• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ben een tijdje gestopt, maar ben nu weer bezig (weer aangestoken na het kijken van een paar YouTube-filmpjes...). Gisteren die rapper gevonden, Jah rune. Aangezien ik ook nog 2 surs in m'n stash heb zitten, kan ik nu dus een Enigma maken... :D

Ik bedoel, een Tesladin lijkt me ook wel erg cool, maar een Enigma is voor iedere class handig (op sorc na dan), dus minder kans dat ik er spijt van krijg. Als nu nog een keertje die Lo-rune ook wil droppen (voor Grief en Fortitude), zou dat erg fijn zijn. :P

• Py.
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09:16
Volgens de Japanse Blizzard site 6 oktober nieuwe Ladder en daarnaast amulet/charms om door de resistances heen te komen terwijl je zelf ook wat kwijtraakt:
NEW "WEAKENING" AMULET
On Hell difficulty, many monsters gain resistance to certain damage attributes. At 100% resistance, monsters are completely immune to certain damage attributes. Due to the limited ways to reduce a monster's Absolute Resistance, very few builds in Diablo II Resurrected allow you to level up and collect items across all zones. This has resulted in some builds not getting enough benefits in the current raid zones, not gaining experience as much as they should and most of all, taking away from the fun in the zone. I'm here.

So, to expand the variety of class builds, we 've added 6 new Unique Grand Charms that, when in your inventory, grant certain monster elemental resistances. to be disabled.

Also related to this is the new keyword Sunder . If the monster had full resistance to a particular damage attribute, this keyword will reduce that resistance to 95% regardless of the initial percentage of resistance, negate the full resistance, and take damage of that attribute. It is something that allows you to give Weaknesses are applied before other resistance reduction effects are calculated and only affect non-player units . These new amulets only drop from Rare, Unique, and Champion Difficulty monsters in Raid Zones. However, this new unique amulet (large) has one drawback. These reduce the monster's resistance, but also reduce the resistance of the player of the same attribute themselves, so the player takes more damage from that attribute. During the PTR, Talismans of Weakness will not drop from monsters and can only be tested through the PTR Character Templates listed later in this blog.

black crack
Weakens enemy's magic immunity
Magic resistance –50%

eating bones
Weakens enemy's physical immunity
Increases physical damage taken by 25%

sweet frost
Weakened enemy cold immunity
Cold Resistance –75%

rift in heaven
Weakened enemy lightning immunity
Lightning resistance –75%

piercing flame
Weakened enemy fire immunity
Fire Resistance –75%

rotting scars
Weakened enemy immunity
Poison resistance –75%
Nieuwe PTR patch volgt dus ook vanavond.

Via Google Translate: https://news-blizzard-com...x_tr_hl=en&_x_tr_pto=wapp

Engelse versie is nu ook live, 6 oktober nieuwe Ladder: https://news.blizzard.com...2-5-terror-zones-now-live

• duke99
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-05 10:05
Die nieuwe Sunder charms zou het spelen met een sorceress wel een stuk leuker maken.
Ik speel veel solo (PS5) en zeker in Hell is dat met een sorc. erg lastig.

Canon 80D | Sigma 17-50 mm F2.8 EX DC OS HSM | Canon EF-S 55-250mm F4-5.6 IS STM | Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS II

• Gaius
  • Niet online
Afaik is dat hele terror zones geneuzel voorlopig toch ladder only. Logisch natuurlijk. 8)7

• duke99
Zijn er hier mensen die een Diablo Clone event hebben meegemaakt op consoles?

Canon 80D | Sigma 17-50 mm F2.8 EX DC OS HSM | Canon EF-S 55-250mm F4-5.6 IS STM | Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS II

• Jinn
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-06 18:17
Patch 2.5 is now live

[Voor 15% gewijzigd door Jinn op 23-09-2022 20:42]

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13:07
Omdat ik het chill vind om een privé lobby te hebben, heb ik een tweede D2R key gekocht sinds deze momenteel in de aanbieding is. Helaas is het draaien van twee D2R instances op een enkele PC niet meer zo eenvoudig als het kennelijk voorheen was. Een alternatief is om een tooltje aan te schaffen waarmee dit mogelijk is.

Zijn er hier mensen die al dergelijke oplossingen gebruiken? Volgens mij is het allemaal volgens de regeltjes, maar blijf het altijd een beetje dodgy vinden, dus enige bevestiging is welkom :)

Edit: Na een beetje gepriegeld te hebben, kan ik prima zonder toevoeging van third-party tools twee instanties van D2R draaien door een handle te sluiten die naar andere instanties van de game zoek via ProcessExplorer.

[Voor 18% gewijzigd door Seroczynski op 30-09-2022 16:43]

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

• Earthlump
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 03-05 16:57
Zijn er hier mensen die van plan zijn een Ladder S2 poppetje te maken? En zo ja zijn er mensen die het gezellig vinden af en toe stukjes co-op te spelen?

• Neoseer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-05 16:56
Earthlump schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 16:50:
Zijn er hier mensen die van plan zijn een Ladder S2 poppetje te maken? En zo ja zijn er mensen die het gezellig vinden af en toe stukjes co-op te spelen?
Ik ga wel Season 2 spelen idd. Ik speel niet vaak, maar ben van plan om of een druid of een barb te starten :)

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 30-05 15:04

Lapras

Ice beam

Ik waarschijnlijk ook, maar speel dan vooral op de PS5, dus ik weet niet of je veel aan me hebt.

• Earthlump
Neoseer schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 15:37:
[...]

Ik ga wel Season 2 spelen idd. Ik speel niet vaak, maar ben van plan om of een druid of een barb te starten :)
Ik speel op zich wel heel regelmatig. Maar niet die-hard alleen maar D2R. Ik heb voor nu het doel om een stel sunder-charms te vinden en mee te nemen naar mn non-ladder characters op het eind van het seizoen. Mocht je stukjes co-op willen doen laat het me even weten. Mijn S2 build zal een Fire-druid zijn.
Lapras schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 16:50:
Ik waarschijnlijk ook, maar speel dan vooral op de PS5, dus ik weet niet of je veel aan me hebt.
Ik zit op PC :|

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10:17
Weet iemand of het nieuwe season/ladder al begonnen is ? kan er helemaal niets over vinden.

Edit : gevonden, begint om 2u vannacht.

[Voor 19% gewijzigd door Visgek82 op 06-10-2022 15:45]

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, 6800 XT, MSI B650 Tomahawk, 2tb NVME

• Earthlump
Visgek82 schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 15:28:
Weet iemand of het nieuwe season/ladder al begonnen is ? kan er helemaal niets over vinden.

Edit : gevonden, begint om 2u vannacht.
Ik ben nu niet bij mn pc om het te verifiëren, maar ik vind online een start tijd van 6 okt 2:00 a.m. CEST.

Is het dan niet ‘2u vanmorgen’?

Anders zou het 7 okt zijn toch?

