AMD Ryzen 9 7950X | Asus ROG Crosshair X670E Hero | MSI GeForce RTX 4090 GAMING X TRIO | G.SKILL Trident Z5 Neo F5 DDR5-6000 (32GB) | LG OLED C9/C1 | Xbox Series X | Sony PlayStation 5 | Nintendo Switch OLED | Steam Deck
Zonder context snapte ik niet wat je wilde zeggen, maar inderdaad: je krijgt eerst een 'in page pop-up' of hoe dat ook heet.Yonix schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 17:10:
Als ik naar de Pricewatch-pagina wil, dan krijg ik eerst dit scherm te zien:
[Afbeelding]
Terwijl ik dit scherm wil zien:
[Afbeelding]
Het kost mij nu één extra klik. How so?
Hoeft van mij inderdaad ook niet. Voor de mensen die de weg weten is het soms een klik extra. Voor de mensen die de weg niet weten suggereert het sterk dat dat de enige categorieën in de pricewatch zijn. Lijkt me dus geen verbetering ten opzichte van "simpelweg" linken naar https://tweakers.net/pricewatch/ waar je hetzelfde plus veel meer ziet

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Dit betreft een A/B-test, zie ook [A-B test?] Nieuwe Pricewatch header
@bozhoyo
Ik vind het zelf ook niet handig overigens, ik gebruik de pricewatch portal zelf regelmatig voor de andere informatie/doorlinks daar en dat kost me nu dus ook elke keer een klik extra. Op mijn tablet valt ook een deel van de popup weg omdat deze te hoog is.
@bozhoyo
Ik vind het zelf ook niet handig overigens, ik gebruik de pricewatch portal zelf regelmatig voor de andere informatie/doorlinks daar en dat kost me nu dus ook elke keer een klik extra. Op mijn tablet valt ook een deel van de popup weg omdat deze te hoog is.
Intentionally left blank
Helder!crisp schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 17:52:
Dit betreft een A/B-test, zie ook [A-B test?] Nieuwe Pricewatch header
@bozhoyo
AMD Ryzen 9 7950X | Asus ROG Crosshair X670E Hero | MSI GeForce RTX 4090 GAMING X TRIO | G.SKILL Trident Z5 Neo F5 DDR5-6000 (32GB) | LG OLED C9/C1 | Xbox Series X | Sony PlayStation 5 | Nintendo Switch OLED | Steam Deck
Niet alleen op de mobiele site, ook op m'n laptop ineens een klik extra. Jammer.
Zet het idd aub zsm uit. Op m'n pc heb ik 1 smalle, lange lijst van categoriën en stopt bij Behuizingen (8e plaatje). De rest valt van het scherm af. Zal misschien wel door m'n custom css komen, maar ik kan niet vinden welk stuk daar verantwoordelijk voor is, want verder dan een 'width: 100%' op '.grid-container' uit de standaard css kom ik niet.
Commandline FTW | Tweakt met mate
Op een andere laptop (werk) heb ik nog gewoon de "normale" pricewatch knop, maar op mijn eigen laptop met een pop-up menu eerst...
Ik zie hem nu niet meer maar ik vond het ook een flinke verslechtering. De knop om naar de gehele pagina te gaan die (op desktop) rechtsboven de categorieën stond vond ik ook onlogisch. Onder alle plaatjes is veel intuïtiever.
Pagina: 1