Mediamarkt bleef volhouden dat het echt onderweg was, terwijl 't personeel in de winkel al zei dat dit 'm écht niet meer ging worden. Uiteindelijk met lichte dwang de klantenservice medewerker die ik na veel weggedrukt te zijn aan de lijn kreeg de bestelling laten annuleren. Opnieuw besteld bij bol, morgen in huis, zaterdag lekker de hele middag gamen.
Tijd zat voor de intro dan ook!
Ah fijn om te horen dat het allemaal is opgelostInfidel666 schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 16:40:
Mediamarkt bleef volhouden dat het echt onderweg was, terwijl 't personeel in de winkel al zei dat dit 'm écht niet meer ging worden. Uiteindelijk met lichte dwang de klantenservice medewerker die ik na veel weggedrukt te zijn aan de lijn kreeg de bestelling laten annuleren. Opnieuw besteld bij bol, morgen in huis, zaterdag lekker de hele middag gamen.Tijd zat voor de intro dan ook!
Veel game plezier zaterdag

✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ik heb na eindeloos proberen uiteindelijk iemand aan de lijn gekregen bij 0884640464. Die iemand was duidelijk in training en ik heb wat ervaring met klantenservice werk, dus ik heb daar wat misbruik van gemaakt.G_Dragon schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 16:45:
[...]
Ah fijn om te horen dat het allemaal is opgelost, maar sinds wanneer kan je de MediaMarkt weer telefonisch bereiken? Hier hebben ze al maanden een call center in dienst en kan je de winkel zelf niet bereiken
.
Veel game plezier zaterdag
Gaaf. Hoeveel shinys al?Robbdie schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 14:52:
[...]
Die is lekker he? Had hem met één heavy bal van achter
Wat is je party nu? Ik loop hier mee rond in het laatste gebied [Afbeelding]
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Nog meer sales nieuws een week na launch: 6,5 miljoen games verkocht 
Om dit te contextualiseren: Sword/Shield verkocht 6 miljoen games in een launch weekend en was daarmee de grootste opening voor een Pokemon game ooit. Ook dat werd een week na launch gecommuniceerd.
Thank you to the more than 6.5 million explorers worldwide who have already embarked on an exciting new adventure in #PokemonLegendsArceus!
— Nintendo of America (@NintendoAmerica) 4 februari 2022
We hope you're loading up on more potato mochi before your next research mission! pic.twitter.com/u1MKRHkhhD
Om dit te contextualiseren: Sword/Shield verkocht 6 miljoen games in een launch weekend en was daarmee de grootste opening voor een Pokemon game ooit. Ook dat werd een week na launch gecommuniceerd.
[ Voor 60% gewijzigd door JackAvery op 04-02-2022 07:06 ]
Met een user score van 8.1 op Metacritic kan je stellen dat men best tevreden is met deze nieuwe richting.
Yep, nu hopen dat ze in volgende iteraties ook dingen finetunen 
Maar denk dat de basis opzet van de game goed werkt
Maar denk dat de basis opzet van de game goed werkt
PS4 PSN: Dazzler2120
Mooie cijfers!JackAvery schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 06:58:
Nog meer sales nieuws een week na launch: 6,5 miljoen games verkocht
[Embed]
Ik kan er zelf nog steeds niet bij dat Sword/Shield zo populair was, vind namelijk Pokémon Bdsp zelfs al vele malen beter.
Het was de eerste iteratie van een main-series game voor de best verkopende console ooit, ik snap wel dat die zo veel verkocht wasG_Dragon schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 08:14:
[...]
Mooie cijfers!
Ik kan er zelf nog steeds niet bij dat Sword/Shield zo populair was, vind namelijk Pokémon Bdsp zelfs al vele malen beter.
Ik vind dit helemaal niet gek.G_Dragon schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 08:14:
[...]
Mooie cijfers!
Sword/Shield zijn gewoon degelijke games die op het juiste moment releasten. Het is de nieuwe generatie, alle competities zitten hier, raids voegen voor mensen ook redenen toe om langer te spelen met vrienden, en het spel is min of meer noodzakelijk voor alle mensen die een living Dex blijven onderhouden etc.
Tel daarbij op dat Switch een succesvol platform is dat veel mensen opnieuw naar Nintendo doet terugkeren, en dat Pokemon als merk ook een hausse beleeft. Hierdoor krijg je een influx van terugkerende mensen die slechts af en toe een pokemon game spelen. Dan heb je ook nog de nieuwe generatie spelers die nu voor het eerst in contact komen met het merk.
Of diamond/pearl “beter” is doet er weinig toe denk ik. Je ziet ook dat ze voorlopig naast elkaar blijven verkopen.
Op dit vlak ben ik wel benieuwd hoe/of Arceus de balans gaat doen omslaan.
[ Voor 3% gewijzigd door JackAvery op 04-02-2022 10:20 ]
Ik hoop dat ze sommige QoL dingetjes in ieder geval in een Gen 9 doen.
- Moves permanent kunnen wisselen als ze geleerd zijn is een godsend
- Heel het huidige IV systeem weg en doe dit grit systeem maar om Pokemon te boosten (Heeft impact op breeden, maar dat kan dan mooi alleen zijn vanwege eggmoves/abilities in een gen 9 bijv.)
Ik zie nog wel dat ze nieuwe Legends maken, zijn nog genoeg verhalen die ze kunnen doen om dit interresant te maken (Bijv. de Johto Burned tower en wat daar allemaal is gebeurd, of de Kalos oorlog oid)
Huidige opzet kan natuurlijk iets beter nog, maar de weg die deze game inslaat vind ik in ieder geval wel verfrissend om mee verder te gaan.
- Moves permanent kunnen wisselen als ze geleerd zijn is een godsend
- Heel het huidige IV systeem weg en doe dit grit systeem maar om Pokemon te boosten (Heeft impact op breeden, maar dat kan dan mooi alleen zijn vanwege eggmoves/abilities in een gen 9 bijv.)
Ik zie nog wel dat ze nieuwe Legends maken, zijn nog genoeg verhalen die ze kunnen doen om dit interresant te maken (Bijv. de Johto Burned tower en wat daar allemaal is gebeurd, of de Kalos oorlog oid)
Huidige opzet kan natuurlijk iets beter nog, maar de weg die deze game inslaat vind ik in ieder geval wel verfrissend om mee verder te gaan.
Mooie duidelijke uitleg, het zal dan ook meer iets persoonlijk zijn dat ik de game minder vond vanwege die Max Raid Battles en dat dynamaxen maar de reden waarom die zo goed verkocht kan ik me wel in vinden.JackAvery schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 10:09:
[...]
Ik vind dit helemaal niet gek.
Sword/Shield zijn gewoon degelijke games die op het juiste moment releasten. Het is de nieuwe generatie, alle competenties zitten hier, raids voegen voor mensen ook redenen toe om langer te spelen met vrienden, en het spel is min of meer noodzakelijk voor alle mensen die een living Dex blijven onderhouden etc.
Tel daarbij op dat Switch een succesvol platform is dat veel mensen opnieuw naar Nintendo doet terugkeren, en dat Pokemon als merk ook een hausse beleeft. Hierdoor krijg je een influx van terugkerende mensen die slechts af en toe een pokemon game spelen. Dan heb je ook nog de nieuwe generatie spelers die nu voor het eerst in contact komen met het merk.
Of diamond/pearl “beter” is doet er weinig toe denk ik. Je ziet ook dat ze voorlopig naast elkaar blijven verkopen.
Op dit vlak ben ik wel benieuwd hoe/of Arceus de balans gaat doen omslaan.
Zelf ben ik zeer tevreden met het nieuwe concept van Arceus, ik merk aan mezelf dat ik een beetje verloren raak ( looten, vangen en ontdekken ) in de open wereld en steeds weer verder wil met de game
Grappig, voorlopig heb ik meer lol gehad met Sword dan met Arceus. Juist die open wereld waar het constant rinse and repeat is vind ik erg snel saai worden.
Ja wat dat betreft heeft iedereen natuurlijk zijn eigen voorkeuren. Ik denk dat sommige dingen zeker teleurstellend kunnen zijn bij een bepaal verwachtingspatroon (als ik vorige pagina lees wat je verwacht / gehoopt had voor PLA).Jeffdk schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 10:34:
Grappig, voorlopig heb ik meer lol gehad met Sword dan met Arceus. Juist die open wereld waar het constant rinse and repeat is vind ik erg snel saai worden.
De vraag is of dat verwachtingspatroon realistisch is voor een spel als Pokémon als free-roam open world game, of dat je dan al gauw naar een ander type spel gaat.
Het realisme waar je het over hebt, zou ik namelijk totaal niet in de wereld van Pokémon vinden passen, die quirky dingen als dat je een pokémon een cakeje, of poffin of noem maar op voert zijn juist deels wat het spel leuk maken.
Daarbij moeten we niet vergeten dat wij, de volwassen speler, nog steeds niet de doelgroep zijn van Nintendo, maar bijvangst.
Hoewel PLA een volwassener publiek aanspreekt (met bewoordingen zoals doodgaan, gevaarlijke wereld e.d.), blijft het een spel voor kinderen bedoeld.
Ik heb so far nog geen rinse & repeat gevoel in PLA in ieder geval. Missions en sidemissions zijn gevarieerd, en je hoeft ook niet eindeloos dezelfde pokémon te blijven vangen voor dex completion o.i.d. (alleen voor perfect dex, maar da's een keuze.)
Je hebt gelijk hoor, met name over de oorspronkelijke doelgroep. Ik ben halverwege de 30.Dazzler2120 schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 10:59:
[...]
Ja wat dat betreft heeft iedereen natuurlijk zijn eigen voorkeuren. Ik denk dat sommige dingen zeker teleurstellend kunnen zijn bij een bepaal verwachtingspatroon (als ik vorige pagina lees wat je verwacht / gehoopt had voor PLA).
De vraag is of dat verwachtingspatroon realistisch is voor een spel als Pokémon als free-roam open world game, of dat je dan al gauw naar een ander type spel gaat.
Het realisme waar je het over hebt, zou ik namelijk totaal niet in de wereld van Pokémon vinden passen, die quirky dingen als dat je een pokémon een cakeje, of poffin of noem maar op voert zijn juist deels wat het spel leuk maken.
Daarbij moeten we niet vergeten dat wij, de volwassen speler, nog steeds niet de doelgroep zijn van Nintendo, maar bijvangst.
Hoewel PLA een volwassener publiek aanspreekt (met bewoordingen zoals doodgaan, gevaarlijke wereld e.d.), blijft het een spel voor kinderen bedoeld.
Ik heb so far nog geen rinse & repeat gevoel in PLA in ieder geval. Missions en sidemissions zijn gevarieerd, en je hoeft ook niet eindeloos dezelfde pokémon te blijven vangen voor dex completion o.i.d. (alleen voor perfect dex, maar da's een keuze.)
Oh ik ben net 1 maandje 31Jeffdk schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 11:07:
[...]
Je hebt gelijk hoor, met name over de oorspronkelijke doelgroep. Ik ben halverwege de 30.
Waarom is er eigenlijk nog geen review van Tweakers zelf? Zullen ze het misschien niet meer aandurven na het Battlefield debacle?
hoi
Dit vroeg ik mij op de dag van de reviews ook al af..ReVision. schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 12:51:
Waarom is er eigenlijk nog geen review van Tweakers zelf? Zullen ze het misschien niet meer aandurven na het Battlefield debacle?
Ben benieuwd waarom er geen review is.
Vraag ik me ook afG_Dragon schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 12:51:
[...]
Dit vroeg ik mij op de dag van de reviews ook al af..
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Misschien vind de crew zich daar te oud voor.G_Dragon schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 12:51:
[...]
Dit vroeg ik mij op de dag van de reviews ook al af..
Het valt ook niet altijd lekker. Liefhebbers zullen van de game houden terwijl mainstream zich snel zou ergeren aan de visuals en andere zaken die niet aanwezig zijn. Zie bijv ook de review van Gamekings (waardeloos imo)jori040 schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 14:00:
[...]
Misschien vind de crew zich daar te oud voor.
Ik hoop dat een update ervoor kan zorgen dat je side quests makkelijker kunt afhandelen. Je krijgt nu geen marker tenzij je specifiek een bepaalde quest selecteert en je kunt geen meerdere quests selecteren. Dus heb ik 9 van de 10 keer geen idee meer en moet ik ze één voor één af.
Uh ik ben hier niet mee eens, als je naar je map gaat en op 'Y' drukt kan je bij een quest / side quest de tracker aanzetten. Ik denk dat je dat vergeet?Jeffdk schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 15:06:
Ik hoop dat een update ervoor kan zorgen dat je side quests makkelijker kunt afhandelen. Je krijgt nu geen marker tenzij je specifiek een bepaalde quest selecteert en je kunt geen meerdere quests selecteren. Dus heb ik 9 van de 10 keer geen idee meer en moet ik ze één voor één af.
[ Voor 8% gewijzigd door G_Dragon op 04-02-2022 15:14 ]
Ik sta er van te kijken dat gamekings zo valt over de visuals.Achja ik had bij die review ook liever een David of Emiel gezien.tuinïnen schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 14:58:
[...]
Het valt ook niet altijd lekker. Liefhebbers zullen van de game houden terwijl mainstream zich snel zou ergeren aan de visuals en andere zaken die niet aanwezig zijn. Zie bijv ook de review van Gamekings (waardeloos imo)
Ik die ook bv Series X bezit heb 0,0 problemen met het visuele gedeelte van Legends.Ik laat Dying Light 2 nu even gaan voor deze geweldige Pokemon.
Soms kan je een quest pas afhandelen als je verder bent in de game.Hoe jij het wil zou de game denk te simpel maken.Jeffdk schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 15:06:
Ok moet ik even checken, thanks!G_Dragon schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 15:14:
[...]
Uh ik ben hier niet mee eens, als je naar je map gaat en op 'Y' drukt kan je bij een quest / side quest de tracker aanzetten. Ik denk dat je dat vergeet?Als de hele map vol zou komen te staan, zou ik het overzicht sneller kwijtraken om eerlijk te zijn!
Ja, dat snap ik maar dat is het probleem niet. In het begin moet je bv. een Starly laten zien (na completen van de entry) aan een vrouw en een gozer wilt een Wurmple hebben, beiden staan in dezelfde straat maar dat zou ik niet per se direct doorhebben, ondanks dat ik dus voldoe aan alle quest-eisen.jori040 schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 15:28:
[...]
Soms kan je een quest pas afhandelen als je verder bent in de game.Hoe jij het wil zou de game denk te simpel maken.
Simpelste verklaring: ze hebben misschien geen reviewcode gekregenReVision. schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 12:51:
Niet dat ik zit te wachten op game reviews van tweakers. De kwaliteit is zeer variabel en ze brengen zelden originele inzichten. Ook lijkt hun smaak niet echt met de mijne overeen te komen
Nou precies zoals je het zegt, dat ze daar zo ontzettend naar zitten te kijken en kritiek op hebben.jori040 schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 15:23:
[...]
Ik sta er van te kijken dat gamekings zo valt over de visuals.Achja ik had bij die review ook liever een David of Emiel gezien.
Ik die ook bv Series X bezit heb 0,0 problemen met het visuele gedeelte van Legends.Ik laat Dying Light 2 nu even gaan voor deze geweldige Pokemon.
Ik vind de game er goed uitzien en vele malen beter dan de trailers die we eerst zagen!
En dan komt er ook nog eens bij dat graphics niet eens het belangrijkste is bij een goede game.
@G_Dragon
Het ding is dat daar nu niet echt fanatieke Nintendo/Switch liefhebbers zitten.Dat vrouwtje dat ze nu hebben geeft nu net in de stream aan dat ze wel een Switch heeft maar toch niet heel veel met Nintendo games heeft.
En JJ bij een Pokemon review is sowieso raar.
Het ding is dat daar nu niet echt fanatieke Nintendo/Switch liefhebbers zitten.Dat vrouwtje dat ze nu hebben geeft nu net in de stream aan dat ze wel een Switch heeft maar toch niet heel veel met Nintendo games heeft.
En JJ bij een Pokemon review is sowieso raar.
[ Voor 6% gewijzigd door jori040 op 04-02-2022 15:58 ]
Het zou wel fijner zijn als je sneller in je request overzicht kunt komen. De tussenstap van je map openen ertussenuit bijvoorbeeld.G_Dragon schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 15:14:
[...]
Uh ik ben hier niet mee eens, als je naar je map gaat en op 'Y' drukt kan je bij een quest / side quest de tracker aanzetten. Ik denk dat je dat vergeet?Als de hele map vol zou komen te staan, zou ik het overzicht sneller kwijtraken om eerlijk te zijn!
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Nouja het zal waarschijnlijk altijd achter een bepaald menu zittenZeror schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 16:34:
[...]
Het zou wel fijner zijn als je sneller in je request overzicht kunt komen. De tussenstap van je map openen ertussenuit bijvoorbeeld.
Dus of pauze menu met bag d.m.v. + drukken, dan naar requests, of via map met -, en dan naar requests...
Ook voor andere vergelijkbare spellen zit je altijd wel met een bepaalde vorm van tussenstap om bij je questlog te komen.
@Dazzler2120
Heel raar maar hier voelt het net een stap te veel.
Heel raar maar hier voelt het net een stap te veel.
Geen één
Zojuist de Coronet Highlands verkend en ook zo goed als de Pokedex aldaar afgerond. Ik moet zeggen, voordat ik in dit gebied arriveerde had ik een zwaar tekort aan pokeball grondstoffen. Dat is nu wel anders
Daarnaast ook een nieuwe tactiek in gebruik genomen als het gaat om Alpha pokemon te vangen. Afleiden met een berry, in de rug sneaken en een Gigaton ball gooien
Heeft me tot zover een Golem, Rypherior, Electivire, Gliscor, Goodra en Mismagius opgeleverd
Grootste shock kwam pas toen ik terug ging naar de village, man.... Wat een xp en geld zeg
zit nu op 8 sterren en zo'n 30 uur spelen, blijfy alles behalve vervelend om die Switch aan te zetten. En dat te bedenken dat ik het mijn vriendin ter cadeau heb gedaan 
Grootste shock kwam pas toen ik terug ging naar de village, man.... Wat een xp en geld zeg

![]() | ![]() |
PS5: NeroProvocatore || Steam: Kevinr1989
Lang leve de gameplay!
[ Voor 6% gewijzigd door jori040 op 04-02-2022 23:13 ]
De graphics wanneer je in een donkere grot loopt zijn idd om te janken. Je hebt dan allemaal witte pixels om je heen. Ook schaduwen zijn soms raar paars.
Maar eerlijk is eerlijk. Dit is verre weg de leukste Pokémon sinds tijden. Ik ben door de main story heen. Nu opweg maar de laatste “legendarische” Pokémon. Dan alleen nog:
1: alle Pokémon vangen en level 10
2: alle side quests doen
Maar eerlijk is eerlijk. Dit is verre weg de leukste Pokémon sinds tijden. Ik ben door de main story heen. Nu opweg maar de laatste “legendarische” Pokémon. Dan alleen nog:
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Ik mis de perfect pokedex 🤪Alekz87 schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 07:50:
De graphics wanneer je in een donkere grot loopt zijn idd om te janken. Je hebt dan allemaal witte pixels om je heen. Ook schaduwen zijn soms raar paars.
Mijn eerste shiny gisteravond gevangen, buiten dan de side-quest shiny. Lord Bidoof is now shiny
BNet tag: whodares#1162
Gezien m’n werk en m’n zoon van 2 maanden weet ik niet of dat haalbaar is
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Game is echt tof!
Nog 25 Pokemon vangen en ik heb mijn Dex compleet 😃
Selecteren jullie ook op nature of spelen jullie met random natures in jullie team?
Selecteren jullie ook op nature of spelen jullie met random natures in jullie team?
[ Voor 36% gewijzigd door Leoavoro op 06-02-2022 05:27 ]
Eerst wel, maar probeer nu mijn team te vangen in Alfa'sLeoavoro schreef op zondag 6 februari 2022 @ 05:20:
Game is echt tof!
Hogere Shiny Chance en bragging rights.de Foarsitter schreef op zondag 6 februari 2022 @ 09:45:
[...]
In hoeverre verschilt perfect pokedex van alle pokemon vangen en level 10?
Vooral de bragging rights zijn van belang
Ik ga er precies veel te snel door. Ik heb de main story uit en mijn average level ligt lager dan wat jij hier toontG_Dragon schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 23:12:
Mijn huidig team, ben net bij het 3e gebied na 25 uur.
[Afbeelding]
Nu met alle lengendaries bezig. Vangen gaat wel erg makkelijk. HP naar t rood, thunder wave en elke ultra ball is de eerste keer raak. Al 7 gevangen nu.
Hierna is het opnieuw door alle gebieden heen met de Pokédex in m’n andere hand en op naar het vangen van alle Pokémon.
Is level 10 nodig voor Arceus? Of moet ik de alleen allemaal hebben?
Hierna is het opnieuw door alle gebieden heen met de Pokédex in m’n andere hand en op naar het vangen van alle Pokémon.
Oh meen je? Ik hoopte dat het avarage level van de main story nog boven mij lag, want ik heb nog geen een keer lopen levelenwhodares schreef op zondag 6 februari 2022 @ 10:57:
[...]
Ik ga er precies veel te snel door. Ik heb de main story uit en mijn average level ligt lager dan wat jij hier toont

Ik vond sommige stukken nog met low 50s best lastigG_Dragon schreef op zondag 6 februari 2022 @ 11:34:
[...]
Oh meen je? Ik hoopte dat de avarage level van de main story nog boven mij lag, want ik heb nog geen een keer lopen levelen
Gelukkig! Want ik hou wel van een uitdagingSir_Lion schreef op zondag 6 februari 2022 @ 11:36:
[...]
Ik vond sommige stukken nog met low 50s best lastig.
De enige reden waarom ik het op deze lage levels heb kunnen finishen was puur door type advantage. daarmee zijn pokemon van zelfs 20 levels lager nog heel effectief. Nu ja, dat en ik heb mijn shiny bidoof laten evolueren en alle stats (IV of EV in deze game?) op +10 gezet met die grit dusts en upgrades daarvan. Een level 40 Bibarel was sterker dan mijn level 47 TyphlosionG_Dragon schreef op zondag 6 februari 2022 @ 11:34:
[...]
Oh meen je? Ik hoopte dat het avarage level van de main story nog boven mij lag, want ik heb nog geen een keer lopen levelen
Je moet hele Pokedex hebben. Heb niet gelezen dat je alles op level 10 “moet”Alekz87 schreef op zondag 6 februari 2022 @ 11:24:
Moet er nog 2 voor complete dex... maar eentje is zo RNG... pfff.
WAUW! net een Parasect Alpha/Shiny gevangen.
[ Voor 3% gewijzigd door jori040 op 06-02-2022 14:55 ]
Kom amper uit de Obsidian Fieldlands omdat ik zo graag die perfect Dex doe. Vrees dat ik nog even bezig ben met deze game 😅
Nou dan kan ik je een hand geven want ik ben nog maar pas in het 2de gebiedtuinïnen schreef op zondag 6 februari 2022 @ 15:09:
Kom amper uit de Obsidian Fieldlands omdat ik zo graag die perfect Dex doe. Vrees dat ik nog even bezig ben met deze game 😅
Finally na 25 resets eindelijk Cherubi gevangen
Dan ligt het dus niet aan mij 😅. Heb de game sinds vrijdag en heb wel Kleaver verslagen, maar ik ga pas naar het volgende als ik de Pokedex compleet heb voor de eerste regio.tuinïnen schreef op zondag 6 februari 2022 @ 15:09:
Zit na 23 uur nog maar in 3 gebieden.
Veel veel pokemons gevangen, de boxen zijn al uitgebreid, mis nog 3 boxen om ieder pokemon type apart te kunnen hebben.
Ben ook nog pas bij opdracht 10 van de main story. Ben 4* inmiddels.
Veel veel pokemons gevangen, de boxen zijn al uitgebreid, mis nog 3 boxen om ieder pokemon type apart te kunnen hebben.
In de lege boxen gewoon even 1 Pokémon doen, want als er in elke box een Pokémon zit krijg je weer nieuwe.Mars18 schreef op maandag 7 februari 2022 @ 08:54:
Zit na 23 uur nog maar in 3 gebieden.
Maak al jaren gebruik van dit trucje
[ Voor 4% gewijzigd door G_Dragon op 07-02-2022 08:59 ]
Dank u, vang nu voor saus 10 de zelfde pokemonsG_Dragon schreef op maandag 7 februari 2022 @ 08:59:
[...]
In de lege boxen gewoon even 1 Pokémon doen, want als er in elke box een Pokémon zit krijg je weer nieuwe.
Maak al jaren gebruik van dit trucje
Haha nee hoor, je Pokédex progressed wel door het vangen en soms heb je items drops?Mars18 schreef op maandag 7 februari 2022 @ 09:02:
[...]
Dank u, vang nu voor saus 10 de zelfde pokemons
Main story uitgespeeld nu, nu nog de legendaries vangen en alle requests doen en ondertussen ook nog wat satchels oppikken van mensen die gefaint zijn tijdens hun avontuur 
Shinies in deze game krijgen is ook reuze simpel. Inmiddels al een paar weten te vangen dmv Mass Outbreaks. Wel lollig dat de kans dan behoorlijk ok is.
Shinies in deze game krijgen is ook reuze simpel. Inmiddels al een paar weten te vangen dmv Mass Outbreaks. Wel lollig dat de kans dan behoorlijk ok is.
BEn ook door de main story en ben langzaam mijn dex aan het vullen. Ik loop alleen tegen twee dingen aan:
- Tig Eevee's vangen en de friendship omhoog krijgen voor alle Eevolutions. Dit gaat lang duren
- Die Pokemon die alleen in space-time distortions voorkomen. Porygon, Magnemite, Cranidos, Shieldon geloof ik? En dan nog de twee ontbrekende starters (Rowlet en Oshawott in mijn geval).
Kom helaas amper space-time distortions tegen, zelfs niet na uren in een bepaald gebied. Heb er pas twee gehad in +-40 speeluren zonder één van deze pokemon tegen te komen helaas. Mocht iemand een extra hebben van deze poke's dan hoor ik het graag
.
- Tig Eevee's vangen en de friendship omhoog krijgen voor alle Eevolutions. Dit gaat lang duren
- Die Pokemon die alleen in space-time distortions voorkomen. Porygon, Magnemite, Cranidos, Shieldon geloof ik? En dan nog de twee ontbrekende starters (Rowlet en Oshawott in mijn geval).
Kom helaas amper space-time distortions tegen, zelfs niet na uren in een bepaald gebied. Heb er pas twee gehad in +-40 speeluren zonder één van deze pokemon tegen te komen helaas. Mocht iemand een extra hebben van deze poke's dan hoor ik het graag
Ik heb net het verhaal in gebied 3 afgerond, zit denk ik op de helft van jouw uren, maar heb al 4 distortions gehad, maar geen idee wat ze triggert. Je moet misschien ook even kijken welke Pokémon in welk gebied in de distortions voorkomen, want die lijst is niet hetzelfde voor ieder gebied.Robbdie schreef op maandag 7 februari 2022 @ 10:05:
BEn ook door de main story en ben langzaam mijn dex aan het vullen. Ik loop alleen tegen twee dingen aan:
Kom helaas amper space-time distortions tegen, zelfs niet na uren in een bepaald gebied. Heb er pas twee gehad in +-40 speeluren zonder één van deze pokemon tegen te komen helaas. Mocht iemand een extra hebben van deze poke's dan hoor ik het graag.
Nee dat klopt, die lijst heb ik gezien. Zal wel botte pech zijn dat ze zelden bij mij voorkomen. Vind dat wel een beetje jammer. Want dan word je geforceerd om (met een beetje pech) uren in hetzelfde gebied te zijn om zo'n distortion tegen te kunnen komen.Transportman schreef op maandag 7 februari 2022 @ 10:54:
[...]
Ik heb net het verhaal in gebied 3 afgerond, zit denk ik op de helft van jouw uren, maar heb al 4 distortions gehad, maar geen idee wat ze triggert. Je moet misschien ook even kijken welke Pokémon in welk gebied in de distortions voorkomen, want die lijst is niet hetzelfde voor ieder gebied.
Ik zit momenteel rond de 30 uur speeltijd en heb net de 3e frenzy Pokémon verslagen nadat je surf hebt gekregen, heb al 3 eevee evolutions ( Sylveon, Umbreon en Flareon ). Vind het friendship level juist veel te snel omhoog gaan want ook met mijn Golbat die inmiddels een Crobat is ging het vrij snel als je alles ( Bomen, stenen, gevechten ) met je Golbat doet.Robbdie schreef op maandag 7 februari 2022 @ 10:05:
Kom helaas amper space-time distortions tegen, zelfs niet na uren in een bepaald gebied. Heb er pas twee gehad in +-40 speeluren zonder één van deze pokemon tegen te komen helaas. Mocht iemand een extra hebben van deze poke's dan hoor ik het graag.
Ben inmiddels 4 space-time distortions tegen gekomen en heb daaruit al een paar keer de jackpot gehaald, want bij eentje kreeg ik 2x Sylveon, 1x Steelix, 1x Electivire, 2x Eevee, 1x Porygon. Hoelang blijf je gemiddeld in een gebied? ik ben er gemiddeld rond de 2 a 3 uur aan het looten / vangen..
Is het nou echt zo dat als ik wat verlies (satchels) dat jij ze kan vinden?Akaendra schreef op maandag 7 februari 2022 @ 09:45:
Main story uitgespeeld nu, nu nog de legendaries vangen en alle requests doen en ondertussen ook nog wat satchels oppikken van mensen die gefaint zijn tijdens hun avontuur
Ja alleen is je wel echt random denk ik?Mars18 schreef op maandag 7 februari 2022 @ 11:31:
[...]
Is het nou echt zo dat als ik wat verlies (satchels) dat jij ze kan vinden?
Maar krijg je dan je verloren items wel weer terug als iemand je satchel vind?
Sprong gisteren namelijk van een te hoge berg af waardoor ik voor de eerste keer knockout ging oops
Sprong gisteren namelijk van een te hoge berg af waardoor ik voor de eerste keer knockout ging oops

[ Voor 39% gewijzigd door G_Dragon op 07-02-2022 11:37 ]
Van wat ik weet van mensen in mijn vriendenlijst is het antwoord jaG_Dragon schreef op maandag 7 februari 2022 @ 11:35:
Maar krijg je dan je verloren items wel weer terug als iemand je satchel vind?
Altijd een win-win situatie, degene die het vind krijgt merit points (voor evo items te kunnen kopen) en de andere krijgt zijn of haar items terug
Moet je overigens wel online voor zin (ik heb het gewoon op always connect staan in ieder geval)
[ Voor 8% gewijzigd door Akaendra op 07-02-2022 11:49 ]
Dat is wel fijn want ik was 15 Pokéballs, 1 nugget en nog wat andere dingen kwijtgeraakt.Akaendra schreef op maandag 7 februari 2022 @ 11:48:
[...]
Van wat ik weet van mensen in mijn vriendenlijst is het antwoord ja
Altijd een win-win situatie, degene die het vind krijgt merit points (voor evo items te kunnen kopen) en de andere krijgt zijn of haar items terug
Fijn om te weten dat ik ze dan nog terug kan krijgen
Gaat over het algemeen wel snel ja. Heb nu twee Eevee's van in de 50 en daar gaat het wel wat minder snel voordat ik ze kan evalueren. Misschien is het levelen ook onderdeel van het verhogen van happiness.G_Dragon schreef op maandag 7 februari 2022 @ 11:02:
[...]
Ik zit momenteel rond de 30 uur speeltijd en heb net de 3e frenzy Pokémon verslagen nadat je surf hebt gekregen, heb al 3 eevee evolutions ( Sylveon, Umbreon en Flareon ). Vind het friendship level juist veel te snel omhoog gaan want ook met mijn Golbat die inmiddels een Crobat is ging het vrij snel als je alles ( Bomen, stenen, gevechten ) met je Golbat doet.
Ben inmiddels 4 space-time distortions tegen gekomen en heb daaruit al een paar keer de jackpot gehaald, want bij eentje kreeg ik 2x Sylveon, 1x Steelix, 1x Electivire, 2x Eevee, 1x Porygon. Hoelang blijf je gemiddeld in een gebied? ik ben er gemiddeld rond de 2 a 3 uur aan het looten / vangen..
Ben trouwens meestal langere tijd in een gebied. Vaak ook wel uren. Misschien dat het geluk nog wel komt, al hoop ik eigenlijk dat ze dit gaan patchen. Lees op reddit bijvoorbeeld ook veel mensen die ze amper tegen komen. Moet ook niet te normaal worden natuurlijk want het is leuk om op wat zeldzamere dingen te jagen, maar het moet niet té gek worden mijn inziens.
Ik heb het online uit staan, maar toch kan ik ook satchels vinden. Het lijstje met namen dat ik heb gezien is beperkt en de locaties hebben een hoog "waar kan je daar KO aan zijn gegaan?"-gehalte, dus zou ook zomaar kunnen dat ook in offline er satchels gegenereerd worden om te vinden (of ik ben niet werkelijk offline, moet ik nog maar eens testen met de hele Switch offline).Akaendra schreef op maandag 7 februari 2022 @ 11:48:
[...]
Van wat ik weet van mensen in mijn vriendenlijst is het antwoord ja
Moet je overigens wel online voor zin (ik heb het gewoon op always connect staan in ieder geval)
Ja, dat zijn gewoon standaard namen, zodat men toch aan Merit points kan komen (namen zoals Max/Ava/Norm enzo), voor de mensen zonder een internet verbinding gok ik dan.Transportman schreef op maandag 7 februari 2022 @ 12:28:
[...]
Ik heb het online uit staan, maar toch kan ik ook satchels vinden. Het lijstje met namen dat ik heb gezien is beperkt en de locaties hebben een hoog "waar kan je daar KO aan zijn gegaan?"-gehalte, dus zou ook zomaar kunnen dat ook in offline er satchels gegenereerd worden om te vinden (of ik ben niet werkelijk offline, moet ik nog maar eens testen met de hele Switch offline).
Hoe zit dit precies: Hoe kan je dat friendship level checken in menu ? en hoe weet je wanneer dat max is ?G_Dragon schreef op maandag 7 februari 2022 @ 11:02:
[...]
Ik zit momenteel rond de 30 uur speeltijd en heb net de 3e frenzy Pokémon verslagen nadat je surf hebt gekregen, heb al 3 eevee evolutions ( Sylveon, Umbreon en Flareon ). Vind het friendship level juist veel te snel omhoog gaan want ook met mijn Golbat die inmiddels een Crobat is ging het vrij snel als je alles ( Bomen, stenen, gevechten ) met je Golbat doet.
Dat kan je bij een NPC genaamd Belamy laten bekijken nadat je een bepaalde side quests hebt gehaald, heb er zelf nog maar 1 keer gebruik van gemaakt omdat hij sneller max is dan dat ik eraan dacht om er heen te gaanjori040 schreef op maandag 7 februari 2022 @ 13:57:
[...]
Hoe zit dit precies: Hoe kan je dat friendship level checken in menu ? en hoe weet je wanneer dat max is ?
Ik meende ergens gelezen te hebben dat een completere dex voor een gebied ook een hogere kans gaf op een spawn van een distortion. Op Serebii staat het volgende: "There is no way to force a space-time distortion to happen as they are random but they do seem to be more likely as you complete Research Tasks."Robbdie schreef op maandag 7 februari 2022 @ 10:59:
[...]
Nee dat klopt, die lijst heb ik gezien. Zal wel botte pech zijn dat ze zelden bij mij voorkomen. Vind dat wel een beetje jammer. Want dan word je geforceerd om (met een beetje pech) uren in hetzelfde gebied te zijn om zo'n distortion tegen te kunnen komen.
Het is momenteel dus nog onbekend hoe je ze vaker kan krijgen, maar alle theorieën volgen helzelfde principe: hogere completion rate van het spel geeft een hogere kans.
Heb ook meer dan 6 uur zitten wachten op zo'n space rift voor een Shieldon, naast Spiritomb de laatste die ik nog moest... en dan moet je nog geluk hebben dat de pokemon die je moet hierin spawned, dit is zeer zeker niet altijd het geval, waardoor het een beetje RNG wordt. Ik hoop dat ze hier nog iets op verzinnen want dit kost je heel veel saaie uren als je pech hebt.Robbdie schreef op maandag 7 februari 2022 @ 12:19:
[...]
Gaat over het algemeen wel snel ja. Heb nu twee Eevee's van in de 50 en daar gaat het wel wat minder snel voordat ik ze kan evalueren. Misschien is het levelen ook onderdeel van het verhogen van happiness.
Ben trouwens meestal langere tijd in een gebied. Vaak ook wel uren. Misschien dat het geluk nog wel komt, al hoop ik eigenlijk dat ze dit gaan patchen. Lees op reddit bijvoorbeeld ook veel mensen die ze amper tegen komen. Moet ook niet te normaal worden natuurlijk want het is leuk om op wat zeldzamere dingen te jagen, maar het moet niet té gek worden mijn inziens.
Schijnbaar wordt de ingame tijd gerekend aan het hoeveel pokemon je vangt (zoiets las ik op reddit). Dus ik ben gewoon blind gaan rennen en op alles een bal gooien, om maar zoveel mogelijk te vangen in de hoop dat het een Space rift activeert. Dit leek uiteindelijk wel te helpen. Ook het spel, na een tijdje geen space rift te krijgen, opnieuw op te starten zorgde dat ik toch binnen 30min ongeveer een space rift had.
Na ~45 uur /played toch de dex compleet, met rank 9. Geen idee of ik nu nog wil doorgaan voor rank 10 en een research 10 dex. Een perfect dex gaat hem sowieso niet worden denk ik, dat gaat zoveel grind uren kosten...
*edit: de 3 friendship eeveelutions, samen met jolteon en vaporeon (dacht ik) hebben trouwens een kans om te spawnen in een space rift, elk gebied heeft zijn eigen eeveelution. Maar ik heb ze ook met friendship gedaan. Als je ze op elke berry boom en ore gooit, plus met ze vecht (gewoon tegen lowlvls) heb je ze in een half uurtje friendly genoeg. Double-Edge is wel een handige aanval hiervoor, want dan pakt ie zelf ook recoil dmg, en potions gebruiken is schijnbaar ook goed voor friendship.
[ Voor 12% gewijzigd door x3rius op 07-02-2022 14:39 ]
Krijg ze continu in het eerste gebied, ong iedere 20 a 30 mins. Maar daar heb ik inmiddels ook veel perfect Dex Pokemons. Mogelijk dus wel een verband?whodares schreef op maandag 7 februari 2022 @ 14:15:
[...]
Ik meende ergens gelezen te hebben dat een completere dex voor een gebied ook een hogere kans gaf op een spawn van een distortion. Op Serebii staat het volgende: "There is no way to force a space-time distortion to happen as they are random but they do seem to be more likely as you complete Research Tasks."
Het is momenteel dus nog onbekend hoe je ze vaker kan krijgen, maar alle theorieën volgen helzelfde principe: hogere completion rate van het spel geeft een hogere kans.
Ligt het aan mij of zijn vrijwel alle dialogen tergend lang en weinig zeggend? In het begin probeerde ik nog wel een en ander te lezen, ook in de angst mogelijk iets belangrijks te missen. Maar ik zit me steeds meer te ergeren aan de lengte en nietszeggendheid van de meeste dialogen die niet snel genoeg geskipt kunnen worden. Ik ben dan soms meer tijd aan het button bashen dan dat ik Pokémon aan het vangen ben tijdens een uurtje spelen.
Ik vermaak me echt heel goed! Ja, de graphics zijn soms écht om te janken, vooral wanneer die monden opeens openvallen in een verschrikt uitdrukking en dan weer dichtklappen.
Ik had ook graag gehad dat er echt een item te zien was als iemand je iets geeft, en voice acting had ook wel iets toegevoegd, denk ik. Maar de gameplay is vermakelijk en ik denk dat ik niet eerder zo'n lol heb gehad in een Pokémon game.
Jep, en als ik 't vergelijk met een uitgebreidere game als BotW zit hier toch wel erg (oninteressante) tekst in... maarja, een les voor de volgende game wellichtKlaasjeNL schreef op maandag 7 februari 2022 @ 18:25:
Ligt het aan mij of zijn vrijwel alle dialogen tergend lang en weinig zeggend? In het begin probeerde ik nog wel een en ander te lezen, ook in de angst mogelijk iets belangrijks te missen. Maar ik zit me steeds meer te ergeren aan de lengte en nietszeggendheid van de meeste dialogen die niet snel genoeg geskipt kunnen worden. Ik ben dan soms meer tijd aan het button bashen dan dat ik Pokémon aan het vangen ben tijdens een uurtje spelen.
Ik ben rustig wat aan het verder doen met de dex completion. Nu ga ik voor Psyduck op complete te halen zodat ik deze als shiny meer kan tegenkomen. Ergens denk ik dan weer dat ik misschien beter ben om enkel research 10 op alles te halen zodat ik de shiny charm kan gaan halen. O well, ik heb nog "maar" 180 verschillende in mijn dex. Nog eventjes te gaan dus vooraleer ik effectief die shiny charm kan vastkrijgen.
Helaas de botte pech dat ik nog geen Porygon, Cranidos en Shieldon ben tegengekomen…
Enkel die 3 + evolutions en ik heb de dex compleet…
Enkel die 3 + evolutions en ik heb de dex compleet…
Daar is de Tweakers review dan eindelijk : Pokémon Legends: Arceus Review

Ik had niet meer verwacht.G_Dragon schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 08:14:
Daar is de Tweakers review dan eindelijk : Pokémon Legends: Arceus Review
Haha ik moest ook twee keer kijken en een koffie nemen voordat ik het geloofde
Is de main game en de story wat de moeite?KlaasjeNL schreef op maandag 7 februari 2022 @ 18:25:
Het verhaal heeft mij vooralsnog totaal niet kunnen boeien. Niet alleen omdat de dialogen te lang zijn, maar ook omdat het nergens toe lijkt te leiden. Mogelijk ben ik dit dan ook met verkeerde verwachtingen gaan spelen, maar ik mis vooral een gevoel van verwondering en ontdekking. Ik verwachtte een wereld te doorkruisen en al Pokémon vangend nieuwe dorpjes en steden te ontdekken. Maar die zijn er niet. Dus blijft het bij Pokémon verzamelen, rapporten, Pokédex vullen en weer op zoek naar nieuwe Pokémon. En dat allemaal in een wat saaie, kale wereld.Timothy3000 schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 09:02:
[...]
Is de main game en de story wat de moeite?
Ik kan ook niet zeggen dat het een miskoop is, want ergens werkt het wel verslavend en blijf je doorspelen. Maar ik blijf met een gevoel zitten dat het gewoon veel meer had kunnen zijn.
Wil je dus Pokémon vangen, dan zit je wel goed met Arceus. Maar wil je een avontuur beleven, dan komt dit in de verste verte niet in de buurt van BOTW. Terwijl die potentie er wel is/was.
Dit kan je toch ook niet vergelijken met BOTW? Die game had een ontwikkeltijd van 6+ jaar en alle tools en vakmensen tot beschikking van Nintendo. Dus betwijfel sterk of de potentie er wel echt was met Gamefreak als ontwikkelaar.KlaasjeNL schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 11:02:
[...]
Wil je dus Pokémon vangen, dan zit je wel goed met Arceus. Maar wil je een avontuur beleven, dan komt dit in de verste verte niet in de buurt van BOTW. Terwijl die potentie er wel is/was.
Ja hier zat nog wat meer in, maar aan de andere kant is het wel een hele nieuwe weg die wordt ingeslagen en zeer verfrissend na 23 jaar in dezelfde stijl te hebben gehangen. En eigenlijk als ik zie wat er geleverd wordt is meer dan 98% van alle andere games op de markt en eigenlijk alles of bijna alles waar de Pokémon liefhebbers op hebben gewacht.
Ik hoop dan ook dat dit succes weer meer gaat brengen. Wie weet dat het met DLC"s nog verder verrijkt kan worden .
Mijn reactie was bedoeld om bepaalde verwachtingen te temperen. Door de open wereld wordt een Zelda-achtog avontuur verwacht, maar dat is het gewoon niet. Het draait om Pokémon verzamelen in een saaie wereld met een flinterdun verhaal.tuinïnen schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 12:53:
[...]
Dit kan je toch ook niet vergelijken met BOTW? Die game had een ontwikkeltijd van 6+ jaar en alle tools en vakmensen tot beschikking van Nintendo. Dus betwijfel sterk of de potentie er wel echt was met Gamefreak als ontwikkelaar.
Ja hier zat nog wat meer in, maar aan de andere kant is het wel een hele nieuwe weg die wordt ingeslagen en zeer verfrissend na 23 jaar in dezelfde stijl te hebben gehangen. En eigenlijk als ik zie wat er geleverd wordt is meer dan 98% van alle andere games op de markt en eigenlijk alles of bijna alles waar de Pokémon liefhebbers op hebben gewacht.
Ik hoop dan ook dat dit succes weer meer gaat brengen. Wie weet dat het met DLC"s nog verder verrijkt kan worden .
Tuurlijk is de game minder lang in ontwikkeling, maar er had echt wel meer ingezeten dan er nu in zit. Ook met een kleiner team. Ze hadden de wereld wat meer kunnen aankleden en voorzien van dorpjes en nederzettingen. En dan had je wat eenvoudige opdrachtjes kunnen toevoegen, zoals het ophalen of brengen van spullen of Pokémon van het ene naar het andere dorp. Dan heb je al veel meer dan zoals je nu vanuit een centrale hub een wereld intrekt, Pokémon vangt en weer terugkeert naar de hub.
Ik had eerder een soort van Monster Hunter-achtige game verwacht toen bekend werd dat we in zones gingen werken ipv een volledige open world. Dat heeft, voor mij alleszins, geholpen om bepaalde verwachtingen te temperen. Ik vind het een geweldig leuke game, maar soms heb ik toch ook het gevoel van ... net niet, gemiste kans, ...
Voor monstertjes te vangen is dit zeker een geweldige, serie-vernieuwende game. Enkel zit er daarbuiten eigelijk niet veel in het spel zelf. Zowat alle quests zijn in het genre van een specifieke pokemon te vangen of te dexen en daar houdt het dan bij op. De quests die dat niet zijn, zijn van een paar materials te verzamelen die je 99% van de tijd anders nooit zou gaan oprapen.
Ik hoop dat ze in het volgende spel van de Legends-serie bijvoorbeeld BotW-achtige puzzels insteken waarvoor je types van pokemon nodig hebt. Denk hierbij aan bijvoorbeeld: je moet een hele kamer tegelijkertijd verlichten met torches, dus laat je een fire-type Flame Wheel doen OF je moet 2 water-types tesamen tegen een drukplaat laten spuiten om dan door de deur te kunnen, ... Maak type-specific dungeons om dan duo-/trio-type dungeons te introduceren.
Ik amuseer me momenteel na 23 uur nog steeds, maar de sleur komt er wat in. Main story is uit en nu is het constant dex completion. Buiten dex completion en shiny hunting is er niets meer te doen eenmaal de story gedaan is.
Voor monstertjes te vangen is dit zeker een geweldige, serie-vernieuwende game. Enkel zit er daarbuiten eigelijk niet veel in het spel zelf. Zowat alle quests zijn in het genre van een specifieke pokemon te vangen of te dexen en daar houdt het dan bij op. De quests die dat niet zijn, zijn van een paar materials te verzamelen die je 99% van de tijd anders nooit zou gaan oprapen.
Ik hoop dat ze in het volgende spel van de Legends-serie bijvoorbeeld BotW-achtige puzzels insteken waarvoor je types van pokemon nodig hebt. Denk hierbij aan bijvoorbeeld: je moet een hele kamer tegelijkertijd verlichten met torches, dus laat je een fire-type Flame Wheel doen OF je moet 2 water-types tesamen tegen een drukplaat laten spuiten om dan door de deur te kunnen, ... Maak type-specific dungeons om dan duo-/trio-type dungeons te introduceren.
Ik amuseer me momenteel na 23 uur nog steeds, maar de sleur komt er wat in. Main story is uit en nu is het constant dex completion. Buiten dex completion en shiny hunting is er niets meer te doen eenmaal de story gedaan is.
Al drie dagen bezig met Graveler verslaan maar ik kom maar geen Black Augorite tegen om mijn Scyther te evolven
Je kan deze vinden door met je beer te zoeken naar begraven items. Zo heb ik hem iig gevonden.de Foarsitter schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 16:51:
Al drie dagen bezig met Graveler verslaan maar ik kom maar geen Black Augorite tegen om mijn Scyther te evolven
Let op:
Door de grote hack bij Pokémon studio GameFreak, zijn er veel dingen uitgelekt. De vraag dan ook als je informatie tegenkomt en deze wilt delen, dan aub de spoiler tag te gebruiken, om het zo voor iedereen een beetje leuk te houden.
Door de grote hack bij Pokémon studio GameFreak, zijn er veel dingen uitgelekt. De vraag dan ook als je informatie tegenkomt en deze wilt delen, dan aub de spoiler tag te gebruiken, om het zo voor iedereen een beetje leuk te houden.