[Voor 3% gewijzigd door Earthlump op 06-10-2022 18:57]

• Py.
Ze zijn niet zo goed met tijdzones bij Blizzard, Ladder S2 start over 7 uur, dus 7 oktober 02:00. Ik ben in ieder geval morgen en zaterdag ladder aan het spelen, daarna pas vrijdag weer met als voornaamste doel wat sunder charms verzamelen en eens kijken hoe goed lvl 99 haalbaar is met TZ.
Zodra het over een tijd ook in SP beschikbaar is maar eens kijken naar de lvl 99 hardcore trophy :')

• Earthlump
Wat een flauwe notatie van de start tijd is dat dan zeg.

Tijdens mijn niet heel serieuze farm van een paar dagen de in TZ's hier en daar heeft mijn lvl 96 pally er toch een paar balkjes xp bij. Gevoelsmatig was dit meer dan ik normaal tijdens Chaos Sanctuary runs kreeg. Maar daarbij wel de kanttekening dat ik de TZ's wel echt heb uitgekozen op mob density, en ik natuurlijk geen hard bewijs heb.

Het gaf mij wel het gevoel dat 99 beter haalbaar zou moeten zijn. Dit alles solo overigens.

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10:17
Earthlump schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 18:56:
[...]

Ik ben nu niet bij mn pc om het te verifiëren, maar ik vind online een start tijd van 6 okt 2:00 a.m. CEST.

Is het dan niet ‘2u vanmorgen’?

Anders zou het 7 okt zijn toch?
Het start ook de 7de. de start datum is iets vertraagd, is wat ik ervan begrepen heb.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, 6800 XT, MSI B650 Tomahawk, 2tb NVME

• Red Griffin
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-06 03:05
Mijn summoner necro start char is nu bijna 80 en zit in act5 hell - nog ancients doen en Baal, maar dat zal geen problemen opleveren.

Onderweg heb ik niet zoveel gevonden. De paar uniques die ik vond waren gelukkig wel bruikbaar.

De eerste was een Woestave voor de NM act 2 might merc. Ik heb deze meteen geupgrade naar exceptional, want de damage is laag. Vervelend is de Freeze, zodat je minder corpses hebt voor CE. Wel heel goed voor bosses, samen met Clay Golem + Decrepify: alle bosses gedaan zonder enige problemen.

In NM 2x Skin of the Viper Magi gevonden. Altijd heel handig. Alleen Bone en Enigma runewords zijn beter.

In Hell vond ik een Gaze met 8 life leech. Mooi voor de merc. Deze had een magic circlet met 7 ll in gebruik als enige leech source. Zijn huidige chest plate is nog steeds een rare breastplate met 2 sockets. Hij is nog erg kwetsbaar door lage schade/leech etc.

Travincal Hell was lastig. Ik besloot een 2e character te maken om te gaan farmen voor een Preserved Head met +skills raise/mastery skeletons voor Rhyme runeword. Een holy fire paladin is daar heel handig in. Een goede vinden is echter niet eenvoudig. Ik had veel geluk met een +3 raise skelly / +3 terror na een aantal uren rennen. Moest wel een socket quest opofferen voor de 2 sockets.
Terror kwam goed uit om de merc te beschermen. Hiermee was Act3 verder snel achter de rug.

Act4 Hell Plains of Despair gaf zomaar een Shako! Ik had een 3sock perf topaz crown in gebruik op dat moment. Armorer gaf Pul rune.. de hoogste tot nu toe. Random monster in Chaos gaf een Tal armor xD
Diablo is met zijn gefixte fire skill nu zeer gevaarlijk voor summons. Heel veel slow komt zeer goed van pas: ik had een grote hoeveelheid. Alle overleefden deze keer.

Nog totaal niets gevonden in Act5.

• Axewi
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:06
Is er toevallig iemand die mij vanaf act 3 hell wil boosten (ladder) incl baal kill in ruil voor mijn hell forge?

Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.

• Gaius
  • Niet online
Na 4x iets teveel geluk te hebben (4x Sur-rune gevonden...), gisteren eindelijk een Lo-rune gevonden, dus gelijk een Grief gemaakt. 8)

Volgens mij een prima roll. Enfin, direct daarna maar even m'n stash wat opgeschoond. Van wat meuk bekijken of ik ze nog wilde bewaren. Zo ook een Crystal Sword met 5 sockets... Nah, die heb ik toch niet meer nodig, ik heb nog een aantal Phase Blades met 5 sockets tenslotte. Dus hop, weg ermee.

Oh ja, ik was nog een Ohm-rune aan het bewaren. Mocht ik er nog één vinden, dan had ik ze kunnen cuben tot een Lo-rune tenslotte. Even kijken wat ik daarmee kan maken. Oh leuk, een Call of Arms, die heb ik nog niet. Even opzoeken wat daar de beste base voor is. Ah... een Crystal Sword met 5 sockets, want die heeft niet zo'n hoge dex-requirement. Rip. |:(

Nou ja, die base komt wel goed. Ondertussen is het tijd om keys te gaan farmen om te proberen om een torch te krijgen. :)

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-06 06:59
nog lui die HC spelen, en toevallig wat kunnen helpen in A3 Hell.. :D
Inmiddels in A5, HF gaf Ist en had al 1 uit A1. Dus no2 :)

[Voor 30% gewijzigd door pstalman op 21-10-2022 19:23]

PC -- GW -- Oude pc -- D3

Het is ongelooflijk. Maar ik heb voor de gein het spel eens opgestart en ben een hc barb ladder begonnen. Eens zien hoe ver ik kom. :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

RustStorm schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 22:15:
Het is ongelooflijk. Maar ik heb voor de gein het spel eens opgestart en ben een hc barb ladder begonnen. Eens zien hoe ver ik kom. :)
En zojuist, level 16, RIP. Haha door gewoon een ordinaire skeleton archer met een critical strike op het juiste moment.

Gelukkig alle runes in een shared stash tab gedaan. Kan redelijk eenvoudig opnieuw beginnen. :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

• pstalman
Ik ben inmiddels met 2de account ook in hell beland, van laatste FG een ik set gehaald en kan nu solo baal runs doen met pala en barb combi.
Nog niet echt super drops gehad, op de Eth skullders na :D
En had al Eth Tarnhelm.

[Voor 6% gewijzigd door pstalman op 24-10-2022 08:06]

• Seroczynski
@pstalman @RustStorm Ik speel uitsluitend HC met een maatje, en doe samen met hem een soort van SSF. Het is meer dat wij niet traden en enkel werken met de drops die wij krijgen, maar delen daar dan wel weer in. Mocht je nog hulp nodig hebben moet je maar een seintje geven.

