Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

User niet rechtstreeks naar de Pricewatch op mobiele pagina?

Pagina: 1
Acties:

• F_J_K
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Yonix schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 17:10:
Als ik naar de Pricewatch-pagina wil, dan krijg ik eerst dit scherm te zien:
[Afbeelding]

Terwijl ik dit scherm wil zien:
[Afbeelding]

Het kost mij nu één extra klik. How so?
Zonder context snapte ik niet wat je wilde zeggen, maar inderdaad: je krijgt eerst een 'in page pop-up' of hoe dat ook heet.

Hoeft van mij inderdaad ook niet. Voor de mensen die de weg weten is het soms een klik extra. Voor de mensen die de weg niet weten suggereert het sterk dat dat de enige categorieën in de pricewatch zijn. Lijkt me dus geen verbetering ten opzichte van "simpelweg" linken naar https://tweakers.net/pricewatch/ waar je hetzelfde plus veel meer ziet :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True