Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brothermaynard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23-05 21:33
Net een korte tijd kunnen spelen. Sorc lvl 8. Wel wat server issues

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neoseer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-05 16:14
Ik ga voor een Amazon deze keer. Ik vind die lightning fury wel een leuke style.
Wellicht vanavond idd ook starten, zal wel iets later zijn.
Is er trouwens een Discord server waar wij als Tweakers in zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-05 15:56
ik ben met een HC sorc begonnen, moet toch items vinden :)
patrick#1287 voor wie mij nog niet in de lijst heeft.

Viel echt reuze mee met de connectie, 2 a 3 uur gespeeld zonder enige issue.

[ Voor 26% gewijzigd door pstalman op 29-04-2022 18:50 ]

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-05 20:35
Ik ben gestart in ieder geval, zit nog gewoon in normal - Suicyder#2903 voor teaming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VoedoeAndVodka
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 16-05 16:25
lvl 66 in hell.
Wel al een paar keer uit game geboot. Ik merk ook dat er af en toe wat latency zit op de servers.

Tot dusver: insight, lore, spirit, treachery runeword en trang gloves.

[ Voor 24% gewijzigd door VoedoeAndVodka op 29-04-2022 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
VoedoeAndVodka schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 19:52:
lvl 66 in hell.
Wel al een paar keer uit game geboot. Ik merk ook dat er af en toe wat latency zit op de servers.

Tot dusver: insight, lore, spirit, treachery runeword en trang gloves.
Dat doe je snel zeg :-O solo of met meerderen in he tspel?

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brothermaynard
Neoseer schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 09:30:
Ik ga voor een Amazon deze keer. Ik vind die lightning fury wel een leuke style.
Wellicht vanavond idd ook starten, zal wel iets later zijn.
Is er trouwens een Discord server waar wij als Tweakers in zitten?
Javazon ga ik ook snel levellen, maar wil eerst een mannetje welke de teleports kan doen om snel naar de bosses te geraken. Snel Java/foh-pala en sorc naar eind normal is eerste doel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VoedoeAndVodka
blackscreen en failed to join errors. Servers zijn wispelturig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
toch gister 1x een disconnect gehad, volgens mij was het server wide. Net bij ancients normal. Inmiddels net voorbij Ancients nightmare ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-05 20:35
Solo ga ik er nog niet zo snel door heen, nu level 22 en net act 3 in :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VoedoeAndVodka
84 en ga stoppen met baalruns te puggen. Iedereen heeft schrik een TP binnen te gaan. Meestal ook nog eens 6/8 cold sorc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
op mijn 2de account een barb gemaakt voor BO, is inmiddels 59 en in hell a1.
Sorc nu 73 en nog niet echt super drops gehad, wel een shapeshift skiller met 35life.

En Pala alvast gemaakt, net voorbij nightmare ancients. Nu items zoeken.

[ Voor 18% gewijzigd door pstalman op 01-05-2022 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brothermaynard
pstalman schreef op zondag 1 mei 2022 @ 09:19:
op mijn 2de account een barb gemaakt voor BO, is inmiddels 59 en in hell a1.
Sorc nu 73 en nog niet echt super drops gehad, wel een shapeshift skiller met 35life.
Die ja goed, heb pas een mannetje op lvl 19. Maar zodra die via baal runs 42-45 is, kan ik mijn 2e account bijtrekken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neoseer
brothermaynard schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 21:09:
[...]

Javazon ga ik ook snel levellen, maar wil eerst een mannetje welke de teleports kan doen om snel naar de bosses te geraken. Snel Java/foh-pala en sorc naar eind normal is eerste doel
Ik heb eerst toch een sorc aangemaakt, beetje magic find en snel naar bosses is idd prio 1. En heb tijden geen sorc meer gespeeld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus87
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 23-05 21:08
Nog nooit echt serieus D2R gespeeld (lvl 23 op PC). Maar wil het toch even oppakken met de SteamDeck.

Gisteravond battlenet en het spel geinstalleerd en alles werkt naar behoren. Nu zag ik dat er een ladder bij is gekomen en lijkt het me een mooi moment om te starten.

Zijn en bepaalde builds in jullie ogen die beter / leuker zijn met een controller (Steam Deck) en builds waar ik beter uit de buurt van kan blijven (high APM builds) die weer beter zijn met muis / kb ?

ik zat hier te kijken: https://d2.maxroll.gg/tierlists/ladder-start-tier-list

Maar dit is natuurlijk bedacht met muis en keyboard in gedachten ,benieuwd welke van die builds ook top zijn met een controller.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Neoseer
Odysseus87 schreef op maandag 2 mei 2022 @ 08:43:
Nog nooit echt serieus D2R gespeeld (lvl 23 op PC). Maar wil het toch even oppakken met de SteamDeck.

Gisteravond battlenet en het spel geinstalleerd en alles werkt naar behoren. Nu zag ik dat er een ladder bij is gekomen en lijkt het me een mooi moment om te starten.

Zijn en bepaalde builds in jullie ogen die beter / leuker zijn met een controller (Steam Deck) en builds waar ik beter uit de buurt van kan blijven (high APM builds) die weer beter zijn met muis / kb ?

Maar dit is natuurlijk bedacht met muis en keyboard in gedachten ,benieuwd welke van die builds ook top zijn met een controller.
Je zou eens kunnen kijken om als hydra/orb sorceress te spelen of een Fist of Heavens Paladin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23-05 22:05
Odysseus87 schreef op maandag 2 mei 2022 @ 08:43:

Ik speel zowel op PC als op PS met de controller. Sommige dingen zijn net iets onhandiger, maar over het algemeen vind ik het prima spelen. Heb de meeste populaire builds gespeeld en het was allemaal prima. Enkel teleporten op een monster is lastig.

