Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
RustStorm schreef op zondag 7 november 2021 @ 19:20:
[...]

Ook al zo veel runes O_O

Holy crap dude :) nice!

WAar?

Ik ben voornamelijk heel blij met al m'n amn, dol, sol, thul runes... :+
op een gegeven moment pak je de lage niet eens meer op. alles onder Dol laat ik liggen. kost teveel stash space om alles te bewaren. eerst ging ik alles cuben maar dat schoot niet op en vaak mis je bepaalde gems waardoor je stash zo vol loopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:11
Hoe lastig is het overigens om zn respec item te craften?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mugwump
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 14:59
Bossie schreef op maandag 8 november 2021 @ 15:03:
Hoe lastig is het overigens om zn respec item te craften?
Het craften zelf is doodeenvoudig. Gewoon de vier verschillende essences in de cube gooien en op het transmute knopje rammen. :P
Als je vraag is hoe lastig het is om die te verzamelen dan ligt dat eraan hoe makkelijk je met name Hell Baal en Hell Diablo kunt doen. Die droppen namelijk ook allebei een essence die je nodig hebt. Droprate is denk ik ergens tussen de 1 op 5 en de 1 op 10 ofzo?

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Mugwump schreef op maandag 8 november 2021 @ 15:09:
[...]

Het craften zelf is doodeenvoudig. Gewoon de vier verschillende essences in de cube gooien en op het transmute knopje rammen. :P
Als je vraag is hoe lastig het is om die te verzamelen dan ligt dat eraan hoe makkelijk je met name Hell Baal en Hell Diablo kunt doen. Die droppen namelijk ook allebei een essence die je nodig hebt. Droprate is denk ik ergens tussen de 1 op 5 en de 1 op 10 ofzo?
Cool, dan moet ik dus mijn palla eerst respeccen, maar die heeft al 3 gebruikt |:(

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
Bossie schreef op maandag 8 november 2021 @ 15:11:
[...]

Cool, dan moet ik dus mijn palla eerst respeccen, maar die heeft al 3 gebruikt |:(
je kan ze beter dan kopen. ik heb 3/4 essences nog over. alleen die van baal heb ik niet. dus als je die koopt kan ik je de andere 3 geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
nemesis2212 schreef op maandag 8 november 2021 @ 15:13:
[...]

je kan ze beter dan kopen. ik heb 3/4 essences nog over. alleen die van baal heb ik niet. dus als je die koopt kan ik je de andere 3 geven
sorry, maar kopen ?
Heb het gevoel dat ik better eerst maar mijn barb moet levellen en dan ook een cheatSorc moet gaan maken.

[ Voor 15% gewijzigd door Bossie op 08-11-2021 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
Bossie schreef op maandag 8 november 2021 @ 15:19:
[...]

sorry, maar kopen ?
Heb het gevoel dat ik better eerst maar mijn barb moet levellen en dan ook een cheatSorc moet gaan maken.
ja essence traden voor runes, gems, items?

het wordt sowieso aangeraden altijd eerst een mf sorc te levelen zodat je daarmee kan magicfind farmen en daarmee je andere characters kan upgraden met items die vind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
nemesis2212 schreef op maandag 8 november 2021 @ 15:29:
[...]

ja essence traden voor runes, gems, items?

het wordt sowieso aangeraden altijd eerst een mf sorc te levelen zodat je daarmee kan magicfind farmen en daarmee je andere characters kan upgraden met items die vind
Traden != kopen vandaar de vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
Bossie schreef op maandag 8 november 2021 @ 15:30:
[...]

Traden != kopen vandaar de vraag
snap ik, bedoel traden idd. ik zou zelf nooit euro’s tegen d2 items aangooien. is het niet waard. op van die diablo item shops gaan infinities voor $300, belachelijk. maja zijn mensen die het kopen. voelt dan als cheaten in mijn ogen en haalt de rush van iets goeds vinden weg

en anders een token of absolution traden, dan hoef je niet de afzonderlijke essences te vinden of traden

[ Voor 10% gewijzigd door nemesis2212 op 08-11-2021 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
nemesis2212 schreef op maandag 8 november 2021 @ 15:36:
[...]

snap ik, bedoel traden idd. ik zou zelf nooit euro’s tegen d2 items aangooien. is het niet waard. op van die diablo item shops gaan infinities voor $300, belachelijk. maja zijn mensen die het kopen. voelt dan als cheaten in mijn ogen en haalt de rush van iets goeds vinden weg
Eens, echter ik speel veel games op mijn iPad en daar is vrijwel alles ingame te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brothermaynard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:16
Technofreakz schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:15:
[...]

Ben gewoon een fully eq 125 fcr hammerdin. En fully eq merc er uiteraard bij.
even uit nieuwsgierigheid: waar hebben we het dan over qua gear? heb een hammerdin op lvl 65 eind nightmare, heb net een HoZ gevonden (is dat upgrade tov spiritshield, of mis je de FCR teveel?), heb de runes voor een HoTo, magefist en nog wat andere FCR zo liggen... Met wat hulp door A1-5 hell (kun jij wellicht ook voor zorgen @Technofreakz :) ) kan ik dan ook zo A4 hell runnen in vollere games

[ Voor 38% gewijzigd door brothermaynard op 08-11-2021 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technofreakz
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 17:05
brothermaynard schreef op maandag 8 november 2021 @ 15:58:
[...]

even uit nieuwsgierigheid: waar hebben we het dan over qua gear? heb een hammerdin op lvl 65 eind nightmare, heb net een HoZ gevonden (is dat upgrade tov spiritshield, of mis je de FCR teveel?), heb de runes voor een HoTo, magefist en nog wat andere FCR zo liggen... Met wat hulp door A1-5 hell (kun jij wellicht ook voor zorgen @Technofreakz :) ) kan ik dan ook zo A4 hell runnen in vollere games
Perf pala spirit, Arach belt Hoto magefist fcr ring,

Breakpoints zijn 75 fcr en 125.

Je kan best mee leechen, maar ik speel wel op de ps5.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dazzling Dwild
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 24-08 14:47
VoedoeAndVodka schreef op zondag 7 november 2021 @ 11:01:
[...]

Eerste run getimed, 11,92s

5 seconden om van WP naar lvl 3 te teleporten (zijn maar 3 vaste maps voor lvl 2, dus gemakkelijk te onthouden) en op lvl 3 zit Nil aan de kant waar het muurschilderij is. blizzard op zijn hoofd en done.

[Afbeelding]

Als het enkele minuten duurt, ligt het probleem volgens mij eerder tussen de bureaustoel en de monitor :+
videotje met uitleg
Zo leer je nog eens wat. Heb net eindelijk drie keys of destruction, maar altijd handig voor de volgende 3x3 hunt. Thanks! _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door Dazzling Dwild op 08-11-2021 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Py.
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12:34

Py.

RustStorm schreef op maandag 8 november 2021 @ 14:00:
[...]

Hahahahaha awesome antwoord. Ik dacht eerder aan Traps ofzo. Maar toch verkeerd gedacht.

Rephrase: zijn Martial Arts assassins in trek cq. worden ze veel gespeeld...?
Simpel antwoord: heb je behoefte aan RSI? 8)

Net wel een Trapsin gestart, speelt best aardig ;)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• RustStorm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20-09 17:24
34% FCR spirit shield gemaakt... doh! ^_^

De 4S superior monarch gewoon gevonden! yay! Dus geen socket quest hoeven doen.

Gul rune van Andy :) yay! (nog geen idee wat ik er mee moet... maar toch! ;) Kan hem van het lijstje afstrepen...)

NB. je ziet wel bij die youtubers, die chaos runs doen, dat ze eigenlijk alles soort van pullen, de seals openen en dan het hele gebied afgaan om te zien wat er allemaal gedropt is... als ik dat doe, dan is het hele gebied leeg en geen loot te bekennen... Enig idee hoe dat kan / wat ze doen?

[ Voor 69% gewijzigd door RustStorm op 08-11-2021 21:06 ]

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Felyrion
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-09 13:53

Felyrion

goodgoan!

RustStorm schreef op maandag 8 november 2021 @ 19:34:
34% FCR spirit shield gemaakt... doh! ^_^

De 4S superior monarch gewoon gevonden! yay! Dus geen socket quest hoeven doen.

Gul rune van Andy :) yay! (nog geen idee wat ik er mee moet... maar toch! ;) Kan hem van het lijstje afstrepen...)

NB. je ziet wel bij die youtubers, die chaos runs doen, dat ze eigenlijk alles soort van pullen, de seals openen en dan het hele gebied afgaan om te zien wat er allemaal gedropt is... als ik dat doe, dan is het hele gebied leeg en geen loot te bekennen... Enig idee hoe dat kan / wat ze doen?
Dat heeft mrlamasc ergens uitgelegd, maar ik kan het zo snel niet vinden. Er is een tijdslimiet nadat de mobs "aggro" krijgen en dat de seals open gaan dat ze de items droppen. Haal je dat niet, dan zullen ze verdwijnen zonder items te droppen.

edit:
hier is de truc beter uitgelegd:

Ik denk dat je dat bedoelt?

edit2:
Ik lees dat monsters die je op deze manier omlegt, geen MF toegepast krijgen. Dus wellicht alsnog beter ze gewoon te killen.

[ Voor 15% gewijzigd door Felyrion op 09-11-2021 01:54 ]

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bint
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16:50
Zo, na al die jaren vermaak ik me weer prima met D2. Heeft iemand toevallig een 4 socket crystal sword liggen? ik vind het een beetje jammer om mijn larzuk quest reward eraan te spenderen. Geen idee of die dingen duur zijn of niet, maar het gaat mijn sorc helpen ;)

Memories of yesterday, will grow, but never die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
Oh, dat is jammer: voor het eerst dat ik interrupts meemaak tijdens het spelen.
Ben er door dood gegaan... :-/ Je zou maar hardcore spelen en dit gebeurt! |:(

[ Voor 33% gewijzigd door RustStorm op 09-11-2021 08:34 ]

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roelos89
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13:52
Bint schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 07:53:
Zo, na al die jaren vermaak ik me weer prima met D2. Heeft iemand toevallig een 4 socket crystal sword liggen? ik vind het een beetje jammer om mijn larzuk quest reward eraan te spenderen. Geen idee of die dingen duur zijn of niet, maar het gaat mijn sorc helpen ;)
Ik heb wel een spirit crystal sword (rond de 30fcr) die je zo mag hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bint
Roelos89 schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 09:17:
[...]

Ik heb wel een spirit crystal sword (rond de 30fcr) die je zo mag hebben.
oh dat zou super tof zijn!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mugwump
MF runs zijn een beetje matig de laatste tijd, maar vanochtend was Nihlatak zo aardig om een Tal Rasha's armor te droppen. Nu nog even de A3 quest voor 5 stat points doen, want ik had m'n sorc gerespecced om precies genoeg STR te hebben voor m'n spirit monarch, maar dan wel met de +5 van mara's... :')

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
Cow level doe ik als Blizzard sorc toch wel redelijk lang over. MEestal meer dan 10 minuten. Moet anders kunnen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mugwump
RustStorm schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 10:04:
Cow level doe ik als Blizzard sorc toch wel redelijk lang over. MEestal meer dan 10 minuten. Moet anders kunnen. :D
Ja, Javazon...Beetje de herder uithangen en dan een paar LFs erin mikken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
Mugwump schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 10:17:
[...]

Ja, Javazon...Beetje de herder uithangen en dan een paar LFs erin mikken. :P
Yeh, dat weet ik eigenlijk ook wel. Maar kan me er niet zo zetten m'n javazon op de bouwen! Doh!
Mugwump schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 09:41:
MF runs zijn een beetje matig de laatste tijd, maar vanochtend was Nihlatak zo aardig om een Tal Rasha's armor te droppen. Nu nog even de A3 quest voor 5 stat points doen, want ik had m'n sorc gerespecced om precies genoeg STR te hebben voor m'n spirit monarch, maar dan wel met de +5 van mara's... :')
Misschien moet ik vandaag ook maar eens TR armor gaan vinden... Gewoon omdat het kan! ;)

[ Voor 45% gewijzigd door RustStorm op 09-11-2021 10:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-09 01:33

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Afgelopen weekend en gisteravond weer wat tijd gevonden. :)

Normal uitgespeeld met een maatje en in nightmare geraakt. Baal was lief en dropte een Magefist voor me :D
De koeien doorzocht naar een Crystal Sword en Larzuk er op los gelaten voor 4 sockets. Natuurlijk een Spirit er in gestoken. Ik was Nova sorceress en op Nightmare ging dat nog redelijk, maar toch na het zien van wat guides/videos een respec gedaan naar Frozen Orb. Nou... dat had ik eerder moeten doen :D

Gisteravond Andariel op Nightmare omgelegd. Qua drops viel het tegen. Helaas heb ik ergens een foutje gemaakt waardoor ik haar niet "gebugged" heb gekregen. Een tweede Andariel run namelijk geen quest drops, alleen maar een paar blauwe magic items... Hmm.
Op Hell maar wat beter opletten eer ik zover ben.

[ Voor 3% gewijzigd door Ultraman op 09-11-2021 10:41 . Reden: +magefist ]

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lampekap06
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 21:23
Ultraman schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 10:34:
Gisteravond Andariel op Nightmare omgelegd. Qua drops viel het tegen. Helaas heb ik ergens een foutje gemaakt waardoor ik haar niet "gebugged" heb gekregen. Een tweede Andariel run namelijk geen quest drops, alleen maar een paar blauwe magic items... Hmm.
Op Hell maar wat beter opletten eer ik zover ben.
In D2:R heeft Andariel permanent de quest bug, hoef je niets voor te doen. Dat de drops wat tegenvallen zal helaas niet de laatste keer zijn, zeker met lage MF ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VoedoeAndVodka
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 18-09 15:26
Countess deed maar vreemd gisteren. Slechts 1 terror key, maar wel 2 Um, 2 pul en 2 Lem runes...

Dacht dat interne cooldown 60 seconden was voor het aanmaken van nieuwe game, maar is blijkbaar sinds een paar dagen 90 seconden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15:34
VoedoeAndVodka schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 10:42:
Countess deed maar vreemd gisteren. Slechts 1 terror key, maar wel 2 Um, 2 pul en 2 Lem runes...

Dacht dat interne cooldown 60 seconden was voor het aanmaken van nieuwe game, maar is blijkbaar sinds een paar dagen 90 seconden.
:| -> :( -> :'( -> _/-\o_ -> :+

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mugwump
RustStorm schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 10:22:
[...]

Yeh, dat weet ik eigenlijk ook wel. Maar kan me er niet zo zetten m'n javazon op de bouwen! Doh!

[...]

Misschien moet ik vandaag ook maar eens TR armor gaan vinden... Gewoon omdat het kan! ;)
Het is wel een TC84 item, dus hij dropt niet van Meph of Andy, wat het wel lastiger maakt om hem te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
Mugwump schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 10:44:
[...]

Het is wel een TC84 item, dus hij dropt niet van Meph of Andy, wat het wel lastiger maakt om hem te vinden.
Ja :) Weet dat ik hem in het verleden (regelmatig!) van Pindle heb gekregen. :) En hem ook in cows zien droppen.

En dat zou nou net de dingen die ik op dit moment het meeste doe:

- Eldritch
- Shenk
- Pindle
- Lower Kurast kistjes
- Countess
- Andy
- Cows

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Headblast
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17:00
Als mensen nog sol, thul, lum etc moeten laat maar weten anders charsi ik de handel straks

PSN: Headblast1987, Battlenet: Miyoujin#2279

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Headblast
Felyrion schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 01:48:
[...]

Dat heeft mrlamasc ergens uitgelegd, maar ik kan het zo snel niet vinden. Er is een tijdslimiet nadat de mobs "aggro" krijgen en dat de seals open gaan dat ze de items droppen. Haal je dat niet, dan zullen ze verdwijnen zonder items te droppen.

edit:
hier is de truc beter uitgelegd:
[YouTube: More Loot Drops Every Chaos Sanctuary Run - Portal Pop Trick for Diablo 2 Resurrected / D2R]

Ik denk dat je dat bedoelt?

edit2:
Ik lees dat monsters die je op deze manier omlegt, geen MF toegepast krijgen. Dus wellicht alsnog beter ze gewoon te killen.
Wat ik vaak doe is alles pakke wat niet cold immune is (blizz sorc) en dan het truukje doen. Gaan die dia runs stuk sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Headblast
Zijn er mensen die ik blij kan maken met wizardspikes, que hagans etc meuk? Maak straks een game voor tweakers hier als ze dat willen.

Plus even dit bericht als wat wilt dan edit ik straks dit bericht met game en pass.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Headblast schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 15:49:
Zijn er mensen die ik blij kan maken met wizardspikes, que hagans etc meuk? Maak straks een game voor tweakers hier als ze dat willen.

Plus even dit bericht als wat wilt dan edit ik straks dit bericht met game en pass.
heb je niet een lijstje, kan altijd wel wat gebruiken voor mijn beginnende chars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Headblast
Bossie schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 17:36:
[...]

heb je niet een lijstje, kan altijd wel wat gebruiken voor mijn beginnende chars
is al weg :P zijn merendeels dingen zoals vipermagi, wizardspike etc geweest. dagje farmen heb je gauw volle stash :()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
ik moet niet meer op m'n laptop spelen :-( iedere keer als ik er op speel, ga ik dood... zo level ik natuurlijk nooit! lol

drie keer dood; 30% minder exp - corpses niet op kunnen halen. 8)7 |:( :+

[ Voor 24% gewijzigd door RustStorm op 09-11-2021 18:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Badpete
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-08 18:45
voor de mensen die wat items willen, join de game: gratis items//hier ik drop het bij de stash :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
lampekap06 schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 10:41:
[...]
In D2:R heeft Andariel permanent de quest bug, hoef je niets voor te doen. Dat de drops wat tegenvallen zal helaas niet de laatste keer zijn, zeker met lage MF ;)
wat ik las is na andariel killen voor quest om alleen met Warriv praten en met geen andere npcs. ga naar act 2 en save & quit. als daarna andariel potions, arrows of gold dropped dan is ze bugged. als ze alleen blue,rare, set, uni dropped is het goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Headblast
sebas444/444 als mensen nog spullen willen.. Gooi nu wat zooi eruit voor andere tweaker van hier.

[ Voor 3% gewijzigd door Headblast op 09-11-2021 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jinn
  • Laatst online: 19-09 22:00
IWriteCode schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 07:44:
[...]

Ik heb er wel eentje liggen.
Net weer een Sigon's Wrap gevonden. Wil je hem nog terug of heb je je eigen setje inmiddels al weer compleet? Ik weet dat het een low-lvl item is maar toch lekker om zo'n setje compleet te houden. Merk het wel :)

[ Voor 19% gewijzigd door Jinn op 09-11-2021 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
RustStorm schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 18:13:
ik moet niet meer op m'n laptop spelen :-( iedere keer als ik er op speel, ga ik dood... zo level ik natuurlijk nooit! lol

drie keer dood; 30% minder exp - corpses niet op kunnen halen. 8)7 |:( :+
Ik speel alleen maar op de laptop, beetje grinden tijdens het tv kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
Bossie schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 20:06:
[...]

Ik speel alleen maar op de laptop, beetje grinden tijdens het tv kijken.
Om een of andere reden trekt dat ding van mij het niet goed. Terwijl er op papier betere hardware in zit dan m'n desktop.

Misschien moet ik hem eens gaan laten schoonmaken ofzo. Want het is niet goed zoals het nu is. :)

Interrupted; 3e keer vandaag. Jammer. :-(

[ Voor 5% gewijzigd door RustStorm op 09-11-2021 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-09 10:03

porn*

...take on the world!

Kunnen jullie er wel gewoon in? Ik krijg steeds een error als ik n game wil maken.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
porn* schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 20:30:
Kunnen jullie er wel gewoon in? Ik krijg steeds een error als ik n game wil maken.
Word net uit m'n game gegooid en kan nu inderdaad niet meer aanmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Headblast
RustStorm schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 20:31:
[...]

Word net uit m'n game gegooid en kan nu inderdaad niet meer aanmaken.
wow dacht echt ff dikke space maar idd.. server klapte opeens alles eruit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RustStorm
Rofl, ik ben absoluut ongeschikt om hardcore te spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
RustStorm schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 20:13:
[...]

Om een of andere reden trekt dat ding van mij het niet goed. Terwijl er op papier betere hardware in zit dan m'n desktop.

Misschien moet ik hem eens gaan laten schoonmaken ofzo. Want het is niet goed zoals het nu is. :)

Interrupted; 3e keer vandaag. Jammer. :-(
Ik heb deze zomer een nieuwe gehaald, de kachel hoeft niet aan als er gegamed word :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
Bossie schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 21:08:
[...]

Ik heb deze zomer een nieuwe gehaald, de kachel hoeft niet aan als er gegamed word :+
hahaha, dat gevoel ken ik met m'n laptop. Bloedverziekend heet! ;)

Mag ik een van jullie vragen mij een dezer dagen m'n amazon door hell te trekken? Dan kan ik met haar kijken of de koetjes een beetje vlot neer gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
RustStorm schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 21:11:
[...]

hahaha, dat gevoel ken ik met m'n laptop. Bloedverziekend heet! ;)

Mag ik een van jullie vragen mij een dezer dagen m'n amazon door hell te trekken? Dan kan ik met haar kijken of de koetjes een beetje vlot neer gaan.
Ik moet nog steeds een hell-grind character maken helaas.

Ik twijfel tussen een Javazon, Sorc of een trapsin.
De eerste twee heb ik al stuk gespeeld in D2 "classic", dus ik neig naar trapsin maar hoor door niemand over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
Loop nog steeds in m'n Stealth armor rond... hoe dan!?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Chosen One
Bossie schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 21:35:
[...]

Ik moet nog steeds een hell-grind character maken helaas.

Ik twijfel tussen een Javazon, Sorc of een trapsin.
De eerste twee heb ik al stuk gespeeld in D2 "classic", dus ik neig naar trapsin maar hoor door niemand over?
Heb een lvl 88 Trapsin. Speelt prima hoor, snel (met je speed buff welke je groot gedeelte van het spel (vooral normal/nightmare) gebruikt), wel wat gear nodig voor je merc en/of levels in je 1e fire skill om met de lightning immunes te dealen als je dat punt bereitkt.

1 van de sterkste classes van de game blijkbaar. Wel llama guide gebruiken (beginnen met fire traps en dan begin nightmare kun je respeccen).

[ Voor 10% gewijzigd door The Chosen One op 09-11-2021 22:27 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-09 21:39
Vraagje over het socketten van een Monarch shield. Net eindelijk een witte monarch gevonden maar het socketten wil niet lukken, zowel bij Larzuk als via recipe gebeurt er niks. Geen idee wat ik fout doe, maar volgens mij kan ik niks fout doen? Iemand een idee of gewoon bugged?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
Superior misschien? Dat mag dacht ik ook niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
The Chosen One schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 23:02:
Superior misschien? Dat mag dacht ik ook niet?
Dat is volgens mij alleen een restrictie bij de cube recipe. Larzuk kan als het goed is overal een socket in gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
Lol, een ethereal 4os monarch... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
Hebben jullie ook het idee dat D2R veel bandbreedte gebruikt? Als ik het aan heb staan en vervolgens een ZOOM meeting heb - dan hapert de meeting aan alle kanten. Zet ik D2R uit, dan loopt de meeting vervolgens prima soepel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E.J.
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 23-07-2024
RustStorm schreef op woensdag 10 november 2021 @ 07:04:
[...]

Dat is volgens mij alleen een restrictie bij de cube recipe. Larzuk kan als het goed is overal een socket in gooien.
Ik merk sowieso wel veel latency issues, met name op de ''piekmomenten'' qua spelers. Helemaal in lijn met mijn ervaringen +/- 20 jaar geleden dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-09 13:34

IWriteCode

Less = more

Jinn schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 19:43:
[...]

Net weer een Sigon's Wrap gevonden. Wil je hem nog terug of heb je je eigen setje inmiddels al weer compleet? Ik weet dat het een low-lvl item is maar toch lekker om zo'n setje compleet te houden. Merk het wel :)
Heb m compleet, thanks voor het vragen :-)

Less = more

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• lord_fh
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online

lord_fh

PS5

Dit ga je niet geloven,

Al enige tijd dropt er niks echt significants boeiends in de zin van iets waar ik perse wat aan heb voor mn Necro /Assassin/Sorc, en ineens bij de 100 miljoenste pit run dropt Tal's armor (YES!), vervolgens ga ik met dus meer magicfind (320 ofzo) in een nieuwe game Andy killen,

BAM EEN GOUDEN SHAKO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik werd he-le-maal gek. Bewijst maar weer wat dit spel doet met die items, ik beetje ongeinteresserd alles runnen en doen en dan ineens dropt het iets wat je wil en dan schiet je hartslag omhoog hahahhaah :+ 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7

Nu het volgende: wat moet ik socketen in mijn Shako ? ik wil hem niet verpesten haha (en kan dat ook middels cube recipe om een socket erin te krijgen?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VoedoeAndVodka
socket in shako gaat enkel met larzuk. Cube recipe werkt enkel voor witte items.

Een Perfect topaz/Ist rune voor MF. Een Um rune voor 15 all resistances.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20-09 17:33
@lord_fh Unique socketen kan enkel via Larzuk.
Wat je er in stopt kan er evt ook weer uit, maar met een P.Topaz zit je altijd wel goed. Alternatief zou Um kunnen zijn.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Headblast
lord_fh schreef op woensdag 10 november 2021 @ 10:47:
Dit ga je niet geloven,

Al enige tijd dropt er niks echt significants boeiends in de zin van iets waar ik perse wat aan heb voor mn Necro /Assassin/Sorc, en ineens bij de 100 miljoenste pit run dropt Tal's armor (YES!), vervolgens ga ik met dus meer magicfind (320 ofzo) in een nieuwe game Andy killen,

Ik werd he-le-maal gek. Bewijst maar weer wat dit spel doet met die items, ik beetje ongeinteresserd alles runnen en doen en dan ineens dropt het iets wat je wil en dan schiet je hartslag omhoog hahahhaah :+ 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7

Nu het volgende: wat moet ik socketen in mijn Shako ? ik wil hem niet verpesten haha (en kan dat ook middels cube recipe om een socket erin te krijgen?)
Congratz, wat al gezegd werd larzurk nodig voor socket en zou er Ptopaz in doen. ist te duur momenteel eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-09 18:24

heuveltje

KoelkastFilosoof

RustStorm schreef op woensdag 10 november 2021 @ 07:04:
[...]

Alleen in dingen waar altijd al een socket in kon.
* heuveltje wil jewels in zijn ringen duwen !

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
Dit ga je niet geloven,

Dat is fantastisch man! Helemaal awesome en ik ken het gevoel. Gebeurde bij mij toen ik eindelijk die gouden shako vond. :)

Waar heb je tals armor vandaan getrokken? nevermind :) pit run! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bint
even een domme vraag: momenteel heb ik een lvl 40 blizzard sorc, ik speel in nm. Ik zit al tijden te wachten op een insight voor mijn merc. Ik heb nu een ethereal pike met damage 21-94 en ik vond gisteren een poleaxe 18-39 met 4 sockets. De runes voor insight heb ik al. Mijn vraag: heeft het nut om insight hierin te knallen, of kan ik beter op een andere pike/polearm/wat dan ook met 4 sockets wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
Bint schreef op woensdag 10 november 2021 @ 11:43:
even een domme vraag: momenteel heb ik een lvl 40 blizzard sorc, ik speel in nm. Ik zit al tijden te wachten op een insight voor mijn merc. Ik heb nu een ethereal pike met damage 21-94 en ik vond gisteren een poleaxe 18-39 met 4 sockets. De runes voor insight heb ik al. Mijn vraag: heeft het nut om insight hierin te knallen, of kan ik beter op een andere pike/polearm/wat dan ook met 4 sockets wachten?
Gewoon doen in die poleaxe, runes zijn niet zeldzaam dus je kunt altijd een nieuwe maken. Gaat je heel veel helpen nu.

(PS. wel opletten dat je enkel Polearm/Stave class doet ;) Een pike gaat niet werken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bint
Angeloonie schreef op woensdag 10 november 2021 @ 12:11:
[...]

Gewoon doen in die poleaxe, runes zijn niet zeldzaam dus je kunt altijd een nieuwe maken. Gaat je heel veel helpen nu.

(PS. wel opletten dat je enkel Polearm/Stave class doet ;) Een pike gaat niet werken)
Thanks! En bedankt voor de waarschuwing, had niet in de gaten dat het perse een pole moest zijn 👍🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

heuveltje schreef op woensdag 10 november 2021 @ 11:22:
[...]

Alleen in dingen waar altijd al een socket in kon.
* heuveltje wil jewels in zijn ringen duwen !
Dat hoort ook zo

Cititzen of Ladonia

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie
Bint schreef op woensdag 10 november 2021 @ 12:26:
[...]

Thanks! En bedankt voor de waarschuwing, had niet in de gaten dat het perse een pole moest zijn 👍🏻
Knal deze maar in je bookmarks: http://classic.battle.net/diablo2exp/items/runewords.shtml

Altijd checken voordat je runes er in gooit. Voor Insight is het niet zo erg qua runes, maar als je dit met een Ber rune verkeerd doet :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IWriteCode
  • Laatst online: 18-09 13:34

IWriteCode

Less = more

Dit ga je niet geloven,

Haha! Ik kan me van zo'n 20 jaar geleden nog herinneren dat ik een gouden shako vond... net voordat ik naar mn werk ging, dacht ik, laat ik nog 2 mephisto runs doen... hoppa... eerste run SHAKO!! _/-\o_

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzling Dwild
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 24-08 14:47
is solo uber alleen mogelijk met een smiter of kan ik het ook gaan proberen met mijn kicksin?
heb nu een 3x3 setje en wil het toch echt een keertje gaan proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brothermaynard
zo, een white monarch, een ko, lycander's aim en een crescent moon gevonmden vanochtend. Mijn javazon doet het goed, behalve tegen 'wegrennende' of hard meppende Lightning immunes. Iemand suggesties dat te verbeteren? in een grote groep wordt een LI alsnog getoast door alle physical damage op fury, maar in kleine groepjes (vooral die lightning ghosts uit WSK zijn irritant) lukt dat minder.
opties:
* mijn merc heeft nu nog een normal voulge, kan hem een CV geven, maar dan verliest hij zijn leech van tal's mask (moet gear met +str laten dragen). Zal zijn survivabilty niet ten goede komen vrees ik
* valk ophogen naar lvl 17 voor betere gear. Merk alleen dat ik haar nu amper inzet
* investeren in poison jav/bow skills met een boog op switch (trekt me ook niet)

Iemand een 'briljant' idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VoedoeAndVodka
Dazzling Dwild schreef op woensdag 10 november 2021 @ 13:46:
is solo uber alleen mogelijk met een smiter of kan ik het ook gaan proberen met mijn kicksin?
heb nu een 3x3 setje en wil het toch echt een keertje gaan proberen
Is zeker mogelijk met een kicksin. Voldoende CB, resistances, attack speed, een bron van lifetap en absorb voor meph.
https://d2.maxroll.gg/guides/dragon-talon-assassin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VoedoeAndVodka
brothermaynard schreef op woensdag 10 november 2021 @ 14:25:
zo, een white monarch, een ko, lycander's aim en een crescent moon gevonmden vanochtend. Mijn javazon doet het goed, behalve tegen 'wegrennende' of hard meppende Lightning immunes. Iemand suggesties dat te verbeteren? in een grote groep wordt een LI alsnog getoast door alle physical damage op fury, maar in kleine groepjes (vooral die lightning ghosts uit WSK zijn irritant) lukt dat minder.
opties:
* mijn merc heeft nu nog een normal voulge, kan hem een CV geven, maar dan verliest hij zijn leech van tal's mask (moet gear met +str laten dragen). Zal zijn survivabilty niet ten goede komen vrees ik
* valk ophogen naar lvl 17 voor betere gear. Merk alleen dat ik haar nu amper inzet
* investeren in poison jav/bow skills met een boog op switch (trekt me ook niet)

Iemand een 'briljant' idee?
Investeren in je merc is het beste wat je kan doen. Zelfs als je veranderd van main gebruik je toch 95% kans weer een A2 merc. Een gewone CV heeft 210 str nodig, een eth CV 200str. Je gaat dus inderdaad ergens strength van moeten halen. Ideal heb je een andariels visage (2 skills, +25-30str, 8-10 life leech, 20% ias) maar die kosten nog wel Ist+. Goedkope oplossing is tijdelijk een griswold armor op de merc zetten (20 str) en tals helm behouden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Headblast
Denk dat ik een lootje moet kopen, back2back 2 ohms gevonden, daarvoor mal.. blijf denk maar cows doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
Headblast schreef op woensdag 10 november 2021 @ 16:56:
Denk dat ik een lootje moet kopen, back2back 2 ohms gevonden, daarvoor mal.. blijf denk maar cows doen.
O_o

dude grats! je zit lekker in je high runes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VoedoeAndVodka
Headblast schreef op woensdag 10 november 2021 @ 16:56:
Kan je een fortitude maken voor je merc :) 2 ohm = Lo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Headblast
Ik ga voor Enigma denk.. heb nog zod, gul, ist, paar mals etc.. dus ff kijken hoe ver we komen ^^

edit: weer een gul.. ik zal wel ophouden met berichten ^^

[ Voor 23% gewijzigd door Headblast op 10-11-2021 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brothermaynard
Headblast schreef op woensdag 10 november 2021 @ 17:12:
Ik ga voor Enigma denk.. heb nog zod, gul, ist, paar mals etc.. dus ff kijken hoe ver we komen ^^

edit: weer een gul.. ik zal wel ophouden met berichten ^^
Mogen we die high rune hack van je ook gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Headblast
brothermaynard schreef op woensdag 10 november 2021 @ 18:05:
[...]

Mogen we die high rune hack van je ook gebruiken?
hehe, heb wel een maphack in de aanbieding. Iemand trouwens nog witte monarch nodig (graties)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23
  • Laatst online: 16:44

Canon23

>>MY<< world

Witte monarch is wel lekkah

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 30-08 17:09
Iemand zin/tijd om een char te boosten vanaf normal? Can return the favor alleen kan ik niet voorbij ancients boosten (blizz sorc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Headblast
voeg me ff toe en hop in mn hell game kan je hem pakken, user id staat in sig.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• VoedoeAndVodka
Hopla, Soj van Nilhathak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brothermaynard
Headblast schreef op woensdag 10 november 2021 @ 18:16:
[...]

hehe, heb wel een maphack in de aanbieding. Iemand trouwens nog witte monarch nodig (graties)..
Die maphack is wellicht handig. Scheelt veel tijd/zoeken etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brothermaynard
gefeliciteerd!
Die moet ik nog in mijn repertoire toevoegen ( zowel SoJ als nilhathak)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Headblast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23
  • Laatst online: 16:44

Canon23

>>MY<< world

Headblast schreef op woensdag 10 november 2021 @ 18:19:
[...]

voeg me ff toe en hop in mn hell game kan je hem pakken, user id staat in sig.
done

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
The Chosen One schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 22:20:
[...]

Heb een lvl 88 Trapsin. Speelt prima hoor, snel (met je speed buff welke je groot gedeelte van het spel (vooral normal/nightmare) gebruikt), wel wat gear nodig voor je merc en/of levels in je 1e fire skill om met de lightning immunes te dealen als je dat punt bereitkt.

1 van de sterkste classes van de game blijkbaar. Wel llama guide gebruiken (beginnen met fire traps en dan begin nightmare kun je respeccen).
Klinkt goed, ik check de guide later ff en dan waarschijnlijk meteen aan de slag.
Ik twijfel vooral nog even omdat ik voor mijn sorc al een stash vol met items heb klaarliggen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Headblast
* knip * laten we geen links posten naar cheats/hacks.

[ Voor 87% gewijzigd door Geronimous op 10-11-2021 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brothermaynard
Headblast schreef op woensdag 10 november 2021 @ 19:53:
[...]

https://github.com/OneXDeveloper/MapAssist

Staat alles, kan je aub bericht van me profiel deleten haha gok dat je een dm wilde sturen. 😅
Uhm, ja, sorry. Hahaha. 7(8)7 Waar zit die delete knop ? Zie hem nergens op mijn mobiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
Waar zal ik mijzelf deze avond eens mee bezig houden...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Headblast
*knip: spam *[ werving staan we niet toe, je mag eventuele Discords / clans / groepen laten opnemen in de openingspost. Even de TS een DM sturen.

[ Voor 74% gewijzigd door Geronimous op 10-11-2021 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Kan iemand mij uitleggen waarom Durance of Hate Level 2 3x zo groot is als de rest van Act 3 bij elkaar? Tering zeg, ik loop daar altijd een half uur rond voordat ik dat waypoint heb. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
Iemand die mijn amazon zo willen boosten door hell? en de farm WPs zou willen overhandigen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
Er dropt toch een ongekend slechte loot van Andy, dat is niet normaal. als er een gele item valt dan is dat bijzonder... lol :D gekke demon... :|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ieniemienieme
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 16-09 09:01
Headblast schreef op woensdag 10 november 2021 @ 20:12:
https://discord.gg/8ZFBBM38

Discord server welke opgestart is. Nu nog vrij leeg maar voel je vrij om te joinen.
Ik kan de Discord zeker aanbevelen! 5 sterren. :) _/-\o_

Never underestimate my incompetence!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
Ik zou hier zeer mee oppassen, voor je het weet heb je een ban te pakken..

[ Voor 10% gewijzigd door Geronimous op 10-11-2021 23:46 . Reden: link ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
Gaius schreef op woensdag 10 november 2021 @ 20:12:
Kan iemand mij uitleggen waarom Durance of Hate Level 2 3x zo groot is als de rest van Act 3 bij elkaar? Tering zeg, ik loop daar altijd een half uur rond voordat ik dat waypoint heb. |:(
Houd altijd links aan vanaf de WP-kamer. Dan vind je de exit het snelste, en Meph run je enkel met een teleport character, anders is het zeer traag.S

Dus vanuit dit oogpunt linksaf de rand volgen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2GdLPnGF2xdmH-SJ5VRRMpnZn-4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/VMrBY7iLTHlFdeheFkTIb74E.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
is dit iets?

Pagina: 1 ... 28 ... 42 Laatste