Flitsers schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 21:35:
[...]
Hoe bevalt de poco f3 tov de mi9? Merk je een groot verschil?
Mijn batterij is er helemaal aan op mi9 en gaat echt niet lang meer mee. Dus twijfel om een nieuwe te laten insteken voor 50 euro of gwn een f3 te kopen.
Eigenlijk buiten de batterij werkt die nog perfect.
Wat mij ook wat tegenhoud is dat de f3 weer een halve inch groter is.
Het enige verschil wat ik echt merk is de zwarte waarde. Die is echt veel beter op de F3. Of dat aan mijn instellingen lag of niet,geen idee.
Verder vind ik de front camera cirkel ook een punt waar ik echt aan moet wennen.
De mi9t vond ik daarin tegen wel mooier om te zien, is ook ietsje kleiner. Verder zie ik eigenlijk alleen voordelen op de F3.
Ik heb m'n mi 9t naast de F3 gehouden en alles zoveel mogelijk 1 op 1 gespiegeld.
Het was enerzijds moeilijk afscheid nemen van de mi 9t, want ik vind het een erg fijn toestel, maar ik moet eerlijk zeggen dat de F3 het wel heel makkelijk maakt.
Waar ik enigszins een beetje huiverend voor was was is de vinger afdrukscanner. Deze vond ik op de mi 9t niet heel geweldig, maar vroeg mij af of een vingerafdruk scanner op de power knop wel zo handig is en goed werkt.
Ik zou niet meer zonder willen! Dat ding reageert echt snel. Zelfs zo snel dat ik vaak alleen het vergrendelscherm zou willen zien met notificaties, maar de telefoon ontgrendelt.
[
Voor 15% gewijzigd door
Meivogeltje op 09-06-2021 22:13
]