Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Oh, de build en de req. items.Angeloonie schreef op woensdag 10 november 2021 @ 21:43:
[...]
Wat is je vraag? Javazons zijn erg efficient met cows en chaos (met Infinity merc).
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Ja, ik heb een Javazon, maar de spots waar je kan farmen tot dat je Infinity hebt is wel beperkt tot Cows of andere plekken zonder lightning immunes.
Guide zag er wel OK uit ja, ik hanteer zelf icy-veins en maxroll guides:RustStorm schreef op woensdag 10 november 2021 @ 21:46:
[...]
Oh, de build en de req. items.eigenlijk; stelt deze guide iets voor ^_^
https://d2.maxroll.gg/guides/lightning-fury-amazon-guide
https://www.icy-veins.com...rike-amazon-javazon-build
Ja, de MAxroll heb ik ook gezienAngeloonie schreef op woensdag 10 november 2021 @ 21:47:
[...]
Guide zag er wel OK uit ja, ik hanteer zelf icy-veins en maxroll guides:
https://d2.maxroll.gg/guides/lightning-fury-amazon-guide
https://www.icy-veins.com...rike-amazon-javazon-build
Zal zo eens de Icy Veins guide bekijken.
Zal allemaal niet zo heul veul verschil zitten vermoed ik. Ben aan het bepalen of ik een beetje de gear heb om er mee uit de voeten te kunnen in cows.
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Het is een overlay die oude code van diablo gebruiken en pd2 dus niet d2r zelf. Devs van blizz zijn zo lui geweest dat onder motor kap amper wat gewijzigd is.Angeloonie schreef op woensdag 10 november 2021 @ 21:39:
[...]
Ik zou hier zeer mee oppassen, voor je het weet heb je een ban te pakken..
Het enige wat gebeurd zo nu en dan zijn de offsets die veranderen maar daar zijn ze vrij rap mee.
PSN: Headblast1987, Battlenet: Miyoujin#2279
Java is vrij cheap te gearen voor cows, maar de max is weer vrij hoog (Enigma, Griffons etc).RustStorm schreef op woensdag 10 november 2021 @ 21:50:
[...]
Ja, de MAxroll heb ik ook gezien
Zal allemaal niet zo heul veul verschil zitten vermoed ik. Ben aan het bepalen of ik een beetje de gear heb om er mee uit de voeten te kunnen in cows.main reason waarom ik hell will completen met de amazon
Gaat vooral om +skills, en dat kan vrij makkelijk.
Titan's, Spirit shield, Valkyrie Wing of Shako, +1/2 skills armor, +2/3 javelin&spear gloves, +1javelin charms.
Mijne loopt rond met level 40 LF:
/f/image/ObKkClQuUtXHBNhyjZkRcKaJ.png?f=fotoalbum_large)
Doe wat je wilt, maar er zijn in het verleden al zat maphack banwaves geweest, dus zonder risico is het simpelweg niet.Headblast schreef op woensdag 10 november 2021 @ 21:53:
[...]
Het is een overlay die oude code van diablo gebruiken en pd2 dus niet d2r zelf. Devs van blizz zijn zo lui geweest dat onder motor kap amper wat gewijzigd is.
Het enige wat gebeurd zo nu en dan zijn de offsets die veranderen maar daar zijn ze vrij rap mee.
Belangrijkste gear item is eigenlijk titans revenge ( Any roll). Combi van veel +skills, faster run, leech, wat stats, maar belangrijkste: auto repair. De base damage van de titans is niet heel erg van belang. Alternatieven zijn rare class javelins met zoveel mogelijk van bovenstaande (skills, iAs/auto repair)RustStorm schreef op woensdag 10 november 2021 @ 21:50:
[...]
Ja, de MAxroll heb ik ook gezien
Zal allemaal niet zo heul veul verschil zitten vermoed ik. Ben aan het bepalen of ik een beetje de gear heb om er mee uit de voeten te kunnen in cows.main reason waarom ik hell will completen met de amazon
Daarnaast een spirit (monarch) voor de extra Mana, faster hit recovery, skills. Op de base na niet heel duur, met als alternatief een rhyme schild.
Met een insight act 2 merc kun je al vrijwel de hele game solo doen. De basis gear is daarbij doet cheap
I know, moest even ranten. Ben met m'n amazone aan het questen richting Baal dus had het waypoint niet en als je niet weet vanaf waar je links moet aanhouden wordt het lastig. Na 10 minuten had ik de exit naar level 3 wel gevonden, maar het waypoint nog niet, die zat dus aan compleet de andere kant van het level.Angeloonie schreef op woensdag 10 november 2021 @ 21:40:
[...]
Houd altijd links aan vanaf de WP-kamer. Dan vind je de exit het snelste, en Meph run je enkel met een teleport character, anders is het zeer traag.S
Dus vanuit dit oogpunt linksaf de rand volgen:
[Afbeelding]
Enfin, Mephisto en Diablo zijn ook neer. Op naar Act 5, ben benieuwd of ik daar nog wegkom met m'n crappy gear.
Klopt, kan altijd gebeuren maar die in verleden werken net even anders dan deze maar ieder z’n eigen zullen we maar zeggenAngeloonie schreef op woensdag 10 november 2021 @ 21:54:
[...]
Doe wat je wilt, maar er zijn in het verleden al zat maphack banwaves geweest, dus zonder risico is het simpelweg niet.
Ben even nieuwsgierig naar aantal spelers? heb je die runes in solo games gevonden of in games met meerdere spelers?Headblast schreef op woensdag 10 november 2021 @ 16:56:
Denk dat ik een lootje moet kopen, back2back 2 ohms gevonden, daarvoor mal.. blijf denk maar cows doen.
Solo runs, was beetje klaar met multi games. % wise meer spelers hogere kans maar aangezien ik cows clear in 6-7 mn doe ik er veel sneller over.Dazzling Dwild schreef op woensdag 10 november 2021 @ 22:15:
[...]
Ben even nieuwsgierig naar aantal spelers? heb je die runes in solo games gevonden of in games met meerdere spelers?
In de tweede run vond ik ineens een Oculus (waar ik al lang op hoopte) en een paar runs daarna al een 4 sockets monarch, dus kon ik meteen een spirit maken voor naast de Oculus. Daarna vond ik nog een 4 socket Tresher dus kon ik meteen insight maken voor mijn Merc.
Het blijkt dus maar, soms zit het een tijdje tegen en soms kan het ineens meezitten.
Nu ga ik act 4 hell proberen aangezien mijn Res nu een stuk beter is.
Ik hoop dat ook voor elkaar te gaan krijgen wanneer m'n javazon zo ver is.Headblast schreef op woensdag 10 november 2021 @ 22:21:
[...]
Solo runs, was beetje klaar met multi games. % wise meer spelers hogere kans maar aangezien ik cows clear in 6-7 mn doe ik er veel sneller over.
Gisteren een rondje Pindleskin, Shenk, Eldritch, Travincal, Baal, Diablo, en Andariel gedaan. IK-helm en Magefist gekregen. Mijn rings en belt zijn nog echt crap. Ook mijn poor man's shako (Peasant Crown) kan beter. Toffe game, speelt heerlijk weg. Bone Fetishes zijn echter wel echt gruwelijk :x
D3 :: I don't always kill but when I do, it's hyphen nine. :: y u no iddqd? :: Si non confectus, non reficiat.
Dit moest ik even horen, gisteren met mijn Sorc begonnen en de eerste paar levels zijn echt het traagst/lastigst dan elke andere class die ik tot nu heb gespeeldKlauwhamer schreef op donderdag 11 november 2021 @ 10:41:
Eindelijk een Insight voor mijn merc, en een respec naar blizzard met m'n sorc met FCR rond 80 en op weg naar 105. Wát een verschil, dit speelt zóveel fijner dan de halfgare Lightning-build die ik eerst gebruikte.
Gisteren een rondje Pindleskin, Shenk, Eldritch, Travincal, Baal, Diablo, en Andariel gedaan. IK-helm en Magefist gekregen. Mijn rings en belt zijn nog echt crap. Ook mijn poor man's shako (Peasant Crown) kan beter. Toffe game, speelt heerlijk weg. Bone Fetishes zijn echter wel echt gruwelijk :x
Assasin daarentegen was te makkelijk
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
In het begin gewoon de helft of driekwart van je belt met mana potions vullen, desnoods nog 5-20 extra in je inventory. Stop ook rustig 10-30 punten in energy. Grote kans dat je toch een leveling build gebruikt en pas later na de juiste skills respecced.
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
ik moet gewoon even doorbijten, de eerste paar skills zijn suf, kosten veel mana en doen geen damageThe Chosen One schreef op donderdag 11 november 2021 @ 11:10:
@Bossie
In het begin gewoon de helft of driekwart van je belt met mana potions vullen, desnoods nog 5-20 extra in je inventory. Stop ook rustig 10-30 punten in energy. Grote kans dat je toch een leveling build gebruikt en pas later na de juiste skills respecced.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Wie weet...
Verder hoop ik nog op een helpende hand met m'n amazon; ook kan ik zelf eens gaan proberen of de TF build soelaas biedt...
Dus... genoeg om op te hopen en te doen.
D3 :: I don't always kill but when I do, it's hyphen nine. :: y u no iddqd? :: Si non confectus, non reficiat.
Ik spreek uit ervaring als ik zeg dat je via Discord makkelijk een boost kan krijgen.RustStorm schreef op donderdag 11 november 2021 @ 14:31:
Als ik vandaag weer wat ga MFen... ik ben zeer benieud. Hoop nog steeds een keer TR armor te gaan vinden. Of wellicht een IST rune. Of heeeeel misschien zelfs een Vipermagi of... War Travs.
Wie weet...
Verder hoop ik nog op een helpende hand met m'n amazon; ook kan ik zelf eens gaan proberen of de TF build soelaas biedt...
Dus... genoeg om op te hopen en te doen.
Zo ben ik vanochtend van lvl31 naar 62 geholpen in 2 uurtjes (thanks uncle!)
Never underestimate my incompetence!
Thanks. Maar maak geen gebruik van Discord.Ieniemienieme schreef op donderdag 11 november 2021 @ 14:37:
[...]
Ik spreek uit ervaring als ik zeg dat je via Discord makkelijk een boost kan krijgen.
Zo ben ik vanochtend van lvl31 naar 62 geholpen in 2 uurtjes (thanks uncle!)
Ik kan je vavanond wel tot aan ancients hell brengen en kijken of m'n merc de ancients kan solo;enRustStorm schreef op donderdag 11 november 2021 @ 14:41:
[...]
Thanks. Maar maak geen gebruik van Discord.en enige wat voor mij fijn zou zijn is een boost t/m Baal hell. Dan kan ik herder / boer gaan spelen.
[ Voor 7% gewijzigd door Bossie op 11-11-2021 14:57 ]
Vind dit niet echt werving aangezien het meer elkaar helpen is dan werven. Zie dit ook niet bij de TO staan dus vanwaar deze "spam" aanduiding?@GeronimousHeadblast schreef op woensdag 10 november 2021 @ 20:12:
[mbr] *knip: spam *[ werving staan we niet toe, je mag eventuele Discords / clans / groepen laten opnemen in de openingspost. Even de TS een DM sturen.[/mbr]
heb ook nog een duriel shell, 2 atmas armors.. dus als je nodig hebt dm ff anders charsi ik alles.
[ Voor 62% gewijzigd door Headblast op 11-11-2021 18:46 ]
Duriel graag1Headblast schreef op donderdag 11 november 2021 @ 18:37:
iemand nog white monarch nodig?
heb ook nog een duriel shell, 2 atmas armors.. dus als je nodig hebt dm ff anders charsi ik alles.
is net opgehaald door blackhawk van hier ^^
zie nu pas je tag in je profielHeadblast schreef op donderdag 11 november 2021 @ 18:58:
[...]
is net opgehaald door blackhawk van hier ^^

add me maar en als je iets specifiek zoekt kan ik het wel achterhouden voor je.
Ik zoek vooral twee dingen, Immortal King chest (mist om set compleet te maken) en endgame swords/sceptersHeadblast schreef op donderdag 11 november 2021 @ 19:20:
[...]
add me maar en als je iets specifiek zoekt kan ik het wel achterhouden voor je.
Maar als je een elite 3 socket sword hebt dan is een kinderhand snel gevuld
Naja, eindresultaat telt. \o/
welke difficulty ?Chefbierrr schreef op donderdag 11 november 2021 @ 19:47:
Again een shameless request voor een boost, maar je krijgt ook een boost terug
JJhark#2832
naja zit nu in act 2 normal dus zo ver het kan ben ik al blij mee
ToegevoegdChefbierrr schreef op donderdag 11 november 2021 @ 19:47:
Again een shameless request voor een boost, maar je krijgt ook een boost terug
JJhark#2832
kan mijn sorc ook aanhaken vanuit act 1 ?
Reeds klaar sorryBossie schreef op donderdag 11 november 2021 @ 20:04:
[...]
kan mijn sorc ook aanhaken vanuit act 1 ?
lijkt variabel naar gelang de drukte. Soms 60, soms 90RustStorm schreef op donderdag 11 november 2021 @ 20:39:
hebben ze de 90 secondenregel afgeschaft?
nogmaals dankVoedoeAndVodka schreef op donderdag 11 november 2021 @ 20:41:
Start nu met classic rush normal - hell.
Ik zie dat mijn merc blessed aim heeft waar ik might had verwacht, dus maak een NM game een haal een might merc.
Start vervolgens weer een hell game, zie ik dat mijn merc weer blessed aim heeft ...
Een display bug op nm inderdaad. De daadwerkelijke aura is wel de goedeBossie schreef op donderdag 11 november 2021 @ 22:29:
Is er een bug met Mercenaries ?
Ik zie dat mijn merc blessed aim heeft waar ik might had verwacht, dus maak een NM game een haal een might merc.
Start vervolgens weer een hell game, zie ik dat mijn merc weer blessed aim heeft ...
Ik heb je toegevoegd op bnet 😉
1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS
Ik hoop dat ik binnenkort een mooie 3s eth mage plate vind, zodat ik daar een runeword voor m'n amazon mercenary in kan duwen.
Moet zeggen die pre-ubers waren een stuk makkelijker dan ik dacht.
In tristam had ik wel moeite met mephisto. Rest was geen probleem.
Opbrengst = assatorch 17/19. Ik ben zeer tevreden aangezien ik immers met assa speel.
Had wel al een slechtere assa torch (via trade) maar die kan nu in de ruil
Thanks, eerst even werken helaas
Als het goed is heb je hem wel gewoon qua buff alleen idd geeft die dat verkeerd weer.Bossie schreef op donderdag 11 november 2021 @ 22:29:
Is er een bug met Mercenaries ?
https://discord.gg/2qk9mXJPcc - Tweak-Nephalem met focus op D2R en ook D4
https://discord.gg/BdN4kY5g - Dutch D2R met focus op enkel D2R
Vind het zelf niet handig dat we er nu 2 hebben, maar goed dit zijn ze nu..
aah ik zit op die bovenste en daar is het nogal stilAngeloonie schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 12:37:
Er zijn 2 Discords die nu lopen voor D2:
Gisteren nog 2 shako's gevonden binnen een tijdspanne van 30 min. Eentje in cow level en de andere bij de council in durance of hate. Misschien proberen te traden voor een Unid torch..
Het is een beetje offtopic, maar ik hoop dat het toegestaan wordt:Angeloonie schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 12:37:
Er zijn 2 Discords die nu lopen voor D2:
Het idee achter 'tweak-nephalem' is om een centrale hub te hebben met links naar de verschillende guilds/clans voor D2/D3/D4. Ik heb het altijd spijtig gevonden dat niet iedereen in één clan paste en dat contacten met spelers buiten de clan langzaamaan verwaterde. Meerdere discord-servers kan overigens prima, maar ik had liever de basis op 1 plaats met links naar de verschillende clans. Zoals al eerder aangegeven kunnen andere leden uiteraard ook rechten voor inrichting/beheer krijgen, dus wat mij betreft kunnen we de servers samenvoegen. Hoe en waar we samen spelen maakt me overigens niet veel uit, zolang we elkaar maar weten te vinden (vandaar dat ik gisteren óók van #2 lid ben geworden).
Voor de rest: vrijheid blijheid
“But all history has taught us the grim lesson that no nation has ever been successful in avoiding the terrors of war by refusing to defend its rights – by attempting to placate aggression.”
Dat is insane man! GratsChefbierrr schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 13:23:
[...]
aah ik zit op die bovenste en daar is het nogal stil.
Gisteren nog 2 shako's gevonden binnen een tijdspanne van 30 min. Eentje in cow level en de andere bij de council in durance of hate. Misschien proberen te traden voor een Unid torch..
Oh cool; IK armor gevonden. Hele set compleet nu.
Overigens is de unique scale mail by far het item dat ik het meeste vind.
[ Voor 14% gewijzigd door RustStorm op 12-11-2021 16:12 ]
Memories of yesterday, will grow, but never die
Yep, Frenzy barb is een van de leukste chars om te spelen en normal/nightmare gaan echt bizar snel met de set-pieces je tijdens het levellen al kan dragen,RustStorm schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 15:57:
[...]
Dat is insane man! GratsIk hoop dat je inderdaad krijgt waar je naar zoekt.
Oh cool; IK armor gevonden. Hele set compleet nu.Tijd voor een barbarian?
Overigens is de unique scale mail by far het item dat ik het meeste vind.
De death set (dual wield) icm cathan pieces geven een boost vanaf het begin tot nighmare, tussendoor alleen een paar goedkope runeword wapens meepakken.
In hell heb je dan helaas weer bizar goede gear nodig ipv skills
maak maar game..Bint schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 16:15:
Kan iemand me het laatste WP in nm actV geven? net de ancients verslagen, wilde naar baal, maar kreeg een disconnect en had het WP nog niet gevonden...
Ik heb toen vooral mephi NM gerund tot ik een klein beetje redelijke gear bij elkaar had. Daarna m.n. door heel hell geteleporteerd en enkel de noodzakelijke quests gedaan.Tchite schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 17:46:
Heb 'nightmare' erop zitten, maar als ik nu 'hell' start kom ik in de eerste zone alleen maar cold immunes tegen (blizz sorc). Respecc ik nu naar een andere build (level 68), of farm ik nog wat verder in nightmare?
Zelf loop ik in Hell rond met Frozen Orb + fire wall en krijg hiermee de bulk neer. Soms blijft er nog een overeind met fire+cold immume maar daar maakt de mercenary korte metten mee.Tchite schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 17:46:
Heb 'nightmare' erop zitten, maar als ik nu 'hell' start kom ik in de eerste zone alleen maar cold immunes tegen (blizz sorc). Respecc ik nu naar een andere build (level 68), of farm ik nog wat verder in nightmare?
“But all history has taught us the grim lesson that no nation has ever been successful in avoiding the terrors of war by refusing to defend its rights – by attempting to placate aggression.”
Die kleine mannetjes met hun speer in durance of hate level 2 killen me te vaak als ik op zoek ben naar level 3RustStorm schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 17:51:
[...]
Ik heb toen vooral mephi NM gerund tot ik een klein beetje redelijke gear bij elkaar had. Daarna m.n. door heel hell geteleporteerd en enkel de noodzakelijke quests gedaan.
Meer FCR helpt veel bij het veilig kunnen teleporteren. Ik mik met mijn Sorc altijd op de 105 grens.Tchite schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 18:19:
[...]
Die kleine mannetjes met hun speer in durance of hate level 2 killen me te vaak als ik op zoek ben naar level 3
135 moet je hebben voor de sorc… dan kan je ook veilig naar baal tele.tjorni schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 18:24:
[...]
Meer FCR helpt veel bij het veilig kunnen teleporteren. Ik mik met mijn Sorc altijd op de 105 grens.
Mijn ervaring is dat 105 meer dan genoeg is.Technofreakz schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 16:26:
[...]
135 moet je hebben voor de sorc… dan kan je ook veilig naar baal tele.
Vanavond ga ik maar weer eens even aan de slag.
Van 105 naar 135 levert je helemaal niets op. Echt helemaal niets.Technofreakz schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 16:26:
[...]
135 moet je hebben voor de sorc… dan kan je ook veilig naar baal tele.
Volgende breakpoint is 200.
https://diablo2.diablowiki.net/Breakpoints
Precies, dan ga je zoeken naar faster cast rate en andere stats verwaarlozen. 105 is echt meer dan genoeg.RedHat schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 17:56:
[...]
Van 105 naar 135 levert je helemaal niets op. Echt helemaal niets.
Volgende breakpoint is 200.
https://diablo2.diablowiki.net/Breakpoints
Eth?caspervc schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 22:10:
En een 4 socket Tresher!
Wat versta jij onder bizar goede gear? Met lightsaber en lawbringer (amn lem ko in een 3s pb) is hell prima te doen.Bossie schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 16:19:
[...]
Yep, Frenzy barb is een van de leukste chars om te spelen en normal/nightmare gaan echt bizar snel met de set-pieces je tijdens het levellen al kan dragen,
De death set (dual wield) icm cathan pieces geven een boost vanaf het begin tot nighmare, tussendoor alleen een paar goedkope runeword wapens meepakken.
In hell heb je dan helaas weer bizar goede gear nodig ipv skills
Ik ben juist bezig om lawbringer voor mijn merc te krijgen, ben vooral nu met andere chars bezigSuN2FiRe schreef op zondag 14 november 2021 @ 07:36:
[...]
Wat versta jij onder bizar goede gear? Met lightsaber en lawbringer (amn lem ko in een 3s pb) is hell prima te doen.
Een barb heeft simpelweg erg goede gear nodig om Hell te kunnen farmen, denk aan wapens, runewords, high resistance gear terwijl veel andere (populaire) builds juist voornamelijk op talents leunen.
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
Een Nature's Peace ring doet ook wonderen tegen Nihlathak's Corpse Explosion (zolang je de mobs zelf doodmaakt en niet je merc).Mugwump schreef op zondag 14 november 2021 @ 09:56:
Ik moet toch echt eens een Vex gaan vinden voor een HoTo. Ga regelmatig dood bij Nihlatak omdat de teleport van m'n occy me netjes tussen een zooitje CE fodder neerzet waarna Nihlatak z'n werk doet.
Dat laatste is nog wel een probleempje, maar bovenal moet ik die net zo goed vinden en rare rings vinden anders dan nagel / manald is ook wel een behoorlijke uitdaging.tjorni schreef op zondag 14 november 2021 @ 10:43:
[...]
Een Nature's Peace ring doet ook wonderen tegen Nihlathak's Corpse Explosion (zolang je de mobs zelf doodmaakt en niet je merc).
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
Als je nou eens 3 manald kon cuben zou het al veel sneller gaan.Mugwump schreef op zondag 14 november 2021 @ 10:58:
[...]
Dat laatste is nog wel een probleempje, maar bovenal moet ik die net zo goed vinden en rare rings vinden anders dan nagel / manald is ook wel een behoorlijke uitdaging.
Gewoon het ouderwetse unique gambling uit pre-LoD terug.Bossie schreef op zondag 14 november 2021 @ 11:45:
[...]
Als je nou eens 3 manald kon cuben zou het al veel sneller gaan.
Memories of yesterday, will grow, but never die
(iemand nog een eth blade over?
ps. nog iemand die heel act 5 hell wilt doen op de Switch?
TheChosenOne#2201
edit; me 1e ooit ooit;
[ Voor 16% gewijzigd door The Chosen One op 14-11-2021 15:43 ]
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Sur & Ohm gevonden. 😅

Edit: ik zit op een luck-streak! Net een Shako geruild... en de 1e run cows... weer een shako! Dus binnen 10 minuten van geen naar 2
[ Voor 40% gewijzigd door IWriteCode op 14-11-2021 21:43 ]
Less = more
Erg mooi!IWriteCode schreef op zondag 14 november 2021 @ 21:23:
Jaaaaa! Ook een keertje een win win winnaar! :-)
[Afbeelding]
Edit: ik zit op een luck-streak! Net een Shako geruild... en de 1e run cows... weer een shako! Dus binnen 10 minuten van geen naar 2
Ik hoop vandaag weer wat meer door hell te geraken met m'n javazon. Speelt heerlijk ne gerespect te hebben.
Moet alleen door de maggot lair heen zien te komen...
Ja 4 IST of zo, maar hij past veel te goed in mn eigen outfit :-)
Less = more
Act II: Done
[ Voor 3% gewijzigd door RustStorm op 15-11-2021 09:42 ]
Wel 125fcr fixen hèHeadblast schreef op maandag 15 november 2021 @ 09:46:
Hoppa ENIGMA! vliegende paladin incoming!
Paladin heeft andere fcr breakpoints dan sorc.Headblast schreef op maandag 15 november 2021 @ 10:05:
105 is genoeg he of 200 ^^
fcr - frames
0% - 15
9% - 14
18% - 13
30% - 12
48% - 11
75% - 10
125% - 9
ik heb het WP wel, ff helpen?RustStorm schreef op maandag 15 november 2021 @ 10:26:
Woop Woop: Stygian Dolls --- gotta love em! Nog geen WP in Durance level 2.. en dan dood gaan...
Never underestimate my incompetence!