Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:38

Laguna

Connaisseur

@bazzemans typerend voor de huidige generatie rijksambtenaren ;)

Ebru spant de kroon qua irritatie, maar op het gebied van intelligentie is het sowieso een bedroevende bedoening. Er zijn gelukkig nog een paar uitzonderingen, maar die zijn wel schaars.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 22:53

Shadow_Agent

Do { Ping } while ( LOL )

Wat de fuck is dat met een dodenlijst die niet is opgesteld door de verraders..... De regie bepaalt wie er op die lijst komt en er uit gaat? Bizar!

Verder een genot om gewoon maar onbekenden te kijken in plaats van semi bekende BN'ers en influencer nobuddies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Shadow_Agent schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 14:38:
Wat de fuck is dat met een dodenlijst die niet is opgesteld door de verraders..... De regie bepaalt wie er op die lijst komt en er uit gaat? Bizar!
Die dodenlijst hebben ze al eerder gedaan, maar werd toen door de verraders opgesteld waar ze 4 namen op moesten zetten waar ze later uit konden kiezen. Hoe ze dat nu gaan doen is afwachten maar mag toch hopen dat die niet door de regie wordt opgesteld. Ik kijk overigens gewoon regulier via RTL4 en niet via Videoland waar je 1 aflevering vooruit kan kijken.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shadow_Agent

Shadow_Agent

Vreemd dat ik zelf niet doorhad dat die vier op de lijst de vier eerdere afvallers waren :+

Blijft toch een super leuk programma om te kijken. Zeker door de onbekenden _/-\o_

Heerlijk!

Die nieuwe jongen trouwens is wel heel slim en oplettend! Verraders moeten daarvoor uitkijken denk ik

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

@Shadow_Agent af en toe ook knap frustrerend met getrouwen die zich zo makkelijk laten misleiden. De nieuwe hebben ze inderdaad hard nodig, maar hij moet het wel slim aanpakken anders wordt ie vermoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:03

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Wat een ontzettend leuk seizoen :D ben nog niet bij. heb met mijn vrouw de eerste 4 gekeken nu.

Had wel echt te doen met deze kandidaat in episode 4 die verbannen werd.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Shadow_Agent

Shadow_Agent

Ricmaniac schreef op maandag 25 maart 2024 @ 21:54:
Wat een ontzettend leuk seizoen :D ben nog niet bij. heb met mijn vrouw de eerste 4 gekeken nu.

Had wel echt te doen met deze kandidaat in episode 4 die verbannen werd.
Was dat
spoiler:
Jeremy
? Dat was zeker sneu ja ;(

Trouwens vreemd dat ik overal lees dat dit seizoen zo slecht bekeken wordt. Ik vind het juist een verademing om eens niet tegen de zoveelste semi bekende NL'er aan te kijken. Al heb ik wel het idee dat er ook een aantal meedoen om BN'er te worden. (Ja Kim met je veel te strakke kleding en blote buik, ik bedoel jou :+ )

Ben benieuwd hoelang de verraders het nog vol gaan houden!

Kijk geen Videoland dus ben bij tot wat er op TV geweest is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Shadow_Agent schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 11:25:
[...]

Was dat
spoiler:
Jeremy
? Dat was zeker sneu ja ;(

Trouwens vreemd dat ik overal lees dat dit seizoen zo slecht bekeken wordt. Ik vind het juist een verademing om eens niet tegen de zoveelste semi bekende NL'er aan te kijken. Al heb ik wel het idee dat er ook een aantal meedoen om BN'er te worden. (Ja Kim met je veel te strakke kleding en blote buik, ik bedoel jou :+ )

Ben benieuwd hoelang de verraders het nog vol gaan houden!

Kijk geen Videoland dus ben bij tot wat er op TV geweest is.
Ah oke ik kijk op videoland ja en was inderdaad de persoon in je spoilertag.

Snap ik ook niet als dat zo is inderdaad want vind dit denk ik het leukste seizoen tot nu toe. Alhoewel ik die met Kees, Holly en Diederik als verraders ook wel echt leuk vond. volgens mij was dat het eerste seizoen dat het ook op TV kwam.

Die dodenlijst vond ik ook wel vreemd. Vooral dat je daar dan geen invloed op hebt. In sommige gevallen heb ik soms het idee dat ze verschillende scenario's als programma makers hebben. In principe loopt het op plan A en als er bij wijze van spreken gelijk 1 verrader uitgestemt zou worden gaan ze over op plan B en voegen ze iets toe.

Die dodenlijst was nu wel duidelijk met die 4 mensen though. vroeg me elke keer al af wanneer zij terug zouden komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent

Shadow_Agent

@Ricmaniac het probleem van dit (en andere TV programma's) programma is dat RTL 20 afleveringen besteld heeft en de producent er dus ook 20 van moet maken. Daarom worden er noodgrepen toegepast zoals je zegt op het moment dat bijvoorbeeld in de eerste afleveringen al verraders uitgaan. dan wordt overgegaan op plan B of C om het maar te rekken. Weet even niet welk seizoen dat was, maar daar werd gewoon een getrouwe gedwongen om verrader te worden tegen wil en dank omdat ze anders niet verder konden met het programma.

Dat is w.m.b. ook een beetje het manco vna het concept. Als er na 6 afleveringen geen verraders meer zijn is het klaar. Nieuw seizoen maken. Zijn er na 6 afleveringen nog geen verraders uit, dan kun je door. Nu moet er weer verleid worden en dat is vaak het moment waarop ik het minder vind worden.

Maar desondanks blijft het een leuk programma om te kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

@Shadow_Agent tja er zijn blijkbaar mensen die enkel kijken vanwege zogenaamde "BN-ers" :| net als bij Expeditie Robinson. Ik heb persoonlijk liever geen BN-ers.

Kim maakt overigens gewoon reclame voor haar bedrijf ;) https://www.thebootycoach.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent

Shadow_Agent

Jammer dat dit niet echt leeft hier :P

Net de laatste aflevering bekeken. Wat een domme schapen loper er daar rond zeg.... Niet normaal.

Heb eigenlijk alleen een zwak voor de drie nieuwelingen die het wel inzien. Zeker Mohammed maar ook Bep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:01
Shadow_Agent schreef op zaterdag 30 maart 2024 @ 21:19:
Net de laatste aflevering bekeken. Wat een domme schapen loper er daar rond zeg.... Niet normaal.
Het is natuurlijk wel televisie en van een hele dag wordt een uitzending van een uur gemaakt. Je ziet natuurlijk ook niet wat je niet ziet...

Wat betreft de uitzending van volgende week, de laatste nu op videoland:
spoiler:
Verder vind ik het wel jammer dat Kim nu voor zichzelf en niet voor de verraders gaat.
Maar dat was ook niet zo slim om haar erbij te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Heb eigenlijk alleen een zwak voor de drie nieuwelingen die het wel inzien. Zeker Mohammed maar ook Bep.
De kleurencoach, de lifestyle coach en de booty coach spannen wel de kroon. Verder irriteert de stem van Ebru mij.

