Er zitten echt hele mooie tussen (ook hele lelijke hoor). Sommige hebben mij goede ideeen gegeven hoe ik voortaan mijn desktop wil hebben. Ik heb bijna mijn windows & freebsd hetzelfd (gui dan). Anders word ik helemaal gek 
Ik heb 1600* resolutie soms, en daarin heb ik mijn taakbalk in 3 regels, [1: apps enzo die ik vaak gebruik + shortcutz naar hd's en netwerk] [2: address balk : (naar active desktop!!)] [3: open applications] en rechts traybar met background zooi. Verder heb ik geen achtergrond plaatje, alleen beetje rustig kleurtje blauw, Mooi blauw
weinig icoontjes en active desktop en met kleine openGL progje integrated ssh2 verbinding naar mijn webserver die 3d te verkleinen & te vergroten is.
Ik heb 1600* resolutie soms, en daarin heb ik mijn taakbalk in 3 regels, [1: apps enzo die ik vaak gebruik + shortcutz naar hd's en netwerk] [2: address balk : (naar active desktop!!)] [3: open applications] en rechts traybar met background zooi. Verder heb ik geen achtergrond plaatje, alleen beetje rustig kleurtje blauw, Mooi blauw
http://mrfloris.com