• Jasper79
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 24-04 17:21
Ik heb touch to connect aan staan

• canonball
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:43
jongbj schreef op zondag 19 april 2026 @ 18:42:
Battery drain heb ik al vaker gehad bij mijn sloten. Dit licht eigenlijk altijd aan een kapot schermpje. Heb met 3 sloten inmiddels al 10+ schermpjes versleten (onder garantie) en er mee op gehouden. Gewoon schermpje loskoppelen en de battery drain is verdwenen. Er is eigenlijk van de 3 sloten maar 1 waarvan ik het schermpje ooit gebruik, en die doet het gelukkig nog.
Ik heb nu ook mijn schermpje los gemaakt, en inderdaad blijft de batterij nu goed (1week, nog 94%). Gezien dat je een scherm los kunt kopen, maar als je er al 10 versleten wil ik dat eigenlijk niet doen.

Touch to open maakt me niet zoveel uit. Een pincode en 9v batterij voor nood ook niet.

1 functie mis ik echter: het zit op een buiten deur die niet vanzelf dicht valt, ik wil dus kort kunnen drukken aan de buitenkant zodat het op slot gaat.

Zal eens proberen als ik touch to open uit het account disable en het display weer inschakel, of dat ook goed gaat. (mocht iemand dat al geprobeert hebben, hoor ik het graag :)

• Jasper79
Sluiten dmv drukken zit er op.
Als je de deur dicht trekt en dan binnen een paar seconden op het scherm drukt gaat hij op slot.

• canonball
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:43
Jasper79 schreef op donderdag 23 april 2026 @ 09:28:
Sluiten dmv drukken zit er op.
Als je de deur dicht trekt en dan binnen een paar seconden op het scherm drukt gaat hij op slot.
klopt, maar ik heb het scherm/knop aan de buitenkant nu los gehaald ivm batterij problemen.

Dat de display functie niet werkt maakt met niet zo veel uit, maar de knop functie wil ik graag terug. Echter wel dat de batterij niet weer opnieuw leegloopt als ik het aansluit.

Ik ga dus testen als ik touch to open uitzet (en alle ongebruikte accounts verwijder), en het display weer aansluit, of de batterij nog steeds goed gaat.

• rnldhfmmm
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 05:39
Sinds ik de Shelley buttons weer heb verwijderd is er totaal geen batterij drain meer bij mij.
In een week van 30% naar 29% is gewoon keurig.

• Jasper79
Bij mij laad hij wel ontzettend snel, in een paar minuten geeft hij alweer 100% aan.

• MartijnMartijn
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 24-04 13:57
Mijne staat inmiddels op V&A. Ik wilde heel graag dat het goed ging werken: had al naar een cilinderbediende kruk gekeken. Helaas ging dat niet zonder de hele deur aan te passen. Enorm jammer, want openen ging echt top!

• misterming
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 00:13
Hoi, sinds gisteravond heb ik last van dat de bridge niet verbonden is met wifi. Alle andere devices werken gewoon. Ik heb de bridge uit het stopcontact gehaald en opnieuw ingeplugd. Ik heb de bridge opnieuw geconfigureerd. Tot nu toe heeft het allemaal niet mogen baten. Het licht is continu blauw.

Het slot werkt, zowel mer code als Bluetooth Touch to open.

Ik zie op status.loqed.com dat het Json gateway operationeel is, zij het dat het oranje gekleurd is. En bij “recent events” zie ik een aantal meldingen dat “Keyword has not been found”.

Heeft iemand anders hier ook last van?

• KSR
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KSR

Ik merk wel dat als ik mijn deur dicht trek, ik steeds harder de deur moet dicht trekken wil er in het scherm komen te staan "Touch to close".
Nu is dat niet zo'n probleem omdat als ik 500m van mijn huis vandaan ben de deur toch op slot gaat, maar het heeft altijd goed gewerkt.

Be Stronger Than Your Excuses

Pagina: 1 ... 29 30 Laatste