Mohamed doet het inderdaad goed, de vraag is wie gaan ze verleiden: Mohamed, Tristan of Kim? Zonder Ebru gun ik de verraders nog wel de winst met die hopeloze getrouwen (de 3 nieuwen uitgezonderd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• consolefreak
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:46
Als je historisch kijkt is na het verleiden vrijwel altijd het moment dat de OG verraders eruit gestemd gaan worden aan de ronde tafel. Volgens mij kan je beter niet verleiden al zal de productie je wel gaan dwingen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JME
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:54

JME

zeg maar Jamie

jongetje schreef op zaterdag 30 maart 2024 @ 21:23:
Wat betreft de uitzending van volgende week, de laatste nu op videoland:
spoiler:
Verder vind ik het wel jammer dat Kim nu voor zichzelf en niet voor de verraders gaat.
Maar dat was ook niet zo slim om haar erbij te halen.
Die draai vind ik juist helemaal geweldig! Alleen jammer dat Videoland een week vooruitloopt en je dit dus tussen spoiler tags moet zetten. Je hebt er uiteindelijk ook niks aan, de finale is wel gewoon synchroon dus dan moet je tegen die tijd twee weken wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:27

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Wat is Amin een vervelend persoon in de Verraders, kan mij er zo ontzettend aan irriteren. Ligt dat aan mij of?

spoiler:
Bij ons is net Claire eruit

[ Voor 16% gewijzigd door G_Dragon op 31-03-2024 20:13 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Het helpt ook niet dat zowat iedereen bij een andere aflevering zit. De één kijkt lineair op RTL4, de ander loopt 1 aflevering voor via Videoland en weer een ander kijkt in zijn eigen tempo terug :|

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jongetje
Wat mij betreft kun je best discussiëren over de laatst uitgezonden aflevering. Degene die achter lopen moeten de discussie tot die uitzenddatum volgen. Dat is bij ander series ook zo.

De aflevering van videoland zet ik in spoilertags. Verder vind ik het juist leuk met onbekende ipv BNers

[ Voor 10% gewijzigd door jongetje op 31-03-2024 21:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:16
Videoland kijker hier, dus ben helemaal bij.

Heb alle De Verraders seizoenen gekeken, maar dit vind ik denk ik wel de leukste en dat komt dus echt door de onbekende Nederlanders.
Geen vooraf opgezette bondjes omdat de BN’ers elkaar toevallig IRL al mogen etc., vond ik vooral afgelopen seizoen aan ‘t eind storend.

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:59
JME schreef op zondag 31 maart 2024 @ 08:54:
[...]

Die draai vind ik juist helemaal geweldig!
Vind ik ook
Was toch ook helemaal te verwachten dat dit zou gaan gebeuren! :)

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:54
Chillz schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 09:00:
[...]

Vind ik ook
Was toch ook helemaal te verwachten dat dit zou gaan gebeuren! :)
Ja, als kijker zie je dit natuurlijk meteen aankomen. Weet niet hoeveel de deelnemers meekrijgen over hoe sommige anderen erin zitten. Wij zien natuurlijk die extra stukjes als ze voor de camera "commentaar geven".

spoiler:
Overigens vind ik dit altijd het punt waar het format simpelweg faalt. De nieuwe verrader kan gewoon getrouwe blijven spelen en de oorspronkelijke verraders vliegen er vaak snel uit. Heb je genoeg vriendjes gemaakt, dan kom je dus simpel in de finale en tada, hoofdprijs. Je hoeft niets te doen. Sterker nog, als je wel wat zou doen val je mogelijk op en verknal je het. En als de andere verraders eruit zijn (waar het heel erg naar uit ziet hier) blijf je lekker alleen en hou je je vriendjes erin en klaar. Als je per se iemand moet verleiden van de regie, dan doe je gewoon je beste vriend en cruise je lekker samen naar de finale.

Wel stuk interessanter om te kijken met onbekende mensen trouwens. Ook wel leuk om verschillende soorten beroepen vertegenwoordigd te zien en hoe die dan omgaan met dit alles :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Edit

[ Voor 98% gewijzigd door darkdesign op 05-04-2024 23:26 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JME

JME

zeg maar Jamie

Vandaag de nieuwe aflevering op Videoland gekeken. Ik zal niet in details treden, maar ik heb wel een hele misselijke actie aan de ronde tafel gezien. Natuurlijk, het idee is verraden, maar deze vond ik wel heel erg vies :N
spoiler:
blij dat ze eruit is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
JME schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 23:27:
Vandaag de nieuwe aflevering op Videoland gekeken. Ik zal niet in details treden, maar ik heb wel een hele misselijke actie aan de ronde tafel gezien. Natuurlijk, het idee is verraden, maar deze vond ik wel heel erg vies :N
spoiler:
blij dat ze eruit is
Ja, ik snap dat je je verraden voelt, maar dit was wel echt smerig. Was ook niet handig van de ander, had gewoon stiller moeten zijn en op het eind die naam opschrijven, dan is er geen kans om te reageren.

spoiler:
Nu zul je zien dat ze Kim eruit stemmen en 3x raden wie kandidaat nr 1 is die door Kim gechanteerd zou zijn.... Oftewel Tristan is aflevering erna ook weg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jongetje
spoiler:
Kim deed toch precies hetzelfde? Ze wilden allemaal op Cathelijne en ze duwt iedereen terug naar Ebru. ALs je als veraders een team bent (of zou moeten zijn) dan had ze prima alles richting Cathelijne kunnen mee sturen. En dan hadden ze er allebei nog gewoon ingezeten. Was ook wel slimmer geweest voor Kim want dan had ze pas later richting de finale Tristan (of iemand anders) kunnen betrekken en was ze veel makkelijker nog een paar rondes verder gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JME

JME

zeg maar Jamie

IntToStr schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 10:35:
Ja, ik snap dat je je verraden voelt, maar dit was wel echt smerig. Was ook niet handig van de ander, had gewoon stiller moeten zijn en op het eind die naam opschrijven, dan is er geen kans om te reageren.
Precies dat. Niet handig, maar je moet toch iets als je plotseling in de schijnwerpers staat. Lastig.
spoiler:
Tijl hintte bij het afscheid nog op mogelijke politieke ambities van rijksambtenaar Ebru. Geen idee bij welke partij ze zit, maar mijn stem gaat deze onbetrouwbare dame dus nooit krijgen. Ik snap ook niet hoe dit past binnen de “eed” die de verraders vooraf afleggen. Natuurlijk mogen ze elkaar verraden, leuk zelfs, maar je mag elkaar toch niet bekendmaken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Ik lees maar over alle berichten heen want ondanks spoiler tags worden er toch vaak dingen besproken van Videoland (jammer deze parallelle discussies).

Ze hebben Kim duidelijk verkeerd ingeschat. Je moet eigenlijk een getrouwe kiezen die niet lekker in de groep ligt, maar ook niet verdacht wordt en sowieso iemand die de huidige verraders niet openlijk verdenkt anders krijg je inderdaad wat er nu gebeurt; dat de oorspronkelijke verraders één voor één voor de bus worden gegooid en dan zie ik Kim Tristan nog wel verleiden. Waarmee de lifestyle coach alsnog gelijk krijgt :')

Overigens wel opmerkelijk die vooruitblik van Mohamed die aanpapt met Ebru. Ik neem immers aan dat ze beiden weten dat ze dan nooit samen in de finale kunnen belanden of Mohamed wil verleid worden om zo zijn kansen te vergroten om de finale te bereiken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JME

JME

zeg maar Jamie

Laguna schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 13:06:
Ik lees maar over alle berichten heen want ondanks spoiler tags worden er toch vaak dingen besproken van Videoland (jammer deze parallelle discussies).
Tsja, direct gevolg van de werkwijze van Videoland. Een volkomen zinloze werkwijze ook nog eens, want voor de finale moeten de vooruitkijkers gewoon twee in plaats van één week wachten. Maar om nu twee topics voor één serie aan te maken is ook weer zoiets..
Volgens mij probeert iedereen hier zo voorzichtig mogelijk met spoiler tags te werken, maar 100% alles uitsluiten blijkt lastig. Je kunt jezelf eventueel in bescherming nemen door de comments hier met een week vertraging te lezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent

Shadow_Agent

Laguna schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 13:06:

Ze hebben Kim duidelijk verkeerd ingeschat. Je moet eigenlijk een getrouwe kiezen die niet lekker in de groep ligt, maar ook niet verdacht wordt en sowieso iemand die de huidige verraders niet verdenkt anders krijg je inderdaad wat er nu gebeurt; dat de oorspronkelijke verraders één voor één voor de bus worden gegooid en dan zie ik Kim Tristan nog wel verleiden. Waarmee de lifestyle coach alsnog gelijk krijgt :')

Overigens wel opmerkelijk die vooruitblik van Mohamed die aanpapt met Ebru. Ik neem immers aan dat ze beiden weten dat ze dan nooit samen in de finale kunnen belanden of Mohamed wil verleid worden om zo zijn kansen te vergroten om de finale te bereiken.
Kim kiezen is een blunder van epische properties geweest inderdaad. Vind het jammer dat Kim ook gewoon actief zit te pushen op Tom afgelopen aflevering. Lijkt mij niet dat je de "eed" dan serieus neemt. Maar goed.

Wat jij ook zegt zei ik tijdens de aflevering al tegen mn vrouw. Kim werkt Tom en Ebru eruit, mag verleiden en kiest voor Tristan. Vervolgens spelen ze tot het einde. Vraag mij alleen af of ze met Tristan wel zou splitten of toch hem ook naait.

Het hele programma komt nu in een fase dat de nieuwe verrader alle kans maakt op de finale omdat hij/zij (mits goed gespeeld) totaal niet verdacht zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chip.
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
spoiler:
blij dat ze eruit is
Ik vond het anders schitterend en volledig terecht, heb genoten *O*

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-10 07:29

Grannd

da Granndest

Over het einde van de laatste aflevering op videoland:

spoiler:
Jammer voor Kim dat ze zó opzichtig Ebru erbij naaide. Als ze iets gewiekster was geweest had ze tijdens de ronde tafel niet zo hard richting Ebru gespeeld en gewoon pas bij het opschrijven van de namen de naam van Ebru opgeschreven.
Ik genoot er wel van dat ze vanaf het begin zichzelf ten doel stelde de rest er gewoon bij te naaien, maar dat had ze volgens mij nog wel iets slimmer kunnen spelen.
Nu gaf ze Ebru alle ruimte om direct terug te naaien en het lijkt er gezien Robin d'r reactie ook op dat die semi-cryptische opmerking en de stem op Kim inderdaad is opgevallen.
Ik ben wel een beetje bang dat Kim en Tristan Mohammed zullen vermoorden, volgens mij zag ik hem niet in de preview terug en het zou wel een slimme zet zijn; die kerel heeft al bijna vanaf het begin het spel goed door.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Kim is wel het bewijs dat je met domheid ver kan komen. Zowel dat met Ebru als met Tristan waren stomme acties en nu zijn de verraders wonderbaarlijk precies de personen die Kathelijn al enige tijd voor zich ziet in het torentje. Indien Kim wordt verbannen dan zal Tristan maatje Dave gaan verleiden, zo voorspelbaar of zou hij gaan verrassen met een andere keuze? Het zou jammer zijn als Mohamed wordt vermoord, maar die kans is wel aanzienlijk. Het zou mooi zijn als ze desondanks toch nog alle verraders uit het spel weten te werken voor de finale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Nou daar ging

spoiler:
Tom

naar huis..

Jammer maar wel heel goed gespeeld :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent

Shadow_Agent

G_Dragon schreef op zaterdag 13 april 2024 @ 10:31:
Nou daar ging

spoiler:
Tom

naar huis..

Jammer maar wel heel goed gespeeld :)
Serieus? Ik vond hem echt helemaal niet slim/goed spelen eerlijk gezegd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent

Shadow_Agent

Mooi hoe Ebru nog even Kim erbij naaide. Hopelijk pikken de getrouwen dit nog op. Misschien niet fair en netjes maar aangezien Kim ook zeer vuil spel speelt vergeef ik het Ebru. Vond haar een zeer irritant personage verder.

Wat ik trouwens heel vreemd vond: waarom mocht degene die verleid gechanteerd werd eerst zien wie zn mede verrader was? Overigens maakte dat ook niet heel veel uit. Weigeren = dood dus tsja, dan moet je wel accepteren natuurlijk. Dus eigenlijk een totaal onnodige toevoeging.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:42
Shadow_Agent schreef op zaterdag 13 april 2024 @ 12:53:
Mooi hoe Ebru nog even Kim erbij naaide. Hopelijk pikken de getrouwen dit nog op. Misschien niet fair en netjes maar aangezien Kim ook zeer vuil spel speelt vergeef ik het Ebru. Vond haar een zeer irritant personage verder.

Wat ik trouwens heel vreemd vond: waarom mocht degene die verleid werd eerst zien wie zn mede verrader was? Overigens maakte dat ook niet heel veel uit. Weigeren = dood dus tsja, dan moet je wel accepteren natuurlijk. Dus eigenlijk een totaal onnodige toevoeging.
Kim werd verleid toen er nog andere verraders waren. Als ze nee had gezegd, zou ze gewoon doorgaan als getrouwe. Tristan werd gechanteerd, omdat er nog 1 verrader over was. Als hij nee zou zeggen, ligt hij direct uit het spel (vermoord). Dus hij moet eigenlijk wel.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Shadow_Agent schreef op zaterdag 13 april 2024 @ 12:51:
[...]