• pstalman
Seroczynski schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 09:39:
@pstalman @RustStorm Ik speel uitsluitend HC met een maatje, en doe samen met hem een soort van SSF. Het is meer dat wij niet traden en enkel werken met de drops die wij krijgen, maar delen daar dan wel weer in. Mocht je nog hulp nodig hebben moet je maar een seintje geven.
Ik ga de rest van het seizoen hetzelfde doen, de IK set is alleen voor de 2de groep bij baalruns, anders duurt het zo lang met pala/merc.
Speel meestal alleen in het weekend, door de weeks vaak Hearthstone :D
Mijn ingame id is patrick#1287

Heb sinds een paar weken terug een nieuwe widescreen in gebruik, maar wat blaast mijn Videokaart nu met deze resolutie :D Hoef de verwarming niet meer aan als ik er dicht bij zit _/-\o_

[Voor 14% gewijzigd door pstalman op 24-10-2022 17:11]

Ik ben nieuwe barb gestart na het overlijden van de vorige. Inmiddels gelukt om op level 20 in act 3 te komen. Duriel is en blijft toch wel de meest spannende act boss als je het mij vraagt. :)

Morgen weer verder. Ben benieuwd hoe mij act 3 gaat bevallen. Normaliter ben ik niet zo van deze act...

• pstalman
RustStorm schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 22:31:
Ik ben nieuwe barb gestart na het overlijden van de vorige. Inmiddels gelukt om op level 20 in act 3 te komen. Duriel is en blijft toch wel de meest spannende act boss als je het mij vraagt. :)

Morgen weer verder. Ben benieuwd hoe mij act 3 gaat bevallen. Normaliter ben ik niet zo van deze act...
a3 probeer ik meestal ook zo snel mogelijk te doen, toen ik mijn barb booste ben ik gewoon een game met meph complete gejoined, en daar met ander char van wp terug naar trav lopen (en alles killen) zodat de barb de wp heeft, nieuwe game die barb maakt en je hebt wp. Wel weer alles killen onderweg naar meph, kan barb er rustig achteraan.

pstalman schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 07:30:
[...]

a3 probeer ik meestal ook zo snel mogelijk te doen, toen ik mijn barb booste ben ik gewoon een game met meph complete gejoined, en daar met ander char van wp terug naar trav lopen (en alles killen) zodat de barb de wp heeft, nieuwe game die barb maakt en je hebt wp. Wel weer alles killen onderweg naar meph, kan barb er rustig achteraan.
Ik heb geen andere character. Is de eerste hc op ladder. :) probeer het solo voor elkaar te krijgen. Vind ik wel een leuke uitdaging.

• pstalman
RustStorm schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 07:33:
[...]

Ik heb geen andere character. Is de eerste hc op ladder. :) probeer het solo voor elkaar te krijgen. Vind ik wel een leuke uitdaging.
je kunt het ook solo, alleen moet je dan zelf rennen vanaf trav naar wp :)

• pstalman
naja internet ineens plat en HC char neer...

pstalman schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 06:54:
naja internet ineens plat en HC char neer...
:-( RIP

Ik heb al een paar dagen geen stap gezet binnen D2R. Kantoor is even tijdelijke opslagplaats geworden :P

• mr. nice
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 01-06 05:35
Dit seizoen heb ik al meer lost connection ervaren dan het hele vorige seizoen.

Ladder softcore Lvl 95 whirlwind mf barberian met 1 grief nu. :)

Tot nu toe gevonden een soj,ohm,sur,ber,2xist

[Voor 4% gewijzigd door mr. nice op 30-10-2022 13:43]

• pstalman
Nieuwe geboost bij a3 NM neer, op ene pc beeld donkerder dan andere en zaten nog er nog 4 :D
Maar alweer in NM a5, lvl 45 65

Vanochtend, na gister 5 runs bugged drop runs baal, vandaag ook 5 maar geen pala items gevonden dus maar hell gestart en net in a4 aangekomen. Alles zelf gedaan met pala (wat wp's van barb gebruikt en Bo).
Vanaf nu bugged drops Dia kill maar doen, mis dan wel de 10% van anya maar ja..

Volgens mij heb ik zondag een DC gemist tussen 2 game create acties door ;(

En mijn eerst d2r shako, dat duurde vrij lang :D onderweg cloister naar pit

[Voor 70% gewijzigd door pstalman op 31-10-2022 18:16]

• pstalman
Inmiddels een nightsmoke van Dia gekregen en geupped(laatste gele armor item vervangen), gelukkig dat met deze nieuwe patch andere areas een uur lang ook wat meer XP geven om wat afwisseling te hebben, heb nog steeds geeen dia quest dus geen a5 nog voor mij. Resistance nu op cold (69) na op 75 zonder anya :D

Nu hopen dat dit weekend nog een DC komt en ik in een Hell game zit...

[Voor 6% gewijzigd door pstalman op 04-11-2022 17:16]

• pstalman
bo barb neer bij XP leechen Cows gister, vanaf nu maar geluid aan op andere pc :D
Deze week maar richting a5 hell boosten :D

Barbje 67 en hell complete, Pala 90. Vandaag Mal + Um in zelfde run towers, voor de rest nog niet echt super drops gehad deze week.

XP gaat inmiddels traag op 90, dus ga vanavond maar dia quest doen en richting a5 :D
Al een paar Baal runs gedaan, had het veel eerder moeten doen de drops zijn stukken beter met bugged drops vs Dia. Net een WT _/-\o_

[Voor 65% gewijzigd door pstalman op 13-11-2022 22:43]

• M.Pantoffel
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 13-05 22:34
Ik zit op dit moment in een Ladder game op hell met Uber Diablo, kan hem alleen niet aan. Iemand die me en handje wil/kan helpen? :)

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10:43

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Nou... Ben sinds deze week ook weer aan het spelen.

Maar... Ik ging zojuist voor het eerst dood. Nu is AL mijn goud weg, en ook al mijn equipment. Dit was vroeger nooit zo. Is dit een bug? Dat betekent voor mij meteen einde spelsessies en 40 euro weggegooid...

Mijn muziekcollectie op Discogs

• Lapras

Lapras

Ice beam

Nyarlathotep schreef op woensdag 14 december 2022 @ 16:55:

Maar... Ik ging zojuist voor het eerst dood. Nu is AL mijn goud weg, en ook al mijn equipment. Dit was vroeger nooit zo. Is dit een bug? Dat betekent voor mij meteen einde spelsessies en 40 euro weggegooid...
Je verliest al het goud dat je bij je draagt. Maar goud is vrijwel nutteloos, dus dat maakt niet uit. Je equipment zit op je lichaam. Als je een nieuwe game start, ligt je lichaam in de stad. In de tussentijd is het van groot belang dat je geen nieuwe equipment aan doet.

• Technofreakz
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 12:43
Nyarlathotep schreef op woensdag 14 december 2022 @ 16:55:

Speelde jij hardcore?

• Nyarlathotep
  • Laatst online: 10:43

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Ha nee. Niks voor mij :)
Maar inderdaad herinner ik mij nu iets van het vinden van je lichaam in het dorp. Jemig, wat is het lang geleden 8)7
Ik was wel gestopt, maar had niets anders aan gedaan. Zojuist inderdaad mezelf geloot!