Dus speel vooral wat je leuk lijkt. En voor beginners zou ik een sorc, trapsin of summoner druid of summoner necro aanraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
Als er iemand HCL speelt en Hell boost kan geven, laat het dan even weten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23-05 14:20
Iemand nog leuke suggesties voor een Paladin leveling build? Ben nu 26 met holy fire/zeal in act 5 en dat werkt prima voor nu. Wil geen Hamerdin doen want dat is mijn mening to echt te clunky zonder Engima. Is FoH goed te doen? Gaat mij niet zozeer om het supersnel clearen maar meer dat ik gewoon rustig screen clearen en door lopen

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VoedoeAndVodka
Zou nu niet zeggen dat Hdin clunky is, je moet single target zien dat je steeds onder je target gaat (zie https://www.theamazonbasi.../600px-Blessed_Hammer.png). Voor meerdere mobs kan je zelfs kiten - hamer - kiten - hamer. Fohdin is mogelijk, let wel dat zodra het geen demons/undead zijn je killing speed een duik neemt.

[ Voor 17% gewijzigd door VoedoeAndVodka op 03-05-2022 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
Gister voor het eerst echt in Hell gespeeld na ik Aldurs boot erbij kreeg ivm lage fire res op de Pala.
Solo door heel A1 gelopen en bij andy pas de Bo barb op 2de pc erbij gehaald.

Vervolgens zag ik een public game, a1-a5 walk en 3 uur later waren de ancients neer.
Was echt fun en redelijk safe met summoning necro.
Zag 2 dood gaan, waaronder 1x iemand die ons door a3 wilde loodsen.
En de bo barb kon net nog voor Duri neer ging de game joinen zodat ook hij in a5 zit.
Pala nu lvl 82 en de barb 67.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
pstalman schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 08:54:
Gister voor het eerst echt in Hell gespeeld na ik Aldurs boot erbij kreeg ivm lage fire res op de Pala.
Solo door heel A1 gelopen en bij andy pas de Bo barb op 2de pc erbij gehaald.

Vervolgens zag ik een public game, a1-a5 walk en 3 uur later waren de ancients neer.
Was echt fun en redelijk safe met summoning necro.
Zag 2 dood gaan, waaronder 1x iemand die ons door a3 wilde loodsen.
En de bo barb kon net nog voor Duri neer ging de game joinen zodat ook hij in a5 zit.
Pala nu lvl 82 en de barb 67.
Nice, ik ben gisteren geript met mijn eerste Sorc op lv67 in Hell A2 in de mlvl 85 gebieden, in dit geval de tomb in Dry Hills. Speel Hell voornamelijk solo en was tot het behalen van de staff in A2 gegaan zodat ik een beetje farmen kon. Mag nu weer overnieuw beginnen :+

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-05 11:04
Deze week ook maar weer gestart met ladder maar heb een vraagje over de act5 merc. Deze schijnt nu behoorlijk viable te zijn maar kan alleen maar van die high end filmpjes vinden op youtube en aangezien ik een casual speler ben ga ik dat soort items nooit krijgen. Nu vroeg ik me af of dual wield spirits een goed idee is voor deze merc. 2x +2 skills, 2x life steal, dat moet toch behoorlijk goed werken lijkt me?

Ik mis dan natuurlijk wel de mediation aura van de act2 merc met insight dus hoop dat jullie nog andere budget opties weten waar ik wellicht meer profijt van heb.

[ Voor 16% gewijzigd door Malt007 op 04-05-2022 11:14 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lapras
Malt007 schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 11:08:
Deze week ook maar weer gestart met ladder maar heb een vraagje over de act5 merc. Deze schijnt nu behoorlijk viable te zijn maar kan alleen maar van die high end filmpjes vinden op youtube en aangezien ik een casual speler ben ga ik dat soort items nooit krijgen. Nu vroeg ik me af of dual wield spirits een goed idee is voor deze merc. 2x +2 skills, 2x life steal, dat moet toch behoorlijk goed werken lijkt me?

Ik mis dan natuurlijk wel de mediation aura van de act2 merc met insight dus hoop dat jullie nog andere budget opties weten waar ik wellicht meer profijt van heb.
Nee, spirit heeft geen %ED en is daardoor redelijk nutteloos voor physical damage.

Het ligt erg aan je build wat je nodig hebt. Als je zelf physical damage nodig hebt, is één Lawbringer + een wapen dat veel damage doet verreweg de meest logische optie. Oath is een redelijke optie, net als Unbending Will op ladder. Helaas zijn er weinig one handed swords met hoge base damage, dus echt top wordt het nooit. Grief blijft onovertroffen in dat aspect.

Als je je merc enkel gebruikt om crushing blow/open wounds over te brengen, dan kan je denken aan Kingslayer (Gul als hoogste rune), Malice (erg goedkoop, puur voor OW), Steel (erg goedkoop, puur voor OW), Strength (erg goedkoop, enkel voor CB). Eventueel gemixt met een lawbringer voor de cc van decrepify.

Treachery als budget armor of Duriel's Shell voor Cannot be frozen. Arreat's is wellicht nog wel te krijgen met een beetje mazzel.

Ofwel, als je echt weinig budget hebt:

- Lawbringer in zo snel mogelijk wapen
- Steel in een eth wapen dat nog enigszins damage doet
- Arreat's of een helm met life leech zoals Tal's
- Treachery in een eth armor

Ik weet niet of de IAS berekeningen al te maken zijn voor de nieuwe merc, maar dat moet redelijk snel zijn.