Serieus? Ik vond hem echt helemaal niet slim/goed spelen eerlijk gezegd ;)
Ah ik wou op je reageren maar je hebt je tweede bericht niet in spoiler tags gezet dus nu weet ik al meer dan ik zou willen |:(

spoiler:
Ik vond Tom een goede speler, maar op het laatst werd hij inderdaad wel steeds minder. Dat mis schieten was ook te opvallend vond ik, maar hij zag het aan de ronde tafel ook echt niet aankomen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

G_Dragon schreef op zaterdag 13 april 2024 @ 14:44:
[...]

Ah ik wou op je reageren maar je hebt je tweede bericht niet in spoiler tags gezet dus nu weet ik al meer dan ik zou willen |:(
Volgens mij waren we het erover eens dat er enkel bij Videoland spoiler tags worden gebruikt, aangezien niet iedereen een Videoland abonnement heeft. Je kiest er zelf voor om met vertraging te kijken. Dat je zelf spoiler tags gebruikt is dan ook niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Laguna schreef op zaterdag 13 april 2024 @ 14:56:
[...]

Volgens mij waren we het erover eens dat er enkel bij Videoland spoiler tags worden gebruikt, aangezien niet iedereen een Videoland abonnement heeft. Je kiest er zelf voor om met vertraging te kijken. Dat je zelf spoiler tags gebruikt is dan ook niet nodig.
Maar hoe bepaal je wie via Videoland kijkt? Want wij kijken ook gewoon via Videoland, maar gaan er niet zo snel doorheen als jullie.. dan ga ik bij deze het topic vermijden en kan ik niks meer posten over afleveringen die achter lopen op Videoland. Jammer maar het is niet anders

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jongetje
We plaatsen in spoilertags voor wie er voor loopt op de televisie uitzending.

Dat je Tom noemt die er al 2 of 3 weken uit is hoeft dan niet in spoiler tags. Anders kun je onmogelijk discussiëren als je rekening moet houden met mensen die 2, 3 afleveringen achter lopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobinNL
G_Dragon schreef op zaterdag 13 april 2024 @ 14:59:
[...]

Maar hoe bepaal je wie via Videoland kijkt? Want wij kijken ook gewoon via Videoland, maar gaan er niet zo snel doorheen als jullie.. dan ga ik bij deze het topic vermijden en kan ik niks meer posten over afleveringen die achter lopen op Videoland. Jammer maar het is niet anders
Aflevering 9 was gisteren (12-04) op tv uitgezonden, dus daar kan gewoon over worden gepraat zonder spoiler tags. Wat niet is uitgezonden op tv (in dit geval aflevering 10) moet in spoiler tags.

Anders wordt het niet te doen met alle spoiler tags. De een heeft het dan over een aantal weken terug, terwijl een ander het heeft over de aflevering van gisteren of juist van volgende week.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
RobinNL schreef op zaterdag 13 april 2024 @ 15:43:
[...]

Aflevering 9 was gisteren (12-04) op tv uitgezonden, dus daar kan gewoon over worden gepraat zonder spoiler tags. Wat niet is uitgezonden op tv (in dit geval aflevering 10) moet in spoiler tags.

Anders wordt het niet te doen met alle spoiler tags. De een heeft het dan over een aantal weken terug, terwijl een ander het heeft over de aflevering van gisteren of juist van volgende week.
Ja en helaas heb ik nu al dingen uit aflevering 9 gelezen, dus dat word dit topic even niet meer volgen tot we weer bij zijn. Want ook al kijken we via Videoland, we kijken niet elke week :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent

Shadow_Agent

RobinNL schreef op zaterdag 13 april 2024 @ 13:36:
[...]

Kim werd verleid toen er nog andere verraders waren. Als ze nee had gezegd, zou ze gewoon doorgaan als getrouwe. Tristan werd gechanteerd, omdat er nog 1 verrader over was. Als hij nee zou zeggen, ligt hij direct uit het spel (vermoord). Dus hij moet eigenlijk wel.
Ja precies wat ik zeg/bedoel maar ik schreef verleiden terwijl ik inderdaad chanteren bedoelde ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Shadow_Agent

Shadow_Agent

Benieuwd of Kimmetje het vol kan houden tot de finale. Denk eerlijk gezegd van niet. Wat erg mooi zou zijn 😉👍🏻

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:02
Ergens blijft De Verraders intrigeren, ondanks dat een groot deel van het spel opvulling is in de vorm van spellen om zilver te winnen. Die spellen hebben weinig invloed op het spel. Gekonkel is het spel. Dat is vermakelijk, maar gevoelsmatig moet er nog iets veranderen om het nog beter te maken. Mijn conclusie met een seizoen onbekenden is wel dat dit eigenlijk leuker is. De bekenden kennen elkaar soms al en/of hebben baat bij een relatie ná het spel. Dat maakt het voor mijn gevoel wat gezapiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
De finale staat gewoon op Videoland en wordt niet, zoals hier eerder genoemd, gelijk met de tv uitzending geplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Op de finale moet ik nog een week wachten, maar Mo was mijn laatste hoop. Alleen ging hij de mist in door vol op Jannie te gaan ipv Kim. Hij had gewoon het gesprek met Robin moeten aanhalen voordat ze vermoord werd om anderen ervan te overtuigen tijdens de ronde tafel dat Kim een verrader is.

Dat de verraders nu toch geen moord mogen plegen is wel typisch, op die manier geven ze de getrouwen nog een kans om beide verraders te ontmaskeren voor de finale. De finale is altijd met 3 en daar had met nog een moord sowieso een verrader bijgezeten en dan zouden de verraders dus winnen.

Voor de getrouwen gaat het ook niet meer goed komen, vermoedelijk verbannen ze Jannie eerst en daarna Bep. Waarna goedgelovige Dave met 2 verraders in de finale staat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shadow_Agent

Shadow_Agent

Eens met @Laguna . Heb net de aflevering van gisteren bekeken. Zonde voor Mohammed. Jannie heeft op deze manier zichzelf uitgeschakeld natuurlijk. De getrouwen zijn nu kansloos. Goed gespeeld van Kim en Tristan. Met domme getrouwen heb je geen goede verraders nodig....

Die Jannie ook die de opmerking van Ebru op Mohammed projecteert...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• consolefreak
Ik merk op dat de regie in de laatste paar afleveringen je meer stuurt als kijker. Je hoort bijvoorbeeld dan dat ze op de verraders zitten samen en vervolgens wordt er compleet anders verbannen?

