Probeer eens of je donkere scènes in een serie als Narcos Mexico op de XJ95 kan kijken in Dolby Vision. Ook het nieuwe Clickbait (Netflix) is een goede test. Ik vind het op mijn 75XF9005 echt niet mooi in een totaal verduisterde woonkamer. SDR content is geen probleem en zeer overtuigend (mits de TV goed is afgeregeld), maar HDR blijft gewoon zwak op LCD TV's als het licht uit gaat.Funky22 schreef op maandag 8 november 2021 @ 10:31:
Toch ook maar eens de 85X95J gaan testen met oa Netflix, al die yt reviewers ben je dus niks mee 99% laten ze demo materiaal zien of games, bv steams of sdr materiaal zie je amper
De blooming zou toch echt zeer goed onder controle zijn met de X95J, op oa het app/starts scherm zou je het wel zien maar in content zou de X95J dit blijkbaar heel goed onder controle hebben, bij het app/startscherm is er blijkbaar geen local dimming.
Ps5 zit er ook aan te komen met oa FF7, dit is nu geen spel wat je 1 uurtje per dag gaat spelen met dit in het achterhoofd voelt een Lcd toch wat geruster, met Oled is het kwestie om je gezond verstand te gebruiken met lcd moet je daar niet meer na omzien
Nu als het verschil in kwaliteit immens is hou ik het gewoon bij Oled maar €400 (krijg nog €500 cashback terug) bijleggen voelt toch ook een heel stuk fijner dan €2500 bijleggen (€1750 na cashback)
Zou ook als ik voor de X95J ga en de Oled retour is een dag op men oude Tcl 75" moeten tv kijken want dit was de tv vanwaar ik ging upgraden.
Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2