Toon posts:

[Switch] Pokemon Brilliant Diamond and Shining Pearl Topic

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:

• Aschtra
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 23:23
G_Dragon schreef op woensdag 1 december 2021 @ 09:58:
[...]

Mocht je bepaalde Pokémons willen die alleen via trade kunnen evolueren, doe mijn gerust een pm.
Thanks! Ik heb echter geen Nintendo online. Ben beetje principeel op tegen om 2x te moeten betalen om online te kunnen. (internet abonnement en dan Nintendo Online abonnement) Misschien dat ik het eenmalig maandje keer koop. Wil wel heel graag een Scizor weer hebben namelijk.

edit; oh is wel heel erg goedkoop trouwens. 20eu voor jaartje. Maargoed speel vrijwel niet op switch dus maandje moet genoeg zijn voor die paar keer traden

[Voor 13% gewijzigd door Aschtra op 01-12-2021 11:33]

• Skinnyice
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 10:40
Door exp share probeer ik zo min mogelijk te trainen dmv wilde Pokemons. Gaat opzich aardig, maar ga nu op m'n bek bij de derde gym. Toch nog meer even wat levels erbij sprokkelen haha.

Wat ik ook, tja, jammer is misschien het juiste woord, is dat je nu kan zien of een move not of super effective is. Bij Pokemon Yellow deed ik op 7 jarige leeftijd maar iets en hoopte ik dat ik daarmee de battle kon winnen. Nu weet je op voorhand al welke aanval je gaat doen aangezien die aanval super effectief is. Heb een beetje rondgekeken in de settings maar zie niet de optie om dat te verbergen..

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 01-06 16:12
LichtBruisend schreef op woensdag 1 december 2021 @ 09:59:
Hier ondertussen wat uurtjes verder.

10 uur gespeeld
3 badges
Pokédex: 72 Pokemon gezien

Mijn team:
  • Monferno lv 34
  • Gastrodon lv 33
  • Luxray lv 33
  • Scyther lvl 32
  • Jirachi lvlv 31
  • Egg
Mijn team ziet er toch anders uit dan dat ik van te voren had bedacht; Zo heb ik Jirachi toegevoegd die ik in Floaroma town heb gekregen en ben ik vrij snel Scyther tegen gekomen in de Underground. Beiden een leuke toevoeging aan het team. Hierdoor zijn wel Abra en Beduw uit het team gehaald.
Misschien niet het beste team maar ik speel er lekker mee weg.
Hier 30 uur gespeeld,
6 gyms verslagen.

40 pokemons gevangen, 102 gezien

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 4 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +1Henk 'm!
  • Pinned

• R-utger
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 31-05 12:49
Update 1.1.2 is er.
De menu glitch werkt niet meer, dus clonen etc is verdwenen voor nu :)

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 05-06 10:55
R-utger schreef op donderdag 2 december 2021 @ 09:47:
Update 1.1.2 is er.
En wat gebeurt er met de clonen die je al hebt?

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:35

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
R-utger schreef op donderdag 2 december 2021 @ 09:47:
Update 1.1.2 is er.
Bedankt voor het melden, want het verpeste best wel de game ervaring. hoelang zal het duren tot ze weer iets nieuws vinden.. :+

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

• LichtBruisend
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 02-06 15:11

LichtBruisend

Licht gemineraliseerd

G_Dragon schreef op donderdag 2 december 2021 @ 11:24:
[...]

Bedankt voor het melden, want het verpeste best wel de game ervaring. hoelang zal het duren tot ze weer iets nieuws vinden.. :+
Helaas is de volgende glitch al gevonden, je kan nu een hele box kopieren. Dus stel je hebt een goede box met Shiny of een box met Pokemon die waardevolle spullen vast heeft (masterbal etc). heb je binnen 1 min het dubbelen...

Staan genoeg videos op youtube.

Werkt idd niet meer gelukkig :)

[Voor 3% gewijzigd door LichtBruisend op 02-12-2021 11:50]

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 23:32
LichtBruisend schreef op donderdag 2 december 2021 @ 11:38:
[...]

Helaas is de volgende glitch al gevonden, je kan nu een hele box kopieren. Dus stel je hebt een goede box met Shiny of een box met Pokemon die waardevolle spullen vast heeft (masterbal etc). heb je binnen 1 min het dubbelen...

De vraag is, gaat dat via die menu glitch of niet?

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
LichtBruisend schreef op donderdag 2 december 2021 @ 11:38:
[...]

Die ging toch ook via de menu glitch? ik zal het kanaal van Blaines wel even bekijken
- CLONED Pokemon are safe and NOT illegal if the original was legal.
- Cloned ILLEGAL pokemon CANNOT be traded or used online, so they are safe.
- ITEMS duped are all safe.
- Everyone who used my videos are safe and will never be banned.
- Bad Eggs will NOT ge you banned, but will be inconvenient for yourself if kept.

[Voor 26% gewijzigd door G_Dragon op 02-12-2021 11:49]

" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

• LichtBruisend
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 02-06 15:11

LichtBruisend

Licht gemineraliseerd

G_Dragon schreef op donderdag 2 december 2021 @ 11:48:
[...]