Mijn muziekcollectie op Discogs

• Neoseer
Zo aankomende week tussen kerst en O&N vrij, ga mijzelf maar eens verdiepen in de barbarian, zie de laatste wat leuke builds voorbij komen die ik ff wil proberen, ga wel voor offline en dan 8 - players.
Ben benieuwd.

• Lapras

Lapras

Ice beam

Ladder reset ergens in februari.

Dan komen m'n sexy plague claws eindelijk naar Non-ladder.

https://us.forums.blizzar...eset-timing-update/153229

• Py.
Niemand met de melding dat komende donderdag season 3 ladder begint en woensdag de nieuwe patch met acht nieuwe runewords verschijnt?

Meer details bij Blizz zelf: https://news.blizzard.com...-season-three-coming-soon

• Lapras

Lapras

Ice beam

Ik vrees dat het hier niet meer zo leeft. Ik speel nog steeds wel - tot ik alle verschillende characters op lvl 90 heb. Nog één te gaan. En dan wellicht een poging om tot 99 te geraken met één ervan.

• Neoseer
Ik speel zelf ook nog wel af en toe, maar dan wel meer offline, omdat ik nu met wat mods speel die de solo gameplay wat beter maakt, drop rate bijvoorbeeld van items net ff een tikkie hoger gezet etc.

Ben net met mijn summon druid in Hell beland, alleen moet ff kijken of ik eerst mijn sorc weer oppak voor wat meer MF. :)

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
Het is idd wel een beetje dood aan het gaan. Komt omdat wat ze wijzigen gewoon te kleine dingen zijn. Ja de Sunder-charms waren een grote verandering, maar toch ook weer niet. Ja nieuwe builds mogelijk en bestaande builds effectiever, maar verder niet heel anders.

Zelfde met de Terrorized-zones. Enkel wat hogere level monsters, maar ook dat is beperkt.

De nieuwe runewords zijn overall genomen matig te noemen, zeker als ik die van dit seizoen bekijk is het helemaal karig.

M.a.w. na al die jaren spelen waren de nieuwe graphics even leuk, maar ook daar ben je naar een paar maanden wel klaar mee :P Ik voel iig geen reden om zelf nog veel meer te gaan spelen nu.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Victoria Concordia Crescit

Ik heb toch D2R maar gekocht als een soort van zoethoudertje tot D4 released. Voor 13 euro is het ook wel een goeie koop denk ik :) Mooie timing ook net met season 3. Ik start met een sorceress.

Als ik het niets vind hoop ik dat season 28 snel uitkomt van D3, dan kan ik daarmee verder :P

Battlenet: Gold#21419

• Mugwump
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 06:50
Angeloonie schreef op maandag 13 februari 2023 @ 14:36:
Het is idd wel een beetje dood aan het gaan. Komt omdat wat ze wijzigen gewoon te kleine dingen zijn. Ja de Sunder-charms waren een grote verandering, maar toch ook weer niet. Ja nieuwe builds mogelijk en bestaande builds effectiever, maar verder niet heel anders.

Zelfde met de Terrorized-zones. Enkel wat hogere level monsters, maar ook dat is beperkt.

De nieuwe runewords zijn overall genomen matig te noemen, zeker als ik die van dit seizoen bekijk is het helemaal karig.

M.a.w. na al die jaren spelen waren de nieuwe graphics even leuk, maar ook daar ben je naar een paar maanden wel klaar mee :P Ik voel iig geen reden om zelf nog veel meer te gaan spelen nu.
Och, het valt me al met al niet tegen hoeveel tijd en moeite ze er nog ingestoken hebben hoor. De meeste van die remakes zijn gewoon schaamteloze cash grabs. Even het origineel met wat opgepoestste graphics releasen en cashen maar. Bij de release was er ook weinig hoop dat er nog updates / patches zouden komen met inhoudelijke changes, maar uiteindelijk zijn er met Sunders en terror zones nog best wat serieuze toevoegingen gedaan afgezien van de nodige QoL verbeteringen.

Zelf S3 maar even aangeslingerd. Inmiddels aangekomen in A3 hell en mezelf een weg door de quests geteleport, nu alleen even kijken of ik de relevante councilmembers plat krijg met cold sorc. :P

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim"

• PolderPloer!
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 11:52
Long shot, iemand die me kan helpen met dclone op ladder Europe softcore?

• Py.
PolderPloer! schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 14:49:
Long shot, iemand die me kan helpen met dclone op ladder Europe softcore?
Voor een volgende keer: er zijn een aantal discords voor Diablo met betrouwbare spelers die je helpen. Ik ben zelf actief op die van mrLlamaSC (Google dat +discord voor de join link) waar ze als event aangekondigd worden en er een goed werkende wachtrij is via een bot.
Forum reacties zijn helaas te traag, maar gelukkig zijn er regelmatig DClone walks: er zijn al mensen met 20+ Anni's. Gewoon blijven proberen dus ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-06 16:55

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Angeloonie schreef op maandag 13 februari 2023 @ 14:36:
.

Que? :D Het is niet zomaar beperkt. Je kunt nu tenminste relatief normaal lvl99 worden, je hebr geen dia/Nila/baal meer nodig voor bepaalde ilvl items en je hoeft niet meer perse de lvl85 zones specifiek te farmen om bepaalde drops te krijgen.

Naar mijn inziens toch de grootste change ooit sinds enigma...

• duke99
Py. schreef op zondag 12 maart 2023 @ 07:50:
[...]
Forum reacties zijn helaas te traag, maar gelukkig zijn er regelmatig DClone walks: er zijn al mensen met 20+ Anni's. Gewoon blijven proberen dus ;)
Ik blijf dat verbazingwekkend vinden. Speel al een tijdje en pas 1 dclone meegemaakt en toen juist op een squishy character (terwijl ik er al een paar boven de lvl 90 heb) en zijn re-gen was te hoog voor mijn lightning sorc. ;(
Misschien dat er weinig Europese spelers zijn en dat het er daarom zo weinig zijn? Of misschien omdat ik op de PS5 speel? Ik had juist begrepen dat die ook op de "gewone" servers zitten.

• Py.
duke99 schreef op zondag 12 maart 2023 @ 13:40:
[...]

Ik blijf dat verbazingwekkend vinden. Speel al een tijdje en pas 1 dclone meegemaakt en toen juist op een squishy character (terwijl ik er al een paar boven de lvl 90 heb) en zijn re-gen was te hoog voor mijn lightning sorc. ;(
Misschien dat er weinig Europese spelers zijn en dat het er daarom zo weinig zijn? Of misschien omdat ik op de PS5 speel? Ik had juist begrepen dat die ook op de "gewone" servers zitten.
De meeste (60+%) zijn op Asia gezien ze daar nogal wat SoJs in lijken te kopen om hun streams te promoten. Er was van de week een die ze pas ging verkopen bij 500 sub/follows op zijn YouTube account }:O
De bulk van de rest is op US, met name door Heidi en die verkoopt ze doorgaans pas rond 2 uur 's nachts. Hij laat zijn stream de server kiezen, maar gezien het tijdstip is dat vrijwel altijd EU.

Snelste manier is dus je PC/PS5 een avondje laten draaien en in een game parkeren, maar met wat geluk tref je ze ook overdag in onze tijd wel aan. Je speelt inderdaad op dezelfde servers met je console karakters, alleen van de Switch weet ik het niet zeker. Ik bedenk me net wel dat je op de PS5 niet van regio kunt wisselen, dus dan ben je inderdaad heel afhankelijk van de EU servers. Als je een 5% met redelijke stats niet erg vind heb ik er nog wel een voor je. Ik speel alleen voornamelijk online op PC, PS5 is voor onderuithangen op de bank en SP.

Qua tips, hij is niet heel moeilijk zodra je de juiste setup & equip hebt: raak hem in melee met een item wat 'Prevent Monster Heal' heeft (Hwanin's belt, Malice runeword, of gekocht bij Charsi e.a.), daarna gooi je een minuutje hamers op zijn hoofd en ligt ie wel plat. Met een aardig % crushing blow gaat het zelfs aanzienlijk sneller.

• duke99
Ik speel ook non-ladder, daar zal het ook wel mee te maken hebben. Ik ben te oud (a.k.a. heb niet genoeg tijd) om ladder te spelen ;).

Dank voor het aanbod maar ik wil hem(ze) natuurlijk zelf verdienen. Ik volg(de) ook af en toe https://diablo2.io/dclone...p?sk=p&sd=d&hc=2&ladder=2 maar zo heeft hij dagen op 5/6 gestaan en die heb ik ook gemist.

Ik heb hem in solo een paar keer verslagen. Ik had op dat moment online gewoon geen karakter die hem aankon. Uiteindelijk had ik gewoon moeten respeccen naar Blizzard ofzo maar was gefrustreerd en niet meer aangedacht (stom!).

Op dit moment meer aan het zoeken naar runes. Hoef alleen nog maar een Lo voor een Grief en dan ga ik met mijn Smiter even Uber rondjes doen.

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
Douweegbertje schreef op zondag 12 maart 2023 @ 11:13:
[...]

Que? :D Het is niet zomaar beperkt. Je kunt nu tenminste relatief normaal lvl99 worden, je hebr geen dia/Nila/baal meer nodig voor bepaalde ilvl items en je hoeft niet meer perse de lvl85 zones specifiek te farmen om bepaalde drops te krijgen.

Naar mijn inziens toch de grootste change ooit sinds enigma...
Yay meer XP.. Yay items die al op meer plekken zouden moeten vallen doen dat eindelijk..

Ja het is een leuke QoL change, maar écht iets nieuws doet het niet. De monsters zijn net zo makkelijk te verslaan als altijd, en het zijn weer precies dezelfde gebieden als altijd. Het voegt niets nieuws toe als speelelement, enkel XP/gear farmen is iets makkelijker geworden.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Py.
duke99 schreef op zondag 12 maart 2023 @ 16:43:
Ik speel ook non-ladder, daar zal het ook wel mee te maken hebben. Ik ben te oud (a.k.a. heb niet genoeg tijd) om ladder te spelen ;).

Dank voor het aanbod maar ik wil hem(ze) natuurlijk zelf verdienen. Ik volg(de) ook af en toe https://diablo2.io/dclone...p?sk=p&sd=d&hc=2&ladder=2 maar zo heeft hij dagen op 5/6 gestaan en die heb ik ook gemist.

Ik heb hem in solo een paar keer verslagen. Ik had op dat moment online gewoon geen karakter die hem aankon. Uiteindelijk had ik gewoon moeten respeccen naar Blizzard ofzo maar was gefrustreerd en niet meer aangedacht (stom!).

Op dit moment meer aan het zoeken naar runes. Hoef alleen nog maar een Lo voor een Grief en dan ga ik met mijn Smiter even Uber rondjes doen.
Heb je een specifieke reden waarom je non-ladder speelt? Ik had de indruk dat de meerderheid of single player lokaal of voor multiplayer juist ladder speelt. SP heb je het voordeel dat je met player X, ongelimiteerd aantal karakters en nu ook de TZ rustig kunt spelen. En tot nu toe krijg je ook gewoon de nieuwe runewords elke patch. Ik zal een dezer dagen eens beginnen aan een SP Mosaic Assassin o.a. tegen Ubers 8)
Angeloonie schreef op maandag 13 maart 2023 @ 09:06:
[...]

Yay meer XP.. Yay items die al op meer plekken zouden moeten vallen doen dat eindelijk..

Ja het is een leuke QoL change, maar écht iets nieuws doet het niet. De monsters zijn net zo makkelijk te verslaan als altijd, en het zijn weer precies dezelfde gebieden als altijd. Het voegt niets nieuws toe als speelelement, enkel XP/gear farmen is iets makkelijker geworden.
Beetje cynisch nietwaar? Je hebt nu juist de mogelijkheid om op meer plekken te spelen wat helpt met de afwisseling als je richting 99 gaat, bijvoorbeeld voor de 99 hardcore trophy. Ik speel zelf juist SSF, soms group-found, om het spel ook qua drops interessant te houden bijvoorbeeld. Als je je items vooral via JSP binnenhaalt kan ik me voorstellen dat het vrij snel saai wordt.

Het is een illusie dat Blizzard nog veel in D II investeert met D IV om de hoek. Ik begreep daarnaast dat ze in hun kwartaalcijfers melden verlies te draaien op DII:R, heb alleen nog niet de tijd genomen eens te kijken waarom. Met de hoeveelheid mensen die ladder spelen elk seizoen zou je een behoorlijk aantal verkopen verwachten.

• duke99
Py. schreef op maandag 13 maart 2023 @ 13:20:
[...]
Heb je een specifieke reden waarom je non-ladder speelt? Ik had de indruk dat de meerderheid of single player lokaal of voor multiplayer juist ladder speelt. SP heb je het voordeel dat je met player X, ongelimiteerd aantal karakters en nu ook de TZ rustig kunt spelen. En tot nu toe krijg je ook gewoon de nieuwe runewords elke patch. Ik zal een dezer dagen eens beginnen aan een SP Mosaic Assassin o.a. tegen Ubers 8)

[...]
Het idee is dat ik ook bij de spullen van mijn andere karakters kon en online kon ruilen.

edit:
Quote tags

• duke99
Snelste manier is dus je PC/PS5 een avondje laten draaien en in een game parkeren, maar met wat geluk tref je ze ook overdag in onze tijd wel aan. Je speelt inderdaad op dezelfde servers met je console karakters, alleen van de Switch weet ik het niet zeker. Ik bedenk me net wel dat je op de PS5 niet van regio kunt wisselen, dus dan ben je inderdaad heel afhankelijk van de EU servers.
EU servers stonden al een dag op "Terror is about to be unleashed" dus heb bijna de hele dag in een game gezeten. De "walk" was rond 6 uur vanochtend. Tja, zolang blijft mijn PS5 niet idlen.
Jammer dat Blizzard dit niet aantrekkelijker maakt voor Console spelers.

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:24
Vraagje aan de doorgewinterde Diablo spelers.

Ik heb zelf nooit Diablo gespeeld, maar deel 2 is volgens velen DE Diablo die je moet spelen.

Mijn vraag aan jullie. Wat raden jullie aan voor een newbie? Diablo 2 Resurrected of wachten op deel 4?

(Open beta even gespeeld van 4 en dat beviel op zich wel, maar toch ook benieuwd naar deel 2 door alle verhalen).

• squaddie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:00
@PdeBie Diablo 2 is nog steeds een zeer goed spel en met Resurrected heeft het grafisch een behoorlijke oppoetsbeurt gekregen. Niettemin de oppoetsbeurt kan niet verhullen dat het op sommige punten gedateerd aanvoelt.

Persoonlijk vind ik de 40 euro die ze er nu voor vragen wel wat aan de hoge kant en zou ik wachten tot de aanbieding. Met enige regelmaat gaat d2r in de aanbieding en heb je vaak 50 procent korting op de normale prijs.

Overigens vind ik Diablo 3 ook vermakelijk, het grootste minpunt van 3 is dat het spel de speler weinig ruimte voor keuzes laat. Dat doen 2 en het deel van 4 wat we kunnen spelen een stuk beter. De gameplay van 3 en 4 zitten redelijk in lijn met elkaar en ik heb Diablo 3 battlechest voorbij zien komen op Amazon voor iets van 35 euro.

There are never enough hours in a day, but always too many days before saturday.

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12:49
PdeBie schreef op zaterdag 25 maart 2023 @ 11:46:

Ik heb zelf nooit Diablo gespeeld, maar deel 2 is volgens velen DE Diablo die je moet spelen.

Mijn vraag aan jullie. Wat raden jullie aan voor een newbie? Diablo 2 Resurrected of wachten op deel 4?

(Open beta even gespeeld van 4 en dat beviel op zich wel, maar toch ook benieuwd naar deel 2 door alle verhalen).
Ik ben zelf ingestapt bij 3 en daar wel een uurtje of 200 ingestoken.

Daarna deel 2 geprobeerd, maar daar kon ik niet echt inkomen. Voelde echt wel wat verouderd.

Nu zo’n 4 uur in de beta zitten, die vind ik weer heerlijk. En de donkere vibe is echt om te smullen (deel 3 voelde wat luchtiger)

Ik denk dat je - behalve als je echt per se meer keuzes wil hebben of flink wat nostalgie voelt bij D2 - instappen bij deel 3 een stuk leuker en fijner is.

Is denk ik een betere opwarmer voor deel 4.

psn: jagermeistertim

• Seroczynski
PdeBie schreef op zaterdag 25 maart 2023 @ 11:46:

D3 overslaan, D4 spelen. Als je dat niets vind, D2R proberen of POE.

Zelf honderden uren in D3 en vorig weekend D4 gespeeld, maar ga toch telkens weer terug naar D2.

• Lapras

Lapras

Ice beam

Seroczynski schreef op zaterdag 25 maart 2023 @ 22:18:
[...]

D3 overslaan, D4 spelen. Als je dat niets vind, D2R proberen of POE.

Zelf honderden uren in D3 en vorig weekend D4 gespeeld, maar ga toch telkens weer terug naar D2.
Grim Dawn of Last Epoch (is bijna aan 1.0 release toe) zijn ook goede alternatieven.

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12:12

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Toch maar weer begonnen aan de game, erg wennen. Maar al een tijd geen D3 gespeeld en dan werkt de game-mechanic wel, voelt het niet te oud.

Niet direct geboost kunnen worden tot max-level is wel weer even wennen. Gister wel een korte rush gehad naar A5, maar ben nog te laag level om naar nightmare te gaan. Vanavond maar weer een beetje aanmodderen om minimaal lvl 20 te worden. (Paladin low-level is niet briljant goed)

D3 Profile D3 XP Ladder

• Py.
duke99 schreef op woensdag 22 maart 2023 @ 08:28:
[...]

EU servers stonden al een dag op "Terror is about to be unleashed" dus heb bijna de hele dag in een game gezeten. De "walk" was rond 6 uur vanochtend. Tja, zolang blijft mijn PS5 niet idlen.
FWIW: komend weekend zijn er twee DClones gepland op Asia op 'normale' tijdstippen voor ons: zaterdag om 14:45 en 15:45. Houd er wel rekening mee dat er de vertraging/ping vrij hoog is bij deze servers. Makkelijkste is om je even aan te melden bij de bot op MrLlamaSC's Discord.

• Py.
Mad-Matt schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 11:11:
Toch maar weer begonnen aan de game, erg wennen. Maar al een tijd geen D3 gespeeld en dan werkt de game-mechanic wel, voelt het niet te oud.

Niet direct geboost kunnen worden tot max-level is wel weer even wennen. Gister wel een korte rush gehad naar A5, maar ben nog te laag level om naar nightmare te gaan. Vanavond maar weer een beetje aanmodderen om minimaal lvl 20 te worden. (Paladin low-level is niet briljant goed)
Paladin en sorc zijn juist de snellere om zonder hulp door het spel te speedrunnen ;) Offline zelfs nog makkelijker door /players x.

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 02-06 15:36
Ik speelde de d2 beta even , maar wist niet eens meer heo ik mijn skills moest doen. Ipv 1234 zoals bij d3. Toen maar gestopt haha. Heb nog wel veel nostalgische gevoelens bij D2. Is er ook een mod dat je die spells/abiltiies kunt zien en equipen op een makkelijekre manier?

• Py.
Beavbusi schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 11:41:
Ik speelde de d2 beta even , maar wist niet eens meer heo ik mijn skills moest doen. Ipv 1234 zoals bij d3. Toen maar gestopt haha. Heb nog wel veel nostalgische gevoelens bij D2. Is er ook een mod dat je die spells/abiltiies kunt zien en equipen op een makkelijekre manier?
Mod? Dat zit gewoon ingame, instellen via het menu en je skillbar aanzetten als je een weergave wilt zoals in DIII/DIV.
Zie o.a. YouTube: [GUIDE] HOW TO SET HOTKEYS - Diablo 2 Resurrected

• Gaius
  • Niet online
duke99 schreef op woensdag 22 maart 2023 @ 08:28:
[...]

Ja, ik ben maar gewoon offline single player gaan spelen. Onbeperkt aantal mules, dclone zelf te unleashen door één SoJ te verkopen (nu nog één vinden :+ ) en gewoon sunder charms zonder te moeten ladderen. :)

• Beavbusi
London schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 09:20:
Ik heb toch D2R maar gekocht als een soort van zoethoudertje tot D4 released. Voor 13 euro is het ook wel een goeie koop denk ik :) Mooie timing ook net met season 3. Ik start met een sorceress.

Als ik het niets vind hoop ik dat season 28 snel uitkomt van D3, dan kan ik daarmee verder :P
Hoe kom ik aan die mooie prijs? :)

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Victoria Concordia Crescit

Beavbusi schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 12:11:
[...]

Hoe kom ik aan die mooie prijs? :)
Was een sale bij Battlenet een tijdje geleden.

Battlenet: Gold#21419

• Py.
DII:R is momenteel weer 13.19 op de PS4/5, dus mogelijk binnenkort ook weer in de aanbieding bij Blizzard zelf. Mocht je twijfelen: ik geef persoonlijk de voorkeur aan spelen op PC.

Playstation aanbiedingen zijn:
Diablo® II: Resurrected™ van €39,99 voor €13,19
Diablo® Prime Evil Collection van €59,99 voor €19,79 (DII:R + D III RoS + D III necromancer)

[Voor 34% gewijzigd door Py. op 30-03-2023 14:51. Reden: prijzen en prime evil toegevoegd]

• duke99
Py. schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 11:37:
[...]

FWIW: komend weekend zijn er twee DClones gepland op Asia op 'normale' tijdstippen voor ons: zaterdag om 14:45 en 15:45. Houd er wel rekening mee dat er de vertraging/ping vrij hoog is bij deze servers. Makkelijkste is om je even aan te melden bij de bot op MrLlamaSC's Discord.
Ik speel op de PS5 dus het is niet (eenvoudig) mogelijk om van server te wisselen.
Ik had gisteravond mazzel; was ingelogd met mijn smiter en toen kreeg ik dus de melding "Diablo has invaded sanctuary". Nog geen 10 seconden later was hij dood.
"Waardeloze" anni van 12/11/6 maar ik heb er in ieder geval een 8)

Ik heb weleens gekeken om D2R PC remote te spelen (doe ik nu ook op mijn MacBook via remote play van de PS5, werkt heel erg goed) maar dat schijnt niet te mogen van Blizzard en ik heb geen zin in een account ban.
Gaius schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 11:56:
[...]

Ja, ik ben maar gewoon offline single player gaan spelen. Onbeperkt aantal mules, dclone zelf te unleashen door één SoJ te verkopen (nu nog één vinden :+ ) en gewoon sunder charms zonder te moeten ladderen. :)
In het begin waren de servers een drama om in te komen dus toen ben ik ook offline gaan spelen. Een paar hele mooie items gevonden waaronder een SoJ en ook een dclone gedaan toen. ;)

[Voor 22% gewijzigd door duke99 op 30-03-2023 16:12]

• Gaius
  • Niet online
duke99 schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 16:10:
In het begin waren de servers een drama om in te komen dus toen ben ik ook offline gaan spelen. Een paar hele mooie items gevonden waaronder een SoJ en ook een dclone gedaan toen. ;)
Ik hoop maar dat je online en offline drop-luck niet aan elkaar gelinkt zijn. Online had ik al 2 SoJ's gevonden namelijk. Op zich niet onwijs veel, maar ik ben bang dat ik met die tweede erg veel geluk heb gebruikt. Die dropte namelijk uit een kistje in het Cow-level. :+

• duke99
Ik ben al heel lang "opzoek" naar een Lo om mijn Grief te kunnen maken, die had ik offline al gevonden.
Daarentegen heb ik online wel weer andere mooie items gevonden; Arachnid Mesh, Andariel's Visage, Ethereal titan's (maar geen Amazon om hem te gebruiken :P ), Oculus, Sur rune (nu nog maar eentje voor een Ber 😂) en ik weet nog dat ik offline lang gezocht heb naar Tal Rasha's Guardianship en online had ik er twee in drie dagen tijd.
Lang leve de RNG :P

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ik ben op zoek om een Spirit te maken een 5 socket low level zwaard. (ben lvl 22) iemand toevallig nog wat liggen?

D3 Profile D3 XP Ladder

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Pat-Juh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 02-06 20:16

Pat-Juh

Patrick

Mad-Matt schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 13:20:
Ik ben op zoek om een Spirit te maken een 5 socket low level zwaard. (ben lvl 22) iemand toevallig nog wat liggen?
4 socket toch?

TalThulOrtAmn?

Ik ben weer bezig met mn Pally op ladder, lvl19 nu.
Heb nog wat andere gear liggen ook voor de liefhebber/samenspeler.
PatrickNL#21855

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Pat-Juh schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 15:15:
[...]

4 socket toch?

TalThulOrtAmn?

Ik ben weer bezig met mn Pally op ladder, lvl19 nu.
Heb nog wat andere gear liggen ook voor de liefhebber/samenspeler.
PatrickNL#21855
Oeps, ja 4 socket :)
heb je net toegevoegd als battlenet vriendje

[Voor 6% gewijzigd door Mad-Matt op 01-04-2023 15:56]

D3 Profile D3 XP Ladder

• Pat-Juh

Pat-Juh

Patrick

Mad-Matt schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 15:55:
[...]

Oeps, ja 4 socket :)
heb je net toegevoegd als battlenet vriendje
Eventueel larzuk lief aan kijken ;). Aangezien het socketten verder oneindig is zolang je maar genoeg chars heb haha.

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Pat-Juh schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 16:25:
[...]

Eventueel larzuk lief aan kijken ;). Aangezien het socketten verder oneindig is zolang je maar genoeg chars heb haha.
Heb pas weer 1 char, dus moet weer helemaal opstarten.
Kwam er net wel achter dat ik nog wat forumgolf van D2JSP heb, dus daar ook maar eens neuzen.

D3 Profile D3 XP Ladder

• Py.
Mad-Matt schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 16:36:
[...]

Heb pas weer 1 char, dus moet weer helemaal opstarten.
Kwam er net wel achter dat ik nog wat forumgolf van D2JSP heb, dus daar ook maar eens neuzen.
Even 1-2 rondjes cow level en de witte long/broad/crystal swords daar op pakken, die zijn gegarandeerd 4 sockets bij Larzuk. Ook goed voor xp, wat flawless gems en runes. Spirit shield is een stuk lastiger, tenzij je Pala speelt.

Spirit heeft lvl 25 als minimum requirement trouwens, dus nog even door levelen, ook als je xp wilt binnenharken in A5 ;)

• Pat-Juh

Pat-Juh

Patrick

Py. schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 18:04:
[...]

Even 1-2 rondjes cow level en de witte long/broad/crystal swords daar op pakken, die zijn gegarandeerd 4 sockets bij Larzuk. Ook goed voor xp, wat flawless gems en runes. Spirit shield is een stuk lastiger, tenzij je Pala speelt.

Spirit heeft lvl 25 als minimum requirement trouwens, dus nog even door levelen, ook als je xp wilt binnenharken in A5 ;)
Heb nog een monarch liggen voor je, enkel even socken. Dat levert je een 4s op :).

Voor mn pally zoek ik nog een exep/elite pally schild met 0 of 4 socks.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ik moet zeggen dat ik weer volop geniet van het spel. Zonde dat ik dit niet eerder heb gedaan 😅

D3 Profile D3 XP Ladder

• Pat-Juh

Pat-Juh

Patrick

Bahhh Baal is weer eens lekker sarcastisch. Hij dropt een Unique Grim Helm... Blijkt deze Ethereal te zijn. Naja Heeft mn merc lekker een 7LL 20% DR erbij ;).

• Raketje
  • Laatst online: 02-06 20:51
Heeft iemand zin om even uber mehp voor mij te killen xD ? Ik heb diablo en baal al gedaan maar meph is echt wat lastig met lightning mage. Ik ben zo handig geweest om level restrictions aan te laten dus minimaal level 87 is required waardoor mijn eigen uber pala niet kan joinen op non ladder SC.

nvm dit was vannacht nog snel opgelost en leverde weer een braggel assa torch op ;P

[Voor 12% gewijzigd door Raketje op 04-04-2023 11:10]

duke99 schreef op vrijdag 31 maart 2023 @ 14:31:
Ik ben al heel lang "opzoek" naar een Lo om mijn Grief te kunnen maken, die had ik offline al gevonden.
Daarentegen heb ik online wel weer andere mooie items gevonden; Arachnid Mesh, Andariel's Visage, Ethereal titan's (maar geen Amazon om hem te gebruiken :P ), Oculus, Sur rune (nu nog maar eentje voor een Ber 😂) en ik weet nog dat ik offline lang gezocht heb naar Tal Rasha's Guardianship en online had ik er twee in drie dagen tijd.
Lang leve de RNG :P
Ik heb items zat en zou je kunnen helpen, maar dan moet ik wel een manier vinden om D2R te kunnen spelen op mijn M1 Macbook :X

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• duke99
Bossie schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 10:09:
[...]

Ik heb items zat en zou je kunnen helpen, maar dan moet ik wel een manier vinden om D2R te kunnen spelen op mijn M1 Macbook :X
Ik speel op de PS5 (en af en toe ook remote play op mijn M1 MBP). Heb al een tijdje niet meer fysiek achter een windows PC gezeten.
Ik had naar cloud gaming gekeken maar dat mag niet van Blizzard (maar wel remote play ondersteunen op de PS5?).

duke99 schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 10:34:
[...]

Ik speel op de PS5 (en af en toe ook remote play op mijn M1 MBP). Heb al een tijdje niet meer fysiek achter een windows PC gezeten.
Ik had naar cloud gaming gekeken maar dat mag niet van Blizzard (maar wel remote play ondersteunen op de PS5?).
D2R is ook gewoon op de PS5?

Ff kijken later vandaag dan :P

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 01-06 21:48
Ik speel hem inderdaad ook op de PS5 sinds een weekje. Net Act 1 met mijn necro afgerond. Heb D2 nooit echt gespeeld maar het is wel echt een leuke game so far. Ben wel geswapt naar SC aangezien ik op HC wel erg vaak dood ging

PSN: Brwmaster

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Pat-Juh

Pat-Juh

Patrick

Bossie schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 11:05:
[...]

D2R is ook gewoon op de PS5?

Ff kijken later vandaag dan :P
Yup. Ook op de pc heb je controller support, ik kan er echter niet lekker aan wennen vanuit musscle memory. Bij andere games heb ik er geen problemen mee.

mn Pally schiet aardig op inmiddels. Lvl 75 S3 Ladder. Nog een paar runs op NM doen en dan verder met Hell, helaas pindakaas wat betreft waypoints maar agh dat komt wel goed :).

[Voor 21% gewijzigd door Pat-Juh op 04-04-2023 13:23]

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

D2jsp is toch wel heerlijk hoor, vanuit het oude D2 nog genoeg fg opgespaard (ca. 800) waardoor ik nu mijn pala direct lekker kan aankleden

D3 Profile D3 XP Ladder

Pat-Juh schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 13:22:
[...]

Yup. Ook op de pc heb je controller support, ik kan er echter niet lekker aan wennen vanuit musscle memory. Bij andere games heb ik er geen problemen mee.

mn Pally schiet aardig op inmiddels. Lvl 75 S3 Ladder. Nog een paar runs op NM doen en dan verder met Hell, helaas pindakaas wat betreft waypoints maar agh dat komt wel goed :).
Heb even gekeken, blijkbaar had ik hem al. Deze speelt niet zo lekker weg op de console helaas.

• Beavbusi
Als mensen een noob op de ps5 willen helpen met wat dingen uitleggen hoor ik het graag. Net begonnen maar snap het nog niet helemaal haha

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 01-06 21:48
Bossie schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 15:48:
[...]

Heb even gekeken, blijkbaar had ik hem al. Deze speelt niet zo lekker weg op de console helaas.
Grappig ik vind hem best lekker spelen op de console 😂

PSN: Brwmaster

Br3wmaster schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 20:18:
[...]

Grappig ik vind hem best lekker spelen op de console 😂
Het spel zelf is prima, maar ingame is het zo rommelig/druk met die grote labels terwijl je op de pc gewoon lekker meer uitgezoomd speelt.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Pat-Juh

Pat-Juh

Patrick

Bossie schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 21:56:
[...]

Het spel zelf is prima, maar ingame is het zo rommelig/druk met die grote labels terwijl je op de pc gewoon lekker meer uitgezoomd speelt.
Zeker wanneer je het spel al hebt gespeeld sinds 640x480 op een AMD 266mHz met 64mb RAM en ik meen een Geforce MX2.... Af en toe even retro op de G-toets drukken om na een minuutje toch maar weer terug te keren naar 2023 met 1440P Ultra settings :+
Pat-Juh schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 22:25:
[...]

Zeker wanneer je het spel al hebt gespeeld sinds 640x480 op een AMD 266mHz met 64mb RAM en ik meen een Geforce MX2.... Af en toe even retro op de G-toets drukken om na een minuutje toch maar weer terug te keren naar 2023 met 1440P Ultra settings :+
LoD met 800x600 was het echt helemaal :P

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Pat-Juh

Pat-Juh

Patrick

Bossie schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 22:27:
[...]

LoD met 800x600 was het echt helemaal :P
Haha ik had maar een 640x480 monitor, een 14" meen ik. Man wat een goude tijden! Lokale LAN parties op een netwerk-switch combineren met het nieuwe Battle.Net zodat je na het weekend ook nog samen kon spelen met dezelfde karakters.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:08

Mauz1978

Console War Veteran

London schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 12:39:
[...]

Was een sale bij Battlenet een tijdje geleden.
Nu weer in de sale bij battle net: 14 euro.

Something under the bed is drooling

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:24
@Mauz1978 bedankt! Zojuist gekocht.
Pagina: 1 ... 40 41 42 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee