• Frontysco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-06 10:58
Stofjes om de billen, ook wel ondergoed genoemd, ik doel specifiek op boxershort.

In de loop der jaren heb ik verscheidende merken boxershorts gehad. Prima maar inmiddels toe aan vervanging van 80% van de 'fleet'.

Het 'premium' gevoel wat sommige aanbieders spreekt mij wel aan. Jarenlang Bjorn Borg, Jack&Jone etc. gedragen, na een jaar zitten ze al niet echt lekker meer. Johannes zit dan niet stevig meer op zijn plekje waardoor je regelmatig even moet corrigeren.

In mijn zoektocht ben ik uitgekomen bij:

- Undiemeister
- Bamigo

Nu zijn ze met een prijs van 15-25 euro per stuk (afhankelijk van staffelkorting) niet heul heul goedkoop.
Als ik overga tot aankoop ga ik direct voor maximale staffelkorting wat een bedrag van 200 euro voor ondergoed betekend.

Ze moeten immers weer een tijdje mee, ik ben dus opzoek naar jouw ervaring en mening over 'premium' boxershorts. Het gaat mij niet om printjes of dergelijke, effen kleur is prima.

Wat versta ik onder premium?

- Hoog draagcomfort
- Kleine naden
- Prettige stof (verder definieerbaar)

Poll: Wat is jouw favoriete boxer
Bjorn Borg
Chasin
Jack & Jones
Ziki (action)
Hema
On that ass
Bamigo
Australian
Sloggi
Garcia
Authentic
Airism
Comfyballs
Aussiebum
Sapph
Lacoste
http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=403308&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

[Voor 40% gewijzigd door Frontysco op 31-01-2021 19:54]

iRacing profile *** Twitch profile

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01:48

Ardana

Moderator General Chat

Mens

In overleg met TS verplaatst naar AZ en titel aangepast.

[Voor 88% gewijzigd door Ardana op 29-01-2021 14:02]

• Jabbah
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-06 10:04
Ik heb boxers van On that ass. Hoewel het draagcomfort erg persoonlijk is, zitten deze voor mij erg goed. Hier krijg je maandelijks voor 9,99 een nieuwe boxer opgestuurd. Na jaren dragen zitten ze nog steeds uitstekend. Je kan kiezen voor effen boxers of boxers met een print. Ik heb verder geen ervaring met andere 'premium' merken dus ik kan niet vergelijken, maar ik kan deze zeker aanraden. Overigens kan je eenmalig een gratis boxer aanvragen.

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 00:18

-tom-562

Oliesjeik

Ziki boxershorts van de Action d:)b

Men do not quit playing because they grow old. They grow old because they quit playing.

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22:41
https://www.amazon.de/-/n..._asin_title?ie=UTF8&psc=1

Van deze word ik het gelukkigst van alles wat ik al geprobeerd heb. Als je price alert zet, regelmatig te hebben voor <40 euro per 9.

R7 5700X | 32 GB | RTX 3080 | PG279Q — MacBook Air M1 — Pixel 7 — DS215j | 20 TB

• tomas123
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 02-06 15:32
Ikzelf vind On that ass prettig zitten, wel vind ik elke maand een nieuwe krijgen wat veel van het goede maar dit kan je pauzeren en weer starten wanneer je wil.

• H_H
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 00:34

H_H

'Tis but a scratch!

Ik kocht vroeger boxers van Super Naturel (merinowol), maar die zijn echt € 25 tot 27,50 per stuk. Dus eind vorig jaar met black friday Bamigo gekocht met 30% korting. Nu ben ik om. Ook de t-shirts van bamboe vind ik perfect.

Gewoon kortingsacties in de gaten houden. Ik heb nu al mijn oude t-shirts en boxers (hema met name) vervangen.

Entia non sunt praeter necessitatem multiplicanda

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02-06 18:08

InFamous

excommunicado

Ik heb Australian boxers voor €7 per paar, soms zelf in de aanbieding voor €4.

Na een jaat flikker ik ze weg en koop ik lekker nieuwe.

Formerly known as Ragdoll

• Larick
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:59
tomas123 schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 18:31:
Ikzelf vind On that ass prettig zitten, wel vind ik elke maand een nieuwe krijgen wat veel van het goede maar dit kan je pauzeren en weer starten wanneer je wil.
En als je lang genoeg pauzeert krijg je vanzelf een aanbieding voor 1+1 gratis.

• RoboticPro
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 02:32
Zelf ben ik overgestapt op Bambigo (Vanuit de Bristol eigen merk, moet ik er wel bij zeggen)

In september de eerste twee besteld als probeersel en deze zitten nog goed. Ze sluiten goed aan, zitten niet te strak en voelen zacht aan en aangezien ik veel kan zweten lijken deze ook droger te blijven op drukke dagen. In december een 30% kortingscode ontvangen en gelijk meer besteld en ondertussen ben ik de oude langzaam aan het weg gooien.

Een keuze die goed bevalt moet ik zeggen.

Forum Lurker, Reageer weinig, lees veel.

• Blackouts
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 00:41
+1

Ik ga echt geen 25 euro voor een boxershort betalen. Heb wel eens boxers van de Hema of zo gehad maar dat was niks. Nu al jaren lang Ziki van de de action. €2,75 voor twee stuks en zitten echt lekker. Vallen wel wat klein, dus best een maatje te groot kopen.

[Voor 45% gewijzigd door Blackouts op 29-01-2021 19:12]

Maar goed, ik zeg ook maar wat....

• KelvinX
  • Registratie: December 2019
  • Niet online
HEMA de op 1 na goedkoopste. Scheurt en rekt na verloop van tijd maar het is geen erfstuk dus /care.

• PeaceNlove
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:21
RoboticPro schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 18:34:
Zelf ben ik overgestapt op Bambigo (Vanuit de Bristol eigen merk, moet ik er wel bij zeggen)

In september de eerste twee besteld als probeersel en deze zitten nog goed. Ze sluiten goed aan, zitten niet te strak en voelen zacht aan en aangezien ik veel kan zweten lijken deze ook droger te blijven op drukke dagen. In december een 30% kortingscode ontvangen en gelijk meer besteld en ondertussen ben ik de oude langzaam aan het weg gooien.

Een keuze die goed bevalt moet ik zeggen.
+1 voor Bamigo. T-shirts daarvan zijn ook comfortabel. De sokken slijten bij mij te snel

• The-dragon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 06:14
Hier boxershorts uit de zeeman. Goedkoop en zitten goed.

Fractal Design Meshify S2|Intel Core i9-10900K|Asus ROG Strix Z490-E Gaming|32GB G.Skill Trident Z F4-3200 |Asus Rog Strix GeForce RTX 3080 OC|Samsung 970 Evo Plus 1TB|Samsung 850 EVO 250GB | Samsung 860 EVO 1TB|Corsair HX1000i|Samsung LC27HG70

• Colini
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 20:57
Authentic hier

Tijdje geleden in de aanbieding gekocht bij de Makro. (Was toen nog open). 6 stuks voor rond de 15 euro incl. BTW uit mijn hoofd.