De finale zit overigens mooi in elkaar, leuke opzet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Shadow_Agent schreef op zaterdag 27 april 2024 @ 22:30:

Die Jannie ook die de opmerking van Ebru op Mohammed projecteert...
Ja ongelooflijk, hoe debiel is dan je denkwijze? Ebru zou dus in haar ogen eerst meermaals vol op "medeverrader" Mohamed gaan met een heel betoog, maar om hem te "beschermen" stemt ze dan uiteindelijk op Kim. Dan heb je werkelijk waar totaal niet geluisterd naar Ebru en ook niet gekeken naar haar lichaamstaal. Het backstabben kwam ook pas ter sprake nadat Kim de naam van Ebru noemde en dat ging Jannie dan ook nog projecteren op Mohamed :F

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bazzemans
En daarmee (Jannies bijdrage aan dit spel) komen we wat mij betreft ook wel op een ander kritiekpunt op het spelletje. Hele slechte spelers kunnen overleven, juist doordat ze geen idee hebben wat ze doen. Sterke spelers worden er eerder uitgewerkt, omdat de verraders van je af willen en ze zichzelf "verdacht" maken of (als het kan zonder jezelf als verrader verdacht te maken) worden vermoord. Dat maakt het eigenlijk wel dat het vooral een "hoe goed doen de verraders het" spel is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Suren01
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:00
bazzemans schreef op zondag 28 april 2024 @ 00:33:
En daarmee (Jannies bijdrage aan dit spel) komen we wat mij betreft ook wel op een ander kritiekpunt op het spelletje. Hele slechte spelers kunnen overleven, juist doordat ze geen idee hebben wat ze doen. Sterke spelers worden er eerder uitgewerkt, omdat de verraders van je af willen en ze zichzelf "verdacht" maken of (als het kan zonder jezelf als verrader verdacht te maken) worden vermoord. Dat maakt het eigenlijk wel dat het vooral een "hoe goed doen de verraders het" spel is.
In seizoen 3 speelden de winnende getrouwen expres 'dom' om de finale te kunnen halen. Dat lijkt me de enige mogelijkheid om te kunnen winnen als getrouwe zijnde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent

Shadow_Agent

de allerbeste tactiek is inderdaad zo lang mogelijk meeheulen met de verraders (zoals Dave nu doet) en op het allerlaatste moment toe te slaan. Komt nog bij dat het ook de beste tactiek is om de originele verraders zo lang mogelijk in het spel te houden. Immers, op het moment dat er verleid/gechanteerd gaat worden weet je als getrouwe niet wie er bijgekomen is. kijk naar Tristan en Kim nu.

In het begin al vol in de aanval is zeer te prijzen maar kansloos.

Eigenlijk is het spel enkel de eerste paar afleveringen echt leuk (vind ik) en de laatste 3 afleveringen staan meestal bol van de ergernissen.

De spelopzet is voor TV gewoon slecht. Vooral als er één verrader uit gaat, dan piept en kraakt het concept aan alle kanten.

Mijn 2 centen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IntToStr
Helemaal mee eens. Leuk om te kijken toch nog wel uiteindelijk, maar zodra het verleiden begint is het afgelopen met de logica en is het vooral grappig om nog te volgen in wat voor bochten ze zich allemaal wringen :P

Je ziet ook dat ze in de finale vanuit productie nog wat aanpassingen proberen te doen om het spannend te laten zijn en beide kanten nog een kans te geven.

Grote finale spoiler:
spoiler:
Uiteindelijk wel mooi dat de winnaar als een echte verrader handelt, maar ook zwak dat de winnaar maar een korte tijd verrader is geweest en dus op zijn 'reputatie' als getrouwe heel makkelijk door is gegaan.

Wat ik wel interessant vind om te zien is inderdaad dat aspect van 'slim' vs 'dom' en hoe je je voor moet doen, maar op de achtergrond toch anders zijn etc. Het juiste moment kiezen om naar voren te treden, maar luistert men dan nog wel naar je? Is dat ineens verdacht dan, want gedragsverandering? Maar te vroeg dit doen is ook vragen om problemen... zowel bij de verbanningen als het risico tot vermoord worden...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ik en mijn vrouwtje ook klaar met het seizoen :D was best een mooi einde. ik had hem wel precies zo voorspelt vanaf de ena laatste aflevering toevallig haha.

spoiler van laatste aflevering.:
spoiler:
Wel hard, maar mooi. Vond het wel jammer dat ze Jannie niet er bij hadden gehaald voor haar reactie. vooral op het feit van kim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Vond het btw een erg leuk seizoen ook met de onbekende.. van te voren had ik mijn twijfels maar dit was erg vermakelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bazzemans
Shadow_Agent schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 09:19:
de allerbeste tactiek is inderdaad zo lang mogelijk meeheulen met de verraders (zoals Dave nu doet) en op het allerlaatste moment toe te slaan. Komt nog bij dat het ook de beste tactiek is om de originele verraders zo lang mogelijk in het spel te houden. Immers, op het moment dat er verleid/gechanteerd gaat worden weet je als getrouwe niet wie er bijgekomen is. kijk naar Tristan en Kim nu.

In het begin al vol in de aanval is zeer te prijzen maar kansloos.

Eigenlijk is het spel enkel de eerste paar afleveringen echt leuk (vind ik) en de laatste 3 afleveringen staan meestal bol van de ergernissen.

De spelopzet is voor TV gewoon slecht. Vooral als er één verrader uit gaat, dan piept en kraakt het concept aan alle kanten.

Mijn 2 centen :)
Alleen is er dan vooral sprake van "taktiek", want in het begin tast iedereen vooral in het duister over wie een verrader is en is het vaak meer geluk dan wijsheid als ze (per ongeluk dus) de juiste verrader noemen. In die zin is meeheulen met de verraders een wassen neus. Je hebt geen idee wie ze zijn en de facto (enigszins gechargeerd) doet iedereen maar wat. Echt sprake van taktiek kan je dat niet noemen.

De taktiek in het begin is vooral om onder de radar te blijven en fingers crossed dat je per toeval het juiste bondje hebt met daarin een sterke verrader (of eentje die later verleid wordt).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shadow_Agent

Shadow_Agent

bazzemans schreef op woensdag 1 mei 2024 @ 09:59:
[...]

Alleen is er dan vooral sprake van "taktiek", want in het begin tast iedereen vooral in het duister over wie een verrader is en is het vaak meer geluk dan wijsheid als ze (per ongeluk dus) de juiste verrader noemen. In die zin is meeheulen met de verraders een wassen neus. Je hebt geen idee wie ze zijn en de facto (enigszins gechargeerd) doet iedereen maar wat. Echt sprake van taktiek kan je dat niet noemen.

De taktiek in het begin is vooral om onder de radar te blijven en fingers crossed dat je per toeval het juiste bondje hebt met daarin een sterke verrader (of eentje die later verleid wordt).
Ja eens, in het allereerste begin is dat inderdaad de beste tactiek om niet op te vallen. Maar zo'n Vincent en ook Jeremy dacht ik die noemen ineens en plain public namen van Tom (geloof ik) als verrader. Dan is het het beste om juist niet de aanval te kiezen maar een bondje maken met Tom. Zodat je zo lang mogelijk erin blijft inderdaad. Ben je veilig voor de nacht ;)

Ben het verder met je eens hoor, ook een groot deel geluk. Als de rest toch ineens jouw naam noemt ben je alsnog fucked tijdens een ronde tafel.

