Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is me net gelukt :) thanks! <3

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Act III: done!

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Headblast
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17:00
VoedoeAndVodka schreef op maandag 15 november 2021 @ 10:25:
Hoto 40 + spirit 35 + arach 20 + magefists/trang gloves 20 + 1 * 10fcr ring = 125fcr
lama ik denk verkeerd...

[ Voor 19% gewijzigd door Headblast op 15-11-2021 10:36 ]

PSN: Headblast1987, Battlenet: Miyoujin#2279

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-07 10:18
Ik kan me herinneren dat ik een jaar of 12 geleden D2 LOD met huisgenoot speelde en hij een smiter was en ik een summon necro. We waren niet super goed, maar toch Hell Baal gekilled. Toen gingen we af en toe runs doen, maar ik denk dat we max 5 runs hebben gedaan, want zo goed waren we niet.

Ik had toen unique shako gevonden en vond ik wel prima. Nu kom ik er achter dat er mensen tientallen, zo niet honderden runs doen om die te krijgen. Vet geluk gehad dus :Y)

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Holy crap: city of the damned was vol lightning immunes... hahaha dat is jammer. Opnieuw proberen dus! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VoedoeAndVodka
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 18-09 15:26
Inderdaad :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!
ACT IV: done!

Nog 1 te gaan en dan kan ik eindelijk koetjes runnen met m'n javazon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Afgelopen weekend mooi Hell uitgespeeld met mij Necro. SSF, HC, stond nog op mij bucketlist. Kan nu eindelijk Hell Cows openen. Heb de rest van de classes allemaal 70+ verspreid over A1-3 in Hell (alles SSF), dus wordt tijd om die ook verder te brengen :)

Dan eens kijken of ik keys kan gaan farmen. Kijk vooral op tegen Nihlathak.

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord_fh
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:57

lord_fh

PS5

HA-HA

Ik in de pauze net ff runnen met mn Sorc, had natalyas armor (3 socket) te pakken, en heb een assassin die al de helm en boots had, dus dacht zo set mooi weer wat completer.

Ik speel overigens offline

Dus ik dat armor in shared, eruit, erin met assassin, pak die armor uit shared, op de 1 of andere manier veel te gehaast bij de mevrouw van de potions om belt vol te zetten, ik doe iets met mn controller en bam natalyas armor verkocht aan haar, kon het terugkopen voor 260k, en dat heb ik niet. en aangezien het geen online game is: dag dag armor :X

@*#@Q#&&!#$

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Technofreakz
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 20:22
lord_fh schreef op maandag 15 november 2021 @ 13:03:
HA-HA

Ik in de pauze net ff runnen met mn Sorc, had natalyas armor (3 socket) te pakken, en heb een assassin die al de helm en boots had, dus dacht zo set mooi weer wat completer.

Dus ik dat armor in shared, eruit, erin met assassin, pak die armor uit shared, op de 1 of andere manier veel te gehaast bij de mevrouw van de potions om belt vol te zetten, ik doe iets met mn controller en bam natalyas armor verkocht aan haar, kon het terugkopen voor 260k, en dat heb ik niet. en aangezien het geen online game is: dag dag armor :X

@*#@Q#&&!#$
🤣🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
lord_fh schreef op maandag 15 november 2021 @ 13:03:
HA-HA

@*#@Q#&&!#$
260K heb je toch zo bij elkaar gesprokkeld? Ik zou gewoon even wat mobs killen in die game en het armor terugkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord_fh
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:57

lord_fh

PS5

Seroczynski schreef op maandag 15 november 2021 @ 13:17:
[...]

260K heb je toch zo bij elkaar gesprokkeld? Ik zou gewoon even wat mobs killen in die game en het armor terugkopen.
Niet als je een LVL 1 assassin bent nog ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Seroczynski schreef op maandag 15 november 2021 @ 13:17:
[...]

En zodra je uit town gaat, verandert alles wat bij de vendors te koop is. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Maarten
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01:18
Het is altijd handig om ervoor te zorgen dat je shared stash tenminste vol zit. Niet alleen om iets terug te kopen maar ook om bij een nieuwe char meteen de tomes te kunnen kopen en wapen/armor upgrades van de vendor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brothermaynard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23:13
lord_fh schreef op maandag 15 november 2021 @ 13:31:
[...]

Niet als je een LVL 1 assassin bent nog ;)
lvl 1 assassin is volgens mij hoe dan ook niet in staat 260k te dragen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neoseer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-09 14:28
Ik ben bezig met het levelen van een sorceress, nu gebruik ik nova, maar damn die verbruikt wel veel mana zeg. Had ik beter voor fireball kunnen gaan of doe ik iets verkeerd?
Ik ben wel bijna lvl 17 voor stealth leather armor, zou het dan beter gaan?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-09 13:34

IWriteCode

Less = more

Weer een Maras... nu +26 ipv 28... toch nog leuk! Ik had een staatslot moeten gaan kopen...

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mugwump
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 19:23
Neoseer schreef op maandag 15 november 2021 @ 14:08:
Ik ben bezig met het levelen van een sorceress, nu gebruik ik nova, maar damn die verbruikt wel veel mana zeg. Had ik beter voor fireball kunnen gaan of doe ik iets verkeerd?
Early-game sorc mana blijft een probleem. Op lvl 27 heb je de Insight runeword voor je merc. Daar krijgt je merc een mediation aura van, oftewel heel veel mana regen voor jou. ;)

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Headblast
IWriteCode schreef op maandag 15 november 2021 @ 14:22:
Weer een Maras... nu +26 ipv 28... toch nog leuk! Ik had een staatslot moeten gaan kopen...
damn gz! als ik runes had dan had ik je wat aangeboden xD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:07
Neoseer schreef op maandag 15 november 2021 @ 14:08:
Ik heb besloten om me daar na een paar levels niet meer aan te irriteren en heb me laten boosten tot lvl30 :)

@IWriteCode
ruilen tegen een staatslot anders :+

[ Voor 5% gewijzigd door Bossie op 15-11-2021 14:31 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neoseer
  • Laatst online: 19-09 14:28
Mugwump schreef op maandag 15 november 2021 @ 14:27:
[...]

Early-game sorc mana blijft een probleem. Op lvl 27 heb je de Insight runeword voor je merc. Daar krijgt je merc een mediation aura van, oftewel heel veel mana regen voor jou. ;)
Ah gelukkig heeft de merc van mijn necro deze toevallig op zijn wapen zitten zodra mijn merc hem kan dragen switch ik wel ff tussen beide.
Of iemand zou mij kunnen boosten vanavond :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
RustStorm schreef op maandag 15 november 2021 @ 13:41:
[...]

En zodra je uit town gaat, verandert alles wat bij de vendors te koop is. :-(
I feel kinda stupid now 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Headblast
en we hebben een maras gevonden! 26 res woop woop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Headblast
IWriteCode schreef op maandag 15 november 2021 @ 14:22:
je bent geluk man xD mss x samen mfen ^^

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bint
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:35
Zojuist bij mephisto nightmare in één drop tal rasha's lidless eye (2 cold/1/1) én vipermagi (33/11)gevonden!. Helaas geeft een simpel spirit sword me meer damage en stats, maar toch lekker. Daarna een ammy gecraft, maar ik heb geen idee of het iets waard is:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wv9dPYlt0UatEsORNSd86p3rxPg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/qwFZSzLcChFfwvk0wBmhz2cB.jpg?f=user_large

iemand een idee, of is deze leuk voor de vendor?

Memories of yesterday, will grow, but never die

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16:18
Bint schreef op maandag 15 november 2021 @ 15:27:
Zojuist bij mephisto nightmare in één drop tal rasha's lidless eye (2 cold/1/1) én vipermagi (33/11)gevonden!. Helaas geeft een simpel spirit sword me meer damage en stats, maar toch lekker. Daarna een ammy gecraft, maar ik heb geen idee of het iets waard is:

[Afbeelding]

Vendor helaas. Met +2 traps was hij nog aardig geweest voor lvl 49 duels, maar shadow is nogal nutteloos helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bint
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:35
Lapras schreef op maandag 15 november 2021 @ 15:36:
[...]

Vendor helaas. Met +2 traps was hij nog aardig geweest voor lvl 49 duels, maar shadow is nogal nutteloos helaas.
thanks! ik ga maar eens op zoek naar hoe ik waardevolle van waardeloze spullen kan onderscheiden ;)

Memories of yesterday, will grow, but never die

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lapras
Bint schreef op maandag 15 november 2021 @ 15:41:
[...]

thanks! ik ga maar eens op zoek naar hoe ik waardevolle van waardeloze spullen kan onderscheiden ;)
Daar zijn wel wat video's voor op Youtube. Diablo draait wel vooral om uniques en runewords, dus in principe is het redelijk makkelijk. Het zijn meer de niche items die ineens heel veel waard kunnen zijn.

Van belang is dat items beter moeten zijn dan de gebruikelijke uniques die gebruikt worden. Met name FCR zie je niet veel op uniques terug, dus een amulet/circlet met +skills en FCR kan wel eens erg aantrekkelijk zijn. Een ring met FCR en flinke stats ook.

Wapens en armor kan je het over het algemeen gewoon verkopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sta ik dan, met m'n javazon voor de Ancients Hell...

Zal het haar lukken het in een keer klaar te spelen? Pfoeh... ik heb er mijn bedenkingen bij!

Done!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:21
En weer een first ever;

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FEPtz1qUcAIaEb7?format=jpg&name=large

Paar goede dagen; 2 gheeds, occu, Soj, Wizspike, Buriza, Lidless, 20 life, 18 life sc's en paar mindere uniques (sterke lvl 30-40 crossbow voor Amazon)

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Mijn koeien-avontuur kan beginnen :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18-09 18:04
Ik speel net een paar Hell Memhp runs met 300 MF: Herald of Zakarum en een Andariels Visage. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar eens zien of ik de Merc van m'n javazon een beetje kan pimpen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Bint schreef op maandag 15 november 2021 @ 15:27:

[Afbeelding]

Hoe maak je die overigens?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VoedoeAndVodka

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ohhhh: een 5/5 lightning facet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vandaag maar weer eens aan de bak met m'n sorceress (andy, mephi, pindle, eldritch en shenk) en met m'n javazon (cows). Kijken of het iets gaat opleveren.

TEvens ben ik mezelf aan het afvragen of ik 2 Mal runes zal gaan omzetten naar een Ist rune voor uiteindelijk CtA. Ben alleen enorm bang voor een horrible roll... en merk dat ik het daarom dus laat voor wat het is... doh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode

IWriteCode

Less = more

RustStorm schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 08:22:
Vandaag maar weer eens aan de bak met m'n sorceress (andy, mephi, pindle, eldritch en shenk) en met m'n javazon (cows). Kijken of het iets gaat opleveren.

TEvens ben ik mezelf aan het afvragen of ik 2 Mal runes zal gaan omzetten naar een Ist rune voor uiteindelijk CtA. Ben alleen enorm bang voor een horrible roll... en merk dat ik het daarom dus laat voor wat het is... doh!
Mja, runes in je stash, daar heb je pas echt helemaal niks aan ;-) En dat is toch heel diablo? Een grote krasloterij! Altijd maar hopen op die ene goeie drop / roll :-)

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!
IWriteCode schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 08:59:
[...]

Mja, runes in je stash, daar heb je pas echt helemaal niks aan ;-) En dat is toch heel diablo? Een grote krasloterij! Altijd maar hopen op die ene goeie drop / roll :-)
Haha zeker! Maar ik heb de vervelende eigenschap een backup te willen voor als iets niet helemaal werkt... Of althans... "vervelende eigenschap". Met andere woorden: eigenlijk wil ik nog een Ohm hebben, zodat ik hem opnieuw zou kunnen maken bij een horrible roll... (maar zo blijf je aan de gang natuurlijk!)

Ik weet het allemaal wel. :) Maar.... komt goed; zal het uiteindelijk wel maken. Vandaag? Dat durf ik niet te beloven... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zojuist m'n 4e Mal rune gevonden. Dus die IST gaat sowieso gemaakt worden nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Unique Spired Helm!!!

--- Veil of Steel --- :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
Ik probeer charms te begrijpen. Ik bekijk de filmpjes van mijnheer lama en dan heeft ie allemaal charms met +2 op damage. Ligt het nou aan mij of is dat echt heel erg weinig? Of compound dat enorm met andere skills/items?

Zelf heb ik alleen nog maar necro en sorc gespeeld, dus wellicht niet de juiste classes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:17
armageddon_2k1 schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 10:48:
Ik probeer charms te begrijpen. Ik bekijk de filmpjes van mijnheer lama en dan heeft ie allemaal charms met +2 op damage. Ligt het nou aan mij of is dat echt heel erg weinig? Of compound dat enorm met andere skills/items?

Zelf heb ik alleen nog maar necro en sorc gespeeld, dus wellicht niet de juiste classes.
Max op een small charm is +3 damage, en als je dat optelt en doorrekent gaat het heel hard met damage. Voor alle physical builds zijn max dmg charms zowat een must.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
Angeloonie schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 10:58:
[...]

Max op een small charm is +3 damage, en als je dat optelt en doorrekent gaat het heel hard met damage. Voor alle physical builds zijn max dmg charms zowat een must.
Okee, maar die hebben damages in de ranges van de honderden (duizenden?).
Net als de +life charms. Dan is het +35 life, maar dan zie ik een karakter dat 2500 life heeft. Maakt dat dan nog uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

RustStorm schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 08:22:

Een slechte CTA is beter dan geen CTA ;) En als je genoeg +all skills maakt het helemaal minder uit.

Gisteren trouwens eindelijk +3 javalin/20% IAS gloves geshopped O+ eindelijk de laatste breakpoint gehaald, scheelt toch best wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
armageddon_2k1 schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 11:00:
[...]

Okee, maar die hebben damages in de ranges van de honderden (duizenden?).
Net als de +life charms. Dan is het +35 life, maar dan zie ik een karakter dat 2500 life heeft. Maakt dat dan nog uit?
% gaan hard ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Holy crap... M'n Mercenary Reaper's Toll gegeven in plaats van Insight. Wereld van verschil!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Headblast
RustStorm schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 11:30:
Holy crap... M'n Mercenary Reaper's Toll gegeven in plaats van Insight. Wereld van verschil!
Rust kom discord dan! xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haha, mis je me? ;) Ik ben niet van de Discord. Maar zal het eens bekijken of ik het de moeite waard vind te gebruiken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Overigens bizar dat sommige items voor mij écht niet droppen willen....

War TRavs
Skullders
Vipermagi

Om er maar een paar te noemen... en zó vreselijk zeldzaam zijn ze nou ook weer niet :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18-09 18:04
RustStorm schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 12:02:

War TRavs
Skullders
Vipermagi

Om er maar een paar te noemen... en zó vreselijk zeldzaam zijn ze nou ook weer niet :|
Ik heb gisteren gewoon 3x vipermagi gevonden bij Memph... 1 perfect en 2 slechte rolls.
Heel graag wil ik een Shako en een Mara''s/Tal Rasha Amu maar die wil voor mij niet droppen.

RNG blijft vervelend ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
T7D_Sneezy schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 12:16:
[...]

Ik heb gisteren gewoon 3x vipermagi gevonden bij Memph... 1 perfect en 2 slechte rolls.
Heel graag wil ik een Shako en een Mara''s/Tal Rasha Amu maar die wil voor mij niet droppen.

RNG blijft vervelend ;)
Hier ook 3x vipermagi, 30, 25 en 20%

@RustStorm ping vanavond maar als je er eentje wil

[ Voor 6% gewijzigd door Bossie op 16-11-2021 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garrow
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18-09 12:16

garrow

PSN: Garrow1978

Vanochtend ff kunnen spelen op m'n sorc en wou eindelijk weer eens gaan progressen dus naar Viper temple voor Q, helaas veel moeite ivm frost immunes. Level 1 gecleared maar lvl 2 helaas teveel mobs en instant dead. Opnieuw gear aangedaan en nieuwe poging ging beter maar uiteindelijk weer dood, Helaas m'n eerste corpse niet kunnen oppikken wil nieuwe poging wagen, waarna ik DC. je raad het al, m'n orginele main loot kwijt. Daar gaat een 35 FCR spirit en een perfect Tals Amulet... pff.

Moet nu op m'n Hammerdin maar weer gaan farmen om beetje gear te krijgen, maar zonder teleport gaat dat toch zo langzaam. En aangezien deze nog maar in Act 1 Hell is kan ik eigenlijk alleen mausoleum en Andariel farmen. Pit vind ik verschrikking met Hammerdin.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lapras
garrow schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 16:09:
Vanochtend ff kunnen spelen op m'n sorc en wou eindelijk weer eens gaan progressen dus naar Viper temple voor Q, helaas veel moeite ivm frost immunes. Level 1 gecleared maar lvl 2 helaas teveel mobs en instant dead. Opnieuw gear aangedaan en nieuwe poging ging beter maar uiteindelijk weer dood, Helaas m'n eerste corpse niet kunnen oppikken wil nieuwe poging wagen, waarna ik DC. je raad het al, m'n orginele main loot kwijt. Daar gaat een 35 FCR spirit en een perfect Tals Amulet... pff.

Moet nu op m'n Hammerdin maar weer gaan farmen om beetje gear te krijgen, maar zonder teleport gaat dat toch zo langzaam. En aangezien deze nog maar in Act 1 Hell is kan ik eigenlijk alleen mausoleum en Andariel farmen. Pit vind ik verschrikking met Hammerdin.
Nooit, maar dan ook nooit nieuwe gear equippen als je dood bent gegaan. Vrijwel altijd is het beter om save&exit te doen en het opnieuw te proberen. Met teleport ben je overal zo, dus het kost je enkel wat tijd, geld en experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:54
In principe als je nieuwe game aan maakt dan ligt je corpse met de meeste gold value in town.

Dus als je niet allemaal gear aangetrokken hebt zou je oude corpse er moeten liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-09 17:48
garrow schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 16:09:
Pit is toch die grot in Tamoe Highlands? Daar heb ik eigenlijk geen problemen met farmen op mijn hammerdin (ook zonder goede gear). Je kan ook countess farmen voor runes en xp.

De gear van mijn hammerdin is niets speciaal in feite. Spirit zwaard/schild (zelfs geen goede base), stealth armor en lore helm. De enige unique die ik gebruik is een raven frost ring. De rest is allemaal random spul, en ik geraak vlot door hell tot nu toe (level 79, halverwege A3).

[ Voor 22% gewijzigd door Kapoen op 16-11-2021 19:20 ]

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik weet niet of m'n cowruns sneller gaan met m'n amazon, maar leuker is het in ieder geval wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzling Dwild
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 24-08 14:47
Ben net klaar met mijn tweede uberrun en dit keer niet doodgegaan bij meph en baal en diablo tegelijk op mijn dak. Kom ik er vervolgens achter dat ik een standaard wirefleece droeg ipv mijn duress armor (die gelukkig nog wel in mijn stash zat). :P geen idee hoe dat is gebeurd

Alleen opbrengst is wat minder, barb torch 18/11. Iemand deze nog nodig?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:21
Duriel's Shell er ook bij. Paar goede laatste dagen. :)

Is er nog ook maar iets gezegd over Blizzard behalve 'soon' over daadwerkelijke patches? Wil nu wel eens players3/5 kunnen doen en me potions zien etc. :/

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vandaag toch een hoop (tientallen) runs gedaan; zowel cows als diverse (mini)bosses. Helaas geen enkel noemenswaardig item gevonden. :-(

daar moet ik wel bij zeggen dat de cows met 36% mf wordt gedaan. :P

[ Voor 25% gewijzigd door RustStorm op 16-11-2021 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Headblast
RustStorm schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 21:34:
Vandaag toch een hoop (tientallen) runs gedaan; zowel cows als diverse (mini)bosses. Helaas geen enkel noemenswaardig item gevonden. :-(

daar moet ik wel bij zeggen dat de cows met 36% mf wordt gedaan. :P
Same here,, beetje kak dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikr
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 04-07 08:13
Er ligt wat gratis spul wat ik niet meer nodig heb in game nikr09//09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19-09 17:01
Hoe doen jullie Ubers? Ik heb nu wat setjes gefarmed (oh god die Key of Destruction duurde een eeuwigheid en dan kreeg ik plots een dubbele drop bij de laatste...) maar ik denk dat ik met m'n bliz sorc er niet veel te zoeken heb. Ik vertrouw het toch zo niet echt...

Is er evenueel iemand met een Smiter ofzo die mij wil helpen?
Geen idee wat de normale price to pay is.
Ook wil ik niet eindigen met iemand die me dan een druid torch geeft :) zou die liefst zelf identifieen (en dan waarschijnlijk toch een druid versie krijgen :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Dazzling Dwild schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 20:42:
Ben net klaar met mijn tweede uberrun en dit keer niet doodgegaan bij meph en baal en diablo tegelijk op mijn dak. Kom ik er vervolgens achter dat ik een standaard wirefleece droeg ipv mijn duress armor (die gelukkig nog wel in mijn stash zat). :P geen idee hoe dat is gebeurd

Alleen opbrengst is wat minder, barb torch 18/11. Iemand deze nog nodig?
Ik speel barb als je deze nog hebt

Acties:
  • +1 Henk 'm!
There we go again! :D Op zoek naar uniques, sets en vooral runes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-09 10:03

porn*

...take on the world!

RustStorm schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 12:02:

War TRavs
Skullders
Vipermagi

Ik heb toevallig Skullders een week ofzo geleden gedropped gekregen, maar de andere 2 heb ik ook nog geen enkele keer gezien hoor ;)
Wel weer 2 Shako's dus ik mag als casual niet klagen gok ik.

[ Voor 6% gewijzigd door porn* op 17-11-2021 10:21 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • +1 Henk 'm!
porn* schreef op woensdag 17 november 2021 @ 10:21:
[...]

Ik heb toevallig Skullders een week ofzo geleden gedropped gekregen, maar de andere 2 heb ik ook nog geen enkele keer gezien hoor ;)
Wel weer 2 Shako's dus ik mag als casual niet klagen gok ik.
Haha nice! Nee, klagen zou niet zo gepast zijn! ;)

Ik heb zojuist een Ormus 14/14/15 gevonden. Helaas wel een waardeloze +3 skill er bij, maar toch. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ongelooflijk maar waar: m'n sorceress heeft dan eindelijk de level 90 aangetikt...!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• porn*

porn*

...take on the world!

Nice! De mijne steekt nu nog op 88,6 denk ik. Doe ook eigenlijk geen baalruns, gewoon wat solo MFfen.

Gz met je Ormus, heb ik ook nog geen gevonden. Ben ook wat bezig geweest een barb en een pala te levelen, die zijn nu 68 resp. 64 dus net in hell aan het rondhobbelen. Doel is van de pally uiteindelijk een smiter te maken en, als ik eindelijk eens genoeg keys heb, een rondje ubers te proberen. Zou dat gaan zonder CTA?

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode

IWriteCode

Less = more

porn* schreef op woensdag 17 november 2021 @ 10:40:
Nice! De mijne steekt nu nog op 88,6 denk ik. Doe ook eigenlijk geen baalruns, gewoon wat solo MFfen.
^^ dan zitten we ongeveer gelijk... zit op 88,4 denk ik... ook gewoon solo MF'en... en dan cows, pits etc. Dat levelt ook wel, maar niet zo snel, wel erg leuk om te doen!

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
RustStorm schreef op woensdag 17 november 2021 @ 10:35:
Ongelooflijk maar waar: m'n sorceress heeft dan eindelijk de level 90 aangetikt...!
Welke build, gear en farming spots gebruiken de meesten hier voor hun sorc?

Ben net een weekje bezig maar moet af en toe nog even wennen dat ik geen melee char meer speel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op woensdag 17 november 2021 @ 11:30:
[...]

Ben net een weekje bezig maar moet af en toe nog even wennen dat ik geen melee char meer speel :+
Ik ben vooral een Blizzard / Firewall sorceress.

Farming Spots: Andariel, Mephisto, Pindle, Shenk, Eldritch -- en als ik er zin in heb Sanctuary, Countess

Gear: Harle, Oculus, Chance Guards, Nagelring, Ravenfrost, Arachnid Mesh, STEALTH runeword :P, Mara's, Spirit monarch, Sandstorm Treks / Weaponswap: Ali Baba en Rhyme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VoedoeAndVodka
RustStorm schreef op woensdag 17 november 2021 @ 11:33:
[...]

Ik ben vooral een Blizzard / Firewall sorceress.

Farming Spots: Andariel, Mephisto, Pindle, Shenk, Eldritch -- en als ik er zin in heb Sanctuary, Countess

Gear: Harle, Oculus, Chance Guards, Nagelring, Ravenfrost, Arachnid Mesh, STEALTH runeword :P, Mara's, Spirit monarch, Sandstorm Treks / Weaponswap: Ali Baba en Rhyme
Waarom ravenfrost? CBF heeft zo goed als geen nut voor casters Sorcs die kunnen teleporten :+ .

[ Voor 4% gewijzigd door VoedoeAndVodka op 17-11-2021 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Headblast
Zou ook idd een FCR ring fixen ipv ravenfrost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
VoedoeAndVodka schreef op woensdag 17 november 2021 @ 11:59:
[...]

Waarom ravenfrost? CBF heeft zo goed als geen nut voor casters.
Ik heb geen flauw idee. Eigenlijk een stoort standaard keuze. :|

Thanks! Ga nu eens double Nagels

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Headblast schreef op woensdag 17 november 2021 @ 12:05:
Zou ook idd een FCR ring fixen ipv ravenfrost.
FCR heb ik niet nodig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VoedoeAndVodka
[...]

Pure blizz

Shako (P Topaz)
Tals amu
Occulus (Ist)
Tals armor
35fcr spirit
chance guards
2 x 10fcr ringen met MF
Tals Belt
War travelers

Merc:
Andariels Visage (Ral)
Treachery
Eth CV insight

Meph, Andy, Countess, Summoner, Nihlatak, ancient tunnels

Acties:
  • 0 Henk 'm!
OH, maar door gebrek aan DEX kan ik nu m'n Ali baba's niet gebruiken |:( lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VoedoeAndVodka
Als je stealth runeword wilt vervangen door iets anders (vipermagi bv) wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
VoedoeAndVodka schreef op woensdag 17 november 2021 @ 12:11:
[...]

Als je stealth runeword wilt vervangen door iets anders (vipermagi bv) wel :)
DAn wel ja! MAarja, moet ik hem eerst vinden! ;) Dan heb ik het ook niet nodig! ;) Stealth is 25 FCR en Viper is 30% FCR. :)

BTW: Catacombs level 3 -- zit daar een logica in? Het is echt ongekend hoe vaak ik het hele level gezien heb voordat de way down gevonden wordt... :|

[ Voor 9% gewijzigd door RustStorm op 17-11-2021 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ga, om de afwisseling er een beetje in te houden, een derde character levelen.

Welke zal ik gaan doen:
- Paladin (Chaos Runs, Travincal runs)
- Barbarian (Travincal runs - Pit eventueel))
- Necromancer (overige gebieden - Pit runs?)
- Assassin (gewoon omdat traps me leuk lijken :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*

porn*

...take on the world!

IWriteCode schreef op woensdag 17 november 2021 @ 11:09:
[...]