Heb verschillende merken gehad, van premium tot goedkoop, maar vind deze nog het prettigste zitten.

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Hier Garcia boxers. Prima spul, beter dan de slappe Hema dingen in ieder geval. Ook Garcia zijn niet de goedkoopste maar ook zeker niet de duurste.

• MisterEagle
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 00:10
Je hebt er al ervaring mee, maar ik zweer bij Bjorn Borg qua zit en draagcomfort, wel inderdaad zoals je zegt is na een jaar de meeste vorm er wel af. Ik vervang dan ook vrijwel elk jaar de collectie. Als je een beetje op de aanbiedingen let kan je er 5 voor 35 euro krijgen

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:41
Hier on that ass. Van alles geprobeerd maar deze zitten het beste. Enige nadeel wat je ook veel leest is op een gegeven moment een gat door stalen ballen.

Regelmatig abo op pauze gezet omdat ik naar meer dan 50 stuks in de la ging.

Edit: en ook leuk dat de mini me nu ook meedoet.

[Voor 10% gewijzigd door Deef_K op 29-01-2021 19:51]

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:30
Airism van Uniqlo.
Extreem comfortabel, "tech" wear dat zweet tegen gaat. Ademend is. En ideaal voor op vakantie want heel makkelijk te wassen en zeer snel droog + neemt heel weinig ruimte in beslag.

In NLse Uniqlo winkels is het aanbod beperkt. Sla je slag in grote steden in het buitenland. Online beetje overpriced soms.

Edit: valt zeker niet in de AXE categorie van ondergoed: geen oversized merk op het elastiek om jezelf in een goedkope billboard te veranderen.

[Voor 18% gewijzigd door Jazco2nd op 29-01-2021 19:55]

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

bramv82 schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 19:10:
[...]

+1

Ik ga echt geen 25 euro voor een boxershort betalen. Heb wel eens boxers van de Hema of zo gehad maar dat was niks. Nu al jaren lang Ziki van de de action. €2,75 voor twee stuks en zitten echt lekker. Vallen wel wat klein, dus best een maatje te groot kopen.
Idd. M'n vriendin gooit ze vaak weg omdat ze te vaal worden (na een paar jaar, that is), niet omdat ze stuk gaan :P Ze zitten superlekker, en belangrijk, ik krijg er geen zwanus in met warm weer (oh, en ze kosten geen drol :+)

Men do not quit playing because they grow old. They grow old because they quit playing.

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:49
@Deef_K ik wilde ook voor on that ass gaan. Maar de reviews waren echt heel wisselend.

Heb een tijd lang bjorn borg gehad, ook een grote set aan Head via ibood aanbieding.
Die laatste zitten ook prima.

Wel inderdaad met allemaal een gat onderin na een tijd.

• Blackouts
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 00:41
KelvinX schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 19:13:
HEMA de op 1 na goedkoopste. Scheurt en rekt na verloop van tijd maar het is geen erfstuk dus /care.
Precies, die van de Hema scheuren en (met name) rekken na verloop van tijd. Hele model is er dan uit.

Ziki van de Action blijft gewoon in model totdat het stof zo versleten is dat je er door heen kan kijken. En dan gooi ik ze weg.

Maar goed, ik zeg ook maar wat....

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:41
Arunia schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 20:09:
@Deef_K ik wilde ook voor on that ass gaan. Maar de reviews waren echt heel wisselend.

Heb een tijd lang bjorn borg gehad, ook een grote set aan Head via ibood aanbieding.
Die laatste zitten ook prima.

Wel inderdaad met allemaal een gat onderin na een tijd.
Het is jammer dat er een gat in komt maar goed, €10 en na een jaar een gat er in? Is dat echt iets om moeilijk om te doen?

En sowieso. Als je er maar 5 hebt en veel draagt slijt het natuurlijk sneller. Ik ben er blij mee en de kleine ook.

• DoubleD1980
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 00:04
Vroeger had ik ook altijd Bjorn Borg. Nu sinds een jaartje een aantal boxers van Mundo Unico. Die met de lange pijpjes en materiaal katoen vind ik zelf erg fijn zitten. Hebben ook een voorgevormde cup wat goed voor je schijnt te zijn. Pas wel op met doorklikken op die site, er staan wat bijzondere “onderbroeken” tussen. ;)

Overigens sinds een paar weken ook een Undiemeister in huis. Die zit ook fijn maar heb het gevoel dat hij net wat losser zit dan Unico.

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 04:55
InFamous schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 18:33:
Ik heb Australian boxers voor €7 per paar, soms zelf in de aanbieding voor €4.

Na een jaat flikker ik ze weg en koop ik lekker nieuwe.
Ik haal ook de Australian, in de aanbieding voor idd €4-€5/paar.

Zitten mij perfect, ook veel keuze in kleur/print. Na een jaar word de print wel dof... Maar dan gewoon een nieuwe aanbieding langs.

Voor het geld zeker het proberen waard!

https://wren.co/join/Devian

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik draag het liefst Comfyballs, https://www.comfyballs.nl/.

Het draagt niet te strak, maar ook niet te los. Gewoon comfortabel. Het kost wel wat, ondanks dat er vaak korting gegeven wordt.

Goedkoopste van katoen is 29,90 euro.
Duurste van Tencel of polyester is 32,90 euro.
Materiaal is allemaal heel zacht.

[Voor 25% gewijzigd door Mystic_Jack op 30-01-2021 15:24. Reden: Prijzen toegevoegd.]

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

• leejoow
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online

leejoow

Dat ben ik!

Fervent Aussiebum drager hier: https://www.aussiebum.com/

Vooral omdat je verschillende modellen in je la hebt liggen. Elke dag hetzelfde model vind ik veel te saai :P

Er zit wel wat onderscheid in de vormen uiteraard, maar bij mij past bijna alles goed

👨‍🚒 spuitgast in opleiding | ☀️ 8000Wp oost/west, 4425Wp zuid | 🔥 Itho Daalderop HP-S 95

• timpy007
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 02-06 12:33
Ik heb zo'n 5 jaar geleden 21 stuks bodylook boxers bij de makro gekocht (pak van 3, ong. 5 euro per pak in de aanbieding). Doen het nog steeds erg goed. Moet daarbij vermelden dat ik geen ervaring heb met 'premium' merken. Grootste probleem bij deze is dat het elastiek rond de middel/pijpen begint uit te lubberen na een paar jaar.

Denk een andere belangrijke vraag is: hoeveel dagen draag je een paar boxers in totaal voordat het versleten is? Voor mij zit het zo rond 1-2 maanden aan draaguren denk ik

• Ray187
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-06 14:45
Had eerst alles van chasin en ben over gegaan naar Bjorn bjorg. Ik vind de printjes wel leuk en zitten lekker.