Ik blijf er bij: door het strikte TV format van "we moeten X afleveringen maken, dus moet het ook zo lang duren" creëer je per definitie een zwak einde. En de productie die te pas en te onpas ingrijpt met nieuwe regels om het tot een einde te kunnen brengen.

Laat het gewoon zo zijn dat ook na 4 afleveringen alle verraders eruit zijn. Dan winnen de getrouwen. Hebben ze weinig zilver dus weinig buit. Maar geen verleidingen en die onzin. Dat is de doodsteek voor de "OG' verraders als je alle afleveringen (ook in het buitenland) terug kijkt. Volgens mij is er nog nooit een OG verrader tot het eindspel gekomen? Omdat alle gechanteerde/verleidde getrouwen een mes in de rug steken als ze eenmaal verrader zijn. Als getrouwe verleid worden tot verrader is denk ik de meest gunstige "tactiek" om uiteindelijk te winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzemans
Shadow_Agent schreef op woensdag 1 mei 2024 @ 10:08:
[...]

Ja eens, in het allereerste begin is dat inderdaad de beste tactiek om niet op te vallen. Maar zo'n Vincent en ook Jeremy dacht ik die noemen ineens en plain public namen van Tom (geloof ik) als verrader. Dan is het het beste om juist niet de aanval te kiezen maar een bondje maken met Tom. Zodat je zo lang mogelijk erin blijft inderdaad. Ben je veilig voor de nacht ;)
Zij waren ook veilig voor de nacht maar niet voor het conclaaf. De verraders lieten dit seizoen vooral zien dat je de spelers die op het goede spoor zitten niet vermoord maar moet proberen ze te laten verbannen. Dat is de taktiek van de verraders. Ze vermoorden juist vaak iemand die hen niet echt verdenkt.
Ben het verder met je eens hoor, ook een groot deel geluk. Als de rest toch ineens jouw naam noemt ben je alsnog fucked tijdens een ronde tafel.

Ik blijf er bij: door het strikte TV format van "we moeten X afleveringen maken, dus moet het ook zo lang duren" creëer je per definitie een zwak einde. En de productie die te pas en te onpas ingrijpt met nieuwe regels om het tot een einde te kunnen brengen.

Laat het gewoon zo zijn dat ook na 4 afleveringen alle verraders eruit zijn. Dan winnen de getrouwen. Hebben ze weinig zilver dus weinig buit. Maar geen verleidingen en die onzin. Dat is de doodsteek voor de "OG' verraders als je alle afleveringen (ook in het buitenland) terug kijkt. Volgens mij is er nog nooit een OG verrader tot het eindspel gekomen? Omdat alle gechanteerde/verleidde getrouwen een mes in de rug steken als ze eenmaal verrader zijn. Als getrouwe verleid worden tot verrader is denk ik de meest gunstige "tactiek" om uiteindelijk te winnen.
Ergens heb je wel een punt. Stiekem vind ik het wel tof hoe een nieuwe verrader het spel ineens totaal op zijn kop zet. Kim zat er helemaal naast als getrouwe, sloeg nergens op wat ze deed. Als verrader ontpopte ze zich ineens als een sterke speler. Even los van of je haar trekt of niet, vond ik dat wel mooi om te zien. Hoewel het ook kan betekenen dat speler als verrader simpelweg gewoon makkelijker is. Je hebt zoveel meer zicht op het spel en wat er gebeurt. Niet alles maar wel veel meer dan een getrouwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-10 07:29

Grannd

da Granndest

[...]

Bij een recent buitenlands seizoen is er wel een verrader tot het einde gekomen:

spoiler:
Alex bleef als enige van de 3 OG-verraders over aan het einde bij het laatste seizoen van de Belgen..
Daar was het in zijnvoordeel dat hij vanaf het begin al gewoon goed in de groep lag en zijn rol precies hetzelfde kon blijven spelen. Omdat er meteen verleid moest worden werd er heel erg op gedragsverandering gelet, en hij kon juist precies dezelfde rol vasthouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Ricmaniac schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 21:07:
Vond het wel jammer dat ze Jannie niet er bij hadden gehaald voor haar reactie. vooral op het feit van kim.
Het is mij onduidelijk waarom Jannie niet mocht vertellen wat ze was, want wat ze ook zou zeggen je weet vervolgens alsnog niet hoeveel verraders er nog in het spel zitten. Dus het had totaal geen meerwaarde dat ze het niet mocht vertellen.
[...]

Volgens mij is er nog nooit een OG verrader tot het eindspel gekomen?
In Nederland was Stefano Keizers dichtbij. Die had het echt meesterlijk gespeeld, maar uiteindelijk viel ie toch net voor het eindspel door de mand.
bazzemans schreef op woensdag 1 mei 2024 @ 11:20:
[...]

Hoewel het ook kan betekenen dat speler als verrader simpelweg gewoon makkelijker is. Je hebt zoveel meer zicht op het spel en wat er gebeurt. Niet alles maar wel veel meer dan een getrouwe.
Eens, daarnaast moet je als getrouwe constant laveren qua speelwijze tussen niet worden vermoord en niet worden verbannen. Als verrader hoef je je enkel zorgen te maken om het laatste.

Winnaar De Verraders vond avonden pittig: ‘Als camera’s uit zijn, mag je niet over het spel praten’

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Laguna schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 00:38:
[...]

Het is mij onduidelijk waarom Jannie niet mocht vertellen wat ze was, want wat ze ook zou zeggen je weet vervolgens alsnog niet hoeveel verraders er nog in het spel zitten. Dus het had totaal geen meerwaarde dat ze het niet mocht vertellen.
Ik snap het wel, denk ondanks dat je het nooit zeker weet je hele theorie in duigen kan vallen en het wel misschien duidelijk word hoe de vork in de steel zit door het stemgedrag van de verraders.

Of ze zijn bang geweest dat zo last minute iemand zich dan gewoon verspreekt en de ander een oor aan naait enzo je weet het niet. Vond het persoonlijk niet heel gek dat ze dat deden en best wel oke eigenlijk.. maar had haar dan er bij gehaald op het eind.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• IntToStr
Iedereen ging uit van 2 verraders. Als Jannie getrouwe is, weet je dat er 2 in de laatste 4 staan: uitslag bekend. Nu hadden getrouwen in hun gedachten nog een kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

IntToStr schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 10:06:
Iedereen ging uit van 2 verraders. Als Jannie getrouwe is, weet je dat er 2 in de laatste 4 staan: uitslag bekend. Nu hadden getrouwen in hun gedachten nog een kans.
Dat iedereen ervan uitging wil nog niet zeggen dat het ook zo is, dus net als @Ricmaniac vind ik het geen goed argument en dit soort gekunstel om het zogenaamd spannend te houden vind ik tevens onwenselijk. Bedenk een format en werk dat goed uit ipv constant gaandeweg te improviseren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent

Shadow_Agent

De laatste verraders Halloween was echt verschrikkelijk slecht. Eerste drie afleveringen drie verraders eruit, als ik het goed onthouden heb? Hopelijk deze weer wat beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Zijn jullie een beetje tevreden met het nieuwe seizoen van de Halloween editie? Wij wel, hebben alle afleveringen nu gezien!

spoiler:
Knap dat ze bij de tweede ronde tafel al hun eerste verrader te pakken hebben

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chip.
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
De laatste aflevering was om te snijden! Holy damn 😱, hard tegen hard, gelukkig overleefde de 'juiste' persoon dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• consolefreak
Ik neem aan dat je de aflevering van aanstaande week vooruit hebt bekeken @Chip. , wellicht even je spoiler tussen spoilertags zetten. Het is in elk geval echt een spannende aflevering, spanning was om te snijden. Ik ben ook echt benieuwd naar de aflevering erna, die beloofd ook weer spannend te zijn.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Suren01
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:00
spoiler:
By far de spannendste ronde tafel OOIT, DAMN :o Super blij wel dat Olcay eruit is, Niels verdiende dit echt niet

[ Voor 42% gewijzigd door Suren01 op 13-10-2024 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Dit was een van de spannendste ronde tafels die ik heb gezien, man man.. :X

spoiler:
Ja, hier ook heel blij dat Olcay eruit is. Ondanks Niels zelf ook niet helemaal netjes het spel speelt, hij heeft wel de eerste verrader eruit gestempt en dat terwijl hij mee zou gaan met de anderen (Zijn stem was toen wel doorslaggevend). Dus ergens snap ik heel goed dat Olcay hem niet 100% meer vertrouwde, maar de manier waarop ze dit deed pff... dat was zeker niet netjes! .

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobinNL
Holy, die discussie van vanavond (de aflevering die vandaag op tv is uitgezonden) ging er wel hard aan toe. Ik begon haar steeds minder te mogen en dan wilt ze nog stiekem d'r mede verrader eruit hebben. Gelukkig is haar plan niet gelukt.

De volgende aflevering wordt ook weer vuurwerk zo te zien.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobinNL
Maik: Ik ben een beetje stoned.
Frank: Heb je geblowed?

Ik ging stuk _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chillz
Ik volg het huidige Vlaamse seizoen van de Verraders. (S3; via VTM)
Momenteel op aflevering 9 van de 10.

Toch echt ook wel een goed en spannend seizoen.
Niet zo spetterend als de ronde-tafel verbanningen bij dit laatste NL Halloween seizoen.
Maar toch echt wel goed! (zonder veel te spoilen; de verraders gaan goed...)
Ben nu wel erg benieuwd naar de afloop volgende week.

Ik zag dat deze nu ook via Videoland te volgen is (momenteel afl 3).
Dus best een aanrader!

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
De finale van de Halloween Editie was echt wel onwijs goed!

spoiler:
We hadden het wel echt te doen met Leslie, die niet kon geloven dat Niels een verrader was.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Vrijdag 28 maart gaat het vijfde seizoen van start!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobinNL
G_Dragon schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 14:12:
Aanvulling: Tijl Beckand presenteert het programma weer. Er doen bekende Nederlanders mee. Het is nog niet bekend welke bekende Nederlanders meedoen.
Liefhebbers van De Verraders hebben iets om naar uit te kijken: vrijdag 28 maart gaat het vijfde seizoen van start op RTL 4. Dat maakt presentator Tijl Beckand bekend in een video. ,,De kandidaten krijgen nogal wat heftige plotwendingen voor de kiezen”, belooft Beckand.
https://www.ad.nl/show/ni...aart-op-de-buis~acfa7630/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jongetje
Ik denk ook dat ze moeten oppassen met zoveel seizoenen te maken in een jaar, elk jaar opnieuw. Dit wordt het 5e seizoen naast nog de Halloween en videoland specials.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
jongetje schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 16:31:
Ik denk ook dat ze moeten oppassen met zoveel seizoenen te maken in een jaar, elk jaar opnieuw. Dit wordt het 5e seizoen naast nog de Halloween en videoland specials.
Halloween is toch de Videoland special? Volgens mij zijn er altijd 2 seizoenen ieder jaar. Stel je hebt geen Videoland, dan heb je er eentje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent

Shadow_Agent

Kijkt iemand ook de verrades (the Traitors) Australië toevallig? Seizoen 1 was al geweldig maar S2 slaat werkelijk alles!

Je loopt je echt 8 afleveringen lang compleet op te vreten van pure ellende en wanhoop maar toch een echte aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Oh nice die ga ik later nog kijken dan.

Ik ben met mijn vrouw nu bezig met het afgelopen halloween seizoen van NL. (september/oktober volgens mij)
Het is echt grappig hoe eigenlijk zo goed als elke keer weer de getrouwe andere getrouwe verdenken en ze voor de bus gooien de eerste 2 dagen zonder dat de verraders echt moeite hoeven te doen :P

Zijn pas bij episode 4 maargoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
@Ricmaniac Als je het niet weet (of wel) dan ga je gewoon mee met de rest omdat jij er dan niet uit hoeft.
Het rottige van dit programma is dat als je elke raad er een verrader uit gooit er gewoon iemand verrader wordt. Anders is het programma doelloos geworden na een paar afleveringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

jongetje schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 21:00:
@Ricmaniac Als je het niet weet (of wel) dan ga je gewoon mee met de rest omdat jij er dan niet uit hoeft.
Het rottige van dit programma is dat als je elke raad er een verrader uit gooit er gewoon iemand verrader wordt. Anders is het programma doelloos geworden na een paar afleveringen.
Klopt ik snap wat je zegt maar ik bedoel het meer van de initators. Je ziet gewoon zo vaak dat mensen zeggen: Nee ik weet echt zeker dat hij het is want: blablabla en dat klopt vaak gewoon niet _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jmvriesen
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-07 16:54
Wij zijn nu aan het kijken naar het 2024 seizoen van De Verraders en ik ben flabbergasted over de stupiditeit bij de getrouwen. Ze hebben een zwak analytisch vermogen en spelen de sterkste getrouwen eruit door hun gedrag. Jeremy en Vincent zaten 100% raak in hun analyses en observaties. Deze deelnemers snappen het doel niet, namelijk verraders uitschakelen voordat het spel verloren is. En daarvoor moet je observeren en niemand vertrouwen. Niemand!

Merely a passerby in this world

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shadow_Agent

Shadow_Agent

jongetje schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 21:00:
Wat mij betreft ook hèt probleem van het TV format. Er moeten hoe dan ook 8 of 10 afleveringen gemaakt worden en daar moet alles voor wijken. Doe dan gewoon twee "runs". Stel in de eerste drie afleveringen vliegen alle verraders eruit. Dan winnen de getrouwen en delen ze pot. Iedereen doet weer mee voor sessie 2: nieuwe verraders , nieuwe kansen. Misschien duurt dat 7 afleveringen, of 14 en staan alle verraders in de finale.

