Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noucmen
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 17-05 18:28
Beste allen,

Door het werk verhuis ik naar vlak bij Delft. Tussen de huizen die voor e nadelen hebben zoek ik een goed rekening over kosten en mogelijk wins in de toekomst. Bedankt.

Ik zoek een huis vlakbij een goed school voor mijn kinderen 6 en 9).

Met de wensen van max 570k vraagprijs, energie A, min 4 slaakamer (liefst 5 slapkmer), woonopervlak minimaal 130m2 heb ik maar een paar opties:
- Rijkwijs Buiten met huizen na 2017 is gebouwd, vak met warmte pomp, vloer verwarming, aangename warm en zuinig kwa energie kosten, maar is vaak kleiner dan Ypenburg
- Postcode 2614 in Delft: richting Den Hoorn:ook ennergie A huize maar geen warmte pomp
- Ypenburg (post codes 2497 of 2498) huizen zijn vaak na 2000 is gebouwd, is vaak veel ruimer dan Delft met dezelfde prijs, nadeel is dat Ypenburg weinig goed scholen en kinderlijke activiteiten (tafel tennis, vecht kunst, programming voor kids, etc ) heeft, en geen warmte pomp.
- Leidschenveen en Nootdor heeft vaak huizen die nog nieuwer dan Ypenburg zijn, daar zijn er ook bibliotheken, muziekscholen etc,.maar misschien ze zijn niet vergelijkbaar met Delft.
- Wateringen gebied in Den Haag: goedkopere huizen dan oud Rijswijk maar bijna geen goed scholen.

Die zijn de voor en nadelen van die gebieden. Maar hoe gaat het kwa puur geld ?

Ik wil ook dat mijn huis minder geld mij zal kosten(energie, onderhouden) maar ook wen grotere potentiel om later naar 5 jaar te stijgen kwa prijs.

Nu dat mensen vaak thuis aan het werken zijn, hebben ruimere huizen meer de voorkeur, maar hoe gaat het over 5 jaar ?

Bedankt

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groentjuh
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11:35
nemcuon schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 14:16:
Nu dat mensen vaak thuis aan het werken zijn, hebben ruimere huizen meer de voorkeur, maar hoe gaat het over 5 jaar ?
Er is een woningstekort. Zolang dat niet opgelost is gaan de huizenprijzen omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeveloperNL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 24-06-2024
Rijswijk Buiten is een nieuwbouwwijk, dus alles is net niet lekker in de buurt, behalve de snelweg maar er wonen wel veel kinderen en overdag is er niemand en naar Delft is goed te doen. Huis kopen voor waardestijging is vaak zinloos, want je moet ook iets anders kopen dat net zo hard is gestegen.

Ypenburg is wel echt Haags volgens mij, dus dat moet je wel liggen qua type mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noucmen
Een topic gaat over de oude huis te verkopen of verhuren, een gaat over cubische meter, een over prijs stijging.

De topic die over of een schuine dak duurder is, is helaas gesloten door een moderateur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noucmen
DeveloperNL schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 14:47:
Rijswijk Buiten is een nieuwbouwwijk, dus alles is net niet lekker in de buurt, behalve de snelweg maar er wonen wel veel kinderen en overdag is er niemand en naar Delft is goed te doen. Huis kopen voor waardestijging is vaak zinloos, want je moet ook iets anders kopen dat net zo hard is gestegen.

Ypenburg is wel echt Haags volgens mij, dus dat moet je wel liggen qua type mensen.
Bedoeld jij dat Ypenburg is meer Haagnese dan Haagenaar ?

Kwa huis prijsstijging: als mijn huis na 5 jaar is 40% gestegen kwa prijs ipv 25% met een andere keus, is het makkelijk te kiezen toch ?

Wat bedoeld hij met Rijkswijk buiten en "behalf de snelweg" ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06:52

Zondagskindje

Harley Softail Slim FLSL 2018

Heb je al naar Pijnacker gekeken?
Daar is ook hoop nieuwbouw

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:16

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

nemcuon schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 14:16:
Beste allen,

Door het werk verhuis ik naar vlak bij Delft. Tussen de huizen die voor e nadelen hebben zoek ik een goed rekening over kosten en mogelijk wins in de toekomst. Bedankt.

Ik zoek een huis vlakbij een goed school voor mijn kinderen 6 en 9).

Met de wensen van max 570k vraagprijs, energie A, min 4 slaakamer (liefst 5 slapkmer), woonopervlak minimaal 130m2 heb ik maar een paar opties:
- Rijkwijs Buiten met huizen na 2017 is gebouwd, vak met warmte pomp, vloer verwarming, aangename warm en zuinig kwa energie kosten, maar is vaak kleiner dan Ypenburg
- Postcode 2614 in Delft: richting Den Hoorn:ook ennergie A huize maar geen warmte pomp
- Ypenburg (post codes 2497 of 2498) huizen zijn vaak na 2000 is gebouwd, is vaak veel ruimer dan Delft met dezelfde prijs, nadeel is dat Ypenburg weinig goed scholen en kinderlijke activiteiten (tafel tennis, vecht kunst, programming voor kids, etc ) heeft, en geen warmte pomp.
- Leidschenveen en Nootdor heeft vaak huizen die nog nieuwer dan Ypenburg zijn, daar zijn er ook bibliotheken, muziekscholen etc,.maar misschien ze zijn niet vergelijkbaar met Delft.
- Wateringen gebied in Den Haag: goedkopere huizen dan oud Rijswijk maar bijna geen goed scholen.

Die zijn de voor en nadelen van die gebieden. Maar hoe gaat het kwa puur geld ?

Ik wil ook dat mijn huis minder geld mij zal kosten(energie, onderhouden) maar ook wen grotere potentiel om later naar 5 jaar te stijgen kwa prijs.

Bedankt
toon volledige bericht
Je kan eens kijken naar de hofjes in Nootdorp (net naast het kanaal met Ypenburg). Denk hierbij aan de Woensdrechthof, Gilze-Rijehof, Friendshipring en Soesterberghof.

Veel speelruimte voor de kinderen in het midden, scholen in de buurt, goede aanrijgelegenheden naar de snelweg. Qua woonoppervlakte verschillen de huizen, tot iets onder je wens, tot iets er boven. Huizen zijn A-label huizen, met stadsverwarming, en ruimte voor zonnepanelen. Warmtepomp wordt dan ook wat lastiger. Verkijk je niet op de tuinruimte. Deze lijkt misschien bij een aantal wat kleiner, maar je hebt een groot hof / speelterrein voor je deur, en in de meeste gevallen is deze autoluw of zelfs grotendeels autovrij (toegang via de achterkant).

Al deze huizen zijn uit de periode 2006-2008 gebouwd en moeten grotendeels in je prijsklasse vallen.

[ Voor 8% gewijzigd door gorgi_19 op 30-03-2021 15:57 ]

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoLeDiOn
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-05 13:36
In Rijswijk Buiten zijn er lange wachtlijsten voor de scholen en kinderopvang. In Delft nabij Den Hoorn beginnen de wachtlijsten ook te groeien. Je kinderen zijn al wat ouder dus misschien valt het mee, maar ik zou het sowieso checken. Vanuit beide locaties is Delft centrum prima op de fiets te bereiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:31
Meerdere topics is niet de bedoeling en PFSL is niet het juiste forum.

Lees je aub in op forum etiquette.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.