Alleen het afgelopen jaar scheuren ze onder het elastiek aan de zijkanten. Snap niet hoe dat komt want dat was voorheen niet.

Koop elk jaar weer nieuwe. Ik wil elk jaar 10 nieuwe.

• rg-mohwa
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21:19

rg-mohwa

Phoe Hé

Bamboo model van Maxx owen bevalt hier wel goed. 7 euro per stuk en goede service !

• DeEindbaas
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19:32
Ik draag altijd (al zeker 15 jaar) Sloggi basic long (16/18 euro per stuk) en zal nooit meer wat anders nemen.

Ik heb andere boxers geprobeerd van Tommy, Armani, Hema, Bjorn Borg en ga maar door maar ik vond al die dingen voor geen meter zitten.

• marowi
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Dreamwire schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 08:13:
Ik draag altijd (al zeker 15 jaar) Sloggi basic long (16/18 euro per stuk) en zal nooit meer wat anders nemen.

Ik heb andere boxers geprobeerd van Tommy, Armani, Hema, Bjorn Borg en ga maar door maar ik vond al die dingen voor geen meter zitten.
Ja, Sloggi droeg ik ook jaren, maar ze zijn overgenomen door Triumph en doen alleen nog dames sinds een jaar of 3 :(

Toen tijdje Hema gedragen maar dat is sinds de Chinese overname ook niks meer (de normale). Ik draag nu nog de “real lasting cotton”. Die hebben dezelfde kwaliteit als de oude Hema, maar wel een stuk duurder.

[Voor 18% gewijzigd door marowi op 30-01-2021 08:37]

SFPC - Motorrijder - EV - PV - L/L WP

• Blabla13
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:02
marowi schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 08:35:
[...]

Ja, Sloggi droeg ik ook jaren, maar ze zijn overgenomen door Triumph en doen alleen nog dames sinds een jaar of 3 :(
Ik draag ook nog steeds graag Sloggi, maar Sloggi hoorde al bij Triumph toen ik daar nog vakantiewerk deed eind jaren '80. Ook herenmodellen komen nog wel eens langs bij Kruidvat. Is dat dan zo'n oude voorraad?

Muchacho Malo zit ook wel lekker en houd de vorm goed. (n=1)

• douwe.nl
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23-05 13:19
Ik zweer bij de Ziki's van de action. gaan een jaar mee ongeveer en zitten lekker. Wel wat wisselende kwaliteit maar voor het geld geen klagen. Voor 4 tientjes een voorraad die een hele tijd mee gaat.

Ik heb heel lang Bjorn Borg gedragen maar die gingen net zo lang mee, na verloop van tijd een gat onder het zaakje in de naad vd boxer, bij beide merken, dan kies ik toch voor die van een paar euro.

• NoahAmber
  • Registratie: Januari 2020
  • Niet online

• Jorizzz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:30
Blabla13 schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 09:52:
[...]

Ik draag ook nog steeds graag Sloggi, maar Sloggi hoorde al bij Triumph toen ik daar nog vakantiewerk deed eind jaren '80. Ook herenmodellen komen nog wel eens langs bij Kruidvat. Is dat dan zo'n oude voorraad?

Sloggi +1

Ik heb laatst nog een hele lading online gekocht trouwens. Ik koop gewoon ééns in de 3/4 jaar een stuk of 15 nieuwe (gewoon zwart, mijn kont is geen paasei) en gooi de rest weg. Volgens mij worden ze 'gewoon' nog steeds gemaakt.

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

KelvinX schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 19:13:
Ik neem juist de duurste van HEMA. 9.50/stuk geloof ik. Prima dingen, gaan lang mee en zitten lekker.

• SMGGM
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 01:46
In 2018 deze gekocht en opnieuw een set in 2020.
Zitten prima naar mijn mening en na meer dan 2 jaar dragen nog geen 1 kapot. Voor amper €2.50/stuk zeer tevreden.

• Devian
Eigenlijk..

Die boxershorts van €20-€30 per stuk? Ik zou gek zijn maar die moeten wel heel bijzonder zijn...

• Galaxis
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:04
De microfiber boxers van Sapph en Lacoste. Gaan lang mee, model blijft erin , ook na 2 jaar. Ze zijn prijzig maar zitten super .

• Anoniem: 93050
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Th1x4nG schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 18:28:
https://www.amazon.de/-/n..._asin_title?ie=UTF8&psc=1

Van deze word ik het gelukkigst van alles wat ik al geprobeerd heb. Als je price alert zet, regelmatig te hebben voor <40 euro per 9.
Vast een hele domme vraag, maar hoe zet je dat price alert aan ? ik kan het namelijk niet vinden, en nu zijn ze ong. 55 euro.

• DeEindbaas
  • Registratie: December 2007
marowi schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 08:35:
[...]

Toen tijdje Hema gedragen maar dat is sinds de Chinese overname ook niks meer (de normale). Ik draag nu nog de “real lasting cotton”. Die hebben dezelfde kwaliteit als de oude Hema, maar wel een stuk duurder.
Nee hoor? Sloggi is gewoon prima te krijgen overal?

Zie bijv:

• Jurgen_V
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 02-06 17:36
Ik draag al een paar jaar Chasin. Zit lekker, mooie prints en gaan lang mee. Vaak ook wel in de aanbieding te halen (momenteel ook volgens mij).

Canon 550D | 50mm f/1.8 | 18-55mm | Tamron 70-300mm | EX-430-II

• Frontysco
Leuk om te zien dat er zoveel reacties zijn!
Echter is het gros ervan irrelevant voor dit topic. Ik ben opzoek naar ervaringen op het gebied van 'premium' boxers en vervolgens worden de boxers van Ziki en de Hema besproken, heel fijn dat jij ze goed vind zitten, ik wil graag wat anders ;)

De merken Bjorn Borg, Chasin en Jack&Jones heb ik gehad en bevallen mij niet (meer).
Het valt me op dat weinig mensen ervaringen hebben met Undiemeister. Bamigo staat ook zeker op de shortlist om goed te bekijken.

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Frontysco schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 11:38:
Echter is het gros ervan irrelevant voor dit topic. Ik ben opzoek naar ervaringen op het gebied van 'premium' boxers en vervolgens worden de boxers van Ziki en de Hema besproken, heel fijn dat jij ze goed vind zitten, ik wil graag wat anders ;)

De merken Bjorn Borg, Chasin en Jack&Jones heb ik gehad en bevallen mij niet (meer).
Het valt me op dat weinig mensen ervaringen hebben met Undiemeister. Bamigo staat ook zeker op de shortlist om goed te bekijken.
Wat is premium voor jou dan? Iets wat expres veel te duur op markt wordt gebracht?

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
Als "premium" voor jou "prijzig" betekent heb je uiteraard gelijk, maar zonder de boxers geprobeerd te hebben kun je natuurlijk niet oordelen of die ziki boxers van een paar euro, kwalitatief niet onderdoen voor de prijzige merken.

Ik heb ze zelf overigens nog niet geprobeerd, maar het zou me niet verbazen als die kwalitatief gewoon goed zijn. Ik kan me bijna niet voorstellen dat een aan elkaar genaaide lap stof >€5,- moet kosten.

• rob079
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 02-06 11:23
Bamigo drager hier sinds enkele jaren, zowel de boxers, t-shirts en sokken. Zitten prettig, blijven in vorm. Alleen sokken lijken de laatste tijd sneller te verslijten dan voorheen. Kan ook komen doordat ik thuis meestal op sokken loop, en ja, nu we thuiswerken dus ook meer op de sokken loop. Maar het gaat hier om de boxers en die zijn echt fijn!
Andere merken geen ervaring mee.

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Vind je het gek, 25 euro voor een boxershort 8)7

• Tacoos
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:01

Tacoos

i am i

Blabla13 schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 09:52:
[...]

Sinds een tijdje heb ik een aantal Muchacho Malo's en die bevallen idd goed!
Andere favorieten: Body Wear van Hema, en dan die met de wat gladde, iets glimmende stof (maar niet meer te vinden geloof ik) en Sapph

Ik heb een paar sloggi's, maar die moet ik eigenlijk weggooien, want ik vind ze niet fijn: de elastiek is te smal en ruw (ook de stiknaad) en ze voelen dun en goedkoop.
Body look is het voor mij ook net niet

Premium als Bamigo enzo krijg ik niet verkocht aan Miss Tacoos O-)

Trek Rumblefish Elite, Vitus Substance V2, Master Touch GBS

• coinman63
  • Registratie: November 2011
  • Nu online
Je mag echt wel respectvol blijven. Mijn kostbaarste apparaat wil ik graag 'premium' verpakt hebben.
https://hom.store/ondergo...0F3QRvEAAYASAAEgLKr_D_BwE

https://www.dresscode.nl/...ed/onderbroeken/tom-ford/

https://www.hilditchandkey.co.uk/collections/boxer-shorts

[Voor 9% gewijzigd door Ardana op 30-01-2021 15:22]

• Bio
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-05 08:52
Quote en reactie verwijderd. Dien dan liever een Topic Report in ipv te reageren: don't feed the trolls.

[Voor 85% gewijzigd door Ardana op 30-01-2021 15:24]

• coinman63
  • Registratie: November 2011
  • Nu online
Mijn reactie was m.i. niet beledigend en serieus bedoeld als (tegen)reactie op de vele reacties dat je wel gek moet zijn om >25 euro uit te geven aan ondergoed. Er zijn immers genoeg exemplaren te koop voor minder dan 2,50 euro. Prima dat iemand daar tevreden mee is, maar dat maakt mij nog niet gek!

Slightly off topic: Vergeet ook talkpoeder niet voor een premium gevoel:
https://www.realmenrealstyle.com/get-rid-of-sweaty-balls/

[Voor 8% gewijzigd door coinman63 op 30-01-2021 21:33]

• matty___
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-06 13:37
Heb paar van Undimeister. Zitten wel lekker maar pluizen redelijk snel

• dehammer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 28-11-2021
Ik draag altijd puma, niet goedkoop maar degelijk en duurzaam.
Niet synthetisch en een elastiek dat niet knelt.

• Frontysco
matty___ schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 16:55:
Heb paar van Undimeister. Zitten wel lekker maar pluizen redelijk snel
Dat zou volgens hun product info niet mogen, pluizen ze allemaal? “Nauwelijks pillen”

https://undiemeister.com/onze-stof-mellowood

• FRANQ
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 02-06 17:37
Ik had altijd boxers van de c&a, maar sinds de zomer over op die van A-Dam.

Zocht al lang naar een boxer die er meer premium uit zag. Je wilt immers dat je vrouw mooie lingerie aan hebt, dan moet je er zelf ook een beetje je best op doen. Maar dat is nogal een uitdaging bij losse boxers.

Echter ben ik recent uit 2 boxers gescheurd waar het waar het hapje uit het pijpje is.
Vind dit erg zonde, maar komt denk ik doordat de stof niet rekbaar is.

[Voor 5% gewijzigd door FRANQ op 30-01-2021 18:57]

• sander593
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 28-05 01:33
Wellicht leuk om een poll toe te voegen ? Ik ben wel benieuwd naar de meest gekozen boxer.

• Frontysco
Goed idee, ik zie alleen geen optie om die toe te voegen? Misschien dat @Ardana kan helpen?

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 02-06 15:43
Afgelopen week voor het eerst een setje Bamboo Basics gekocht. Zitten bijzonder lekker op de huid, erg fijne boxershorts.
Maaaarrrr.. vandaag bij één van de drie ontdekt dat deze over de complete zoomnaad is losgekomen.
Heb direct contact opgenomen.. ben benieuwd naar de reactie. Lijkt me een productiefout..
Afhankelijk van de service en afhandeling beoordeel ik de boxers pas..

• anessie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 07-05 12:28
Ik koop alleen nog https://www.cavello-underwear.nl/about-us/

Setjes zijn goedkoper https://directondergoed.n...xershorts-verrassingsdeal

[Voor 42% gewijzigd door anessie op 30-01-2021 19:53]

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02-06 18:08

InFamous

excommunicado

Devian schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 03:12:
[...]

Ik haal ook de Australian, in de aanbieding voor idd €4-€5/paar.

Zitten mij perfect, ook veel keuze in kleur/print. Na een jaar word de print wel dof... Maar dan gewoon een nieuwe aanbieding langs.

Voor het geld zeker het proberen waard!
Ze zijn qua kwaliteit ook beter als de boxers van on that ass. Zitten mij echt dikke prima en hebben toch een luxere uitstraling door de stikels, boord en het logotje op de pijp.

Formerly known as Ragdoll

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22:41
Anoniem: 93050 schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 11:26:
[...]

Vast een hele domme vraag, maar hoe zet je dat price alert aan ? ik kan het namelijk niet vinden, en nu zijn ze ong. 55 euro.
Geen domme vraag hoor. ;)

Je kan https://de.camelcamelcamel.com/ gebruiken om de prijs op Amazon te volgen als je een e-mail wil krijgen, of op https://www.mydealz.de/ toevoegen als Deal-Alarm - daar is een app van, krijg je een notificatie.

R7 5700X | 32 GB | RTX 3080 | PG279Q — MacBook Air M1 — Pixel 7 — DS215j | 20 TB

• nooberke
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 02-06 17:49
Aussiebum en Clever is hier favoriet.

Aussiebum is wat duurder geworden tegenwoordig door de BTW en verzendkosten... Maar regelmatig hebben ze 50% korting op het gehele assortiment.

Dan heb je hoogwaardig en sexy ondergoed voor een goede prijs... Ze hebben allerlei varianten en materialen.

Gevaarlijke opmerking: als gay man zijnde vind ik een vormloze platwalsende kleurloze boxer een enorme afknapper... Weet niet hoe de dames erover denken? :+

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
De enige boxershort die ik kan aanraden na jarenlang veel te hebben geprobeerd is van Under Armour. Deze boxers kruipen nooit omhoog in je broek, ze ademen fantastisch (ook in de schaamstreek door een zijwaartse opening aan de voorkant, no worries, niets flapt er zomaar uit :+ ), maar ze zijn wel duur en volgens enkele dames ook niet bepaald aantrekkelijk als sexy ondergoed.

Ze gaan ook extreem lang mee. Ik heb geen wasdroger (wat ook helpt vermoed ik), dat voorop. Maar ik heb d'r een stuk of 8 van makkelijk 8 jaar geleden, en er zitten geen gaten of zichtbare/voelbare slijtplekken in.

De naden zijn ook erg dun en nagenoeg niet te voelen tijdens het dragen.

Het zijn ook sportieve boxers die tijdens sporten en dus zweten ook fantastisch hun werk doen.

• Heijmenberg99
  • Registratie: December 2014
Ik draag al jaren On That Ass onderbroeken. Die zitten mij als gegoten en blijven lang goed. Ik heb er ondertussen zoveel dat ik het abonnement heb stopgezet. Maar als ik nieuwe nodig heb dan zal ik het zeker weer aanzetten.

• VirinR
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 01-06 12:55
Ik droeg heel lang de genoemde Australian boxers maar die werden met loop der tijd te strak.
Inmiddels draag ik nu zo’n anderhalf jaar de boxers van Tommy Hilfiger met korte pijpen. Vaak in de aanbieding voor €30 in een 3-pack. Deze zijn veel losser en lichter dan de Australians en de stof is ook veel fijner.

Voor het sporten heb ik aparte 2-in-1 shorts met ingebouwde compressie, zoals deze van Nike en Adidas. Hierdoor is een losse boxer of compressieshort niet nodig.
Blue-eagle schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 22:53:
De enige boxershort die ik kan aanraden na jarenlang veel te hebben geprobeerd is van Under Armour. Deze boxers kruipen nooit omhoog in je broek, ze ademen fantastisch (ook in de schaamstreek door een zijwaartse opening aan de voorkant, no worries, niets flapt er zomaar uit :+ ), maar ze zijn wel duur en volgens enkele dames ook niet bepaald aantrekkelijk als sexy ondergoed.

Ze gaan ook extreem lang mee. Ik heb geen wasdroger (wat ook helpt vermoed ik), dat voorop. Maar ik heb d'r een stuk of 8 van makkelijk 8 jaar geleden, en er zitten geen gaten of zichtbare/voelbare slijtplekken in.

De naden zijn ook erg dun en nagenoeg niet te voelen tijdens het dragen.

Het zijn ook sportieve boxers die tijdens sporten en dus zweten ook fantastisch hun werk doen.
Die zien er goed uit! Heb je ervaring met de 8 cm binnenmaat?
Ik ben wat korter dan de gemiddelde Nederlander (1.71 meter) en ik ben bang dat de 15cm variant te lang wordt. De 8cm-variant is dan ook duurder in verhouding dan de 15cm-variant, als ik snel kijk.

Ik denk dat ik één van de weinige ben die geen ervaring heeft met Bjorn Borg maar gezien ik toch nieuwe boxers nodig heb, zal ik die ook even uitproberen.

[Voor 50% gewijzigd door VirinR op 30-01-2021 23:48]

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:49
Voor diegenen met On-that-ass, ik lees heel veel over maten etc, dat die niet redelijk standaard zijn.
Heb zelf (al eerder aangegeven) Bjorn Borg en Head, daar weet ik de maten van, maar twijfel of ik nu groter of kleiner moet hebben. Volgens mijn vader (die OTA heeft), zouden ze kleiner vallen.

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 00:20

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Poeh.... Ik ben ook toe aan nieuwe boxers.
Ik zie hier veel namen en merken, en dat maakt het kiezen lastiger.

Waar ik écht de schurft aan heb zijn omhoogkruipende pijpen. Zeker als ze... richting jeweetwel kruipen dan krijg je zo'n irritante klomp van stof daar. Gaat lekker zitten knellen.

Wat is een goede boxer die niet langs je dij omhoog schuift?
Ik ga echt geen tientjes per boxer lappen overigens. Ik heb nog V&D boxers (merk even kwijt) en die zaten heerlijk. Maar nu zijn ze een beetje aan het einde van hun leven.

Mijn muziekcollectie op Discogs

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
VirinR schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 23:35:

[...]

Die zien er goed uit! Heb je ervaring met de 8 cm binnenmaat?
Ik ben wat korter dan de gemiddelde Nederlander (1.71 meter) en ik ben bang dat de 15cm variant te lang wordt. De 8cm-variant is dan ook duurder in verhouding dan de 15cm-variant, als ik snel kijk.

Ik denk dat ik één van de weinige ben die geen ervaring heeft met Bjorn Borg maar gezien ik toch nieuwe boxers nodig heb, zal ik die ook even uitproberen.
Ik ben 1.84 en die 8cm maat is erg goed voor mij. 15cm Heb ik altijd overgeslagen omdat ze inderdaad bijzonder lang lijken :)

• Heijmenberg99
  • Registratie: December 2014
Arunia schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 23:37:
Voor diegenen met On-that-ass, ik lees heel veel over maten etc, dat die niet redelijk standaard zijn.
Heb zelf (al eerder aangegeven) Bjorn Borg en Head, daar weet ik de maten van, maar twijfel of ik nu groter of kleiner moet hebben. Volgens mijn vader (die OTA heeft), zouden ze kleiner vallen.
Ik heb bij On-That-ASS maatje L maar heb ook maat M gehad en daar zit niet veel verschil in. Dus ik zou zeggen dat ze klein vallen.

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 05:24
sypie schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 19:29:
Hier Garcia boxers. Prima spul, beter dan de slappe Hema dingen in ieder geval. Ook Garcia zijn niet de goedkoopste maar ook zeker niet de duurste.
Ik heb jarenlang Garcia gedragen, maar een jaar geleden ongeveer zijn ze geswitched naar een meer elastisch en synthetisch materiaal en kan je ook niet meer zien wat voor print je koopt omdat ze "milieubewust" naar kartonnen verpakkingen zijn overgestapt. Is hier inmiddels al wat aan veranderd? Anders moet ik waarschijnlijk op zoek naar een alternatief.

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:07

bonzz.netninja

Niente baffi

Ik was ook altijd onderbroek skeptisch en wilde niks betalen. Totdat ik een onderbroek kocht in de ramsj van https://a-dam.com/nl/

Beste.onderbroeken.ooit.

