Veel, of eigenlijk alles wat je doet is volstrekt onbelangrijk. Het is echter heel belangrijk dat je het doet.
https://www.macrumors.com...ag-found-moving-with-you/
EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Voor de andere aangekondige apparaten kan de discussie al verder in:
[iPad Pro 2021] - Ervaringen & Discussie
[iMac 2021] - Ervaringen & Discussie
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Komend festival bevestig ik er 1 aan m’n vriendin en 1 in m’n locker. Zo raak ik beide niet meer kwijtNovarion schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 22:14:
Zijn er al creativelingen met mooie ideeën voor de Airtags?
Ik vind het een top concept, maar behalve een portemonnee of sleutelbos voor de vergeetachtige, mis ik het een beetje. Zelf heb ik het niet echt nodig voor de sleutelbos of porto, die heb ik altijd voorhanden.
Het bevestigen aan de fiets lijkt me dan wel weer een handige toevoeging, want wat als die gestolen wordt.
Moet de Airtag wel onzichtbaar bevestigd zijn, anders is het terug vinden snel voorbij.
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Wat is een festival?Alekz87 schreef op woensdag 21 april 2021 @ 08:29:
[...]
Komend festival bevestig ik er 1 aan m’n vriendin en 1 in m’n locker. Zo raak ik beide niet meer kwijt
©2004
Ik snap niet wat de link is tussen jouw zin en smiley en het artikel? Je krijgt een notificatie als er iemand een Airtag onder je auto verstopt om te voorkomen dat je stiekem gevolg wordt, lijkt mij een zeer postitief iets toch?THE_BASE schreef op woensdag 21 april 2021 @ 08:17:
AirTags schijnen onbruikbaar te zijn voor gestolen goederen:
https://www.macrumors.com...ag-found-moving-with-you/
Zolang er een andere iPhone 11/12 in de buurt is (al is het aan de andere kant van de wereld) dan zie jij de data gewoon op jouw iPhoneMezkeijou schreef op woensdag 21 april 2021 @ 09:44:
Ideaal ook in een pretpark met je gezin. Ben alleen nog steeds niet uit hoe groot het bereik is.
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Maar als die auto gestolen is door jou. Zal de eigenaar dat niet leuk vinden als je zijn airtags uitschakelt.ZiSE schreef op woensdag 21 april 2021 @ 09:51:
[...]
Ik snap niet wat de link is tussen jouw zin en smiley en het artikel? Je krijgt een notificatie als er iemand een Airtag onder je auto verstopt om te voorkomen dat je stiekem gevolg wordt, lijkt mij een zeer postitief iets toch?
Blijft nog steeds positief voor jou.
[ Voor 3% gewijzigd door Mezkeijou op 21-04-2021 09:54 ]
Ja correct, dat is inderdaad vreemd, dan snap ik die tekst nuMezkeijou schreef op woensdag 21 april 2021 @ 09:52:
[...]
Maar als die auto gestolen is door jou. Zal de eigenaar dat niet leuk vinden als je zijn airtags uitschakelt.
Apple heeft het over een “ extensive period of time” zonder verder te specificeren hoe lang dat dan is voordat je deze meldingen krijgt. De airtag gaat dan ook piepen lees ik. We gaan het ervaren als ze uitgebracht worden.
[ Voor 22% gewijzigd door ZiSE op 21-04-2021 09:57 ]
Hoe nauwkeurig is "niet nauwkeurig zoeken"? Niks van bekend of werkt dat zoals andere apparaten/tiles nu al doen?
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
https://daringfireball.ne...21/04/20/moren-fine-printThe timeout period for when an AirTag will play a sound if separated from its owner is currently three days — but that’s not baked into the AirTags themselves. It’s a server-side setting in the Find My network, so Apple can adjust it if real-world use suggests that three days is too long or too short.
Klopt, maar je hebt ook de optie van de 11 inch. Zit qua prijs net tussen de mac mini en de macbook air.WouterL schreef op woensdag 21 april 2021 @ 07:36:
[...]
Ik bedoel, ja de 12.9 iPad is een mooi apparaat. Maar om het nu direct fantastische prijs kwaliteit te noemen. Nou, nee.. al zal dat voor iedereen anders zijn
En de 300 euro extra voor 12.9 is ook nog wel te verantwoorden. Groter apparaat is bij veel bedrijven +150/200 euro. En verbeterde technologie/beter scherm, dan kom je uit op 300 euro. (12.9 heeft volgens mij ook een grotere accu dan de macbook air)
Is inderdaad allemaal niet goedkoop
En als het allemaal overkill is voor je heb je ook de ipad air en normale ipad.
[ Voor 6% gewijzigd door Valinor op 21-04-2021 12:42 ]
Als het ding Mac OS kan sideloaden dan ben ik het eens mbt je verhaal dat het net een laptop is 😊Valinor schreef op woensdag 21 april 2021 @ 12:39:
[...]
Klopt, maar je hebt ook de optie van de 11 inch. Zit qua prijs net tussen de mac mini en de macbook air.
En de 300 euro extra voor 12.9 is ook nog wel te verantwoorden. Groter apparaat is bij veel bedrijven +150/200 euro. En verbeterde technologie/beter scherm, dan kom je uit op 300 euro. (12.9 heeft volgens mij ook een grotere accu dan de macbook air)
Is inderdaad allemaal niet goedkoopmaar voor het eerst in lange tijd vind ik het niet echt overpriced en best te verantwoorden. Qua specs is het eigenlijk gewoon een laptop.
En als het allemaal overkill is voor je heb je ook de ipad air en normale ipad.
Dit inderdaad. De enige nuttige toepassing die ik voor Airtags kan verzinnen, is het terugvinden van mijn spullen als ze gestolen zijn. Maar als de dief keurig een melding op z'n iPhone krijgt, of dat ding begint na een tijdje te piepen, dan heeft dat dus geen enkel nut. Ik vraag me af of dit niet weer zo'n dingetje is waar Apple na een tijdje weer mee stopt omdat het gewoon geen praktische toepassing heeft...The Chosen One schreef op woensdag 21 april 2021 @ 10:00:
Ene kant logisch, anders wordt het echt een stalking device. Zou je de speaker nog kunnen 'uitschakelen' om te voorkomen dat hij geluid maakt?
Hoe nauwkeurig is "niet nauwkeurig zoeken"? Niks van bekend of werkt dat zoals andere apparaten/tiles nu al doen?
Jij bent nooit iets kwijt, in huis, of daarbuiten?PhilipsFan schreef op woensdag 21 april 2021 @ 18:07:
[...]
Dit inderdaad. De enige nuttige toepassing die ik voor Airtags kan verzinnen, is het terugvinden van mijn spullen als ze gestolen zijn. Maar als de dief keurig een melding op z'n iPhone krijgt, of dat ding begint na een tijdje te piepen, dan heeft dat dus geen enkel nut. Ik vraag me af of dit niet weer zo'n dingetje is waar Apple na een tijdje weer mee stopt omdat het gewoon geen praktische toepassing heeft...
Ik denk dat ik er 1 aan m’n rolmaat vast maak. Ik vergeet altijd waar ik die heb gelaten. (Groot huis + grote schuur, rommelige klusser...) Het is dat hij wat te lomp is voor aan m’n timmerpotlood...