Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdveer
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19-09 08:24
RustStorm schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 14:56:
En zo ben je ruim 2M armer na 3 keer dood gaan achter elkaar. hahahaha

Vast een teken dat ik even moet stoppen... :|

Duwde zojuist per ongeluk op quit diablo.... écht tijd om te stoppen dus....

Queue dan maar in. :) )
Als je gold in shared stash stopt verlies je het niet na dood gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:49
Headblast schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 17:33:
ik heb nog een 5 sock superior crystal sword over..

edit: vind net normale 5 sock zwaard, mag je gratis hebben als je game aanmaakt.
top, ik zal de queue eens aanzetten :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:20
wvdveer schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 19:19:
[...]

Klopt maar op consolenis het is wel lastig om een bepaald bedrag er uit te halen. Dus stop je altijd genioeg geld in de 1e tab om je merc te rezzen.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Themperror
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22-08 16:59
-PassY- schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 15:37:
Gister een nieuwe pally begonnen. Inmiddel level 31 alweer.

Maar vandaag toch even mijn summon necro weer erbij gepakt. Gewoon voor wat afwisseling :) Vind ik een amulet met +1 all pally skill, +4 min en max damage, 11% cold, light, poison res, en 41% fire res. Min level is alleen 34 :)

Ik denk dat ik mijn leveling amulet gevonden heb zojuist :D

/edit: Vind zojusit titans revenge. Denk dat ik maar een amazon ga maken. Vond het vroeger nooit echt een leuke class wegens alles moeten bijvullen. Maar titans doet dat zelf. En voel me nu ook een beetje verplicht een amazon te maken nu ik dit gevonden heb
Zal je toch een 2e nodig hebben, je doet geen hele cowrun met maar 1 set titans (probably ook niet met 2) dus je zal toch richting town gaan om te repaire

Rig: AMD Ryzen 9950X3D, 96GB DDR5 6000Mhz, MSI Ventus X3 OC RTX5090

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wvdveer schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 19:19:
[...]

I know ... :) Heb alle shared stashes inmiddels helemaal vol zitten. ;) Dus het kan niet anders dan dat ik nu gold verlies bij het dood gaan,. :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Headblast schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 17:33:
ik heb nog een 5 sock superior crystal sword over..

edit: vind net normale 5 sock zwaard, mag je gratis hebben als je game aanmaakt.
Bossie#2919, dan kun je gewoon binnenstappen :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspervc
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:56
Vraagje, is dr iemand die me kan helpen met een boost in A3 t/m 5 Hell?
T gaat steeds langzamer met mijn skellynecro (met crappy armor...)

caspervanc#2232

[ Voor 6% gewijzigd door caspervc op 26-10-2021 20:55 ]

MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdveer
Twee potjes 'casual sanctuary' samen met een random, eerste potje dropt er een arachnid sash, tweede potje een jah.

wtf

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jinn
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22:00
Canon23 schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 19:20:
BlackHawk666#21588

Mochten mensen is samen willen runnen of een boost nodig hebben @ me
lvl 85barb met full IK set
Zo, baba vandaag naar 76 geholpen en nu ook trotse drager van de full IK set! Met dank aan jou en je broertje voor de IK Soul Cage. Begin met barb eindelijk wat klappen te doen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wvdveer schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 21:31:
Twee potjes 'casual sanctuary' samen met een random, eerste potje dropt er een arachnid sash, tweede potje een jah.

wtf
Heb jij ze kunnen oppakken of was het de lucky random? :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is overigens goed om te zien dat je inderdaad ~75% van je experience terug krijgt wanneer je je corpse in dezelfde game weer opgepakt hebt. :)

Vandaag maar opnieuw op jacht naar o.a. vipermagi en harlequin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
RustStorm schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 08:30:
Het is overigens goed om te zien dat je inderdaad ~75% van je experience terug krijgt wanneer je je corpse in dezelfde game weer opgepakt hebt. :)

Vandaag maar opnieuw op jacht naar o.a. vipermagi en harlequin.
Voor mij word het weer grinden voor een elite 3 of 4 socket elite sword/scepter met minimaal fast attack speed.
Ben er nog niet uit of ik lawbringer (decrify on hit ) of voice of reason (frozen orb on hit, lowers cold resistance) ga maken.

De eerste lijkt vooral erg sterk ok elites, bosses etc te pakken terwijl de tweede juist monster farming enorm lijkt te versnellen. Beiden lijken erg veel synergie te hebben met mijn freeze/zeal build.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe lang blijft een zelf gemaakte game open staan, nadat je deze verlaat? Dit in het kader van zelfstandig mulen...? :)

@Bossie Succes! d:)b

[ Voor 10% gewijzigd door RustStorm op 27-10-2021 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qck
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:43

Qck

Bazinga

RustStorm schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 09:24:
Hoe lang blijft een zelf gemaakte game open staan, nadat je deze verlaat? Dit in het kader van zelfstandig mulen...? :)

Ik kan best even in een game staan om 'em open te houden.

Music is not just a sound, it's a way of living.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
RustStorm schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 09:24:

Erm... Zelfstandig mulen? Je hebt een shared stash. Je stopt het op character 1 in je shared stash, en vervolgens haal je het op character 2 eruit en stop je het in z'n personal stash. :P

En als je toch gold verliest verliest omdat je shared stashes nokkievol zitten met gold, zou ik gewoon voor een paar miljoen gold gamblen voor ringen oid. Dat gold ben je toch kwijt, maar zo heb je nog een kleine kans op iets bruikbaars. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gaius schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 09:41:
[...]

Erm... Zelfstandig mulen? Je hebt een shared stash. Je stopt het op character 1 in je shared stash, en vervolgens haal je het op character 2 eruit en stop je het in z'n personal stash. :P

En als je toch gold verliest verliest omdat je shared stashes nokkievol zitten met gold, zou ik gewoon voor een paar miljoen gold gamblen voor ringen oid. Dat gold ben je toch kwijt, maar zo heb je nog een kleine kans op iets bruikbaars. :)
OMG!!!!!! 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 Ik waande me even terug in de tijd toen er nog geen shared stashes waren..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Chosen One
Nef, Ort, Eth, Ith, Tir... Je zou denken dat Hell Countess wel iets beters zou droppen een keer.... niet elke run perse maar me luck is wel erg laag nu...

edit; nog een Nef en El ;p

@RustStorm 1 Ist heb ik al mag meer ook maar wil een Lem nu. Tientallen runs in mag zo'n 'lowly' Lem ook wel een keer komen.

En de laatste 4 runs zo'n stomme map met brug er in ook... ahhh ;p

[ Voor 36% gewijzigd door The Chosen One op 27-10-2021 10:04 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The Chosen One schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 09:49:
Nef, Ort, Eth, Ith, Tir... Je zou denken dat Hell Countess wel iets beters zou droppen een keer.... niet elke run perse maar me luck is wel erg laag nu...

Op jacht naar Ist? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er blijven toch wel items droppen die ik niet eerder gehad heb.... dat geeft hoop... ofzo... telling myself that...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
RustStorm schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 10:13:
Er blijven toch wel items droppen die ik niet eerder gehad heb.... dat geeft hoop... ofzo... telling myself that...
Hou ook maar een oogje open voor een 3/4 socket Scepter/sword :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 14:23

KipCurreh

Nightcrawler

The Chosen One schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 09:49:

@RustStorm 1 Ist heb ik al mag meer ook maar wil een Lem nu. Tientallen runs in mag zo'n 'lowly' Lem ook wel een keer komen.

En de laatste 4 runs zo'n stomme map met brug er in ook... ahhh ;p
Loop ook hele tijd Countess te runnen op Hell, maar doe er iets te lang over wellicht om echt efficiënt te zijn.
Een run duurt toch wel een 5-10 minuten met men Hammerdin

Langs de andere kant blijf ik het zo nog wel graag doen, en dat blijft toch het belangrijkste
Op 81 level ik er ook nog een klein beetje bij, en voor Runes zeggen ze toch van alles te killen en te openen ;)

Hoogste rune tot nu toe is een Mal geweest denk ik

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lampekap06
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:23
Bossie schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 10:57:
[...]

Hou ook maar een oogje open voor een 3/4 socket Scepter/sword :+
Ik heb een 4os cryptic sword, doe ik je daar een plezier mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 30-08 17:09
Highlight gister: een Gul in the Mausoleum (beetje random op zoek naar een witte Monarch shield)
Vervolgens die getrade voor een Shako met een perfect topaz socketed. Wellicht niet de beste deal maar ik droeg nog een lore helm uit act 2 normal :).

Overigens zit ik nu vast in Travincal met m'n blizz sorc met een hele zooi Cold immunes die ook nog eens super dodelijk zijn voor m'n Merc. Die draagt een shaftstop met een redelijke insight en een Tal rasha Helm. Niet HEEL crap dus...

Misschien maar ergens vanavond voor een kleine boost smeken in Lobbies :), verwacht ook wel problemen met de Hell ancients....

[ Voor 43% gewijzigd door Chefbierrr op 27-10-2021 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
lampekap06 schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 11:07:
[...]

Ik heb een 4os cryptic sword, doe ik je daar een plezier mee?
Dat werkt, hoewel ik deze door de level requirement niet meteen kan gebruiken.
Maar dat geeft wel weer een target om naar toe te werken,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Moet zeggen dat Hell Countess echt bedroevend is qua rune drops.
Hoger als een Dol op Hell heb ik nog niet gehad, op NM kreeg ik iig nog 2x een Io :/

Hoogste run gewoon ergens een drop geweest in Act1 hell en dat was een Gul.
Deze getrade voor een ama torch 15/1/5.

Hellforge was ook wel matig, en @hell was de drop een Um.

Krijg verder heel weinig runes hoger dan een Io helaas

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Runes... toch wel de meest gezochte items in het spel... Altijd interessant te zien dat streamers om een of andere reden dikwijls een hoge rune drop hebben... (RNG RNG RNG)

Ik word toch wel enorm moedeloos als het gaat om de drops van mephi hell... pfoeh! Maar, aanhouder wint, zal ik maar zeggen.

[ Voor 27% gewijzigd door RustStorm op 27-10-2021 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
RustStorm schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 11:19:
Runes... toch wel de meest gezochte items in het spel... Altijd interessant te zien dat streamers om een of andere reden dikwijls een hoge rune drop hebben... (RNG RNG RNG)

Ik word toch wel enorm moedeloos als het gaat om de drops van mephi hell... pfoeh! Maar, aanhouder wint, zal ik maar zeggen.
Komt natuurlijk ook omdat runewords zo belachelijk OP zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Zijn er overigens nog wel endgame build die een 2h melee wapen gebruiken ?

Ik heb er een paar in stash zitten, maar kan eigenlijk geen build bedenken die deze daadwerkelijk gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mugwump
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 18-09 20:54
Chefbierrr schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 11:28:
[...]

Komt natuurlijk ook omdat runewords zo belachelijk OP zijn..
Wat ook ergens wel jammer is, zeker omdat er een paar low lvl runewords zijn die al enorm goed zijn. Met Spirit hebben casters op weapon al iets dat op lvl 25 beter is dan bijna alle non-runewords die je verder kunt vinden. Wat later geldt hetzelfde voor shields. Dat maakt dat je het gros van de legendary wands / staves / scepters al bij voorbaat kunt negeren want het kan toch niet op tegen je el cheapo runeword.

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qck

Qck

Bazinga

Mugwump schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 12:13:
[...]

Wat ook ergens wel jammer is, zeker omdat er een paar low lvl runewords zijn die al enorm goed zijn. Met Spirit hebben casters op weapon al iets dat op lvl 25 beter is dan bijna alle non-runewords die je verder kunt vinden. Wat later geldt hetzelfde voor shields. Dat maakt dat je het gros van de legendary wands / staves / scepters al bij voorbaat kunt negeren want het kan toch niet op tegen je el cheapo runeword.
Is Spirit niet ladder only?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mugwump
Qck schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 12:20:
[...]

Is Spirit niet ladder only?
En wat zou dat moeten betekenen in D2R? :P

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qck

Qck

Bazinga

Mugwump schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 12:22:
[...]

En wat zou dat moeten betekenen in D2R? :P
Dat las ik ergens en ben er vanuit gegaan dat je ook in D2R dat het niet kan. Maar aan jouw reactie te lezen kan dat dus wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ga er even mee stoppen... begint me nu toch wel te vervelen die mephi runs. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mugwump
Qck schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 12:28:
[...]

Dat las ik ergens en ben er vanuit gegaan dat je ook in D2R dat het niet kan. Maar aan jouw reactie te lezen kan dat dus wel?
Nou ja, ze hebben er in D2R voor 'gekozen' om Ladder nog niet te implementeren. Dus er is geen ladder en alle runewords zijn gewoon beschikbaar, ladder of non-ladder in classic D2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
Mugwump schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 12:34:
[...]

Nou ja, ze hebben er in D2R voor 'gekozen' om Ladder nog niet te implementeren. Dus er is geen ladder en alle runewords zijn gewoon beschikbaar, ladder of non-ladder in classic D2.
Zijn er wel planning om ladders te activeren? Anders zal het spel snel uitsterven (wat ze misschien niet uitmaakt.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Chefbierrr schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 12:54:
[...]

Zijn er wel planning om ladders te activeren? Anders zal het spel snel uitsterven (wat ze misschien niet uitmaakt.)
Ja hoor er komen gewoon Ladder seasons,
Of er hiermee ook Ladder only dingen worden toegevoegd weet ik niet.

Maar voor diegene die niet super veel tijd hebben, heeft ladder (voor nu) geen meerwaarde meer.

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
Ben benieuwd of ze gaan leren van successen van PoE en dat ze een SSF ladder maken voor degenen die daar al decennia om vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wizardspike vinden is toch ook wel een nostalgisch gevoel hoor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Derr_Hans schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 13:11:
[...]

Ja hoor er komen gewoon Ladder seasons,
Of er hiermee ook Ladder only dingen worden toegevoegd weet ik niet.

Maar voor diegene die niet super veel tijd hebben, heeft ladder (voor nu) geen meerwaarde meer.
Ladder zonder ladder-only heeft wat mij betreft geen meerwaarde.
Ben dik tevreden met de huidige game, ik hoop dat eventuele toevoeging niet de balans verstoren maar bijvoorbeeld zorgt voor meer variatie in builds/gear zodat niet 90% van endgame spelers op dezelfde drops jagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qck

Qck

Bazinga

Mugwump schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 12:34:
[...]

Joh, dat heb ik dus verkeerd begrepen. Moet ik dus op zoek naar en 4 socket shield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
Qck schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 13:39:
[...]

Joh, dat heb ik dus verkeerd begrepen. Moet ik dus op zoek naar en 4 socket shield.
Volgens mij kom je dan al snel uit op een Monarch shield tenzij je een paladin speelt... dan is het een stuk simpeler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mugwump
[...]

Nou vond ik toevallig net nog een witte monarch, dus als je hem wilt hebben om er door Larzuk sockets in te laten zetten moet je het maar laten weten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qck

Qck

Bazinga

Mugwump schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 13:53:
[...]

Nou vond ik toevallig net nog een witte monarch, dus als je hem wilt hebben om er door Larzuk sockets in te laten zetten moet je het maar laten weten. ;)
Graag, ik heb helemaal nog geen shield. Qckz#2787

Heb wel wat gevonden, maar weet niet of het wat is. Iemand een idee?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KlP-Kyve5B9L68Q6yjvmRWvThRU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/t1gIEMijDerbPfP4eKOxcQM9.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VQZUhB_j0Y_CGxSQK1M70GnM5a0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/V6uo55hKEGGXW8LF1FMPnu9I.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/z8EAGJzUBF12tc2Hw7IlVkcvLcc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/sgyGdC6gxdD5Femuq6gkL4lR.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vgXGuAAOYvcRgS5fgTG2Wsc05x8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/DqPNMtOGNXNKng4RxBHTqydo.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19:32
Qck schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 14:05:
[...]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Helaas niet. Een amulet moet duidelijke meerwaarde ten opzichte van Mara's bieden. Bijvoorbeeld door 10 FCR te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Qck schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 14:05:
[...]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Alleen de laatste vind ik wel interessant voor de midgame (+skill, resist all, MF)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouterkaas
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:48
[...]

Dit heeft mij ook een half zenuwachtig moment opgeleverd. Ik had leuk de runes voor insight en spirit op een rij en klaar om te maken, tot ik mij bedacht dat ze ladder only waren. Inmiddels zal het misschien duidelijker zijn, maar 2 weken geleden gaf geen enkele site expliciet aan of ze in D2R nou ook op non-ladder werken. Uiteindelijk zelf maar getest en gelukkig werkte het. Met insight kun je nog wel een gokje wagen.

Dus voor de toevallige passant nog eens :P : Ladder only runewords werken ook op non-ladder in D2R.

[ Voor 3% gewijzigd door Wouterkaas op 27-10-2021 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mugwump
Wouterkaas schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 14:30:
[...]

Dit heeft mij ook een half zenuwachtig moment opgeleverd. Ik had leuk de runes voor insight en spirit op een rij en klaar om te maken, tot ik mij bedacht dat ze ladder only waren. Inmiddels zal het misschien duidelijker zijn, maar 2 weken geleden gaf geen enkele site expliciet aan of ze in D2R nou ook op non-ladder werken. Uiteindelijk zelf maar getest en gelukkig werkte het. Met insight kun je nog wel een gokje wagen.

Dus voor de toevallige passant nog eens :P : Ladder only runewords werken ook op non-ladder in D2R.
Ach, ik had het zelf net nog. Had om de een of andere reden nog een 4-socket Yari in m'n inv liggen, dus ik denk ik maak wel even Insight voor de merc van m'n Paladin. Maar een Yari is een speer, geen polearm. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18-09 18:04
Ben aangekomen in Act 4 Hell met mijn sorc. Die lightning beesten schieten me in 2x dood 8)7

Nog maar even doorfarmen bij Memph om te upgraden...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
T7D_Sneezy schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 15:01:
Ben aangekomen in Act 4 Hell met mijn sorc. Die lightning beesten schieten me in 2x dood 8)7

Succes! Mephi is voor mij tot nu toe niet vriendelijk genoeg geweest... Enige upgrade tot dusverrer is een Oculus geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kakkerlak
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:35
T7D_Sneezy schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 15:01:

Wat voor build heeft jou sorc? Ik loop namelijk helemaal vast in travincal. Ze hebben daar fire en cold immunes. Is niet te doen met me lvl 81 meteorb sorc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
Kakkerlak schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 15:57:
[...]

Wat voor build heeft jou sorc? Ik loop namelijk helemaal vast in travincal. Ze hebben daar fire en cold immunes. Is niet te doen met me lvl 81 meteorb sorc.
same here... M'n Merc loste tot nu toe alles redelijk moeiteloos op, maar niet daar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net Boneshade gevonden; is dit iets voor necro's? Of eigenlijk: bewaren of weg doen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qck

Qck

Bazinga

RustStorm schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 16:23:
Net Boneshade gevonden; is dit iets voor necro's? Of eigenlijk: bewaren of weg doen? ;)
Zo te zien best goed voor een bone necro. Als ik t geld had zou ik em overnemen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18-09 18:04
Kakkerlak schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 15:57:
[...]

Ook Meteorb! Die eikel in Travincal heb ik door mijn Merc laten slopen (na static).
In totaal heb ik 3x mijn merc moeten reviven in dat gevecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
4 socketed colossus voulge gevonden voor m'n merc. Op zich blij mee, alleen is ie nog niet sterk genoeg. Daarnaast nog een Steel Carapace gedropt bij trash voor Diablo. Mooie defense, wel hoge strength req en volgens mij voorderest ook niet echt boeiende properties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perseverance
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-09 01:05
Iemand die van een (4 socket) Monarch Shield af wil? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
RustStorm schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 16:23:
best wel een rare drop, waar is die gevallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chefbierrr schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 17:22:
[...]

best wel een rare drop, waar is die gevallen?
Mephi hell... :)

Laatste dagen heb ik namelijk helemaal niets anders gedaan dan Mephi hell runnen...

Harle is nog steeds elusive... net als war travs en skullders en tal amu etc etc. :)

[ Voor 31% gewijzigd door RustStorm op 27-10-2021 18:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wvdveer
Perseverance schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 17:16:
Iemand die van een (4 socket) Monarch Shield af wil? :P
Ik heb er nog één. Volgens mij gaan ze tegenwoordig voor een Lem, maar voor een paar pgems vind ik ook prima als je ze over hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VoedoeAndVodka
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 18-09 15:26
Ondertussen Tals armor + Oculus (Ist'ed) gekocht op d2jsp (die maar niet wou droppen).
Kom echter nu op 104% fcr 1% te weinig. Iemand die een 35% fcr spirit monarch wilt verkopen?

[ Voor 4% gewijzigd door VoedoeAndVodka op 27-10-2021 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kakkerlak
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:35
T7D_Sneezy schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 16:26:
[...]

Ook Meteorb! Die eikel in Travincal heb ik door mijn Merc laten slopen (na static).
In totaal heb ik 3x mijn merc moeten reviven in dat gevecht.
Bedankt voor die tip en tegelijkertijd stom dat ik er niet zelf aan heb gedacht om static te gebruiken.

Kom trouwens ook niet door de ruined Temple voor Lam Esen's Tome quest. Maar blijven proberen. Alleen jammer dat je soms niet meer bij je corps komt en je al je xp ziet verdwijnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perseverance
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-09 01:05
wvdveer schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 19:37:
[...]

Ik heb er nog één. Volgens mij gaan ze tegenwoordig voor een Lem, maar voor een paar pgems vind ik ook prima als je ze over hebt.
Deal voor een paar pgems. Ik DM je mijn battletag even.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• .Maarten
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19-09 12:48
Een random elite was vandaag zeer aardig voor mij.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xpHBHyZ4L53ytsSvwy4tbmCr6tA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0NzuYS5qR5GjrzFDq1pgE39N.jpg?f=fotoalbum_large

Verder begint Countess nu toch wel een beetje te vervelen. En ze mag ook best een keer weer wat hogers droppen dan een sol.

Ik heb trouwens nog een Crystal sword Spirit met 25 fcr en 2x een witte monarch zonder sockets in de aanbieding. Stuur maar ff een berichtje als je er belang bij hebt.

[ Voor 13% gewijzigd door .Maarten op 27-10-2021 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VoedoeAndVodka
.Maarten schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 21:41:

Verder begint Countess nu toch wel een beetje te vervelen. En ze mag ook best een keer weer wat hogers droppen dan een sol.
Terror keys maken het ook waard countess te blijven runnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
Kan iemand me de Durance of Hate lvl 2 wp geven, ik heb de council net zelf gekilled
game= N Durance WP

edit: Thanks Bowazon :)

[ Voor 11% gewijzigd door Chefbierrr op 27-10-2021 22:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dazzling Dwild
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 24-08 14:47
VoedoeAndVodka schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 22:05:
[...]

Terror keys maken het ook waard countess te blijven runnen.
en de weg er naar toe ook (als je niet alles teleport), veel unique enemies onderweg die ik met barb nog een keer extra uitbuit met find item. Onlangs mijn allereerste high rune gevonden (vex) in één van de verdiepingen. Nota bene door find item toe te passen op een normal enemy. Ook al meerdere elite unique items gevonden onderweg naar de countess.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dazzling Dwild schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 08:27:
[...]

en de weg er naar toe ook (als je niet alles teleport), veel unique enemies onderweg die ik met barb nog een keer extra uitbuit met find item. Onlangs mijn allereerste high rune gevonden (vex) in één van de verdiepingen. Nota bene door find item toe te passen op een normal enemy. Ook al meerdere elite unique items gevonden onderweg naar de countess.
Dat is nice! :) Ik heb het idee dat de runedrops vooral van uniques en normals komen... :) Als je naar streams kijkt, dan gebeurt het vaak totally random. En dat is dus mooi en houdt in dat het killen van alles wat je tegenkomt kan lonen. :D

Ik hoop daar binnenkort eens mee te kunnen beginnen. Eerst voor mezelf eens bedenken welke eindbuild is uiteindelijk wil gaan gebruiken... Blizzard Firewall ben ik vooralsnog niet echt enthousiast over. MAar heb ook maar wat gedaan qua fire punten. :P

Zojuist 200% ED Gladiator's Bane gevonden. :) Geinig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
RustStorm schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 08:41:
[...]
Ik hoop daar binnenkort eens mee te kunnen beginnen. Eerst voor mezelf eens bedenken welke eindbuild is uiteindelijk wil gaan gebruiken... Blizzard Firewall ben ik vooralsnog niet echt enthousiast over. MAar heb ook maar wat gedaan qua fire punten. :P
Ben zelf maar begonnen met River of Flame en Chaos Sanctuary-runs, met Diablo als toetje. Het hele stuk is lvl85 en de cold immunes vallen mee, eigenlijk alleen Oblivion Knights en Grotesques. Hoewel die prima neer te nuken zijn met fire balls merk ik dat het vervelend is dat je voor fire balls een line of sight moet hebben. En vaak rent er net een fire immune monsters tussen waardoor je weer eerst die moet slopen. Zat eigenlijk dus te denken om te respeccen naar Frozen Orb + Firewall, heb alleen geen gratis respecs meer over. :'(

Wellicht niet het snelste als je vooral magic finding doet, maar ik vind het een stuk leuker dan meph-runs eigenlijk. En je sloopt veel meer mobs, dus meer kans op runes en andere shit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
Gister dan toch maar even een respec gedaan naar Meteorb Sorc en Hell gecleared. Acients waren wat traag omdat ik constant moest kiten en raken met een meteor is echt lastig. Voor de rest was Baal eigenlijk wel simpel maar wat traag. Daarna toch weer naar Blizzard gespecced want het is zo veeeel sterker voor de areas die ik wil farmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
Dazzling Dwild schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 08:27:
[...]

Wat voor build gebruik je voor je Barb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Laatst online: 27-07 10:18
Chefbierrr schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 09:28:
Gister dan toch maar even een respec gedaan naar Meteorb Sorc en Hell gecleared. Acients waren wat traag omdat ik constant moest kiten en raken met een meteor is echt lastig. Voor de rest was Baal eigenlijk wel simpel maar wat traag. Daarna toch weer naar Blizzard gespecced want het is zo veeeel sterker voor de areas die ik wil farmen.
Heb je respecs opgespaard? Want je hebt er als het goed is maar 3 right?

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
armageddon_2k1 schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 09:34:
[...]

Heb je respecs opgespaard? Want je hebt er als het goed is maar 3 right?
Ja ben er nu doorheen helaas, dus Blizzard sorc voor dit character is het dan :)
Ik had al 1 respec gebruikt in normal.

Lees net pas over de token of absolutions... Infinite respecs. Dat bestond nog niet toen ik nog d2 speelde als een kleine bambino.

[ Voor 16% gewijzigd door Chefbierrr op 28-10-2021 10:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dazzling Dwild
Chefbierrr schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 09:31:
[...]

Wat voor build gebruik je voor je Barb?
Ik ben een frenzy barb, nog steeds aan het sparen voor een grief. Moet ergens nog een Lo rune zien te vinden maar of die ooit gaat komen is maar de vraag.
Speel nu nog met lightsabre en andere hand een phaseblade met runeword lawbringer.
Dat werkt op zich prima, loop soms harder dan sorc kan teleporten :) maar killspeed kan wel wat hoger.
Kan max zo'n 150-175% mf pakken (incl charms) om nog enigzins redelijk te kunnen overleven en enemies om te leggen.

Nu ook volledige pakketje verkregen om find item toe te passen op de high counsil:
twee alibaba's, changeguards, 2 dwarfstars, goldwrap
Prima om goud mee in te zamelen voor het gamblen.
Als ik rijk genoeg ben dan nog de alibaba's socketen maar vooralsnog zijn die leeg....
Misschien ook nog maar even een wealth maken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• VoedoeAndVodka
Zo, 35fcr monarch gehaald. Terug op 105% fcr breakpoint en 493% MF en 3,8k blizz damage :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
VoedoeAndVodka schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 10:43:
Zo, 35fcr monarch gehaald. Terug op 105% fcr breakpoint en 493% MF en 3,8k blizz damage :+
Damn nice dude. :) Jealous much! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18-09 13:38
Is er een groot verschil qua damage tussen een blizz of orb sorc eigenlijk? Heb gerespect naar een blizz maar vind het niet zo lekker spelen, naast dat het traag aanvoelt lijken die ijspegels ook de helft van de enemies te missen soms. Vooral nu ik op hell ben aangekomen is het waardeloos met al die 'extra fast' lui.

Is het trouwens normaal dat je met blizzard die normale zombies van Act1 (zonder immunities) niet neer krijgt? 0,0 schade doe ik bij ze.

Hell is in ieder geval onmogelijk te doen voor mij met een lvl71 sorc. Geen idee wat ik fout doe, heb de guides aangehouden, volgens mij prima gear (oa, Spirit, Lore, Ancient Pledge), resistances rond de 25% met de hell boete, FCR boven breekpunt, merc met Insight. Gewoon helemaal standaard volgens het boekje dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chefbierrr
Malt007 schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 11:00:
Is er een groot verschil qua damage tussen een blizz of orb sorc eigenlijk? Heb gerespect naar een blizz maar vind het niet zo lekker spelen, naast dat het traag aanvoelt lijken die ijspegels ook de helft van de enemies te missen soms. Vooral nu ik op hell ben aangekomen is het waardeloos met al die 'extra fast' lui.

Is het trouwens normaal dat je met blizzard die normale zombies van Act1 (zonder immunities) niet neer krijgt? 0,0 schade doe ik bij ze.

Hell is in ieder geval onmogelijk te doen voor mij met een lvl71 sorc. Geen idee wat ik fout doe, heb de guides aangehouden, volgens mij prima gear (oa, Spirit, Lore, Ancient Pledge), resistances rond de 25% met de hell boete, FCR boven breekpunt, merc met Insight. Gewoon helemaal standaard volgens het boekje dus.
Je moet met een iets andere mindset Hell proberen te spelen. Eigenlijk is door iets geraakt worden al bijna fataal (overdreven), en dealen met immunities is zeker irritant. Ik speelde zelf wel ongeveer op het zelfde level door ACT I en II heen als Blizzard Sorc, maar dan skipte ik wel sommige quests ( den of evil bijv.). Ik liep wel echt vast bij Travincal Council waarna ik naar Meteorb sorc heb gerespecced. Mij viel de lagere damage output wel direct op echter heb je weer de kans om alles te killen met een stuk meer geduld en wat kite/run skills. Uiteindelijk Hell uitgespeeld solo met deze build. Ik had wel 2 x spirit tegen ACT II aan (Monarch shield spirit) wat waarschijnlijk iets sterker is dan Ancients Pledge. Hopelijk helpt dit een beetje.

Overigens is Hell clearen solo als een sorc zeker niet de makkelijkste class van allemaal vanwege de immunities.

edit: Frozen Orb doet verassend veel damage voor points invested, maar het heeft zeker niet de punch van een full synergy Blizzard. Ik ken het gevoel dat Blizzard lijkt te 'missen' Het is dan ook redelijk onduidelijk waar nou precies de AoE precies raakt wat de targeting wat lastig maakt.

[ Voor 10% gewijzigd door Chefbierrr op 28-10-2021 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzling Dwild
ik heb in al die jaren nog nooit een sorceress gespeeld maar als ik bovenstaande zo lees dan heeft zelfs een sorc nog de nodige nadelen. Werken de mastery skills niet tegen immunes??

Dat is dan nog mogelijk het enige voordeel van de spullen die mijn barb nu draagt, physical immunes gaan misschien nog wel het snelst neer. Kan dus in principe alles wel omleggen, alleen unique pyhiscal immune enemies met stone skin duren even iets langer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
Dazzling Dwild schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 11:25:
ik heb in al die jaren nog nooit een sorceress gespeeld maar als ik bovenstaande zo lees dan heeft zelfs een sorc nog de nodige nadelen. Werken de mastery skills niet tegen immunes??

Dat is dan nog mogelijk het enige voordeel van de spullen die mijn barb nu draagt, physical immunes gaan misschien nog wel het snelst neer. Kan dus in principe alles wel omleggen, alleen unique pyhiscal immune enemies met stone skin duren even iets langer.
De cold mastery talent breekt zeker geen Immunities. Blijkbaar kan je met een lower resist wand nog wel sommige normale monsters immunity breken maar geen uniques zover ik weet. De interactie met een Infinity merc heb ik nooit kunnen testen op een sorc. Maargoed Infinity is natuurlijk veel te duur als je nog niet eens door Hell difficulty heb gespeeld.

[ Voor 5% gewijzigd door Chefbierrr op 28-10-2021 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
Chefbierrr schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 11:28:
[...]

De cold mastery talent breekt zeker geen Immunities. Blijkbaar kan je met een lower resist wand nog wel sommige normale monsters immunity breken maar geen uniques zover ik weet. De interactie met een Infinity merc heb ik nooit kunnen testen op een sorc.
De Merc kon op nightmare nog wel mee, maar op hell gaat hij snel dood. Heb nog geen top gear voor hem maar een insight + random unique (naam weet ik ff niet) en een prima rare helm met 3 sockets. Op nightmare had hij in ieder geval de resistances gemaxt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thasquealer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-09 13:05
Dazzling Dwild schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 11:25:
Mastery heeft even gewerkt maar is ondertussen ook gefixed aangezien in classic dit niet werkte.
Mastery zou geen cold imune moeten weghalen.

Overigens als je pure blizzard in hell speelt, be prepared to skip a lot.
Het hoognodige is goed te doen maar side questen kan je niet doen ivm cold immunes
Chefbierrr schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 11:28:
[...]

De cold mastery talent breekt zeker geen Immunities. Blijkbaar kan je met een lower resist wand nog wel sommige normale monsters immunity breken maar geen uniques zover ik weet. De interactie met een Infinity merc heb ik nooit kunnen testen op een sorc.
Cold immunes op hell zijn over het algemeen te hoog om te breken, zowel infinity+lower resist is niet genoeg.
Linkje

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
Aaah interessant om die tabel te zien. Vandaar dat een Lightning specs met Infinity zo sterk zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
Om nog even terug te komen op mijn eerste vraag over de damage die ik doe in hell tov nightmare, nightmare was echt een eitje. 1 blizz op die packs die Baal summoned was genoeg bij wijze van spreken, ancients geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
Malt007 schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 11:35:
Om nog even terug te komen op mijn eerste vraag over de damage die ik doe in hell tov nightmare, nightmare was echt een eitje. 1 blizz op die packs die Baal summoned was genoeg bij wijze van spreken, ancients geen probleem.
Ja de step up van nightmare naar Hell is enorm vergeleken normal->nightmare. Ik weet niet de precies de scaling maar het gevoel is normaal zeg maar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
Frozen orb is in ieder geval geen alternatief als ik dit bekijk: YouTube: Diablo 2 Resurrected | Blizzard vs Frozen Orb | Which is Better? Eve...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
De "verplichte" immunities video; YouTube: [GUIDE] IMMUNITIES - HOW THEY WORK IN DIABLO 2 RESURRECTED

En Tal Rasha helm! 10% LS i.p.v. de 12% helm die ik had (op me merc) maar wat all rez e.d.
Nu die Lem rune nog steeds... Vind wel Ko's en genoeg DOL/SOLS voor een lifetime. ;p

Iemand die een Ko + enkele P-gems of zo voor een Lem wilt ruilen? ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
Ff zonder het filmpje te kijken, blizzard is inderdaad beter maar ben nu momenteel even gespecced naar Frozen Orb + Firewall aangezien ik genoeg tokens op voorraad heb om wat te testen.

Alleen frozen orb doet inderdaad minder damage maar voor de bosses maakt firewall het juist weer goed.
Alleen voor de waves voor Baal zijn alleen de laatste 2 waves die wat langer duren maar wave 2 is weer een eitje met firewall :o

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
Ik moet erbij vermelden dat ik ook nog op de ps5 speel, dus blizz (en dus ook firewall) zijn niet zo goed te plaatsen als je al wil vergeleken met muis+toetsenbord.

Oh en respeccen op een console is de hel, nu 70x5 stat points die je alleen per stuk kan doen? En dan kost het een seconde per punt aangezien je de knop ingedrukt moet houden.... Damn, kostte me 10 minuten blink klikken ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
Firewall doet wel echt mega veel damage als ik snel even kijk in de skill calculator. Ook leuk de synergy met warmth wat insight wellicht overbodig maakt. Misschien als ik wat tokens heb dat ik het ga testen, M'n sorc is traditioneel alleen maar om goede items te vinden voor andere builds ;)

[ Voor 30% gewijzigd door Chefbierrr op 28-10-2021 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-12-2021
Vandaag snel door de queue gekomen. Maar wat een berg lag vandaag. Het ene moment sta je je suf te meppen en alles mist. Hoppa, paar seconde later sta je ergens anders midden in een groupje elites.

Maar wel in 1 run, 2 amn, 1 thul, en een sol rune gevonden 8)7 Dus wellicht dat er een compensatie formule ergens draait O-)

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thasquealer
Chefbierrr schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 12:00:
Firewall doet wel echt mega veel damage als ik snel even kijk in de skill calculator. Ook leuk de synergy met warmth wat insight wellicht overbodig maakt. Misschien als ik wat tokens heb dat ik het ga testen, M'n sorc is traditioneel alleen maar om goede items te vinden voor andere builds ;)
Dat klopt inderdaad, dat is precies wat ik heb gedaan.
Ik had begrepen dat in classic de skill aardig bugde maar in d2r deze gefixed is.

Met warmth maxed en totaal +9 of 10 is het inderdaad niet echt nodig om insight te gebruiken meer.
Alleen heb ik nou net voordat ik respecde een eth thresher gevonden met een goeie rol op med 17 en crit 6 dus daar zit ik nog ff aan vast totdat eth reapers toll gaat droppen :P.

Iig getest met een gewone reapers toll en dat werkt prima qua mana!

Steam

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vlaanderen1
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 22:20
Ik heb een spirit monarch over voor de gene die hem nodig heeft.
PC

Stuur maar een berichtje.

Edit: Hij is voor Piet Paaltjens

[ Voor 15% gewijzigd door Vlaanderen1 op 28-10-2021 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-09 10:03

porn*

...take on the world!

Malt007 schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 11:00:

Mag ik vragen wat je op je leftclick hebt? Blizz heeft een cooldown dus als je die cast, kun je met je leftclick afhankelijk van je FCR 3-5 Iceblasts schieten voor je weer een blizz kan casten welke de snelle beesten vertraagt en in je blizz zone houdt. Even wennen wellicht als je van FO af komt maar doet wonderen!
VoedoeAndVodka schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 10:43:
Lekker! Gearlist? Heb inmiddels weer wat upgrades gedaan naar 350MF (450MF on swap) na de vondst van een Shako, Skullders en betere chancies maar mis met name nog WarTravs en Tal armor om serieuze upgrades te gaan doen. Voorlopig ook helaas nog het 63 FCR bp om niet teveel MF te droppen. Kan ook TO gloves pakken en wat andere zaken omgooien maar dan lever ik veel MF in.

[ Voor 20% gewijzigd door porn* op 28-10-2021 14:40 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mugwump
Thasquealer schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 11:51:
[...]

Ff zonder het filmpje te kijken, blizzard is inderdaad beter maar ben nu momenteel even gespecced naar Frozen Orb + Firewall aangezien ik genoeg tokens op voorraad heb om wat te testen.

Alleen frozen orb doet inderdaad minder damage maar voor de bosses maakt firewall het juist weer goed.
Alleen voor de waves voor Baal zijn alleen de laatste 2 waves die wat langer duren maar wave 2 is weer een eitje met firewall :o
Ik wil ook respeccen naar FO / FW aangezien ik Blizz vrij irritant vind qua targetting en je bovendien met single element wel vrij beperkt bent in wat je kunt runnen (solo).
Maar ja, ik heb Dia en Baal essences nodig en die kan ik solo niet aan. :P

[ Voor 4% gewijzigd door Mugwump op 28-10-2021 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Headblast
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 15:46
Mugwump schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 14:42:
[...]

Ik wil ook respeccen naar FO / FW aangezien ik Blizz vrij irritant vind qua targetting en je bovendien met single element wel vrij beperkt bent in wat je kunt runnen (solo).
Maar ja, ik heb Dia en Baal essences nodig en die kan ik solo niet aan. :P
Ik ben van FO/Meteor juist naar Blizz gegaan en merk dat eigenlijk alles wel prima te doen is. Vooral Cows gaat echt super easy. Ieder zn eigen maar vraag me af wat je het liefst wilt farmen?

PSN: Headblast1987, Battlenet: Miyoujin#2279

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
porn* schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 14:31:
[...]

Mag ik vragen wat je op je leftclick hebt? Blizz heeft een cooldown dus als je die cast, kun je met je leftclick afhankelijk van je FCR 3-5 Iceblasts schieten voor je weer een blizz kan casten welke de snelle beesten vertraagt en in je blizz zone houdt. Even wennen wellicht als je van FO af komt maar doet wonderen!
Speel op console en gebruik in principe wel een andere ice skill tussen de blizzards door. Weet alleen niet of het nou glacial spike of iceblast is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mugwump
Headblast schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 14:59:
[...]

Ik ben van FO/Meteor juist naar Blizz gegaan en merk dat eigenlijk alles wel prima te doen is. Vooral Cows gaat echt super easy. Ieder zn eigen maar vraag me af wat je het liefst wilt farmen?
Ik ben inderdaad ook van FO / Meteor naar Blizz gegaan, maar dat was puur omdat je met je eerste sorc eigenlijk altijd gewoon hersenloos Mephruns wilt doen. Maar ja, met alleen Blizz kun je niet echt lekker farmen in gebieden waar cold immunes rondlopen. Doe nu vaak een rondje andy / AT / Meph / Pindle. Shenk en eldritch zijn b.v. al irritant net als de countess.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Headblast
Malt007 schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 15:02:
[...]

Speel op console en gebruik in principe wel een andere ice skill tussen de blizzards door. Weet alleen niet of het nou glacial spike of iceblast is :P
Glacial, stun je meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Headblast
Mugwump schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 15:05:
[...]

Ik ben inderdaad ook van FO / Meteor naar Blizz gegaan, maar dat was puur omdat je met je eerste sorc eigenlijk altijd gewoon hersenloos Mephruns wilt doen. Maar ja, met alleen Blizz kun je niet echt lekker farmen in gebieden waar cold immunes rondlopen. Doe nu vaak een rondje andy / AT / Meph / Pindle. Shenk en eldritch zijn b.v. al irritant net als de countess.
Klopt maar daarin tegen kan je best wel veel content pakken, sorc met diablo//baal is sowieso altijd tricky imo tenzij je een lightning sorc gaat met een merc die fortitude en infinity dan is het prima te doen echter is BER giga duur xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
Mja ik denk ook dat voor Puur MFen jezelf moet afvragen hoeveel snelheid je verliest met firewall/orb versus blizzard. Efficiency blijft natuurlijk gewoon key...
Pagina: 1 ... 22 ... 42 Laatste