Die ging toch ook via de menu glitch? ik zal het kanaal van Blaines wel even bekijken

[...]
Ahh je hebt gelijk. Ik zat niet goed op te letten. De video is idd van gisteren de update heeft dit verholpen! _/-\o_

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
LichtBruisend schreef op donderdag 2 december 2021 @ 11:51:
[...]

Ahh je hebt gelijk. Ik zat niet goed op te letten. De video is idd van gisteren de update heeft dit verholpen! _/-\o_
Geen probleem, ik volg Blaines omdat die vaak wel erg goed zit O-)

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
@LichtBruisend De menu glitch is back..

• Sir_Lion
Deels. Ja, menu als je loopt, maar verder nog niet. Er is momenteel nog niets praktisch uit te halen.

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Sir_Lion schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 09:11:
[...]

Deels. Ja, menu als je loopt, maar verder nog niet. Er is momenteel nog niets praktisch uit te halen.
Gelukkig niet nee :), maar.. het begin is er!

• RangedNeedles
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Jezus, ILCA bestaat alleen maar uit juniors en heeft geen QA-team of...? :P

• Skinnyice
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 10:40
Goeie genade, ik word een partij chagrijnig van Drain Punch. Heel m’n team constant KO. Waarom is die aanval zo sterk dan…

Zo dat lucht op, nu maar m’n pokemons wat levelen, hopelijk helpt dat

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-06 14:53
iemand die een alakazam voor me wil op en neer ruilen?

of gaat dat niet?

[Voor 16% gewijzigd door NoTimeRemains op 04-12-2021 00:32]

This is the Way.

• R0elr
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 31-05 23:20
Hoi,

Dat wil ik wel doen. Ik heb trouwens ook pokerus mocht iemand interesse hebben

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
NoTimeRemains schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 00:32:
iemand die een alakazam voor me wil op en neer ruilen?

of gaat dat niet?
Ja hoor dat wil ik wel doen, stuur je friendcode en discord even via pm.

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Mijn Team na 40+ uur, dat telkens switchen tussen Pokémon in boxen en er weer uithalen zit veel tijd in en heb ook een paar shinys weten te krijgen :).

• whahas
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 22:48
Ik heb nu 30 uur gespeeld.
Ik heb 6 badges.
Mijn team is level 50/51.
Ik ben in het sneeuwgebied.
Ik ben 1 Pokémon kwijtgeraakt tijdens deze nuzlocke.

Keuzes maken de Mens

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 05-06 01:17
Tot nu toe alle Pokemon games gespeeld, dus kon ik dit niet missen. Ik dacht dat de chibi stijl van de personages mij zou gaan irriteren, maar dit is totaal niet het geval. Wel ga je hier echt snel doorheen en is de enige moeilijkste stukje de Elite 4 en voornamelijk Cynthia. Het lijkt alsof zij de AI enorm hebben verbeterd met het maken van de keuzes. Moest uiteindelijk echt wel een hoop Full restores en Revives gaan halen. Uiteindelijk Cynthia verslagen met; Infernape, Palkia, Mismagius, Abomasnow, Kadabra en Luxray.

Al is het zo dat Pokémon games voor alle leeftijden gemaakt zijn, vind ik wel dat de EXP share uit de game gehaald moet worden. Lekker old school je Pokémon levelen door alleen maar het gevecht aan te gaan met tegenstanders die je onderweg tegenkomt. Zo zorg je voor meer speeluren en zijn de Gym leaders uitdagender. Bij de Galaxy hideout kwam je ook snel doorheen evenals de Victory Road. Dit soort tussenstukjes naast de Gymleaders verslaan konden ze zo lang mogelijk uitrekken. Maar goed, het is een remake dus was het al te verwachten. Nu lekker shiny's hunten.

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Lashrom schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 11:03:
Tot nu toe alle Pokemon games gespeeld, dus kon ik dit niet missen. Ik dacht dat de chibi stijl van de personages mij zou gaan irriteren, maar dit is totaal niet het geval. Wel ga je hier echt snel doorheen en is de enige moeilijkste stukje de Elite 4 en voornamelijk Cynthia. Het lijkt alsof zij de AI enorm hebben verbeterd met het maken van de keuzes. Moest uiteindelijk echt wel een hoop Full restores en Revives gaan halen. Uiteindelijk Cynthia verslagen met; Infernape, Palkia, Mismagius, Abomasnow, Kadabra en Luxray.

Al is het zo dat Pokémon games voor alle leeftijden gemaakt zijn, vind ik wel dat de EXP share uit de game gehaald moet worden. Lekker old school je Pokémon levelen door alleen maar het gevecht aan te gaan met tegenstanders die je onderweg tegenkomt. Zo zorg je voor meer speeluren en zijn de Gym leaders uitdagender. Bij de Galaxy hideout kwam je ook snel doorheen evenals de Victory Road. Dit soort tussenstukjes naast de Gymleaders verslaan konden ze zo lang mogelijk uitrekken. Maar goed, het is een remake dus was het al te verwachten. Nu lekker shiny's hunten.
Fijn om te lezen dat je te er zoveel plezier in beleefd en de Elite 4 al hebt verslagen, ik had ergens gehoopt dat de Gyms meer van het niveau van Cynthia zouden hebben. Ze hebben nu telkens maar 2 tot 4 Pokémon's wat er makkelijk 6 konden zijn voor de moeilijkheidsgraad, zelf weet ik nog niet hoe moeilijk Cynthia is maar op Discord heb ik @Sir_Lion ook een paar keer horen klagen.