Overigens denk ik dat het nog steeds minder nuttig is dan een A2 merc met insight, maar ik snap dat je soms iets anders wilt proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
inmiddels lvl 86 op de pala, voornamelijk nu solo (met bo barb) dia/a5q1/tower/pit runs.
Maar nog niet echt super drops, zit nog steeds laag met fire res (17%) en nog geen viperskin gezien :(
Hellforge nu 2x um en een 2xPul nadat Sorc ook a5 hell bereikt heeft.

edit zondag avond:
Zat net op de 19de run sinds ik op Hell "durf" en tot op heden nog niet echt drops. Daar kwam toch net in de 19de game eindelijk de drop bij Dia kill, een Lo. Vervolgens in dezelfde game een Ohm in pit :D
Ik mag weer 19 games niet klagen. O-)

[ Voor 40% gewijzigd door pstalman op 08-05-2022 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VoedoeAndVodka
pstalman schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 09:23:
inmiddels lvl 86 op de pala, voornamelijk nu solo (met bo barb) dia/a5q1/tower/pit runs.
Maar nog niet echt super drops, zit nog steeds laag met fire res (17%) en nog geen viperskin gezien :(
Hellforge nu 2x um en een 2xPul nadat Sorc ook a5 hell bereikt heeft.

edit zondag avond:
Zat net op de 19de run sinds ik op Hell "durf" en tot op heden nog niet echt drops. Daar kwam toch net in de 19de game eindelijk de drop bij Dia kill, een Lo. Vervolgens in dezelfde game een Ohm in pit :D
Ik mag weer 19 games niet klagen. O-)
Res: Je kan een hogere paladin res shield gebruiken en spirit ingooien. Schild kan je farmen in cows. Of gebruik een andere chest, Smoke runeword (50 all res, Hoogste rune: Lum) Treachery (geeft 60 all res + 15% Phys DR bij fade proc Hoogsterune: Lem). Als je toch viper vindt kan je de armor steeds aan je merc geven.

Met Lo zou ik een grief maken en met de Ohm een CTA, ookal heb je een bo baba _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
VoedoeAndVodka schreef op maandag 9 mei 2022 @ 11:02:
[...]

Res: Je kan een hogere paladin res shield gebruiken en spirit ingooien. Schild kan je farmen in cows. Of gebruik een andere chest, Smoke runeword (50 all res, Hoogste rune: Lum) Treachery (geeft 60 all res + 15% Phys DR bij fade proc Hoogsterune: Lem). Als je toch viper vindt kan je de armor steeds aan je merc geven.

Met Lo zou ik een grief maken en met de Ohm een CTA, ookal heb je een bo baba _/-\o_
thanks voor de tips, ik heb wat normal cows gedaan maar is ook snel saai, en dropte niets wat beter was dan ik al had (24res shield met spirit). Ik heb nu wat runes om te ruilen voor bijv een Shako (um erin) en Mara, en dan tijdelijk LemKoTir armor dragen voor extra mf. Dat zou ook genoeg zijn en extra mf geven.
Kan ook niets doen en gewoon wachten op nog een Lo, Sur en Jah en dan gaat het ook gelijk 10x sneller om mijn runs te doen.

Ik heb nog geen ist of mal, dus een cta wordt hem nog niet, heb dan liever een hoto

Editje, de Lo is voor een Sur omgeruild. de Ohm heb ik nog. En heb een Javazon in a5 NM lopen op lvl 64

[ Voor 5% gewijzigd door pstalman op 11-05-2022 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neoseer
Durf te vragen, is er iemand die een 4 os polearm of insight heeft die hem gratis weg wil geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Neoseer schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 16:12:
Durf te vragen, is er iemand die een 4 os polearm of insight heeft die hem gratis weg wil geven?
Ik heb genoeg crap lv13-14 Meditation Insights op HC :+ Ze zijn vrij eenvoudig zelf te farmen, dus ik zou je ook aanraden dat zelf ff te regelen. Poleaxe uit Norm Cows via Larzuk quest (A5Q1). De Sol rune kan je eenvoudig farmen via NM Countess of eventueel cuben vanuit Norm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neoseer
Seroczynski schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 16:20:
[...]

Ik heb genoeg crap lv13-14 Meditation Insights op HC :+ Ze zijn vrij eenvoudig zelf te farmen, dus ik zou je ook aanraden dat zelf ff te regelen. Poleaxe uit Norm Cows via Larzuk quest (A5Q1). De Sol rune kan je eenvoudig farmen via NM Countess of eventueel cuben vanuit Norm.
Ja probleem is dat ik die quest al heb gedaan voor spirit sword, dus moet ze ff zelf farmen met 0% mf in Nightmare doe nu countess runs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Neoseer schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 16:27:
[...]

Ja probleem is dat ik die quest al heb gedaan voor spirit sword, dus moet ze ff zelf farmen met 0% mf in Nightmare doe nu countess runs
Als je HC speelt mag je er wel eentje van mij. Anders moet je ff beetje luck hebben met drops in NM voor die polearm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neoseer
Seroczynski schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 16:29:
[...]

Als je HC speelt mag je er wel eentje van mij. Anders moet je ff beetje luck hebben met drops in NM voor die polearm.
Ik speel helaas SC :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neoseer
En zojuist is er 1 gedropt, mooi dat ging vlot

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01:12
Haha dit is op non-ladder _O- (is een ladder runeword)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eJkuAEY7DoFzU71vPVrm0R0i2ts=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/ktjlaNTEcpZIPmEoUTNWoVKq.png?f=user_large

[ Voor 5% gewijzigd door Angeloonie op 16-05-2022 11:41 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pstalman
Zaterdag een Necro gemaakt en ergens gister middag solo door Hell (wat hulp met Wp's in a3) en uiteindelijk met een random public sorc de ancients neergehaald. Lvl 75 nu, net als de Ama.
Barb gestart, en lvl 14. Die moet vandaag door a2, wat tombs runs en gaan ...

De CTA heb ik omgeruild voor een shako, wt en skullders. Moet zeggen dat de items nu wel meer droppen, nu nog de goeie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
Mijn FoH paladin werkt prima, zit nu wel een beetje vast in Act 2 (Hell) - aangezien in het begin 80% of meer Lighting immuun is. Ben nu wat aan het grinden in act 1 om conviction aura naar hoger level te krijgen zodat ik hun all-res neerhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
Goldman schreef op maandag 16 mei 2022 @ 15:50:
Mijn FoH paladin werkt prima, zit nu wel een beetje vast in Act 2 (Hell) - aangezien in het begin 80% of meer Lighting immuun is. Ben nu wat aan het grinden in act 1 om conviction aura naar hoger level te krijgen zodat ik hun all-res neerhaal.
Holy bolt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malt007
Met mijn Hydra Sorc op hell aangekomen maar daar ben ik voorlopig nog niet klaar voor, veel te squishy. Aangezien ik Hydra en Fire Ball all gemaxed heb maar begonnen met het levellen van frozen orb en en cold mastery maar voorlopig kan ik geen potten breken.

Al tientallen keren mausoleum en Crypt gedaan maar die verrekte Monarch wil maar niet vallen. Mocht iemand er een over hebben op de playstation dan hou ik me aanbevolen :)

Kan ook niet wachten op een Vex en een Pul zodat ik flickering flame kan maken. Heb eventueel nog wel wat mid-runes om te ruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
Het zijn poppetjes niet undead en geen demon, dan doet Holy bolt niks :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neoseer
Malt007 schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 09:44:
Met mijn Hydra Sorc op hell aangekomen maar daar ben ik voorlopig nog niet klaar voor, veel te squishy. Aangezien ik Hydra en Fire Ball all gemaxed heb maar begonnen met het levellen van frozen orb en en cold mastery maar voorlopig kan ik geen potten breken.

Al tientallen keren mausoleum en Crypt gedaan maar die verrekte Monarch wil maar niet vallen. Mocht iemand er een over hebben op de playstation dan hou ik me aanbevolen :)

Kan ook niet wachten op een Vex en een Pul zodat ik flickering flame kan maken. Heb eventueel nog wel wat mid-runes om te ruilen.
Speel ook een Hydra Sorc, goed om te weten dat Hell lastig wordt in het begin, speel zelf op pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
Neoseer schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 10:17:
[...]

Speel ook een Hydra Sorc, goed om te weten dat Hell lastig wordt in het begin, speel zelf op pc.
Ik mis vooral Allres op een hoop items en natuurlijk een hoop immunes op Hell. Opzich is de damage van de Hydra wel voldoende maar echt tempo zit er niet in helaas. Hoop snel een spirit shield, goede boots en gloves te vinden, dan moet het beter gaan.

Heb wel een mooi caster amuletje met +2 cold skills gecraft alleen kan deze nog niet echt gebruiken ivm gebrek aan allres, heb namelijk ook een allres amuletje gecraft dus die gebruik ik voorlopig nog even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
Goldman schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 09:48:
[...]

Het zijn poppetjes niet undead en geen demon, dan doet Holy bolt niks :(
Ai ja dat is lastiger. Merc beetje buffen met damage dan. Maar je hebt ook Sacrifice, Zeal en Vengeance?

Eventueel ook gewoon mobs skippen en enkel de noodzakelijke doen. Niet alles hoeft dood :P Liever overal langsrennen en naar een nieuwe area met demons/undead dan uren klooien om wat monsters te killen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
Malt007 schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 11:17:
[...]

Ik mis vooral Allres op een hoop items en natuurlijk een hoop immunes op Hell. Opzich is de damage van de Hydra wel voldoende maar echt tempo zit er niet in helaas. Hoop snel een spirit shield, goede boots en gloves te vinden, dan moet het beter gaan.

Heb wel een mooi caster amuletje met +2 cold skills gecraft alleen kan deze nog niet echt gebruiken ivm gebrek aan allres, heb namelijk ook een allres amuletje gecraft dus die gebruik ik voorlopig nog even.
het moet kunnen om mausoleum en tower runs te doen met Orb/Hydra, normaal begin ik altijd andersom eerst Orb t/m NM en de rest vd skills of Hydra. Anderhalf jaar terug zo met de eerste hell char ber gevonden _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-05 22:19

porn*

...take on the world!

Beetje laat, maar nu ladder is gestart ben ik ook maar weer 'ns begonnen. Ben een pally gestart en wil straks de FOH build ook eens proberen, nu aan het levelen als zeal/holy fire (en mss straks een respec naar zeal/fana maar eerst maar 'ns zien hoe ver holy fire komt).

Casual beetje gespeel tot lvl 26 over de afgelopen dagen, van een vriend al wat starter gear gekregen maar da's allemaal 28/29+ dus nog heel ff doorbijten!
Blijft een toffe game :)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23-05 14:47
Scheisse! Mijn ama werd vermoord en ik ging terug om mijn lijk te halen tussen een champion pack met hele brute gasten. Lijk opgehaald en game exit. Open ik de nieuwe game, blijkt dat ik al mijn items heb behalve mijn windforce. Snap er niets van. Heb genoeg stats on alle gear naakt te dragen en had geen ander weapon vast.
Feit blijkt wel dat hij kwijt is…
Iemand een WF te koop op ps5 non ladder sc?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pstalman
Inmiddels al bezig met een druid, dit weekend geen dikke drops. Run 38 was ook niets.

Inmiddels, op assa na dacht ik alle chars.
(Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hpXPAFnJyutFLYr7MOfGf5qP2dY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/3aAoexv5gzp1bWJMNvM6HCk0.png?f=user_large

Ooit zo'n picture gemaakt in een wedstrijd zsm lvl up voor de expire msg weg ging, lvl 42 toen geworden.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1dE35fpFtPS1L-fZAhNSGxrHSUE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/uMfiR5eSALpapAcHUIfsd9lj.png?f=user_large

Tijdens het zoeken erna kwam ik nog screenshots tegen van mijn Softcore tijd (lvl 99). O-)

De pala en necro zijn op hell nu het meest veilig, de Barb ook wel omdat ie IK set heeft, maar ik heb geen WW dus duurt uren.