^^ dan zitten we ongeveer gelijk... zit op 88,4 denk ik... ook gewoon solo MF'en... en dan cows, pits etc. Dat levelt ook wel, maar niet zo snel, wel erg leuk om te doen!
Precies, dat en naast beetje andere chars levelen enzo. Zou eigenlijk toch klein beetje meer focus op levelen moeten hebben zodat m'n merc z'n nieuwe Insight kan dragen, hij heeft momenteel net iets te weinig str :D
[...]

Andy, Countess, AT, Meph, Pindle standard. Vaak doe ik Summoner, Nihi, Chaos Sanct + Diablo en WS2 tot Baal voor de afwisseling erbij.

Edit heb trouwens full Tal set (Ptopaz chest/helm) met Spirit Monarch, Chance Guards, Water walk, Nagelring, SoJ. Verder Gheeds en wat life/res charms (geen skillers helaas ben niet zo rijk ;) ).
RustStorm schreef op woensdag 17 november 2021 @ 12:16:
[...]

BTW: Catacombs level 3 -- zit daar een logica in? Het is echt ongekend hoe vaak ik het hele level gezien heb voordat de way down gevonden wordt... :|
Ik TP altijd naar schuin links onder, probeer zsm mogelijk de "diepste" tak te pakken. Vanaf daar rechtsom rond. Weet niet of het de meeste optimale methode is maar voelt wel zo :)

[ Voor 25% gewijzigd door porn* op 17-11-2021 14:11 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!
So far een extreem waardeloze dag weer! :S blegh.

HEt is mooi geweest voor vandaag.

This
Was
A
Waste
Of
Time

8)7

[ Voor 44% gewijzigd door RustStorm op 17-11-2021 16:45 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Badpete
  • Laatst online: 27-08 18:45
Heel veel gratis items

game = gra // tis

zal er een tijdje in blijven ;)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/lAwkQIa.png

Ahh na 30 min idle verdwijnen de items blijkbaar :( gelukkig was er wel wat gepakt maar veel toch verloren.

[ Voor 54% gewijzigd door Badpete op 17-11-2021 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
Iemand die Ubers met/voor me wil runnen? Ik heb keysets... m'n BN tag is Inrage#1640
Tijd dat ik ook eens bij de torch club kom :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Technofreakz
Inrage schreef op woensdag 17 november 2021 @ 18:59:
Iemand die Ubers met/voor me wil runnen? Ik heb keysets... m'n BN tag is Inrage#1640
Tijd dat ik ook eens bij de torch club kom :)
Bereid je voor op een grote fiasco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
Technofreakz schreef op woensdag 17 november 2021 @ 19:23:
[...]

Bereid je voor op een grote fiasco
Omdat de torch slecht gaat zijn of omdat het gewoon niet gaat lukken?

• Technofreakz
Inrage schreef op woensdag 17 november 2021 @ 20:45:
[...]

Omdat de torch slecht gaat zijn of omdat het gewoon niet gaat lukken?
Omdat het waarschijnlijk niet voor de char zal zijn dit je wil. En zorg dat je een fatsoenlijke smiter hebt als je Ubers gaat doen.

• porn*

porn*

...take on the world!

Zou een budget smiter zonder grief en CTA het kunnen redden? Wil als ik voldoende keys heb ook een poging gaan wagen.

Bnet pindle#2913

• Angeloonie
Wat is een perfect Tal Amu? :P

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Ééntje die dropt? Tot nog toe krijg ik alleen niet-perfecte Tal Amu's. :(

• Wouterkaas
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19-09 20:48
Oke, misschien heb ik onder een steen geleefd, maar ik heb vandaag ontdekt dat je bij de Xbox via tabblad Personen en dan 'Groepen zoeken' een soort prikbord hebt hebt vergelijkbaar met de lijst van games die je de op de PC hebt, ook voor traden enzo. Het werkt niet zo soepel als op de pc, maar is in elk geval een wat vruchtbaardere manier om bij anderen in een game te geraken.

Ik kende deze functionaliteit nog helemaal niet en misschien met mij anderen, die net als ik ook nauwelijks andere spelers tegenkomen bij D2R op de Xbox.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Red Griffin
  • Laatst online: 16-09 22:53
Ik heb de Rbf light -5/5 en de Vex rune, die ik had gevonden met m'n necro, verkocht en de opbrengst gebruik ik nu om een WW-barb op te bouwen.

Ik had een leuke lance gevonden, die hij op dit moment gebruikt. Wel hoge repair kosten!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-hHw0pbrRNCcWX1Cy80jeNR-2qo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/BlMDY1rO7ebwXq0SoYKEo1Ek.jpg?f=user_large

Maar die wordt binnenkort vervangen door dit :9
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8N5Rt8iHqm3qk2MhSWHieLHDOJE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Orr7uUZSbr12mPTkAFH8BEEn.jpg?f=user_large

Ik heb net ook het Viper armor vervangen met een Prudence. De Ed% is laag uitgevallen, geen 2000def gehaald, maar wel de max 35 res. Fortitude is me wat te duur.
Met ethereal wapen en harnas worden mijn repair kosten ook een stuk minder (en vaak).
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qZ4e65JjUlkEbD2aBLcq41iITnM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/TsVnHhQ0eDMTX9zVemru1N8P.jpg?f=user_large

Voor gloves gebruik ik verlopig gecrafte, voor leech en crushing blow.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EmTpAoasJAxyzmyzRAfB3fnxxak=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/MhN1swu8q5xArtwg3NlVVV2D.jpg?f=user_large
Vijf woorden: altijd - RAL ORT TAL ETH -_-

• Angeloonie
RustStorm schreef op donderdag 18 november 2021 @ 12:37:
Vijf woorden: altijd - RAL ORT TAL ETH -_-
Ehh?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/B6Wmdf-ngNt4V65k9i-5Q-GjGH0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/EPDU0SAXodstyYpH9lB2YF2W.png?f=user_large

hahahahaha

Die zou ik inmiddels al zeer vaak gemaakt kunnen hebben :P

Wat ik zei is eigenlijk: als er een rune dropt, dan is het meestal een van die vier....

• Red Griffin
  • Laatst online: 16-09 22:53
RustStorm schreef op donderdag 18 november 2021 @ 12:44:
[...]

hahahahaha

Die zou ik inmiddels al zeer vaak gemaakt kunnen hebben :P

Wat ik zei is eigenlijk: als er een rune dropt, dan is het meestal een van die vier....
Vaak ja. RALs zijn wel lekker, voor de caster amu crafting. Ik heb ze meestal wel genoeg in voorraad - de amethysts lijken minder vlug te gaan. Aan de andere kant, ik zit nu zonder NEFs voor gloves.. perfect rubies genoeg.

• Mugwump
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 19:23
Zoals we in de informatica altijd zeggen: "There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors". :P

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

• Lapras
Red Griffin schreef op donderdag 18 november 2021 @ 12:07:
Ik heb de Rbf light -5/5 en de Vex rune, die ik had gevonden met m'n necro, verkocht en de opbrengst gebruik ik nu om een WW-barb op te bouwen.

Ik had een leuke lance gevonden, die hij op dit moment gebruikt. Wel hoge repair kosten!
[Afbeelding]

Maar die wordt binnenkort vervangen door dit :9
[Afbeelding]

Ik heb net ook het Viper armor vervangen met een Prudence. De Ed% is laag uitgevallen, geen 2000def gehaald, maar wel de max 35 res. Fortitude is me wat te duur.
Met ethereal wapen en harnas worden mijn repair kosten ook een stuk minder (en vaak).
[Afbeelding]

Voor gloves gebruik ik verlopig gecrafte, voor leech en crushing blow.
[Afbeelding]
Het lijkt erop dat je crushing blow belangrijk vindt, gegeven dat je Guillame's Face gebruikt ipv Arreats. Ik zou eigenlijk altijd Arreats gebruiken op een Barb.

Ik ben niet zo onder de indruk van Prudence. Het is enkel wat defense, FHR en resists. Je zou ook naar Duress kunnen kijken. In combinatie met gore riders heb je dan redelijk wat CB/OW. Highlords voor meer DS. Chains of Honor zou nog beter zijn, maar is wel erg duur natuurlijk.

Steelrend zou nog een alternatieve keuze voor gloves zijn.

• Bossie
Lapras schreef op donderdag 18 november 2021 @ 13:47:
[...]

Het lijkt erop dat je crushing blow belangrijk vindt, gegeven dat je Guillame's Face gebruikt ipv Arreats. Ik zou eigenlijk altijd Arreats gebruiken op een Barb.

Ik ben niet zo onder de indruk van Prudence. Het is enkel wat defense, FHR en resists. Je zou ook naar Duress kunnen kijken. In combinatie met gore riders heb je dan redelijk wat CB/OW. Highlords voor meer DS. Chains of Honor zou nog beter zijn, maar is wel erg duur natuurlijk.

Steelrend zou nog een alternatieve keuze voor gloves zijn.
Areats is wel iets zeldzamer dan GF helaas, IK is ook erg allround maar dan mis je weer crushing blow etc.
Ben persoonlijk nog op zoek hoe ik mijn barb less squishy kan maken op hell want elke guide noemt grief, breadth of the dying 8)7

Zorg wel dat je lawbringer als offhand of op je Merc hebt.

Pagina: 1 ... 30 ... 42 Laatste