-
[Voor 100% gewijzigd door anon054630 op 09-03-2021 21:11]
[Voor 100% gewijzigd door anon054630 op 09-03-2021 21:11]
Heb vandaag mijn bestelling binnengekregen. Ik dacht laat ik hem eerst nog maar even passen want online bestellen blijft toch wel lastig. Gelukkig maar dat ik dat gedaan heb want het is echt een slechte pasvorm.TechHunter schreef op maandag 1 februari 2021 @ 21:28:
Kwam dit topic toevallig tegen, heb eigenlijk ook wel weer nieuwe nodig. Na de goede ervaringen met bamboe hier ben ik ook nieuwsgierig! Heb er meteen een paar besteld bij Bamboo Basics.
Ik laat binnenkort nog wel even weten wat de ervaring is.
Dat doet me eraan denken dat dat een probleem is wat ik ook met Sloggi had: veel te hoge band.TechHunter schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 19:37:
[...]
... Snip...
De opties waren dat hij onder aan mijn komt hing of dat de band tot aan mijn navel zit.![]()
Hij is voor mij gewoon veel te hoog/lang. Dit terwijl de breedte en de pijpjes wel goed waren,... Snip..
We gaan maar weer verder in de zoektocht.
Trek Rumblefish Elite, Vitus Substance V2, Master Touch GBS
Zo zie je maar dat ervaringen verschillen en smaak persoonlijk is. Ik heb bij die losse boxers altijd het gevoel dat de aap zomaar eens uit de mouw kan komen.FRANQ schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 10:19:
Ik heb ook liever losse boxers, in plaats van de oude ballenknijper met pijpjes.
Loop anders de hele tijd mn ballen tussen mn benen vandaan te hijsen en de tuinsproeier ligt de hele tijd in een onnatuurlijke knik te plakken.
Ook die naadjes gaan schuren, en de pijpjes kruipen telkens omhoog en daarbij worden je beenharen uitgetrokken.
Tommy Hilfiger ja? Ik heb die ook, maar vindt ze niet heel fijn. Met ik dacht €10,- per stuk ook aan de prijzige kant.Neuzelaar schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 21:20:
Voor mij op nr1 Tommy Hilfiger, zitten heerlijk, goede kwaliteit en prijs valt nog goed mee. Kom van vooral Jack&Jones te dragen maar TH toch wat fijner om de billen. CK ook niet slecht maar zeker de dunne variant durft al eens op te kruipen. Huismerk van Zalando valt me verder ook nog wel mee.
[Voor 7% gewijzigd door Harribo op 03-02-2021 21:45]
[Voor 12% gewijzigd door FeaR op 23-03-2021 12:50]
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Ik vond de elastieken band van Bamigo niet heel sterk, kan ook door mijn pens komen, maar vouwde erg snel dubbel, daarnaast was ik niet weg van de kwaliteit.Frontysco schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 11:38:
Leuk om te zien dat er zoveel reacties zijn!
Echter is het gros ervan irrelevant voor dit topic. Ik ben opzoek naar ervaringen op het gebied van 'premium' boxers en vervolgens worden de boxers van Ziki en de Hema besproken, heel fijn dat jij ze goed vind zitten, ik wil graag wat anders![]()
De merken Bjorn Borg, Chasin en Jack&Jones heb ik gehad en bevallen mij niet (meer).
Het valt me op dat weinig mensen ervaringen hebben met Undiemeister. Bamigo staat ook zeker op de shortlist om goed te bekijken.
Dat ga ik vanaf nu ook niet meer doen. Ik weet alleen niet zeker wat ik dan van bijvoorbeeld HEMA vind. Ik denk dat als ik ze niet in de droger die ze voor de €8,99 per stuk behoorlijk oké zijn. On That Ass blijft wel favoriet door de printjes. Voelt ook wat exclusiever dan bijvoorbeeld HEMA voor dezelfde prijs. Oké, veelal dezelfde prijs. * FeaR heeft deze maand wel de Limited Edition van On That Ass besteldArunia schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 13:38:
@FeaR Droger zou ik nooit met ondergoed doen. Zeker met elastane, dat wordt hard en lubbert uit.
Zelf nooit gedaan, maar uiteindelijk gaat de stof zelf scheuren.
Ik ben verslaafd aan koken. Volg me op https://www.kookjunk.nl
[Voor 93% gewijzigd door Ardana op 29-04-2021 16:21]
[Voor 69% gewijzigd door Ardana op 29-04-2021 21:22]
[Voor 4% gewijzigd door TijnVan op 10-08-2021 17:51]
Zegt me niks. Bevallen ze?Farabi schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:42:
iemand bekend met belluci? net besteld. ben benieuwd.
ZIPper: Zelfstandig Interim Professional
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Kijk voor actuele dynamische energieprijzen op https://enever.nl
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Alleen een kwaliteitspost begint met: "Let wel", "In mijn optiek", of "Je vergeet dat...". Jíj bent die kwaliteitsposter! || De Echte Hardcore Tweaker kijkt niet op Tweakers, maar verwijst naar Linus Tech Tips.
[Voor 9% gewijzigd door FastFred op 31-05-2022 10:52]
Ditzelfde geld voor mij eigenlijk. Ook al bijna 2 jaar een abbo bij On That Ass en ik moet zeggen dat ik prima vind zitten.Arunia schreef op zondag 15 mei 2022 @ 11:19:
Zelf eigenlijk al enige tijd On That Ass met de sokken. Dat maakt het nog met even een stuk leuker en kwaliteit blijft prima. Ondertussen begonnen met 30 graden te wassen omdat ook het ondergoed van mijn vrouw daar op moet en we ondertussen genoeg goed hebben voor 30 graden wasjes.
De eerste zijn iets vervaagd, de rest is nog even aankijken.
Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!
Toevallig vd week nog 2 pakjes gekocht, ik wist niet eens van het bestaan van de bamboe variant af... Die ga ik wel proberen volgende keer.JBS schreef op zondag 9 januari 2022 @ 12:18:
Ziki wordt hier vaak genoemd, maar gaan jullie dan voor de standaard, premium of bamboe variant?
[Voor 6% gewijzigd door douwe.nl op 01-06-2022 08:48]
𝕾𝖏𝖔𝖓𝖓𝖎𝖊, 𝖟𝖊 𝖑𝖊𝖌 𝖔𝖕 𝖏𝖊 𝖜𝖆𝖌𝖊𝖓!
Ik draag al 20 jaar Björn borg. Ze hebben nu geen dikke banden meer, wat ik wel jammer vind, maar de nieuwe modellen zitten nog steeds meer dan prima. Kruipt niet omhoog, zit wel iets minder hoog in de rug nu met de lagere banden, maar verder ben ik erg tevreden. Wel de mini shorts pakken, niet de hipster. Zowel katoen als tencel zit bij mij prima.Whaam schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 08:54:
Even vanuit “de andere hoek”, ik heb als vrouw ook moeite met boxers vinden. Damesboxers dan natuurlijk. Veel spul is gericht op sexy, maar ik zoek vooral comfort, en dus kwam ik jaren terug al uit op boxer/hipster model. Helaas ligt daar vaak ook de focus op mooi zijn ipv comfort.
Tot nu toe geprobeerd:
Pieces -> verwast heel snel, vallen gaten in
Mexx boxers -> vervormd snel/krimpt in de was
Calvin klein ladies boy briefs -> stug, log, groooooot, én inmiddels niet meer verkrijgbaar
Sloggi basic short -> momenteel favoriet maar te korte pijpjes imo.
Heren boxers heb ik ook wel eens geprobeerd maar die vult een dame uiteraard niet uit, en dat zit dus ook niet lekkerwel lekker hoog en goede pijpjes.
Meer vrouwen hier met goede tips, of misschien dat partners van de mannen hier ervaring mee hebben? Spul dat niet omhoog kruipt en geen wedgies geeft, maar ook hoog genoeg op de rug zit.
MacNerd
Grappig, ik zweer bij de Pierre Cardin Seamless. Goede prijs en zeer goede pasvorm. Wel specifiek de Seamless met de andere heb ik geen ervaring.eL_Jay schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 15:37:
JC Royal, Scotch Soda, Undiemeister, Matinique, Bjorn Borg, Claessen, Pierre Cardin en nog wat vage merken in de kast liggen.
Pierre Cardin, dirt cheap, polystof, slechte pasvorm, geen plek voor zaakje anders dan de stretch.
PSN: TyKashin
Vroeguh had ik losse boxershorts van Gino Santi of Deal..Vrijdag schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 10:03:
Vroeger had ik er een heleboel, met allemaal van die "hilarische" (ja, ik was tiener) prints zoals lieveheersbeestjes, beertjes, smilies en uiteraard de classic wit met rode hartjes
. En eigenlijk zaten die veel lekkerder. Ik droeg toen ook voornamelijk legerbroeken (want dat was metal) waardoor alles lekker de ruimte had. Nu kan ik die dingen echt nergens meer vinden. Geen idee meer welk merk het was helaas.
Draag ook al 20 jaar Björn Borg. Eens in de zoveel tijd bestel ik weer wat nieuwe, maar ben nu al een tijd aan het zoeken naar de "brede" band. Lijkt er inderdaad op dat deze niet meer te krijgen zijn 🥺SmurfLink schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 09:59:
[...]
Ik draag al 20 jaar Björn borg. Ze hebben nu geen dikke banden meer, wat ik wel jammer vind, maar de nieuwe modellen zitten nog steeds meer dan prima. Kruipt niet omhoog, zit wel iets minder hoog in de rug nu met de lagere banden, maar verder ben ik erg tevreden. Wel de mini shorts pakken, niet de hipster. Zowel katoen als tencel zit bij mij prima.
als je wat berichten omhoog scrolt zie je iemand met puma macnerd in "Ondergoed: boxershorts"dirkvankampen schreef op donderdag 22 december 2022 @ 10:25:
Hallo,
ik realiseer me dat dit een redelijk oude discussie is maar ik heb toch een vraagje in de hoop dat iemand een idee heeft. Ik droeg altijd boxers van Bjorn borg maar ik vind het echt veel te duur worden. Toch wil ik nog wel een redelijk goed merk blijven houden alleen voor een iets lagere prijs. Nou kwam ik de boxers van Puma tegen op deze website: https://www.yourunderwearstore.nl/merken/puma
Wat zijn jullie ervaringen met Puma? En daarnaast ook met deze website? Ik vind hem er een beetje gek uit zien maar misschien heeft iemand ervaring?
Let me know
Sokken van hun laat ik links liggen maar al jaren maandelijks nieuwe in de bus van ze en daar ben ik best tevreden over. Daarvoor had ik H&M en hoewel ook prima bevallen deze beter.Arunia schreef op zondag 15 mei 2022 @ 11:19:
Zelf eigenlijk al enige tijd On That Ass met de sokken. Dat maakt het nog met even een stuk leuker en kwaliteit blijft prima. Ondertussen begonnen met 30 graden te wassen omdat ook het ondergoed van mijn vrouw daar op moet en we ondertussen genoeg goed hebben voor 30 graden wasjes.
De eerste zijn iets vervaagd, de rest is nog even aankijken.
Adjust non olet
De sokken moet ik zeggen zijn tot nu toe van goed kwaliteit. Maar wellicht over een jaar komt daar wat anders uit.1nsane schreef op donderdag 22 december 2022 @ 12:48:
[...]
Sokken van hun laat ik links liggen maar al jaren maandelijks nieuwe in de bus van ze en daar ben ik best tevreden over. Daarvoor had ik H&M en hoewel ook prima bevallen deze beter.
When life throws you a curve, lean into it and have faith! ~ Looking for a job in a fun IT company? Ask me about it!
Ik draag altijd Australians, en heb juist de laatste tijd een paar keer On That Ass geprobeerd.LankHoar schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 11:43:
Ik krijg nu ongeveer een half jaar de onderbroeken (en sokken) van On That Ass in de bus. Ik vind ze heerlijk zitten. Maar toch ben ik niet helemaal tevreden:De sokken had ik eerst ook, maar eigenlijk vind ik die prints te druk, juist omdat ze in het zicht zitten.
- Je kunt ze maar op 30 graden wassen terwijl ik ondergoed veel liever op 60 graden was ivm hygiëne.
- De prints vervagen vrij snel. Al na 1-2x wassen zelfs.
- Het design is hit or miss. Helaas kun je dit niet kiezen, dus heb ik inmiddels al wat onderbroeken welke ik niet mooi vind. Ja het zit onder mijn broek, maar goed je hebt ze niet voor niets met print denk ik dan:+
Zit nu te denken om eens Australians te proberen, daar lijken velen hier best lovend over. Hoe is de maatvoering i.v.m. On That Ass?
https://wren.co/join/Devian
Duidelijk, dan wil ik die wel proberen! Waar koop je ze eigenlijk? Ik shop niet vaak voor kleding, en heb werkelijk geen idee waar je deze koopt. Zag een paar weken terug wat bij de Coop liggen, maar daar zijn ze alweer uit de schappenDevian schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 13:07:
[...]
Ik draag altijd Australians, en heb juist de laatste tijd een paar keer On That Ass geprobeerd.
Maat L van OTA zit flink strakker dan die van Australians. Heb voor OTA XL genomen terwijl ik L heb van Australians (1.92, 95kg, fit/gespierd postuur).
Prints van Australian vervaagt net zo snel als die van OTA. Ik vind ze verder gelijkwaardig zitten.
Ben dus weer terug op mijn vertrouwde Australians die ik gekocht heb voor 3EUR per stuk.
When life throws you a curve, lean into it and have faith! ~ Looking for a job in a fun IT company? Ask me about it!
Supermarkt 😂. Dirk van de Broek heeft ze een keer in de zoveel tijd... Koop ik er gelijk een stuk of 20...LankHoar schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 13:25:
[...]
Duidelijk, dan wil ik die wel proberen! Waar koop je ze eigenlijk? Ik shop niet vaak voor kleding, en heb werkelijk geen idee waar je deze koopt. Zag een paar weken terug wat bij de Coop liggen, maar daar zijn ze alweer uit de schappen
https://wren.co/join/Devian
[Voor 15% gewijzigd door coob op 19-01-2023 20:50]
[Voor 100% gewijzigd door SgtElPotato op 23-05-2023 12:07]
Alleen een kwaliteitspost begint met: "Let wel", "In mijn optiek", of "Je vergeet dat...". Jíj bent die kwaliteitsposter! || De Echte Hardcore Tweaker kijkt niet op Tweakers, maar verwijst naar Linus Tech Tips.
Puur kijkende naar 27 weggegooid en een tiental over heb jij iets meer On That Ass dan ik er heb. Echter heb ik nul komma nul slijtage qua gaten. Ik hoorde een collega van mij er ook al over. Zit er dan zo veel verschil in batch? Of mogelijk gebruik? Ik probeer de boxers alle te rouleren. Met de huidige aantallen kan een boxer daardoor slechts één keer per maand de wasmachine zien (ik wissel elke dag, ik doe niet één maand met één boxerVaal schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 15:56:
Ik ben nog steeds tevreden over On That Ass, echter vind ik de tafereeltjes en printjes niet meer echt bij mij passen. Ik heb alles waar een gaatje in zat weggesmeten (27 stuks...) en heb er nog een tiental over denk ik.
[Voor 3% gewijzigd door FeaR op 05-05-2023 03:43]
Ik weet niet waardoor die gaten komen, ik denk zelf door fietsen? Ze ontstaan altijd op de naad, en ik heb het tot nu toe altijd ongeacht het merk boxers. Die van mij worden hetzelfde gewassen en gingen tot 2 jaar terug ook niet in de droger, dus dat kan het niet zijn. Combi van lichaamsvorm en activiteit? Geen idee.FeaR schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 03:41:
[...]
Puur kijkende naar 27 weggegooid en een tiental over heb jij iets meer On That Ass dan ik er heb. Echter heb ik nul komma nul slijtage qua gaten. Ik hoorde een collega van mij er ook al over. Zit er dan zo veel verschil in batch? Of mogelijk gebruik? Ik probeer de boxers alle te rouleren. Met de huidige aantallen kan een boxer daardoor slechts één keer per maand de wasmachine zien (ik wissel elke dag, ik doe niet één maand met één boxer). Wassen op 30 graden, zoals eerder genoemd, en niet in de wasdroger. Kleuren worden wel minder vibrant na een paar keer wassen. Kleuren zelf blijven goed (verlopen niet?) maar de in your face vibrant feel gaat er wel snel af.
Ik heb nu zelfs te veel onderbroeken dat ik een stop aan ga vragen. Wilde een tijdelijke stop maar die is maximaal één jaar. Toen ik daarop geheel wilde stoppen kreeg ik 5 euro korting op de volgende boxershort dus die heb ik nog wel even laten leveren.
Toegegeven, fietsen doe ik niet heel vaak en als ik fiets zijn het geen lange afstanden. Verder wel actief met de boxers (sporten, etc). Het op de naad kapot gaan komt me vooral bekend voor van de (cheap ass) merken die ik voorheen droeg, dingen als Fun2Wear en Funderwear. Al gingen die ook zeker kapot omdat mijn bouw toentertijd anders was. Het waren toentertijd niet alleen boxers die doorsleten, ook spijkerbroeken deden het. Ik was juist blij met de kwaliteit van On That Ass sinds ik ze draag, gek om dan het tegenovergestelde te lezen. Zeker als het gaat om fysieke slijtage en dus niet iets subjectiefs als draagcomfort.Vaal schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 06:43:
[...]
Ik weet niet waardoor die gaten komen, ik denk zelf door fietsen? Ze ontstaan altijd op de naad, en ik heb het tot nu toe altijd ongeacht het merk boxers. Die van mij worden hetzelfde gewassen en gingen tot 2 jaar terug ook niet in de droger, dus dat kan het niet zijn. Combi van lichaamsvorm en activiteit? Geen idee.
Ik had ze laatst voor 3,49 per 2, week daarna ook mcgregor meegepakt bij de action en zitten ook nog lekker (maat xxl) en eigenlijk geen verschil maar pas maand geleden gekocht dus kan nog niks zeggen over de kwaliteit. Verder geef ik niks om kleding dus wacht ik altijd veel te lang met nieuwe kleren kopen dus na maanden mis grijpen en lubberende onderbroeken ben ik al snel tevreden.Polydeukes schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 16:57:
Je weet het van tevoren: als je de Action in gaat, dan ga je de deur uit met dingen die je niet nodig hebt.. Soort Ikea dus. Uit pure nieuwsgierigheid een 2-pak Ziki Bamboo boxers meegenomen (prijs: €5,49 voor 2 boxers).
First impression: ik ben erg onder de indruk! Zitten lekker, kruipen niet omhoog, fijn stofje, geen zweterige eieren. Top! Geen idee hoe lang ze het volhouden natuurlijk, maar voor het geld zijn het gewoon prima broekies.
Als ik dan een minpunt moet opnoemen: ze zien er niet bijzonder uit. Gewoon effen kleur met een contrasterende band. Maar behalve mw. Poly ziet niemand dat.
festina lente
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Beeromaniac
Webontwikkelaar - Kitesurfer | Gamer
Dan heb ik wel ‘gezeik’ met mevrouw Roenie. Want zij vindt slips (en Speedo’s) een libidokiller en daar kan ik haar geen ongelijk in geven.isomis schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 23:38:
…Ik moet eerlijk zeggen dat veel problemen met boxershorts op te lossen zijn door gewoon slips te kopen. Geen gezeik met opkruipende pijpen. Alleen in de winter vind ik een boxershort weer fijner qua warmte…
Als tussenoplossing is er nog de trunk (1, 2) vs (1, 2), de pijpen zijn kort genoeg waardoor ze niet omhoog kruipen.isomis schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 23:38:
tencate is soms in de aanbieding bij de Albert Heijn, zitten best goed! Ik moet eerlijk zeggen dat veel problemen met boxershorts op te lossen zijn door gewoon slips te kopen. Geen gezeik met opkruipende pijpen. Alleen in de winter vind ik een boxershort weer fijner qua warmte.
Mijn libido gaat ook lekker omhoog als mijn vrouw de hele dag rond huppelt in pikante lingerie, maar doet ze ook niet 24 uur per dagRoenie schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 00:30:
[...]
Dan heb ik wel ‘gezeik’ met mevrouw Roenie. Want zij vindt slips (en Speedo’s) een libidokiller en daar kan ik haar geen ongelijk in geven.
Webontwikkelaar - Kitesurfer | Gamer
Een normale boxer is toch niet het equivalent van sexy lingerie? Een leuke string voldoet ook. Alleen bij het veelvuldig dragen van een 'normale' onderbroek door haar gaat er wel een gesprek plaatsvinden. Net zoals dat gebeurt als ik een slip zou dragen. en terechtisomis schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 08:12:
[...]
Mijn libido gaat ook lekker omhoog als mijn vrouw de hele dag rond huppelt in pikante lingerie, maar doet ze ook niet 24 uur per dag
Altijd direct opzeggen, je krijgt vanzelf een mail met een aanbieding. De ene keer gratis boxer, de andere keer 50% korting of iets anders. Dan vraag je het weer aan en de volgende dag direct weer opzeggenFeaR schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 03:41:
[...]
Puur kijkende naar 27 weggegooid en een tiental over heb jij iets meer On That Ass dan ik er heb. Echter heb ik nul komma nul slijtage qua gaten. Ik hoorde een collega van mij er ook al over. Zit er dan zo veel verschil in batch? Of mogelijk gebruik? Ik probeer de boxers alle te rouleren. Met de huidige aantallen kan een boxer daardoor slechts één keer per maand de wasmachine zien (ik wissel elke dag, ik doe niet één maand met één boxer). Wassen op 30 graden, zoals eerder genoemd, en niet in de wasdroger. Kleuren worden wel minder vibrant na een paar keer wassen. Kleuren zelf blijven goed (verlopen niet?) maar de in your face vibrant feel gaat er wel snel af.
Ik heb nu zelfs te veel onderbroeken dat ik een stop aan ga vragen. Wilde een tijdelijke stop maar die is maximaal één jaar. Toen ik daarop geheel wilde stoppen kreeg ik 5 euro korting op de volgende boxershort dus die heb ik nog wel even laten leveren.
Google Pixel 7a Macbook Pro 2023 16" LG OLED evo C3 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 Apple iPhone 14 Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details