[ Voor 8% gewijzigd door pstalman op 23-05-2022 07:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neoseer
Gisteren samen met een goede vriendin een mooie slag gemaakt als hydra sorceresses in Nightmare. Zelfs onze altar drops waren nice qua runes, hadden 2 runes nodig voor een leuke runeword en we krijgen beide de juiste rune drop.
Nu waren we beland in ACT 5 dus ik dacht mooi mijn Poleaxe 5 sockets te maken, maar helaas 4 sockets door Larzuk verkeerde ilvl :(

Hopelijk vinden we snel een betere en ga maar even een extra char boosten naar act 5 normal of heeft dat geen zin ongeacht welk level de poleaxe doet en zal hij in normal alleen maar max 4 sockets geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
Neoseer schreef op maandag 23 mei 2022 @ 10:26:
Gisteren samen met een goede vriendin een mooie slag gemaakt als hydra sorceresses in Nightmare. Zelfs onze altar drops waren nice qua runes, hadden 2 runes nodig voor een leuke runeword en we krijgen beide de juiste rune drop.
Nu waren we beland in ACT 5 dus ik dacht mooi mijn Poleaxe 5 sockets te maken, maar helaas 4 sockets door Larzuk verkeerde ilvl :(

Hopelijk vinden we snel een betere en ga maar even een extra char boosten naar act 5 normal of heeft dat geen zin ongeacht welk level de poleaxe doet en zal hij in normal alleen maar max 4 sockets geven?
zocht een andere site, maar deze geeft ook de juist uitleg weer, je zit in de goeie richting :)
https://d2.maxroll.gg/items/sockets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23-05 14:47
Malt007 schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 09:44:

Ik heb wel een (non-ladder) Monarch voor je op de PS! Moet je wel zelf even sockets in maken.

PM me maar om wat af te spreken, heb nog andere gear voor je als je wilt.

--------
Heb na mijn recente foutje met mijn Windforce gelukkig een nieuwe kunnen krijgen!
Mijn ama draagt nu ook een Fortitude en dat maakt een hoop verschil!

[ Voor 8% gewijzigd door T7D_Sneezy op 27-05-2022 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
Dit weekend door traden uiteindelijk de enigma bij elkaar, binnen een uur alweer een Vex erbij.
Maar wat het meeste opviel is het aantal drops onderweg en bij Bosses, ook een 5/5 cold jewel erbij en wat andere niet-endgame dingen.

Ben nu wat low runes aan het sellen op de beruchte site, zo al weer een mara bij elkaar gespaard.

In de avond een Ohm gevonden en kunnen ruilen voor een Pala torch :D

[ Voor 9% gewijzigd door pstalman op 30-05-2022 22:27 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• pstalman
kom net thuis, checkte pc2 (waar ik d2 gewoon hele dag open houdt) en diaclone was gespawned.
18/17 10xp anni erbij :D duurde 3 min met 10k hammer dmgAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Oxawj3soCujtPidDSQwiiNd-3KQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/blx0nEK5I72LWBCQVqLretG3.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IxjFQJF4Dsrp_3Vemm4WH0GfiF8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ux21e4b5f9RcLHiT25wpqKNu.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 69% gewijzigd door pstalman op 31-05-2022 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
Nadat mijn Paladin level 88 is geworden en redelijk tot simpel door end-game heen zaagt vond ik het tijd voor een Hydra-Hybrid build.

Net level 30 geworden, Nightmare, Hydras zagen door alles heen. Dat is top. Als Hybrid option zie ik dat mensen veel Frozen Orb gebruiken en geen Blizzard, maar ik snap het niet helemaal, ik ga er vanuit dat ik het niet ga "maxen", Orb + 20 skill points voor synergy vs. Blizzard + 20 skill points voor Synergy doet Blizzard meer schade, of mis ik iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neoseer
Goldman schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 09:34:
Nadat mijn Paladin level 88 is geworden en redelijk tot simpel door end-game heen zaagt vond ik het tijd voor een Hydra-Hybrid build.

Net level 30 geworden, Nightmare, Hydras zagen door alles heen. Dat is top. Als Hybrid option zie ik dat mensen veel Frozen Orb gebruiken en geen Blizzard, maar ik snap het niet helemaal, ik ga er vanuit dat ik het niet ga "maxen", Orb + 20 skill points voor synergy vs. Blizzard + 20 skill points voor Synergy doet Blizzard meer schade, of mis ik iets.
Ik heb zelf een hydra sorc + frozen orb, dit is puur voor de fire immunes en handig op chaos. Maar zover ben ik nog niet, ik kom veel crucial items tekort, zoals een occulus die maar niet wil droppen of een betere vervanging voor de stealth runeword armor en zo kan ik nog wel doorgaan. Ik krijg voornamelijk drops die goed zijn voor barbarian. Mephi en Andy zijn nog niet lief voor mij geweest in nightmare. Of kan ik beter andere plekken gaan farmen. Ben inmiddels wel begonnen om stony tombs te runnen op Hell, maar ook daar nog niet echt leuke drops gehad. Maar goed geduld wordt goed op de proef gesteld. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
Dus eigenlijk wat je zegt, Orb is beter voor Single target en Blizzard voor groepjes en met Orb dat je beter dan focus-firen op de immuuns?

Ik heb de Oculus en de helm al, gevonden op mijn Paladin dus daar ben ik wel content mee, nu nog even een hoger level worden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neoseer
Goldman schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 11:40:
Dus eigenlijk wat je zegt, Orb is beter voor Single target en Blizzard voor groepjes en met Orb dat je beter dan focus-firen op de immuuns?

Ik heb de Oculus en de helm al, gevonden op mijn Paladin dus daar ben ik wel content mee, nu nog even een hoger level worden :+
Klopt.

Jah ik hoop vanavond weer ff wat runs te gaan doen, op zich ben ik maar 1-2 minuten kwijt aan 1 rondje.
Wie weet dan meer geluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
Ik duim voor je :). Ik doe elke dag nu met de start een 10 Chaos runs in Act 4 met mijn Paladin en dan ga ik rustig door levelen met mijn toverbazin.

Is er eigenlijk een Tweakers chat channel voor D2? Ik heb regelmatig van items waar ik niks mee doe en misschien iemand anders blij mee kan maken?

[ Voor 33% gewijzigd door Goldman op 01-06-2022 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
Goldman schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 12:31:
Ik duim voor je :). Ik doe elke dag nu met de start een 10 Chaos runs in Act 4 met mijn Paladin en dan ga ik rustig door levelen met mijn toverbazin.

Is er eigenlijk een Tweakers chat channel voor D2? Ik heb regelmatig van items waar ik niks mee doe en misschien iemand anders blij mee kan maken?
ik denk niet dat er een chat kanaal is, sowieso spelen er weinig (in vergelijk met d3) mensen d2 uit de GoT sc of hc guilds. Volgens mij maar 2 mensen die HC spelen, de rest SC. Ze zijn er dus nog wel, maar vast een of twee handjes vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neoseer
Gisteravond na mijn dnd sessie nog wat memphisto runs gedaan op nightmare om wat gear te krijgen, 1 leuke drop erbij gekregen die ik wel goed kan gebruiken: Skin of the Vipermagi. Mooie rolls ook +33 res en 13 magic damage reduced. Dus bijna max gerolled op de resistances na. Kan ik eindelijk mijn stealth aan de kant doen. :)

Toch ben naar al die jaren nog niet helemaal uit wat het nut is van magic defense want 13 lijkt me nogal laag en deze getallen gaan meestal ook niet sky rocket op items.

[ Voor 20% gewijzigd door Neoseer op 03-06-2022 08:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
Ik heb eergister een HC Classic sorc gemaakt, zit al in A1 NM. Lvl 30+ en al wat cow games gejoined op normal. Doel is Nightmare aan te kunnen voor HF boosts naar a1 hell, char omzetten en dan de boost afmaken op normale HC. Zal wat tijd schelen zonder baal/ancients requirements, vooral de lvl req.

De classic community is trouwens vrij close, iedereen kent elkaar blijkbaar. Ben al paar keer geholpen door gasten uit top 10 ladder met een boost door een act, een wp of items.
Zaterdag ochtend nu, en al lvl 60 op de HC Classic sorc, ik ga mijn eerste HF boost naar Hell a1 testen.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KOekToWeo0Fto1IFSfLnJ5JNMFY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/NjokK5URqzUbkDp5GrmnmT7x.png?f=fotoalbum_large

En completed NM rush :D
Was vergeten dat je Duri neer moet halen om in A1 hell te komen na een convert....
En helaas 2x lem en poppetje ging neer omdat ik het niet goed neergezet had in Hell Diablo Q (7/7/17 gaze).
Wel de runes binnen en weer een vrij plekje

[ Voor 65% gewijzigd door pstalman op 04-06-2022 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lnJJ7DgAGuXC3viJOE24LVmWjIs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/scGfxQIqTSstI84ZmYtXmIAc.png?f=fotoalbum_large

nachtje game open en wordt net wakker voor bijna de slechtste anni ooit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Al een tijd geen D2R meer gespeeld. Begint een klein beetje te kriebelen om het weer op te pakken, maar dan alleen hardcore.

Hmmmmz :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pstalman
RustStorm schreef op zondag 5 juni 2022 @ 08:23:
Al een tijd geen D2R meer gespeeld. Begint een klein beetje te kriebelen om het weer op te pakken, maar dan alleen hardcore.

Hmmmmz :)
als je een boost nodig hebt dan hoor ik het wel 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
Ook even serieus Classic wezen spelen.
Barb voor bo, sorc voor teleport waren mijn starters, 1 char HF rushed en toen maar eens een dmg barb gestart.
Solo door Hell, 2x de sorc gepakt voor A2 (heb nog niet max LT res) en zit nu in Hell a4 :D
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tqg9p52xei_10Z56KksouCik37g=/800x/filters:strip_exif()/f/image/7zw9bpo1HprsYh6nC03nJovs.png?f=fotoalbum_large

en dan loop je rond met Angelic items, Death set items een Bonesnap, 2 Sigons items en een rare ring met wat manaleech en LT/PSN resist :D

Inmiddels alle seals cleared, maar will Quest niet voor bugged Dia drops :D

[ Voor 5% gewijzigd door pstalman op 11-06-2022 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galen2850
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 24-04 12:30
Ook maar weer eens opgepakt na een tijdje niet. Een 2.4 summon druid proberen op HCL. Ging best lekker, maar liep in A2 hell toch wel tegen de limit (medium gear @lvl77). Bij het tower runs voor runes te snel willen gaan en daardoor rip :( Damn Dark Archers...

Toch maar weer een sorc gestart. Niet orgineel, OP maar ongeëvenaard in MFing. Eigenlijk de enige optie als je efficient wil zijn en wat wealth wil bouwen voor andere characters. Wordt tijd dat tele op een cheap runeword komt in de volgende ladder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
Even wat advies nodig :)

Ik sta op het punt een Zeal+tesladin te maken. Daarmee kom ik gelijk op mijn 1e vraag uit, is na patch 2.4 Zeal+Holy Fire toch de betere keuze?

Ook, zit ik te twijfelen tussen Conviction en Fanaticism?

Ik wil mijn build graag Zeal focused met de aura (tesla of fire) als AoE effect erbij.

Alle builds die ik zie gebruiken Conviction en geen Fanaticism.

Mijn afwegingen, Lighting immuuns zijn makkelijker te breken met Convicition dan vuur.

Fanaticism boost physical damage enorm, maar gaat dan de lighting damage niet lacken en eigenlijk nutteloos word?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
Voor wie het intressant vind :) - ik ben dual dream nu aan het lopen met Conviction - Act1 (Hell) is super easy, lighting immuuns (heb ook Cresent Moon) zijn geen probleem want die hak ik in stukjes met Zeal :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:44
Goldman schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 14:38:
Voor wie het intressant vind :) - ik ben dual dream nu aan het lopen met Conviction - Act1 (Hell) is super easy, lighting immuuns (heb ook Cresent Moon) zijn geen probleem want die hak ik in stukjes met Zeal :+
Dual dream + hand of justice/dragon was in ieder geval voor 2.4 de build, heb je zeal muv bosses niet eens nodig.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie
Bossie schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 19:47:
[...]

Dual dream + hand of justice/dragon was in ieder geval voor 2.4 de build, heb je zeal muv bosses niet eens nodig.
:Y :Y

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/e8qZrMMThLRH13o1ZS0rTJIoPWc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/01zYYooqGK0fsM1PFHXKYyYs.png?f=user_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wYMxPrGTOdlOcgnNXaCx0U5o3cM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/sM0CHq4ezhralkSPxQGTkyrl.png?f=user_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TrAwt-39FDcffSKjnE__suZpjtI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/zKK0ygjaYlXNJn9auEPFUOEN.png?f=user_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/I_Or-o5O5w8Bz8HH6UB-Nm3-nsU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/ZDCFZE6TxE1wmLNuk34cc3BE.png?f=user_large

[ Voor 31% gewijzigd door Angeloonie op 16-06-2022 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
Bossie schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 21:48:
[...]

Het maakt de game wel saai
Oh ja dat zeker wel :P Maar op zich ook wel chill als je half AFK wat runs wil doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neoseer
Ik ben gerespecced van Hydra + Orb sorceress naar Blizzard Sorceress.
Alleen merk gewoon dat ik het niet echt fijn vind spelen.
Wellicht wil ik weer respeccen naar Nova Sorceress, alleen heb ik daar denk ik niet de juiste gear voor.

https://d2.maxroll.gg/d2planner/f202066e

Dit is nu mijn setup, alleen heb bijvoorbeeld wel wizardspike, frostburn, silkweave +crafted lightning skills amulet +1 met nog faster cast rate erbij.
Alleen nog geen infinity runeword.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-05 19:11

Row

Nu een weekje aan het spelen, level 26 blizz sorc Act 4 (normal) maar gaat moeizaam zonder gear. BattleTag:
BadAssMofo#2196

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuijerlattie
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-05 11:03
Ik ben sinds 2 dagen bezig met Diablo 2 resurrected, maar weet nog niet helemaal wat ik met de loot moet doen. Is het het waard om de hele tijd heen en weer te teleporten naar het kamp om alle loot te verkopen/stashen? Of is de winst die je daar uit haalt maar minimaal en kun je beter alleen de items die je nodig hebt oppakken?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Goldman
kuijerlattie schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 15:25:
Ik ben sinds 2 dagen bezig met Diablo 2 resurrected, maar weet nog niet helemaal wat ik met de loot moet doen. Is het het waard om de hele tijd heen en weer te teleporten naar het kamp om alle loot te verkopen/stashen? Of is de winst die je daar uit haalt maar minimaal en kun je beter alleen de items die je nodig hebt oppakken?
Geld is niet zo heel belangrijk in het spel, tenzij je van gokken houd, zou er niet teveel tijd aan spenderen. Pak alleen gold items op en verkoop die als je ze niet kan gebruiken.
Row schreef op maandag 20 juni 2022 @ 20:31:
Nu een weekje aan het spelen, level 26 blizz sorc Act 4 (normal) maar gaat moeizaam zonder gear. BattleTag:
BadAssMofo#2196
Ladder of non-ladder?

Kan jullie beiden wel aan wat Gear helpen wat ik heb liggen, als mijn pc weer up and running is 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row

Row

Goldman schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 16:45:
[...]

Geld is niet zo heel belangrijk in het spel, tenzij je van gokken houd, zou er niet teveel tijd aan spenderen. Pak alleen gold items op en verkoop die als je ze niet kan gebruiken.

[...]

Ladder of non-ladder?

Kan jullie beiden wel aan wat Gear helpen wat ik heb liggen, als mijn pc weer up and running is 😅
Non-ladder. Much appreciated :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras
Ik probeerde eens Hardcore. Het ging te makkelijk, dus ineens was daar een cursed fanaticism groep archers. RIP lvl 65 necro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gestopt met WoW, en nu maar eens D2R opnieuw opgepakt. Zojuist een hardcore necromancer aangemaakt, ladder. Ben benieuwd hoe dat gaat. :) Zit redelijk te twijfelen wat voor een levelingbuild ik moet gaan aanhouden. Misschien toch maar gewoon deze aanhouden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
Row schreef op donderdag 23 juni 2022 @ 11:28:
[...]

Non-ladder. Much appreciated :-)
Wat is battle tag? Stuur via DM als je het niet wilt delen hier. Ik kwam er achter dat ik alles goed had opgeruimd voordat de ladder begon, maar kan zeker wel met je meelopen om loot te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuijerlattie
Goldman schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 16:45:

Ladder of non-ladder?

Ik speel non-ladder, maar wel op xbox. Ik las dat de game wel cross-progression had maar geen cross-play, ik gok dat dit tegen gaat werken voor het delen van gear...

Tot nu toe wel erg naar mijn zin met dit spel. Speel 2 avondjes per week en ben nu op het randje van lvl 18 (10k xp te gaan). Het is wel moeilijker in vergelijking met diablo 3. (Ik ga het niet vergelijken met diablo immortal, wat de game is die er voor heeft gezorgd dat ik diablo 2 ook eens wilde proberen)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• McDutch
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 29-06-2024

McDutch

[N]ooitgedeugd

Na lang twijfelen heb ik ook maar eens D2: resurrection geïnstalleerd.. meteen weer uren kwijt aan nostalgie.

Ben gestart met een nova sorceress, maar ga er denk ik een blizzard mf sorc van maken.

Nu in act 3 normal, ben bij Mephisto aanbeland.. erg lastig nu ik weinig fire resistance heb.

Hoop dat hier nog wat van de oude garde rondspoken, ik heb al wel wat bekende nicknames gezien hier.

If I ever meet u, I'll Ctrl + Alt + Del u ! :: A train stops at a trainstation, a bus stops at a busstation. I own a workstation...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row

Row

Inmiddels aangekomen bij act 1 hell, level 62 blizz sorc, zonder gear. Kom niet verder door de vele cold immunes. Als iemand wat gear heeft / zin heeft om mij door hell te boosten, let me know :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuijerlattie
Ik ben er intussen achter waarom de game zo moeilijk was, eerste keer spelen een werewolf druid build maken is schijnbaar niet de makkelijkste route. Volg nu de leveling build van maxroll waardoor de game een stuk speelbaarder is geworden. Ik merk wel dat ik lui ben geworden door alle games waar je scherm rood word als je health bijna op is. Grootste deel van mijn deaths zijn doordat ik mijn health bal niet in de gaten houd...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
McDutch schreef op dinsdag 28 juni 2022 @ 14:28:
Na lang twijfelen heb ik ook maar eens D2: resurrection geïnstalleerd.. meteen weer uren kwijt aan nostalgie.

Ben gestart met een nova sorceress, maar ga er denk ik een blizzard mf sorc van maken.

Nu in act 3 normal, ben bij Mephisto aanbeland.. erg lastig nu ik weinig fire resistance heb.

Hoop dat hier nog wat van de oude garde rondspoken, ik heb al wel wat bekende nicknames gezien hier.
Ik ben ook net weer begonnen na.. ik denk 17 jaar geen Diablo 2 :+ Al vrij rap een sorceress naar level 84 gekregen op ladder. Herken vrij snel alweer alle items, runewords, farm plekken etc.

Wel tof om te zien dat Blizzard flink wat andere skills builds sterker heeft gemaakt met nieuwe patchea, er zijn wat meer opties nu. Maar het blijft vooral MF grinden.. alle items en runes die ik wil droppen niet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebby
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-05 15:07
Ik had eindelijk een trade voor een lage Soso torch. Opeens weg, zal hem ergens weggegooid hebben, of verkocht. Echt minder dan 2 uur nadat ik hem had.
Fuck. }:O

Edit: Anni charm van de event, en voor het eerst uber tristram gecleared met een vriend - voor hem pally torch!

[ Voor 25% gewijzigd door Zebby op 25-07-2022 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row

Row

Is er een discord server beschikbaar voor D2R dutchies? zou wel fijn zijn met traden e.d. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr. nice
  • Laatst online: 07-03 13:40
Row schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 20:14:
Is er een discord server beschikbaar voor D2R dutchies? zou wel fijn zijn met traden e.d. :-)
https://discord.gg/fc8xVEcq

• Vlaanderen1
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 23-05 12:06
Inmiddels begonnen op de PS5 met D2R, moet zeggen dat het lekker weg speelt.

Zijn er nog meer mensen op PS5/PS4 om samen evt. te gamen?

• Qck
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-05 22:13

Qck

Bazinga

Ik speel niet meer en ben ook niet van plan te spelen (PC Softcore). Iemand die wat items wil?

Music is not just a sound, it's a way of living.

• Vlaanderen1
Qck schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 10:05:
Ik speel niet meer en ben ook niet van plan te spelen (PC Softcore). Iemand die wat items wil?
Heb je toevallig items voor een necro?

• Qck

Qck

Bazinga

Vlaanderen1 schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 10:06:
[...]

Heb je toevallig items voor een necro?
Ja, ik weet alleen echt niet meer wat... :)

• Vlaanderen1
Qck schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 10:09:
[...]

Ja, ik weet alleen echt niet meer wat... :)
Mocht je wat overhebben kan ik vanavond na het werk even online komen😄

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qck

Qck

Bazinga

Vlaanderen1 schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 10:27:
[...]

Mocht je wat overhebben kan ik vanavond na het werk even online komen😄
Is goed, als ik er ben geef ik wel een gil :)

• Bossie
Vlaanderen1 schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 09:51:
Inmiddels begonnen op de PS5 met D2R, moet zeggen dat het lekker weg speelt.

Zijn er nog meer mensen op PS5/PS4 om samen evt. te gamen?
Ik heb de game gekocht op de PS5 en het speelt idd heerlijk, maar toen eenmaal mijn inventory vol ging ik de pc versie heel erg missen.

Sindsdien niet meer gespeeld op console.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vlaanderen1
Bossie schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 10:57:
[...]

Ik heb de game gekocht op de PS5 en het speelt idd heerlijk, maar toen eenmaal mijn inventory vol ging ik de pc versie heel erg missen.

Sindsdien niet meer gespeeld op console.
Inventory is idd wel wat traag. Ik heb niet zo'n beste PC aan de TV staan waar ik mn sorteringen zeg maar doe :D

Het speelt wel heerlijk van de bank af

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vlaanderen1
Qck schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 10:35:
[...]

Is goed, als ik er ben geef ik wel een gil :)
Mocht je vanavond tijd hebben, let me know ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras
Yes, interessant. Ik wil nog mijn Druid naar lvl 94 brengen, maar het gaat zo langzaam en Baal/Diablo runs worden bijzonder saai. Wellicht geven de terror zones wat meer variatie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-05 20:50

Hakker

a.k.a The Dude

Pas met resurrected begonnen ben alleen een beetje vroeg bij Diablo aangekomen met een lvl 26 boltress ;)
Maar dat gezegd hebbende doen foto's het spel geen recht want het ziet er gewoon goed uit.

Artificial Intelligence is no match for natural stupidity | Mijn DVD's | Mijn Games | D2X account: Hakker9

• Phaex
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-05 22:10
Hakker schreef op woensdag 7 september 2022 @ 19:12:
Pas met resurrected begonnen ben alleen een beetje vroeg bij Diablo aangekomen met een lvl 26 boltress ;)
Maar dat gezegd hebbende doen foto's het spel geen recht want het ziet er gewoon goed uit.
De grafische update is inderdaad erg geslaagd! Veel plezier

Lvl 26 bij Diablo op normal lijkt me best ok hoor
In act V gaan de levels weer iets sneller, als je Baal een aantal keren na elkaar doet zit ja al snel richting lvl40 waarna nightmare vlotjes gaat ;-)
Speel je online of singleplayer ?

• Hakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-05 20:50

Hakker

a.k.a The Dude

Phaex schreef op donderdag 8 september 2022 @ 08:47:
[...]

De grafische update is inderdaad erg geslaagd! Veel plezier

Lvl 26 bij Diablo op normal lijkt me best ok hoor
In act V gaan de levels weer iets sneller, als je Baal een aantal keren na elkaar doet zit ja al snel richting lvl40 waarna nightmare vlotjes gaat ;-)
Speel je online of singleplayer ?
Op het moment single player vanwege de cutscenes maar is wel een online character.

Artificial Intelligence is no match for natural stupidity | Mijn DVD's | Mijn Games | D2X account: Hakker9

Pagina: 1 ... 40 ... 42 Laatste