✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”
Sow! Flink aan het shiny hunten zie ik!G_Dragon schreef op maandag 27 december 2021 @ 08:56:
[...]
Oh dan kan je Rosalia al vrij snel laten evolueren, mocht je nog exclusives nodig zijn om op je Pokédex te voltooien doe gerust een PM ( Ik speel Diamond )
Oh wacht.. ik zit helemaal fout zie ik net naar een paar Youtube filmpjes, ik ben al bij de 7de gym ( wat dom van me ). Ik zal binnenkort wel even nieuwere foto's posten, want bij de onderstaande foto's had ik de 6e gym nog niet gehaald en minder geleveld ( Ben nu al +10 uur verder ).
[Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding]
Ik was eerst ook aan het twijfelen over Lucario - maar door de dubbele fighting typing dan in m'n team te hebben toch de keuze gemaakt voor Roselia.
Voor mij zou het of wel Torterra + Lucario geweest zijn als een koppel, of Infernape & Garchomp.
Maar dan heb je idd nog flink te levelen als je ze één voor één doet.
Zeker gym 7, 8 en pokémon league worden de levels van de trainers en de gym leaders opeens drastisch hoger. De leveling curve is een beetje gek over BDSP
Heb zelf ook Diamond. Denk dat ik binnekort eens alle routes afga en zo één voor één mijn dex ga completen (nadat ik de postgame klaar heb)
PS4 PSN: Dazzler2120
Ja en een beetje geluk gehad met online traden, want sinds die duplication glitch er is krijg je veel sneller shinys online. Wil straks met de Poké Radar zelf gaan hunten, want dat is een heel stuk leuker maar die heb ik momenteel nog niet.Dazzler2120 schreef op maandag 27 december 2021 @ 09:05:
[...]
Sow! Flink aan het shiny hunten zie ik!
Ik was eerst ook aan het twijfelen over Lucario - maar door de dubbele fighting typing dan in m'n team te hebben toch de keuze gemaakt voor Roselia.
Voor mij zou het of wel Torterra + Lucario geweest zijn als een koppel, of Infernape & Garchomp.
Maar dan heb je idd nog flink te levelen als je ze één voor één doet.
Zeker gym 7, 8 en pokémon league worden de levels van de trainers en de gym leaders opeens drastisch hoger. De leveling curve is een beetje gek over BDSP
Heb zelf ook Diamond. Denk dat ik binnekort eens alle routes afga en zo één voor één mijn dex ga completen (nadat ik de postgame klaar heb)
In het levelen voor elke gym zit gewoon heel veel tijd, het zou een stuk makkelijker kunnen maar ik weiger gewoon om gebruik te maken van die exp-share. Alleen bij de Gym leiders ontkom ik er helaas niet aan, heb namelijk dan wel mijn volle party nodig om soms te winnen. Jammer dat ze de moeilijkheidsgraad pas vanaf gym 7 & 8 hoger maken en niet alle gyms minimaal 5 Pokémons hebben gegeven en voor 60% een hogere moeilijkheidsgraad, zou de hele game een stuk leuker hebben gemaakt. De orginele Diamond was ook zeker een heel stuk moeilijker dan deze nieuwe

" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”
Heb hem voordat Brilliant Diamond uitkwam nog opnieuw gespeeld op de 3DSSir_Lion schreef op maandag 27 december 2021 @ 09:16:
Met de originele Diamond was je ook een stuk jonger met bakken minder ervaring dan je nu hebt. Dat geeft nu de indruk dat het toen echt moeilijker was.

Ik heb de gratis proefperiode gestart en zou graag 3 Pokémon willen ruilen om te evolueren.
Wie kan mij helpen?
Ik wil altijd helpen, maar ik kan pas vanavond na 18:00 ( Doe maar een dm met discord en friendcode ).Aschtra schreef op maandag 27 december 2021 @ 09:30:
Hi toppers,
Ik heb de gratis proefperiode gestart en zou graag 3 Pokémon willen ruilen om te evolueren.
Wie kan mij helpen?
Misschien is er iemand die wel kerstvakantie heeft en je eerder kan helpen

Ik heb dezelfde hulp nodig met twee van die van mij! Stuur jij een dm?Aschtra schreef op maandag 27 december 2021 @ 09:30:
Hi toppers,
Wie kan mij helpen?
Nee, lijkt alleen mijn game te zijn. Ik heb het al aan Nintendo gemeld, een week geleden, maar die hebben nog niet gereageerd.G_Dragon schreef op maandag 27 december 2021 @ 08:28:
[...]
Oh? Groeien die berries niet meer sinds 1.1.3 ?
Ze zijn veel te druk bezig met die glitches waardoor ze de rest vergeten ..
Sindsdien raak ik het spel amper meer aan.
Keuzes maken de Mens
Ik probeer de complete dex te halen, nu bijna 400 gezien/gevangen

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB
Ja graag!R-utger schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 20:51:
Iemand die deze week zin heeft om wat exclusives heen en weer te ruilen? Zelf speel ik SP.
Ik probeer de complete dex te halen, nu bijna 400 gezien/gevangen

Onderste zijn al 5 IV, maar probeer 6 te halen en shiny

Edit; eerste 6IV Eevee is binnen 😇
[Voor 4% gewijzigd door R-utger op 30-12-2021 13:00]
Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB
Nicee!R-utger schreef op donderdag 30 december 2021 @ 12:50:
Mocht iemand nog een Eevee nodig hebben![]()
Onderste zijn al 5 IV, maar probeer 6 te halen en shiny![]()
[Afbeelding]

Ongeveer 1-1,5 uur per Pokémon.whahas schreef op zaterdag 1 januari 2022 @ 17:58:
Hoe lang ben je daarmee bezig geweest?
De eggs hatchen is wel geestdodend, maar elke 1-2 minuten komt er een ei uit. Met kans dat het een Shiny is.
Ik gebruik de Madusa methode, voor details even Google.
Inmiddels ook Torchic (nu Blaziken) met 6 IV binnen

Het broeden heb ik nooit echt onder de knie gekregen. Knap!
Keuzes maken de Mens
Pittiger dan verwacht, vooral de beroemde Cynthia met haar sterke Garchomp.
Er zijn wat manieren waardoor het best snel en efficiënt kan gaan.whahas schreef op zaterdag 1 januari 2022 @ 22:20:
Jesus, ben jij zó snel daarmee?
Het broeden heb ik nooit echt onder de knie gekregen. Knap!
Als je al begint met een 6iv Ditto met het item destiny knot scheelt het een hoop.
Elke Pokemon heeft 6 iv’s, samen 12 dus.
Met de destiny knot worden er 5 iv’s al doorgeven op het ei. Dus de kans is groot dat het ei dan ook al 2 iv’s heeft met ‘best’.
Vervolgens wissel je die weer om bij de nursery zodat er 8/12 iv’s ‘best’ zijn.
De volgende egg’s kunnen dan wel 3/4 iv’s met ‘best’ hebben. Ook dan wissel je hem weer om.
Een egg met 5x best is redelijk snel te krijgen.
Dan zit je al op 11/12 iv’s die ‘best’ zijn.
Maar er is altijd 1 iv die random is, dus om 6x best te krijgen moet het ei dus 5x best van de ouders krijgen en die 6e is geluk en dat kost wat tijd.
De iv’s gaan van 0-31 (31 is best), dus zou je met 31 eggs er theoretisch moeten krijgen. Maar dan moeten ook de andere 5 iv’s goed overgenomen worden.
Conclusie: als je eenmaal je 5iv hebt, dan moet je gemiddeld 50 eggs hatchen voordat je 6 krijgt.
Ook zijn er nog andere manieren waardoor je meer eggs krijgt, sneller hatched en je moet kruislings fietsen

En daarnaast heb je in de meeste gevallen ook maar 5 IVs nodig. Als je een physical attacker hebt, dan heb je voor die pokemon geen 31 IV nodig in Special Attack. En vice versa.R-utger schreef op zondag 2 januari 2022 @ 10:18:
[...]
Er zijn wat manieren waardoor het best snel en efficiënt kan gaan.
Als je al begint met een 6iv Ditto met het item destiny knot scheelt het een hoop.
Elke Pokemon heeft 6 iv’s, samen 12 dus.
Met de destiny knot worden er 5 iv’s al doorgeven op het ei. Dus de kans is groot dat het ei dan ook al 2 iv’s heeft met ‘best’.
Vervolgens wissel je die weer om bij de nursery zodat er 8/12 iv’s ‘best’ zijn.
De volgende egg’s kunnen dan wel 3/4 iv’s met ‘best’ hebben. Ook dan wissel je hem weer om.
Een egg met 5x best is redelijk snel te krijgen.
Dan zit je al op 11/12 iv’s die ‘best’ zijn.
Maar er is altijd 1 iv die random is, dus om 6x best te krijgen moet het ei dus 5x best van de ouders krijgen en die 6e is geluk en dat kost wat tijd.
De iv’s gaan van 0-31 (31 is best), dus zou je met 31 eggs er theoretisch moeten krijgen. Maar dan moeten ook de andere 5 iv’s goed overgenomen worden.
Conclusie: als je eenmaal je 5iv hebt, dan moet je gemiddeld 50 eggs hatchen voordat je 6 krijgt.
Ook zijn er nog andere manieren waardoor je meer eggs krijgt, sneller hatched en je moet kruislings fietsen
Ja dat klopt, maar mijn OCD zegt wat andersSir_Lion schreef op zondag 2 januari 2022 @ 10:34:
[...]
En daarnaast heb je in de meeste gevallen ook maar 5 IVs nodig. Als je een physical attacker hebt, dan heb je voor die pokemon geen 31 IV nodig in Special Attack. En vice versa.

Vice versa is het zelfs zo dat je, in het geval van een special sweeper dus, je eigenlijk 0 IV wilt in Attack. Waarom? Als je tegenstander je confuset, doe je jezelf minder damage want da’s afhankelijk van je Attack stat. Maar goed, dan ga je wel al erg verSir_Lion schreef op zondag 2 januari 2022 @ 10:34:
[...]
En daarnaast heb je in de meeste gevallen ook maar 5 IVs nodig. Als je een physical attacker hebt, dan heb je voor die pokemon geen 31 IV nodig in Special Attack. En vice versa.

Het is trouwens ook niet makkelijk om voor 0 IV’s te gaan, had ik begrepen. Dus de mensen die een 0 IV speed stat willen (voor Trick Room), zijn dus ook wel even bezig

Nu even klaar met die eggs

Ik wil dan 4IV en 0 IV op Speed.
Dat is met de juiste Ditto op zich wel te doen.
Het probleem is alleen dat ik zo'n Ditto nooit heb gehad. Eerlijk gezegd heb ik ook nooit moeite gedaan om aan zo'n Ditto te komen overigens.
Nee, ik weet niet of ik zo'n Ditto nog wil. Ik weet niet of ik nog ga spelen. Ik kan nog steeds geen berries groeien. Ik hoop dat Nintendo volgende week eens antwoord gaat geven of dat er een patch komt.
Dat doet me denken dat ik nog steeds niet verteld heb over mijn nuzlocke...
Keuzes maken de Mens
Nu nog perfect en shiny tochR-utger schreef op zaterdag 1 januari 2022 @ 10:21:
Perfecte Pokemons breeden is wel verslavend

Ik zou graag zo'n eevee willen!R-utger schreef op donderdag 30 december 2021 @ 12:50:
Mocht iemand nog een Eevee nodig hebben![]()
Onderste zijn al 5 IV, maar probeer 6 te halen en shiny![]()
[Afbeelding]
Edit; eerste 6IV Eevee is binnen 😇
Heb evt high IV magikarp, charmander, bulbasaur, dratini of larvitar te ruil

Larvitar wil ik wel graagPazienza schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 10:12:
[...]
Ik zou graag zo'n eevee willen!
Heb evt high IV magikarp, charmander, bulbasaur, dratini of larvitar te ruil

Stuur je zo dadelijk een friendcode als ik thuis ben.
Is prima!R-utger schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 10:23:
[...]
Larvitar wil ik wel graagdie kan ik zelf niet vangen in SP
Stuur je zo dadelijk een friendcode als ik thuis ben.
Ik wil altijd wel helpen, die maar een PB met je Discord en FriendcodeSparksNL schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 20:46:
Heeft iemand binnenkort zin/tijd om mijn Graveler en Machoke heen-en-weer te ruilen om te evolueren? 😄

Je hebt een PB 😊G_Dragon schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 21:53:
[...]
Ik wil altijd wel helpen, die maar een PB met je Discord en Friendcode
Ja hoor, heb dacht ik nog wel een Larvitar van het breeden. Stuur maar een pm met je friendscode.SparksNL schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 14:08:
Heeft iemand een Larvitar -/ Elekid in de aanbieding? Ik kan eventueel ruilen met Shieldon/Sudowoodo 😄
Thanks maar inmiddels heeft G_dragon me al geholpen 😄R-utger schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 16:14:
[...]
Ja hoor, heb dacht ik nog wel een Larvitar van het breeden. Stuur maar een pm met je friendscode.
Gefeliciteerd! Zal even kijken of ik zo'n Ditto voor je hebSparksNL schreef op zondag 23 januari 2022 @ 09:41:
Na een poging of 6 is het gelukt. Wel wat geluk gehad maar dat hoort er een beetje bij 😄
[Afbeelding]
Ik wil me nu gaan wagen (poging tot) op het breeden. Heeft er iemand een hoog IV ditto over? 😬

Mijn vriendin vangt Dialga met full health en met slapende stats met gewoon 1 Pokéball.....

Ben aan t breeden geslagen na alle trades om wat moois te breeden en dan te levelen voor ik de 8ste badge ga doen en de E4. Dat breeden en egg moves/iv/naturs etc juist hebben is toch wel verslavend iedere keer

Iemand hier die toevallig die een Magmarizer extra heeft?
[Voor 10% gewijzigd door Musta op 23-01-2022 19:29]
NS FC: SW 2742 0448 8213
Nu heb ik beide Pokemon bij de nursery gedropt, maar hoe lang duurt het ongeveer voordat je een egg hebt? Kun je dit proces versnellen of slimmer aanpakken?
Edit: tijdens het op-en-neer fietsen voor het hatchen van m’n eerste egg wordt de ene na de andere uitgepoept 😄
Edit 2: oké dat hatchen duurt wel erg lang. Iemand een Pokemon met flame body over?
[Voor 28% gewijzigd door SparksNL op 24-01-2022 19:22]
Je kan een item fixen waardoor je nog iets sneller eggs krijgt. Weet alleen de naam even niet en het hatchen duurt toch al langer. Dus veel maakt het niet uit.SparksNL schreef op maandag 24 januari 2022 @ 18:53:
Dankzij G_Dragon een Ditto met 6 “best” IVs. Destiny knot ook in de pocket dus breeden kan beginnen.
Nu heb ik beide Pokemon bij de nursery gedropt, maar hoe lang duurt het ongeveer voordat je een egg hebt? Kun je dit proces versnellen of slimmer aanpakken?
Edit: tijdens het op-en-neer fietsen voor het hatchen van m’n eerste egg wordt de ene na de andere uitgepoept 😄
Edit 2: oké dat hatchen duurt wel erg lang. Iemand een Pokemon met flame body over?
Pokémon met flame body is wel cruciaal, dan is het ongeveer 2500 steps ipv 3500.
Is de ditto wel buitenlands? Want dan werkt de Madusa methode ook nog eens

En met een everstone kan je de nature van de Pokemon doorgeven

Heb er wel nog een paar over maar ben pas morgen weer on als je t dan nodig hebt let me know. Kan ik m wel tradenSparksNL schreef op maandag 24 januari 2022 @ 18:53:
Dankzij G_Dragon een Ditto met 6 “best” IVs. Destiny knot ook in de pocket dus breeden kan beginnen.
NS FC: SW 2742 0448 8213
Stuur maar even een PB met je friend code + discord 😄Musta schreef op maandag 24 januari 2022 @ 20:40:
[...]
Heb er wel nog een paar over maar ben pas morgen weer on als je t dan nodig hebt let me know. Kan ik m wel traden
Ik heb een vraag over het inzetten van TM items (TM09) deze kan ik koppelen aan een Pokemon (leren)
Dan zie ik een cd bij de Pokemon staan maar hoe leer ik of installer ik dat ding op de Pokemon?

👩🚀 -> Astronauts use Linux because you cant open Windows in space <- 🚀
Ik vermoed dat je de optie “Give to a pokemon” hebt gekozen. Je moet echter “use this item” kiezenHKLM_ schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 20:35:
Ik heb sinds gisteren Pokemon briljant diamant en het is lang geleden dat ik een Pokemon game heb gespeeld en het is hard na denken haha
Ik heb een vraag over het inzetten van TM items (TM09) deze kan ik koppelen aan een Pokemon (leren)
Dan zie ik een cd bij de Pokemon staan maar hoe leer ik of installer ik dat ding op de Pokemon?

Select * from fish
Thx dat was hem inderdaad, zit wat verstopt maar het is geluktZeehond schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 22:11:
[...]
Ik vermoed dat je de optie “Give to a pokemon” hebt gekozen. Je moet echter “use this item” kiezen

👩🚀 -> Astronauts use Linux because you cant open Windows in space <- 🚀
@Sir_Lion en ik hebben een Discord server opgericht om het uitdelen van Friendcodes en het ruilen een stuk makkelijker te maken!
Klik op de link om te joinen: Unofficial Wrench Pokemon Server

Dat was in het orginele spel ook al.WillemJanJansen schreef op zondag 6 februari 2022 @ 08:07:
Dit was een mooie… (spoiler - humor van de makers)
spoiler:kwam net bij dat huisje waar je een Haunter kan krijgen voor een Medicham. Heeft die trut er een everstone aan gehangen
Het originele nooit gespeeld. Vond dit wel grappig. Ze willen toch erg graag dat je met anderen gaat ruilen.
Deze spellen hadden gewoon een hele strakke deadline en moesten ruim voor PLA in de schappen liggen.
Goede kans dat ik door PLA mijn SP niet meer aan ga raken. Mede ook doordat ik nog steeds niets van Nintendo heb vernomen over mijn berry glitch.
Keuzes maken de Mens
M’n acid armor/ recover Gastrodon hield het fluitend uit tot alle PP van Palkia op was. Toen Palkia struggle gebruikte was de tweede Timer ball al raak.
Kunnen we de master ball nog even blijven poetsen. 🤠
- een Dialga voor een Palkia wilt ruilen?
- de drie Johto honden (Entei, Raikou, Suicune) voor de drie Kanto birds (Articuno, Zapdos, Moltres) wilt ruilen?
- een Spiritomb of Aerodactyl (Old Amber fossil) over heeft?
Ben dicht bij het vervolledigen van m'n living dex dus kan wel wat terugruilen. Dan rest me enkel nog het saaie grinden in de Underground naar Mysterious Shards, zucht

Ik heb wel een Palkia, Entei, Raikou, Suicune en volgens mij de old ember fossil ook voor je om te ruilenRangedNeedles schreef op maandag 7 februari 2022 @ 10:02:
Iemand die nog:
- een Dialga voor een Palkia wilt ruilen?
- de drie Johto honden (Entei, Raikou, Suicune) voor de drie Kanto birds (Articuno, Zapdos, Moltres) wilt ruilen?
- een Spiritomb of Aerodactyl (Old Amber fossil) over heeft?
Ben dicht bij het vervolledigen van m'n living dex dus kan wel wat terugruilen. Dan rest me enkel nog het saaie grinden in de Underground naar Mysterious Shards, zucht

Je mag me gerust een een pm sturen met je friendcode en discord of je joined de Discord groep

[Voor 9% gewijzigd door G_Dragon op 07-02-2022 10:09]
Is dat allemaal nog het resultaat van die kopieerglitch? En hebben ze dat al gefixt?G_Dragon schreef op maandag 7 februari 2022 @ 10:08:
[...]
Ik heb wel een Palkia, Entei, Raikou, Suicune en volgens mij de old ember fossil ook voor je om te ruilen
Je mag me gerust een een pm sturen met je friendcode en discord of je joined de Discord groep.
Er is nog geen 1.1.4 patch uitgekomen, dus nope. Ergens begin ik me al af te vragen óf deze nog gaat komen én ook wat meer gaat toevoegen dan enkel die gepatchte glitch. Zo wachten we nog altijd op HOME support en het GWS....WillemJanJansen schreef op maandag 7 februari 2022 @ 10:31:
[...]
Is dat allemaal nog het resultaat van die kopieerglitch? En hebben ze dat al gefixt?
Ja ik heb hem een keer gebruikt om zoals nu mede-Tweakers blij te mogen makenWillemJanJansen schreef op maandag 7 februari 2022 @ 10:31:
[...]
Is dat allemaal nog het resultaat van die kopieerglitch? En hebben ze dat al gefixt?

Een soort zeldzame pokemon inflatie omdat er nu ineens zoveel in omloop zijn.
Jah, misschien wel... Nu goed, ergens heb je dit al wel met shinies, vind ik. "Tegenwoordig" krijg je bij elke scheet een shiny legendary of wordt het je toch (veel) makkelijker gemaakt. Ik denk nu bijvoorbeeld aan die post-game Dynamax Adventures(?) in Sword & Shield waar je 1/100 kans hebt voor 'n shiny legendary. Da's toch wel heeeeel wat meer dan de standaard 1/4096WillemJanJansen schreef op maandag 7 februari 2022 @ 10:41:
Ik kan ook niet wachten tot GWS komt, maar ik denk dat dat wel één grote legendary/ starter spam gaat worden, nu je met één handeling bijvoorbeeld 3 Palkia's + item kopieert.
Een soort zeldzame pokemon inflatie omdat er nu ineens zoveel in omloop zijn.

Het verliest allemaal zo'n beetje z'n status op deze manier. Op een manier jammer wel. En toch heb je nog altijd genoeg mensen die letterlijk 50+ of zelfs 80+ uur dumpen in het resetten van de game tot ze een shiny starter hebben

[Voor 5% gewijzigd door RangedNeedles op 07-02-2022 10:49]
Pokémons en/of items clonen kan nog steeds.WillemJanJansen schreef op maandag 7 februari 2022 @ 10:31:
[...]
Als je weet hoe, is het echt kinderspel om te doen.
Geen wonder trade, geen global link etc...
Buiten online om is het wel een prima spel, ik heb bewust geen Arceus genomen omdat ik geen zin heb in allemaal "nieuwe dingen."
Ook is er nog geen event geweest, wat ik wel erg jammer vind.
Zo bloed de game een beetje dood mede door de nieuwe game
Hebben jullie dat ook ?
Hier ben ik het mee eens, want had maximaal 1 maand na release wel verwacht dat Wonder Trade uit zou komen maar we zitten nu nog steeds zonder ...R-utger schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 17:02:
Ik vind het ook jammer dat er nog geen wonder trade is.
Ook is er nog geen event geweest, wat ik wel erg jammer vind.
Zo bloed de game een beetje dood mede door de nieuwe game

nieuws: Patch Pokémon Diamond en Pearl-remake blokkeert ruilen van "gekloonde...
Patch 1.2
Keuzes maken de Mens
https://diamondpearl.pokemon.com/nl-nl/shop/shaymin/
Het zogenoemde item 'Oak’s Letter' wordt vanaf maandag 28 februari 2022 verspreid. Je kunt Oak’s Letter verkrijgen door in je spel via de functie 'Mystery Gift' de optie 'Get via Internet' te selecteren. Dit item is verkrijgbaar tot zondag 27 maart 2022 om 15:59 uur (CET).
[Voor 0% gewijzigd door x280 op 28-02-2022 14:34. Reden: typo]
Wat voor metadata zou Nintendo allemaal binnen halen met dit soort acties?
Keuzes maken de Mens
Dupen kan nu niet meer, maar de items heb ik nog wel allemaal.
Ook moet je geen gedupte dubbel hebben, die zijn niet te gebruiken of te ruilen.
Ik heb een aantal shiny gedupte Pokemons, maar kon daar wel gewoon online mee in een battle

Alle dubbele heb ik vrijgelaten voordat ik de update deed.
Nu nog snappen waar route 224 is, maar ik kom er wel.
Nee, mijn berries groeien nog steeds niet.
Keuzes maken de Mens
Wil je het weten?whahas schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 11:12:
Ik heb de brief.
Nu nog snappen waar route 224 is, maar ik kom er wel.
Nee, mijn berries groeien nog steeds niet.
Door de cave heen en uiteindelijk kom je er.
Daar staat prof Oak.
Ik daag je uit om te drukkenwhahas schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 11:31:
Nee, maar toch bedankt. Als ik het opgeef ga ik wel op je spoiler klikken!

Daarnaast las ik op Pokémon United iets over een national dex. Die heb ik niet.
Edit:
[Voor 36% gewijzigd door whahas op 01-03-2022 12:23. Reden: Ik ben in de cave geweest.]
Keuzes maken de Mens
Kom alleen tegenstrijdige berichten tegen namelijk.
Of een ander Pokemon spel op de Switch?
Pokémon spellen zijn helaas/gelukkig niet in het Nederlands te spelen.Hopjesvla79 schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 10:41:
ik had net al de graag al in Spielerij gepost maar wellicht dat dit het betere topic is (kwam er nu pas achter dat het er is). Maarrrr...is dit spel in het Nederlands te spelen voor mijn 7 jarig neefje?
Gewoon (net als ons vroeger

Mijn neefje heeft Pokémon Let's Go ook uitgespeeld toen hij 7 was.
[Voor 43% gewijzigd door Flapperbol op 18-05-2022 10:56]
Opa hier speelde op een Atari7800.. het enige Engels was: Player 1 en Player 2

Nee dit spel is niet in het Nederlands te spelen, net als ons vroeger zou je neefje het spel in het Engels moeten spelen. Als je het positief bekijkt is het direct een les Engels die hij dan met plezier mee krijgt, ik heb ook op die manier een aantal Engelse woorden geleerd als kindHopjesvla79 schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 10:41:
ik had net al de graag al in Spielerij gepost maar wellicht dat dit het betere topic is (kwam er nu pas achter dat het er is). Maarrrr...is dit spel in het Nederlands te spelen voor mijn 7 jarig neefje?

EDIT: En daarbij zijn de games vergeleken met vroeger een stuk makkelijker geworden door die Exp Share.
[Voor 7% gewijzigd door G_Dragon op 18-05-2022 11:39]
Tegelijkertijd zijn kinderen tegenwoordig verwend. 😉
Aangezien je niet echt af kunt gaan, zou ik zeggen dat het kan. Ze kunnen er dagen zoet mee zijn, wellicht zelfs weken of maanden.
Keuzes maken de Mens
Ik zal het echt niet weten, maar kan het deze week wel even testen voor je?Soccer98 schreef op zondag 19 juni 2022 @ 11:22:
Kort vraagje van mijn kant: ervaren anderen ook dat Pokemon ruilen in de Union Room niet echt werkt met link codes? Ik kom altijd in lege ruimtes.
Alleen gisteren verloor ik van the Champ, helaas moet je dan helemaal opnieuw beginnen.
Heeft iemand goede tips om the champ te verslaan?
Leuk spel verder.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 4 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Met welke Pokémon had je het meeste moeite?
Wil je items gebruiken? / Gebruik je items?
Keuzes maken de Mens
Cynthia wordt dan ook gezien als de sterkste trainer van alle gamesMars18 schreef op donderdag 3 november 2022 @ 07:55:
Deze week sinds lange tijd bezig met Pokemon Diamond, totaal 53 uur gespeeld. Ben voor het eerst in een Pokemon game bij de final four, die versla ik redelijk makkelijk.
Alleen gisteren verloor ik van the Champ, helaas moet je dan helemaal opnieuw beginnen.
Heeft iemand goede tips om the champ te verslaan?
Leuk spel verder.

Dank voor de berichten, zit al in een party met een paar Pokemons. Anders maar opnieuw ladende Foarsitter schreef op zondag 6 november 2022 @ 07:53:
[...]
Cynthia wordt dan ook gezien als de sterkste trainer van alle gamesStealth rock kan helpen, zodat iedere pokemon direct wat damage krijgt
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 4 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen