Omg was hem net aan het bestellen, had er per ongeluk 2 in de winkelwagen, per ongeluk beide verwijderd wegens de buggy website. Maar nu niet meer beschikbaar (404). fml. OMG
Maar nu vraag ik me af of er over 2 weken (de levertijd op de lenovowebsite vandaag) er terug voorraad gaat zijn bij de webshops.
Flying Hawkic schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 10:05:
[...]
Je lijkt bereid om erg ver te gaan om een LP5 te bemachtigen

. Ben je echt naar de UK gevlogen? Dan zou je ook zitten met een UK stekker enz. en op vlak van garantie is dat misschien ook niet echt handig, zeker nu de UK geen deel meer is van de EU. Geen idee onder welk garantieregime die aankoop dan zal vallen, maar neem aan UK wetgeving.
Een uk to eu stekker lost dat op hé. Garantie maakt me niet veel uit.
Ik bedoelde 'was hij beschikbaar had ik er voor naar UK gevlogen'. Met een nieuwe laptop had ik zeker +20k$ meer cryptowinsten kunnen maken laatste maand (of minder verlies, 't is maar hoe je het bekijkt). Ik moet per se een qwerty+numpad hebben voor remote werk, 1080p is onvoldoende en 4k is te veel, dus ja...
Uiteraard kan ik beter een tussenoplossing zoeken maar ik ben vervloekt met een gierige opvoeding. Misschien kan ik vrede nemen met een 3060 versie.
[
Voor 4% gewijzigd door
Wdude124 op 27-05-2021 18:50
]