Ik wil echt nooit meer anders...wat zitten die dingen verschrikkelijk lekker.

Daarnaast zijn de onderbroeken gemaakt van 95% GOTS gecertificeerd organisch katoen en 5% elastan. De boxers hebben geen waslabel aan de binnenkant of vervelende irriterende stiknaden.

Ze hebben gelukkig ook gewoon effen in mooie kleuren :)

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Lees mijn maandelijke nieuwsbrief! | https://www.dedigitaletuin.nl

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
ErikT738 schreef op zondag 31 januari 2021 @ 07:12:
[...]

Ik heb jarenlang Garcia gedragen, maar een jaar geleden ongeveer zijn ze geswitched naar een meer elastisch en synthetisch materiaal en kan je ook niet meer zien wat voor print je koopt omdat ze "milieubewust" naar kartonnen verpakkingen zijn overgestapt. Is hier inmiddels al wat aan veranderd?
Geen idee. Vrouw heeft ze gekocht, laatste keer een stuk of 6. Zat niet een printje dubbel bij, kennelijk is daar een oplossing voor. Of ze heeft gespiekt.

• matty___
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-06 13:37
Frontysco schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 18:13:
[...]

Dat zou volgens hun product info niet mogen, pluizen ze allemaal? “Nauwelijks pillen”

https://undiemeister.com/onze-stof-mellowood
Klopt. Een keer aangegeven en gelijk een nieuw paar ontvangen. Maar ook daar na een maand het geval.

Heb ook van het merk Palmas en na 3 jaar nog als nieuw.

• DonJunior
DonJunior schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 19:26:
Afgelopen week voor het eerst een setje Bamboo Basics gekocht. Zitten bijzonder lekker op de huid, erg fijne boxershorts.
Maaaarrrr.. vandaag bij één van de drie ontdekt dat deze over de complete zoomnaad is losgekomen.
Heb direct contact opgenomen.. ben benieuwd naar de reactie. Lijkt me een productiefout..
Afhankelijk van de service en afhandeling beoordeel ik de boxers pas..
Dat was super snel: Zojuist (op zondag notabene!) reactie ontvangen.
Beste Don, 

Wat vervelend om te horen dat 1 van de boxershort niet goed is.
Bedankt voor de foto's, wij zullen morgen een gratis nieuwe 3-pack naar je toe versturen. 

Met vriendelijke groet,
Koning Bamboe
Nou dat vind ik wel heel netjes.

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01:48

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Frontysco schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 19:19:
Goed idee, ik zie alleen geen optie om die toe te voegen? Misschien dat @Ardana kan helpen?
Een poll kun je hier maken. Hij genereert de UBB-code en die hoef je dan alleen te knippen en plakken.

• Frontysco
Poll toegevoegd aan de startpost! Ben benieuwd!

• TechHunter
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 00:30
Kwam dit topic toevallig tegen, heb eigenlijk ook wel weer nieuwe nodig. Na de goede ervaringen met bamboe hier ben ik ook nieuwsgierig! Heb er meteen een paar besteld bij Bamboo Basics.

Ik laat binnenkort nog wel even weten wat de ervaring is.

• The GUI
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 03:47

The GUI

SaaS > PaaS > IaaS

Ik ben na heel wat jaren ook gezwicht en de zoektocht gestart. Heb jaren plezier gehad van Banana Republic boxer shorts (import uit VS). Lekker ruim (het vogeltje moet fladderen) met een brede band. Een paar van Boks Amsterdam, maar die stof is te stug.

Nou kwam ik dit topic tegen en dacht ik "Mooi, samen zoeken", maar jullie hebben het allemaal over briefs. Dit zitten met toch echt te strak. Zijn er nog ervaringsdeskundigen die boxer shorts aanraden?

GB Aorus Elite | AMD 3700X | 32GB 3733C16 | GTX 1070 Ti

• DonJunior
TechHunter schreef op maandag 1 februari 2021 @ 21:28:
Kwam dit topic toevallig tegen, heb eigenlijk ook wel weer nieuwe nodig. Na de goede ervaringen met bamboe hier ben ik ook nieuwsgierig! Heb er meteen een paar besteld bij Bamboo Basics.

Mijn ervaring is prima. Vooral de service van het bedrijf is bijzonder goed!
Zie: DonJunior in "Ondergoed: boxershorts"

@Frontysco Bamboo Basics staat niet bij de startpost.

• Frieks
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 25-05 11:29
Een aantal jaar een abonnement op On That Ass gehad. In het begin beviel dat prima en was ik zo blij als een kind als er weer een nieuwe door de bus kwam. In eerste instantie zitten ze erg goed, strak, de pijpen rollen niet op naar boven, er staat een mooi printje op en het is een Nederlands bedrijf (support your locals 8-)). Helaas is dat van korte duur.. In bijna elke boxer zit nu een gat onderin. Zoals @Deef_K al zei, komt dit door stalen ballen. Verder wordt de print erg dof en krullen de pijpen op naar boven. Persoonlijk zou ik wat anders zoeken.

• H_H
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 00:34

H_H

'Tis but a scratch!

The GUI schreef op maandag 1 februari 2021 @ 21:50:
Nou kwam ik dit topic tegen en dacht ik "Mooi, samen zoeken", maar jullie hebben het allemaal over briefs. Dit zitten met toch echt te strak. Zijn er nog ervaringsdeskundigen die boxer shorts aanraden?
Nee hoor. Volgens mij heeft iedereen het hier over boxer shorts. Maar dan wel de strakke/aansluitende.
TechHunter schreef op maandag 1 februari 2021 @ 21:28:

Graag! Ben wel benieuwd naar Bamboo Basics. Heb tot nu toe uitstekende ervaring met de producten van Bamigo namelijk. Stuk goedkoper dan merinowol van Super Natural en zit eigenlijk misschien nog wel beter.

@Degenen die het raar vinden dat mensen meer geld uitgeven voor onderbroeken: ik koop duurdere onderbroeken vanwege het materiaal. Niet het merk. Merinowol en bamboe voeren vocht veel beter af dan katoen, waardoor het droger blijft. Ideaal tijdens sporten en (lange) wandelingen.

Entia non sunt praeter necessitatem multiplicanda

• Devian
H_H schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 09:29:
[...]

Nee hoor. Volgens mij heeft iedereen het hier over boxer shorts. Maar dan wel de strakke/aansluitende.

[...]

Graag! Ben wel benieuwd naar Bamboo Basics. Heb tot nu toe uitstekende ervaring met de producten van Bamigo namelijk. Stuk goedkoper dan merinowol van Super Natural en zit eigenlijk misschien nog wel beter.

@Degenen die het raar vinden dat mensen meer geld uitgeven voor onderbroeken: ik koop duurdere onderbroeken vanwege het materiaal. Niet het merk. Merinowol en bamboe voeren vocht veel beter af dan katoen, waardoor het droger blijft. Ideaal tijdens sporten en (lange) wandelingen.
Voor de lange wandelingen tijdens de vakanties in de bergen stap ik ook over op merinowol, net als mij shirt, sokken, etc wat dan ook merinowol is.

Maar gewoon voor de normale dagelijkse dag is er niks mis met de Australians. Pasvorm is goed, de enige keer dat ze "omhoogkruipen" is als ik een broek aandoe (heb wat dikkere/sterkere bovenbenen, dus dat heb ik met elk type/merk onderbroek)...dus sochtends goedzetten en rest van de dag blijft het goed zitten.

Ben ook benieuwd of degenen die zoveel uitgeven aan een onderbroek uberhaubt wel eens zo'n Australian geprobeerd hebben? Ja de print word wat vager na 2 jaar...maargoed, voor die paar euro hoeven ze ook geen 10 jaar mee te gaan ;).

Plaatjes, ze zijn er overigens, volgens mij, in 10duizend verschillnde prints.

[Voor 13% gewijzigd door Devian op 02-02-2021 09:53]

• Eiríkr
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-06 17:05
bonzz.netninja schreef op zondag 31 januari 2021 @ 07:42:
Ik was ook altijd onderbroek skeptisch en wilde niks betalen. Totdat ik een onderbroek kocht in de ramsj van https://a-dam.com/nl/

Beste.onderbroeken.ooit.

Ik wil echt nooit meer anders...wat zitten die dingen verschrikkelijk lekker.

Daarnaast zijn de onderbroeken gemaakt van 95% GOTS gecertificeerd organisch katoen en 5% elastan. De boxers hebben geen waslabel aan de binnenkant of vervelende irriterende stiknaden.

[Afbeelding]

Ze hebben gelukkig ook gewoon effen in mooie kleuren :)
Ik ben recentelijk ook overgestapt op A-dam en zeer tevreden. Kost wat. Heb je wat.

stats.fm/ericafterdark | letterboxd.com/ericafterdark

• Dostar
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-07-2022
Ondergoed is voor mij iets waar ik niet al teveel geld aan besteed, maar wat wel lekker moet zitten. Zo koop ik mijn boxers en sokken altijd graag bij de Zeeman. Goedkoop en zit enorm lekker. T-shirts voor onder de trui/blouse koop ik altijd bij de WE, omdat ik wat langere t-shirts draag. Is de enige winkel die deze verkoopt.

Ik heb nooit begrepen waarom mensen 100den euro's besteden aan ondergoed, iets dat sneller slijt dan bijvoorbeeld een trui of blouse. Heeft vooral te maken dat ik altijd rond moet komen van minimum loon. Dan ga je vaak op zoek naar de beste prijs kwaliteit verhouding. Zeeman is dan vaak voor textiel een hele goede winkel. Ook voor beddengoed zoals lakens en kussenslopen.

• FRANQ
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 02-06 17:37
The GUI schreef op maandag 1 februari 2021 @ 21:50:
Ik ben na heel wat jaren ook gezwicht en de zoektocht gestart. Heb jaren plezier gehad van Banana Republic boxer shorts (import uit VS). Lekker ruim (het vogeltje moet fladderen) met een brede band. Een paar van Boks Amsterdam, maar die stof is te stug.

Ik heb ook liever losse boxers, in plaats van de oude ballenknijper met pijpjes.
Loop anders de hele tijd mn ballen tussen mn benen vandaan te hijsen en de tuinsproeier ligt de hele tijd in een onnatuurlijke knik te plakken.
Ook die naadjes gaan schuren, en de pijpjes kruipen telkens omhoog en daarbij worden je beenharen uitgetrokken.

En inderdaad, ze hebben het hier over boxer briefs, en niet over boxer shorts.

Vroeger op de basisschool met gym werd je uitgelachen met een strakke onderbroek.
Ook met strakke onderbroeken met korte pijpjes (zoals jullie nu aan hebben)
"Ballenknijper!!! Hahahaha, hij heeft een ballenknijper aan!!!!" 8)7

En 10 jaar later heeft IEDEREEN exact zo'n zelfde ballenknijper aan maar dan met printjes erop. 7(8)7
(ik vermoed ook dat er een verband te leggen is met de vruchtbaarheidsproblemen de laatste jaren :+ )

Het vervelende van die trend is dat er geen fatsoenlijke gewone boxer meer te vinden is.
Ze zijn allemaal zwart of grijs, van goedkope stof die snel stuk gaat en ze zien er niet uit omdat ze veel te wijd zijn. (het lijkt wel alsof ze aan de XXXXXL boxer alleen de taille band vervangen naar L of M)

Na een hoop zoeken dus bij A-Dam uit gekomen, en die zitten echt wel heel fijn.
Maar dus recent uit 2 gescheurd omdat de stof niet rekbaar is.
Ik had om te passen ook een maat groter besteld, maar die blijkt echt te groot.
En de maat die ik nu heb past fantastisch, alleen als ik helemaal op mijn hurken ga komt er veel spanning op de stiknaad op mijn been.
En met kleine kids zit je vaak op je hurken....
Ik ga A-Dam eens mailen of ze hier in de toekomst misschien wat aan kunnen doen.
tot 5% elastaan ofzo.

• The GUI
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 03:47

The GUI

SaaS > PaaS > IaaS

FRANQ schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 10:19:
[...]

Ik heb ook liever losse boxers, in plaats van de oude ballenknijper met pijpjes.
Loop anders de hele tijd mn ballen tussen mn benen vandaan te hijsen en de tuinsproeier ligt de hele tijd in een onnatuurlijke knik te plakken.
Ook die naadjes gaan schuren, en de pijpjes kruipen telkens omhoog en daarbij worden je beenharen uitgetrokken.

En inderdaad, ze hebben het hier over boxer briefs, en niet over boxer shorts.

[..]

Na een hoop zoeken dus bij A-Dam uit gekomen, en die zitten echt wel heel fijn.
Maar dus recent uit 2 gescheurd omdat de stof niet rekbaar is.
Ik had om te passen ook een maat groter besteld, maar die blijkt echt te groot.
En de maat die ik nu heb past fantastisch, alleen als ik helemaal op mijn hurken ga komt er veel spanning op de stiknaad op mijn been.
En met kleine kids zit je vaak op je hurken....
Ik ga A-Dam eens mailen of ze hier in de toekomst misschien wat aan kunnen doen.
tot 5% elastaan ofzo.
Ik kan niet zeggen dan dat ik het er volledig mee eens ben. (En er is al onderzoek gedaan...)

Het probleem is inderdaad dat er veel saaie prints zijn. Bedankt voor de tip, ik ga er 2 op proef bestellen!

GB Aorus Elite | AMD 3700X | 32GB 3733C16 | GTX 1070 Ti

• JohanNL
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 01:29
Waar is Puma in de poll? ;)

Beide merken zijn in mijn ervaring hoogwaardig en het belangrijkste: het zit goed.
Dostar schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 10:01:
Ondergoed is voor mij iets waar ik niet al teveel geld aan besteed, maar wat wel lekker moet zitten. Zo koop ik mijn boxers en sokken altijd graag bij de Zeeman. Goedkoop en zit enorm lekker. T-shirts voor onder de trui/blouse koop ik altijd bij de WE, omdat ik wat langere t-shirts draag. Is de enige winkel die deze verkoopt.

Ik heb nooit begrepen waarom mensen 100den euro's besteden aan ondergoed, iets dat sneller slijt dan bijvoorbeeld een trui of blouse. Heeft vooral te maken dat ik altijd rond moet komen van minimum loon. Dan ga je vaak op zoek naar de beste prijs kwaliteit verhouding. Zeeman is dan vaak voor textiel een hele goede winkel. Ook voor beddengoed zoals lakens en kussenslopen.
De Zeeman prijzen zijn lastig te evenaren, maar als je de aanbiedingen in de gaten houd kun je toch aardig in de richting komen.

📈 Voordelig, eenvoudig & gespreid beleggen in aandelen 💸

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Hier ook boxer briefs (dat zijn dus de elastan varianten die aan je been zitten en niet los hangen, waar ik juist veel hoor dat men hieraan refereert met boxer shorts). Al jaren die van Chasin. Kwaliteit is uitstekend heb pas recent (2jr geleden of zo wat weg moeten gooien omdat ze op waren). Ze zijn dan misschien 15€ (normaal) of +/- 7€ in de aanbieding, maar gaan dan ook echt jaren mee.

Twente | 5530 Wp JA Solar - 14x395 33° op Zuid

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:17

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Volgens mij krimpen mijn boxers. Lijkt iig te strak te zitten. Heb Tailor & son, komt van de makro. Kwalitatief prima, doe er meer dan een jaar mee. Gaat wel in de droger. Dus nu beetje rond aan het kijken. Doen jullie de boxers in de droger?

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:09

Thompson

Beeromaniac

Ik doe nu al 2 jaar met in totaal 8 stuks van deze Ten Cate Bamboo Long

Volgens mij heeft er 1 een klein gaatje en voor de rest nog prima.
Een keer gekocht via een iBood aanbieding, had toen 8 stuks thuisbezorgd voor 46 euro.

Beeromaniac

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

The Eagle schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 11:15:
Volgens mij krimpen mijn boxers. Lijkt iig te strak te zitten. Heb Tailor & son, komt van de makro. Kwalitatief prima, doe er meer dan een jaar mee. Gaat wel in de droger. Dus nu beetje rond aan het kijken. Doen jullie de boxers in de droger?
Nee enkel de wasmachine op 30 graden C.

Twente | 5530 Wp JA Solar - 14x395 33° op Zuid

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

The Eagle schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 11:15:
Ja. Dat gaat prima, en heb niet het idee dat ze krimpen, zelfs met mijn niet priemiejum Ziki boxershorts. Ze worden na een aantal jaar wel wat valer.

• Paultje3181
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:43
Voor mij mag ondergoed wel wat kosten. Het zit het dichtst op je huid en letterlijk op je belangrijkste orgaan. Hier vooral merken als HOM, L'Homme Invisible, maar ook Undiez

• Akemi
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-06 16:29
Dostar schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 10:01:
Offtopic: Hema verkoopt ook extra lange t-shirts.

Ontopic: kocht eerst altijd mijn ondergoed bij de WE. Die waren onverwoestbaar. Helaas werd de hoeveelheid katoen steeds minder om de prijs gelijk te houden. Nu scheuren ze onderin of bij de naad al snel. Dat zie je ook bij hun t-shirts. Zijn bijna vloei papier geworden zo dun.

Dat heb ik met veel onderbroeken. Ze scheuren snel onderin. (zittend beroep) Heb nog niet alle merken geprobeerd maar ik betaal liever iets meer dat ze goed blijven dan dat ik om de zoveel maanden weer nieuwe moet hebben omdat ze scheuren.

• Vaal
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

Vaal

𝖁𝖆𝖓 𝕭𝖎𝖓𝖘𝖇𝖊𝖗𝖌𝖊𝖓, 𝖑𝖚𝖑!

Paultje3181 schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 13:43:
Voor mij mag ondergoed wel wat kosten. Het zit het dichtst op je huid en letterlijk op je belangrijkste orgaan. Hier vooral merken als HOM, L'Homme Invisible, maar ook Undiez
Mijn belangrijkste orgaan is toch echt m'n brein, weet niet hoe het bij jou zit maar die zit bij mij in m'n kop.

𝕾𝖏𝖔𝖓𝖓𝖎𝖊, 𝖟𝖊 𝖑𝖊𝖌 𝖔𝖕 𝖏𝖊 𝖜𝖆𝖌𝖊𝖓!

• Devian
Vaal schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 16:30:
[...]

Mijn belangrijkste orgaan is toch echt m'n brein, weet niet hoe het bij jou zit maar die zit bij mij in m'n kop.
Er zijn er die aangeven dat het verstand van een man in zn *** zit....zit daar dan toch een kern van waarheid in?

Ontopic: De Australian lijkt een veelgebruikte boxershorts te zijn hier op Tweakers...ik ben nu dan ook vooral benieuwd of een van de Tweakers die normaal "veel" geld uitgeven aan boxershorts, of die nu ook eens een goedkopere Australian proberen en kunnen aangeven welk verschil ze ervaren.

• Paultje3181
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:43
Ik heb er laatst toevallig 2 gekregen en ze zitten de eerste 3x prima. Daarna begint de boxer al wat te lubberen. De band blijft tot nu toe wel ok.

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-06 15:33

Polycom

Poes van goud

Calvin Klein voor de strakke boxers.
Jockey voor losse boxers.

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online

Mrjraider

Ik heb een aantal premium merken gehad en/of geprobeerd maar nog steeds niet echt een fijne gevonden

Björn borg; duur en hebben de neiging na enkele wasbeurten wat strakker om de benen te gaan zitten. Ook lijken ze te veranderen van boxer in briefs want ze kruipen om de haverklap de bilspleet in. Na enkele maanden zat er ook een gat extra in dus weg gedaan

Garcia (van jeans centre); zelfde als Björn borg eigenlijk. Heb er nog twee die redelijk zitten maar de nadeel is dat ze toch de bilspleet in kruipen.

Calvin Klein; zitten prima. Alleen kruipen deze wat de liezen in. Ook met het optrekken van de broek schuiven ze vaak wat mee omhoog.

Ziki (premium van de action); slijten relatief snel. Maar goed ze zijn dan ook relatief goedkoop.

Ik vind het vooral prettig als de boxershorts wat langer zijn en een comfortabel elastiek hebben. Dus ik zoek door en bestel zo nu en dan hier en daar een boxer haha

OFFLINE enkele berichten geedit

Pagina: 1 2 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee