1250 gekregen.VoedoeAndVodka schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 10:27:
[...]
1,2 - 1,25k moet je er wel voor kunnen krijgen.
Less = more
Lekker man! CTA Bouwen zou ik zeg
PSN: Headblast1987, Battlenet: Miyoujin#2279
Tegenwoordig een Fal of flink wat Pgems.IWriteCode schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 11:57:
In de Pits een Superior Monarch gevonden. Is dat nog wat waard?
Graag gedaan! Wel jaloers op je Tal amu! Die staat hier nog altijd op de verlanglijst. Nu een barb lvl 80 (full IK) en sorc lvl 88 (+/- 300MF), moet voor allebei nog net die paar items om nog wat comfortabeler chaos/baal te kunnen runnen. Coldimmunes zijn nog altijd lastig met sorc en baal killen met barb duurt nog erg lang.RustStorm schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 10:49:
Ik zie dat ik nog maar 2.12 fg heb op d2jsp. Denk dat ik alles heul lang geleden heb weggedaan.
Oh well. Hoef ik me daar iig niet druk over te maken. Kan ik lekker door met het zelf vinden van... alles.(behalve een white monarch. Thanks @Jinn )
Grinden of volgende charactertje opstarten... keuzes keuzes!
Niet weg doen... kijk maarChefbierrr schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 13:50:
Eschuta's Temper +3 14/14 gevonden, helaas niet zo bruikbaar denk ik...
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Hmm vreemd want zoals ik het begrijp is de damage bonus additive en dus bovenop de masteries niet zo interessant boven een HOTO
Nee ik ga hem wegruilen denk ik. Ik heb het geluk dat ik al een CTA heb 2/5/3 CS
Ik kende die lijst nog niet; dus daardoor heb ik een Nightwing's Veil "gewoon" verkocht...Chefbierrr schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 13:59:
[...]
Hmm vreemd want zoals ik het begrijp is de damage bonus additive en dus bovenop de masteries niet zo interessant boven een HOTO
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Als iemand intresse heeft om zijn act 5 quest hieraan te spenderen, dan kan je een spirit maken.
Stuur maar een berichtje, dan geef ik hem even.
Gooien jullie die amn's/shael's e.d. nog gewoon weg (of niet oppakken)?
Kijken jullie nog uberhaupt naar def voor de merc? Heb een 245 def armour (light plate ding) klaarliggen met 3 sockets maar je kunt ze natuurlijk met veel hoger vinden. Voor je eigen character is dat een lage focus maar de merc?
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Must persevere....
Doe maar eentje danVoedoeAndVodka schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 15:21:
Iemand die goldwrap nodig heeft? Heb er ondertussen 5...
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Runesss
El x7
Shael x5
Amn x10
Hel x10
Tal x10
Ort x8
Tir x10
Thul x10
Nef x10
Ral x10
Runess
Eth x20
Ort x10
Tal x20
Shael x10
Sol x8
Ith x10
Io x8
Dol x10
Runes
Ort x10
Ith x10
Ral x10
Thul x10
Hel x10
Tir x10
Amn x10
Sol x10
Tal x10
Eth x9
Shared
Amn x4
Tal x5
Eld x5
Thul x1
Ral x4
Dol x1
Toch een uur mee bezig geweest
Een kleine quality of life improvement zou zijn om runes/gems op dezelfde manier te bewaren als crafting mats in D3.Vlaanderen1 schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 17:02:
Net al mijn low runes gesorteerd:
Runesss
El x7
Shael x5
Amn x10
Hel x10
Tal x10
Ort x8
Tir x10
Thul x10
Nef x10
Ral x10
Runess
Eth x20
Ort x10
Tal x20
Shael x10
Sol x8
Ith x10
Io x8
Dol x10
Runes
Ort x10
Ith x10
Ral x10
Thul x10
Hel x10
Tir x10
Amn x10
Sol x10
Tal x10
Eth x9
Shared
Amn x4
Tal x5
Eld x5
Thul x1
Ral x4
Dol x1
Toch een uur mee bezig geweest
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Sidenode, herald of zakarum van Andy gekregen. Misschien toch eens denken aan Hdin
Alles net verkochtVoedoeAndVodka schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 17:17:
ik zou alles onder ral cuben naar ral.