Dat is veel eerlijker. Het TV format/concept is inherent slecht namelijk. Maar goed....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jongetje
jmvriesen schreef op zondag 23 februari 2025 @ 22:13:
Deze deelnemers snappen het doel niet, namelijk verraders uitschakelen voordat het spel verloren is. En daarvoor moet je observeren en niemand vertrouwen. Niemand!
Als je weet wie de verraders zijn moet je daar juist mee samenspannen en ze er pas de laatste rondes eruit gooien. Anders komen er toch weer nieuwe verraders bij (of je moet zorgen dat jij wordt gekozen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmvriesen
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-07 16:54
jongetje schreef op maandag 24 februari 2025 @ 08:36:
[...]

Als je weet wie de verraders zijn moet je daar juist mee samenspannen en ze er pas de laatste rondes eruit gooien. Anders komen er toch weer nieuwe verraders bij (of je moet zorgen dat jij wordt gekozen).
Het 2e deel van de serie was goed in tegenstelling tot het begin.

Merely a passerby in this world

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Gisteren de laatste episode gekeken van het afgelopen halloween seizoen.

Ik vind het zooo irritant dat het einde abrubt stopt eigenlijk.
Je wilt gewoon een beetje de reactie zien van de laatste paar als ze er achter komen ofzo. of dat je ze even met elkaar ziet na babbelen onder het nuttigen van een biertje of wat dan ook :P

Zijn alleen ik en mijn vrouw dat? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
Ricmaniac schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 21:00:
Gisteren de laatste episode gekeken van het afgelopen halloween seizoen.

Ik vind het zooo irritant dat het einde abrubt stopt eigenlijk.
Je wilt gewoon een beetje de reactie zien van de laatste paar als ze er achter komen ofzo. of dat je ze even met elkaar ziet na babbelen onder het nuttigen van een biertje of wat dan ook :P

Zijn alleen ik en mijn vrouw dat? :P
*eens

Dit geldt voor zoveel programma's.
Er zijn interviews met afvallers, terugblikken, etc. Maar ook buiten de reguliere programma's heb je na-praat shows (Moltalk, Expeditiepraat,...), podcast, enzovoorts.
Maar zodra de finale is geweest houdt het daarna meestal snel op. Dus de laatste 2 of (meestal) 3 deelnemers krijgen in verhouding een stuk minder aandacht dan degenene daarvoor, terwijl zij tot het eind zijn gekomen...
Soms wel jammer inderdaad

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

G_Dragon schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 14:12:
De startdatum van het nieuwe seizoen laat nog even op zich wachten. De serie Only Joling, van Gerard Joling, gaat namelijk verhuizen naar de vrijdag (en begint op 28 maart), waardoor "De Verraders" nu op vrijdag 9 mei zal beginnen.

:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Laguna schreef op donderdag 27 maart 2025 @ 22:20:
[...]

De startdatum van het nieuwe seizoen laat nog even op zich wachten. De serie Only Joling, van Gerard Joling, gaat namelijk verhuizen naar de vrijdag (en begint op 28 maart), waardoor "De Verraders" nu op vrijdag 9 mei zal beginnen.

:|
Nee joh dat is een last minute beslissing.. morgen zal het al gaan beginnen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Dat is een flink verschil zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
Dus RTL denk dat de gemiddelde kijker liever naar Only Joling kijkt, dan naar De Verraders...?
(zou ik eerder een SBS-beslissing vinden :P )

Of zou er een andere reden zijn?
Montage Verraders nog niet helemaal klaar ofzo

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Volgens een artikel van televizier.nl stond er al 9 mei. en dit artikel is van half januari.
Tenzij de edit datum niet weergegeven wordt op het artikel :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobinNL
Ricmaniac schreef op vrijdag 28 maart 2025 @ 09:18:
Volgens een artikel van televizier.nl stond er al 9 mei. en dit artikel is van half januari.
Tenzij de edit datum niet weergegeven wordt op het artikel :P
code:
1
<meta property="og:updated_time" content="2025-01-21T10:42:00+01:00">

;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobinNL
Overmorgen is het zover! De kandidaten voor komend seizoen:

Annick Boer
Barry Paf
Christiaan Bauer
Churandy Martina
Dimeo Van der Horst
Duncan Tromp
Eric de Munck
Estelle Cruijff
Frederik Brom
Jan van Halst
Joost Dowib (Josylvio)
Julia Heetman
Kim Feenstra
Lale Gül
Lidewij Welten
Omar Ahaddaf
Sanne Vogel
Shay Kreuger
Vinchenzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent

Shadow_Agent

Annick Boer :?
Barry Paf Die ken ik nog, (oud(?)) 538 DJ
Christiaan Bauer :? Broer van Jack Bauer?
Churandy Martina Held!
Dimeo Van der Horst :?
Duncan Tromp :?
Eric de Munck :?
Estelle Cruijff Ken ik!
Frederik Brom :?
Jan van Halst Bekend uiteraard!
Joost Dowib (Josylvio) :?
Julia Heetman :?
Kim Feenstra Deze wappie ken ik ook
Lale Gül Ken ik!
Lidewij Welten Hockeyster dacht ik
Omar Ahaddaf :?
Sanne Vogel :?
Shay Kreuger :?
Vinchenzo :?
De BN'ers zijn duidelijk op :') Wat zijn dit voor C en D garnituur "BN'ers"

[ Voor 15% gewijzigd door Shadow_Agent op 07-05-2025 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cass Casey
  • Registratie: April 2005
  • Nu online
Shadow_Agent schreef op woensdag 7 mei 2025 @ 20:10:
[...]

Ik wilde al zeggen: ik vond het vroeger raar dat mijn vader bekende mensen niet kende, maar ik ga zelf ook die kant op. Ik word oud of dit zijn geen bekende mensen. Nou ja. Een paar ken ik wel. Churandy, Estelle, Kim. En dan houdt het langzaam op.

The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
Shadow_Agent schreef op woensdag 7 mei 2025 @ 20:10:
[...]

Christiaan Bauer is een zoon van Frans Bauer. Eric de Munck werkt voor RTL Boulevard. Vinchenzo deed mee met The Voice & The Voice Kids dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

RobinNL schreef op woensdag 7 mei 2025 @ 19:48:
Overmorgen is het zover! De kandidaten voor komend seizoen:

Annick Boer
Barry Paf
Christiaan Bauer
Churandy Martina
Dimeo Van der Horst
Duncan Tromp
Eric de Munck
Estelle Cruijff
Frederik Brom
Jan van Halst
Joost Dowib (Josylvio)
Julia Heetman
Kim Feenstra
Lale Gül
Lidewij Welten
Omar Ahaddaf
Sanne Vogel
Shay Kreuger
Vinchenzo
Leuk dat het weer gaat beginnen :) ik ken bijna niemand hahah volgens mij van naam herken ik er maar 4

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste