gewoon geen mensen bekeren... van tijd tot tijd is er een beweging in de markt. Of schandaal van facebook... dan lopen veel weg... en langzaam terug.... politiek... telegram om nu veel oorlogsverhalen te delen... we chat omdat het chinees is.... ik conformeer me niet aan wat een ander wil.Eiríkr schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 12:26:
Kijk eens aan, er is een topic voor Signal.
Toch maar eens oppakken want ik gebruik het nu een tijdje met mijn vriendin en we zijn erg tevreden. Moet zeggen dat het een prima alternatief vormt voor WhatsApp en Telegram zoals wij het gebruiken.
Familie, vrienden, kennissen en collega's mee krijgen is haast geen beginnen aan. Uiteraard, echte vrienden of familie bellen me maar of nemen de moeite Signal te installeren. Tot op zekere hoogte ga ik daarin mee. Maar WhatsApp volledig verwijderen voelt nog niet goed. Vooral voor vrienden en familie WhatsApp groepen.
Hoe gaan jullie daar mee om?
En als die ander alleen op telegram zit omdat dat hem beter lijkt, niet mijn probleem. Je bepaald je eigen sociale cirkel, of buurt app je ook maar in wil zitten.
no comment