Sidenode, herald of zakarum van Andy gekregen. Misschien toch eens denken aan Hdin
Wil een fortitude gaan maken voor de merc, verkoop alles voor FG
300ED voor de merc moet erg nice zijn voor cows, samen met de orb sorc

Oh man... dat is echt jammer zeg!VoedoeAndVodka schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 18:09:
Zaka verkocht als unid, bleek dat die perfect was...
Als ik morgen wat tijd heb om te spelen zal ik proberend hell af te ronden. Heb ook wel zin cows te runnen namelijk. Betwijfel alleen wel of ik het solo helemaal ga redden.
Nog bedankt hiervoor! Echt een heel stuk fijner zo.Gaius schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 11:15:
[...]
Heb ik wel voor je. Gaius#2126 is m'n battletag.
Bedacht me trouwens nog dat ik nog wel een Razortail belt over heb als je voor Javazon wilt gaan. Mocht je die willen hebben dan moet je het maar laten weten.
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
Komt waarschijnlijk nog. Uit een enquete na de bèta bleek dat veel mensen runes, gems en potions willen stacken. Maar de devs zouden hier pas na de launch naar gaan kijken en ik vrees dat ze nu eerst nog wat anders te doen hebben.Bossie schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 17:16:
[...]
Een kleine quality of life improvement zou zijn om runes/gems op dezelfde manier te bewaren als crafting mats in D3.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
'Vergeten' die 4e quest te doen in Act 3. Nu ff 15 statpoints halen voor me 86 Trapsin.
[ Voor 26% gewijzigd door The Chosen One op 30-10-2021 20:59 ]
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Edit: Ist rune erbij en direct terug verkocht
[ Voor 46% gewijzigd door VoedoeAndVodka op 30-10-2021 20:31 ]
Tot morgen allen! happy gaming!
Die lightsaber zie ik mezelf niet snel gebruiken, dus maak er @Bossie maar blij mee😉. Ik zoek eerdaags contact met je op ( lukt maandagavond?)Neves schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 09:44:
[...]
Dat zou fijn zijn! Laten we van de week even in-game meeten. Ik ben wel benieuwd wat je naast Titans nog meer nodig hebt.
@Bossie als de Lightsabre geen onderdeel van de trade is mag je hem wat mij betreft hebben.
Sinterklaas is er vroeg bij dit jaar.
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
Dus... als het even kan proberen te progressen en uiteindelijk Baal omleggen...

Cow runs... here I come eventually!
Iemand die 10 min heeft om mij van A3 hell naar A5 te brengen? 5 min tops
Zou je heel graag willen helpen, maar helaas kan ik dat nog niet.VoedoeAndVodka schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 10:07:
Irriteer mij mateloos aan mfers in public games als je naar A5 wilt geraken.
Iemand die 10 min heeft om mij van A3 hell naar A5 te brengen? 5 min tops
ThanksSuN2FiRe schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 10:15:
Ik sta nu plek 2 de que. Maak maar een game dan kan ik met mijn Baba wel helpen
got1//1
Barbje op lvl3 in hell en inmiddels 73. Goed voor bo en extra items
Kan ik eindelijk areats, stormshield, aldursboots en doombringer gebruiken.
Iemand hier?
Het verschil is bizar, loop er met het grootste gemak en ben inmiddels 10lvls verder en in act2 aangekomen.
Zealadin speelt wel veel leuker, later maar weer terug speccen of melee aan een barb over laten.
Ik kwam toevallig D2 resurrected tegen op mijn pad nadat ik D2 lod 18/19 jaar? niet meer gespeeld had!
Vanwege nostalgie toch maar aangeschaft en op momenten dat ik tijd heb wilde ik het weer graag gaan spelen. (PC)
- Nu vroeg ik mij af of iedereen zoveel last heeft van que's als je naar battle.net probeert te connecten? ik heb nu al een paar keer gehad dat er 180+ mensen voor mij stonden in de rij.
- Ik kan mij ook niet meer herinneren dat er een level cap was vroeger waardoor je niet meer kon mee leechen met hogere levels om snel xp te vergaren, is dat iets nieuws of is mijn geheugen gewoon niet zo goed meer
- Zijn er van tweakers mensen die actief samen spelen guild/groep/community?
[ Voor 3% gewijzigd door NoaMare op 31-10-2021 12:52 ]
Ja iedereen heeft last van de wachtrijen. Blizzard heeft ze ingesteld omdat de servers het niet aan konden. Ze zijn alleen vergeten om een kick in te stellen bij inactief dus gewoon aanmelden en online blijven.NoaMare schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 12:51:
Hoi allen, ik ben Noa!
Ik kwam toevallig D2 resurrected tegen op mijn pad nadat ik D2 lod 18/19 jaar? niet meer gespeeld had!
Vanwege nostalgie toch maar aangeschaft en op momenten dat ik tijd heb wilde ik het weer graag gaan spelen. (PC)
- Nu vroeg ik mij af of iedereen zoveel last heeft van que's als je naar battle.net probeert te connecten? ik heb nu al een paar keer gehad dat er 180+ mensen voor mij stonden in de rij.
- Ik kan mij ook niet meer herinneren dat er een level cap was vroeger waardoor je niet meer kon mee leechen met hogere levels om snel xp te vergaren, is dat iets nieuws of is mijn geheugen gewoon niet zo goed meer
- Zijn er van tweakers mensen die actief samen spelen guild/groep/community?
Verder is die cap er altijd al geweest. Je krijgt veel minder xp als iemand anders wat killt vooral bij een extreem lvl verschil.
Carbot animations - How to Make Runewords
hahha, het zou je inderdaad maar gebeuren. Ik heb nog geen high level runewords gemaakt, maar ik weet zeker dat ik mezelf ook peentjes zou zweten de eerste keer dat ik een Ohm, Ber, Jah of Vex zou vaan gebruiken. lolJinn schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 13:17:
Voor wie een beetje vermaak zoekt tijdens het wachten in de queue:
Carbot animations - How to Make Runewords
Mocht het me niet lukken er zelfstandig door te komen; dan weet ik je te vinden!VoedoeAndVodka schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 13:47:
Als er iemand een rush nodig heeft, laat maar weten
Mocht je zin hebben een lvl 1 amazon ff te boosten hoor ik het graagVoedoeAndVodka schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 13:47:
Merci!
[ Voor 3% gewijzigd door Jinn op 31-10-2021 15:09 ]
Enkel de bosses enzo? Ik weet het gewoon niet meer zo goed van al die jaren geleden...
Gisteren even hallo gezegd op D2jsp forums. Maar mijn god, wat is het een toxische kansloze bedoeling geworden zeg... Ongekend en wat zonde.
Hell no dat ik daar ooit mijn items op ga verkopen voor FG of laat staan kopen voor FG.
Ik kan vanavond wel een taxi door hell gebruikenVoedoeAndVodka schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 13:47:
Kan dat nog ergens goedkoop? Ik vind 40 eur stiekem wel te veel, maar man man man wat zou een 2e acc het leven een stuk makkelijker maken (al is het alleen al om jezelf te kunnen boostenpstalman schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 11:24:
gister 2de account gefixed, net als de good old days.
Barbje op lvl3 in hell en inmiddels 73. Goed voor bo en extra itemsen later weer op HC is het handig.
Ik denk dat de prijs wel iets gaat dalen maar ik zou niet verwachten dat het snel onder de 29 e oid komtiaxe393 schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 17:26:
[...]
Kan dat nog ergens goedkoop? Ik vind 40 eur stiekem wel te veel, maar man man man wat zou een 2e acc het leven een stuk makkelijker maken (al is het alleen al om jezelf te kunnen boosten)
BlackHawk666#21588 als je nu online bent, helpt ik je wel ff op weg. Zal niet super snel gaan, maar act 5 moet je wel kunne komenBossie schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 16:43:
[...]
Ik kan vanavond wel een taxi door hell gebruiken
1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS
Verwacht niet eerder online te zijn dan nuCanon23 schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 18:54:
[...]
BlackHawk666#21588 als je nu online bent, helpt ik je wel ff op weg. Zal niet super snel gaan, maar act 5 moet je wel kunne komen
Hoe heb je dat 2e account precies gedaan?pstalman schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 11:24:
gister 2de account gefixed, net als de good old days.
Barbje op lvl3 in hell en inmiddels 73. Goed voor bo en extra itemsen later weer op HC is het handig.
**Dankjewel VoeDoeAndVodka**
[ Voor 16% gewijzigd door NoaMare op 31-10-2021 22:17 ]
Yes, morgenavond ben ik online. Ik zal je mijn battletag PMen.brothermaynard schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 23:37:
[...]
Die lightsaber zie ik mezelf niet snel gebruiken, dus maak er @Bossie maar blij mee😉. Ik zoek eerdaags contact met je op ( lukt maandagavond?)
Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile
Ik kan met een paar minuten wel ff helpenGoldman schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 21:32:
Is er iemand die mij kan helpen om de ancients op hell te slopen? Ik ben zelf een Lighting Javazon....en 2 van die vrienden zijn lighting immuun....
Was het niet zo dat ze andere immunes krijgen als je een nieuwe game start?Goldman schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 21:32:
Is er iemand die mij kan helpen om de ancients op hell te slopen? Ik ben zelf een Lighting Javazon....en 2 van die vrienden zijn lighting immuun....
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
Zelfs wanneer je gewoon een tp opentFelyrion schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 21:43:
[...]
Was het niet zo dat ze andere immunes krijgen als je een nieuwe game start?
volgens mij is het via blizzard nog het volle bedrag.iaxe393 schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 17:26:
[...]
Kan dat nog ergens goedkoop? Ik vind 40 eur stiekem wel te veel, maar man man man wat zou een 2e acc het leven een stuk makkelijker maken (al is het alleen al om jezelf te kunnen boosten)
het account was er al, mijn 2de pc werd wel eens gebruikt door anderen als we samen gingen SC2 spelen. Was dus alleen de game halen en geduld hebben. De pc is traag (wordt vandaag vervangen), snap nu dat mensen bij duri neer gaan door de load time. Die heb ik op mijn eigen pc maar 0.5-1sec, op die andere is het bijna 10 sec.brothermaynard schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 20:16:
[...]
Hoe heb je dat 2e account precies gedaan?
Verder gister niet veel drops meer erbij zien komen, barbje nu 75 ofzo.
Heb tgods getrade, dus kan nu ook veilig richting baal voor baalruns.
[ Voor 7% gewijzigd door pstalman op 01-11-2021 06:29 ]
jij draait hem dus fysiek op een 2e computer. Is er iemand die een '1 pc' setup heeft die kan vertellen hoe dat werkt (en moet?). ik vind een 2e account op zich te overwegen, maar geen zin om daar de laptop naast te zettenpstalman schreef op maandag 1 november 2021 @ 06:28:
[...]
volgens mij is het via blizzard nog het volle bedrag.
[...]
het account was er al, mijn 2de pc werd wel eens gebruikt door anderen als we samen gingen SC2 spelen. Was dus alleen de game halen en geduld hebben. De pc is traag (wordt vandaag vervangen), snap nu dat mensen bij duri neer gaan door de load time. Die heb ik op mijn eigen pc maar 0.5-1sec, op die andere is het bijna 10 sec.
Verder gister niet veel drops meer erbij zien komen, barbje nu 75 ofzo.
Heb tgods getrade, dus kan nu ook veilig richting baal voor baalruns.
https://us.forums.blizzar...on-the-same-computer/9899brothermaynard schreef op maandag 1 november 2021 @ 10:08:
[...]
jij draait hem dus fysiek op een 2e computer. Is er iemand die een '1 pc' setup heeft die kan vertellen hoe dat werkt (en moet?). ik vind een 2e account op zich te overwegen, maar geen zin om daar de laptop naast te zetten
misschien zoiets?
Maar heb nu wel een level 84 summon necro, 1 level 63 holy shock pally, en een berg gear
Nu nog een Lo vinden, Goede wapen voor mijn Merc, en dan zien we wel verder waarmee ik verder ga. Misschien wel een frenzy barb ofzo.
"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel
https://forums.d2jsp.org/topic.php?t=86670976&f=148brothermaynard schreef op maandag 1 november 2021 @ 10:08:
[...]
jij draait hem dus fysiek op een 2e computer. Is er iemand die een '1 pc' setup heeft die kan vertellen hoe dat werkt (en moet?). ik vind een 2e account op zich te overwegen, maar geen zin om daar de laptop naast te zetten
hier zie je meerdere manieren om multiple instances te draaien.
Mijn pally heeft na een hell boost gisteren inmiddels ancient/baal ook afgerond-PassY- schreef op maandag 1 november 2021 @ 10:49:
Na 1 weekje vrij weer aan het werk
Maar heb nu wel een level 84 summon necro, 1 level 63 holy shock pally, en een berg gearPlus nog wat low level probeersels
Nu nog een Lo vinden, Goede wapen voor mijn Merc, en dan zien we wel verder waarmee ik verder ga. Misschien wel een frenzy barb ofzo.
Hell was een walkthrough sinds ik van zeal naar hammer ben geswitched desondanks dat zeal veel leuker speelt. Mijn Merc moet nog wel wat upgrades hebben om in Hell ook mee te kunnen helaas.
Mijn summoner zit nog steeds in Act 1 hell, maar ook weinig meer mee gespeeld. Inmiddels ook al een paar levels in een Frenzy barb, aangezien ik toch een melee character will hebben.
En vele malen leuker dan D3...Tchite schreef op maandag 1 november 2021 @ 11:52:
Ben deze week ook met D2 begonnen, maar dit is toch andere koek dan D3 hoor. Ik heb het al moeilijk in act1 normal :-)
Ik hoop vandaag weer wat te kunnen spelen. Ook al moet er ook hard gewerkt worden........
Heb je een guide erbij gepakt? Ik weet nog dat ik op de originele D2 20 jaar geleden ook worstelde in Act 1 met een Barbarian. Zodra je door hebt dat je damage van skills komt en niet van je stats, gaat het ineens een stuk makkelijkerTchite schreef op maandag 1 november 2021 @ 11:52:
Ben deze week ook met D2 begonnen, maar dit is toch andere koek dan D3 hoor. Ik heb het al moeilijk in act1 normal :-)
Never underestimate my incompetence!
Sinds vandaag heb ik er een leveling guide bijgenomen, wou het eerst zonder doenIeniemienieme schreef op maandag 1 november 2021 @ 11:55:
[...]
Heb je een guide erbij gepakt? Ik weet nog dat ik op de originele D2 20 jaar geleden ook worstelde in Act 1 met een Barbarian. Zodra je door hebt dat je damage van skills komt en niet van je stats, gaat het ineens een stuk makkelijker
Ik kom nog niet voorbij de laatste wave voor Baal NM met mijn Pally. Maar 9 van de 10x als je die voorbij bent is Baal een eitje op NM.Bossie schreef op maandag 1 november 2021 @ 11:52:
[...]
Mijn pally heeft na een hell boost gisteren inmiddels ancient/baal ook afgerond
Hell was een walkthrough sinds ik van zeal naar hammer ben geswitched desondanks dat zeal veel leuker speelt. Mijn Merc moet nog wel wat upgrades hebben om in Hell ook mee te kunnen helaas.
Mijn summoner zit nog steeds in Act 1 hell, maar ook weinig meer mee gespeeld. Inmiddels ook al een paar levels in een Frenzy barb, aangezien ik toch een melee character will hebben.
Met mijn Necro kom ik alleen niet langs Baal in Hell. Alles gaat prima, maar mijn skellies houden het niet vol, waar je anders nog wel een lijk hebt liggen ofzo (Diablo pre fight bv) die je kan misbruiken. En je kan ook niet selecteren welke Baal ze moeten aanvallen. Bv in Grim Dawn kan je gewoon aangeven "Alle minions op X" en ze vliegen erop af. Nu is het hopen dat ze niet de Baal Clone aanvallen. En dan heb ik het nog niet gehad over de AI van revived units

[ Voor 77% gewijzigd door -PassY- op 01-11-2021 12:37 ]
"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel
Met de Jah rune kan ik een Dream runeword maken of 'wachten' op een Ber voor Enigma...
Of als er nog een Jah rune dropt maak ik dubbel Dream, dropt Ber, maken we een Enigma. Choices choices...
[ Voor 16% gewijzigd door The Chosen One op 01-11-2021 14:36 ]
Wat crushing blow op je merc doet wonderen. Guillaumes Face werkt prima.-PassY- schreef op maandag 1 november 2021 @ 12:04:
Ik kom nog niet voorbij de laatste wave voor Baal NM met mijn Pally. Maar 9 van de 10x als je die voorbij bent is Baal een eitje op NM.
Met mijn Necro kom ik alleen niet langs Baal in Hell. Alles gaat prima, maar mijn skellies houden het niet vol, waar je anders nog wel een lijk hebt liggen ofzo (Diablo pre fight bv) die je kan misbruiken. En je kan ook niet selecteren welke Baal ze moeten aanvallen. Bv in Grim Dawn kan je gewoon aangeven "Alle minions op X" en ze vliegen erop af. Nu is het hopen dat ze niet de Baal Clone aanvallen. En dan heb ik het nog niet gehad over de AI van revived units
Verder kan je wel een tp maken tijdens Baal, naar het eerste WP gaan, wat monsters omleggen en nieuwe skeletons maken. Ook kan je de skeletons laten richten door te teleporten op Baal. Hiervoor heb je dan wel een amulet of staff nodig met teleport charges.
Moet je dat wel eerst vinden allemaalLapras schreef op maandag 1 november 2021 @ 14:40:
[...]
Wat crushing blow op je merc doet wonderen. Guillaumes Face werkt prima.
Verder kan je wel een tp maken tijdens Baal, naar het eerste WP gaan, wat monsters omleggen en nieuwe skeletons maken. Ook kan je de skeletons laten richten door te teleporten op Baal. Hiervoor heb je dan wel een amulet of staff nodig met teleport charges.
En gister avond was stoney field, black marsh, dark wood, gebied voor pindleskin plus nog wat makkelijke gebieden volledig leeg gemaakt en "her gebruikt". Na 20m vond ik het wel prima en heb besloten wat meer MF runs te doen nu.
Heb wel 93% crushing blow zelf (based on level). Maar veel dat schiet niet op
En zelf vind ik dit zo leuk aan dit soort spellen, Je weet wat je ongeveer nodig heb, en als je het vind

\GZ! wat run jij op nihlathak?VoedoeAndVodka schreef op maandag 1 november 2021 @ 15:13:
hopla Ber rune van Nihlathak, had ik de Jah bijgehouden dan had ik een enigma
Overigens gisteren 30 nihlathak runs gedaan en 0 keys...
[ Voor 12% gewijzigd door Chefbierrr op 01-11-2021 16:01 ]
haha nee welke character
Statistisch gezien ga ik dan een key en Ohm krijgen tijdens mijn eerste kill op hell ?Chefbierrr schreef op maandag 1 november 2021 @ 15:15:
Ik snap niet dat jullie allemaal high runes vinden. Ik heb heb in m'n hele d2 carriere nog niks boven Vex gevonden, en ik heb toch echt veel gespeeld. Naja statisch gezien gaat alles opeens dan droppen op 1 dag..
Blizz MF sorc
Vroeger ook nooit een HR gezien ondanks de honderden uren in D2. Nu heb ik op een maand tijd Jah, Ber, Ohm, Vex gevonden. Mijn killing/tele speed zal iets hoger zijn dan vroeger
Overigens zijn die runs nog best tricky met bepaalde monsters zit die kamer zo gods gruwelijk vol met ellende dat ik amper kan zien of ik die kerel uberhaubt wel target.VoedoeAndVodka schreef op maandag 1 november 2021 @ 15:23:
[...]
Blizz MF sorc
Vroeger ook nooit een HR gezien ondanks de honderden uren in D2. Nu heb ik op een maand tijd Jah, Ber, Ohm, Vex gevonden. Mijn killing/tele speed zal iets hoger zijn dan vroeger
Vroeger heeeel veel Cow runs gedaan ( alles op Hell natuurlijk, ook bovenstaande.) met een Lightning Javazon die alles 1 in een keer plat legt dus mega efficient... Nu met een Blizz sorc twijfel ik over cow runs.. Alles gaat wel snel dood maar niet 1 shots. Bovendien 'mist' Blizzard altijd wel een paar cows wat het niet echt heel snel maakt.
[ Voor 25% gewijzigd door Chefbierrr op 01-11-2021 15:36 ]
Dan ga ik nu gewoon even heul blij wezen met m'n Gheed's....VoedoeAndVodka schreef op maandag 1 november 2021 @ 15:23:
[...]
Blizz MF sorc
[ Voor 6% gewijzigd door RustStorm op 01-11-2021 15:44 ]
Zelfde hier hoor. Van het weekend vond ik toevallig een mal in de river of flame op hell en ik heb ooit in mijn tienerjaren een gul gevonden en dat is het hoogste wat ik ooit in het wild heb gevonden (niet zijnde hellforge).Chefbierrr schreef op maandag 1 november 2021 @ 15:15:
Ik snap niet dat jullie allemaal high runes vinden. Ik heb heb in m'n hele d2 carriere nog niks boven Vex gevonden, en ik heb toch echt veel gespeeld. Naja statisch gezien gaat alles opeens dan droppen op 1 dag..
Heb wel het idee dat ik in D2R aanzienlijk meer runes vind dan voorheen met de originele versie, maar tot dusver niks hoogs dus
Ik moet ook nog wennen aan die Rune economie.VoedoeAndVodka schreef op maandag 1 november 2021 @ 15:23:
[...]
Blizz MF sorc
Toen ik vroeger nog speelde ging alles nog met SoJ’s.
Breath of the dying, heb het zwaard al (niet ethereal alleen
Kan me iets voor de geest halen dat dit het beste van het beste was met een WW Barb (inclusief schild). Paar patches flink generved, maar vroeger was het nog bruikbaar na alle nerfs/
Nou dan heb je flink pech want Zod en Cham zijn praktisch waardeloos in de huidige markt.-PassY- schreef op maandag 1 november 2021 @ 16:06:
Zou dan toch nu een keer een Zod droppen dan?
Breath of the dying, heb het zwaard al (niet ethereal alleen)
Kan me iets voor de geest halen dat dit het beste van het beste was met een WW Barb (inclusief schild). Paar patches flink generved, maar vroeger was het nog bruikbaar na alle nerfs/
Zou het niet fair zijn dat je ook inverse cube recipes zou hebben?
Maar zolang ik de markt niet betreed en alles zelf wil vinden, dan vermaak ik me wel. En Cham en Zod worden toch bijna niet gebruikt. Volgens mij is Zod alleen voor breath of the dying te gebruiken. Cham weet ik zo 1 2 3 niet.
Eerst maar eens die Lo vinden
En is 'n plain Warcry skiller nog iets waard tegenwoordig?
[ Voor 28% gewijzigd door porn* op 01-11-2021 16:23 ]
Bnet pindle#2913
Ik heb het gevoel dat ik sowieso veel efficienter speel dan in de originele versie.Wouterkaas schreef op maandag 1 november 2021 @ 15:48:
[...]
Zelfde hier hoor. Van het weekend vond ik toevallig een mal in de river of flame op hell en ik heb ooit in mijn tienerjaren een gul gevonden en dat is het hoogste wat ik ooit in het wild heb gevonden (niet zijnde hellforge).
Heb wel het idee dat ik in D2R aanzienlijk meer runes vind dan voorheen met de originele versie, maar tot dusver niks hoogs dus
Het is immers niet nieuw meer en het internet staat vol met hoe het allemaal moet.
MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue
Doe het nieeett-PassY- schreef op maandag 1 november 2021 @ 16:06:
Zou dan toch nu een keer een Zod droppen dan?
Breath of the dying, heb het zwaard al (niet ethereal alleen)
Bnet pindle#2913
Hoe is je puntenverdeling?porn* schreef op maandag 1 november 2021 @ 16:30:
Ben trouwens gerespecced naar Blizzard/Firewall, damn speelt veel fijner dan Blizz/Meteor. Instant en veel meer dmg dan Meteor, goede QoL respec
Poeh ff uit m'n hoofd, na de basics zoals Shiver Armor, Tele en prereqs:
- 20 Blizzard
- 20 Glacial Spike
- 10 Ice Blast
- 13 Cold Mastery
- 20 Firewall
- 9 Fire Mastery
- 6 Warmth
En tnx trouwens voor de tip @Headblast over Glacial Spike, vorige respec n booboo gemaakt dus om Ice Blast boven Glacial Spike the pompen en dus als in between blizzard skill te gebruiken, spike heeft aoe freeze en is dus veel handiger. Goh ik wist dit dus echt niet meer van 20 jaar terug
[ Voor 18% gewijzigd door porn* op 01-11-2021 16:39 ]
Bnet pindle#2913
Op dit moment nog steeds bezig met Mephi...
Gisteren een filmpje gezien van iemand die ook mephi farmde voor een unique shako... Bijkt: na ruim 1000 runs dropt ie en is het een ETH versie................ nooooooooooooo

[ Voor 26% gewijzigd door RustStorm op 01-11-2021 16:43 ]