Ik heb een beetje het idee dat ze de game makkelijker wouden maken zodat ze een groter publiek konden bereiken. Ben het helemaal met je eens dat die EXP Share eruit gehaald moet worden, want ik merk direct al het verschil in uren vergeleken met de rest in dit topic. Ik level namelijk wel elke Pokémon een voor een door ze telkens in de box te doen en een in me party te houden.

Heb je de Grand Underground al ontdekt? :9
Mocht je nog iemand zoeken om te ruilen voor eventueel evoluties, doe gerust een PM met je friendcode en discord d:)b

• R-utger
Mijn huidige team.
Ik probeer alles ongeveer tegelijk naar 80 te krijgen.
Mogelijk swap ik Gengar nog uit voor iets anders, maar Gengar is zo leuk :)

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Meer mensen hier last van?

• Sir_Lion
In de underground wel zo nu en dan, maar dan net wat anders.

• Sj0eRdJuH
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 20:01
zou Pokemon via AWS US East draaien? gezien daar nu een grote storing is: https://tweakers.net/nieu...-amazon-web-services.html

Ik zie op allestoringen.nl wel problemen met Nintendo Network en Nintendo Switch Online

[Voor 7% gewijzigd door Sj0eRdJuH op 07-12-2021 21:54]

• whahas
Ik heb vandaag daar geen problemen mee gehad. Echter, ik ben ook niet online gaan gamen.
Ik heb de snodaards verslagen en een gevecht met een legendarische Pokémon gewonnen in 4 beurten terwijl ik enkel other moves deed.

Ik zit nu op route 222.

Keuzes maken de Mens

• Aschtra
Mijn team is nu

prinplup
die 2e evolutie van shinx
staravia
kadabra
scyther

Ik zoek eigenlijk nog een goede 6e pokemon. Wellicht een vuur pokemon?

Hebben jullie ideeën? Ik heb Brilliant Diamond.

• Sir_Lion
Aschtra schreef op donderdag 9 december 2021 @ 12:28:
Mijn team is nu

prinplup
die 2e evolutie van shinx
staravia
kadabra
scyther

Ik zoek eigenlijk nog een goede 6e pokemon. Wellicht een vuur pokemon?

Hebben jullie ideeën? Ik heb Brilliant Diamond.
Houndoom zou een prima aanvulling zijn. Die kan je vinden in de Grand Underground.

• whahas
Helemaal vergeten te zeggen dat ik 'Hot Sauce' de Infernape kwijt ben geraakt.

Die starter eind evolutie Pokémon had schade.
Ik gebruikte 'm in een gevecht met een Bronzong die steeds Iron Defense deed. Hot Sauce had enkel fysieke aanvallen, dus ik deed Taunt.
Dat heb ik geweten, want die Bronzong deed Extrasensory op mijn Infernape, wat een critical hit was. KO.

Tweede dode in deze nuzlocke run. Ik heb 'm vervangen met een Ponyta. Dat is op zich best leuk, want ik heb nog nooit een Rapidash getraind. Afijn, ik mag dus weer aan de grind.

Ik zal nooit weten wat er gebeurd was als ie wel volledige HP had gehad.
Ik had gewoon moeten wisselen naar Spartan, mijn elektrische Pokémon, die toen Bite had.

Keuzes maken de Mens

• de Foarsitter
22 uren in de game zitten en ben aan het eind van Victory Road. Hoewel ik nog even zoet zal zijn met een living dex, verwacht ik niet nog veel uren in deze game te zetten. Leuke game maar als remake niet zo bijzonder

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
de Foarsitter schreef op donderdag 9 december 2021 @ 13:18:
22 uren in de game zitten en ben aan het eind van Victory Road. Hoewel ik nog even zoet zal zijn met een living dex, verwacht ik niet nog veel uren in deze game te zetten. Leuke game maar als remake niet zo bijzonder
Heeft u snel gedaan :o

• de Foarsitter
Oh ja?

Moet zeggen dat ik de originele games een kleine twee jaar geleden nog had gespeeld (begin van de lockdown) dus het was wel enigszins bekend nog allemaal :+ Had in de eerste safe file van Platinum ook meer dan 300 uren zitten mwahahaha

• whahas
Spartan de Luxray en Gerrit de Golem hebben mij gisterenavond aan mijn 8e badge geholpen.

Petra is nog geen Rapidash.
De rest is bijna level 60.
Ik heb zo'n 36 uur in de game zitten.

Later vandaag grinden. Ik wil 6 bruikbare Pokémon hebben bij de Victory Road in deze nuzlocke.

[Voor 8% gewijzigd door whahas op 10-12-2021 00:38]

Keuzes maken de Mens

• NoTimeRemains
Ik moet er nog een en dan is de standaard dex compleet. Stomme Burmy's krijg de hele tijd alleen maar mannetjes... ik moet dus een vrouwtje voor Wormadam hebben.

En jezus wat is Mesprit irritant zeg.

Gisteren mn eerste shiny gevangen, een Geodude.

Is het trouwens mogelijk om de pokemons in de boxes te sorteren op nummer?

This is the Way.

• Wesleytp
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 27-05 13:09
Net de 8e badge gewonnen.

Zou iemand mij kunnen helpen met het trade-evolving van een aantal Pokemons die ik heb?

Haunter, Kadabra en Graveler als het kan..

Alvast bedankt! Ohja, ik heb geen idee waar ik mijn Switch(?) account ID kan vinden..

• NoTimeRemains

This is the Way.

• sandpatt
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 22:50
Na 88u de volledige Dex verzameld. Nog enkel de 100-streak win in Battle Tower voor de 5e ster op mijn trainer card. Hier zie ik wel wat tegenop.

• Wesleytp
Ah, thanks! @NoTimeRemains

Friend code: SW-5186-0328-7997

• whahas

Mijn huidige team. Molos de Medicham is nog niet hoog genoeg level.
Petra de Rapidash is verslagen door een Medicham.

Keuzes maken de Mens

• NoTimeRemains
Mn dex is compleet. Nu begint de echte grind.

Ik snap alleen nog voor geen meter hoe dat Ramanas Park werkt.

This is the Way.

• Sir_Lion
NoTimeRemains schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 11:59:
Mn dex is compleet. Nu begint de echte grind.

Ik snap alleen nog voor geen meter hoe dat Ramanas Park werkt.
In de underground moet je mysterious stones verzamelen, die kun je dan inleveren voor slates en met die slates kun je de legendaries vangen in Ramanas Park.

• papierre
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 22-05 10:26
Zelf ben ik nog niet heel ver in de game (net tweede gym badge gehaald). Is wel echt leuk om iedereens team en ervaringen voorbij te zien komen!

Momenteel heb ik alleen nog een prinplup, golbat en kadabra. Merk nu pas een beetje wat jullie bedoelen met dat het levellen wel erg makkelijk gaat. Kon in Eterna city team Galactic verslaan met telkens een one-hit KO. Misschien toch maar mijn team expanden haha.

Hoopte wel binnenkort een Eevee, en uiteindelijk een Leafeon, toe te voegen aan mijn team. Al zag ik dat ik die pas kan tegenkomen na de National dex vol te hebben... Is er toevallig iemand die een Eevee over heeft en die met mij wilt delen? :)

• whahas
sandpatt schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 16:10:
Na 88u de volledige Dex verzameld. Nog enkel de 100-streak win in Battle Tower voor de 5e ster op mijn trainer card. Hier zie ik wel wat tegenop.
Persoonlijk vind ik die uitdaging ook het moeilijkst.
De Battle Tower speelt ook soort van vals. Bij echte competitieve gevechten kun je van te voren vaak zien wat iemand in zijn team heeft en op basis daarvan bepalen welke Pokémon je inzit (4 uit 6 systeem).
Dat had je vroeger niet bij de Battle Tower. Ik hoop dat ze dat veranderd hebben.

Ik ga vandaag nog Molos de Medicham nog wat levels geven en dan ga ik vanavond de Pokémon League in deze Shining Pearl nuzlocke uitdagen.
Ik heb bewust de Grand Underground niet gebruikt.
Ik ben tot dusver 3 Pokémon kwijt geraakt tijdens deze run.

Uit verschillende bronnen heb ik vernomen dat de league best pittig is, dus vandaar dat ik extra getraind heb. Nu lopen mijn levels alleen niet meer gelijk. Ach ja.

Heb je al een teamidee sandpatt?

Keuzes maken de Mens

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 02-03 19:07
Telt de Pokédex vol krijgen alleen als.je ze vangt of ook als je ze ziet?

• NoTimeRemains
jaydenjarno schreef op zondag 12 december 2021 @ 09:02:
Telt de Pokédex vol krijgen alleen als.je ze vangt of ook als je ze ziet?
Ook zien is goed. Je moet gewoon geen vraagtekens meer zien.

This is the Way.

• Sir_Lion
NoTimeRemains schreef op zondag 12 december 2021 @ 10:11:
[...]

Ook zien is goed. Je moet gewoon geen vraagtekens meer zien.
Om de National Dex te krijgen wel ja.

Maar voor Catching Charm moet je wel alle Sinnoh dex gevangen hebben.
En voor de Shiny Charm de gehele National dex gevangen hebben*.

*Minus enkele mythical legendaries.

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-06 13:25
Zojuist mijn eerste Shiny tegen gekomen. Helaas mistte de eerste Pokebal. Het was een Abra. Hoe de rest van de battle verliep laat ik aan de verbeelding over.....

• Sir_Lion
Dubrillion schreef op zondag 12 december 2021 @ 13:16:
Zojuist mijn eerste Shiny tegen gekomen. Helaas mistte de eerste Pokebal. Het was een Abra. Hoe de rest van de battle verliep laat ik aan de verbeelding over.....
Teleport zeker?

Als je een pokemon met Taunt hebt, dan kun je voorkomen voor een aantal beurten dat Abra Teleport kan gebruiken.

Wel jammer, van Abra is een best mooie Shiny.

• Dubrillion
Te vroeg in de game daarvoor. En dan moet toevallig je eerste Pokémon in de battle ook Taunt of Mean Look hebben. Anders is het sowieso gedaan ... Had hem graag willen hebben.

Ik zie dat mijn favoriete Pokémon Scizor dit keer ook een uitdaging wordt! :)

• Sir_Lion
Dubrillion schreef op zondag 12 december 2021 @ 13:21:
Te vroeg in de game daarvoor. En dan moet toevallig je eerste Pokémon in de battle ook Taunt of Mean Look hebben. Anders is het sowieso gedaan ... Had hem graag willen hebben.

Chimchar leert Taunt vrij vroeg.

• Dubrillion
Uiteraard niet aangeleerd. Chimchar is een glass Canon die damage moet doen!

• predator0235
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 28-10-2022
Dubrillion schreef op zondag 12 december 2021 @ 13:21:

Vangen in de underground en dan metal coats hunten via magnemite door thief of ze te vangen.

Mijn huidig team:

Gabite
Gardevoir
Mamoswine
Empoleon
Scizor
Electivire

:9 6 badges on the way to snowpoint

[Voor 11% gewijzigd door predator0235 op 13-12-2021 10:06]

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 01-06 16:12
Ik heb nu alle 8 de Badges verdiend, ik ben nog niet in de underground geweest, daar ga ik eerst eens veel doorbrengen voordat ik verder ga.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 4 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Aschtra
Scizor is ook mijn favoriete Pokémon hehe. Momenteel nog een Scyther.

• Dubrillion
Aschtra schreef op maandag 13 december 2021 @ 10:52:
Scizor is ook mijn favoriete Pokémon hehe. Momenteel nog een Scyther.
Kan iemand mij aan een Adamant of Jolly male Scyther helpen? Scizor mag ook ;)

• squashedraven
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 27-05 07:42
iemand tijd om even een scythertje heen en weer te traden? :P. gebruik nu online met link code 01230123 maar nog geen gegadigden helaas

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
squashedraven schreef op donderdag 16 december 2021 @ 10:54:
iemand tijd om even een scythertje heen en weer te traden? :P. gebruik nu online met link code 01230123 maar nog geen gegadigden helaas
Ik zou wel kunnen ruilen, voeg je vanavond wel even toe als friend.
Wat is je Discord? Vind dit persoonlijk sneller en makkelijker communiceren :)

[Voor 13% gewijzigd door G_Dragon op 16-12-2021 10:57]

• Wesleytp

Mijn team (thanks voor het traden G_Dragon!) op dit moment. Ik ben benieuwd hoe de Nuzlocke challenge bevalt voor degene die dat spelen.

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Wesleytp schreef op zondag 19 december 2021 @ 19:32:
[Afbeelding]

Mijn team (thanks voor het traden G_Dragon!) op dit moment. Ik ben benieuwd hoe de Nuzlocke challenge bevalt voor degene die dat spelen.
Geen probleem! :)

• Sir_Lion
Wesleytp schreef op zondag 19 december 2021 @ 19:32:
[Afbeelding]

Is dat pre-E4 of post-E4?

• Wesleytp
Pre-E4.

• Sir_Lion
Op zich wel een goed teampje dan! Moet goed te doen zijn voor de E4...
PS. Cynthia is echt wel een pittig gevecht :P

• Wesleytp
Haha ben benieuwd. Dit is sowieso de eerste keer dat ik de Elite four ga proberen (nog niet eerder gedaan in Diamond/Platinum/etc). Kan je ergens ethers kopen om pp te refreshen? Of niet nodig?

• Sir_Lion
Wesleytp schreef op zondag 19 december 2021 @ 20:33:
Haha ben benieuwd. Dit is sowieso de eerste keer dat ik de Elite four ga proberen (nog niet eerder gedaan in Diamond/Platinum/etc). Kan je ergens ethers kopen om pp te refreshen? Of niet nodig?
Ik kan echt aanraden om een team van pokemon met pick-up te hebben. Die pakken dergelijke items veelvuldig op.

Wat je kan doen is Leppa Berries farmen, zelfde functie :)

• Wesleytp

Elite Four en Cynthia zijn verslagen! Uiteindelijk niet heel erg in de problemen geweest al waren sommige Pokemons wel irritant zeg haha. Vooral die Gastrodon en Milotic van Cynthia! Mijn Garchomp raakte gelijk een critical hit tegen Cynthia's Garchomp dus die was na 1 beurt K.O. :P

• whahas
Gefeliciteerd!

9 dagen geleden eindigde mijn run. Komende week zal ik er iets over vertellen.

Keuzes maken de Mens

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 02-03 19:07
ik heb de Mesprit laten Fainten. en heb de elite 4 al verslagen. hoe krijg je nu weer Mesprit? moet ik dan de elite4 opnieuw verslaan?

• Sir_Lion
jaydenjarno schreef op maandag 20 december 2021 @ 11:27:
ik heb de Mesprit laten Fainten. en heb de elite 4 al verslagen. hoe krijg je nu weer Mesprit? moet ik dan de elite4 opnieuw verslaan?
Jep!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23:24
Jammer dat je niet iets als wonder trade hebt net als een van de oude games, vond dat wel geinig :p
Sinds ik de game heb zit ik nu op 27 uur, 101 pokedex en 5 badges. Ben heel wat aan t breeden geslagen de afgelopen dagen. Heb geen ander spel meer aangeraakt sinds ik hieraan ben begonnen en ben er nog wel zoet mee zo denk ik.

Pfff riolu evolueren duurt wel heeel erg lang zeg met de friendshipp.
Iemand tips hiervoor, om de friendship zsm hoger te krijgen?

oh wauw, net mn 1e shiny vd game gebreed, een female magby :)

[Voor 23% gewijzigd door Musta op 21-12-2021 00:17]

NS FC: SW 2742 0448 8213

• de Foarsitter
Musta schreef op maandag 20 december 2021 @ 21:09:
Jammer dat je niet iets als wonder trade hebt net als een van de oude games, vond dat wel geinig :p
Sinds ik de game heb zit ik nu op 27 uur, 101 pokedex en 5 badges. Ben heel wat aan t breeden geslagen de afgelopen dagen. Heb geen ander spel meer aangeraakt sinds ik hieraan ben begonnen en ben er nog wel zoet mee zo denk ik.

Gefeliciteerd met je shiny, ik had recent ook mijn eerste shiny, een full odds Bulbasaur :)

Happiness kan je verhogen door de pokemon een scoothe bell als held item te geven, een massage te geven (ik denk in Veilstone City?) en ermee te lopen. Je kan de stappentellerapp op je pokewatch gebruiken om stappen te tellen en vervolgens heen en weer fietsen op de cycling road onder Eterna City, dat is ook een aanrader als je veel eggs wil laten uitkomen, maar het is ook saaier dan in de gewone overworld lopen

• R-utger
Ik zit inmiddels op 370 pokedex en 72 uur speeltijd, 0 shiny’s tegengekomen…
Betekend overigens niet dat ik er geen heb O+

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
R-utger schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 09:34:
Ik zit inmiddels op 370 pokedex en 72 uur speeltijd, 0 shiny’s tegengekomen…
Betekend overigens niet dat ik er geen heb O+
Jij bent al ver in de korte uren O-) :o !
Ik zit momenteel op 50 uur met 5 badges.

• sandpatt
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 22:50
Musta schreef op maandag 20 december 2021 @ 21:09:

Friendship verhogen had ik een erg makkelijke manier voor, aangezien friendship ook stijgt door level up.
Je moet wel de E4 verslagen hebben.

1) Breed een ei van de pokemon en wandel deze uit zodat je een lvl 1 versie hebt.
2) Geef hem de sooth bell
3) Neem hem mee in je party en versla nogmaals de eerste 3 gyms. (de poke hoeft niet actief mee te vechten)
4) Hij zou genoeg levels gestegen moeten zijn om te evolven met max friendship.

• Aschtra
G_Dragon schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 09:48:
[...]

Jij bent al ver in de korte uren O-) :o !
Ik zit momenteel op 50 uur met 5 badges.
10 uur speeltijd, 6 badges.
Mag ik vragen wat jullie in al die uren doen? Grand underground bijvoorbeeld is nou ook weer niet zo spannend dat ik daar uren kan vertoeven. Na een uurtje merkte ik dat ik niet echt bijzondere spullen kreeg.

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Aschtra schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 14:20:
[...]

10 uur speeltijd, 6 badges.
Mag ik vragen wat jullie in al die uren doen? Grand underground bijvoorbeeld is nou ook weer niet zo spannend dat ik daar uren kan vertoeven. Na een uurtje merkte ik dat ik niet echt bijzondere spullen kreeg.
10 uur en 6 badges, wow!
Mijn uren gaan vooral in het trainen van Pokémons zitten, ik train zonder die Exp-share. Waardoor ik gemiddeld wel 10 uur bezig ben voordat ik verder ga met de volgende gym, ook heb ik al veel uren in The Grand Underground / online ruilen verspilt.

• NoTimeRemains
ik vind die legendary pokemon farmen well dodelijk saai zeg. beetje random tegen stenen aan hakken, wat weer helemaal niets met pokemon spelen heeft te maken.

60 uur en 322 gevangen

[Voor 9% gewijzigd door NoTimeRemains op 22-12-2021 01:36]

This is the Way.

• RangedNeedles
  • Niet online
NoTimeRemains schreef op woensdag 22 december 2021 @ 01:33:
ik vind die legendary pokemon farmen well dodelijk saai zeg. beetje random tegen stenen aan hakken, wat weer helemaal niets met pokemon spelen heeft te maken.

60 uur en 322 gevangen
Zelf zit ik er nog niet, maar inderdaad, was ook wel mijn gedacht hierover. Het is ook alsof elke nieuwe game het nog makkelijker maakt dan de vorige om de ooit oh zo coole legendaries gewoon te kunnen vangen. Als je dit vergelijkt met hoe je vroeger in bv. Ruby of Sapphire het instructieboekje moest gebruiken om braille te ontcijferen om aan de Regis te geraken, rollen legendaries nu praktisch van de band.

• RangedNeedles
  • Niet online
Verder lijkt het erop dat de nieuwe patch, 1.1.3, enkel de menuglitch aanpakt. Jammer. Ze hebben van de gelegenheid dus geen gebruik gemaakt om GTS of andere dingen toe te voegen. (Of non-glitch dingen te fixen zoals dat chainen dat blijkbaar niet altijd even goed werkt (iets met IVs).)

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
RangedNeedles schreef op woensdag 22 december 2021 @ 09:19:
Verder lijkt het erop dat de nieuwe patch, 1.1.3, enkel de menuglitch aanpakt. Jammer. Ze hebben van de gelegenheid dus geen gebruik gemaakt om GTS of andere dingen toe te voegen. (Of non-glitch dingen te fixen zoals dat chainen dat blijkbaar niet altijd even goed werkt (iets met IVs).)
Dat is zeker heel jammer! Want ze leggen de focus alleen maar op die menuglitch...
Aan de ene kant snap ik het ergens ook wel, maar vind het wel jammer dat er nog geen Wondertrade is.

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 03-06 22:03
G_Dragon schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 14:59:
[...]

10 uur en 6 badges, wow!
Mijn uren gaan vooral in het trainen van Pokémons zitten, ik train zonder die Exp-share. Waardoor ik gemiddeld wel 10 uur bezig ben voordat ik verder ga met de volgende gym, ook heb ik al veel uren in The Grand Underground / online ruilen verspilt.
Wait what, je kan de exp. share uitzetten/

PS4 PSN: Dazzler2120

• Sir_Lion
Dazzler2120 schreef op woensdag 22 december 2021 @ 10:21:
[...]

Door maar 1 pokemon tegelijk in je party te hebben.

Hopelijk gebruikt @G_Dragon wel pick-up pokemon voor de overige slots :P

• NoTimeRemains
RangedNeedles schreef op woensdag 22 december 2021 @ 09:18:
[...]

Zelf zit ik er nog niet, maar inderdaad, was ook wel mijn gedacht hierover. Het is ook alsof elke nieuwe game het nog makkelijker maakt dan de vorige om de ooit oh zo coole legendaries gewoon te kunnen vangen. Als je dit vergelijkt met hoe je vroeger in bv. Ruby of Sapphire het instructieboekje moest gebruiken om braille te ontcijferen om aan de Regis te geraken, rollen legendaries nu praktisch van de band.
ja ik heb een Garchomp met False Swipe en dan is t ultra balls gooien tot je een ons weegt.

This is the Way.

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Dazzler2120 schreef op woensdag 22 december 2021 @ 10:21:
[...]

Nee helaas niet, het is nu telkens 1 Pokémon in mijn party en dan levelen.
Als ik klaar ben met die Pokémon doe ik hem in een box en ga ik de volgende trainen.
Dit zijn wel dingen waar ik de makers liever mee bezig zie dan die dupe glitches te fixen.
Sir_Lion schreef op woensdag 22 december 2021 @ 10:23:
[...]

Door maar 1 pokemon tegelijk in je party te hebben.

Hopelijk gebruikt @G_Dragon wel pick-up pokemon voor de overige slots :P
Nee om eerlijk te zijn weet ik geen eens of ik wel een Pokémon heb die dit heeft :D

• Dazzler2120
G_Dragon schreef op woensdag 22 december 2021 @ 11:01:
[...]

Als ik klaar ben met die Pokémon doe ik hem in een box en ga ik de volgende trainen.
Dit zijn wel dingen waar ik de makers liever mee bezig zie dan die dupe glitches te fixen.
Nouja, het ene is een design choice (geen optie bieden om EXP. share uit te zetten) het andere is een bug, die redelijk als gambebreaking beschouwd mag worden - ik snap dat ze eerst met die bugs aan de slag gaan :+

• Sir_Lion
G_Dragon schreef op woensdag 22 december 2021 @ 11:01:
[...]

[...]

Nee om eerlijk te zijn weet ik geen eens of ik wel een Pokémon heb die dit heeft :D
Zijn best veel pokemon eigenlijk.

Pachirisu is er een, Munchlax is er ook een.

• Dazzler2120
Hmm ik ben ondertussen bij de 6de gym aanbeland. Team so far:
Infernape, Roselia, Togetic, Luxray & Gyarados.
Heb 1 slot in mijn party die ik gebruik om wat pokemons te evolven, totdat ik een permanente 6de pokémon eraan toevoeg. Ik neig er nu naar om Luxray eruit te halen wanneer ik Gible kan vangen (voor de ground / dragon coverage) aangezien ik voor waterpokemon Roselia kan gebruiken en voor flyers gebruik ik mijn nasty plot togetic met shock wave (en later thunder bolt).
Ik twijfel alleen of ik eerst roserade wil hebben, of eerst togekiss. Duurt volgens mij wel even nadat je de shiny stone op iron island haalt, voordat je de 2de stone vindt, toch?

• R-utger
Dazzler2120 schreef op donderdag 23 december 2021 @ 07:36:
Hmm ik ben ondertussen bij de 6de gym aanbeland. Team so far:
Infernape, Roselia, Togetic, Luxray & Gyarados.
Heb 1 slot in mijn party die ik gebruik om wat pokemons te evolven, totdat ik een permanente 6de pokémon eraan toevoeg. Ik neig er nu naar om Luxray eruit te halen wanneer ik Gible kan vangen (voor de ground / dragon coverage) aangezien ik voor waterpokemon Roselia kan gebruiken en voor flyers gebruik ik mijn nasty plot togetic met shock wave (en later thunder bolt).
Ik twijfel alleen of ik eerst roserade wil hebben, of eerst togekiss. Duurt volgens mij wel even nadat je de shiny stone op iron island haalt, voordat je de 2de stone vindt, toch?
Ik denk dat je Gible al wel kan vangen hoor, er is een plek onder die fietsbrug waar die kan spawnen.
Ik dacht dat je er kan komen bij 5 gyms.
Mocht je alle details willen weten, Google ;)

• de Foarsitter
R-utger schreef op donderdag 23 december 2021 @ 09:36:
[...]

Ik denk dat je Gible al wel kan vangen hoor, er is een plek onder die fietsbrug waar die kan spawnen.
Ik dacht dat je er kan komen bij 5 gyms.
Mocht je alle details willen weten, Google ;)
Je moet Strength kunnen gebruiken outside of battles om Gible te vangen. Dat kan na de zesde gym en dan heb je een behoorlijk verschil in levels tussen Gible en de rest

• Sir_Lion
de Foarsitter schreef op donderdag 23 december 2021 @ 09:50:
[...]

Je moet Strength kunnen gebruiken outside of battles om Gible te vangen. Dat kan na de zesde gym en dan heb je een behoorlijk verschil in levels tussen Gible en de rest
Dan beter via de Undeground na de Icicle gym badge.

• Dazzler2120
Na gym 6 ga ik inderdaad een Gible halen - het duurt niet lang om hem daarna te levelen tot een usable level.

• whahas
Is patch 1.1.4 er al?

Mijn berries groeien al weken niet meer. 😔

Keuzes maken de Mens

• RangedNeedles
  • Niet online
Da’s pas als we een nieuwe glitch vinden :')

• Dazzler2120

Whooo, Pokémon league verslagen :')
Hele game voelde vrij gemakkelijk aan, maar de pokémon league was toch wel een big increase in moeilijkheidsgraad t.o.v. de rest van het spel! Uiteindelijk was Togekiss wel echt de powerhouse van deze playthrough.
Ik heb overigens 2 boxes vol met gibles. Kon maar geen vinden met adamant nature. Nadat ik 2 boxen vol had, besefte ik me dat ik een Adamant Ralts in de box heb met synchronize... |:(
Die maar gebruikt voor een Gible en daarna een Sneasel te vangen met Ice punch.

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
@Dazzler2120 Gefeliciteerd! Mooi team, mag ik vragen waarom die Roselia niet is geëvolueerd? :P Ik moet het nog steeds de 6e gym gaan doen, maar het levelen neemt nog veel tijd in.

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
whahas schreef op zondag 26 december 2021 @ 22:18:
Is patch 1.1.4 er al?

Mijn berries groeien al weken niet meer. 😔
Oh? Groeien die berries niet meer sinds 1.1.3 ?
Ze zijn veel te druk bezig met die glitches waardoor ze de rest vergeten ..

• Dazzler2120
G_Dragon schreef op maandag 27 december 2021 @ 08:27:
@Dazzler2120 Gefeliciteerd! Mooi team, mag ik vragen waarom die Roselia niet is geëvolueerd? :P Ik moet het nog steeds de 6e gym gaan doen, maar het levelen neemt nog veel tijd in.
Gebrek aan evolution stones ;-) Moest een keuze maken met mijn shiny stone om eerst Togetic te evolueren of eerst roselia.
Roselia had al een hoge sp. atk waarbij ik ook wel gedacht had dat Togekiss echt een powerhouse zou worden na evolutie. Dus gekozen om die eerst te evolueren.

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Dazzler2120 schreef op maandag 27 december 2021 @ 08:31:
[...]

Gebrek aan evolution stones ;-) Moest een keuze maken met mijn shiny stone om eerst Togetic te evolueren of eerst roselia.
Roselia had al een hoge sp. atk waarbij ik ook wel gedacht had dat Togekiss echt een powerhouse zou worden na evolutie. Dus gekozen om die eerst te evolueren.
En van die keus heb je geen spijt gehad zo te lezen :P, die evolution stones zijn inderdaad niet zomaar te vinden. Nu verder met postgame? :)

• Dazzler2120
G_Dragon schreef op maandag 27 december 2021 @ 08:34:
[...]

En van die keus heb je geen spijt gehad zo te lezen :P, die evolution stones zijn inderdaad niet zomaar te vinden. Nu verder met postgame? :)
Precies ;-)
Weet dat ik een 2de shiny stone vind in de postgame ergens.
Ja, eerst eens ff zorgen dat ik alle sightings heb, zodat dex completed is & ik de national dex krijg, daarna de postgame eens induiken.
Hoe ziet jouw team nu uit dan aangezien je nog voor gym 6 bent?

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee