Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.
Daarom combineer ik Pindle altijd met nog Eldritch en de Overseer en soms ook Lower Kurast.armageddon_2k1 schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 08:06:
[...]
Oh, Dan was ik gewoon altijd te sloom met pindleskin
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Highlord's Wrath... Valkyrie Wing... Silkweave... om maar iets te noemen...
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Ah mooi, ik ben wat dat betreft meer een hoarder. Zodra er een mule vol zit maak ik er gewoon nog één. Misschien moet ik toch die low lvl uniques en sets ook eens uitzoeken. Ik bedoel, leuk dat ik nu Hwanin's Majesty compleet heb, maar ik geloof niet dat ik die ooit ga gebruiken.RustStorm schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 08:43:
DAmn, ik merk toch dat ik een hoop uniques / sets gewoon heb verkocht, terwijl ze absoluut bruikbaar zijn... :-/
Highlord's Wrath... Valkyrie Wing... Silkweave... om maar iets te noemen...![]()
Gisteren m'n bowazon maar eens naar hell gebeukt. Heel Nightmare was te makkelijk, om vervolgens een paar keer dood te gaan vlak voor Baal. Klote stygian dolls.
De eerste stapjes in hell vallen erg mee eigenlijk. Maar eerst maar wat interessante gear verzamelen voordat ik daar mee verder ga. Ondertussen lekker met de pally verder.
NB. Dit gevoel is mooi man... als je zooooo lang naar iets zoekt en het dan dropt...
[ Voor 42% gewijzigd door RustStorm op 06-11-2021 09:16 ]
Denk dat ik dat inderdaad wel ga doen ja.VoedoeAndVodka schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 09:19:
geef die nu een socket en steek er een p topaz in
Even uitzoeken straks.
Ik heb ze op een mule, en highlevel in de personal tab van de betreffende class.RustStorm schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 08:43:
DAmn, ik merk toch dat ik een hoop uniques / sets gewoon heb verkocht, terwijl ze absoluut bruikbaar zijn... :-/
Highlord's Wrath... Valkyrie Wing... Silkweave... om maar iets te noemen...![]()
Het is dan wel weer teleurstellend als mephisto weer eens 2 set pieces voor berserker dropt

Barb gaat overigens razendsnel door nightmare, gisteravond 2,5 act gedaan.
In hell gaat het iets lastiger worden ivm immunes icm lage resistances maar daar hoop tzt een runeword armor voor te hebben.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
Valt mij ook nu pas op... lijkt me dat ze die tijd dan verlaagd hebben oid.RustStorm schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 07:36:
Die is er altijd al wel geweest hoor.Je moet een x aantal seconden / minuten in het spel hebben gespeeld voor je een nieuwe game kan aanmaken.
Less = more
Edit: Voor de volledigheid, ik speel op PC.1x Tal Rasha's mask
1x Trang Oul's wings
2x magefist
1x wizardspike
1x string of ears
1x frostburns
1x buriza
1x shaftstop
1x griswold's honor
2x tal's belt (14% en 10%)
[ Voor 17% gewijzigd door Mugwump op 06-11-2021 14:42 ]
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
To wings, griswold honor zijn directe upgrades voor mijn Hell charsMugwump schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 10:37:
Heb nog heel wat zooi in m'n stash die weg mag. Iemand nog interesse?
[...]
String of ears and magefist zijn altijd bruikbaar
Thanks, zowel mijn pally/necro hadden extra resistance nodig om verder te kunnen in Hell.
Kan Pally altijd terugspeccen naar hammer, maar dat speelt zo saai/suf
[ Voor 29% gewijzigd door Bossie op 06-11-2021 11:30 ]
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
mmm, lekker! ben al even op zoek naar een tal mask en een magefist, wat wil je er voor hebben?Mugwump schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 10:37:
[...]
Edit: Voor de volledigheid, ik speel op PC.
Zo, heb Lore gemaakt. Met m’n domme kop wel eerst Sol Sol gedaan…..Maarten schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 15:50:
[...]
Bij de vendors even zoeken naar een wand met veel skills. En een lore helm maken. Eventueel nog gaan gamblen naar een amulet met skills.
Daarnaast amulet met plus 1 op alle necro skills gegokt (heeft me wel 4mil gekost), een plus 3 op summoning op de wand gevonden bij de vendor in Lut Gokein en een plus 2 summoning op m’n zombie hoofd gevonden. Daarnaast een iron gollum gedaan en nu is het easy peasy.
[ Voor 7% gewijzigd door armageddon_2k1 op 06-11-2021 13:05 ]
Tal’s mask en als niemand anders wil, de buri. tyvm.Mugwump schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 10:37:
[...]
Music is not just a sound, it's a way of living.
String of ears en mafefist nog beschikbaar? Ik ben vanavond online...Mugwump schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 10:37:
[...]
MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue
Iemand anders al voor gehad?
Let erop dat raise skellies / skelly mastery alleen op normale (dus niet grim, maar magic kan wel) wand bij Akara geshopt kan worden totdat je ongeveer level 8 bent. Dus als je nu hoger bent, maak dan een alt voor het shoppen. Ik geloof dat je hooguit 70k gold nodig hebt voor een non superior white met 3/3 skills. Ik had er een binnen een uur, maar het kan wel langer duren voor je geluk hebt. Je kan ook genoegen nemen met 2/3 of 3/2...Maarten schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 15:50:
[...]
Bij de vendors even zoeken naar een wand met veel skills. En een lore helm maken. Eventueel nog gaan gamblen naar een amulet met skills.
Een preserved of zombie head met 3/3 skills én 2 sockets voor Rhyme runeword is heel veel lastiger. Je kan ze alleen vinden in Normaal Akt 1, vanaf Stony Field en ik denk dat Cloister alweer te hoog is, dus ongeveer Stone Field - Tamoe Highlands / The Pit.
Het zoeken gaat wat makkelijker met een snelle Pala, met damaging aura zoals lvl20 Holy Fire: gewoon wat rennen en alles om je heen valt neer.
[ Voor 6% gewijzigd door Red Griffin op 06-11-2021 14:32 ]
Is die dude de moeite waard om te runnen?
Ik heb wat minder geluk, maar Keys verzamelen kan sowieso geen kwaad.VoedoeAndVodka schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 20:25:
Gezien het letterlijk een 15 seconden run is, en ik er ook reeds een Ber rune van heb gekregen en tientallen destruction keys. Jazeker
MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue
Gewoon transferen via de shared stash geen optie?caspervc schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 20:32:
Lekker trouwens.... die queue van 1 minuut voor je weer een nieuwe game mag maken... mulen wordt een stuk tijdrovender nu....
Misschien moet ik dat ook maar eens proberen dan. Vind het alleen geen leuke plek. HahahaVoedoeAndVodka schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 20:25:
Gezien het letterlijk een 15 seconden run is, en ik er ook reeds een Ber rune van heb gekregen en tientallen destruction keys. Jazeker
En hij is soms Cold Immune en bovendien heb je soms een nasty combinatie van monsters in een heel kleine ruimte.RustStorm schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 20:56:
[...]
Misschien moet ik dat ook maar eens proberen dan. Vind het alleen geen leuke plek. Hahaha
Ik vind hem vooral irritant als ie fire immune is. Heb nu FO / FW als build en het makkelijkst is gewoon naar een relatief veilig plekje teleporten, FW op hem gooien en zorgen dat je niet geCEd wordt. M'n merc wil wat dat betreft nog wel eens moeilijk doen.Chefbierrr schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 22:02:
[...]
En hij is soms Cold Immune en bovendien heb je soms een nasty combinatie van monsters in een heel kleine ruimte.
Beide, zijn namelijk allebei lvl 85 area's en genoeg rare/unique enemies in pit level 1RustStorm schreef op zondag 7 november 2021 @ 08:54:
Als jullie een Pit run doen; enkel de tweede verdieping, of ook de eerste?
Ah ja, thanks man!Dazzling Dwild schreef op zondag 7 november 2021 @ 09:13:
[...]
Beide, zijn namelijk allebei lvl 85 area's en genoeg rare/unique enemies in pit level 1
Voor m'n blizzard sorc niet per se hele leuke area. Maar het is wel goed om eens een beetje af te wisselen. Doe namelijk ontzettend veel hetzelfde...
Binnenkort ook m'n amazon maar eens door heel brengen (wellicht met wat hulp van hier...

M'n GPU van m'n laptop trekt het op geen enkele manier lol... Doet er erg lang over om de omgeving te laden tijdens het teleporteren... lol
[ Voor 12% gewijzigd door RustStorm op 07-11-2021 09:33 ]
Duurt mij toch echt letterlijk enkele/meerdere minuten dus je bent een liegenaar!VoedoeAndVodka schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 20:25:
Fire rez dropt wel met 60 (Ral Ral P-gem helm). Andere glove, dwarf ring (15% absorb) en Fade (die nu ook 2 lvls hoger is ofc) -3 fire rez. Is te doen voor nu. Heb wel wat echte goede gear nodig met all rez of fire rez. ;p
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Dat, en de Guill Face laten socketen (jewel met 15 res all en +6 max dmg), zodat m'n pally netjes met alles resistances op 75 zit. Eigenlijk zonder dat ik daarvoor nog charms nodig heb, dus dan kan ik nu m'n inventory vol gaan proppen met +life charms.
[ Voor 3% gewijzigd door Gaius op 07-11-2021 10:05 ]
Eerste run getimed, 11,92sThe Chosen One schreef op zondag 7 november 2021 @ 09:41:
[...]
Duurt mij toch echt letterlijk enkele/meerdere minuten dus je bent een liegenaar!
5 seconden om van WP naar lvl 3 te teleporten (zijn maar 3 vaste maps voor lvl 2, dus gemakkelijk te onthouden) en op lvl 3 zit Nil aan de kant waar het muurschilderij is. blizzard op zijn hoofd en done.
/f/image/pZzPSquAp8BGHNt0VEAK5JWT.png?f=fotoalbum_large)
Als het enkele minuten duurt, ligt het probleem volgens mij eerder tussen de bureaustoel en de monitor
Stap 0.9 als je geen teleport hebt, maak enigmaThe Chosen One schreef op zondag 7 november 2021 @ 11:02:
@VoedoeAndVodka
Ok... Stap. 1 Teleport ... ho wacht stap 1 mislukt.
Doe me fftjes een Ber cadeau en sure.VoedoeAndVodka schreef op zondag 7 november 2021 @ 11:03:
[...]
Stap 0.9 als je geen teleport hebt, maak enigma
Stap 0.99 Indien geen Enigma, gebruik een teleport amulet of Ondals?The Chosen One schreef op zondag 7 november 2021 @ 11:03:
[...]
Doe me fftjes een Ber cadeau en sure.
Ik ben op hetzelfde punt in NM, wil best teamen om act 5 ff af te makenTchite schreef op zondag 7 november 2021 @ 13:34:
Iemand die me even kan helpen, ik lig dood in frozen river en ze zijn daar cold immune. Moment dat ik daar kom ben ik al dood en al mijn gear ligt daar :-)
Mij goed, ik speel op pc of maakt dat niet uit?Bossie schreef op zondag 7 november 2021 @ 13:49:
[...]
Ik ben op hetzelfde punt in NM, wil best teamen om act 5 ff af te maken
inmiddels al aan het clearen richting ancientsTchite schreef op zondag 7 november 2021 @ 14:34:
[...]
Mij goed, ik speel op pc of maakt dat niet uit?
Oh well, kreeg wel van een random monster een Nosferatu's Coil, dus dat is wel aardig. Ben erg happy met hoe m'n pally nu speelt ook. Ik ga eigenlijk nauwelijks nog dood (op stygian dolls na, maar dat hou je toch
Dat heb ik met Manald Heal ...Gaius schreef op zondag 7 november 2021 @ 17:01:
Ik word een beetje moe van Nagelrings. Iedere keer heb je de hoop op iets nuttigs als er een unique ring dropt, en het is nu al 5x Nagelring.
Oh well, kreeg wel van een random monster een Nosferatu's Coil, dus dat is wel aardig. Ben erg happy met hoe m'n pally nu speelt ook. Ik ga eigenlijk nauwelijks nog dood (op stygian dolls na, maar dat hou je toch).
Iemand die mijn Barb vanavond even door Hell wil boosten ?
PSN: Headblast1987, Battlenet: Miyoujin#2279
BlackHawk666#21588
1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS
wil ik wel doenCanon23 schreef op zondag 7 november 2021 @ 18:52:
Wie kan er ff op normal ancients en baal killen voor me
BlackHawk666#21588
Welke is de muurschilderij dan?VoedoeAndVodka schreef op zondag 7 november 2021 @ 11:01:
[...]
Eerste run getimed, 11,92s
5 seconden om van WP naar lvl 3 te teleporten (zijn maar 3 vaste maps voor lvl 2, dus gemakkelijk te onthouden) en op lvl 3 zit Nil aan de kant waar het muurschilderij is. blizzard op zijn hoofd en done.
[Afbeelding]
Als het enkele minuten duurt, ligt het probleem volgens mij eerder tussen de bureaustoel en de monitor
Ik tp gewoon alle 4 de kanten op altijd. Snap nooit zo goed welke het is.
Dude, hoe vind je in zo veel runes O_O Ik ben maar bezig en bezig en bezig om hoger dan Mal te vinden... no luck no luck.Headblast schreef op zondag 7 november 2021 @ 18:42:
2e ohm gevonden en nu CTA gemaakt, van 3/1/2 naar 5/5/4 gegaan.. Man wat ben ik blij nu.
1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS
Ook al zo veel runes O_OTechnofreakz schreef op zondag 7 november 2021 @ 19:17:
Geen slechte dag vandaag 2x Ohm 1x vex 1x gul gevonden
Holy crap dude
WAar?
Ik ben voornamelijk heel blij met al m'n amn, dol, sol, thul runes...
[ Voor 13% gewijzigd door RustStorm op 07-11-2021 19:21 ]
Kleine Insight upgrade voor me merc gemaakt, 400 meer max damage, niet zoveel maar alles helpt. De runes zijn toch zo !@#$ goedkoop... aura is wel van 17 naar 12 ofzo gegaan maar merk en niks van kwa mana voor me Trapsin.
[ Voor 60% gewijzigd door The Chosen One op 07-11-2021 19:41 ]
Bossie#2919
Doe ik alsnog ff act5 NM voor je
Heb hulp gekregen via discord, toch bedanktBossie schreef op zondag 7 november 2021 @ 19:40:
[...]
Bossie#2919
Doe ik alsnog ff act5 NM voor je
Chaos z’n 100 runs gedaan met 8 man.RustStorm schreef op zondag 7 november 2021 @ 19:20:
[...]
Ook al zo veel runes O_O
Holy crap dudenice!
WAar?
Ik ben voornamelijk heel blij met al m'n amn, dol, sol, thul runes...
Dan moet je ook maar het geluk hebben dat ze voor jouw neus droppen...
is er nu een Tweakers D2R discord?
Never underestimate my incompetence!
Ik lvl iedereen, en de afspraak is dat de drops voor mij zijn. Anders instant kick.RustStorm schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:06:
[...]
Dan moet je ook maar het geluk hebben dat ze voor jouw neus droppen...nice hoor!
Doe 7 min over chaos+baal 😇
7 minuten? Holy crap. Wat voor build heb je?Technofreakz schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:27:
[...]
Ik lvl iedereen, en de afspraak is dat de drops voor mij zijn. Anders instant kick.
Dat is insane!Technofreakz schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:27:
[...]
Ik lvl iedereen, en de afspraak is dat de drops voor mij zijn. Anders instant kick.
Ik mag inmiddels niet meer klagen, want zojuist heeft een koetje mij een Ohm gedoneerd.

Ben gewoon een fully eq 125 fcr hammerdin. En fully eq merc er uiteraard bij.brothermaynard schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:42:
[...]
7 minuten? Holy crap. Wat voor build heb je?
Hell op hell ging vrij makkelijk met de pally, al zou wat extra attack rating geen kwaad kunnen.
Staat op de afbeelding. Ziet er uit als een gezicht met 2 ogen.RedHat schreef op zondag 7 november 2021 @ 19:04:
[...]
Welke is de muurschilderij dan?
Ik tp gewoon alle 4 de kanten op altijd. Snap nooit zo goed welke het is.
/f/image/pZzPSquAp8BGHNt0VEAK5JWT.png?f=fotoalbum_large)
Cows, chaos etc.. maar gz zag dat je ohm gevonden had!RustStorm schreef op zondag 7 november 2021 @ 19:09:
[...]
Dude, hoe vind je in zo veel runes O_O Ik ben maar bezig en bezig en bezig om hoger dan Mal te vinden... no luck no luck.
We zouden deze wel voor diablo 2 kunnen gebruiken (ik zal dan admin-rechten geven zodat je het naar wens kunt inrichten).Headblast schreef op zondag 7 november 2021 @ 22:40:
Willen vd week een NLD discord maken voor diablo only. Zal zo eens vragen hoe het daarmee staat.
https://discord.gg/KdNZPJX
Destijds is deze aangemaakt voor Diablo 4, maar het zal nog wel een tijdje duren voordat het daarvoor gebruikt zal worden
“But all history has taught us the grim lesson that no nation has ever been successful in avoiding the terrors of war by refusing to defend its rights – by attempting to placate aggression.”
Dank!Headblast schreef op zondag 7 november 2021 @ 22:40:
[...]
Cows, chaos etc.. maar gz zag dat je ohm gevonden had!
Vandaag kijken of ik weer wat cows kan gaan doen.
het is wel handig wat extra leven, ik zou hem maken.RustStorm schreef op maandag 8 november 2021 @ 06:53:
[...]
Dank!Is een CtA echt zo goed dat iedereen hem meteen maakt wanneer het kan?
Vandaag kijken of ik weer wat cows kan gaan doen.En wat overige farms of course.
CTA is ook nog het enige wat ik nodig heb
Doe nu (met 2de pc erbij voor Barb BO) BO, doe shrenk/trav/meph/dia op wp Baal weer BO, baalrun, tower, pit /andy. En de run erop andersom
Gister de 3de stormshield gevonden, een eth Arkains armor (helaas +1 skill) en wat andere rotzooi.
Dus niet echt super spul
Health en mana boost is wel echt fijn vind ik. Je bent zoveel veiliger (tenminste in mijn geval als Sorc) waar ik vroeger nog wel moest oppassen ga ik nu eigenlijk nooit meer dood.RustStorm schreef op maandag 8 november 2021 @ 06:53:
[...]
Vandaag kijken of ik weer wat cows kan gaan doen.En wat overige farms of course.
Bovendien is het een item die je op elke char (behalve een barb) op je weapon swap BiS is.
[ Voor 8% gewijzigd door Chefbierrr op 08-11-2021 09:12 ]
Nou, dan zal ik maar eens kijken of ik ergens een Ist vandaan kan toveren... de 5s flail heb ik al gelukkig.
Zal toch eerst echt een beetje moeten werken... ofzo
NB. Vex, Ber en Jah zijn nog zeldzamer denk ik zomaar he?
[ Voor 9% gewijzigd door RustStorm op 08-11-2021 09:27 ]
Een Sorc torch is natuurlijk ook een mega boost. Op de Chaos Sanc discord even een seach doen op WTS Ohm en dan kan je een beetje zien wat mensen er voor vragen op dit momet.
[ Voor 4% gewijzigd door Chefbierrr op 08-11-2021 09:35 ]
Ik wil alles zelf proberen te vinden. Dus als ik met mijn zelf gevonden Ohm etc een CtA kan gaan maken zal ik dat wsn doen. Want het zal het leven gemakkelijker maken vermoed ik.Chefbierrr schreef op maandag 8 november 2021 @ 09:34:
Nouja voor een Ohm kan je natuurlijk wel wat andere mooie dingen kopen.. Misschien een Tal armor + amy ofzo/ misschien wel een hele set. Ik ken de huidige prijzen niet zo goed.
Een Sorc torch is natuurlijk ook een mega boost. Op de Chaos Sanc discord even een seach doen op WTS Ohm en dan kan je een beetje zien wat mensen er voor vragen op dit momet.
Paar zaken die me echt gingen irriteren:
1. Trading veel lastiger dan in POE (Welke ik als laatste veel gespeeld heb)
2. AI van minions is gewoon ruk... ze blijven haken achter muren, lopen niet mee, plots zijn er meer dan 3 weg. Speel zeer graag minion builds maar de lol was er snel vanaf.
3. End game is heel erg item dependent, je bent uren, dagen of weken dezelfde map aan t grinden voor een item wat HELL eenvoudiger maakt.
4. Het wachten om te spelen, iedere dag weer.
5. Zeer kleine shared stash
6. Switchen van chars en dan iedere keer netwerk problemen
7. Geen nauwkeurige aiming mogelijk
Vroeger vond ik het een top spel en heb het voornamelijk voor nostalgische redenen gekocht, maar nu we met POE, D3 verwend zijn is het niet meer naar mijn smaak.
Ik ga weer wachten op D4.
Apple, AP, Porsche, Rolex & Panerai
D2R is precies wat D2 was met een paar kleine QoL improvements. Zoals ik op voorhand al verwachtte zouden er genoeg mensen teleurgesteld zijn omdat ze nog steeds een game van 20 jaar oud speelden met alle gebreken die je niet meer hebt in nieuwere games zoals je hier beschrijft.Luxurydiver schreef op maandag 8 november 2021 @ 10:30:
Heb D2R vanaf release gespeeld en 3 chars naar end game weten te spelen. D2 heb ik vele jaren geleden ook gespeeld, toen was in mijn kinder ogen de experience prima. Helaas pakt D2 me gewoon niet zoals D3 of POE.
Paar zaken die me echt gingen irriteren:
2. AI van minions is gewoon ruk... ze blijven haken achter muren, lopen niet mee, plots zijn er meer dan 3 weg. Speel zeer graag minion builds maar de lol was er snel vanaf.
3. End game is heel erg item dependent, je bent uren, dagen of weken dezelfde map aan t grinden voor een item wat HELL eenvoudiger maakt.
7. Geen nauwkeurige aiming mogelijk
Vroeger vond ik het een top spel en heb het voornamelijk voor nostalgische redenen gekocht, maar nu we met POE, D3 verwend zijn is het niet meer naar mijn smaak.
Het frustreert mij ook vaak genoeg als m'n char weer vastloopt op een steentje omdat ie geen fatsoenlijk pathfinding algoritme heeft en domweg in een rechte lijn naar z'n doel wil, maar het itemhunting blijft toch verslavend genoeg om te boeien.
Gaat waarschijnlijk niet verbeteren
Idem, te lastig om deze code te verbeteren lijkt me.
Yup gaat ook niet veranderen.
Dit gaat wel gefixt worden denk ik.
Lijkt me dat ze dit ook kunnen aanpassen, aangezien dit al veranderd is tov van de originele versie.
Gaat denk ik ook gefixt worden.
7. Geen nauwkeurige aiming mogelijk.
Hardcoded helaas, dit is inderdaad mega irritant als je het vergelijkt met moderne games (alhoewel PoE toch ook al best oud is.)
[ Voor 20% gewijzigd door Chefbierrr op 08-11-2021 10:38 ]
Dat heb ik ook een beetje. Wellicht ook omdat ik verrot weinig vind wat echt iets waard is, of dat ik het dan toch zelf gebruik.RustStorm schreef op maandag 8 november 2021 @ 10:13:
[...]
Ik wil alles zelf proberen te vinden. Dus als ik met mijn zelf gevonden Ohm etc een CtA kan gaan maken zal ik dat wsn doen. Want het zal het leven gemakkelijker maken vermoed ik.
Anyway, keuzes keuzes. Nu ik die Mal-rune heb wil ik eigenlijk dus ook die Lo-rune hebben, zodat ik Grief kan maken. Runes farmen is, als ik het goed begrijp, zo snel mogelijk zoveel mogelijk mobs slachten. Dus eigenlijk zou ik m'n Sorc kunnen respeccen of sneller te slopen, of m'n Amazon door Hell heen schoppen zodat ik die kan respeccen naar Lightning om daarmee Cows te gaan doen. Leuke keuzes, dat wel, maar toch keuzes.
Dat is precies wat ik ook voornemens ben te doen... Maar tegelijkertijd blijf ik m'n sorceress ontzettend fijn vinden vanwege teleport en overal snel geraken...Gaius schreef op maandag 8 november 2021 @ 10:49:
[...]
of m'n Amazon door Hell heen schoppen zodat ik die kan respeccen naar Lightning om daarmee Cows te gaan doen.
Pfoeh!
Daarom, Sorc voor MF en bosses en Amazon voor koeien.RustStorm schreef op maandag 8 november 2021 @ 10:53:
[...]
Dat is precies wat ik ook voornemens ben te doen... Maar tegelijkertijd blijf ik m'n sorceress ontzettend fijn vinden vanwege teleport en overal snel geraken...
Pfoeh!
Ja zou wel doen. CTA maakt leven echt makkelijker.RustStorm schreef op maandag 8 november 2021 @ 06:53:
[...]
Hoe is D3 t.o.v. D2 dan?Luxurydiver schreef op maandag 8 november 2021 @ 10:30:
Idd, en dat is zeer goed geluktMugwump schreef op maandag 8 november 2021 @ 10:36:
[...]
D2R is precies wat D2 was met een paar kleine QoL improvements.
Het is vooral een zoethoudertje tot de volgende Diablo hoewel dat nog wel eens een paar jaar kan duren.
Persoonlijk is voor mijn gevoel de game veel kleiner dan ik me herinner, maar met de cooky cutter builds icm help van anderen gaat alles veel sneller dan in het verleden.
Wat mij betreft is de gameplay/grind/atmosfeer in D2 vele malen beter dan in D3, maar misschien moet ik D3 binnenkort ook maar weer eens starten
Ik moet bekennen dat ik me niet echt met de endgame grind aan het bezig houden ben, probeer vooral chars/builds die ik in D2 "classic" niet gespeeld heb. Zodra ik op het punt aangekomen ben dat alleen de endgame grind over blijft dan ben ik bang dat de game snel mijn interesse gaat verliezen.
Hetzelfde overigens met D3, waarin vele builds afhankelijk zijn van een drop, en je voornamelijk aan het grinden bent voor een sterkere versie van dezelfde items.
ik zie het ook meer als een stop-gap / nostalgia run.Bossie schreef op maandag 8 november 2021 @ 11:34:
[...]
Idd, en dat is zeer goed gelukt
Het is vooral een zoethoudertje tot de volgende Diablo hoewel dat nog wel eens een paar jaar kan duren.
Persoonlijk is voor mijn gevoel de game veel kleiner dan ik me herinner, maar met de cooky cutter builds icm help van anderen gaat alles veel sneller dan in het verleden.
Wat mij betreft is de gameplay/grind/atmosfeer in D2 vele malen beter dan in D3, maar misschien moet ik D3 binnenkort ook maar weer eens starten
Ik moet bekennen dat ik me niet echt met de endgame grind aan het bezig houden ben, probeer vooral chars/builds die ik in D2 "classic" niet gespeeld heb. Zodra ik op het punt aangekomen ben dat alleen de endgame grind over blijft dan ben ik bang dat de game snel mijn interesse gaat verliezen.
Hetzelfde overigens met D3, waarin vele builds afhankelijk zijn van een drop, en je voornamelijk aan het grinden bent voor een sterkere versie van dezelfde items.
Ik wil met me sorc hell-baal kunnen verslaan, en dan misschien nog mijn amazon zover krigen, maar dan heb ik het ook wel gezien.
Ik merc wel dat weten wat je doet / cookie cutter veel helpt. Om die reden zou ik dat ook absoluut niet willen uitzoeken voor ik met D2 begon.
maar ik denk ook dat het spel nu veel simpler/vergevender is dan toen d2 (zonder LOD!) net uit kwam.
zonder runeword/charms/respecs/synergies/elite items etc....
Hoewel het idee van een FC Sorc die elke .1 seconde een frozen orb kon casten ook wel tof klonk
In D3 heb je tenminste nog veel meer afwisseling in rifts, quests etc.
Ik merk dat ik vooral ook de enchantress mis (gewoon 1 crappy stat kunnen re-rollen.)
Afgezien van de estetische keuzes is het grootste probleem bij D3 het infinite kunnen respeccen.
Dat maakt het hebben van meerdere chars met verschilellende builds, en vooral het uittesten daarvan veel minder interessant.
[ Voor 13% gewijzigd door heuveltje op 08-11-2021 12:24 ]
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
[ Voor 24% gewijzigd door The Chosen One op 08-11-2021 12:43 ]
Het probleem met D3 is dat het simpelweg de duistere atmosfeer van D2 mist.heuveltje schreef op maandag 8 november 2021 @ 12:18:
[...]
ik zie het ook meer als een stop-gap / nostalgia run.
Ik wil met me sorc hell-baal kunnen verslaan, en dan misschien nog mijn amazon zover krigen, maar dan heb ik het ook wel gezien.
Ik merc wel dat weten wat je doet / cookie cutter veel helpt. Om die reden zou ik dat ook absoluut niet willen uitzoeken voor ik met D2 begon.
maar ik denk ook dat het spel nu veel simpler/vergevender is dan toen d2 (zonder LOD!) net uit kwam.
zonder runeword/charms/respecs/synergies/elite items etc....
Hoewel het idee van een FC Sorc die elke .1 seconde een frozen orb kon casten ook wel tof klonk
In D3 heb je tenminste nog veel meer afwisseling in rifts, quests etc.
Ik merk dat ik vooral ook de enchantress mis (gewoon 1 crappy stat kunnen re-rollen.)
Afgezien van de estetische keuzes is het grootste probleem bij D3 het infinite kunnen respeccen.
Dat maakt het hebben van meerdere chars met verschilellende builds, en vooral het uittesten daarvan veel minder interessant.
Ik mis vooral de motivatie in D3 om mijn gear te upgraden naar ancient om of mijn gems etc nog verder te levellen om een supermega rift hoger te geraken
Hahahahaha awesome antwoord. Ik dacht eerder aan Traps ofzo. Maar toch verkeerd gedacht.
Rephrase: zijn Martial Arts assassins in trek cq. worden ze veel gespeeld...?
nu wel met de speed “bug” die in de nieuwe patch zit. attack speed is nu beter dan voorheen waardoor je meer attacks doet per sec. ik verkocht gister aan een assassin een jewel 15 ias/15 all res voor een sur+ohm en liet mij zien hoe snel hij nu attacked. het is insaneRustStorm schreef op maandag 8 november 2021 @ 14:00:
[...]
Hahahahaha awesome antwoord. Ik dacht eerder aan Traps ofzo. Maar toch verkeerd gedacht.
Gisteren trouwens een infinity gekocht in een eth giant thresher base voor een ber, jah en 3 vex. die base zelf 4 sock eth is al duur. nu kan mijn javazon eindelijk alles makkelijk slopen! op naar volgende infinity voor andere chars
Zie sowieso nooit Assasins, dacht dat trapsins een redelijke populaire farmbuild isRustStorm schreef op maandag 8 november 2021 @ 14:00:
[...]