo heb je daar niet, maar er zijn mega veel hoge kwaliteit trailers, tractors, trucks etc die ook nog eens heel realistisch zijn qua look and feel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwinlzv
Met mods zoals die tent en het waterkarretje vind ik het ook wel gaaf en die zou ik dan ook wel downloaden. Maar ik bedoel eigenlijk de mods waarmee je het spel kan beinvloeden zoals hogere prijzen voor je produkten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Als je de economie op easy zet, heb je toch niet nog hogere prijzen nodig?
Pagina: 1 ... 21 22 Laatste