Verwijderd
ze is niet verkeerd.Op dinsdag 19 juni 2001 11:55 schreef keesmo het volgende:
[..]
Weet ik ook niet, kwam die foto een keer tegen op tweakers
Verwijderd

Hier was mijn @home verbinding gesprongen, 10 minuten later was mijn kabelmodempje overleden na het weghalen van een weerstandje
De Laatste 2 zijn ook nog wat oudere screenshot van mijn windows XP website
Verwijderd
is het niet versie 2481?Op dinsdag 19 juni 2001 12:00 schreef Jaromir het volgende:
Nou, nu ziet mijn desktop er zo uit, momenteel zelfs al build 2493 van Advanced Server :
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd
worden jullie computers nou niet erg veel trager/instabiel door die transparante backgrounds/andere layouts enzow?
Verwijderd
en het ziet er beter uit.
Het wordt niet echt instabieler maar wel heel iets trager.
Dat was Mr. BOp zondag 10 juni 2001 07:41 schreef Tellie het volgende:
[..]
Schijnt geschreven te zijn door een vaste bezoeker. Maar als je het wil hebben, dan moet je me maar even je mail adres sturen naar mijn ICQ: 37766172.
Wow... eerst hele topic lezen alvorens een intelligente opmerking maken.
Verwijderd
deze is op de zaak gemaakt (post er vanaaf 1 van thuis)

Heidi Klum is zeeeeeeeker niet verkeerd neeOp dinsdag 19 juni 2001 11:57 schreef Suus het volgende:
[..]
ze is niet verkeerd.
PIII 800@804 Mhz
Mooie beeldscherm!!Op dinsdag 19 juni 2001 12:00 schreef Jaromir het volgende:
Nou, nu ziet mijn desktop er zo uit, momenteel zelfs al build 2493 van Advanced Server :
[afbeelding]
[afbeelding]
Die msn ziet er ook netjes uit
Kvin het allemaal een beetje te kinderachtig deruit zien... die grote knoppen enzo en al die kleurtjes...Op dinsdag 19 juni 2001 18:03 schreef Son_Gohan het volgende:
[..]
Mooie beeldscherm!!
Heidi KlumOp dinsdag 19 juni 2001 10:47 schreef Suus het volgende:
[..]
hey wie is die babe?
Hiero nog een wallpaper van Heidi.
[edit]
takke URL's
Verwijderd
Op dit moment heel klein, aangezien ik tijdelijk opgescheept zit met mijn vader z'n pc (incl. 15" monitor).
Ik zal ff het hele verhaal vertellen. Een vriend bood me 150 piek voor mijn Celeron 500. Een kans die ik niet wou laten schieten
Lekker zijn is een gave :)

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!
Verwijderd
Verwijderd
Dat MSN is niet van WindowsXP hoor, dat isOp dinsdag 19 juni 2001 18:03 schreef Son_Gohan het volgende:
[..]
Mooie beeldscherm!!
Trillian
http://www.trillian.cc
dat is volgens mij toch echt MSN 4.0 die bij de laatste build van XP zatOp dinsdag 19 juni 2001 21:49 schreef Absolom het volgende:
[..]
Dat MSN is niet van WindowsXP hoor, dat is
Trillian
PIII 800@804 Mhz
Verwijderd
Nou ja Trillian ziet er ook zo uit.
Sorry voor de foute informatie

WindowFX voor transparante windows
WindowBlinds voor Amiga Look-a-like
Directory Opus 6 (rechts) ipv Explorer
WinAMP met Amiga skin
Ikke? Amiga gek
Amiga
HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.
Dat is nou CMR2Op donderdag 14 juni 2001 18:17 schreef ViperGTS het volgende:
[..]
wow, uit welk spel is die screensjot????

http://home.wanadoo.nl/public_html/JPGs/deskflop.bmp
hijs wel groot maar ik had laatst een crash
'Ow menneke. Als je alle verschillen tussen mensen en zagen op zou moeten schrijven, da's niet te doen...'
heeft iemand URreltje voor mij waar ik WinXP kan sleuren????
thx alvast
[edit] en ook nog dat vage
thx (alweer)
RTFFOp donderdag 21 juni 2001 21:22 schreef SuperSucker het volgende:
offtopic:
thx alvast

als je ff het topic doorkijkt of de search gebruikt heb je em heel snel gevonden[edit] en ook nog dat vage (?) StatBar???

je doet je naam eer aanOp donderdag 21 juni 2001 21:22 schreef SuperSucker het volgende:
offtopic:
thx alvast
[edit] en ook nog dat vage(?) StatBar???
thx (alweer)

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.
Uh.. da's gewoon de msn van windows XP (msn 4)..Op dinsdag 19 juni 2001 21:49 schreef Absolom het volgende:
[..]
Dat MSN is niet van WindowsXP hoor, dat is
Trillian
Nie blaten dus

Feyenoord!
Hoezo AMD freak ??Op donderdag 21 juni 2001 22:00 schreef -Outlaw- het volgende:
dit is mijn desktop (outlaw's broertje)
[afbeelding]
hevig sportautotje ben je daar aan t ontwerpen!!!Op donderdag 21 juni 2001 22:22 schreef I.M Weasel het volgende:
[afbeelding]
Zo hou ik 'm en er verandert dus niks meer aan.
PIII 800@804 Mhz
LOLOp vrijdag 22 juni 2001 01:00 schreef ViperGTS het volgende:
[..]
hevig sportautotje ben je daar aan t ontwerpen!!!
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
ja idd als jouwe nou ook zou werkenOp donderdag 21 juni 2001 21:07 schreef SuperSucker het volgende:
ALS IEDEREEN NOU FF EEN WERKENDEPLAATST ZOU HET VOOR MIJ OOK LEUK ZIJN
maareuuhh.... hier de mijne:
http://home.wanadoo.nl/public_html/JPGs/deskflop.bmp
hijs wel groot maar ik had laatst een crashvan systeem..... hij was naar klote glijk maar nieuw pctje gkregen van neef...(pc bedrijf hebber....
)
hij is wel een paar keer genoemd maar sommige links doen het niet meer..Op vrijdag 22 juni 2001 19:05 schreef arjanscholl het volgende:
Die balk onderaan met al die stats is wel verrekte handig...waar haal ik dat ding?
dus ik heb hem ff hier neergezet

| I've got permission to color outside the lines |
The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall
Goh zeker wat fout geggaan want hij doet het nietOp vrijdag 22 juni 2001 19:11 schreef Leipo het volgende:
[..]
hij is wel een paar keer genoemd maar sommige links doen het niet meer..
dus ik heb hem ff hier neergezet
.
Greetingz,

In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
Mhh assault je hebt de code foutOp vrijdag 22 juni 2001 21:08 schreef assault het volgende:
[afbeelding]
1
| [img]http://www.assault-lan.f2s.com/Desktop.jpg[/img] |
en als je dat hebt ingevoert krijg je dit
(Dit is dus de desktop van assault)

ps: als de jouwe is aangepast wil ik deze wel weer weghalen hoor
StatBar roelt!
Mijn desktop veranderd om de week ofzo, dus heeft geen nut om te posten
Of ja, why not he! Dit is 'm op dit moment, sinds vanmiddag, tot....

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Verwijderd
Hee! Ik heb ook die eerste achtergrond!Op vrijdag 15 juni 2001 21:10 schreef C.M.O.T.Dibbler het volgende:
Windows XP
[afbeelding]
Windows 2K sp2
[afbeelding]
Verwijderd
Hartelijk bedankt :):)Op zaterdag 23 juni 2001 11:25 schreef Domino het volgende:
Neriah Davis
Van welke site heb je het eigenlijk gedownload? Er zijn vast meer van die artistieke pics daar te vinden.
nu doet hij het wel weerOp vrijdag 22 juni 2001 23:37 schreef BuzzerCrAsH het volgende:
[..]
Goh zeker wat fout geggaan want hij doet het niet
.
Greetingz,
Hier dus!
Soorteer je startmenu ns op naamOp zaterdag 23 juni 2001 13:29 schreef jeroen85 het volgende:
[afbeelding]

die cursieve namen in je icq, is dat je visible- of je invisible-list? in t tweede geval nogal lomp als je je eigen naam zo zietOp zaterdag 23 juni 2001 14:55 schreef Dope-E het volgende:
Dit is mijn huidige desktop:
[afbeelding]
more is more
Ehhh, www.neriah.com geloof ik.Op zaterdag 23 juni 2001 12:57 schreef Dock27 het volgende:
[..]
Hartelijk bedankt :):)
Van welke site heb je het eigenlijk gedownload? Er zijn vast meer van die artistieke pics daar te vinden.
lijkt er wel op he, maar is het niet, is "gewoon" om het interne ip adres van degene te zien die online zijn bij icq...Op zaterdag 23 juni 2001 12:41 schreef Renko het volgende:
[..]
Subseven?![]()
![]()
![]()
grtz Jim
waar haal ik die google-bar btw?Op zaterdag 23 juni 2001 13:46 schreef 5731N het volgende:
de mijne: (klik voor een grotere versie)
[afbeelding]
die is wel vet
Verwijderd
goeie muziek-keuze!Op vrijdag 22 juni 2001 19:03 schreef Leipo het volgende:
[afbeelding]
de mijne: lekker simpel![]()
1152*864
Utopia Angel? Iemand die een goed spel weet te appreciëren blijkbaarOp vrijdag 22 juni 2001 19:03 schreef Leipo het volgende:
[afbeelding]
de mijne: lekker simpel![]()
1152*864
Verwijderd
de dpc (rc5) client .. kijk maar eens goed rond op tweakers.net staat zelfs een heel verhaaltje daarover.Op zaterdag 23 juni 2001 19:36 schreef Tellie het volgende:
Wat voor een prog. is die koe in de taskbar die ik hier en daar tegenkom?
Verwijderd

Grtz
jep iig wel in winxp 2495 professional, andere versies weet ik nieOp zaterdag 23 juni 2001 19:45 schreef Smirnoff het volgende:
Hey stfu dat desktop plaatje van Xp is wel mooi, zit die standaard in XP gebakken?
Grtz
peet@linux.nl
Of heb je een linkje voor dat *.*jpeg bestandje?
is onderwegOp zaterdag 23 juni 2001 19:47 schreef Smirnoff het volgende:
kan je die misschien mailen?
peet@linux.nl
Of heb je een linkje voor dat *.*jpeg bestandje?
Verwijderd
mooi background, kan je oversturen?\Op zaterdag 23 juni 2001 20:06 schreef Mataraty het volgende:
[afbeelding]
Nu heb ik deze, maar weer een erop geknalt
prototype001@hotmail.com
Verwijderd

hoe kreeg je die start knop van windows ook alweer anders welk progje gebruikte je daar ook alweer voor ben het ff kwijt
29 graden is me moederbord
en 36 me cpu
en die 33 graden weet nie wat dat is
ennu gewoon 125 mb over van de 384
dat progje heet Tclock, en nu mijn vraag: heb je een linkje naar die wallpaper van jouOp zaterdag 23 juni 2001 22:32 schreef kRyPtO het volgende:
de mijne:
[afbeelding]
hoe kreeg je die start knop van windows ook alweer anders welk progje gebruikte je daar ook alweer voor ben het ff kwijt
29 graden is me moederbord
en 36 me cpu
en die 33 graden weet nie wat dat is
ennu gewoon 125 mb over van de 384echt vaag
PIII 800@804 Mhz
Heb beetje hekel aan de afkorting, maar moet nu toch echt "UTFS" zeggen hoor... Staat zelfs in dit topic meerdere malen...Op zaterdag 23 juni 2001 23:11 schreef het_beest het volgende:
eh dat statbar waar haal ik dat ergens, dat lijkt me wel cool nml...
Verwijderd
Op zaterdag 23 juni 2001 23:16 schreef het_beest het volgende:
oh ok dan zal ik nog ff kijken, enne nog een vraagje (ja ik ben een zeikerd) maar hoe krijg ik het zo gedaan dat mijn startmenu half onzichtbaar is??? ik heb win2k wel dus...

Dit topic is gesloten.