Ruim een maand onderweg. Wat zijn jullie loothoogtepunten?
Ik join public games voor XP en solo games om te farmen. Mijn finds hieronder met gemiddeld een uur of 2, 3 per dag, waarvan het meeste in solo games. Al met al een gemiddelde loot opbrengst denk ik. Tot en met Mal heb ik elke rune wel minimaal een aantal keer gevonden. Geen enkele Ist, maar wel:
Sur (

)
Lo x2 (

/wsk)
Ohm (

)
Vex x2 (

)
Gul
Andere noemenswaardige drops (met trade als ik het goed herinner) en wealth builders:
Tal armor > Ohm + Vex (

)
Cats Eye Amulet > Self use (

)
Medium Vipermagi > Ist (

early ladder)
Ias/Ed jewel > Vex + Ist (

)
Terror Keys > Andere keys > 3x Ist (countess)
Verschillende skillers, aantal goeie (cold/light/combat) voor Mal/Ist
Early ladder een aantal monarchs vinden/kopen en (re)rollen tot 34/35 fcr en dan verkopen voor Ist.
Ik heb trouwens gekozen om niet net als iedereen een sorc of pala te kiezen, maar in te zetten op een javazon om cows te runnen (met weinig MF). Hiermee runes/charms/bases/tkeys te farmen. Die traden allemaal best aardig en ms nog wel beter dan uniq/sets want daarvan is 99% toch garbage.
Voordeel is ook dat gear super cheap is. Crappy titans voor Lem geruild en dan met cheap runewords kan je al snel Hell cows aan. Ze draagt nog steeds Smoke runeword armor voor 50 all res, shako + um, cats eye amu voor ias/frw, geshopte magic gloves +2/20ias, Razortail belt voor pierce, Aldurs boots voor fire res, low spirit shield voor res/skills want fcr boeit niet, cheap Ravenfrost voor antivries en low rare ring met wat res. Daarbij wat res charms en een slechte torch. Alles bij elkaar is haar gear een habbekrats waard. Alleen de shako is wel nice, maar nog niet zo lang geleden had ik een simpele rare +1 circlet met wat all res. De wealth zit vooral in de merc nota bene, met Infinity. Zo kan ze inmiddels alles op hell aan en run ik meestal chaos, Dia, wsk, Baal, cows. Kan het wel aanraden voor de ladder start.
[
Voor 0% gewijzigd door
Galen2850 op 29-10-2021 10:22
. Reden: Typos ]