Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

User niet rechtstreeks naar de Pricewatch op mobiele pagina?

Pagina: 1
Acties:

• Yonix
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 08:55

Yonix

Gamertag: Yonix360

Topicstarter
Als ik naar de Pricewatch-pagina wil, dan krijg ik eerst dit scherm te zien:

Terwijl ik dit scherm wil zien:

Het kost mij nu één extra klik. How so?

Intel Core i9-10900KF | Asus Maximus XII Hero | Asus TUF Gaming RTX 3090 | Corsair LPX (32GB) | Samsung 850 EVO (500GB) - 860 EVO/QVO (1TB/1TB) - 970 EVO (1TB) | Acer Predator X27P | be quiet! Dark Base 700 | Xbox Series X | Sony PlayStation 5

• Yonix
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 08:55

Yonix

Gamertag: Yonix360

Topicstarter
crisp schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 17:52:
Dit betreft een A/B-test, zie ook [A-B test?] Nieuwe Pricewatch header

@bozhoyo

Ik vind het zelf ook niet handig overigens, ik gebruik de pricewatch portal zelf regelmatig voor de andere informatie/doorlinks daar en dat kost me nu dus ook elke keer een klik extra. Op mijn tablet valt ook een deel van de popup weg omdat deze te hoog is.
Helder!

Intel Core i9-10900KF | Asus Maximus XII Hero | Asus TUF Gaming RTX 3090 | Corsair LPX (32GB) | Samsung 850 EVO (500GB) - 860 EVO/QVO (1TB/1TB) - 970 EVO (1TB) | Acer Predator X27P | be quiet! Dark Base 700 | Xbox Series X | Sony PlayStation 5

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True