maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..
Als je daar geen koppijn van krijgt....
Inexperienced travellers might think that 'Aargh!' is universal, but in Betrobi it means 'highly enjoyable' and in Howondaland it means, variously, 'I would like to eat your foot', 'Your wife is a big hippo' and 'Hello, Thinks Mr Purple Cat.'
www.reijerse.demon.nl/temp/desktop.jpg
Inexperienced travellers might think that 'Aargh!' is universal, but in Betrobi it means 'highly enjoyable' and in Howondaland it means, variously, 'I would like to eat your foot', 'Your wife is a big hippo' and 'Hello, Thinks Mr Purple Cat.'
Mijn desktop komt eraan, zo effe boven een schermdumpje maken (das een andere pc, nog geen internet/netwerk...)
Anoniem: 374
Anoniem: 374
Anoniem: 12
Maar ik wil graag die coole transparante en leuke kantjes hebben zoals die van Femme.
Heb wel interesse voor.
http://home.gelrevision.nl/~toon.oss/fewin1.jpg
Ik had eerst veel mooiere shot, maar die ben ik kwijt
If it ain't broken, tweak it!
http://www.blimmel.demon.nl/desktopblimmel.jpg
dit was mijn bijdrage aan een engelse performance act op het oerol-festival 98 op terschelling (het was mijn haring)
Weet alleen niet waarom hij niet in top te zien was.. zie hem nu wel
die matrix-desktop schijnt door die games-map van hem.
I don't say we all ought to misbehave, but we ought to look as if we could.
Anoniem: 100
Een kleine tip, zeker makkelijk als je aan het webdesignen bent: zet je taakbalk aan de zijkant van je scherm.
Voordelen:
-Je krijgt er een stukje schermhoogte bij. Zeker bij webdesignen is schermhoogte veel belangrijker dan schermbreedte, gewoon omdat je van boven naar benee scrollt; je hoeft iets minder te scrollen. Op een 21" scheelt het inderdaad niet zoveel, maar breder dan 800 pixels staat er toch niks op een webpagina, dus daar kan je net zo goed je taakbalk plemmen.
-Je hebt altijd vet veel vensters open, en op je grab valt het nog wel mee (18), maar toch zie je alleen maar het eerste lettertje van de naam van elk venster. Onoverzichtelijk! Bij een vertikale taakbalk aan de zijkant van het scherm kan je zelfs met 25 vensters open nog de volledige naam van elk venstertje zien.
Nadeel:
-Het duurt gewoon een week voordat je afgeleerd bent dat de startknop niet meer linksonder zit met je taakbalk aan de zij. Ben je er echter eenmaal aan gewend wil je niet anders. Zo gaan die dingen.
't is maar een tip
bdw als ik ergens niet van hou dan is het shortcuts op mn desktop... zoals je zegt.. hij staat meestal helemaal vol en dan kan ik er dus toch niet bij
Anoniem: 292
Ik merk bij jullie dat je zo veel van die sjit in jullie System Tray aan hebt staan. Geen wonder dat jullie zo'n 50% resources (als het niet minder is) over houden...
Ik had ook zo veel van die sjit, op een gegeven moment kon ik gewoon niet meer BRANDEN... dus al die sjit we gehaald (clean install eigenlijk) en heb alleen het hoog nodige geinstaleerd. Nu heb ik zo'n 92% resources, en geen problemen meer bij het BRANDEN...
Mijn Desktop is helaas te LAME om te posten...
ik ga altijd naar 3dcafe en kijk daar rond zie ik een mooie dan komt ie erop en de week erna is het alweer een andere
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
namelijk: (van links naar rechts)
Sonique (schopt hard kont), NVidia Quicktweak, Configuratie-tool voor SBpci64, Plextor manager 2000, DU Meter, Norton, DE KOE, Volume regeling, FreeMem Pro, TransText, MBM, Getright, Netwatcher Pro, ICQ (dnd) en Buddyphone
Iemand een idee welke ik niet nodig heb?? behalve volume regeling?
Voor de kabelaars: http://people.a2000.nl/hheida/Desktop.jpg (444k, 1600x1200)
Voor de niet kabelaars http://people.a2000.nl/hheida/Desktopk.jpg (107k, 800x600)
Ik maak dus gbruik van "desktop in desktop" om mijn tweede machine remote te controllen.
De tweede machine (voornamelijk mp3/spelletjes) is net geinstalleerd, dus die is nog vrijwel standaard.
Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.
Anoniem: 12
De grote plaatje van 1600x1200 gaat je Tripod zeuren (password en zo) terwijl bij verkleinde versie niet zeurt. Dat vind ik wel raar.
In je desktop zag ik dat je Explorerscherm (voorste venster iets naast midden met blauwige achtergrond) verkleind hebt. Dat is erg interessant. Hoe heb je dat geregeld?
En VERTEL dan ook waar ik die kan vinden
alvast bedankt
Die verkleinde desktop is van Coyote, mijn speel machine. Ik werk op Roadrunner , een dual. Via Pcanywhere kan ik Coyote gebruiken vanaf Roadrunner.
De situatie is trouwens net veranderd.
In Coyote zit nu een G400 dualhead (
(let niet op de troep op mijn buro, da's "normaal")

Ik heb de plaatjes ook even op een andere server gezet:
Groot: http://people.a2000.nl/hheida/Desktop.jpg (1600x1200, 444k)
Klein http://people.a2000.nl/hheida/Desktopk.jpg (800x600, 107k)
Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.
Mijn desktop is trouwens gewoon standaard groen met 9 icoontjes erop. Weinig bijzonders dus.

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Anoniem: 762
bestaat niet, je moet gewoon eerst even een screendump maken van je scherm, en daarna dat stuk van je achter grond waar icq op staat als skin maken. Hopla : "doorzichtig"
--met dank aan wheeler
Earth is nice, heaven is better...
Een BMP kan gewoon zonder Active Desktop als achtergrond gebruikt worden...
Ik ben zo'n trage, slome geest. Wat was dat voor wonderlijk sperma,
Dat van een paar duizend zaadcellen Ik de snelste ben geweest. - Wilfried Finkers
Dat van een paar duizend zaadcellen Ik de snelste ben geweest. - Wilfried Finkers
In veel grafische proggies zit een optie om het actuele bestand als wallpaper the plaatsen, ongeacht wat voor extensie dat is, dus ook JPG. Thumbsplus heeft zo'n optie, en ook het (gratis)Irfanview.
See that's the trouble with reality, it's taken far too seriously.
Anoniem: 11427
Ik heb de achtergrond van wheeler gekregen.
las iets over tclock, heb er wat gedowned maar ik kan in geen van de gedownde zo'n functie vinden ?
transtext werkt rete gaaf mooi
Life is to short to mess with it... Mijn V&A
Anoniem: 83
Anoniem: 762
(niet de kalehoofdengabber strak maar design-strak, voor alle duidelijkheid)
Anoniem: 665
Iemand die dit weet?? Femme zelf misschien
Kan het soms met windowblinds? of ligthet aan Windows 2000?
hier dus
of zoals Frank Govers

Een cliche is ooit origineel begonnen
DaMJone: thx
Wao: erg lekker desktop man
Anoniem: 397
Ziet er nog niet perfect uit maar komt nog wel...
Sorry hij is te groot om neer te zetten dit is voor mensen met modem anders niet zo fijn.....
See that's the trouble with reality, it's taken far too seriously.
Anoniem: 83
Jouw desktop is trouwens wel cool
Anoniem: 792
die pic is gaaf van t2
welke skin hebbie gebrukt van winblinds?
Xeon
My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?
Chucky: al die icoontjes horen bij KDE, bij GNOME krijg je gewoon andere. Het achtergrondplaatje wil ik je wel mailen
Is het trouwens geen tijd voor een nieuwe thread? Duurt lang om deze thread in te laden, zelfs met kabel
Anoniem: 480

Niet?
[Specs]
( Look below for new picture and download TCLOCK ! )
Je zie het goed, ik kweeken geen koeien !
waar vindt ik trouwens tclock om m'n taakbalk te flatten ? > Het antwoord heb ik verder down gezet
Anoniem: 480
En hoe maak je je start menu + taakbalk transperant???
En hoe zet je een plaatje op de achtergrond van je ICQ window, of hoe maak je hem transperant????
Gadgeteer
Anoniem: 262
<A HREF="http://www.geocities.com/neelonrokk/desktop98.jpg target=new">

Dit is de mijne, klik erop voor een grotere versie...
Met welk proggie maakt Femme het startmenu eigenlijk doorzichtig, ziet er wel kewl uit.
Dat Windowblind is trouwens wel errug onstabiel, crashed al als ik een venster sluit, en de computer hangt dan zo vast als een rots...
---
Don't make me push the dump-switch...
Visit me at come.to/neelonrokk
Nu nog dat TClock. Waar kan ik dat in hemelsnaam vandaan halen????? Ik wil ook mijn taakbalk flatten!
Ten tweede wil ik nog weten hoe je je startmenu doorzichtig maakt (ziet er superstrak uit!)
Gadgeteer
Anoniem: 308
Waar is deze te downloaden zie alleen maar japanse sites als ik zoek en kan nog geen japans lezen
Martijn
Hier kun je hem downen
http://member.nifty.ne.jp/kazubon/tclock/indexd.html
Klik op het plaatje voor een volledige grootte afbeelding
[img]"http://www.fortunecity.com/underworld/redalert/896/desktop4.gif"[/img]
TClock kan niet voor doorzichtige startmenu zorgen, maar hier is TClock te downen:
http://member.nifty.ne.jp/kazubon/tclock/indexd.html
Anoniem: 262
<A HREF="http://www.geocities.com/neelonrokk/desktopnt.jpg target=new">

Wederom, klik erop voor een grotere versie...
---
Don't make me push the dump-switch...
Visit me at come.to/neelonrokk

Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64
maar ja.....ben dus niet de enigste
Dit topic is gesloten.